Australia has fallen (Quarantine)

brat_olin

When the Communist Chinese express surprise at your level of
authoritarianism, you’ve officially crossed the rubicon.
Australia is now a post-democratic country:
https://www.youtube.com/watch?v=H8KScb7XjzE

--
Smart questions to stupid answers

A. Filip

brat_olin <brat...@gmail.com> pisze:
> When the Communist Chinese express surprise at your level of
> authoritarianism, you’ve officially crossed the rubicon.
> Australia is now a post-democratic country:
> https://www.youtube.com/watch?v=H8KScb7XjzE

Czyli ChRL potrafi użyć w miarę subtelnej perfidii? :-)

--
A. Filip : Big Tech Brother is watching you.
| Urodził się - ochrzcili, podrósł - ożenili, umarł - pochowali i na
| grobie napisali, że był błazen. (Przysłowie polskie)

a a

Australia to dziwny probl;em,
bo liczba zakażonych niewielka

ale i niewielka liczba zaszczepionych,
bo zaplanowano szczepienia indyjską AstraZeneca sfinansowaną przez Billa BlueScreen

a jako że Australijczycy znają wymowę Billa, to nie przyjeli niebieskiego ekranu zdrowia z optymizmem

I ten lockdown w Australii wywołała zona Billa, ogłaszając rozwodzenie się

Politycy to zanalizowali, że przyczyna rozwodu jest gorąca milośc do Billa, aby uratowac połowe majątku zanim trafią pozwy o odszkodowania za blue screeny zdrowia

No i wczoraj rozwód ogłoszony i połowa kasy Billa została uratowana

==

Niekt nie zna innego wytłumaczenia dla ścisłego lockdownu w Australii, bo to przecież wspólny Commonwealth z UK
i UK bez masek, bez kwarantanny, pelny luz

a Australia ze 100 zakażonymi a lockdown jak w Wuhan rok temu.

No i jeszcze Izrael, testujący Pfizera od początku,
wprowadzil 3-cią dawkę, bo się skutecznośc szczepionki sypnęła z 97% do 86%
i za 2 tygodnie spadła do 39%

czyli podwójny Pfizer okazał się calkowicie wadliwy

Czyli obsserwujmy codziennie
UK
Australię
Izrael
w serwisach szczepionkowych

https://www.worldometers.info/coronavirus/

brat_olin

brat_olin wrote:

> When the Communist Chinese express surprise at your level of
> authoritarianism, you’ve officially crossed the rubicon.
> Australia is now a post-democratic country:
> https://www.youtube.com/watch?v=H8KScb7XjzE

I jeszcze cieple:

Politics For All@PoliticsForAlI:
BREAKING: The Australian capital city, Canberra, is going into lockdown
after finding one Covid case

a a

Lockdown w Australii przypomina mi pierwsze dni stycznia 2020 w Wuhan i total;ny lockdown prowincji.
Przecież Australia to część brytyjskiego Commonwealthu i spodziewałem się, że będą integrować strategie antycovidowe.

A na dzień dzisiejszy total lockdown obejmuje coraz to nowe obszary Australii
a w UK wszystko otwarte i bez maseczek.

Pośrednią przyczyną jest mała ilość szczepień w Australii z uwagi na wysłanie zakazanej w Europie indyjskiej zakrzepicy AstraZeneca, sfinansowanej przez Billa BlueScreen do AU, zamiast do utylizacji.
A jednak mieszkancy AU znają angielski i dowiedzieli się wszystkiego na temat skutków ubocznych AZ, stąd ich odmowna reakcja.

Mój znajomy z Sydney, inżynier, naukowiec, adjunkt opisał miesiąc temu całą procedurę szczepień w AU na 27 stronach i był z siebie dumny i sam się zaszczepił, a zaledwie tydzień później wprowadzono lockdown ww Nowej Południowej Walii i zakaz wyjazdów i limitowanie powrotu Australijczyków do domu, do 300 dziennie.

Mieliśmy eksperyment szwedzki w 2020 bez maseczek i dystansowania i seniorzy wymarli

Mieliśmy eksperyment brytyjski - niech się wszyscy najszybciej zarażą, to się uodpornią stadnie

Ale to było w 2020, zanim dostępne stały się szczepionki

W 2021 mamy eksperyment w Izraelu i wszyscy szczepieni 3 dawkami
a wirusa więcej niż w AU i nie znika

Zatem teza szwedzkiego epidemiologa się potwierdza, że wirus nigdy nie zniknie, bo jest 1000 koronawirusów i były one obcne wśród ludzi od milionów lat

Gdyby nie wynaleziono maszynki do testów PCR to by żadnej zarazy nigdy nie było,
bo podstawą uznania pacjenta za zarażonego, byłyby objawy kliniczne, jak podczas epidemii grypy z przeszłości, a nie wyniki testu, który tak samo wykrywa martwego wirusa jak żywego, całego jak i fragmenty przetrawione i wydalone w toalecie, które trafiły jako nawóz organiczny do podlewania pomidorów, ogórków w tysiącach szklarni w Europie i na świecie.

Bez PCR , liczba zakażonych bylaby 10 do 100 razy mniejsza, gdyz wyeliminowane by zostały wszystkie przypadki false positive, czyli fałszywie-dodatni.

Gdyby test PCR był dostępny 30-50 lat, to by wykryl zarażenie grypą u 6 miliardów mieszkancow, bo tak on jest wadliwy i niecertyfikowany.

brat_olin

brat_olin wrote:
> brat_olin wrote:

> BREAKING: The Australian capital city, Canberra, is going into lockdown
> after finding one Covid case

24,000 Australian children to be mass injected. NO PARENTS PRESENT:
video: https://gab.com/KTHopkins/posts/106771475043209265

u2

piątek, 13 sierpnia 2021 o 12:54:39 UTC+2 mant...@gmail.com napisał(a):

> Mieliśmy eksperyment szwedzki w 2020 bez maseczek i dystansowania i seniorzy wymarli

nie wymarli

> Mieliśmy eksperyment brytyjski - niech się wszyscy najszybciej zarażą, to się uodpornią stadnie

odwrotnie, szwedzki

> Ale to było w 2020, zanim dostępne stały się szczepionki
>
> W 2021 mamy eksperyment w Izraelu i wszyscy szczepieni 3 dawkami
> a wirusa więcej niż w AU i nie znika

widziałeś ortodoksów ?

jak widziałeś to wiesz dlaczego nie znika

> Zatem teza szwedzkiego epidemiologa się potwierdza, że wirus nigdy nie zniknie, bo jest 1000 koronawirusów i były one obcne wśród ludzi od milionów lat

miliony lat temu nie było ludzi

a a

On Tuesday, 17 August 2021 at 16:18:43 UTC+2, u2 wrote:

> nie wymarli
wymarli
agenda szwedzkiego epidemiologa była oparta na doktrynie:
"jesteśmy potomkami Wikingów ..

Wikingowie, jako plemię wojowników, nie dbało o zdrowie seniorów

Szwedzki eksperyment to był tajny eksperyment brukselski, bo tam tajną siedzibę ma unijna agencja d/s epidemiologii
> odwrotnie, szwedzki

znów kulą w płot
To odpowiadał mi Johnson gdy mu pisałem w styczniu, że w Chinach epidemia

> widziałeś ortodoksów ?

Widziałem nie raz, przyjeżdżali do mnie jako klienci

> jak widziałeś to wiesz dlaczego nie znika
nieuzasadniona hipoteza

> miliony lat temu nie było ludzi
kolejny raz kulą w płot
a wystarczy poczytać nt. ewolucji człowieka

"The study of human evolution involves several scientific disciplines, including physical anthropology, primatology, archaeology, paleontology, neurobiology, ethology, linguistics, evolutionary psychology, embryology and genetics.[6] Genetic studies show that primates diverged from other mammals about 85 million years ago, in the Late Cretaceous period, and the earliest fossils appear in the Paleocene, around 55 million years ago.[7]

Within the superfamily Hominoidea, the family Hominidae diverged from the family Hylobatidae some 15–20 million years ago; subfamily Homininae (African apes) diverged from Ponginae (orangutans[a]) about 14 million years ago; the tribe Hominini (including humans, Australopithecus, and chimpanzees) parted from the tribe Gorillini (gorillas) between 8–9 million years ago; and, in turn, the subtribes Hominina (humans and extinct biped ancestors) and Panina (chimpanzees) separated 4–7 million years ago.[8]

https://en.wikipedia.org/wiki/Human_evolution

Piotr

On Tuesday, August 3, 2021 at 8:06:12 AM UTC-2:30, A. Filip wrote:
> Czyli ChRL potrafi użyć w miarę subtelnej perfidii? :-)

_You_ should know ;-) - patrz trywializowanie chinskiej "reedukacji} Ujgurow przez
tow. Filipa porownujacego je z residential schools z przeszlosci Kanady i Australii.
I to chyba nawet ZANIM angielskojezyczne organy KPCh zaczely to robic...

Piotr

Piotr

On Tuesday, August 3, 2021 at 7:58:10 AM UTC-2:30, brat_olin wrote:
> When the Communist Chinese express surprise at your level of
> authoritarianism, you’ve officially crossed the rubicon.
> Australia is now a post-democratic country:

see also your predecessors - right-wing critics of Western democracies less than 40 years ago:

"When the Communist Party of Poland expresses concern about the homelessness
in the US, and the Party spokesman Jerzy Urban sends you sleeping bags for your homelessness,
then it is in no-ways a cynical attempt of the Communists to divert the attention from their appalling
human rights violations, but a proof that
"you’ve officially crossed the rubicon. the US is now a post-democratic country"
obviously worse than the Brezhnev Soviet Union and Poland under the Martial Law.

===
Piotr

u2

znowu bełkot, nic dziwnego, że studenciaki nie lubią treli moreli:)

A. Filip

Piotr <petr...@gmail.com> pisze:
Ilu Ujgurów *zginęło* w "reedukacji 21 wieku"? Według "sugestii" mediów
Kanadyjskie Szkoły Koncentracyjne miały być *dosłownie* zabójcze
sądząc po podawanej wielkości *odkrywanych* cmentarzy.
[Ja wiem że to uproszczenie ale niby dlaczego mam grupowym kanadolom ułatwiać?]

"Zderzanie" linii propagandowych jednej strony bywa destrukcyjne.
Ja się nie nastawiam że propaganda tanich partaczy będzie skuteczna na ChRL.

Piotr

On Tuesday, August 17, 2021 at 2:30:10 PM UTC-2:30, A. Filip wrote:

> Ilu Ujgurów *zginęło* w "reedukacji 21 wieku"?

Spytaj sie swoich chinskich towarzyszy.

> Według "sugestii" mediów
> Kanadyjskie Szkoły Koncentracyjne miały być *dosłownie* zabójcze
> sądząc po podawanej wielkości *odkrywanych* cmentarzy.

z okresu 100 lat, w duzej czesci w czasach przed antybiotykami i szczepionkami, a wiec gdy byla duza umieralnosc
dzieci, i gdy gruzlica szerzyla sie w rezerwatach z ktorych dzieci przywozono do szkol. Czas to takze okres "hiszpanki"
ktora w odroznieniu od COVID atakowala b. czesto mlodych ludzi. Czy niewywozenie do szkol uratowalby niektorych z tych dzieci
- prawdopodobnie.Czy stanowiloby to duzy % znalezionych grobow - bardzo watpliwe.
I co najwazniejsze dzialo sie to w bardzo roznych czasach, I Kanada przyznala sie, ze to bylo zle, sfinansowala Truth and Reconcilliation Commission , jej najwyzsi reprentanci panstwa przepraszali i prosili o wybaczenie za czyny ich poprzednikow i wyplacaja duze odszkodowania b. uczniow tych szkol.

Natomiast bronienie tak zarliwie przez Filipa cjinscy komunisci robia to dzisiaj, nie uwazaja ze cokolwiek zlego sie tam dzieje,
nikogo za nic nie przeprosili, nie wyplacaja odszkodowan, nie maja zadnej Truth and Reconcilliation Commission
i miedzynarodowo ida publicznie w zaparte, zuywajac do tego angielskojezycznych agnecji prasowych, platnych trolli
i uzytecznych idiotow jak Andrzej Adam Filip.

I to jest ta roznica, uzyteczny idioto Komunistycznej Partii Chin.
====
Piotr

brat_olin

brat_olin wrote:

> 24,000 Australian children to be mass injected. NO PARENTS PRESENT:
> video: https://gab.com/KTHopkins/posts/106771475043209265

Australians have had enough:
https://twitter.com/sanaayesha__/status/1428948244264931330

andal.rogal...@gmail.com

On Tuesday, August 17, 2021 at 8:33:50 PM UTC-6, Piotr wrote:

> [...]

> I co najwazniejsze dzialo sie to w bardzo roznych czasach, I Kanada przyznala sie, ze to bylo zle, sfinansowala Truth and Reconcilliation Commission , jej najwyzsi reprentanci panstwa przepraszali i prosili o wybaczenie za czyny ich poprzednikow i wyplacaja duze odszkodowania b. uczniow tych szkol.

Trela, nie fantazjuj

tfuj jewstin kupuje w ten sposob glosy w zblizajacych sie wyborach

A. Filip

"andal.rogal...@gmail.com" <andal.rogal...@gmail.com> pisze:
Masz jakiś interes żeby mu ułatwiać?

Te wszystkie wicia się jak to KRK to diabeł wcielony a rząd Kanady
zsyłający pod przymusem dzieci do tych "potwornych szkół"
*przez dziesięciolecia* jest niewinny jako lilijka są żenujące.
A jak ktoś jest gotów zszargać dobre imię Kanady na dziesięciolecia żeby
wygrać jedne wybory to ja chętnie rozwinę "niezamierzone konsekwencje".

--
A. Filip : Big Tech Brother is watching you.
| W adwenta same posty i święta. (Przysłowie polskie)

Piotr

Aaa, pan Andrzej Adam Filip znalazl w koncu partnera dyskusji na swoim poziomie
i skarzy mu sie na mnie:

> Te wszystkie wicia się jak to KRK to diabeł wcielony a rząd Kanady
> zsyłający pod przymusem dzieci do tych "potwornych szkół"
> *przez dziesięciolecia* jest niewinny jako lilijka są żenujące.

a tutaj dla porownania oryginal - Czytelnik wyszuka w nim moje:
a) "wicie się jak to KRK to diabeł wcielony"
b) "rząd Kanady jest niewinny jako lilijka"
[(c) na oba - slynny Andrzej Adam Filip ]
oraz
dowod ze Andrzej Adam Filip NIE jest uzytecznym idiota KPCh:

[...]
- Kanada przyznala sie, ze to bylo zlem,
- sfinansowala Truth and Reconcilliation Commission
- jej najwyzsi reprentanci panstwa przepraszali i prosili o wybaczenie za czyny ich poprzednikow
- i wyplacaja duze odszkodowania dla bylych uczniow tych szkol.

Natomiast bronieni tak zarliwie przez Filipa chinscy komunisci:
- robia to dzisiaj
- nie uwazaja ze cokolwiek zlego sie tam dzieje,
- nikogo za nic nie przeprosili,
- nie wyplacaja odszkodowan,
- nie maja zadnej Truth and Reconcilliation Commission
- a wprost przeciwnie - ida publicznie w zaparte, uzywajac do tego angielskojezycznych
agencji prasowych KPCh, platnych trolli oraz uzytecznych idiotow jak Andrzej Adam Filip.

I to jest ta roznica, Andrzeju Adamie Filipie, uzyteczny idioto Komunistycznej Partii Chin.

brat_olin

Bylo juz ale warto powtorzyc:
The rules in Down Under are simple:
https://twitter.com/CaldronPool/status/1414101049783193602

brat_olin

brat_olin wrote:

> Bylo juz ale warto powtorzyc:
> The rules in Down Under are simple:
> https://twitter.com/CaldronPool/status/1414101049783193602

COVID-19 quarantine signage must now be placed on the front doors
of homes in South Australia where occupants are isolating for two
weeks. Video:
https://twitter.com/9NewsAdel/status/1428642084005818370

a a

a jednak, stało się,
okupanci w Południowej Australii, zamiast rezydentów

Łatwo obliczyć, że kwarantanna zarażonych powinna trwac co najmniej 3 miesiące.

2 tygodnie to okres w którym wirus się jedynie namnaża, a nie likwiduje i po 2 tygodniach zaraziciel wychodzi na ulicę, a ma już miliard koronawirusów i nimi zaraża.

Przykład z Polski

16 Poland 2,887,037 +233 75,324 +8 2,656,355 +38 155,358

Dziennie 233 zakażonych a 155.358 zakażonych

Aby zebrać taka ilość zarażonych to potrzeba 666 dni, czyli prawie 2 lata

Tutaj każdy może sprawdzić, że kwarantanna powinna trwac co najmniej 3 miesiące a nie 2 tygodnie

https://www.worldometers.info/coronavirus/

1 USA 38,818,980 +4,384 646,704 +37 30,570,817 +588 7,601,459

Stany mają 7.601.459 zakażonych

Licząc, że kwarantanna by trwała 3 miesiące, czyli ok. 100 dni
to by dziennie było zakażonych 76.000

brat_olin

brat_olin wrote:

> 24,000 Australian children to be mass injected. NO PARENTS PRESENT:
> video: https://gab.com/KTHopkins/posts/106771475043209265

Australians have had enough. video:
https://twitter.com/davidestcourt/status/1439070855418368000

brat_olin

brat_olin wrote:
> brat_olin wrote:

> Australians have had enough. video:
> https://twitter.com/davidestcourt/status/1439070855418368000

I to:
https://twitter.com/exRAF_Al/status/1439188520308989952

brat_olin

brat_olin wrote:

> I to:
> https://twitter.com/exRAF_Al/status/1439188520308989952

"AUSTRALIA - Police start shooting at unarmed civilians at
the Shrine of Remembrance". Video:
https://twitter.com/BernieSpofforth/status/1440595679886266378

brat_olin

brat_olin wrote:

> "AUSTRALIA - Police start shooting at unarmed civilians at
> the Shrine of Remembrance". Video:
> https://twitter.com/BernieSpofforth/status/1440595679886266378

Australia can no longer reasonably claim to be
a democratic country:
https://twitter.com/PrisonPlanet/status/1441458192865652738

Basia

On Sunday, September 26, 2021 at 2:38:56 AM UTC-7, brat_olin wrote:

> Australia can no longer reasonably claim to be
> a democratic country:
> https://twitter.com/PrisonPlanet/status/1441458192865652738

Postepujaca germanizacja to nie tylko amerykanski
czy polski problem.

Basia

brat_olin

Basia wrote:

> Postepujaca germanizacja to nie tylko amerykanski
> czy polski problem.

Nie wiem, czy germanizacja, ale tam jest koszmar:
"She is not wearing a mask, so Australian police is suffocating
her to prevent her from catching Covid":
https://twitter.com/DrEliDavid/status/1441481951056044034

boukun

W dniu 26.09.2021 o 11:50, Basia pisze:
Zdrowo jebnięty Zwolan.

andal

on sie przejezyczyl

to jest postepujaca mongolizacja

Basia

Zamiast teoretyzowc pojedz zobacz na
wlasne oczy, ...cwiczyli sie w przemocy
na Aborygenach i immigrantach calymi
latami,

...teraz "na zawolanie" potrafia praktykowac
podobne metody przemocy i pozbawiania
praw obywatelskich, czy ludzkich, wobec
nowych obiektow zainteresowan wlasnych
juz obywateli.

Te zdjecia sa naturalna progresja, nie dziwia,
ukazuja ten sam problem, widoczny w
USA, w Kanadzie, w Teksasie, w wielu innych
lokacjach gdzie z pozoru cywilizowani ludzie
potrafia w tydzien czy dwa popasc w skrajne
barbarzynstwo.

Basia

brat_olin

brat_olin wrote:

> Nie wiem, czy germanizacja, ale tam jest koszmar:
> "She is not wearing a mask, so Australian police is suffocating
> her to prevent her from catching Covid":
> https://twitter.com/DrEliDavid/status/1441481951056044034

Bylo cos o tym w GWnie czy innym CNN?

a a

No to lecieć czy nie lecieć do Australii bo chciałem tam otworzyć park technologiczny w Sydney i kilka punktów kempingowych z solarami wzdłuż Struart Highway z solarami i telefonami satelitarnymi dla turystów, bo jak się jedzie autostrada Stuart to sie mija tabliczki przy drodze, że najbliższy telefon za 100 kilometrów.

Basia

Niewiem, w ostatnich dniach bylo ponizsze,
...z zachodniej Polski, gdzie dochody w ostatnich
dekadach wzrastaly najszybciej a ludziom
zylo sie najdostatniej.

https://wiadomosci.radiozet.pl/Polska/Lubin.-Smierc-34-letniego-Bartka.-Jest-nowe-nagranie-WIDEO
https://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,27521568,wyborcza-ujawnia-smierc-ukrainca-podczas-policyjnej-interwencji.html?disableRedirects=true

Basia

andal

Baska, ja mam takiego pierwszgo ministra (jewstin - ulubieniec Treli)ktory
mi to pokazuje codziennie,potwierdzajac teorie rasowe p.Andrzeja

Basia

Proponuje Darlinghurst, Sydney,

...gej i lesbian dzielnice, z tym ze wszyscy
tam juz maja telefony komorkowe a sloneczne
zasilanie nie jest absolutnie nikomu potrzebne.

Zapraszam na swoja stronke youtubowa
do obejrzenia kilku filmikow z Sydney
Mardi Gras 2017 z parady w Darlinghurts
oraz Dragu z tamtejszych gej klubach:

https://youtu.be/ohPIhw92DDM?t=34
https://youtu.be/0keryIaa4Hs?t=3

https://www.youtube.com/user/usereddie215/videos

Basia

andal

Lubin i Wroclaw, germanskie ziemie germanskie zwyczaje

Basia

On Sunday, September 26, 2021 at 8:42:25 AM UTC-7, andal wrote:
Opinia mogla by byc nieco bardziej
miarodajna gdyby wyrazicielem nie
byl urodzony na Ziemiach Odzyskanych
w pierwszym pokoleniu za-Bugowiec,

...ledwie w 15 lat po wojnie po wyludnieniu
tych terenopw z ich elementu germanskiego
elementu po katastrofie jaka tam
sprowokowal.

Stalin zaludnil tereny w wiekszosci
naiwna populacja ze Wschodu, z za-Buga,
podatna na germanizacje. Basi teza jest
ze wyniki germanizacji beda w przyszlosc
widoczne o wiele szybciej nizeli wyniki
kultur-kampfu w Poznanskim czy w
Wielkopolsce za Bismarcka w XIXw.

Ci ludzie juz sa germanizowani, nawet
nie wiedza co sie z nimi dzieje.
Polskojezyczna prasa przeciez nie bedzie
sie rozpisywac w tym temacie, ani tez
jakis uwlaszczony SB'ek z Warszawy
walczycy o przetrwanie swojego biznesu
w Polsce wlasciwej.

Dodam, ostatnie 16 lat byly latami
pani Angeli Merkel, kobiety ktora
przypuszczam Polacy i nie tylko
mieszkancy terenow po-niemieckich
beda dlugo i z rozrzewnieniem wspominac.

Basia