Trochę późno, ale lepsze to niż nic

narciasz

https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/nauka-i-technika/ogromna-asteroida-zmierza-w-stronę-ziemi-jej-uderzenie-wywoła-największą-katastrofę-w-historii-planety/ar-BBKiYlu?ocid=spartanntp

Oczekuję z niecierpliwością. Ale będą fajerwerki...

narciasz

Tak se siedzę przed kompem, sączę rum z napitokiem pt. Blueberry Coctail i czytam to i tamto i... Prosty wniosek się kurwa nasuwa, że taki meteoryt byłby zbawienny dla ziemi. Chuj by szczeliło 90/95 procent barachła o nazwie homosapiesz, to co by zostało - abaratno, starałoby się odbudować kapitalizm i komunizm w jakiejś tam postaci. Bo nigdy nie jest tak, by wszystkim dogodzić. I co najlepszym byłoby to to, że na nikogo kataklizm nie byłoby zwalić. Jednak już NASSA kombinuje jakby tę planetoidę rozpierdolić i co pozostaje? A no to, że to co nie udało się Stalinowi by komuna objęła całą Europkę to uda się Wowce. Znowuż zacznie się od Polszy. Zagony Wowki w cztery h. zajmą Wa-wke i za następne cztery Berlin. Francuzy znani z waleczności padną na kolana po dwu h., a na Albion wystarczy dwie megatony by Boris Johnson z Tereską prosili Wowkę o Pokój - albo, o dawkę "Nowiczok".
I w tym w najmniejszym stopniu nie przeszkodzi Wowce Trump - który, po swojemu będzie budował mur na granicy z Meksykiem i swoje USA First!

Polewam następnego, bo mi przyschło...

u2

W dniu 16.03.2018 o 22:48, gwniasz pisze:
> Polewam następnego, bo mi przyschło...

gwniasz pije do kompa:)))))))))))))))))))
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Andrew Karts

Listerine duzo tansza w Kanadzie od wodki. I z pyska tak nie smierdzi.

Andrew Karts

Po Blueberry bedzie Cool Mint. Jak zwykle :-))

brat_olin

Andrew Karts wrote:

> Listerine duzo tansza w Kanadzie od wodki. I z pyska tak nie smierdzi.

:))

--
Smart questions to stupid answers

narciasz

W dniu piątek, 16 marca 2018 18:29:40 UTC-4 użytkownik Andrew Karts napisał:
> Listerine duzo tansza w Kanadzie od wodki. I z pyska tak nie smierdzi.

do ryja, jaki ty masz chuju: http://images68.fotosik.pl/482/34aa108f04318e71med.jpg
nawet listeryne nie jest wskazana. Do takiego ryja jak twój - adekwatnym byłby, bejsbol z pól obrotu. Albo garść zaciśnięta ze szpadryną prosto w plastykowy zestaw darowany przez Health Insurance Plan.

fatso

Kosmolog Hawkins-znaczy sie ten karykaturalny mozg jezdzacy na kolkach co odszedl wreszcie do Wielkiego Manitou-przewidzial,ze ludzkosc ma 200lat na spierdolenie w pore z planety Ziemia. Tak juz ja zniszczyla i do cna wyzarla, ze nie pozostaje jej nic innego jak tylko uciekaC. Ja mysle, ze asteroida moze nam problem rozwiazac.Byle nie rabnela we mnie i moje srebrne dzbanuszki to powitam ja chetnie. Potrzebny kataklizm globalny by wytruc 85% nadmiaru populacji. Najlepiej cala Afryke. Jesli asteroida nie trafi i przywali w pacyfik to coz,trzeba bedzie poprosic Putina by rozpylil ten swoj Noviczok nad Chinami.

Andrew Karts

Rasa nordycka, nie zmieszana. Pokaz Ty sie nieco. Raz gdzies na Fejsbuku Cie przyuwazyli. Moze ktos powtorzy?

narciasz

W dniu piątek, 16 marca 2018 19:14:43 UTC-4 użytkownik fatso napisał:
> Kosmolog Hawkins-znaczy sie ten karykaturalny mozg jezdzacy na kolkach co odszedl wreszcie do Wielkiego Manitou-przewidzial,ze ludzkosc ma 200lat na spierdolenie w pore z planety Ziemia. Tak juz ja zniszczyla i do cna wyzarla, ze nie pozostaje jej nic innego jak tylko uciekaC. Ja mysle, ze asteroida moze nam problem rozwiazac.Byle nie rabnela we mnie i moje srebrne dzbanuszki to powitam ja chetnie. Potrzebny kataklizm globalny by wytruc 85% nadmiaru populacji. Najlepiej cala Afryke. Jesli asteroida nie trafi i przywali w pacyfik to coz,trzeba bedzie poprosic Putina by rozpylil ten swoj Noviczok nad Chinami.

Reszta tego wieszcza i owszem była do dupy - jednak, nie tylko tacy jak on wieszczą temu, że 7 miliardów chłamu jaki opanował dzisiejszy świat jest wart tyle co głupichuj klęczak czy jego klaskacz bulba. Robuś, te twoje srebełka to cały chuj naprzeciw Naturze, która stworzyła cię po to byś leczył a nie wykańczał staruszki. Ty nadal wierzysz, że srebełka - w razie czego, będziesz mógł wymienić na życie jak to bywało za carskie świnki. Nie Robuś! Jak jebnie to ty czy ja pójdziem do Wielkiego Manitou bez wyjątku. Ja przynajmniej - jeszcze, dopóki Parkinsom pozwala sączę to co sobie wyprodukowałem i życzę tak sobie i tobie bym zdążył jeszcze wypić szklaneczkę Trish Divinis które musi jeszcze dojrzewać dwa lata. Piję za to by tak się stało. Howh!

narciasz

W dniu piątek, 16 marca 2018 19:19:09 UTC-4 użytkownik Andrew Karts napisał:
> Rasa nordycka, nie zmieszana. Pokaz Ty sie nieco. Raz gdzies na Fejsbuku Cie przyuwazyli. Moze ktos powtorzy?

SPIERDALAJ lebiego - ale, masz chuju, zobacz jak prawdziwy mężczyzna wygląda:
https://images81.fotosik.pl/958/cc57d3e0477d3895.jpg

Andrew Karts

Drogo pijasz w Kanadzie, chyba ze te swoje specjaly.

Musze odwiedzic stare strony, jak sniegi zejda. Kocham ta przestrzen. Wymiana dobra, to przyjdzie podrozowac lekko.

Popatrzalem na woly, troche zdeptaly sobie racice.

Jak prostata? Wyklepana po tych latach w siodle odbila nieco? Nie zalatw jej czosnkiem.

Basia

On Friday, March 16, 2018 at 2:05:30 PM UTC-7, narciasz wrote:

> https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/nauka-i-technika/ogromna-asteroida-zmierza-w-stronę-ziemi-jej-uderzenie-wywoła-największą-katastrofę-w-historii-planety/ar-BBKiYlu?ocid=spartanntp

Jest niewatpliwe ze w Przyrodzie los decyduje
zupelna przypadkowosc. I to zarowno na wieksza
jak i mniejsza skale.

Zyjacy w antycznosci zdawali sobie z tego doskonale
sprawe, czlowiek wspolczesny uzbrojony w nauke, technologie
juz o wiele mniej, albo wcale!

Do tego propaganda elit w kazdym spoleczenstwie
probuje wyolbrzymiac swoja sprawczosc, sile swojej
wladzy. Bardzo ladnie ze NASA wie o tej asteroidzie,
ale co z ta o ktorej nie wie bo ma znacznie dluzsza
orbite i powraca w okolice Ziemi rzadziej, ...ktorej
jeszcze ludzkosc nigdy nie widziala a jest znacznie
wieksza od Bennu?

Odpowiedzia Natury na przypadkowosc jest oczywiscie
dywersyfikacja, zajmowanie wszelakich najroznorodniejszych
czesto calkiem skrajnych pozycji, obieranie jak najwiekszej
ilosci sciezek, opcji. Roznorodnosc majaca na celu
zwiekszenie prawdopodobienstwa przetrwania na wypadek
najwiekszego nawet nieprawdopodobienstwa.

Filozofowie sugeruja ze czlowiek nie kieruje sie
rozumem a wola, i widza w tym szanse dla ludzkosci.
Za malo kierujemy sie logika rozumem, logika rozum
ludzki sa nie wykorzystywane i dlatego mamy w spoleczenstwie
klopoty.

Natura zas twierdzi co innego, uwaza ze rozum jest
organem zbyt prymitywnym by moc przewidziec przyszlosc,
i preferuje nieskonczona roznorodnosc postepowania
ludzkiego jaka gwarantuje kierowanie sie w zyciu wola
a nie rozumem.

Dobry wykal prof. Wolniewicza ponizej:
https://www.youtube.com/watch?v=c1XWLPJLcUY

Dlatego Asteroide przezyje ktos, jakis wariat co
sie przeprowadzi na biegun, czy moze grupka zamieszkujaca
stacje badawcza na Antarktydzie, moze plemie dzikusow w
Amazonii, moze kosmomauta na orbicie. Licho wie, mikroby
tylko, z ktorych wyewoluuja jakies nowe formy zycia?

Basia

John_Smith

On 2018-03-16 23:29, Andrew Karts wrote:
> Listerine duzo tansza w Kanadzie od wodki. I z pyska tak nie smierdzi.

i zdrowe dziasla gratis... :)))

ps:

Taras Bulba

Zdrowe dziasla jak znalazl na te Canadian tea biscuits dla dziadka Edka.

Taras Bulba

Piotr na tej skale jest dobrze usytuowany. Jak zdazy na czas pod Cabot Tower, to go i nie zmyje.

u2

W dniu 17.03.2018 o 00:14, fatso pisze:
> Potrzebny kataklizm globalny by wytruc 85% nadmiaru populacji.

serio grubasku aż tyle miejsca zajmujesz UK ?:)))))))))))))))

Bytomir Szydera vel Dąs

użytkownik narciasz napisał:

> Oczekuję z niecierpliwością. Ale będą fajerwerki...

Tylko majty często zmieniaj.

https://historia.org.pl/2013/08/22/koniec-swiata-nadchodzil-juz-148-razy/
http://joemonster.org/art/13220 przegląd końców świata

andal

ale plastyki od tego zolkna

brat_olin

narciasz wrote:

> SPIERDALAJ lebiego - ale, masz chuju, zobacz jak prawdziwy
> mężczyzna wygląda:
> https://images81.fotosik.pl/958/cc57d3e0477d3895.jpg

A gdzie Tesla, pedzik? I tak bez dorsza?