cresterea demografica pe scr

Akile

in fiecare zi apar fete noi pe scr. inghesuiala e de nedescris. desi
pentru fiecare nume nou care apare dispar 5 altele si desi am ajuns
la un numar negativ, prin simplu ordin de marime e coplesitor. deja
nu ma mai descurc in sumedenia de persoane care scriu pe scr. hai sa
le enumeram! ups n-am degete negative. am schimbat uleiul la trabant
si am jeg sub unghii cu toate astea nu pot sa pretind ca degetele
sint negative. sint jegoase, am rapan pe ele, dar in linii mari sint
pozitive: degetele lungi, mina barbateasca, masiva. facuta pumn
arata ca un pepene de marime medie. imi aduc aminte ca mergeam prin
delta cu lotca spre locul unde varu pitrica cultiva pepeni, pe drum
am oprit la o cherhana. acolo in schimbul unei sticle de votca am
umplut o galeata de peste. am in camara o sticla de "absolut" am
gustat ieri: posirca. cind eram in scoala generala aveam un coleg il
chema posirca mihai. apropo de mihai azi e sfintu constantin si
sfinta con...elena. ups, ar fi fost ziua ceausestei. ba nu! ca baba
codoi nu era crestina.

Akile

"Akile" <Antr...@yahoo.com> wrote in message

ma uitam pe fereastra si am ramas surprins ca era ceata. anuntasera
zi senina la tilivizor. abia dupa o juma de ora de zg^it pe
fereastra mi-am dat seama ca geamul era de fapt aburit, fierbeam
cartofi sa-mi fac un piure. am sters geamul cu mineca de la tricou
si am apucat sa vaz piticul disparind dupa coltul blocului cu ziarul
meu intre dinti.

http://www.yelp.com/topic/san-francisco-newspaper-thieves

Basil

Akile schrieb:
hai sa
> le enumeram!
da di ce n-o faci?
Basil.

Akile

"Basil" <Ba...@online.de> wrote in message

cind am incercat uit-asa m-a apucat un junghi pe dupa ceafa.

progea

Si'uite ashea sa'ntalni ceafa cu jiunghiu'~ai.

dijma

parca akile le avea cu calciiul nu cu ceafa

Akile

"dijma" <di...@despammed.com> wrote in message
On May 22, 4:48?pm, progea <pro...@hotmail.com> wrote:

> Si'uite ashea sa'ntalni ceafa cu jiunghiu'~ai.

parca akile le avea cu calciiul nu cu ceafa

<end avtchitat>

nu in calc^i ma doare ci-n cur

G..gle Searchin

Akile wrote:

>nu in calc^i ma doare ci-n cur

Cu hemoroizii nu-i de $agä. Nici cu calcaiul: cand iese un pinten.

Akile

"G..gle Searchin" <m...@privacy.net> wrote in message

> Cu hemoroizii nu-i de $agä. Nici cu calcaiul: cand iese un pinten.

n-o lua chiar asa de clinic! don dijmanu facea parada cu
cunostintele de mitologie, iar eu ii raspundeam in stil porcin.