“Antysemityzm? – piękna idea!”

Zexon

“Antysemityzm? – piękna idea!” Stanisław Michalkiewicz
Już do nabycia tutaj:
https://sklep.magnapolonia.org/produkt/antysemityzm-piekna-idea-stanislaw-michalkiewicz/

--
Jak dodać polską klawiaturę w Windows 10 wersji US w ciągu 3 minut.
https://www.isunshare.com/windows-10/add-keyboard-in-windows-10.html

u2

W dniu 02.03.2021 o 10:26, Zexon pisze:
> “Antysemityzm? – piękna idea!” Stanisław Michalkiewicz
> Już do nabycia tutaj:
> https://sklep.magnapolonia.org/produkt/antysemityzm-piekna-idea-stanislaw-michalkiewicz/

sprawdź czy przypadkiem nie jesteś antysemitą, żydki ściepowe jak
najbardziej są takimi antysemitami:))))))))))

https://wprawo.pl/katarzyna-ts-sprawdz-czy-jestes-antysemita-wg-definicji-miedzynarodowego-sojuszu-na-rzecz-pamieci-o-holokauscie/

[...]

Definicja przyjęta przez IHRA szczegółowo wylicza, jakie tezy lub
wypowiedzi należy uznać za antysemickie. Wiecie, co mnie najbardziej
ubawiło, gdy zapoznałam się z listą antysemickich twierdzeń na temat
Holokaustu? Ubawiło mnie to, że używanie określenia „polskie obozy
koncentracyjne” lub „polskie obozy śmierci” jest antysemityzmem,
ponieważ stanowi formę „zniekształcania prawdy historycznej o
Holokauście” (Holocaust distortion). Ciekawe, czy izraelska
dziennikarka, która kilkanaście razy napisała na Twitterze „Polish death
camps”, wie o tym, że wg definicji IHRA jest antysemitką?

Przejdźmy teraz do szczegółów. Biorąc pod uwagę podejście do Holokaustu
IHRA dzieli antysemitów na negacjonistów Holokaustu i osoby
zniekształcające prawdę historyczną o Holokauście.

Spójrzmy najpierw, czym jest owo zniekształcanie? To m.in.:

zamierzone działania podejmowane w celu usprawiedliwienia
Holokaustu lub minimalizowania jego znaczenia lub istotnych jego
elementów, w tym roli kolaborantów i sojuszników nazistowskich Niemiec;
rażące zaniżania liczby ofiar Holokaustu wbrew temu, co podają
wiarygodne źródła;
próby obwiniania Żydów o spowodowanie ludobójstwa swojego narodu;
twierdzenia, które przedstawiają Holokaust jako pozytywne
wydarzenie historyczne. Twierdzenia te nie są przykładem negacjonizmu,
lecz są z nim ściśle związane jako radykalna forma antysemityzmu. Mogą
one sugerować, że Holokaust nie okazał się wystarczająco skuteczny w
realizacji swego celu, jakim było „ostateczne rozwiązanie kwestii
żydowskiej”;
próby rozmycia odpowiedzialności za utworzenie obozów
koncentracyjnych i obozów zagłady zakładanych i prowadzonych przez
nazistowskie Niemcy poprzez obarczanie za to winą innych narodów lub
grup etnicznych.

[...]

Jan Osik

On Tuesday, March 2, 2021 at 10:26:11 AM UTC+1, Zexon wrote:
> “Antysemityzm? – piękna idea!” Stanisław Michalkiewicz
> Już do nabycia tutaj:
> https://sklep.magnapolonia.org/produkt/antysemityzm-piekna-idea-stanislaw-michalkiewicz/

P. Zexon, to ten facet, który uważa małe dziewczynki gwałcone przez księży za prostytutki?

u2

W dniu 02.03.2021 o 11:16, Jan O`sik pisze:
warto zwrócić uwagę jak ubek japa manipuluje, z jednostkowego
niejednoznacznego przypadku wyciąga daleko idące wnioski i używa liczby
mnogiej:)))))))))))

A. Filip

u2 <u...@o2.pl> pisze:
Jego gówno prawda musi zwyciężyć! :-)

--
A. Filip : Big Tech Brother is watching you.
| Niejeden rekin sobie życzy, by dorodna szprotka wiodła go na
| smyczy. (Przysłowie polskie)

t-1

W dniu 2021-03-02 o 11:21, u2 pisze:
W Północnej Nadrenii Westfalii, koło Kolonii jest miasto Duren.
Czy dlatego tam Owsik zawędrował?
W każdym razie nigdy nie czyta źródeł, opiera się na wskazaniach
"starszych i mądrzejszych".
Marne więc szanse, że przeczyta.

Jan Osik

O, widzę że zleciała się grupowa elita "umysłowa" - u2, Andrzejek i t-1.
Co was tak kręci w pistargowicy? To, że pistargowica wspiera środowiska pedofilskie, czy to, że pistargowica wspiera środowiska nazistowskie - ideologii, która niemal nie doprowadziła do zagłady Polski i Polaków?

Piotr

On Tuesday, March 2, 2021 at 7:12:08 AM UTC-3:30, A. Filip wrote:
> Jego gówno prawda musi zwyciężyć! :-)

A tu slowa ofiary pedofilii oraz Michalkiewicza o niej:

1. ofiara pedofilii:
"Kiedy zgwałcił mnie pierwszy raz, przestałam czuć się jak dziecko, mimo że miałam 12 lat. Kiedy zgwałcił mnie drugi raz, nie czułam się już dziewczynką, kobietą. Kiedy zgwałcił mnie kilkadziesiąt razy, zaczęłam czuć się jak rzecz – opowiada Katarzyna. Jej oprawcą był ksiądz Roman B. "

"Jest 23.00, słyszę jak idzie po klatce i przekręca się klucz w drzwiach. Kładzie na przedpokoju sutannę, ściąga koloratkę, przychodzi do pokoju i pyta: śpisz? (…) Przyszedł, położył się obok i gwałcił mnie kilka godzin z przerwami… Nie byłam w stanie się bronić, moje szarpanie, kopanie nic nie dawało a jedynie się wściekał i był jeszcze brutalniejszy. Ważyłam ok. 40 kg, a on ważył ponad 100 kg, miał 196 cm wzrostu, ja byłam małą dziewczynką. Rano wstał, ubrał się i pojechał na mszę którą miał na 6.00, zamknął drzwi…"

"Kiedy usiadłam, zaczął mnie wszędzie dotykać i powiedział: 'Mała, przytyłaś ostatnio i wymiotujesz. Tylko nie mów, że jesteś w ciąży? Jeśli jesteś to albo usuniesz albo cię wywiozę za granicę'. (…) Potem zabrał do znajomej ginekolog. [...] Obudziłam się na plebanii, mnie tak bardzo bolało całe podbrzusze, miałam spodnie brudne od krwi. Zaczęłam płakać. Długo później krwawiłam. Następnego dnia po aborcji dalej mnie gwałcił [...] nie pozwolił, żeby rany się zagoiły. To był taki ból, że myślałam, że umieram i chyba nawet chciałam umrzeć. To był moment w którym marzyłam, żeby mnie zamordował. Żebym nie musiała już cierpieć".
=============

2. Red. Stanislaw Michalkiewicz, katolicki publicysta, przyjaciel Ojca Rydzyka - trywializujac gehenne tej dziewczynki (kilkadziesiat okrutnych gwaltow
to "że tam kiedyś, ktoś tam wsadził rękę pod spódniczkę") i opluwajac ofiare:

- "Dostać milion złotych za molestowanie, że tam kiedyś, ktoś tam wsadził rękę pod spódniczkę, no któż by nie chciał"
- "Miliona złotych to taka panienka jedna z drugą przez całe życie może nie zarobić, a tutaj za jednego sztosa"
- "No to żadne kurwy nie są tak wysoko wynagradzane na całym świecie"
- "Wiele pań za znacznie mniejsze pieniądze spódniczki podciąga"
Stanislaw Michalkiewicz

3. Andrzej Adam Filip , dowcipnie o oponencie za stwierdzenie ze Michalkiewicz uwaza zgwalcona za za prostytutke :
"Jego gówno prawda musi zwyciężyć! :-) "

>A. Filip. Niejeden rekin sobie życzy, by dorodna szprotka wiodła go na smyczy" (Przysłowie polskie)

I to ma sie odnosic, panie Filip, do gehenny 12-letniej malej dziewczynki z rak gwalcacego ja, nawet wkrotce po aborcji,
40 letniego, wielkiego (196cm, ponad 100 kg) wagi ksiedza czy tez do insynuacji Michalkiewicza ze ta 12-dziewczynka
to "kurwa"?
===
Piotr
"Daj Filipowi internet, to napisze kim jest."
przyslowie afganskie

Piotr

On Tuesday, March 2, 2021 at 8:51:28 AM UTC-3:30, t-1 wrote:

> W Północnej Nadrenii Westfalii, koło Kolonii jest miasto Duren.

uderz w obronce pedofila, ktory kilkadziesciat razy brutalnie gwalcil 12-13 letnia dziewczynke - to u2, Filip i t-1 zabrzecza?
Ale to nic nowego - czlowiek honoru, opluwajacy innych spod anonimowej ksywki "t-1", bronil tu juz dobrego imienia
obroncy pedofila i opluwacza ofiary pedofila:

t-1: "Michalkiewicz nie mowil o niej [kurwa]"

Stanislaw Michalkiewicz, katolicki publicysta, o 12-13 letniej dziewczynce kilkadziesiat razy brutalnie gwalconej przez ksiedza:
- "Miliona złotych to taka panienka jedna z drugą przez całe życie może nie zarobić, a tutaj za jednego sztosa
- "No to żadne kurwy nie są tak wysoko wynagradzane na całym świecie" Stanislaw Michalkiewicz
- "Wiele pań za znacznie mniejsze pieniądze spódniczki podciąga"

t-1: "Michalkiewicz nie mowil o niej [kurwa]"
u2: "ubek japa manipuluje"
A. Filip: "Jego gówno prawda musi zwyciężyć! :-)"

Po ich obroncach poznacie ich?
=======
Piotr

u2

W dniu 02.03.2021 o 16:18, Piotr pisze:
> A tu slowa ofiary pedofilii oraz Michalkiewicza o niej

znowu trele morele błaźni się nieumiejętnością poprawnego cytowania, kto
tego jełopka zatrudnił na poważnej kanadyjskiej uczelni ?:)))))))))))))

u2

W dniu 02.03.2021 o 15:08, Jan O`sik pisze:
> [...]
> Co was tak kręci w pistargowicy? To, że pistargowica wspiera środowiska pedofilskie, czy to, że pistargowica wspiera środowiska nazistowskie - ideologii, która niemal nie doprowadziła do zagłady Polski i Polaków?

ubek japa żyje w rzeczywistości alternatywnej, w takim ubeckim
matryksie:))))))))))))

u2

W dniu 02.03.2021 o 16:47, Piotr pisze:
> uderz w obronce pedofila, ktory kilkadziesciat razy brutalnie gwalcil 12-13 letnia dziewczynke

znowu trele morele się błaźni, nie potrafi poprawnie cytować, rzuca
cytatami wyrwanymi ze swojej zaślinionej brody:))))))))))))

u2

W dniu 02.03.2021 o 13:21, t-1 pisze:
ubek japa jako dureń trafił tam gdzie powinien trafić, to nie mógł być
przypadek:)))))))))))))))))))

A. Filip

u2 <u...@o2.pl> pisze:
Czyż on nie prezentuje publicznie "poziomu" odpowiadającego "poziomowi"
tej uczelni?

u2

W dniu 02.03.2021 o 18:54, A. Filip pisze:

> Czyż on nie prezentuje publicznie "poziomu" odpowiadającego "poziomowi"
> tej uczelni?

jest strona "rate my professor", na niej trele morele dobrze nie wypada,
są m.in. uwagi co do jego topornego języka:)

Piotr

On Tuesday, March 2, 2021 at 2:24:16 PM UTC-3:30, A. Filip wrote:
> [...]

Hmmm, co to mowi o Filipie, skoro od lat probuje wygrac dyskusje z kims na tak niskim "poziomie" i biedak nie potrafil ani razu? I musi przez to szukac dowartosciowania w ramionach u2 i jego "poziomu":
[...]

Gdyby nie roznice stylistyczne : ":)))))))))))))" versus dowcipne postawienie cudzyslowu wokol poziomu oponenta, to trudno byloby zgadnac ktory napisal co - poziom refleksji - ten sam. A tu tekst od ktorego obie tegie glowy probuja odwracac uwage:

========
Andrzej Adam Filip <dowcipnie> "Jego gówno prawda musi zwyciężyć! :-)" </dowcipnie>
Moja odpowiedz, oczywiscie na bardzo niskim "poziomie":

[...]

3. Andrzej Adam Filip , dowcipnie o JanOsiku, za stwierdzenie, ze Michalkiewicz uwaza zgwalcona za prostytutke : "Jego gówno prawda musi zwyciężyć! :-) "
=====

u2

W dniu 02.03.2021 o 19:58, Piotr pisze:
> Hmmm, co to mowi o Filipie, skoro od lat probuje wygrac dyskusje z kims

trele morele chce "wygrać" dyskusję, cokolwiek "wygrana" miałaby
oznaczać, dlatego posługuje się, oprócz cytatów wyrwanych z jego
zaślinionej brody, wulgarnym i prymitywnym fagasem pedzikiem, to fagas
od mokrej roboty, których pełno w ubecji:))))))))))

Zexon

Sprawa musi być bardzo poważna i to, co mówi Michalkiewicz prawdą, ponieważ parchy ściepowe zaczęły
niezwykle gorąco ujadać.

Piotr

On Wednesday, March 3, 2021 at 12:36:56 AM UTC-3:30, Zexon wrote:

> Sprawa musi być bardzo poważna i to, co mówi Michalkiewicz prawdą, ponieważ parchy ściepowe zaczęły
> niezwykle gorąco ujadać.

czyli jesli neonazista powola sie na Goebbelsa jako na swoj autorytet, a inni przypomna mu przeszlosc Goebbelsa - to neonazista odpowie: "Sprawa musi być bardzo poważna i to, co mówi Goebbels prawdą, ponieważ parchy ściepowe zaczęły niezwykle gorąco ujadać"

Wszystko co trzeba wiedziec o wartoci pogladow Michalkiewicza i ludzi go promujacych - w slowach Michalkiewicza o 12-13 letniej dziewczynce brutalnie gwalconej kilkadziesiat razy przez ksiedza:
[...]

Stanislaw Michalkiewicz o ofierze pedofila.

a to powod dla ktorego katolicki publicysta Michalkiewicz nazywa ja "kurwa" a jego katoliccy obroncy grozili jej smiercai lub ponownymi gwaltami:

[...]

katolicki publicysta m.in Radia Maryja, przyjaciel ojca Rydzyka, Stanislaw Michalkiewicz

t-1

W dniu 2021-03-03 o 21:27, Piotr pisze:

> [...]
> "Kiedy usiadłam, zaczął mnie wszędzie dotykać i powiedział: 'Mała, przytyłaś ostatnio i wymiotujesz. Tylko nie mów, że jesteś w ciąży? Jeśli jesteś to albo usuniesz albo cię wywiozę za granicę'. (…) Potem zabrał do znajomej ginekolog. [...] Obudziłam się na plebanii, mnie tak bardzo bolało całe podbrzusze, miałam spodnie brudne od krwi. Zaczęłam płakać. Długo później krwawiłam. Następnego dnia po aborcji dalej mnie gwałcił [...] nie pozwolił, żeby rany się zagoiły. To był taki ból, że myślałam, że umieram i chyba nawet chciałam umrzeć. To był moment w którym marzyłam, żeby mnie zamordował. Żebym nie musiała już cierpieć".

Jedno pytanie do znającego fakty Piotra.
Ile lat więzienia dostał gwałciciel?
Moim zdaniem powinien dostać dożywocie.

u2

W dniu 03.03.2021 o 21:41, t-1 pisze:
trele morele znowu cytuje ze swojej zaplutej brody, widać ten fragment
go podnieca:)))))))))))))

> Jedno pytanie do znającego fakty Piotra.
> Ile lat więzienia dostał gwałciciel?
> Moim zdaniem powinien dostać dożywocie.

bez przesady, Romek P. nadal na wolności, choć wściekle go atakują
feministki we Francji, nawet do Holly-Łódź nie przyjechał, bo czekałby
go niezbyt miły protest studenciaków i absolwenciaków:)

t-1

W dniu 2021-03-03 o 21:53, u2 pisze:

> bez przesady, Romek P. nadal na wolności, choć wściekle go atakują
> feministki we Francji, nawet do Holly-Łódź nie przyjechał, bo czekałby
> go niezbyt miły protest studenciaków i absolwenciaków:)

Chodzi o Romana B. Była sprawa karna.

u2

W dniu 04.03.2021 o 10:28, t-1 pisze:
o winie i ewentualnej karze decyduje sąd

to że małolata wielokrotnie puszczała się z byłym księdzem nie świadczy
o niej za dobrze, ale taka jest już natura i jej prawa:)))))))))))))

Piotr

Ksiadz dozywocie za pedofilie? W katolickiej Polsce? Wolne zarty.

Kazdy inny, kto jako osoba w pozycji zaufania wywiozlby do innego miasta 12 letnia dziewczynke i kilkadziesiat razy brutalnie ja gwlacil - dostalby dlugi wyrok - i nie wiadomo czy by wyszedl z tego zywy, bo w wiezieniach pedofile nie sa specjalnie popularni wsrod wspolwiezniow.

Ale to czlowiek Boga w katolickiej Polsce, wiec obowiazuje taryfa ulgowa - aresztowany w 2008, skazany w 2009, na wolnosci juz w 2012. I nie siedzial w pierdlu z innymi kryminalistami - lecz jako pacjent na oddziale psychiatrycznym szpitalnego wiezienia. Wyszedl na wolnosc, zamieszkal w domu Towarzystwa Chrystusowego, odprawial msze, korespondowal z dziecmi na Facebooku, a jego bracia z Zakonu Chrystusowców stali za nim murem -tak jak nie dziwili ich co robi mala dziewczynka na plebanii w poznych godzinach, tak i pozniej pisali o nawroceniu sie jego oprawcy:

"władze Zakonu Chrystusowców wysłały pismo do Kongregacji Nauki Wiary w Watykanie pisząc m.in. o nawróceniu księdza pedofila. - Wspólnota zakonna jest dla niego nieodzownym wsparciem i umocnieniem w przemianie życia i dążeniu ku dobremu – pisał do Watykanu ksiądz Tomasz Sielicki, ówczesny generał zakonu. "

Wywalono go dopiero ponad 7 latach od zakonczenia wyroku, gdy sprawa stala sie glosna z powodu lewackiej "nagonki medialnej" - po artykule w gazecie ktora czolowy katolik Scp nazywa" GWnem".

A po tym jak sad skazal Zakon Chrystusowców na odszkodowanie dla ofiary - katolicki publicysta i przyjaciel o. Rydzyka, Stanislaw Michalkiewicz, nazywal ja "kurwa", a zniszczenie jej zycia - rany psychiczne po gehennie roku gwaltow i przemocy fizycznej i obojetnosci i opuszczenia przez wszystkich, proby samobojcze, blizny po samookaleczeniach i po tym jak jak ksiadz wyrzucil ja z prysznica razem ze szklana scianka, nie jest w stanie miec dzieci, zeby ma zniszczone przez bulimie - red. Michalkiewicz trywializowal jako "że tam kiedyś, ktoś tam wsadził rękę pod spódniczkę, no któż by nie chciał":

[...]

Wiedzac o tym, katolickie anonimy bronia Michalkiewcza :
- "Michalkiewicz nie mowil o niej [kurwa]"
t-1
a inni wysylaja ofierze pedofilskich gwaltow anonimowe grozby smierci lub ponownych gwaltow, po tym jak Michalkiewcz opublikowal jej imie i nazwisko. Katolickie wartosci pelna geba.

A o sedzi, ktora wydala wyrok ws. odszkodowania dla ofiary, S. Michalkiewicz mowil:
„Gdyby to ode mnie zależało, to bym zlecił przebadanie pani sędzi przez jakieś konsylium weterynarzy”:

Tak przyjaciel o. Rydzyka rozumie nauki sw. Jana Pawla II o godnosci czlowieka i tak wyraza te slynna na caly swiat - polska szarmackosc wobec kobiet.

====
Piotr

u2

W dniu 04.03.2021 o 17:52, Piotr pisze:
> [...]
>
> Kazdy inny, kto jako osoba w pozycji zaufania wywiozlby do innego miasta 12 letnia dziewczynke i kilkadziesiat razy brutalnie ja gwlacil - dostalby dlugi wyrok - i nie wiadomo czy by wyszedl z tego zywy, bo w wiezieniach pedofile nie sa specjalnie popularni wsrod wspolwiezniow.

znowu trele morele, Romek P, którego słabość do małych dziewczynek była
ogólnie znana nigdy nie został skazany, ba jest bohaterem trele morele i
jemu podobnych ubeckich oprawców:)))))))))))))))

A. Filip

u2 <u...@o2.pl> pisze:
<ironia> Przecież żadne normalne dziecko nie ma za grosz zaufania do
wielkich reżyserów i innych "artystów"! </ironia>

Astralny Rębajło

Piotr napisał(a):

> Ale to czlowiek Boga w katolickiej Polsce, wiec obowiazuje taryfa ulgowa - aresztowany w 2008, skazany w 2009, na wolnosci juz w 2012. I nie siedzial w pierdlu z innymi kryminalistami

A ile chcecie Pioter lat odsiadki za takie czyny? 30 lat jak w usa?

Tam Stasiek mówił o uzasadnieniu wyroku: wymieniali między sobą
esemesy erotyczne.

Astralny Rębajło

Piotr napisał(a):

> Ale to czlowiek Boga w katolickiej Polsce, wiec obowiazuje taryfa ulgowa - aresztowany w 2008, skazany

Sprawa o odszkodowanie ciągnie się od 2008r?

Trochę długo jak na 3 RP. Rzepcio mógł mieć rację mówiąc "jak nie wyrwiemy sędziom Krajowej Rady Sądownictwa, to nic się nie da zrobić".

u2

W dniu 04.03.2021 o 18:36, A. Filip pisze:

> <ironia> Przecież żadne normalne dziecko nie ma za grosz zaufania do
> wielkich reżyserów i innych "artystów"! </ironia>

trele morele podniecał się niedawno złotym kutasem Romka P. to wiele
mówi o trele morele:))))))))))))))))))))))

Piotr

On Thursday, March 4, 2021 at 2:14:43 PM UTC-3:30, Astralny Rębajło wrote:

13-letnia ofiara ksiedza-pedofila
[...]

* Katolicki publicysta, przyjaciel o. Rydzyka, S. Michalkiewicz:
[...]

* PiSowski Wielobyt: " wymieniali między sobą esemesy erotyczne"

* PiSowski t-1: "Michalkiewicz nie mowil o niej [kurwa]"

* PiSowski Andrzej Adam Filip - broniac ksiedza pedofila - poprzez
a) relatywizowanie zdrady zaufania - poprzez sugerowanie ze przedstawiciele Boga na Ziemi i _duszpasterze_ innych nie ciesza sie wiekszym zaufaniem i autorytetm morlanym wsrod wierzacych - niz "reżyserowie i inni "artysci":
"<ironia> Przecież żadne normalne dziecko nie ma za grosz zaufania do wielkich reżyserów i innych "artystów"! </ironia>"
b) seks z nieletnia Polanskiego nasz A. Filip ustawia na porownywalnym poziomie zla, co gehenna ktora ksiadz pedofil zgotowal 12 letniej dziewczynce.

Gdy pokazuja ci kim sa - uwierz im.
Piotr

u2

W dniu 04.03.2021 o 20:28, Piotr pisze:
> Gdy pokazuja ci kim sa - uwierz im.

znowu bełkot, trele morele tak ma:)))))))))))))))