Na gieldzie dzisiaj

brat_olin

The Spectator Index@spectatorindex:
"Prices, today. Crude oil: -24%, Brent crude: -23%, Gasoline: -18%,
Natural gas: -4%, Gold: +1.5%"

--
Smart questions to stupid answers

u2

W dniu 09.03.2020 o 17:34, brat_olin pisze:
koronawirus czyni cuda ?:))))))))))))))))))

btw to kiedy wojna ?

A. Filip

brat_olin <brat...@gmail.com> pisze:
> The Spectator Index@spectatorindex:
> "Prices, today. Crude oil: -24%, Brent crude: -23%, Gasoline: -18%,
> Natural gas: -4%, Gold: +1.5%"

Według spiskowej teorii dziejów Putin z Saudami postawili użyć
koronowirusa jako okazji do zarżnięcia usańskiej ropy z łupków.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Basia

On Monday, March 9, 2020 at 11:33:53 AM UTC-7, A. Filip wrote:

> Według spiskowej teorii dziejów Putin z Saudami postawili użyć
> koronowirusa jako okazji do zarżnięcia usańskiej ropy z łupków.

Nie zabraniajmy na logike czysta bioracym
miec swoje teorie spiskowe.

Btw. ilez Ci lupkarze musieli by byc warci
zeby chciec ich wykonczyc podcinajac sobie
zyly?

Basia

A. Filip

Basia <abj...@sbcglobal.net> pisze:
Znasz powiedzonko/logikę: "Nim gruby schudnie chudy zdechnie"?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!
| Gdzie cienko, tam się rwie. (Przysłowie polskie)

𝓢𝔂𝓵𝓿𝓲𝓸 𝓑𝓪𝓵𝓬𝓸𝓷𝓮𝓽𝓽𝓲

Am 09.03.20 um 21:39 schrieb Basia:
Jaki sens dyskutowac z pania Emilia? Zajmowalem sie kiedys
psychoterapia, mialem do czynienia z roznymi zaburzeniami, ale w czasie
wolnym chce od tego odpoczac.

Sa dziesiatki teorii spiskowych dotyczacych tego wirusa. Glosili go
doradcy Putina, perskich ajatollahow i wenezuelski Maduro. Rowniez Trump
niedawno okreslil sie znawca tematu. Jest tez koncepcja, ze nastapil
(zamierzony lub nie) wypadek i wyciek z chinskiego laboratorium, gdzie
badano albo zmodyfikowano wirusa. A wiec jest z czego wybierac.

Z najnowszych "teorii" najbardziej podoba mi sie pomysl (pisalem o tym
niedawno) doktora Maduro, ktory powoluje sie na "wiele analiz", wedle
ktorych koronawirus moze byc szczepem stworzonym dla wojny biologicznej
przeciw Chinom. Ta bron zostala wytworzona jednak nie tylko przeciw
Chinom, ale "narodom swiata". Wenezuela ze "swoim powszechnym systemem
opieki zdrowotnej i swiadomymi ludzmi" poradzi sobie jednak z tym
zagrozeniem.

https://euvsdisinfo.eu/coronavirus-meets-hollywood/

https://latina-press.com/news/272492-maduros-coronavirus-rezepte-luegen-ohne-ende/

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪
"Andrzej Duda jest erudytą, jemu miód z ust kapie, on ma pyłek
kwiatowy na ustach. Doskonale potrafi dobierać słowa bez kartki i
natychmiast może mówić godzinami i chyba takiego powinniśmy mieć
prezydenta" (król remiz Sławomir Świerzyński)

u2

W dniu 09.03.2020 o 21:43, A. Filip pisze:
> Znasz powiedzonko/logikę: "Nim gruby schudnie chudy zdechnie"?

to teraz porównaj tusze Trumpa i Putina:)))))))))

jacekb...@gmail.com

--- niedawno) doktora Maduro, ktory powoluje sie na "wiele analiz", wedle ktorych koronawirus moze byc szczepem stworzonym dla wojny biologicznej przeciw Chinom.

Po co tworzyć wirusy przeciw Chinom, skoro Chiny można wykończyć bez tego rodzaju komplikacji?

JB

Basia

On Monday, March 9, 2020 at 1:43:21 PM UTC-7, A. Filip wrote:

> Znasz powiedzonko/logikę: "Nim gruby schudnie chudy zdechnie"?

Owszem, tylko timing jest w tej logice podejrzany.

Ruscy zdecydowali sie zarznac lupki akurat teraz,
kiedy w USA rozprzestrzeniac sie zaczal od kilku
tygodni niewiadomego pochodzenia wirus i epidemia,
tak?

Jak by nie mogli tego zrobic miesiace czy lata
cale wczesniej?

Po za tym, lupkowe kompanie aczkolwiek
makabrycznie pozadluzane moga zredukowac
produkcje i teoretycznie wejsc na kilka
lat w stan uspienia, i przetrwac zwlaszcza
jezeli otrzymaja subsydia od Rzadu- wszystko
mozliwe. Tymczasem Rosja potrzebuje wysokich
cen ropy kadego dnia bo to podstawowe zrodlo
jej dochodow.

Basia

A. Filip

Potrzebują wysokich cen ropy znacznie bardziej na średnią (~20 lat) niż
na krótką metę (rok lub dwa). W długiej+ perspektywie ponoć im się ropa
ma kończyć. Okazje są dobre dla tego kto chce, może i potrafi z nich
skorzystać kiedy się niezbyt spodziewanie trafią.
Królestwo Saudów ma raczej jeszcze bardzie długoterminowe spojrzenie IMHO.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!

Basia

On Monday, March 9, 2020 at 11:27:26 PM UTC-7, Basia wrote:

> [...]
> tygodni niewiadomego pochodzenia wirus i epidemia,
> tak?
>
> Jak by nie mogli tego zrobic miesiace czy lata

Do tego jeszcze jedno, wedle ponizszego tekstu
Nafciarze lupkowi potrzebuja cen ropy powyzej
50 dolarow za barylke by utrzymac sie.

Shale wells are on the edge of profitability at current prices
By SIMON CASEY on 10/10/2019

NEW YORK (Bloomberg) - U.S. shale oil plays are “riding the edge of profitability” at current prices and the industry faces a significant slowdown in fracking activity if crude falls below $50/bbl for a sustained period, according to BloombergNEF.

The majority of American shale wells make money based on the $51.45 average futures price, or “strip,” for West Texas Intermediate crude over the next two years, BNEF analyst Tai Liu said in a report Thursday.

https://www.worldoil.com/news/2019/10/10/shale-wells-are-on-the-edge-of-profitability-at-current-prices

Od konca Lutego ceny ropy sa duzo ponizej
50 dolarow.

Spadly najpierw do 40 dolarow, po tygodniu
do 30, po dalszym tygodniu do okolo 23-28 dolarow
i tam sie zatrzymaly, co spokojnie wystarczylo
by Putyniowi do wykonczenia amerykanskich lupkarzy,

...ale nie, ceny dalej spadaja na leb na szyje!

Dzisiaj wlasnie ropa spadla do 11 dolarow za
barylke! Cos niesamowitego, cena sprzed 50 lat.

Czyzby Putyn tak sie uwzial na amerykanskich
lupkarzy ze nie dba czy sobie samemu nogi
podrabywuje czy raczej ktos inny jest tu
czynnikiem sprawczym, ...a wygenerowany przezen
spadek ma na celu nie pogrzebanie lupkarzy w
Ameryce tylko jest uderzeniem w Pytynia i ma na
celu zbankrutowanie Rosji dla ktorej eksport
ropy jest Nr 1 dochodem.

Jezeli wirus jest produktem rosyjskim a swiat
jest obecnie w stanie wojny tyle tylko ze
publika o tym nie wie, to taka riposta w
postaci kompletnego zalamania cen ropy
ma jak najbardziej sens.

Basia

Basia

Przed chwileczka cena ropy -37.00 USD za
barylke. Negatywne 37 dolarow.

Ropa stala sie na rynku dzisiaj bezwartosciowa!

Zbankrutowany Putyn goni amerykanskich
lupkarzy :))))

Basia

brat_olin

Basia wrote:

> Przed chwileczka cena ropy -37.00 USD za
> barylke. Negatywne 37 dolarow.

Znaczy jak kupuje na stacji barylke, to stacja placi mi 37 dolcow,
plus daje barylke? Gdzie trzeba slac zamowienia?

Basia

On Monday, April 20, 2020 at 1:19:39 PM UTC-7, brat_olin wrote:

> Znaczy jak kupuje na stacji barylke, to stacja placi mi 37 dolcow,
> plus daje barylke? Gdzie trzeba slac zamowienia?

Na gielde a gdzie pan myslal, panie Leszku.

Zamowienie trzeba bylo wyslac wczoraj
i bylby pan dzisiaj milionerem a jutro
z pewnoscia na emeryturze na Hawajach
czy gdzie w cieplych krajach, gdzie sie
panu najbardziej podoba.

Lewar kontraktow futures w ropie jest 10-20
krotny, nawet wiecej dla najlepszych klientow.

20,000 USD kupuje kontraktow na wartosc
200-400,000 USD. Cenowe zalamanie dzisiaj
w kontrakcie Majowym opiewajalo na ponad 300
procent. Mialby pan odwage rzucic wiecej
pieniazkow zostalby z pewnoscia multimilionerem.

https://www.thebalance.com/all-about-futures-margin-on-futures-contracts-809390

A tutaj artykul z dzisiejszej prasy, z ciekawymi
wykresami potencjalnej fali bankructw lupkarzy,
oraz historycznym wykresem cen od 1983 roku bodajze.

https://www.cnn.com/2020/04/20/business/oil-price-crash-bankruptcy/index.html

Basia

Basia

On Monday, April 20, 2020 at 1:37:39 PM UTC-7, Basia wrote:

> Na gielde a gdzie pan myslal, panie Leszku.
>
> Zamowienie

Zamowienie oczywiscie sprzedazy odpowiedniej
ilosci kontraktow futures. Zainkasowac
forse nie trzeba nawet fatygowac sie na
stacje benzynowa! Automatycznie zrobia
przelew na konto, futures kontrakty sa
podliczane i settled codziennie, wystarczy
tylko powiedziec by zamkneli pozycje.

Basia

On Monday, April 20, 2020 at 1:48:09 PM UTC-7, Basia wrote:

> [...]
> stacje benzynowa! Automatycznie zrobia
> przelew na konto, futures kontrakty sa
> podliczane i settled codziennie, wystarczy

No chyba ze chce pan by zajechaly panu
pod dom cysterny.

Basia ma generator pradu ale benzynowy.
Cysterna beznyny na Jesien/Zime by sie
przydala, na wszelki wypadek, z tym ze
wieksza ilosc paliwa niech sobie bedzie
i nawet zakopane pod powierzchnia to jednak
spore niebezpieczenstwo, i niewiem czy
legalne.

Basia

u2

W dniu 21.04.2020 o 02:29, Basia pisze:
> [...]
> przydala, na wszelki wypadek, z tym ze
> wieksza ilosc paliwa niech sobie bedzie
> i nawet zakopane pod powierzchnia to jednak

kto bogatemu zabroni ? wynajmujesz Alexa Sharona i on zakopuje za
odpowiednią opłatą