Śmiertelna ofiara wypadku z udziałem Aleca Baldwina. Kim była Halyna Hutchins?

a a

"Alec Baldwin przypadkiem postrzelił dwie osoby na planie filmu "Rust", jedna z nich zmarła. To 42-letnia Halyna Hutchins, okrzyknięta "wschodzącą gwiazdą kina" absolwentka szkoły filmowej w Los Angeles. Jak relacjonują lokalne media, Baldwin był widziany we łzach przed biurem szeryfa.

https://www.onet.pl/film/onetfilm/alec-baldwin-przypadkiem-postrzelil-kobiete-kim-byla-halyna-hutchins/t3rg5yn,681c1dfa

W życiu nie ma przypadków

Kto kieruje brón, nawet nienaladowaną w kierunku innej osoby
\ten ponosi pełną odpowiedzialność za takie zdarzenia, gdyz uczynił to świadomie.

Halina kręciła film, a nie grala w filmie

Rezyser też nie grał w filmie, ale go kręcił, reżyserował

O co się poklocili, tego się pewnie nigdy nie dowiemy, ale pewnie o kase, wielką kasę

brat_olin

mant...@gmail.com wrote:

> [...]
> gwiazdą kina" absolwentka szkoły filmowej w Los Angeles. Jak relacjonują
> lokalne media, Baldwin był widziany we łzach przed biurem szeryfa.

Powinien byl sie do NRA zapisac.

--
Smart questions to stupid answers

Russet Bulba

Cierpi srodze. Moze bedzie zatem mu to odpuszczone a w koncu byl to li tylko zwykly wypadek.

brat_olin

cyrylme...@gmail.com wrote:

> Cierpi srodze. Moze bedzie zatem mu to odpuszczone a w koncu
> byl to li tylko zwykly wypadek.

Ale krew na obecnosc alkoholu to bym mu pobral, na wszelki wypadek.
No i na dragi wszelkie.

boukun

W dniu 22.10.2021 o 22:17, Russet Bulba pisze:
Jaki zwykły wypadek, jak musiał celować w ludzi i oddał co najmniej dwa
strzały, naciskając na cyngiel.

andal

czy to byl naukowy film wymagajacy uzycia ostrej amunicji?

boukun

W dniu 23.10.2021 o 01:34, andal pisze:
cowboy Jack
12 min. temu
Przynajmniej raz było prawdziwie jak na Dzikim Zachodzie. Nikt nie
markował, że zginął ! Pokrętne tłumaczenia, śmiechu warte, adwokaci
wezmą potężną kasę i sprawa się rozmydli. Okaże się,że pistolet był
zdalnie sterowany przez niewidzialnego zabójcę, u Wuja Sama nie takie
cuda się zdarzają.

Piotr
44 min. temu
Nie no brak słów!!! No chyba jakiś winny się znajdzie że dali broń z
ostrą amunicją czy i to rozmydlą???

Adam
43 min. temu
Ale jak to się stało? Gdyby kręcili scenę i strzeliłby do innego aktora
to rozumiem, ale dlaczego wycelowal i strzelil do dwóch osób z ekipy?

Jakub A. Krzewicki

Do kamery. Jakiś sabotażysta podmienił ślepaki na ostre.

boukun

W dniu 23.10.2021 o 11:18, Jakub A. Krzewicki pisze:
Ale dlaczego Baldwin celował w ludzi i bawił się w strzelanie?

Russet Bulba

Juz CNN naprowadza na wlasciwe myslenie.

Russet Bulba

Czasem bron sama strzela tak jak i samochody same wjezdzaja na pasy dla pieszych.

boukun

W dniu 23.10.2021 o 14:38, Russet Bulba pisze:
> Czasem bron sama strzela tak jak i samochody same wjezdzaja na pasy dla pieszych.

Tommygun
10 min. temu
Powazni ludzie ktorzy byli szkoleni na strzelnicach nawet jak dostana do
reki zabawke to nie wierza ze to zabawka. Przemieszczajac sie z bronia
trzymaja lufe skierowana w ziemie i palec ze spustu. Nie wspomne juz o
zartach typu skierowanie w kogos broni i zrobieniu "pif paf. Ha! ha!".
Chcialbym znac wiecej szczegolow z tego wypadku.
xcxxx
2 godz. temu
Jakim cudem rekwizyt który nie ma iglicy został załadowany ostrą
amunicją i jaki cudem wystrzelił.

Basia

On Saturday, October 23, 2021 at 5:14:31 AM UTC-7, cyrylme...@gmail.com wrote:

> Juz CNN naprowadza na wlasciwe myslenie.

Rownie dobrze mogli napisac "Alec Baldwin
nie przyznaje sie do zamordowania jednej
osoby na planie filmu 'Rust" i zranienia drugiej."

Basia

a a

W filmach aktory nie używają ostrej broni do której pasuje amunicja ostra.
Nawet ślepaki maja inny kaliber
I ekipy filmowców zostaja wyposażone w bezpieczny sprzęt
i nic się nie da podmienić.

Od 100 lat zdarzały się wypadki z bronią na planie i jakies 30 lat temu ten problem zostal rozwiązany.

Zatem facio ściemnia, albo przyniósł wlasna broń z domu, bo się pokłócili o kasę

Może liczyl na więcej, bo ma kredyty do spłacenia.

Przyczyna najczęściej jest trywialna, ale nigdy nie zostanie ujawniona.

Przeciez gdyby kręcili film wojenny to nie znaczy, że taki ciołek by dostal do ręki karabin maszynowy z taśmami załadowanymi ostrą amunicją

Tam chodziło o grubszą sprawę i nigdy się nie dowiemy szczegółów,
szczególnie, że Halina pochodzi z Ukrainy

a a

No i są już szczegóły

"Policja prowadzi śledztwo, ale całe zajście z Alekiem Baldwinem może mieć drugie dno. Jak donoszą amerykańskie media, ekipa od jakiegoś już czasu skarżyła się na warunki pracy na planie, w związku z czym kilka godzin przed wypadkiem część jej członków opuściła farmę Bonanza Creek Ranch. Czy zaniedbania mogły być powodem nieszczęścia?

"Ekipa na planie "Rust" od dawna skarżyła się na złe warunki pracy, tego dnia paru jej członków opuściło plan filmowy ze względu na bezpieczeństwo, a w ich miejsce zatrudniono lokalnych pracowników zastępczych - portal Deadline powołuje się na źródła związane z produkcją. Hutchins, która opowiadała się za lepszymi warunkami pracy, została na planie.

Pracownicy skarżyli się, że na plan musieli dojeżdżać z - oddalonego o godzinę drogi - Albuquerque, a nie z pobliskiego Santa Fe. Taką decyzję produkcja tłumaczyła kosztami - czytamy w "The Los Angeles Times". Ekipa spała w samochodach - zmęczeni nie mieli siły jechać do stolicy stanu Nowy Meksyk. Problemem mają być także niewypłacane na czas wynagrodzenia oraz nieprzestrzeganie zasad związanych z pandemią.

Zrzeszeni w związku zawodowym członkowie ekipy opuścili plan na kilka godzin przed tragicznym w skutkach zajściem. Prócz niedogodności logistycznych i administracyjnych skarżyli się także na bezpieczeństwo związane właśnie z bronią. Kilka dni wcześniej miało dojść do incydentu związanego z "dwoma niewypałami" broni rekwizytowej. Jeden z nich dotyczył Colta, z którego strzelał Baldwin. W magazynku bowiem znajdywały się dwa naboje. "Ktoś po prostu trzymał go w dłoniach, a te wybuchły".

Osoba odpowiedzialna za rekwizyty była pracownikiem, który został sprowadzony, aby zastąpić nieobecnych pracowników - podaje "New York Post".

Śmiertelna ofiara wypadku z udziałem Aleca Baldwina. Kim była Halyna Hutchins?

https://www.onet.pl/film/onetfilm/alec-baldwin-tragedia-na-planie-rust-tego-nieszczescia-dalo-sie-uniknac/110q1j9,681c1dfa

a a

==Tragedia na planie filmowym z A. Baldwinem. Jest nagranie z 911

W sieci pojawiło się nagranie rozmowy jeden z członkiń ekipy filmowej z dyspozytorką numeru alarmowego. "Natychmiast potrzebujemy pomocy" - słyszymy. Kobieta, podająca się za kierowniczkę do spraw scenariusza, powiedziała, że ktoś na nią krzyczał i to on ponosi odpowiedzialność za to, co się stało - podaje foxnews.com.

"W opublikowanej na YouTubie wersji wycięto fragment, w którym kobieta mówi, że ktoś na nią krzyczał podczas lunchu - podje foxnews.com. "Sk***rwysyni… Widziałeś, jak podszedł do mojego biurka i się na mnie wydzierał? Powinien sprawdzić broń. Jest odpowiedzialny za to, co się stało". Nie wiemy, o kogo mogło chodzić.

https://youtu.be/i9vnxb3D8JY

https://www.onet.pl/film/onetfilm/alec-baldwin-rust-tragedia-na-planie-filmowym-jest-nagranie-z-911/0d6pvxl,681c1dfa

Ciolki się pokłóciły o kasę

Piotr

On Friday, October 22, 2021 at 8:18:49 AM UTC-2:30, mant...@gmail.com wrote:
> [...]
> Kto kieruje brón, nawet nienaladowaną w kierunku innej osoby
> ten ponosi pełną odpowiedzialność za takie zdarzenia, gdyz uczynił to świadomie.

"as for why he was pointing the gun at the cinematographer and director? Simple - the scene being shot was probably a point
of view shot from the target. essentially, Baldwin was pointing the gun at the camera - and it’s quite reasonable those two people
would be there to provide direction and composition for the shot. furthermore, if the dummy slug struck something (like say…
a piece of camera or lighting equipment) before it hit the victims it could have fragmented and hit both of them.
All very possible. so all the conjecture that “ooh! Something isn’t right” is pretty BS at this point. let’s see what comes of the official investigation."

Piotr

Basia

On Saturday, October 23, 2021 at 8:22:45 AM UTC-7, mant...@gmail.com wrote:

> Ciolki się pokłóciły o kasę

Bardzo mozliwe.

Kilka godzin przed rzekomym wypadkiem
doszlo do strajku zalogi filmowowej twierdzacej
za nie dostawali wyplat, pracowali z zlych
warunkach i musieli codziennie dojezdzac
50 mil na miejsce filmowan pomimo ze
zapewniano ich o zakwaterowaniu w poblizu.

Jakie jest prawdopodobienstwo ze w
zaledwie kilka godzin po strajku dochodzi
przypadkowo do strzelaniny, "wypadku"?
Prawdopodobienstwo raczej bliskie zeru,

Produkcja byla pewnie wspol-finansowana
z pieniedzy Baldwina ktory wpadl po strajku
w szal i zastrzelil glowna filmujaca- ludzi
ktorzy zarzadzali czy byli odpowiedzialni
za najemna zaloga filmowa.

Basia

Basia

> za najemna zaloge filmowa.

Baldwin byl producentem filmu.

Cinematographer’s Death by Prop Gun Is Not Just a Tragedy. It’s a Labor Issue.

Halyna Hutchins was killed at her workplace Thursday. She was 42 years old and was shot to death on a film set after an actor fired what should have been a prop gun. Official reports state that the gun was supposed to be filled with blanks, but the circumstances surrounding Hutchins’s death and the injury of the film’s director, Joel Souza, are still hazy. What is clear, however, is that the crew of the film had voiced concerns over safety on set for weeks. The entire camera crew, except Hutchins and one other crew member, walked off the job the morning Hutchins was shot, resigning over lack of payment, inadequate Covid-19 protections, and poor gun safety.

Rather than hearing the workers’ demands, the producers instead hired non-union members to cut costs and keep to the production schedule. Since the news of Hutchins’s death broke yesterday, IATSE Local 44 reported that the prop master responsible for loading the gun was not part of the union. (...)

Hutchins’s death is made more complicated by the fact that the person wielding the prop gun was Alec Baldwin, a millionaire actor and a producer of the film in question. The extent of Baldwin’s role in the accident has yet to be disclosed to the public, but as a producer of the film, he must be held fully accountable for the set that he helped run and the procedures he was responsible for ensuring were followed. In addition, if it comes out that Baldwin behaved unsafely or irresponsibly, he must not be allowed to skate by without consequences.

https://truthout.org/articles/cinematographers-death-by-prop-gun-is-not-just-a-tragedy-its-a-labor-issue/?fbclid=IwAR2M5J54Eq862_9astCEOiodTWLMCsNnrUzJc_41KmvV3ENxJzQkKuLuS4Y

Zalek...@hotmail.com

Bardzo ciekawa teoria Pani Basiu, ale ja mam lepsza:
Baldwin jest Katolikiem a Halyna Hutchins urodzila sie w Rosji w
rodzinie o tradycjach sowieckiej armii, wiec ja podejrzewam ze byl to
spisek Katolikow - kto wie,moze nawet Papiez Franciszek jest w to
wmieszany.
Co o tej sprawie pisze watykanska prasa?

zalek

Zexon

Ludzie, czym wy się podniecacie? Tutaj naprawdę trup ścieli się gęsto:
“Tracking Chicago homicide victims: 364 people have been killed this year. That is 5 more than 2020.”
https://www.chicagotribune.com/news/breaking/ct-chicago-homicides-data-tracker-htmlstory.html

Basia

Teoria pewnie rownie prawdopodobna do
tej ze w ten sam dzien w ktorym cala zaloga
filmu idzie na strajk dochodzi do calkiem
przypadkowej strzelaniny,

...gdzie ktos wlasnie przez przypadek zaladowal
"na planie" bron nie slepakami tylko ostra amunicja
i dal aktorowi do reki, a ten wzial i bez sprawdzania
wystrzelil....do tego pocelowal no i zabil.

Piotr

On Sunday, October 24, 2021 at 1:58:41 AM UTC-2:30, Basia wrote:

> [...]
> Prawdopodobienstwo raczej bliskie zeru,
>
> Produkcja byla pewnie wspol-finansowana
> z pieniedzy Baldwina ktory wpadl po strajku

zastrzelil ja za to, ze jak to wynika z postu ....tego samego Zwolana, byla jedna z dwoch osob ktore .... NIE ZASTRAJKOWALY ???

On Sunday, October 24, 2021 at 2:12:49 AM UTC-2:30, Basia wrote:
The entire camera crew, EXCEPT Hutchins and one other crew member, walked off the job the morning Hutchins was shot,

Whau. chocby bylo tysiac intelektualnych atletow, i kazdy zjadlby tysiac kotletow .... to i tak by nie wpadli na to co nasz Edward,
tak od niechcenia, odkryl. Co za glowa, co za Glowa !

===
Piotr
Message has been deleted

Basia

On Sunday, October 24, 2021 at 7:35:24 AM UTC-7, Piotr wrote:

> zastrzelil ja za to, ze jak to wynika z postu ....tego samego Zwolana, byla jedna z dwoch osob ktore .... NIE ZASTRAJKOWALY ???

Ubek Trela znowu zmanipulowal tekst,
wycial precyzujacy sprawe fragment,
mowiacy o tym ze zabita mogla byc
odpowiedzialna za najemne zaloge,

...i tym zmanipulowanym wyjetym z
kontekstu cytatem zaczal natychmiast
szantazowac Basie ze jest glupia, w nadziei
ze Basia byc moze opusci polska grupe
internetowa, itp., przestanie pisac czy tez
zostanie zdyskredytowana.

Pierwszoplanowym celem ubeka Treli jest
bez watpienia likwidacja soc.culture.polish.

Cytat w calosci bez ubeckiego wyciecia:

Basia:

> [...]

> tak od niechcenia, odkryl. Co za glowa, co za Glowa !

W taki czy podobny jak wyzej sposob
Piotr Trela swoimi manipulacjami od
lat szantazuje uczestnikow grupy
soc.culture.polish. Takiej metodyku
dyskursu najprawdopodobniej nauczyli
Trele w PRL'u Antonina Jaskot
i Kazimierz Jaskot, parka ideologicznie
zagorzalych komunistycznych "pedagogow"
badz tez sama SB'ecja z ktora pewnie
wspolpracowal- istnieje wiele poszlak,
jak ponizej:

1. Piotr od malego dziecka byl wychowankiem
ideologicznych komunistow Jaskotow.

2. Kazimierz Jaskot byl rektorem Czerwonego
uniwersytetu kompletnie spenetrowanego przez
SB'ecje gdzie donosicielstwo i szykany SB'eckie
oraz wyrzucanie ze studiow byly codziennoscia.

3. Piotr byl prosperujacym pracownikiem tego
wlasnie SB'eckiego Uniwersytetu i znajdowal
zatrudnienie w Zakladzie Teledetekcji specjalizujacym
sie w przeroznych formach elektronicznego nasluchu.

4. Gdy Piotr byl jeszcze studentem w Gdansku
jego wspolokatorzy w akademickim pokoju
wpadali denuncjowani w rece SB'ecji, pozniej
skazywani byli na wieloletnie wyroki wiezienia.

5. Piotr bral udzial w licznych protestach
i zadymach przeciwko komunie, min. w Gdansku,
ale w obliczu milicyjnych lapanek nie uciekal!
Gdzie inni ryzykowali zdrowiem a nawet zyciem
by nie zostac pojmanym przez ZOMO, Piotr
pozostawal w miejscu.

6. Piotr klamie twierdzac ze nie widzial na
oczy Jaskota, Rektora uniwersytetu na ktorym
byl pracownikiem naukowym (Uniwersytet Szczecinski
liczyl wtedy niewiele ponad 50 osob lokalnego
grona pedagogicznego).

7. Piotr Trela nawet dzisiaj grozi swoim oponentom
donosicielstwem (patrz cytat grozba donosu
oraz pobicia w wypadku powrotu do Polski!)

8. Piotr nie chce udzielic odpowiedzi na proste
pytania z ktorymi nikt na emigranckiej grupie
spolecznosciowej nie ma najmniejszego problemu
- przywoluje prawo przestepcow do nie-samo-inkryminacji.

9. Piotr w pierwszym swoim tekscie opublikowanym na
Zachodzie zawarl donos. Poinformowal kanadyjska
publike ze Komunisci w Polsce nie sa prawdziwymi
Marksistami-Leninistami.

10. Piotr w przeciagu 25 lat dzialalnosci na grupie
dyskusyjnej soc.culture.polish napisal tysiace
reply'ow ale samemu nie otworzyl wiecej nizeli
kilkudziesieciu wlasnych watkow. Wiekszosc
dopiero wtedy gdy zostalo to zauwazone w
2016 roku, i zostala mu zwrocona uwaga.
Donosiciel, jego przelozeni, nie sa zainteresowani
przekazywaniem wlasnych opinii a gromadzeniem
cudzych.

11. Piotr od lat ulatwia prace donosicielom
ograniczajac swobode wypowiedzi w internecie;
pietnujac anonimowosc oraz domagajac sie by
wszyscy Internauci podpisywali sie swoimi
prawdziwymi imionami i nazwiskami.

12. Gdy Trybunał Praw Człowieka w Strasburgu
orzekł że Grzegorz Braun mial prawo nazwac
profesora Miodka SB'ekiem, Piotr Trela usilowal
ograniczyc swobode wypowiedzi Brauna argumentujac
ze uczciwy system to taki w ktorym "lepiej by
winny uszedl karze niz zeby niewinnego skrzywdzic."

Braun nie domagal sie kary dla SB'eka tylko
swobody wypowiedzi dla siebie.

13. Piotr w swoim nowym miejscu zamieszkania
szybko dal sie poznac jako proponent internetowej
cenzury, nazywajac idiotami Nowofundlandczykow
uskarzajacych sie na cenzure w netcie.

14. Piotr zapytany na soc.culture.polish o
dokladna date swojego wyjazdu z PRL’u do
Kanada- w okresie rzadow Rakowieckiego
i Kiszczaka czy tez pozniej gdy uzyskanie
paszportu nie bylo powiazane z probami
werbunku do wspolpracy ze Sluzba Bezpieczenstwa,
odpowiada milczeniem oraz natychmiastowym
i bezpowrotnym zerwaniem wieloletniego
kolezenstwa z pytajacym go p. Andrzejem Strakiem.

Czy Piotr byl SB'eckim donosicielem tego
oczywiscie niewiem. Z pewnoscia wiem tylko
ze na Jaskotowym Uniwersytecie, i nie tylko,
byli tacy! Gdy zas komuna padala w 1989r
istniala czy tez mogla byc postrzegana grozba
ze donosiciele moga zostac zdemaskowani
i ukarani.

Z pewnoscia wladze uniwerku (SB'ecja,
Rektor Jaskot) czynily jakies kroki by zapewnic
donosicielom nalezyte bezpieczesntwo, odwrot,
alibi, czy ewakuacje. Piotr wlasnie w tym
okresie czasu i jako prawcownik uniwerstytetu (!)
z wiza studencka w PRL'owskim paszporcie
wyjezdza na szkolenia doktoranckie do Kanada.
Dzisiaj panikuje pytany o szczegoly swojego
wyjazdu.

Ubecka metodyka dyskusji Piotra do wgladu
w archiwach Google'a. Kazdy moze sobie wyrobic
opinie z kim/czym ma do czynienia."
----------

Basia

Piotr

On Monday, October 25, 2021 at 4:43:01 AM UTC-2:30, Basia wrote:

> Ubek Trela znowu zmanipulowal tekst, wycial precyzujacy sprawe fragment, mowiacy o tym ze zabita mogla byc
> odpowiedzialna za najemne zaloge

Za "najemna zaloge" odpowiada producer - czyli tu: Alec Baldwin, a operator kamery jest czescia "najemnej zalogi" - i w tym
przypadku jak ubeka Edwarda Zwolana (TW "Basia"?) doskonale wie, bo cytowal o tym artyklul - byla jedna z dwoch osob,
ktore NIE poszly na strajk.

A wiec glowkowanie ubeka Zwolana ze " Baldwina ktory wpadl po strajku w szal i zastrzelil glowna filmujaca" to
tylko UROJENIA pewnego siebie kretyna warte tyle samo co Edziowe opluwanie kobiet molestowanych przez grupy
uchodzcow w drodze na Sylwestra w Kolonii jako "kurwy" i "wyuzdane suki niemieckie" oraz jego slinienia sie na sama
mysl o dlugosci penisow ich "jurnych" molestatorow:
https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/P_hyypCCXrA/m/jG4JIEoAAgAJ

A tu dowod na urojenia ubeka z postu na ktory "odpowiada" - jego WLASNY rownolegly post:

Hope this helps , Mr. Ed.

Piotr

Basia

On Monday, October 25, 2021 at 6:38:08 AM UTC-7, Piotr wrote:

> [...]
> przypadku jak ubeka Edwarda Zwolana (TW "Basia"?) doskonale wie, bo cytowal o tym artyklul - byla jedna z dwoch osob,

Teraz logiczny idiota, bedzie probowal pouczac
na czysta logike, ...nie wiedzac absolutnie kto tam
jakie mial naprawde obowiazki i za co byl dokladnie
odpowiedzialny bo skad niby Trela mialby wtakie
rzeczy wiedziec.

Bierze na logike, "skoro Baldwin to producent to
to a nie tamto" ...nie mogl sie wyslugiwac innymi,
nie mogl miec pracowniczego liason czy tez swojego
czlowieka do spraw i pomiedzy pracownikami.

Inne od prostej logiki rozwiazanie nazywa "glowkowaniem."
Jest logicznym idiota, dobrze ze Brzytwa Okhama znowu
nie wyskoczyl.

Mogl przeciez uwaznie przeczytac co Basia
napisala ale Jaskotowie uwaznego czytania
widocznie nie uczyli:

Basia:

> Produkcja byla pewnie wspol-finansowana
> z pieniedzy Baldwina ktory wpadl po strajku
> w szal i zastrzelil glowna filmujaca- ludzi
> ktorzy zarzadzali czy byli odpowiedzialni
> za najemna zaloga filmowa.

Basia

Basia

Ciekawa jestem jakie logiczny idiota ma
odpowiedzi na pytania: co na planie filmowym
robila ostra amunicja, dlaczego do postrzelenia
dochodzi akurat w kilka tylko godzin po
strajku i wymianie zalogi,

...i dlaczego scenka w ktorej aktor Baldwin
uzywa pistoletu nie zostaje ani nagrana ani
sfilmowana.

Same pewnie przypadki bo teza upozorowanego
wypadku to wedle logicznego idioty "UROJENIA
pewnego siebie kretyna."

Basia

Piotr

On Monday, October 25, 2021 at 11:40:18 AM UTC-2:30, Basia wrote:

> [...]
> jakie mial naprawde obowiazki i za co byl dokladnie
> odpowiedzialny bo skad niby Trela mialby wtakie

Bo pouczanie innych w oparciu o przekonanie o wlasnej kompetencji powinno byc zarezerwowane dla .... Edwarda Zwolana?

Patrz np.
Edward Zwolan oskarzajacy Bogu ducha winne dziecko ze jest "wypierdkiem komunistycznym" i "moze lubic byc molestowane"
"absolutnie nie wiedzac o kim mowi, bo skad niby [Zwolan] mialby takie rzeczy wiedziec." skoro zamiast wiedzy opral sie na
przekonaniu ze jako ostrzyzony na lysa pale mlotek, poprzez podpisanie sie "Basia" i mowienie o sobie w zenskiej formie
zyskuje kobieca intuicje.

-albo patrz Edward Zwolan oskarzajacy kobiety molestowane na Sylwestra w Niemczech o bycie "kurwami"
i wyuzdanymi sukami niemieckimi" - "nie wiedzac absolutnie " i opierajac sie w swoich insynuacjach nie na faktach, ktorych nie
w momencie swoich twierdzen nie znal , lecz najwyrazniej na ...swoje intymnej znajomosci kurewstwa. Oraz przedstawial
molestatorow z Niemiec jako ofiary i bronil ich argumentem o ich "jurnosci" i "dlugich" penisach .

W przypadku Baldwina nie musial polegac na swojej kobiecosci i swoim doswiadczeniu zyciowym ze swiata "kurew" -
wystarczylo przeczytac artykul KTORY SAM CYTOWAL, i ktory identyfikowal zabita nie jako pracodawce - lecz jako czlonka
"crew":

"The entire camera CREW, EXCEPT Hutchins and one other CREW member, walked off the job the morning Hutchins was shot"

a wiec jako czlonek camera crew - NIE MOGLA BYC odpowiedzialna za strajk swoich kolegow do ktorego, JAKO JEDNA
z JEDYNIE DWOCH czlonkow, sie NIE PRZYLACZYLA.

Czytajac to nasz Edward Zwolan, Madra Glowa, wpada na pomysl, ze jeden z pracodawcow, executive producer Baldwin,
"wpadl z powodu strajku w szal" i zastrzelil akurat ... JEDNA Z DWOCH czlonkow "crew", ktore .... wylamaly sie ze strajku.

Edward Zwolan, to brzmi dumnie !

===
Piotr

Basia

On Monday, October 25, 2021 at 8:41:04 AM UTC-7, Piotr wrote:

> [...]
> z JEDYNIE DWOCH czlonkow, sie NIE PRZYLACZYLA.

Activism

Hutchins supported the International Alliance of Theatrical Stage Employees (IATSE), the labor union that represents Hollywood's crew and technical workers,[25] and planned to strike over dangerous working conditions days before her death.[26]

https://en.wikipedia.org/wiki/Halyna_Hutchins

Halyna Hutchins: Cinematographer planned to strike over dangerous working conditions days before fatal shooting

'Standing in #IAsolidarity with our @IATSE crew here in New Mexico on RUST,' Halyna Hutchins wrote in an Instagram post three days ago

Basia

On Monday, October 25, 2021 at 8:48:32 AM UTC-7, Basia wrote:

> [...]
>
> Halyna Hutchins: Cinematographer planned to strike over dangerous working conditions days before fatal shooting

Powyzsze to byly jedne z ostatnich slow jakie
napisala.

https://static.independent.co.uk/2021/10/22/14/Screen%20Shot%202021-10-22%20at%209.31.51%20AM.png?width=1368&auto=webp&quality=75

Russet Bulba

Podobno ten Alec, w opozycji do swego brata-trumpisty, byl zagorzalym lewakiem o niezbyt chyba czystych rekach i sumieniu. Na to wyglada:

Rose McGowan fired back at Alec Baldwin on Sunday after he said McGowan “delayed justice” against disgraced film producer Harvey Weinstein, whom she says raped her. “wee little baby man had a widdle baby tantrum cos he wants to protect rapists. You’re sooo liberal, you scum bucket,” McGowan tweeted in response to Baldwin’s remarks. During an interview with the PBS Newshour, Baldwin said McGowan “took a payment of $100,000 and settled her case with him. It was for Rose McGowan to prosecute that case.” He later said McGowan “delayed justice.”

Piotr

On Monday, October 25, 2021 at 1:18:32 PM UTC-2:30, Basia wrote:

> [...]
> Halyna Hutchins: Cinematographer planned to strike over dangerous working conditions days before fatal shooting

I tu nasz Edward Scissorhands Zwolan uzyl slynnych srebrnych nozyczek firmy "Andrew Strak" i WYCIAL nastepujace PO TYM
ZDANIA, gdyby pozostawione, ZAPRZECZALYBY Zwolanowej wersji wydarzen. Co za kosmiczny zbieg okolicznosci ...
No ale co nasz Edward Scissorhands wytnie - mozna wkleic z powrotem:

po slowach:
> 'Standing in #IAsolidarity with our @IATSE crew here in New Mexico on RUST,' Halyna Hutchins wrote in an Instagram post three days ago
The union, which represents Hollywood crew and artists including cinematographers, editors, and hairstylists, CALLED OFF
a major MAJOR WALKOUT on SATURDAY, AFTER IT STRUCK A DEAL with the Alliance of Motion Picture and Television Producers (AMPTP) at the last minute.
The union announced a new three-year contract that addresses IATSE’s calls for better working hours, safer workplace conditions and improved benefits. “EVRYTHING ACHIEVED was because you, the members, stood up and gave us the power to change the course of these negotiations,” IATSE’s leadership wrote in a memo to union members SATURDAY."

Halyna Hutchins zginela 5 dni pozniej, w CZWARTEK, w ten sam czwartek w ktorym caly crew Z WYJATKIEM Hutchins i jednej innej osoby - podjal NOWY strajk:
"The entire camera CREW, EXCEPT Hutchins and one other CREW member, walked off the job the morning Hutchins was shot"

A wiec ten WALK OFF byl INNA akcja strajkowa niz ta w ktora byla zaangazowana Hutchins, i wrecz kwestionowal POROZUMIENIE osiagniete przez ta wczesniejsza akcje. I najwyrazniej Hutchins, ktora byla za sobotnim porozumieniem - juz do czwartkowego zerwania go - sie nie przylaczyla skoro: "The entire camera CREW, EXCEPT Hutchins and one other CREW member, walked off the job the morning Hutchins was shot" .

I by ukryc ten fakt ktory obalal jego narratyw - nasz Edward Scissorshand ... WYCIAL KONTEKST - cala informacje o tym ze grozna walk-out w ktory byla zaangazowana Hutchins - zakonczyl sie POROZUMIENIEM, i ze nie poparla innego strajku zrywajacego to porozumunienie.
I musial to wyciac informacje ze to dwie rozne sprawy bo nie moglby utrzymywac oskrazan, ze bedacy executive producer Baldwin
"wpadl z powodu strajku w szal" i zastrzelil z powodu strajku ...jedna z dwoch osob z crew ktora NIE POPARLA NOWEGO strajku.

Co tam Pan pisal, panie Zwolan, o u "ubekach" wyrywajacych slowa z kontekstu aby w uparciu o tak zmanipulowany tekst
oskarzac innych ludzi o najgorsze czyny ?

Piotr

Basia

Belkoczesz, Trela, nic nie wycinalam, zacytowalam
w calosci co w Wikipedia pisze pod Activism dla Halyna
Hutchins oraz zacytowalam w calosci tekst jej Instagramu
wziety rowniez z Wikipedii z linku w odnosniku numer 26.

[...]

https://www.independent.co.uk/news/world/americas/halyna-hutchins-balwin-shot-strike-b1943517.html

Zamiast konfabulowac odpowiedzial by na
zadane mu wczesniej pytania, jak ponizej:

[...]

Piotr

I gdyby Zwolan podal link nie do samego screenshot, lecz do artykulu z ktorego ten screenshot pochodzi - okazaloby sie to byly
slowa o WCZESNIEJSZYM STRAJKU (w sobote) - strajku, ktory ZAZEGNANO 3-letnim POROZUMIENIEM. I ktore to porozumienie crew
na planie filmu Baldwina ZLAMAL .... 5 dni pozniej (czwartek) strajkiem, ktorym Hutchins ODMOWILA UDZIALU:
"The entire camera CREW, EXCEPT Hutchins and one other CREW member, walked off the job the morning Hutchins was shot"

No ale to usuniecie kontekstu "jednych z ostatnich slow Hutchins" bylo konieczne do ratowania twarzy Zwolana,
ktory wczesniej oskrazyl Baldwina o morderstwo: o to ze ""wpadl z powodu strajku w szal" i zastrzelil z tego powodu
Hutchins, ktora ...odmowial udzialu w tym NOWYM strajku, z powodu ktorego Baldwin mial wpasc w szal:

[...]

A tu ten kontekst z ktorego Zwolan wyrwal screenshoot aby sugerowac ze chodzilo o TEN SAM strajk:

> [...]
The union announced a new three-year contract that addresses IATSE’s calls for better working hours, safer workplace conditions and improved benefits. “EVRYTHING ACHIEVED was because you, the members, stood up and gave us the power to change the course of these negotiations,” IATSE’s leadership wrote in a memo to union members SATURDAY."

Ladies and Gentlemen: Mr. Edward "the Scissorhands" Zwolan !
===
Piotr

Russet Bulba

Niech pan lepiej pilnuje, panie Piotrze, tych swoich niezawodnych sluzbowych nozyczek firmy Gerlach, aby nie wpadaly w niepozadane rece. Chociaz i tak nikt panu w operowaniu nimi nie dorowna :-).

Basia

On Monday, October 25, 2021 at 10:00:19 AM UTC-7, Piotr wrote:

> I gdyby Zwolan podal link nie do samego screenshot, lecz do artykulu z ktorego ten screenshot pochodzi -

Tyle ze ja artykulu nawet nie czytalam!

Szukalam w Google jej tekstu z Instagramu
w calosci bo z link z Wikipedii nr 26 tylko
cytowal tekst i odtwarzal jakies wideo.

Nie wiedzialam nawet ze tam byl jakis
wczesniejszy zazegnany strajk.

Co jest i tak niewazne, bo drugi strajk mial
miejsce i to po nim doszlo do strzelaniny.
Ze w tym strajku nie brala udzialu nic nie
znaczy, ...bo nie wiemy dokladnie jakie byly
jej obowiazki i za co byla odpowiedzialna
po za tym ze na planie byla glowna filmujaca.

Jezeli aktorzy poszli na strajk to co glowna
filmujaca miala by niby filmowac?

Hutchinson mogla wspierac strajk nie
biorac samemu w nim udzialu co moglo
rozwscieczyc Baldwina.

Pozostaja pytania w tym moje zadane jak ponizej:

Piotr

Klamstwo ma krotkie nogi, zwlaszcza w przypadku Zwolana. Oto co NAPRAWDE napisal w dyskutowanym poscie:
https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/qPpixx78MFo/m/1Pmc1ilOEgAJ
[...]
Ostatnie dwie linijki NIE SA W https://en.wikipedia.org/wiki/Halyna_Hutchins - lecz pochodza z linku do "The Indepndent" pt.
"Halyna Hutchins: Cinematographer planned to strike over dangerous working conditions days before fatal shooting"

i w ktorym to linku POD SLOWAMI Hutchins zactyowanymi przez Zwolana 'Standing in #IAsolidarity with our @IATSE crew here in New Mexico on RUST,' "
jest jego KONTEKST - dowodzacy ze NIE CHODZI o strajk w dniu smierci Hutchins ktorego ona nie poparla, LECZ WCZESNIEJSZY strajk
ktory popierala i ktory ZAKONCZYL SIE POROZUMIENIEM.

A wiec Edward "Scissorhands" Zwolan powolal sie na artyklu z Independent ale zacytowal TYLKO jedno zdanie ktore pasowalo do jego narratywu - usuwajac kontekst - nastepujace po tym zdania ktore zaprzeczaly jego tezie - bo wskazywaly ze to mowa o INNYM strajku.

I przylapany na manipulacji cytatem - pelna hucpa, Edward Zwolana , pisze:
"Belkoczesz, Trela, nic nie wycinalam"
i na dowod tego podaje swoj ...aktualny (!!!) post w ktorym .... nie powoluje sie na slowa Hutchins o:
'Standing in #IAsolidarity with our @IATSE crew here in New Mexico on RUST,' " ;-)

Panie Zwolan , prosze sie skupic - przylapywanie Pana na klamstwach staje sie za latwe !

Piotr

Piotr

Na nieszczescie dla Pana, panie Strak, nikt nie musi polegac na uczciwosci Panskich zapewnien - i kazdy moze sobie sam
sprawdzic ktory z nas dwoch stosowal tu "typowe esbeckie metody" - falszujac DATE w swoim zrodle - bo TYLKO tak SFALSZOWANA
data pozwalalaby Panu na "przylapanie" mnie na klamstwie w celu ukrycia moich ubeckich zwiazkow. I kazdy moze sobie sam
sprawdzic ktory z nas dwoch wycinal ze swojego zrodla fragment ktory obracal jego insynuacje ubeckosci wobec innych na niego:
dowody na oba np. w:

https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/qTeNnFKQJoU/m/sP3PUnzZAQAJ

Pan Andrzej Strak. Jaki kon jest kazdy widzi (patrz powyzszy link powyzej)

==
Piotr Trela

Basia

Przestan Trela konfabulowac.

Wytlumaczylam Ci juz w poprzednim tekscie
ze szukalam w Google jej Instagramu a artykulu
nawet nie czytalam.

Strzelanina miala miejsce po drugim strajku
w ktorym glowna filmujaca Hutchinson nie brala
udzialu ale z racji swojej funkcji- glownej filmujacej
mogla ow strajk nieformalnie wspierac czy nawet
pomagac organizowac bez brania w nim udzialu.

Gdy aktorzy zejda ze sceny co niby glowny filmujacy
ma filmowac?

Pozostaja pytania na ktore wydaje sie brakuje
odpowiedzi:

> [...]
sfilmowana.

Same pewnie przypadki bo teza upozorowanego
wypadku to wedle logicznego idioty "UROJENIA

Russet Bulba

Basia sobie fantazjuje celem prowokacji i skandalizowania (co zreszta czyni od bardzo dawna) a pan Piotr zajmuje sie rozbiorem logicznym i wnikliwa analiza tych fantazji. Nobliwe zajecie. Niewatpliwie. Co pozostaje istotne, to zywa amunicja i jej obecnosc na planie, dobor celu i swiadome uzycie broni - sama nie wystrzelila. A domniemanych powodow jest cala masa. Wszystko w kontekscie emocjonalnej niestabilnosci Baldwina i to od dlugiego czasu.

Russet Bulba

Tym probierzem uczciwosci nie sa wyglupy na sciepie lecz Piotra powazny artykul naukowy o svalbardzkim planktonie, gdzie cala praca przypisal pan Piotr sobie, jako podstawe stwierdzen artykulu podal swoja prace magisterska, ktora nie dotyczyly opisywanego przez niego w artykule okresu i uporczywe milczenie 'wikarego' zamiast uczciwego sprostowania. Nie jest to prawdziwym nieszczesciem :-)

Piotr

and this is supposed to make his accusing Baldwin of killing Hutchins in a murderous fury for her supposed ... support of the strike
she with, only one member of the camera crew, refused to join - OK ?

Basia

Tak, bo przy braku informacji w wolnym spoleczenstwie
dozwolona jest spekulacja, ...czego ubek nigdy nie zrozumie,
a co jest w USA Constitutionally protected activity definiowane
jako free speech.

A teraz spieprzaj Jaskotowy ubeku.
Basia

Piotr

mowimy o probierzu uczciwowsci Andrzeja Straka - Andrzej Straka "wyglupiajcego" sie .... FABRYKACJA daty w swoim zrodle aby przy pomocy tak sfabrykowanej daty oskrazyc mnie o klamstwo w celu ukrycia jego ubeckich zwiazkow. Rzeczywiscie - niewinne "wyglupy"
I Andrzeja Straka wycinajcego z innego zrodla czesc ktora obracala jego insynujace ubeckosci ze mnie na niego. Boki zrywac!
i Andrzeja Straka nazywajego takie manipulacje cytatami w celu zniszczenia wiarygodnosc oponenta sfingownymi oskarzeniami - "typowa esbecka metoda" i oskarzajacego ' o to ...mnie. Bua ha ha ha, gdzie sie Pan tak nauczyl zartowac, panie Strak?

A tu link do postu z "wyglupami" Andrzeja Straka:

Piotr

No, Mr. Zwolan, you don't have the right to defame somebody, accusing them publicly of a heinous crime: here Alec Baldwin of killing Halyna Hutchins in a murderous rage over her supposed support of the strike in the morning of the day of her death (Oct. 21), when you KNOW perfectly well that it is not true. And you know this perfectly well, because it says so in the article YOU YOURSELF QUOTED to .... SUPPORT your accusations:
https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/qPpixx78MFo/m/74WlXEHbEQAJ
"The entire camera crew, EXCEPT Hutchins and one other crew member, walked off the job the morning Hutchins was shot"

=
Piotr

Basia

Widze ze Trela ni-stad ni-zowad zaczal nagle
odpowiadac w srodku watku po angielsku.

Czyzby jakies donosicielskie ciagoty czy moze
jest na soc.culture.polish jakas publika nie
rozumiejaca po polsku?

Byc moze potrzebne bedzie tlumaczenie ponizszego
tekstu na j. angielski.

Basia

Zajscie jest obecnie inwestygowane przez Policje
a Baldwin w opinii publicznej i jej spekulacji moze
byc na tym etapie jak najbardziej podejrzanym.

Basia

Basia

Po za tym, skad taki Trela wie, ze Baldwin nie
jest winny zabojstwa Hutchinson, przed tym
nawet jak amerykanska Policja nie dokonczyla
swojego dochodzenia.

Jestes idiota Trela.

Basia

Basia

Nawet jezeli dochodzenie Policji nie znajdzie
zadnej winy to w tym wypadku stwierdzenie
ze Baldwin zabil i tak bedzie prawda a nie zadna
defamacja.

Po za tym, Baldwin prawdopodobnie zostanie
oskarzony o spowodowanie smierci, jako
ze byl producentem i jako taki byl
odpowiedzialny za bezpieczenstwo pracy,
bezpieczenstwo pracownikow, ...jezeli
Policja znajdzie znamiona zaniedbania
w tym wzgledzie, tzw. negligence, to odpowie
za smierc pracownika.

Basia

brat_olin

Basia wrote:

> Widze ze Trela ni-stad ni-zowad zaczal nagle
> odpowiadac w srodku watku po angielsku.
> Czyzby jakies donosicielskie ciagoty czy moze
> jest na soc.culture.polish jakas publika nie
> rozumiejaca po polsku?

Ano. Pan Piotr tez czesto podobnie po angielsku i po nazwisku
komentowal moje (po polsku) wypowiedzi, gdy mu sie nie podobaly.
Swoja droga nasz sciepowy kol. japa tez po angielsku donosil
do mojej pracy, przedstawiajac moje wypowiedzi (po polsku)
jako "dowod". Trudno powiedziec, czy to geny czy z mlekiem
wyssane.

--
Smart questions to stupid answers

Basia

I tym bardziej ze Baldwin ma historie przemocy,
sadowny nakaz Anger Management edukacji.

Alec Baldwin agrees to anger management after pleading guilty to harassment
The 60-year-old actor had been charged with both misdemeanor attempted assault and harassment, a violation, for the Nov. 2 incident over a parking spot.

https://www.nbcnews.com/news/us-news/alec-baldwin-agrees-anger-management-after-pleading-guilty-harassment-n961696

Basia

Basia

Brakujace klepki to ani jedno ani drugie, panie Leszku.

Najprawdopodobniej wszystko za sprawa tego ze
Jaskot chcial miec Katedre Oceanistyki na swoim
uniwerku, pomimo ze Szczecin lezy nad morzem,

...no i wypromowal Trele, logicznego idiote, ktory
mial katedre objac i prowadzic, ale w miedzyczasie
historia pokrzyzowala plany, co odbilo sie na zdrowiu
psychicznym Piotra.

Dzisiaj z tego powodu cala sciepa cierpiec musi.

Basia

brat_olin

Basia wrote:

> Dzisiaj z tego powodu cala sciepa cierpiec musi.

It's OK. Pan Piotr jest z cala pewnoscia scp personality.
Przynajmniej nie jest nudno.

Basia

On Monday, October 25, 2021 at 1:15:44 PM UTC-7, brat_olin wrote:

> It's OK. Pan Piotr jest z cala pewnoscia scp personality.
> Przynajmniej nie jest nudno.

Tyz prowda.

Basia

Russet Bulba

Po angielsku? Krycie tylka gdyby w wyszukiwarce jakiegos anglojezycznego gorliwca polujacego na kandydatow do kasacji wyszlo akurat nazwisko pana Piotra. A wiec jest na wszelki wypadek po angielsku dowod, jak to pan Piotr jest obmawiany i oczerniany przez prawakow i broniacy sie przed nimi a przy tym lewicowo prawomyslny i z misja.

Russet Bulba

Tez faktem. Zawsze gotow do podjecia rekawicy. Niech mu zdrowie sluzy.....

Basia

On Monday, October 25, 2021 at 1:44:48 PM UTC-7, cyrylme...@gmail.com wrote:

> Tez faktem. Zawsze gotow do podjecia rekawicy. Niech mu zdrowie sluzy.....

Po za tym lubi wszystkich dookola bez konca
pouczac, rowniez w obcych jezykach kiedy mu
pasuje. Belfry czasmi tak maja, dobrze ze w
tym wypadku nie po rusku na polskiej grupie,
bo cierpienia byloby jeszcze wiecej.

Basia

brat_olin

brat_olin wrote:

> Ale krew na obecnosc alkoholu to bym mu pobral, na wszelki wypadek.
> No i na dragi wszelkie.

I to, zapewne najwazniejsze:

Jack Posobiec @JackPosobiec:
"Under New Mexico law it does not matter who loaded the gun
It matters who fired the gun"

Russet Bulba

Takie male donosy z nadzieja iz ktos cos z tym zrobi.

Piotr

Ma na mysli anonima Zexona podajacego informacje o mnie i mojej corce, z nadzieja ze to albo mi zamknie usta
albo "ktos cos z tym zrobi". Ach racje, oczywiscie ze nie - niepodpisany anonim pije oczywiscie do mnie.

Andrzej Strak manipulowal cytatami i sfaszowal date w swoim zrodle, wyszukanym DZIEKI ZNAJOMOSCI MOJEGO
NAZWISKA , aby przy pomocy tak sfalszowanej daty oskarzyc mnie o zwiazki z ubecja, i zrobiwszy to - oskarzal
... mnie o "typowe esbeckie metody"
https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/qTeNnFKQJoU/m/sP3PUnzZAQAJ

I teraz pozuje na ....ofiare. Caly Andrzej Strak, caly on....

Kazdy z nas odpowiada za swoje czyny - i jesli Strak nie chce byc wiazany ze swoimi PUBLICZNYMI podlosciami
- prosta sprawa - zachowywac sie etycznie wobec innych, tak aby nie musiec sie wstydzic swoich slow.

Skoro jednak pisze i nie widzi niczego zlego w swoim podlosciach - to tough luck - widzialy galy co pisaly .

Tyle z nas zostaje co o nas pamietaja. Dzieki atrybucji Panskich wlasnych slow do Pana, byc moze ktos zapamieta Pana takim
jakim naprawde Pan byl. Patrz np link do jego "esbckiej metody" powyzej.
Albo dla wnukow nieznajacych polskiego, wszystko co musza wiedziec o dziadziu Andy - w jednym tytule watku:

"[Indians] don't know how to be human"
author: Andrew Strak: https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/3sC8aiNOFLI/m/VYPL_OSxCAAJ

===
Piotr Trela

Piotr

ie
Pisze anonim "Basia" i zaraz po tym po raz setny? klikusetny - powtarza swoje .... urojenia na moj temat,
numerujac je zeby jego brednie wygladaly powazniej i opatrujac je moim imieniem i nazwiskiem,
w nadziei, ze jak rzucac gwonem wystarczajaco dlugo to cos ze smrodu przyczepi sie w koncu do oponenta.

A gdyby publicznie opluty przez Zwolana Baldwin, z jakiegos nieznanego powodu czytal scp, natknal sie na ten post
i na dodatek chcial marnowac czas i energie na takie ZERO jak Pan - to w przypadku tak kosmicznego zbiegu okolicznosci przekonalibysmy sie czy amerykanski sad zgodza sie z Panska intrepretacja amerykanskiego prawa - z Panskim
przekonaniem, ze ma Pan prawo publicznie oskarzac konktretna osobe o odrazajaca zbrodnie, wiedzac, z artykulu
cytowanego przez siebie, ze to oskarzanie jest bezpodstawne. Po tym sukcesie bedzie mogl Pan sadzic Baldwina
o odszkodowanie i jesli wygra - nie bedzie Pan musial juz opuszczac swojego domu do konca zycia.

Piotr

Piotr

I to dowodzi ze oskarzane Zwolana - ze Baldwin "wpadl z powodu strajku w szal" i zastrzelil z powodu strajku ...jedna z dwoch osob z crew ktora NIE POPARLA NOWEGO strajku - jak? Patrz artykul podany przez Zwoalna na .... poparcie swojego oskarzenia:

Szybko, do Bulby, aby zapewnil alibi, tzn. ze niczego co Zwolan pisze nie nalezy brac powaznie, bo:

"Basia sobie fantazjuje celem prowokacji i skandalizowania"
niepodpisany

====
Piotr

Russet Bulba

No wiec ile razy musze tutaj podawac celem sprostowania, iz pan Piotr, zgodnie ze swoja relacja zawarta w jednym z numerow Dalhousie Gazette przyjechal do Kanady prawdopodobnie gdzies na przelomie sierpnia/wrzesnia 1989 roku, tj okolo 3 tygodnie wstecz od tego nieodpartego w swojej atrakcyjnosci dla niego meetingu z kanadyjskim komuchem. Wiec jeszcze raz powtarzam. ze nie bylo to z mojej strony swiadome falszowanie lecz zwykle przeoczenia. Zarowno wczesniej, jak i pozniej wielokrotnie podawalem wlasciwe daty razem z referencjami do oryginalnego wydania Dalhousie Gazette, aby czytelnik mogl niezaleznie potwierdzic ten fakt. To jedno.

A drugie, jaka moglbym odniesc korzysc z manipulowania ta data w sposob tak oczywisty? Chyba, aby narazic wlasna reputacje a nie swoja, bo i przy tym wszystkim gdzie ja pana o klamstwo posadzalem? Chyba zbyt naiwne, aby czytelnik taka linie argumentacji, jaka Piotr przedstawia, kupil. Tak wiec pozostaje oczywista intencja pana Piotra, iz wobec braku argumentow jak i paranoicznego skrywania jakiechkolwiek faktow z wlasne przeszlosci, jego jedyna linia obrony jest osobista dyskredytacja oponenta. Mysle, ze Czytalnik - o ile sa tacy - doskonale rozumie, iz pan Piotr ma zapewne bardzo wiele do ukrycia przed nim. Pytanie, z jakich powodow?

A co do generalnej rzetelnosci pana Piotra, jezeli juz na ta prawdomownosc zeszlo, to mamy do oceny jego artykul o planktonie jak i jego reakcje na zwiazane z tym zapytania. Istne Radio Erewan.

Piotr

" Inwestygowane" :-))). I jak to ma getnac Zwolana off the haczyk, ze okazal sie Edwardem Nozyczkorekim ? ;-)

PT: Klamstwo ma krotkie nogi, zwlaszcza w przypadku Zwolana. Oto co NAPRAWDE napisal w dyskutowanym poscie:
https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/qPpixx78MFo/m/1Pmc1ilOEgAJ

Zdanie "'Standing in #IAsolidarity with our @IATSE crew here in New Mexico on RUST,' Halyna Hutchins wrote in an Instagram post three days ago" " NIE ZNAJDUJE sie w haslieWikipedii a TYLKO w jego ref.26 - artykule w "Independent".

I z tego artykulu Zwolan ZACYTOWAL tylko to jedno zdanie - WYCINAJAC NASTEPUJACE PO NIM ZDANIA bo te zdania mowily, ze poparcie Hutchins odnosi sie do WCZESNIEJSZEGO strajku KTORY SIE ZAKONCZYL UMOWA, a wiec NIE MOGL byc powodem "szalu Baldwina".
yze:
DRUGIEGO strajku w dniu smierci Hutchins, Hutchins NIE POPARLA - by zacytowac z artykulu podanego wczesneij przez Zwolana:
"The entire camera CREW, EXCEPT Hutchins and one other CREW member, walked off the job the morning Hutchins was shot" .

a wiec czemu Baldwin "wpadajacy w szal z powodu strajku" w czwartek mialby zastrzelic ...JEDNA Z DWOCH OSOB ktore WYLAMALY SIE Z TEGO STRAJKU. To oczywiscie nie ma zadnego sensu, wiec nasz Edward Scissorshands niezdolny do przyznania sie do idiotyzmu,
pobowal go zamaskowac WYCINIAJAC caly kontekst zdania o poparciu Hutchins dla strajku, aby wygladala ze popierala strajk z ktorego
jako tylko jedna z dwoch osob sie ... wylamala.

Panowie i Panie - Edward Scissorhands Zwolan

Piotr
P.S. Majac _takie_ nozyce - nic dziwnego sie Pan najwyrazniej siebie samego tez strzyze:
https://rocketreach.co/edward-zwolan-email_79962134

Basia

Trela sobie podaruje te pouczania, ...dosyc
niedorzecznosci juz w tym watku nawypisywal,
zaczynajac od tego ze moje "urojenia" nie sa
przekazem jego wlasnych stwierdzen ktorymi
sie w usenecie na polskiej czy tez kanadyjskiej
grupie z publika podzielil, badz tez zostaly
opublikowane gdzie indziej i wisza w internecie.

Trela nie poucza tez i nie probuje straszyc
amerykanskim sadem czy prawem, ...bo
wie o nim tyle co i nic, jest produktem Jaskota
i PRL'u w zupelnosci niekompatybilnym z
konceptem wolnosci slowa, co w kazdym jego
tekscie az nadto sie manifestuje.

Mnie nie interesuje co w gazetach pismaki
pisza, ale co naprawde w kosciele
na ranchu w Santa Fe w Nowym Mexico,
mialo miejsce, ...mord czy wypadek?

To bada w tej chwili Policja.

Gdybym wierzyla co pismaki pisza
myslec bym musiala ze w Polsce
nie bylo ani jednego komunisty jak
donosil swego czasu pismak w Dalhousie
Gazette w 1989 roku.

Basia

Basia

On Tuesday, October 26, 2021 at 1:03:38 PM UTC-7, Piotr wrote:

> [...]
> PT: Klamstwo ma krotkie nogi, zwlaszcza w przypadku Zwolana. Oto co NAPRAWDE napisal w dyskutowanym poscie:

15 minut pozniej dolaczylam link to tekstu
z Instagramu z Wikipediowego odnosnika
Nr26.

https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/qPpixx78MFo/m/T2N0bglPEgAJ
https://static.independent.co.uk/2021/10/22/14/Screen%20Shot%202021-10-22%20at%209.31.51%20AM.png?width=1368&auto=webp&quality=75

Wiec o jakim klamstwie mowa?

Klamstwo sfabrykowal manipulant Trela,
bo najpierw byl tekst z Wikipedii a follow-up
tekst 15 minut pozniej z bezsposrednim
linkiem do Instagramu zabitej, znajdujacym
sie w tekscie w odnosniku 26 z Wikipedii.

> [...]
> jako tylko jedna z dwoch osob sie ... wylamala.

Jak juz pisalam, nie czytalam tego tekstu,
w ktorym mowa jest o wczesniejszym
strajku. Interesowal mnie tylko tekst
z Instagramu, oryginalne slowa zabitej,
...nie wiedzialam, wczesniejszego strajku a
nie tego ktory mial miejsc w dzien
strzelaniny.

Faktem jest ze Hutchinson popierala strajkujacych
filmowcow kilka dni wczesniej. Gdy doszlo do strajku
w dzien strzelaniny nie musiala strajkowac bo gdy
aktorzy zeszli ze sceny, nie bylo komu jej
juz filmowac.

Basia