2 lutego - KONIEC Pandemii!

brat_olin

Pani Basiu, p. Zalku, jeszcze tylko mniej niz 3 tygodnie.
Wytrzymajcie!

Andre Damon@Andre__Damon:
"US Government to end daily COVID death reporting. A document
issued Jan 6 by the US Health and Human Services tells hospitals
they are no longer required to report daily COVID-19 deaths to the
federal government starting Feb 2."

Ano, nothing to see here. Rozejsc sie!

--
Smart questions to stupid answers

brat_olin

Podobnie w Izraelu. Nie wiadomo tylko jeszcze, czy trzeba
czekac do 2 lutego:

Dr. Eli David@DrEliDavid:
"Yesterday Israeli Medical Association called for stopping mass testings
and quarantines, and stopping Covid passports. Today the largest hospital
in Israel attacked Ministry of Health for its "insane policies". The tide is turning.
The official narrative is falling apart."

a a

O tym, że testy PCR sa lipna to świat wiedział od twórcy testów, który niestety zmarl i z tego powodu jest zaraza

Test tak działa,
że widzi calego komputeras i mpowi komputer
ale widzi sam dysk i też mówi komputer
widzi myszke i tez mówi komputer
widzi klawiaturę i tez mówi komputer

bo test jest nienauczkowy, czyli po prostu gópi

\I niepotrzebnie się testuje zdrowych ludzi aby u nich wykryc niestniejące zarażenie

Ok, potrzebnie, bo te testy produkuje Zenek i zarabia miliardy
\
a potem się szczepi zdrowych 10 razy i miliardów jest 2 razy więcej

Chorych zarażonych jest 1% , reszta to fake

Zarażony bezobjawowy nie jest wcale zarażony
i takich leczył Bodnar cytryna mandaryną
bo zdrowego najłatwiej wyleczyć

Izrzael zrobil testy covida ze śliny i badałem skuteczność tego skanera
i wszystko ładne, ale może się trafić jeden zarażony zarażony i popluje caly sprzęt i skaner trzeba wyrzucić

Zatem zdrowia życzę

A. Filip

brat_olin <brat...@gmail.com> pisze:
Jak Margaret Thatcher zwalczała/zmniejszała bezrobocie?
Zmieniając definicje bezrobotnego :-)

--
A. Filip : Big Tech Brother is watching you.
| Prawdziwymi twoimi krewnymi są sąsiedzi. (Przysłowie sycylijskie)

Zenek Kapelinder

A mój dziadek spod Sosnowca stracił chujem odrzutowca.

Jakub A. Krzewicki

I tak jakoś na Perunicę!

atla...@orcon.net.nz

From: brat_olin

sFormatowani * szczepionkami * nie sKojarzą
[o; jak muchy po starcie ( z szyby ) lądując na szybie ;o] dlaczego
tą drogą nie mogą wrócić , do tego -> co wciąż jeszcze jest -> dziś
( za oknem ) itd , kowidiotów jak ćmy naturalna nawigacja zawodzi
przy , świecy itp (o; światełko na końcu tunelu -> miotacz ognia ;o)
to można wyjaśniać np tu -> przez tysiąc i jedną noc , że
Stalingrad -The Road On Which You'll Die (Morriconiana)
https://youtu.be/35Mg06_NmGU?t=162
https://youtu.be/Ek-6IWJDOWg
to nie latarnia morska , lecz

1. za duży obciach :
coraz wyraźniej widać różnice
coraz trudniej ukrywać trupy
szczepionych ( na listach
jako nieszczepionych
zliczać wszystkich
umierających )

szczególnie tam
gdzie wszyscy mają ( powinni mieć ! ) paszporty ?

> [...]
> in Israel attacked Ministry of Health for its "insane policies". The tide is turning.
> The official narrative is falling apart."

umieranie ( zaSzczepionych ) staje się banalne
już nie mają sensu Mistrzostwa Świata , więc

2. kolejny etap Great Reset ?

Re: Dilerka.
From: XL

> KLASYCZNA DILERKA:
> a) bezpłatna oferta najlepiej dla wszystkich
> b) bezpłatne dawki „przypominające”(spadek nat. odporności do zera)
> c) uzależnienie (sztuczna odporność od dawki do dawki)
> d) SUKCES! - teraz już ZAPŁACISZ ile chcą i ZROBISZ wszystko
> za nast. 3miesiące odporności.
> A może i miesięcznie?
> Taki nowy podatek. OD ŻYCIA.

3. a gdy taki podatek stanie się przywilejem
jak elektryczność , ogrzewanie , miska robaków
(o; pożywniejsza od ryżu ;o) tylko dla użytecznych
tańszych od robotów np wojskowych itp sztuk mięsa
https://sjp.pwn.pl/slowniki/sztuka%20mi%C4%99sa.html

Es wird niemand mehr übrig sein, um zu protestieren.

nie ma potrzeby * wyzwalać * bezużytecznych

如果你在河边坐得够久,你会看到敌人的尸体飘过

https://www.azquotes.com/quote/541310

w Kacapii na granicy z kowidiotami wystarczą * lampy *
(o; kanapa , piwo i popcorn ? ;o) https://yhoo.it/3tyPFAE

a my już po śniadaniu w salonie u gospodarzy
dzieciaki podobne koncerty (o: przy nas trenują :o)
Wine women and song piano by Scarlett Chen
https://youtu.be/NvaYEIg5v1s
moja zaKochana filmuje
a ja ( pilnie słuchając )
zanim wyślę to video
jeszcze mam chwilę
( ściągnąć e-pocztę
i nawet tu zerknąć )

https://youtu.be/5tdlN-sHXCw
https://en.wikipedia.org/wiki/Wine,_women_and_song

brat_olin

Ciekawe, czy w Ameryce sie wyrobia z ta deadline? I czy China-Joe
wyjdzie przed kamery i oglosi, ze wygral z Pandemia? To juz rowno
tydzien czasu!

brat_olin

A Szwajcarzy juz potwierdzili date 2 lutego jako koniec Pandemii.
Amazing:

Disclose.tv@disclosetv:
JUST IN - Switzerland to begin easing Covid restrictions Wednesday.
"The time has come," Federal Councillor Alain Berset announced
at a presser.

Piotr

Hmm ciekawe: w TYM SAMYM czasie nasz chrzescijanski wartosciowiec
a) kibicuje kanadyjskim antyszczepom atakujacym Trudeau za podtrzymywanie antyCOVIDowych dzialan

b) i jednoczesnie atakuje Bidena za zaczecie zwijania niektorych antiCOVIDowych dzialan

Dwie zupelnie przeciwne akcje, jedyne co wspolne to to, ze nasz ch.wartosciowiec nienawidzi z calego swoje chrzescijanskego serca i Trudeau ("Zielony debil!") i Bidena (tu rozne wyzwiska wymyslone przez Trumpa na Bidena i powtarzane przez naszego ch.profesora)
Najwyrazniej mentalnosc "jak nie kijem to palka" i "Dajcie mi czlowieka, a juz paragraf sie na niego znajdzie"^*

Piotr
^* Motto nad biurkiem "pana Zbigniewa" ?

Piotr

czyli znowu nasz chrzescijanskowartosciowiec - atakuje Bidena za rozluznianie
antyCOVIDowych decyzji i powoluje sie na to na Israeli Medical Association atakujaca
rzad izraelski za ... nierozluznianie antyCOVIDowych decyzji.

Od razu widac, ze to profesor, ktory dostaje osobiste zyczenia od min. Czarnka. ;-)

Piotr
====
[ b. Olin, o austr. ministrze upokorzonym tym, ze nie zdolal deportowac Djokovica:]
- b. Olin: "Alexa: What’s the definition of humiliation? (re: Australian Open)"
- Alexa: "Spieprzaj dziadu!"

Zenek Kapelinder

sobota, 15 stycznia 2022 o 14:30:35 UTC+1 brat_olin napisał(a):
Zesralo sie. Chińczycy odkryli u nietoperzy nowego koronawirusa. Gdyby przeskoczył na człowieka to śmiertelność 40%. A kogo by nie zapytać czy by się wykąpał tam gdzie są rekiny to odpowie że w życiu. Rekiny zabijają kilka osób rocznie. Niech już Chińczycy odbiorą Tajwan i niech się zrobi spokój.

Piotr

On Saturday, January 29, 2022 at 8:48:11 PM UTC-3:30, Zenek Kapelinder wrote:
> Niech już Chińczycy odbiorą Tajwan i niech się zrobi spokój.

A Rosja - Ukraine?

boukun

W dniu 30.01.2022 o 06:05, Piotr pisze:

> A Rosja - Ukraine?

Pół.

Piotr

i pół Litwy, Lotwy, Estonii, Moldawii i pół Ukladu Warszawskiego? I czemu poprzestawac na polowie skoro
sa Polacy ich zapraszajacy do calej Polski:

"naród polski czeka na wkroczenie wojsk rosyjskich jak na zbawienie..."
Jaroslaw Niedzwiecki

"Więc jak już do tej wojny dojdzie, to ja wiem, po czyjej stronie stanę."
Jaroslaw Niedzwiecki

brat_olin

To bylo rok temu, a dzisiaj pierwsza rocznica!
Mozna? Mozna!

Russet Bulba

Ano jak domek z kart. Co bylo biale, jest czarne i odwrotnie. Czy za jakis czas beda o tym mowic jako o masowej swiatowej histerii?

Podskubujący

czwartek, 2 lutego 2023 o 13:15:37 UTC+1 cyrylme...@gmail.com napisał(a):

> Ano jak domek z kart. Co bylo biale, jest czarne i odwrotnie. Czy za jakis czas beda o tym mowic jako o masowej swiatowej histerii?

cyt.
Zgodnie z nimi Białoruś zajmuje 147. miejsce na świecie pod względem
najmniejszej liczby zgonów na COVID-19 w przeliczeniu na 1 mln mieszkańców.

Trza jeść zdrowo, a nie jakieś gwno mięsopodbne nafaszerowane odpadami
z kości które lepi się po 2 dniach leżenia w lodówce:)

Podskubujący

Podskubujący napisał(a):
cyt.
Łatwo rozpoznać taką wędlinę. Po kilku dniach przechowywania w lodówce
będzie wylewać się z niej woda. Potem wędlina pokryje się galaretowatą mazią
i będzie miała nieprzyjemny zapach.

Russet Bulba

Wyrzuc razem z lodowka. Nie bedzie kusic aby nastepny razem kupic. Ale dla odmiany sbrobuj szyneczki ze zmielonych swierszczy lub karaluchow. Poczujesz sie postepowym i wyslij wyznanie na Czerska. Oni zawsze w pierwszym szeregu postepu, co by to nie bylo. Maja to wrodzone.

a a

Poszedłem do marketu
patrzę boczek
pani mi go pokazuje
pytam , czemu taki blady
a ona na to
odkroi się plaster i znów odzyska wygląd

Dlatego nie kupuję marketowych syfów, co leżą 2 tygodnie w gablocie.
Dobrze , że zima, to muchy nie latają

Kupiłem najtanszą kielbasę 9zł za kg , usmażyłem i zjadłem.

Po co przeplacać, gdy każdy produkt mięsny to sama chemia
a do tych najtanszych, ladują mniej chemii, bo za droga.

brat_olin

cyrylme...@gmail.com wrote:

> Ano jak domek z kart. Co bylo biale, jest czarne i odwrotnie.
> Czy za jakis czas beda o tym mowic jako o masowej swiatowej
> histerii?

Ano, ScIeNcE! And - consensus!

andal

lodówka nie chlodzi!

Optymalna temperatura w lodówce powinna wynosić od 3 do 5* C, a w
zamrażarce -18*C.

andal

robic swoje wlasne zarcie

polecam: