De ris!

Aschiutza

Bush Campaign More Thought Out Than Iraq War

WASHINGTON, DC—Military and political strategists agreed Monday that
President Bush's re-election campaign has been executed with greater precision
than the war in Iraq. "Judging from the initial misrepresentation of
intelligence data and the ongoing crisis in Najaf, I assumed the president
didn't know his ass from his elbow," said Col. Dale Henderson, a military
advisor during the Reagan Administration. "But on the campaign trail, he's
proven himself a master of long-term planning and unflinching determination.
How else can you explain his strength in the polls given this economy?"
Henderson said he regrets having characterized Bush's handling of the war as
"incompetent," now that he knows the president's mind was simply otherwise
occupied.

din Texas cu drag

>(Aschiutza)

>De ris!

nu ie da ras daloc. ie vai da noi.

>Bush Campaign More Thought Out Than Iraq War

atunci m'am linishtit. o sa sa terimine si mai si ! lupta contnuoo, viktoriea
ie sigura !
ura la bagdad !

PACE SI VIN !

Aschiutza

gicara...@aol.comRODEO (din Texas cu drag) writes:

>nu ie da ras daloc. ie vai da noi.

Stai bre usurel, ca nu arde baraca (inca)! Situatia e groasa si mai lunga ca
pula lu Terente, dar asta nu ne deranjeaza pe voi astia mai purii. Daca
americanu vrea razboi si vrea sa moara pentru cauza lui Bush si a lui
Halliburta, sa fie sanatos, ca cum e in Romania asa e si la USA, fiecare popor
isi merita conducatorii.
Ce te-ar putea costa, niste taxe in plus? Alea e in crestere oricum, nu
conteaza cine conduce. Pa noi la armata nu ne mai ia chiar daca se face darft
obligatoriu, asa ca fac si eu ce face tot omul, isi vede de treaba si incearca
sa faca nista malai.
Ce mai conteaza ca la ai $87 se mai adauga inca vreo citeva ca urmare la
hurricanes si alte belele pe capul oamenilor, ca acolo unde e pagube si razboi
e si profit!

PRO PNAC

> [...]

>americanu vrea razboi si vrea sa moara pentru cauza lui Bush si a lui
>Halliburta, sa fie sanatos, ca cum e in Romania asa e si la USA, fiecare

Parca ziceai ca o sa cistige Kerry. Ti-a disparut speranta?

din Texas cu drag

>(Aschiutza)

>Ce te-ar putea costa, niste taxe in plus? Alea e in crestere oricum, nu
>conteaza cine conduce. Pa noi la armata nu ne mai ia chiar daca se face darft

pa mine nu, da am ficiori. al mare a trecut prin toati fazili da activ, rezerva
activa si rezerva inactiva si acu ie afara. da la caz da mobelizare...
iear al mic ie numa bun da'ncaltzat. la o adica, spre sud, nenica. la aier
buienos.

PACE SI VIN !

Aschiutza

In article <20040918001028...@mb-m07.aol.com>, pro...@aol.com (PRO
PNAC) writes:

Aia care nu mai au sperante se cam sinucid! Ma vezi pe mine cu ginduri d-astea?

Aschiutza

> [...]

>activa si rezerva inactiva si acu ie afara. da la caz da mobelizare...
>iear al mic ie numa bun da'ncaltzat. la o adica, spre sud, nenica. la aier

Misto miscare! Are toate sansele sa ajunga presedinte peste vreo 30 de ani!

din Texas cu drag

>(Aschiutza)

>Misto miscare! Are toate sansele sa ajunga presedinte peste vreo 30 de ani!

unde?

PACE SI VIN !

Aschiutza

>unde?