Oh, how the mighty have fallen!

fatso

Oh, how the mighty have fallen!-jecze za Szekspirem. Jeszcze niedawno ogladalem Wowke Putina jak paradowal na pokladzie krazownika atomowego Moskva w Sevastopolu. Dzis jego pole defilad gdzies na dnie morza lezy, wraz z piecsertka matrosow Rosji.
20-go Lutego tego roku miala miejsce konferencja w Monachium. Do Ukraincow w hotelu przychodzili tzw Europejczycy i prawili im duperele. Ze pomoga, ze sankcje, ze sercem sa z nimi. No i przyszedl ostatni mnie osobiscie znajomy Radoslaw Sikorski, byly minister a dzis europosel. I ten polal proszacych o pomoc zimna woda. Mowi: wojna juz w tym tygodniu sie zacznie(faktycznie za 4 dni to bylo). Nikt wam nie pomoze jesli natychmiast nie zabijecie 10 tys kacapow, nie zniszczycie im 100 samolotow i 300 czolgow.
I oni, ci Ukraincy, wlasnie to wszystko sami zrobili!
Efekt piorunujacy i wodoczny swiatu: rzeka pieniadza plynie na pomoc -i najnowsze uzbrojenie. Caly swiat sie obudzil i dziala.
A co na to Wowka? Mysle, ze powinien usiasc pod swoim wlasnym pomnikiem, tym na moim obrazku. I dokonac publiczniue ladnego hara-kiri.,
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=5132463146791692&set=pb.100000841721084.-2207520000..&type=3

Basia

On Friday, April 15, 2022 at 2:12:13 AM UTC-7, fatso wrote:
> [...]
> 20-go Lutego tego roku miala miejsce konferencja w Monachium. Do Ukraincow w hotelu przychodzili tzw Europejczycy i prawili im duperele. Ze pomoga, ze sankcje, ze sercem sa z nimi. No i przyszedl ostatni mnie osobiscie znajomy Radoslaw Sikorski, byly minister a dzis europosel. I ten polal proszacych o pomoc zimna woda. Mowi: wojna juz w tym tygodniu sie zacznie(faktycznie za 4 dni to bylo). Nikt wam nie pomoze jesli natychmiast nie zabijecie 10 tys kacapow, nie zniszczycie im 100 samolotow i 300 czolgow.

Watpie, panie Fatso, by Ukraincy na slowa
podzegacza wojennego Sikorskiego kazacego
im zestrzelic 100 samolotow i 300 czolgow bo
wtedy Zachod im pomoze- da bron i forse, dali
sie nabrac,

...i zaprzestali staran pokojowych jakie mialy
miejsce w Monachium (inicjatywa Scholza).

Tam musialy wchodzic w rachube jakies
wieksze zapewnienia, o szerszej pomcy,
byc moze mowiace o ingerencji NATO
czy tez o tym ze sankcje (w tym kradziez
funduszy rezerw Banku Rosji), powala Rubla
i w kilka tygodni gospodarka sie rozleci,
za sprawa kryzysu walutowego itp.

Nic takiego nie mialo miejsca, a NATO
wydaje sie nie ma zamiaru ingerowac
a Ukraincy sami tej wojny nie moga
raczej wygrac.

Biden sie przyglada sklada na prawo
i lewo gratulacje jakims widmom:

https://twitter.com/i/status/1514691339639791629

...gdy Ukraincy gina, Azovcy juz wyrznieci
niemalze do nogi, ponad 10tys wyciupane,
o czym media nie chca informowac.
Ukrainskie wojsko w Donbasie otoczone,
pozbawione dostaw paliwa, zywnosci
i amunicji. Desperackie kroki Zelenskiego
i spolki tez nie wydaja sie robic na nikim
poza mediami wrazenia, ...Sikorski na swoim
kanale prawi krytyki o Beacie Kempie!

Basia (Obna/Jej)

fatso

Panie Basia-nie bylbym az takim pesymista.
Zapamietalem sobie skargi, bodajze imc Pana Paska czy innego pismiennego szlachcica.
Skarzyl sie on, ze wziac zywcem zbuntowanego molojca nie mozna. Samotrzec albo i wiecej koronnych na niego trzeba bo sie bedzie bronil do konca. Nic dziwnego, ze isc do niewoli taki kozak nie lubil skoro czekal go bolesny kolek w dupie.
Dzis obserwuje pilnie wojne ukrainska. Widze ow wizg ruskich swin gdy im pokazac ow transport kolejowy w Gnieznie niemiecko-amerykanskiej wojennej techniki w kierunku Wschodu. Krazownik Moskva i 500 marynarskich trupow to wspaniale osiagniecie. Wytropil go turecki dron a zatopily ukrainskie rakiety. Na parkingu w Sevastopolu czekaja setki dobrych wozow na wlasciciela co juz nie powroci. Setki wdow i kochanek na prozno oczekuja na swego chuja, dostawce kielbasy. Zrozumieja nareszcie prawde, ze kto sieje wiatr ten zbiera burze.

Basia

Wiatr zasiany na Majdanie w Kijowie w 2014 roku,
panie Fatso. Burza do chojrakow z Arizony ani
przydupasa z Chobielina jeszcze nie dotarla.

https://www.youtube.com/watch?v=J6Nnt22w0vk
https://www.youtube.com/watch?v=93eyhO8VTdg
https://www.youtube.com/watch?v=rPVs5VuI8XI

Basia

Gwałciciel moralności werbalnej

fatso napisał(a):
> Oh, how the mighty have fallen!-jecze za Szekspirem. Jeszcze niedawno ogladalem Wowke Putina jak paradowal na pokladzie krazownika atomowego Moskva w Sevastopolu. Dzis jego pole defilad gdzies na dnie morza lezy, wraz z piecsertka matrosow Rosji.

Podobno trafienie pociskiem z UK. Na oko pocisk leciał ze 75 km.
Ostatnio UA chwalili się transportami czołgów jadących do nich z PL.

Ostatnio żem mr. Krajskiego oglądał na YT i co on gadał, zapodaję w skrócie:
UA, UK, PL masoni szkoccy
RU, DE, FR masoni francuscy.

Basia napisał(a):

> Nic takiego nie mialo miejsca, a NATO
> wydaje sie nie ma zamiaru ingerowac
> a Ukraincy sami tej wojny nie moga
> raczej wygrac.

Sankcje proszę szanownej Stanisławy działają z opóźnieniem.
Co trzeźwiejsi ruscy obserwują co się dzieje. Nius z dnia dzisiejszego.
W moskwie 90% piekarni pracuje na liniach zachodnich, części niedługo się skończą.
Kitaj owszem może kupić RU ropę w każdej ilości, ale w cenie 40 usd za baryłkę tj. za 1/3 dzisiejszej ceny.

Zalek...@hotmail.com

Zaden wiatr, Ukraina to skorumpowany kraj w ktorym Putin postawil
zlego konia - na Yanukowtza, ktory kradl na potege nie zostawiajac nic
maluczkim. Maluczcy sie zdenerwowali i zrobili Majdan, Ameryka to
wykorzystala, ot co.
To sie udalo Putinowi w Bialorusji nie powiodlo sie na Ukrainie.
Dlaczego? Bo Ukraincy to inny narod niz Bialorusini, Bialorusini
przyzwyczaja sie do wszystkiego - p. Grubasek zaswiadczy ze ten kawal
odzwierciedla bialoruska mentalnosc.

Kawal opowiadany na Bialorusji:
Podczas WWII Niemcy zlapali ukrainskiego partyzanta.
Powiesz nam kto ci pomagal albo cie powiesimy.
Ukrainiec milczal wiec go powiesili.
Sprawdzaja nazajutrz - Ukrainic nie zyje.
Niemcy zlapali polskiego partyzanta.
Powiesz nam kto ci pomagal albo cie powiesimy.
Polak milczal wiec go powiesili.
Sprawdzaja nazajutrz - Polak nie zyje.
Niemcy zlapali bialoruskiego partyzanta.
Powiesz nam kto ci pomagal albo cie powiesimy.
Bialorus milczal wiec go powiesili.
Sprawdzaja nazajutrz - Bialorus zyje.
Jakto, jakim sposobem zyjesz, pytaja sie zdumieni Niemcy.
Bialorus - przyzwyczailem sie, uciska mnie w szyi, brakuje oddechu,
nogi mi merdaja, ale przyzwyczailem sie, mozna tak zyc.

zalek

andal

zlapali zyda i wszystkich wykapowal

Basia

On Saturday, April 16, 2022 at 1:03:08 PM UTC-7, Zalek...@hotmail.com wrote:

> [...]
> zlego konia - na Yanukowtza, ktory kradl na potege nie zostawiajac nic
> maluczkim. Maluczcy sie zdenerwowali i zrobili Majdan, Ameryka to

Owszem, ..."ot co" powinno sie tez stwierdzeniem
podsumowywac fakt ze w USA zacieraja rece na
widok wojny i zgliszczy we Wschodniej Europie
bo Amerykanie prowadza polityke 'divide and conquer'
i taki a nie inny charakter mialy tam podzegawcze
wiztyty politykow takich jak McCain.

McCain ma i mial zawsze demokracje Ukraincow
gleboko w 4 literach, podobnie kapital finansujacy
laboratoria biologiczne dzialajace na Ukrainie
szukajace tam patogenow na lokalna populacje.
McCain bylby dzisiaj wniebowziety na widok pozogi,
niestety zmarl kilka lat temu, ...radosc maja tabuny
innych mu podobnych, liczacych zyski z forsy na
sprzedazy broni do Wschodniej Europy, pozniej
zagospodarowaniu terytorium w interesie wielkich
korporacji, ..."ot co." Taka Victoria Nulan wystepuje
otwarcie pod szyldem Chevrona i Exxona chwalac
sie USA zainwestowano 5 bln w Majdan.

W temacie polecam dobry wywiad Aaron Mate
z Steven Cohenem z 2019 roku pt. Why is the US arming Ukraine?

https://www.youtube.com/watch?v=bpASSqz1hGc

Basia (Ona/Jej)

Basia

On Saturday, April 16, 2022 at 8:10:38 AM UTC-7, Eksuperancjusz Dociekliwy wrote:

> Sankcje proszę szanownej Stanisławy działają z opóźnieniem.

No prosze, czegos sie dowiedzialam.

Rozumiem ze w PRL-bisie propaganda nie tylko
nie donosi o prawdziwej sytuacji Ukraincow w tej
wojnie ale nie tlumaczy tez ze obecne sankcje
w swoim wymiarze i typie- materialy i energia,
maja dzialanie obusieczne.

Gdybys jak przecietny post-komuch nie spal
w PRL'u na lekcjach Marksizmu-Leninizmu
wiedzialbys jak wielkim poziomem zadluzenia
oblozona jest dzialalnosc ekonomiczna w
kapitalistycznej ekonomii, i jak szybciutko
bankructowo potrafi zapukac do dzrzwi
firmy oblozonej kredytem gdy rynkowa
cena energii i materialow, pol-produktow
zwyzkuje a rynek zbytu kuleje.

Byc moze rozumialby tez dlaczego przecietna
firma na Zachodzie po dwu, trzech, miesiacach
wyzszych cen energii moze juz plajtowac
a Spoldzielni Pracy dla Inwalidow w Polnocnej
Korei czy na Kubie gdzie ceny energii nie
sa rynkowe a uzaleznienie od kredytu jest
niskie nie mozna czesto zbankrutowac latami
embarg czy sankcji.

> [...]
> Kitaj owszem może kupić RU ropę w każdej ilości, ale w cenie 40 usd za baryłkę tj. za 1/3 dzisiejszej ceny.

Russet Bulba

Basia na tych lekcjach nie spala i co tutaj jeszcze debatowac?

Basia

Basia ma formalne wyksztalcenie ekonomiczne,
wyzsze studia ekonomiczne ukonczone na
zachodniej uczelnii, w USA, zwraca sie i koresponduje
czesto z ludzmi ktorych jedynym wyksztalcenie
ekonomicznym sa kursy Marksizmu-Leninizmu w
PRL'u.

Lepsze to nizeli nic, ...ale trzeba bylo nie
spac na tych lekcjach. Czyzbym sie mylila
w panskim przypadku panie Karts? Prosze
Basie poprawic.

Basia (Ona/Jej)

Russet Bulba

Pan Karts byl na Stemie, jako ze wszystko inne bylo w komunie g…no warte. W partyjne kariery i myslenie po linii i na bazie sie nie wdawal i bylo mu obce jak i w oczywisty sposob falszywe. Tak mi zreszta radzil moj SP Ojciec. Jedyna roznica, ze i na Zachodzie poza Stemem tez na ogol bajek ucza.

Basia

On Saturday, April 16, 2022 at 1:03:08 PM UTC-7, Zalek...@hotmail.com wrote:
Owszem sa spore roznice. Bialorusini nie
zostali zmieszani z Mongolami bo Bialorus
nie zostala najechana i okupowana przez
Orde Mongolska.

Ukraina zas zostala!

Gdy dzisiajszy Rosjanin to mieszanka genow
nordyckich-skandynawskich, pochodzacych
od Finow, Baltow, innych Germanow, Niemcow,
ma jacy takze odrobine genow zydowskich
i niewielka mongolskich,

...to Ukrainiec juz co innego.

Genow nordyckich czy germanskich bardzo
niewiele, ale za to masa mongolskich bo Poluniem
Europy przede wszystkim, przez tereny dzisiejszej
Ukrainy szedl szlak podboju mongolskiego.
Dzisiajeszy Ukrainiec to z tego powodu
w sporym procencie Mongol, w zachodniej
zas Ukrainie ze spora domieszka genow polskich
i zydowskich.

Dla mnie dzisiejszy Ukrainiec to w tym co
go wyroznia od Bialorusa czy nawet Rosjanina
to pozostalosc Mongolska. Wojska Dzynghis
Chana, Orda wycofala sie z Europy spowrotem
do Mongolii a na wpol-mongolscy potomkowie
juz na zawsze w Europie pozostali, ...i tak nalezy
sie do dzisiaj czytac Ukraine.

https://alchetron.com/cdn/mongol-invasion-of-europe-2cae1138-264d-4ff3-9212-8605c7f055b-resize-750.jpeg

To jest narod Ukrainski. Skonfudowani
potomkowie Mongolow ktorym przyszlo zyc
nie w Azji a w Europie. Bardzo zle traktowani
historycznie przez Polakow, i nie majacy
swojego wlasnego panstwa. W przeciwienstwie
do przedwojennych elit polskich pokladajacy
mylnie nadzieje w Hitlerowcach we wspolpracy
z germanskimi Nazistami.

Do dzisiaj ten narod pozostaje skonfudowany (!),
i tacy ludzie jak McCain z Arizony, wszelaka
inna sfolocz w tym Satanisci oraz ich polskie
przydupasy ta konfuzje dzielnych potomkow
wojownikow DzynGhis Chana Ukraincow
wykorzystuja.

Dzisiaj swiat ma z tego powodu kolejna tragedie.

Ukraincy jako element "obcy" sa w Europie
eksterminowani. Germanie (w wiekszosci
germanskie NATO) w ktorych polozyli Ukraincy
znowu swoje nadzieje przygladaja sie, w wiekszosci
biernie jak nastepuje rzez mongolskiego elementu.

Dzisiaj w Wielkanoc Ukraincy w Mariupolu
odmowili jak na walecznych potomkow Dzynghis
Chana przystalo zlozenia broni Rosjanom
i ida pod rzez!

McCain, Germanie inna sfolocz "europejska"
w tym satanisci, i ich przydupasy zacieraja rece!

Tak to Basia widzi, panie Zalku.

https://alchetron.com/cdn/mongol-invasion-of-europe-2cae1138-264d-4ff3-9212-8605c7f055b-resize-750.jpeg

Basia (Ona/Jej)

Basia

Dla ilustracji:

Tutaj zdjecie typowego malzenstwa
rosyjskiego z ZSRR. Ona Rosjanka
z domieszka genow nordyckich, niebieskie
oczy, nizszy cephalic index, w mlodosci
blondynka...On Ukrainiec z domieszka
genow mongolskich, oczy piwne, wyzszy
cephalic index, w mlodosci ciemny szatyn.
Mieszkancy Kijowa, rodzice ukrainskiego
znajomego.

https://scontent-sjc3-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/254553578_10159461515193788_7483681678519234242_n.jpg?_nc_cat=110&ccb=1-5&_nc_sid=19026a&_nc_ohc=RuIlRXUz0NMAX9AJQOQ&_nc_ht=scontent-sjc3-1.xx&oh=00_AT-6Qv554BxoApk0g4G_BSe4qFsw5DbtjHT0cR1CuTqk0A&oe=626258E3

Russet Bulba

Nowogrod tak ale nie mongolski poborca podatkowy na Rus - Moskwa. Lecz Nowogrod zostal przez Moskwe zniszczony a ludnosc wyeksterminowana. Prawdawna Rus kijowska ulegla wyludnieniu wskutek najazdow mongolskich i tatarskich. Rusi kijowskiej stopniowo odbudowala sie na bazie naplywowej ludnosci polskiej z Malopolski. Stad inna kultura, odnosniki cywilizacyjne i temperament. Rosjanin fizycznie jest bardziej mieszany. Duzo cech mongolskich a jeszcze wiecej tatarskich. Popularnym typem jest pewna gryzoniowatosc wygladu, jak Putin za mlodosci. Prawdziwy Rosjanin, to typ burlaka. Bedzie ciagnal, co mu kaza i jeczal lecz sie nie buntowal. Jest psychicznie ponizej zdolnosci buntu, co wymaga pewnego progowego poczucia godnosci. Jest to czlowiek o masochistycznej psychice i takiej samej kulturze. Stad wieksze pokrewienstwo Polakow wspolczesnych ze wspolczesnymi Ukraincami. Na ogol szersze, otwarte twarze. Basia jeszcze takowa posiada, wiec skad ta psychika sovoka?

Co do tradycji, to prosze porownac sobie czapke Monomacha do korony carow. Typowo tatarskie nakrycie glowy.

Russet Bulba

Zdjecia jakis krewnych znalezione na dnie szuflady?
Message has been deleted

Russet Bulba

The main hypothesis is of old-Moscow origin. One of the others is it Central Asian origin (from ethnological or cultural point of view) has led some modern scholars to view the crown as a gift from Uzbeg Khan of the Golden Horde to his brother-in-law, Ivan Kalita of Moscow during the period of the Tatar yoke in Russia.[1] Boris Uspensky, in particular, argues that the Tatar headgear was originally used in coronation ceremonies to signify the Muscovite ruler's subordination to the khan.[2] According to Sergey Solovyov "after the death of Ivan Kalita all Russian princes traveled to the Horde... and the Khan announced the eldest son of Kalita, Simeon, the Grand Prince of Vladimir".[3] Also Solovyov writes that the first who introduced the coronation of the Russian monarch was Ivan III and it took place in 1498. At some point in the 15th or 16th century the crown was surmounted by a cross.[citation needed]

Basia

Rodzice ukrainskiego kolegi ktorego
poznalam w USA. Tutaj stronka wnuczki
owego malzenstwa z ktorej to stronki
zaczerpnelam zdjecie.

https://tinyurl.com/38ze69du

Jakub A. Krzewicki

Nie, to jest wojna City vs. Westminster.

Russet Bulba

Historians have debated the long-term influence of Mongol rule on Rus' society.[16] The Mongols have been blamed for the destruction of Kievan Rus', the breakup of the ancient Rus' nationality into three components and the introduction of the concept of "oriental despotism" into Russia.[16] Historians also credit the Mongol regime with an important role in the development of Muscovy as a state.[16] Under Mongol occupation, for example, Muscovy developed its mestnichestvo hierarchy, postal road network (based on Mongolian ortoo system, known in Russian as "yam", hence the terms yamshchik, Yamskoy Prikaz, etc.), census, fiscal system and military organization.[16][21]

The period of Mongol rule over the former Rus' polities included significant cultural and interpersonal contacts between the Slavic and Mongolian ruling classes. By 1450, the Tatar language had become fashionable in the court of the Grand Prince of Moscow, Vasily II, who was accused of excessive love of the Tatars and their speech, and many Russian noblemen adopted Tatar surnames (for example, a member of the Veliamanov family adopted the Turkic name "Aksak" and his descendants were the Aksakovs).[22]

Many Russian boyar (noble) families traced their descent from the Mongols or Tatars, including Veliaminov-Zernov, Godunov, Arseniev, Bakhmetev, Bulgakov (descendants of Bulgak) and Chaadaev (descendants of Genghis Khan's son Chagatai Khan). In a survey of Russian noble families of the 17th century, over 15% of the Russian noble families had Tatar or Oriental origins.[23]

The Mongols brought about changes in the economic power of states and overall trade. In the religious sphere, St. Paphnutius of Borovsk was the grandson of a Mongol baskak, or tax collector, while a nephew of Khan Bergai of the Golden Horde converted to Christianity and became known as the monk St. Peter Tsarevich of the Horde.[24]

In the judicial sphere, under Mongol influence capital punishment, which during the times of Kievan Rus' had only been applied to slaves, became widespread, and the use of torture became a regular part of criminal procedure. Specific punishments introduced in Moscow included beheading for alleged traitors and branding of thieves (with execution for a third arrest).[25]

Zwlaczajac Rosje, tj Moskwe bronimy zachodnia cywilizacje przed mongolsko-moskiewskim barbarzynstwem. Inne cywilizacje, inne systemy polityczne i noralne watosci, inna wartosc zycia jednostki i narodow.

Russet Bulba

After the Union of Lublin in 1569 and the formation of the Polish–Lithuanian Commonwealth Ukraine fell under the Polish administration, becoming part of the Crown of the Kingdom of Poland. The period immediately following the creation of the Commonwealth saw a huge revitalisation in colonisation efforts. Many new cities and villages were founded & links between different Ukrainian regions, such as Galicia and Volyn were greatly extended.[36]

New schools spread the ideas of the Renaissance; Polish peasants arrived in great numbers and quickly became mixed with the local population; during this time, most Ukrainian nobles became polonised and converted to Catholicism, and while most Ruthenian-speaking peasants remained within the Eastern Orthodox Church, social tension rose.

Basia

On Sunday, April 17, 2022 at 4:00:15 PM UTC-7, cyrylme...@gmail.com wrote:

> Zwlaczajac Rosje, tj Moskwe bronimy zachodnia cywilizacje przed mongolsko-moskiewskim barbarzynstwem. Inne cywilizacje, inne systemy polityczne i noralne watosci, inna wartosc zycia jednostki i narodow.

Napisalam Ci kim sa dzisiejsi Ukraincy.

NATO rekoma Rosji dokonuje rzezi pozostalosci
jedynego mongolskiego elementu w Europie,
potomkow Dzynghis Chana,

...skonfudowanych Ukraincow!

Najpierw zlozyli swoje nadzieje
w Germanach- Banderowcy w II WS,
zawierzyl element mongolski Nazistom
Hilterowcom, dzisiaj ten sam element
zawierzyl w germanskie NATO, w Satanistow,
i ich roznych przydupasow.

Jak to w dzien Wielkiejnocy wyglada ponizej:

The militant AZOV Brigade Nazis had a chance to leave and survive; they chose not to.

Ministry of Defense of Russia: Basements with militants at the Azovstal plant in Mariupol will not be stormed.
Supersonic bombers, Tu-22M3 Backfire-C, will bomb plant with high explosive demolition bombs FAB-3000.
Then will be use Heavy Flamethrower System TOS-1A Solntsepyok.

https://halturnerradioshow.com/index.php/en/news-page/world/happening-now-avostal-steel-plant-in-ukraine-being-mercilessly-bombed

-----------
Basia

Russet Bulba

Bez watpienia bohaterski oddzial jak malo kto we wspolczesnym swiecie. A Moskale, to pol mongoly genetycznie z pozostaloscia mongolskiej mentalnosci i archaicznym mongolskim systemem panstwowym.

andal

Basia sie kryje, zapomniala tez dodac ze Moskwa byla 100 lat pod
mongolskim jarzmem

andal

On Sun, 17 Apr 2022 16:04:30 -0700 (PDT), Russet Bulba wrote:

> [...]
> to Catholicism, and while most Ruthenian-speaking peasants remained
> within the Eastern Orthodox Church, social tension rose.

mongolskie geny ukraincow zaprzezantowaly sie w calej wspanialosci podczas
Wolynia

andal

On Sun, 17 Apr 2022 16:16:34 -0700 (PDT), Basia wrote:

> Napisalam Ci kim sa dzisiejsi Ukraincy.
>
> NATO rekoma Rosji dokonuje rzezi pozostalosci jedynego mongolskiego
> elementu w Europie,
> potomkow Dzynghis Chana,

a kto wyeliminuje moskiewskich mongolow?

czy nato nie bedzie probowac uzyc polskich rak

Basia

Sadze ze Polska zrobila juz swoje!
Wypelnila juz swoja role.

Sztucznie nadmuchiwany calymi latami
boom na terenach Polski o ktorym pisalam
od lat doprowadzil w koncu do wojny w
regionie (z powodu upartego napierania
zazdrosnych Polakom, Ukraincow chcacych
rowniez przynalezec do EU i NATO, i miec
taki dobrobyt jak w Polsce)

Przypomne na marginesie swoj tekst
w ktorym nazywam UE organizacja wojenna:
https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/4uTdFi2xsTU/m/nVy4lU5DBAAJ

Dalsza rola Polski moze byc juz ograniczona,
sprowadzac sie aby do:

a) dlugoletnich masowych zakupu
broni z USA,

b) tranzytu broni na Ukraine, min. "splawu"
broni budowana przez Kaczaka Mierzeja
jezeli wojna na Ukrainie miala by sie
zamienic w drugi Afganistan

Basia (Ona/Jej)

Zalek Bloom

Pani Basiu,
Zauwazylem ze gdy byla Pani Edwardem obwiniala Pani Zydow o wszystkie swiatowe katastrofy. Gdy Edward przemienil sie w Basie, zapomniala Pani o Zydach I winnymi zostali Germanie. Teraz widze ze pozostawila Pani Niemcow w spokoju I zaczyna Pani obwiniac Ukraincow - czy moze powodem do Pani zmiany pogladow jest menopausa?

zalek

Zalek Bloom

Rzeczywiscie, Zydzi zdradzaja. Tutaj dowod na zydowska zdrade: Zyd zdradzil  Polakow ktorzy wspolpracowali z komuna:
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Lista_Wildsteina

Inny Zyd zdradzil na sciepie nazwisko Polaka ktory byl czlonkiem ORMO,

zalek

Zalek Bloom

Chyba ma Pani racje racje Pani Basiu, Polacy nie sa potomkami Dzynghis
Chana, bo zamiast walczyc jak na walecznych potomkow Dzynghis
Chana przystalo Polacy skladaja bron, np Westerplate czy Powstanie Warszawskie.
Polacy sa winni Pani podziekowania za chwalenie Bohaterskiego Narodu Polskiego,

zalek

Basia

Tak? Nie przypominam sobie.

Moze jakis cytat by pan podal
bo pamiec mnie chyba zawodzi.

Basia

Basia

Pan Zalek, byly zolnierz armii Izraela o ile sie
nie myle, tak sobie walke Polakow na Westerplatte,
czy w Powstaniu Warszawkim musi wyobrazac.

https://t.me/voenacher/14106
https://nypost.com/2022/03/28/ukraine-to-probe-after-videos-show-alleged-russian-pows-shot/

Pytanie dlaczego?

Basia (Ona/Jej)

> zalek

Basia

Slyszal pan panie Zalku by Polacy
kolana temu towarzystwu przestrzeliwali
czy wylupywali oczy, ...a przeciez mozna
bylo i Ukraincy to dzisiaj robia.

https://www.reddit.com/r/HistoryPorn/comments/18muet/german_prisoners_of_war_the_invasion_of_poland/

Basia

Basia napisał(a):

> [...]
> zawierzyl element mongolski Nazistom
> Hilterowcom, dzisiaj ten sam element
> zawierzyl w germanskie NATO, w Satanistow,

Akurat niemce byli przeciwni wejściu ukrainy do NATO.

Zalek...@hotmail.com

On Sun, 17 Apr 2022 23:28:42 -0700 (PDT), Basia
Mnie tez pamiec zawodzi, nie pamietam jakiej ksywski Pani poprzednio
uzywala. Jesli sie myle to przepraszam.

zalek

Zalek...@hotmail.com

On Sun, 17 Apr 2022 23:39:35 -0700 (PDT), Basia
Przeciez to Panie slowa:
"Ukraincy w Mariupolu odmowili jak na walecznych potomkow Dzynghis
Chana przystalo zlozenia broni Rosjanom"

wiec zrozumialem ze zolnierze ktorzy odmawiaja skladania broni sa
walecznymi potomkami Dzynghis Chana, ci ktorzy nie skladaja broni, np
Westerplatte czy Powstanie Warszawskie - nie sa walecznymi potomkami
Dzynghis Chana.

Jesli zle zrozumialem Pani post - przepraszam.

Natomiast faktem jest ze wsrod polskich zolnierzy/cywilow znajduje sie
wiele walecznych potomkow Dzynghis Chana, o czym czesto wspominaja
swiadkowie;
https://pl.pinterest.com/pin/828521662680137091/#:~:text=Zbrodnia%20w%20Zawadce%20Morochowskiej.,z%20podkarpackiej%20wsi%20Zawadka%20Morochowska.

"Zbrodnia w Zawadce Morochowskiej. Polscy zolnierze mordowali
niewinnych cywilów
„W ciagu 10-20 minut wyrzneli, doslownie wyrzneli 68 kobiet, dzieci i
starców. Czegos podobnego nie widzialem nigdy w zyciu” – pisano w
relacji z podkarpackiej wsi Zawadka Morochowska. Zbrodni dokonali
polscy zolnierze. Nigdy ich nie osadzono."

https://pl.wikipedia.org/wiki/Zbrodnia_w_Sahryniu
Zbrodnia w Sahryniu – zbrodnia popelniona przez polskie oddzialy
partyzanckie (Armii Krajowej i Batalionów Chlopskich) na ukrainskiej
ludnosci Sahrynia 10 marca 1944, podczas akcji przeciwko zgrupowaniom
Ukrainskiej Powstanczej Armii (UPA) w Sahryniu, Szychowicach,
Modryniu, Turkowicach, Laskowie i Mietkiem[1]. Miala ona uprzedzic
spodziewany na 16 marca atak UPA.

W Sahryniu wedlug historyków z Instytutu Pamieci Narodowej zginelo od
150 do 300 cywilnych Ukrainców[2]. Wedlug Mariusza Zajaczkowskiego z
nazwiska znane sa 234 ofiary[3], zdaniem Ihora Halagidy – 606 zabitych
osób[4]. Historycy ukrainscy podaja rózne szacunki – od zblizonej do
polskich ustalen liczby 200 zabitych[5], poprzez liczbe 600–800
ofiar[6][7][8].
[...]

https://wyborcza.pl/alehistoria/7,121681,24501698,zolnierze-wykleci-zamordowali-w-wierzchowinach-194-osoby.html
Ale Historia
"Zolnierze wykleci" zamordowali w Wierzchowinach 194 osoby. "Ukrainców
nam w Polsce nie potrzeba"
[...]

https://www.jhi.pl/artykuly/masowe-mordy-ludnosci-zydowskiej-jedwabne,661
Masowe mordy ludnosci zydowskiej w Jedwabnem, Radzilowie i innych
miejscowosciach na wschodnim Mazowszu w lecie 1941 r.
[...]

https://ciekawostkihistoryczne.pl/2020/09/18/dobic-bestie-jak-polacy-mscili-sie-na-niemcach-za-ii-wojne-swiatowa/
Wynik wojny byl juz przesadzony – Trzecia Rzesza poniosla druzgocaca
kleske. Po szesciu latach brutalnej okupacji Polska zostala wyzwolona.
Nasi rodacy obok radosci czuli cos jeszcze – niepohamowana zadze
zemsty. Morderstwa, przymusowa praca, nieludzkie warunki, grabiez i
gwalty... Oto, jak odplacili Niemcom pieknym za nadobne.

Wojna dobiegala konca, a przesuwajacy sie przez Polske front przegnal
hitlerowskie wojska tam, skad przyszly. Ale nie wszyscy Niemcy
opuscili nasz kraj: wiele rodzin pozostalo w domach, w których
wczesniej je osiedlono. Na prózno jednak oczekiwaly powrotu swoich
zolnierzy. O tym, jak wygladaly dla nich ostatnie dni w wyzwalanej
Polsce, pisze Piotr Pytlakowski w ksiazce Ich matki, nasi ojcowie.
Niewygodna historia powojennej Polski:
[...]

Przez tych walecznych potomkow Dzynghis Chana Polska ma fatalna
opinie!

zalek

Basia

Chce pan talmudyzowac panska sprawa.

Ja bym tam nie porownywala sytuacji
dekujacych sie w fabryce Azovsteel Nazistow,
roznych platnych zabojcow- zagranicznych
najemnikow, czy tez zagranicznych podzegaczy
wojennych cwiczacych zabojcow, ...ludzi ktorzy
zawitali na Ukrainie bo chcieli sobie pozabijac
Ruskich i zainkasowac przy tym forse,

...do obrony wojskowego przyczolka jakim
bylo Westerplatte czy do politycznie motywowanego
powstania w stolicy kraju, w Warszawie.

No ale jak Zalka bawia takie porownania
bo mozna przy okazji sprobowac sie wyrzygac
na polskiego zolnierza to ja nic nie poradze.

Basia (Ona./Jej)

andal

tak panie Wasner

taki zalek zdradzil wlasne nazwisko

andal

On Mon, 18 Apr 2022 00:25:07 -0700 (PDT), Basia wrote:

> [...]
> to dzisiaj robia.
>
> https://www.reddit.com/r/HistoryPorn/comments/18muet/
german_prisoners_of_war_the_invasion_of_poland/

napisz mu to w idish, inaczej nie pojmie

Zalek...@hotmail.com

On Mon, 18 Apr 2022 05:36:06 -0700 (PDT), Basia
Pani Basiu,

Pani jako kobieta rozumuje emocjonalnie, ja "talmudyzuje" - a co to
jest talmudyzowanie? Talmudyzowanie jest wyciaganie wnioskow
LOGICZNYCH w oparciu a Biblie, ja wyciagam wnioski LOGICZNE z Pani
postu.

To Pani napisala ze:
"Dzisiaj w Wielkanoc Ukraincy w Mariupolu odmowili jak na walecznych
potomkow Dzynghis Chana przystalo zlozenia broni Rosjanom i ida pod
rzez!".

A wiec wniosek LOGICZNY: Polacy poddajac sie udowodnili ze nie sa
"walecznymi potomkami Dzynghis Chana". Tylko tyle. Pomylilems sie?
Westerplatte i Warszawscy Powstancy sa walecznymi potomkami Dzynghis
Chana? Na pewno nie, gdyby byli nie poddawali by sie tylko walczyli az
do smierci.
A wiec zadne "wyrzygiwanie na polskiego zolnierza", tylko LOGICZNA
analiza Pani postu.
Jesli dla Pani LOGIKA to "wyrzygiwanie na polskiego zolnierza" - nic
na to nie poradze.

zalek

Basia

Zdecydowal sie pan 'na logike' wyrzygac
na polskiego zolnierza i wyrzygal sie i nic
tu nie poradzi.

Pominal szerszy kontekst tekstu mowiacego
o skonfudowaniu potomkow Dzyngis Chana
ktorzy w II Wojne poparli ludobojcow, sami
tez prowadzili polityke ludobojstwa, dzisiaj
w Mariupolu walcza u boku obcej agentury,
najemnikow, Nazistow, neo-Nazistow,
prywatnej armii Kolomoskiego, ludzi z
wytatuowanymi na ciele swastykami
gotowymi walczyc do upadlego za idealy
Hitlera,

...i dokonal pan porownania z walecznoscia
zolnierzy ktorzy odmowila walki u boku
Nazistow/ludobojcow pomimo ze tez
chciali "bic Bolszewika" i mogli walczyc
w sojuszu z Hitlerem, ktory nawet o ten
sojusz zabiegal.

Zignorowal Zalek caly argument wyjal
z kontekstu tresc zdania, bo taka operacja
byla potrzebna by dokonywac porownan
i wyrzygal sie 'na logike' na zolnierzy walczacych
w Westerplatte i w powstaniu Warszawskim,
teraz pisze ze talmudyzowanie to o Biblii
a Basia rozemocjonowana kobieta. Ot i caly Zalek.

Basia (Ona/Jej)