Direkt zur ersten ungelesenen Nachricht

rAzor

ungelesen,
21.05.2023, 03:13:0621.05.23
an
Niewiele mniej od ukraińskiego sługi Jasiny, ale replikuje ze stosowną i
należytą godnością:
https://twitter.com/R_A_Ziemkiewicz/status/1660016305733246976?s=20

--
Zielony + czerwony = brunatny

rAzor

ungelesen,
21.05.2023, 03:17:4721.05.23
an
rAzor pisze:
> Niewiele mniej od ukraińskiego sługi Jasiny, ale replikuje ze stosowną i
> należytą godnością:
> https://twitter.com/R_A_Ziemkiewicz/status/1660016305733246976?s=20

No za późno - pan ambasador usunął twitta i pan Rafa też.

Zexon🇵🇱

ungelesen,
21.05.2023, 03:44:1921.05.23
an

rAzor

ungelesen,
21.05.2023, 03:45:5221.05.23
an
Zexon🇵🇱 pisze:
Dzięki - nie zdążyłem ze screenem, bo czułem, że ten tweet poleci.

Piotr

ungelesen,
21.05.2023, 08:06:5521.05.23
an
On Sunday, May 21, 2023 at 4:43:06 AM UTC-2:30, rAzor wrote:
> Niewiele mniej od ukraińskiego sługi Jasiny, ale replikuje ze stosowną i
> należytą godnością:

To ten sam Ziemkiewicz, ktory godnie bronil oskarzonego o gwalt:
"to nigdy nie wykorzystał nietrzeźwej niech rzuci pierwszy kamień..."

i godnie nazywal papieza - "idiota"

> Zielony + czerwony = brunatny

Narodowy + Socjalista = Narodowy Socjalista

rAzor

ungelesen,
21.05.2023, 08:47:1521.05.23
an
Piotr pisze:

> To ten sam Ziemkiewicz, ktory godnie bronil oskarzonego o gwalt:
> "to nigdy nie wykorzystał nietrzeźwej niech rzuci pierwszy kamień..."
>
> i godnie nazywal papieza - "idiota"

Pan Rafał czasem chlaśnie coś na niedostrojoną nutkę. Dość często
słucham co ma do powiedzenia, ale bywa męczący i ględzi - to raz, a dwa
- czasami mija się z faktami, i trzy - wrzuciłem jego tweeta (kurtka na
wacie - jak to się w koncu poprawnie pisze, bo czytnik ciągle
podkreśla), bo mi niedawno podpadł bezkrytycznym lizaniem rowa Ukrom w
TV Republika w stylu trollerki z "internetowych mediów
społecznosciowych". Możliwe, ze czynił to na użytek gospodarzy. Mimo
wszystko liczyłem, że zachowa należny obiektywizm i nie będzie się
zachowywał jak GWniarz, oćpany bojowym duchem ukraińskiej propagandy dla
debili.

> Narodowy + Socjalista = Narodowy Socjalista

I antysemita! Pan zapomniał o antysemityzmie!
ps. a pan to jakiś nowy w usenecie? Nie wie pan, że wszczynanie dysputy
na temat sygnatury jest sprzeczne z netykietą?

--

Russet Bulba

ungelesen,
21.05.2023, 10:32:0221.05.23
an
No ale nieco mieniacy sie kolorami po wierzchu wewnatrz pozostajac niezmiennie praktycznym. Jak i wielu, wielu innych. Z niezlomnych zasad wyzyc trudno. Widze to chociazby po Piotrze. Mnie lzej na emeryturze.

Mordoklejek Zygzakowaty

ungelesen,
21.05.2023, 10:41:5421.05.23
an
Piotr napisał(a):
> To ten sam Ziemkiewicz, ktory godnie bronil oskarzonego o gwalt:
> "to nigdy nie wykorzystał nietrzeźwej niech rzuci pierwszy kamień..."

Mamy ryć po internetach czy mr.Piotr pukał studentki?

Piotr

ungelesen,
21.05.2023, 10:46:4221.05.23
an
On Sunday, May 21, 2023 at 10:17:15 AM UTC-2:30, rAzor wrote:

> Pan Rafał czasem chlaśnie coś na niedostrojoną nutkę.

czasem? ;-) Cale jego zaistnienie jest OPARTE wlasnie na "chlastaniu"
- taki fatso, tylko z wieksza dawka zawziecia i z tuba na cala Polske - ktory buduje swoje
ego na "Patrzcie, patrzcie, jaki ja ikonoklasta!" np.:

- mimo, ze w katolickim kraju i mimo ze ja prawicowiec - NIE BOJE sie glosno zwyzywac papieza o "idiotow", bo nie zgadza sie z moimi pogladami o antykoncepcji,

- czy NIE KRYJE SIE z apelami do pogardy dla kobiet i z wybielanie wykorzystywania seksualnego
w kraju w ktorym takie rzeczy to normalka, ale NIKT inny sie tym otwarcie nie chwali
- bo otwarcie - dla siebie i swiata - my jestesmy slynni z tej polskiej rycerskosci wobec kobiet - calujemy kobiety w reke i dajemy im kwiatki!

I to, ze to nie jest wyjatek ("czasem") i nieprzemyslane pokazanie kim sie naprawde jest
- jest w fakcie ze po chlasnieciu - Ziemkiewicz nie odcina sie od niego - wprost przeciwnie
- na krytyke swoich slow o tym jak to kazdy wykorzystuje nietrzezwe kobiety, a wiec to normalka i skoro tak to w porzadku - a wiec krytyka oskrazonego o gwalt zakonnika jest zaklamaniem - nie tylko ze sie nie przyznal do bledu - a wprost przeciwnie - zaczal pisac o ... nieatrakcyjnych fizycznie
per "kaszaloty".

I skoro Ziemkiewicz nie jest W STANIE przyznac sie do bledu i uczciwie przeprosic - nawet
w tak oczywistym przypadku - to w moich oczach kwestionuje jego wiarygodnosc na DOWOLNY
temat - zwlaszcza takie gdzie sprawa nie jest tak oczywista jak tu.

> mi niedawno podpadł bezkrytycznym lizaniem rowa Ukrom

tak myslalem, ze podpadnie "bezkrytycznie lizacym rowa" Putinowi

> I antysemita! Pan zapomniał o antysemityzmie!

Zapomnial? Przeciez napisalem: "Narodowy". Pomoge: Hitler nie ekstreminowal Zydow
ze swojego socjalizmu, lecz ze swojego nacjonalizmu.

> ps. a pan to jakiś nowy w usenecie? Nie wie pan, że wszczynanie dysputy
> na temat sygnatury jest sprzeczne z netykietą?

Czlowiek, ktory wlasnie napisal o "lizaniu rowa Ukrom" poucza o .... netykiecie ...
Pan widzi ironie, right?

I co jego netykieta mowi - o probach dyskredytacji oponentow przyklejaniem im etykietki ...
nazizmu: patrz rAzorowe: "Zielony + czerwony = brunatny"

TEGO nie wolno krytykywac, bo sygnaturka to rzecz swieta? Tak jak nie wolno bylo krytykowac Panskiej wczesniejszej sygnaturki, pozyczonej od Zenona Kliszki, ze z przeciwnikami sie nie dyskutuje, do przeciwnikow sie strzela. Promowanie mysli moczarowcow tez objete ochrona netykiety?

===
Piotr
Die Nachricht wurde gelöscht

Piotr

ungelesen,
21.05.2023, 11:02:2621.05.23
an
Nie - ma ryć po internetach by dowiesc swojej INSYNUACJI, ze ja tez bronilem
oskarzonych o gwalt, tym, ze wszyscy wykorzystuja seskusalnie nietrzezwe kobiety.

A wiec - do rycia, panie Destylat! Put produkty swojego rycia where your mouth is.

===
Piotr

Piotr

ungelesen,
21.05.2023, 11:07:1321.05.23
an
Alez oczywiscie - panie Strak - krytykowanie Panskiego rasizmu ("[Indianie] nie wiedza jak byc ludzmi" (c) A. Strak) to dowod, ze jestem hitlerowcem.

To, ze podpina Pan swoj wagonik do rAzora, ktory wczesniej:
- czerpal z Zenona Kliszki, ze z przeciwnikami sie nie rozmawia, do przeciwnikow sie strzela,
- utozsamia bycie nieprawakiem z byciem nazista ("Zielony + czerwony = brunatny")
- nazywa krytykow rosyjskiej agresji na Ukraine - "lizaniem rowa Ukrom"

mowi duzo, ale nie o mnie, lecz o Panu, panie Strak.

===
Piotr Trela

Russet Bulba

ungelesen,
21.05.2023, 11:23:5521.05.23
an
Jaki tam z Pana hitlerowiec, panie Piotrze, nawet gdyby pan chcial bardzo. Obawiam sie, ze i tak by panu nie wyszlo. Z Palestynczykami cos pan tam zabulgotal swego czasu, no ale skonczylo sie na tym, ze palestynskie dzieci nie zdobyly sobie panskiej sympatii, jakkolwiek by mogly pod warunkiem i nic wiecej. Ten warunek co prawda spelniali walczacy Zydzi w gettcie warszawskim ale tam znow bylo panu zal tych paru naboi. Natomiast o jednego Irakijczyka poparl parl ten nasz amerykanski najazd na Irak i tu dopiero blysnal caly panski humanizm. Bo zycie nawet jednego, to jak miliony…no i tyle mam w tym wagoniku na dzien dzisiejszy. A o Wolyniu najlepiej milczmy. Jak wikary :-)

Piotr

ungelesen,
21.05.2023, 12:59:2721.05.23
an
On Sunday, May 21, 2023 at 12:53:55 PM UTC-2:30, Russet Bulba wrote:

> Jaki tam z Pana hitlerowiec, panie Piotrze

Brzytwa Ockhama, panie Strak:

jaka jest INNA, BARDZIEJ PRAWDOPODOBNA, intencja w uzyciu slowa "brunatny" poscie rAzora:
" Zielony + czerwony = brunatny "

Reszta - jak poprzednio:
0 neue Nachrichten