Vin minerii in Bucuresti?

A666Z35

Cozma ameninta ca daca pana luni la ora 15.00 nu se prezinta in Valea Jiului
Radu Vasile, ori ministrul industriilor, Berceanu, minerii vor veni in
Bucuresti pentru "revendicari". Cei doi raspund cu un fel de hai sictir.
Primarul Bucurestiului a anuntat ca a respins cererea pentru desfasurarea unui
mars lampasesc, iar Basescu le refuza un tren pentru transport.
Daca in aceste conditii, Cozma nu va putea aduce "ortaci" in Bucuresti, avem
inca o dovada ca mineriadele de pana acum au fost posibile, cel putin, datorita
acceptarii fostilor guvernanti.

AnaPauker

A666Z35 da in carti:

> [...]
>inca o dovada ca mineriadele de pana acum au fost posibile, cel putin,

Ma limbist de trei bani, ce pizda mati nu-ti place la fostii guvernanti?
La noi si trei bani erau bani, la astia pe care-i slavesti suta de lei e
cea mai mica moneda.

Bine ti-a spus-o ala ca esti un jidan prost. Mi-e rusine ca sint si evrei
ingramaditi ca tine.

>Cozma ameninta ca daca pana luni la ora 15.00 nu se prezinta in Valea Jiului
>Radu Vasile, ori ministrul industriilor, Berceanu, minerii vor veni in
>Bucuresti pentru "revendicari".

Pe buna dreptate, in Romania paiatei de Milu Restitutio nu mai este
dreptate pentru omul sarac.

O sa-i ia dracul be banditii astia care amarasc viata oamenilor,
vor iesii din nou muncitorii la revolutie.

Golaneatza

>Subject: Re: Vin minerii in Bucuresti?
>From: anap...@aol.com (AnaPauker)

>O sa-i ia dracul be banditii astia care amarasc viata oamenilor,
>vor iesii din nou muncitorii la revolutie.

si la urmatoarea revolutie cine v-a emana? - tot boratura bolsevico-kgb-ista,
alaturi de ghipsul lui Stanculescu si vaginul dintre urechile lui Voican?
Nu ti-e clar ca in eventualitatea unei revolutii NEdeturnate o sa va belim de
piele? Si atunci sa vezi locuri de munca in industria de marochinarie...
(bashca, ar zice unii - deci nu eu, o spectaculoasa reducere a importurilor de
sapun).

A666Z35

>From: anap...@aol.com (AnaPauker)
>Date: 1/4/99 8:30 AM EST

Stiam ca Ana Pauker a mierlit-o cu mult in urma, dar probabil ca tu, ca si ala
de se da ca securistul, asazis generalul, R. Theodoru, sunteti stafiile acelor
jigodii.

>Ma limbist de trei bani, ce pizda mati nu-ti place la fostii guvernanti?
>La noi si trei bani erau bani, la astia pe care-i slavesti suta de lei e
>cea mai mica moneda.

Nu-mi amintesc ca pe timpul guvernarii Iliescu
suta de lei sa fi avut o valoare semnificativ mai mare ca in prezent.

>Bine ti-a spus-o ala ca esti un jidan prost. Mi-e rusine ca sint si evrei
>ingramaditi ca tine.

Ala este un securist, iar tu o comunista idioata.
Ma cac in parerile voastre.

>O sa-i ia dracul be banditii astia care amarasc viata oamenilor,
>vor iesii din nou muncitorii la revolutie.

Vezi cat de tampita esti?
Cand au iesit "muncitorii" ultima oara la "revolutie"? Pe 22 Decembrie 1989
s-au revoltat impotriva regimului comunist.