Nauczkowy raport IPCC do dymisji

a a

https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/raport-ipcc-zmiany-klimatu-coraz-grozniejsze/lp1nczh,79cfc278

i znów ten belkot o podnoszeniu sie poziomu mórz i oceanów,
gdy Maledivy, położone 1 metr nad poziomem morza, się powiększają, a nie toną.

Każdy może sam sprawdzic w domu, że lód pływający w szklance całkowicie wypełnionej wodą, po stopieniu, nie wywołuje przelania wody, gdy lód dlatego pływa, bo jest lżejszy od wody i dlatego woda w butelce, po zamarznięciu, doprowadza do jeju rozerwania, bo zwiększa objętość.
A jak się lód topi to zmniejsza swoja objętość i ten lód pływający nad wodą znika, a poziom wody się nie zmienia.

I 30 lat temu szaleńcy już głosili, że Malediwy zatoną, a wraz nimi setki zamieszałych wysp na Pacyfiku

No i nie zatonęły a poziom wód w oceanach i morzach, nie podniósł się ani o 1cm

Głoszenie , że poziom wody się podniesie w skali roku o pół milimetra to jest nauczkowość, bo taki pomiar pozostaje w granicach błędu, wynikającego z powiększania się objętości wody pod wpływwem temperatury, zmiany siły przyciągania Księżyca (przypływy i odpływy)

I tu kilka prac o nauczkowym oszustwie

https://www.bing.com/search?q=maldives+sea+level+hoax&qs=UT&pq=maldives+sea+level+&sk=HS1UT1&sc=3-19

https://thenewamerican.com/sea-level-scare-debunked-study-shows-overall-growth-of-low-lying-maldives-islands/

http://climatechangefacts.info/ClimateChangeDocuments/NilsAxelMornerinterview.pdf

i codziennie tren bełkot, że to człowiek ociepla klimat, gdy to słońce msilniej promieniuje i dlatego warunki życia na ziemi bardziej sprzyjają wzrostowi populacji,
a nie wzrastająca populacja wywołuje bardziej sprzyjające warunki do życia.

Gdyby było tak, jak głosza nauczkowe oszołomy i warunki życia n a ziemi stawały się coraz trudniejsze, to taki mechanizm nazwalibysmy mechanizmem autoregulacji, gdyż by w naturalny sposób prowadził do ograniczenia wzrostu populacji a nastepnie do zmniejszenia populacji, czyli zmniejszenia czynnika ludzkiego w nauczkowej zmianie klimatu.

Ale nauczkowych oszołomów nawet na to nie stać i głosza wieści dziwnej treści, bo z tego wyrywają miliardy kasy na nicnierobienie

Już miał zatonąc Nowy Jork, Holandia., Pomorze, Malediwy, 1000 wysp na Pacyfiku
| co i psinco, Malediwy powiększają powierzchnię, czyli się wynurzają a nie toną.

Bo to jest ten sam poziom oszołomstwa cco z koronawirusem.

Chińczyk zlikwidował zarazę w 3 miesiące , bez szczepionek, opierając się na tradycyjnej medycynie chinskiej i zamiast 100 milionów zakażonych ma 50 osób.

A reszta świata przeprowadza wadliwe testy, które wykrywają martwe wirusy, zmetabolizowane fragmenty jako całe, albo wykrywają wirusy w czystej wodzie, bo maszynka nie odróżnia żywego wirusa od fragmentu martwego wirusa.

I Stany od 18 miesięcy wykrywaja koronawirusy w ściekach, ale to nie sa żywe wirusy a martwe fragmenty, ale po tych fragmentach diagnozują czy ktoś w dzilnicy jest zakażony czy nie i czy wydalil w toalecie strawione , marte wirusy.

No i wadliwy PCR wykrywa, że Zenek jest pozytywnie fałszywy i jest wysylany na kwarantannę, a on zdrowy, niezakażony,
ale show must go on

No i Sauci i CDC codziennire głosza, że koronawirusów jest 1000 a mutacji setki, bo na każdym kontynencie inna haplogrupa ludności i specyficznie układ immunologiczny reaguje na wirusa i go modyfikuje, czyli pozwala przeżyć jedynie mutacji, bo jeju nie zwalcza.

Czyli układ immunologiczny działa jak sito i produkuje mutację.

A nastepnie osocze tych, którzy zakażeni odfiltrowali mutację, jest wysyłane do fabryki szczepionek i to kolejna seria szczepionki rozsiewa mutację, bo zmienia mRNA zaszczepionych, aby też reagowali jedynie na mutację zapisaną w szczepionce

I czym więcej transgenicznych szczepionek, tym więcej mutacji jest rozsiewanych po świecie, bo bez osocza zakażonych, nie ma produkcji szczepionki.

Mozna szczepionki jeszcze bardziej uprościć, wyhodowane koronawirusy po prostu umartwić formaliną i tak produkowano szczepionki od 50 lat i były bardzxo skuteczne, o ile formalina umartwiła w 100% wirusy, bo inaczej mieliśmy szczepionki zawierające żywe kultury wirusów

Ale to też działa skutecznie, bo kontakt codzienny z 1000 koronawirusów pobudza uklład immunologiczny do aktywności, a kwarantanna szkodzi, bo sterylizuje organizm i układ immunologioczny przechodzi w stan uśpienia ( bo co nas nie zabija to nas wzmacnia - zgodnie z nauką Hipokratesa)

I tak mamy tropikalne upały 2021, ale nie z powodu wzrostu emisji CO2, metanu c zy byle czego innego, ale w wyniku zwiększonej aktywności słonca i zwiększonej przezierności atmosfery, która nie zawiera pyłu kosmicznego, ogona komety, a zatem promieniowanie podczerwone słonca nie ulega rozproszeniu i wtórnym odbiciom.

I możemy zaraze zlikwidować w 3 miesiące, ale gdy dawek szczepionek będzie 3, 4, 5 , 10, to każda szczepionka przyniesie nową mutację, wbudowaną w szczepionkę, bo raz wyprodukowaną z osocza zakazanych Hindusów, raz z Afryki, bo nie Chińczyków bo w Chinach nie ma zakażonych od 16 miesięcy, c zyli nie da się produkować szczepionek opartych o modyfikowane koronawirusy, bo koronawirusów brak

a a

"Najbardziej prawdopodobny wzrost temperatur to 27°C w 2100 r.

Czyli jednak Bałtyk wyparuje do roku 2050
#BalticSea2Die

Zalek...@hotmail.com

On Mon, 9 Aug 2021 02:40:18 -0700 (PDT), a a <mant...@gmail.com>
wrote:
[...]

Panie manta103g,

W imieniu wielu sciepowiczow dziekuje za wspanialy artykul ktory wiele
im wyjasnia. Na pewno p. Trela zaraz zacznie belkotac ze poziom morza
podnosi nie dlatego ze topi sie lod w morzu, tylko dlatego ze
rozpuszczaja sie lodowce znajdujace sie na ladzie, ale kazdy
inteligientny czlowiek wie ze to jest to samo.

Jestem pod wrazeniem linku ktory Pan podal:
https://thenewamerican.com/sea-level-scare-debunked-study-shows-overall-growth-of-low-lying-maldives-islands/

Mam nadzieje ze p, Trela nie domysli sie ten artykul opisuje ta prace:
https://www.nature.com/articles/s41598-019-51468-3

w ktorej Virginie K. E. Duvat & Alexandre K. Magnan pisza:

"Most studies addressing the future of atoll islands focused on
ocean-climate drivers of risk, especially sea-level rise, and
disregarded the role of local human disturbances. However, the future
habitability of these countries will critically depend on the response
of inhabited and exploited islands to ocean-climate pressures. Here,
using the Maldives as a case study and based on a database including
608 islands (representing 56.8% and 86.0% of the country’s land area
and population, respectively), we assess the influence of human
disturbances on island natural response capacity over the last decade.
We show that over the last decade, island change was rapid and
primarily controlled by anthropogenic drivers. The great majority of
inhabited and exploited islands now exhibit an altered-to-annihilated
capacity to respond to ocean-climate pressures, which has major
implications for future research and adaptation strategies. First,
future studies should consider not only climate, but also
anthropogenic tipping points"

Brawo! Takimi wlasnie wiadomosciami nalezy zalewac sciepe!

zalek

a a

I bardzo dobrze, że sie topi lądolód na północy bo woda z lodu spływa na dół, czyli na biegun południowy i tam zamarza i stąd nieustająca równowagai poziom mórz i oceanów nie chce się podnieśc od miliona lat

Każdy może w domu przeprowadzic to doświadczenie, umieszczając kawałek lodu na górze globusa i obserwując jak się roztapia i woda spływa w dół.

Ale to jeszcze nic.
Raz tylko ONZ i rada klimatyc zna zbudowała model klimatu ziemskiego w formie dużej, aktywnej makiety i ultradxwiękowe wibratory zamieniaja wode w pare wodą, ta unosi się w góre jak chmura, a następnie para wodna się skrapla i pada deszcz, a wszystko jako duża makieta na dużym stole.

I zamówiłem taką makietę klimatu ziemskiego, ale czekam już od 2 lat i nie została wykonana.

Kupię z 10 ultradźwiękowych nawilżaczy powietrza i zobaczę, czy wytworza chmurę widoczną w pomieszczeniu, a nastepnie skroplę parę wodną w tej chmurze, aby zobaczyć jak pada sztuczny deszcz ze sztucznej chmury, w zamknietym pomieszczeniu, na stole.

Jak kto jest zainteresowany to zapraszam do współpracy

Hreczecha

a a

panie kolego to wszystko jest blaga
raz metan, raz CO2
gdy gazem cieplarnianym jest wyłącznie woda w stanie gazowym, czyli H2O

Raz tylko ONZ zbudowała model atmosfery na stole i chmury były tworzone on-line z pary wodnej, generowanej przez ultradźwiękowe nawilżacze

Jest słońce i każda złotówka stracona na lipne rap[orty IPCC czy CCCP powinna zostac wydane na badanie aktywności słońca, na badanie cykli, fluktuacji aktywności, bo to jest prawdziwa wiedza
Kogo obchodza lodowce co się topią, a inne rosna na Antarktydzie na wysokośc 4000 metrów i co roku czapa lodowa przyrasta o 200 metrów.

Topia się lodowce od 200 lat a Malediwy się powiększają a nie toną, nie tona wyspy na Pacyfiku, czyli te lodowce są jakieś kiepskie, bo miały bo stiopieniu zalac Nowy Jork , Holandię, Żuławy Wiślane, Hel, całe Pomorze , no i się stopiły i niczego nie zalały a poziom wody w oceanach nie podniósł się ani o milimetr

Ale należy się starać aby IPCC nie połączyło sił z zarazą koronawirusową, bo jedynie wirus rozwiąże ocieplenie według CCCP bo wywoła masową depopulację świata, a w rezultacie redukcję emisji CO2, metanu

I tu jest zagrożenie i należy ich wysłac do badania słonca, bo tam nikomu nie zagrażają.

Gdyby tylko był budżet to CCCP by publikowal raporty co miesiąc, co tydzień i by zatrudnił tysiące expierdów od expierdozy klimatycznej i mielibyśmy nieustające klimakterium klimatyczne

Piotr

I tak, panie Matolku - rozpuszczanie kostki lodu na globusie jest DOSKONALYM modelem tego co dzieje sie z woda
topniejacych lodowcow Grenlandii !.

> [...]

Jak kto jest zainteresowany to zapraszam do współpracy

Widze tylko jedna kandydature - czlowieka ktory podziela Panski sceptycyzm wobec IPCC, Panska wiedze o Earth systems,
ma takie samo wysokie wyobrazenie o wlasnej wiedzy, i pogarde dla kretynizmu/nieuczciwosci klimatologow,
i jak Pan - uwaza ze nie ma co sie martwic tym "tzw." global warming - bo nawet jesli beda jakies zmiany w Arktyce,
to Antarktyka je skompnesuje! He completes you! A imie jego - prof. dr hab. Leszek Andrzej Kleczkowski!

Wielki umysly mysla podobnie!

===
Piotr Trela^* (^*na wypadek gdyby p. Kleczkowski, samemu opluwajac innych zza anonimowej ksywy, chcial pozowac
na ...ofiare anonimowych donosow i ustawiac sie w jednym rzedzie z ofiarami stalinizmu.