catre seceristi

Va rog sa nu ma mai bagati in seama. Acum am un moment de luciditate.
Doctorii mi-a spus ca sunt isteric in restul timpului, desi eu nu-mi dau
seama. Am citit ce am scris pana acum si tare m-am mirat. E incredibil cat
de prost pot fi. Si isteric. Doresc sa-mi cer iertare de la cei pe care, in
nemernicia mea, ca un caine turbat, am muscat pula care m-a hranit.
Vreau sa le cer cu nespusa umilinta iertare urmatorilor:
Fredy, Bula, Golaneata, Muelabozgori, Spataru, Ifeuerstein, Aschiutza si
tuturor celor carora, in infinita mea prostie, am incercat sa le lezez
simtamintele, desi pe ei ii durea la pula.
Promit ca n-am sa mai fac si, ca o dovada de regret etern, vreau sa va sug
pulele. Daca domniile voastre refuza, caci stiu ca nu sunteti curisti ca
mine,
va dau sa futeti si sa trageti muie la toate rudele mele de sex feminin pana
in douazecisicinci de ani.
Cu respect pentru cei de mai sus, Gogu, cel mai prost grec din toate
timpurile.
Voi reveni la urmatorul moment de luciditate. Acum trebuie sa plec sa-mi fac
o injectie in gat cu spalatura de ciorapi turcesti, caci simt cum ma
cuprinde iarasi isteria.
buhahahahaha, lolololololol, :)))))))))))))))))))), uuuuuuuuuuuuusti.

Ifeuerstein

"gogu" gola...@yahoo.com wrote:

> [...]
>Fredy, Bula, Golaneata, Muelabozgori, Spataru, Ifeuerstein, Aschiutza si
>tuturor celor carora, in infinita mea prostie, am incercat sa le lezez

Esti pe drumul cel bun.

Fredy

gogu wrote:

> va dau sa futeti si sa trageti muie la toate rudele mele de sex feminin pana
> in douazecisicinci de ani.

Bleaggghh, păroase, zbanghii, tuciurii si putind a sudoare dospită. Tine-ti-le.

> Gogu, cel mai prost grec din toate timpurile.

Esti modest

> buhahahahaha, lolololololol, :)))))))))))))))))))), uuuuuuuuuuuuusti.

Asshole ce esti:-) Jidanachis, Cersetorule:-), :-)

DACIA LAN

> [...]

>seama. Am citit ce am scris pana acum si tare m-am mirat. E incredibil cat

Bine ca recunosti singur ca esti nebun, mai trbuie sa recunosti ca esti Lucian
Basil Orashel Tomberg Pdilla si atunci situatia este mult mai clara pentru toti
de pe SCR.

>Doresc sa-mi cer iertare de la cei pe care, in
>nemernicia mea, ca un caine turbat, am muscat

Nu te vom ierta nici in mormant!

AS,88

> [...]
Lucian
> Basil Orashel Tomberg Pdilla si atunci situatia este mult mai clara pentru

Recunosc ca sunt Lucian Orasel Tomberg Padilla.

> Nu te vom ierta nici in mormant!

Vai, oare ce o sa ma fac? Cum mai pot trai eu, stiind ca nu o sa ma iertati
niciodata? Sunt deprimat. Sunt distrus. Costele, iarta-ma, promit ca nu mai
fac. Acum ma duc sa dau un telefon cu doi dolari minutul si sa mai beau un
frape cu paiul. Te pup dulce.

Lucian

> AS,88

Contele

Futu-te in noroc Orasele, iar ai inceput sa semnezi in numele altora? Se
pare ca tu estii in crize!!!
Hai sictir jeg ordinar ce estii. Bosorog libidinos si idiot.
Huuuuuuuuoooooooo...
------------------------------------------------------------->Subject: catre
seceristi
>From: "gogu" gola...@yahoo.com
>Date: 8/1/2001 9:14 AM Pacific Daylight Time

Contele

Hai sictir! Iti raspunzi singur? Dementule ce esti. Huuuuuuuuooooooooooo
>Subject: Re: catre seceristi
>From: ifeue...@aol.com (Ifeuerstein)
>Date: 8/1/2001 5:13 PM Pacific Daylight Time

Contele

Trebuie adaugat ca Lucian Orasel Tomberg (animalul cu multe fete) este si
maniac!

>Subject: Re: catre seceristi
>From: daci...@aol.com (DACIA LAN)
>Date: 8/2/2001 8:50 AM Pacific Daylight Time

Ashkiutza

Ma doare-n pula de scuzele lui Gogu! N-am nevoie!

Ο "gogu" <gola...@yahoo.com> έγραψε στο μήνυμα

Hihihi:-))))
Golaneata/spataru IDIOTULE, COMPLEXUL tau de inferioritate e evident!
Tigan prost si murdar ce esti!
Sugi in continuare!

Ο "Ifeuerstein" <ifeue...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

Hehehehehe:-)))
Ai vrea tu NAZISTACHE PROSTONACHE:-)))
Booooooooooo:-)))))

Ο "Contele" <con...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

> Hai sictir! Iti raspunzi singur? Dementule ce esti. Huuuuuuuuooooooooooo

Asta era spataru, contele.
Headerii lui falsu' gogu:
si cei a lui spataru:
Asa ca bine i-ai zis...

Ο "DACIA LAN" <daci...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

> [...]
Lucian
> Basil Orashel Tomberg Pdilla si atunci situatia este mult mai clara pentru

Babuine, eu ti-am zis ca esti PROST si AGRAMAT, dar tu nu vrei sa intelegi.
Variantele sint doua:
ori esti PROST cit cuprinde
ori esti TU cel care scrie acele mesaje falsificate!
Hotareste-te CACATULE!

> AS,88

Asshole LABAGIU ce esti:-)

Wea...@hotmail.com

In article <20010801201324...@ng-mq1.aol.com>, Ifeuerstein

Daca esti constienta de acest lucru de ce nu-i calci pe urme ?

http://newsone.net/ -- Free reading and anonymous posting to 60,000+ groups
NewsOne.Net prohibits users from posting spam. If this or other posts
made through NewsOne.Net violate posting guidelines, email ab...@newsone.net

Gicabulla

> [...]

>pare ca tu estii in crize!!!
> Hai sictir jeg ordinar ce estii. Bosorog libidinos si idiot.

hahahaha! doara noi fi crezut ca la apucat pa gogu caintza ashea din senin si
iearba verde?! hahahahaha!!!

Gicabulla

Wizelitza sfatoasa:

> Daca esti constienta de acest lucru de ce nu-i calci pe urme ?

gogu nu numa pa drum bun (da seara!!!) da si antemergator!!!! hahahahaha!!!!
LOLOL!!!!!! buhahaha!!!
si madam flokshtain la curu lui !
hahahaha!!!
ai umor wizelitzo!
cind te mai vaz la shap'shpe!
hahahaha!!!
hai cal aduc si pa medepeuu la alfonz:0))

Se intelege ca Lucian

>From: gica...@aol.com (Gicabulla)

>hai cal aduc si pa medepeuu la alfonz:0))

ALFONZ E ALA CE ARE CAFEUL BA?
FIRMA DE DEASUPRA USII E TOT ALFONZ?

TRAIASCA FAGI!
TRAIASCA DOMNUL PRESEDINTE LUCIAN V. ORASEL TOMBERG PADILLA!
JOS MOASA!
JOS BURLACU!
JOS RODICA!
JOS TRUBACURUL!
JOS NAPOLEON!
JOS CONTELE MUIST!
JOS ARHIVARUL!

Gicabulla

>From: domnul...@aol.com (Se intelege ca Lucian)
>Date: 8/2/01 5:14 PM Pacific Daylight Time

>ALFONZ E ALA CE ARE CAFEUL BA?
>FIRMA DE DEASUPRA USII E TOT ALFONZ?

Ieaca nutzi zic ca pa orma vrei shiun fics cu duduiea. Si pentru asta tre sa ai
aprobare dala garda sitzi tre' rekomandare dala kamaradu dacioski si mantzelegi
ca ie aproape... inposibel! Numa da ca nu vrei sa te-nconverteshti la dreapta
credintza in zalmocse?!

Se intelege ca Lucian

>From: gica...@aol.com (Gicabulla)

>Ieaca nutzi zic ca pa orma vrei shiun fics cu duduiea.

ETE PULA CES NEBUN?

>Numa da ca nu vrei sa te-nconverteshti la dreapta
>credintza in zalmocse?!

CEA MAI DREAPTA CREDINTA E IN PIZDA BAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!
PIZDA PIZDA PIZDA PIZDA!!!!!!!

Coco

domnul...@aol.com (Se intelege ca Lucian) wrote in message news:<20010802204814...@ng-cu1.aol.com>...

> CEA MAI DREAPTA CREDINTA E IN PIZDA BAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!
> PIZDA PIZDA PIZDA PIZDA!!!!!!!

Unii are pizda intre picere, dl PuLaLucian o are in cap !
De goose tibus.

Basil

daca nu ierti, ceea ce este nobil de tot, nu esti legionar roman !!!
mai mult nu spun !!!
ma cac pe palaria ta !
Basil.

"DACIA LAN" <daci...@aol.com> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

Basil

gogule !!!!!!!!! calm, si tutun !!! da-i in pizda mamii lor de labagii
sinistrii si tristi, nici de chelneri betivi n-au mutre, tu de ei nu mai
poti ? oricine vede de unde vine celalalt gogu, iar daca imbecilii cred sa
fi cumparat vreo masina minune de internet de la mai stiu eu care drac de
afacerist samaritean, in adevar un excroc a la onciulescu din timisoara care
vinduse pe vremea odiosului (!!!!!!!), nu stiu cite statui publice, la niste
italieni, da' sa fiu al dracului, cu hirtii, de-ai spus ca-s oficiale...,
daca-i asa, isi sug pulele singuri, caci tu esti bine merci tot aici iar ei
bine si iar merci, fara succes ! hahaha!, in zadar ! nimic nu-i mai
coplesitor in meserie, decit momentul in care-ti dai seama ca totu-i in
zadar !!! eu am proiectat un avion planor o data, putea sa planeze chiar
fara curenti de aer, ma rog cel putin pentru o vreme, dar mi sa adus imediat
la cunostinta ca am si eu sefi...
sa spun mai departe ?... ce rost ?
asa si aici !
sanatate gogule si nu uita, in ceea ce priveste mail-ul si sn-ul tau
adevarat, nu ma inseala ''EI'' !!! tre' sa mai invete !
Basil.

"gogu" <gola...@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag

Basil

ba conte sarac si fraier, acuma-ti dai tu seama de'abia ca cineva-.si bate
joc direct de tine si de dacia lan ? dupa ce trei zile la rind, ai jucat pe
scena impreuna cu alti promotori, cel mai penibil spectacol al existentei
tale de pina acum ?!...e trist de tot, ba chiar macabru, pe ici , pe colo,
in punctele esentiale, sa te vad cum'' aluneci '' pe pirtia de zapada
artificiala, de vata, de fapt cum te impiedici !!!
suma sumarum, ai devenit victima propriei tale nemernicii, te-ai facut
oricum de ris, caci, pe scr mai sunt si altii !!! cjhioar in umbra !...
Basil.

a trebuit sa-mi parasesc tara, si sa traiesc printre straini, din cauza
sefilor mei, ce erau gemeni cu dacia lan si contele !!!

"Contele" <con...@aol.com> schrieb im Newsbeitrag

DACIA LAN

>Subject: Re: catre seceristi
>From: "Basil" Ba...@t-online.de
>Date: 8/3/01 4:50 PM Eastern Daylight Time

>daca nu ierti, ceea ce este nobil de tot, nu esti legionar roman !!!

Nu sunt"legionar roma" sunt nationalist, adept al Garzii de Fier.MA CAC IN
TICHIA TA DE JIDAN BORAT !

AS,88