Ważne ! Wirus prehistorycznego człowieka zaatakował wielu

a a

Sprawdź, czy nie zaatakował twoich znajomych, członków rodziny

https://fb.watch/8f32a1wVrG/

andal

On Sat, 25 Sep 2021 09:49:58 -0700, a a wrote:

> Sprawdź, czy nie zaatakował twoich znajomych, członków rodziny
>
> https://fb.watch/8f32a1wVrG/

Chłop miał czworo dzieci. Troje czarnych i jedno rude.
Zastanawiał się nad tym całe życie a gdy żona umierała zapytał ja:
powiedz że mnie raz zdradziłaś, i tak ci przebaczę.
Żona odparła: kochany przebacz! tylko ten rudy to twój.

Jakub A. Krzewicki

sobota, 25 września 2021 o 18:49:59 UTC+2 mant...@gmail.com napisał(a):
> Sprawdź, czy nie zaatakował twoich znajomych, członków rodziny
>
> https://fb.watch/8f32a1wVrG/

Nad Wisłą był np. Adam Ważyk brzydki twarzyk.
Ale żeby urodzić się w rodzinie genetycznie obdarzonej taką parszywą mordą, to trzeba mieć niefart albo być szczególnym grzesznikiem, co popełnił jakąś bad karma w poprzednim wcieleniu.

andal

jedna wygladala normalnie, ale w kazdej rodzinie jest czarna owca