Każdy dzielny niemiecki żołnierz miał długiego ch.....

Mark Woydak

1. Każdy dzielny niemiecki żołnierz miał długiego ch..... co widać na
załączony obrazku:

Naked German soldiers washing in a river, with a horse - World War II
http://cdn.ipernity.com/112/94/27/6239427.1be8d0e6.640.jpg?r2

2. niemieckie konie służyły wyłącznie do pracy na roli, też widać:

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d7/Bundesarchiv_Bild_146-2007-0206,_Kavallerie_Waffen-SS.jpg

http://c8.alamy.com/comp/C46DJY/second-world-war-horses-used-by-german-troops-C46DJY.jpg

https://deutscherfreigeist.files.wordpress.com/2015/04/wehrmacht-14.jpg

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/8a/Bundesarchiv_Bild_101III-Adendorff-002-18A,_Russland,_SS-Kavallerie-Brigade.jpg

3.Tak niemcy zaczynali:

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/58/5e/3a/585e3a0a83f76a526c848d6163f69d30.jpg

4.Tak skończyli:

http://www.executedtoday.com/images/Hanged_German_deserter_1.jpg

http://4.bp.blogspot.com/-u3bCm3ac-ZY/UwEeuLYBU4I/AAAAAAAAIsA/uMNiNOmTJN4/s1600/German+General+Anton+Dostler+is+tied+to+a+stake+before+his+execution+by+a+firing+squad,+Italy,+1945+color.jpg

https://miepvonsydow.files.wordpress.com/2016/04/c__data_users_defapps_appdata_internetexplorer_temp_saved-images_opz63cz.jpg

https://1.bp.blogspot.com/_LoPTdkHrjjk/SyXuwPKZfZI/AAAAAAAAF78/NMSrpOWnoOc/s1600/german-prisoners-POW-russian-front-eastern-front-ww2-second-world-war-two-008.jpg

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/d9/c4/e8/d9c4e8c674cd0ca6855549566c47060b.jpg

http://4.bp.blogspot.com/-sBc4S7XNgFA/Tr6H9nIpmYI/AAAAAAAAMNY/BJqQVV25XVE/s1600/German-POWs-ww2.jpg

Devilson

Mark Woydak <mark....@forest.de> Wrote in message:

> [...]
> załączony obrazku:
>
> Naked German soldiers washing in a river, with a horse - World War II

Nie bronię szwabow ale czy tobie fiut nie kurczy się jak wejdziesz
do zimnej wody? Bo jeśli nie, to idź do lekarza.

> 2. niemieckie konie służyły wyłącznie do pracy na roli, też widać:
>

> https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d7/Bundesarchiv_Bild_146-2007-0206,_Kavallerie_Waffen-SS.jpg

Nie wiem, co w tym dziwnego. Do transportu w górach, wiejskich
drogach czy po lesie koń najlepszy. Myślę, że się czepiasz.

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

Mark Woydak

Dnia Thu, 1 Sep 2016 10:50:51 +0200 (GMT+02:00), Devilson napisał(a):

> Nie bronię szwabow ale czy tobie fiut nie kurczy się jak wejdziesz
> do zimnej wody? Bo jeśli nie, to idź do lekarza.

Large group of naked German soldiers - World War II
http://cdn.ipernity.com/111/34/96/5413496.398c41f7.640.jpg?r2

Jakub A. Krzewicki

Chuje, jak sama nazwa wskazuje służyły - również nazistom - do jebania:

Wenn die Soldaten... https://www.youtube.com/watch?v=dZPO_LjZcXI

Miklucho Maklai

Chora obsesja u was, kol. wrzodaku.
Szukacie zapewne szwaba, ktory wasza mamusie obskoczyl.

ADL

To jest swietne, tylko fryce mogli wpasc na pomysl aby pozowac do zdjecia w
taki sposob, co moze potwierdzac teze (dokladniej opisana w ksiazce The
Pink Swastika) ze homoseksualizm wsrod rasy panow byl szerzej praktykowany.
A chwalic sie faktycznie nie maja czym.