Przypadek redaktora Michalkiewicza

u2

pierwsze pióro V Rzeczpospolitej najpierw wyrzucony z mieszkania, teraz
kolejna drakońska kara z nadania nadzwyczajnej ubeckiej kasty. przypadek
? nie sądzę:))))))))))))

https://wsensie.pl/polska/34112-skandal-komornik-zablokowal-konta-stanislawa-michalkiewicza-nie-dostalem-ani-pozwu-ani-wyroku

Publicysta Stanisław Michalkiewicz poinformował na sowim blogu, że
został pozbawiony środków do życia! W rozmowie z wsensie.pl redaktor
przyznał, że komornik sądowy zablokował jego konta bankowe na kwotę
blisko 190 tys. zł. Wyczyszczenie kont było spowodowane wyrokiem
sądowym, w procesie zaocznym, o którym publicysta nic nie wiedział...
"Nie dostałem ani pozwu ani żadnej informacji, wyroku też jeszcze nie
mam" – tłumaczy Stanisław Michalkiewicz.

– Dowiedziałem się o tym wszystkim przypadkowo. W czwartek
zajrzałem przez Internet na swoje konto i z przerażeniem przekonałem
się, że konta są wyzerowane. Myślałem, że zostałem okradziony przez
jakichś hakerów, ale pojechałem do banku i tam się wyjaśniło, że to jest
blokada przez komornika sądowego

– opowiada w rozmowie z nami Stanisław Michalkiewicz.

– Skontaktowałem się z komornikiem, który wyjaśnił mi, że blokada
nastąpiła w skutek uprawomocnionego już wyroku zaocznego, który – z tego
co mi powiedział – zapadł chyba w okolicach sierpnia. Na tej podstawie,
ponieważ wyrok zaoczny jest prawomocny, została wszczęta egzekucja.
Wstępem jest zablokowanie kont

– mówi nasz rozmówca, dodając, że w całej sprawie najbardziej kuriozalne
jest to, że nie otrzymał w tej sprawie żadnej informacji dotyczącej
pozwu ani wyroku.

– Nie dostałem ani pozwu ani żadnej informacji, wyroku też jeszcze
nie mam, więc wystąpiłem do sądu o to, aby mi ten wyrok dostarczono,
żeby sąd wyznaczył mi termin do wniesienia sprzeciwu od wyroku
zaocznego, bo ani nie brałem udziału w postępowaniu ani w ogóle o nim
nie wiedziałem…

– przyznaje.

Sprawa dotyczy najprawdopodobniej pani Żanety Kąkolewskiej, która po
wielu latach przypomniała sobie, że była molestowana przez księdza i
dostała dzięki temu milion złotych odszkodowania.

– Ja mniej więcej wiem o co chodzi. Wierzycielem jest pani Żaneta
Kąkolewska. Ja w ogóle nie wiedziałem kto to jest. Okazało się, że to
jest ta panienka, która była molestowana przez księdza. (...) Nie wiem
dokładnie jaką rekompensatę jej przydzielono, natomiast mam zablokowane
konta na sumę prawie 190 tys. zł. Oczywiście nie mam tyle. To jest dla
mnie problem, bo nie wykluczam, że jak tam wynika prawnie, to będą
dalsze zajęcia np. mebli

– przyznaje Stanisław Michalkiewicz.

"Zaskoczenie moje było tym większe, że przecież przed nikim się nie
ukrywam, a adres mojej poczty elektronicznej jest od 2006 roku
publicznie dostępny na mojej stronie internetowej www.michalkiewicz.pl,
na którą codziennie wchodzi od 7 do 10 tysięcy osób. Ponieważ w każdym
niezawisłym sądzie są komputery, to wystarczyło kliknąć w wyszukiwarce
moje nazwisko, by się o tym adresie poczty elektronicznej dowiedzieć. Z
tej prawdopodobnie możliwości skorzystali wrażliwcy moralni, którzy
nadesłali mi kilkaset listów („ty skurwysynu w dupę jebany...”) właśnie
na ten adres, więc odnalezienie go nie przekraczało możliwości umysłu
ludzkiego. Na tej stronie są też podane numery moich kont w bankach i
pewnie dlatego nie trzeba było ich długo szukać, żeby rozpocząć
egzekucję. Jednak skoro jest rozkaz zwalczania „mowy nienawiści”, to
wióry muszą lecieć i chociaż dopiero wchodzimy w etap rewolucyjnej
surowości, to już teraz nikt nie zna dnia, ani godziny"

– poinformował na swoim blogu publicysta.

Pana Stanisława Michalkiewicza można wesprzeć finansowo, wpłacając
środki na konto w Santander Banku. Numer konta w Santander Banku: *** -
i konta dewizowego: ***.

– Tylko w ten sposób mogę się jakoś z tego wydobyć

– przyznaje publicysta.

– Oczywiście będę się starał się ten wyrok podważyć, ale nie wiem
czy mi się uda...

– zapowiedział Stanisław Michalkiewicz.

Magdalena Szymczyk

wsensie.pl/michalkiewicz.pl/MS/Fot. wSensie

Hreczecha

Bezczelny, to ten gosc jest. Nazwal kobiete publicnie prostytutka. Skrytykowal go za to, publicznie, w prasie, m.in. jego wlasny syn. Pozwala do go sadu, rozprawa miala miejsc, ale n sie tam nie pofatygowal. A teraz klamie i bierze publike na litosc.

Hreczecha

u2

W dniu 02.12.2019 o 17:24, Hreciecha pisze:
> Bezczelny, to ten gosc jest. Nazwal kobiete publicnie prostytutka. Skrytykowal go za to, publicznie, w prasie, m.in. jego wlasny syn. Pozwala do go sadu, rozprawa miala miejsc, ale n sie tam nie pofatygowal. A teraz klamie i bierze publike na litosc.

kłamiesz, czyli przekręcasz cudze słowa i nimi manipulujesz, ale czego
innego oczekiwać od żydka ściepowego ?:)))))))))))))

u2

W dniu 02.12.2019 o 17:30, Hreczecha pisze:
> https://gloswielkopolski.pl/syn-stanislawa-michalkiewicza-przeprasza-ofiare-ksiedza-pedofila-za-slowa-swojego-ojca/ar/13723944

to tak jak Kwaśniewski - Sztolcman przepraszał żydów za zbrodnię w
Jedwabnem, taki kolejny pawka morozow:))))))))))

Hreczecha

Nie ja, ale ty. Jestes rownie bezczelny i zaklamany, jak Michalkiewicz. Ale czg inneg mozna oczekiwac od rosyjkiej wtyczki.

u2

W dniu 02.12.2019 o 17:35, Hreczecha pisze:
nachalna z ciebie ubecka qrwa i zuchwałą, ale tak żydki ściepowe
mają:))))))))))))

𝕾𝖞𝖑𝖛𝖎𝖔 𝕭𝖆𝖑𝖈𝖔𝖓𝖊𝖙𝖙𝖎

> Bezczelny, to ten gosc jest. Nazwal kobiete publicnie prostytutka. Skrytykowal go za to, publicznie, w prasie, m.in. jego wlasny syn. Pozwala do go sadu, rozprawa miala miejsc, ale n sie tam nie pofatygowal. A teraz klamie i bierze publike na litosc.

Ojciec Dyrektor nie moze wesprzec biednego przesladowanego? A moze jakis
byly zolnierz AK, bezdomny i bezrobotny sie doloza? Doktor fatso chyba
tez cos posylal panu Stanislawowi, wiec moglby mu cos podeslac? :-)
--
saluto
silvio balconetti

>PiS ma poparcie niekoniecznie dlatego, ze przekupil ludzi za pomoca
500+, czy dlatego, ze ludziom podoba sie "dobra zmiana". PiS ma
poparcie, bo atakujac bezpardonowo elity sprawil, ze polski cham czuje
sie dumny ze swego chamstwa, polski nieuk ze swego nieuctwa, a polski
nieudacznik czuje, ze winni jego porazek sa ci, ktorzy odniesli sukces.<
(Zygmunt Marczuk)

Russet Bulba

A wiec jak to bylo z tym procesem naprawde?

Hreczecha

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,25424214,michalkiewicz-ujawnil-dane-ofiary-ksiedza-pedofila-jestem.html

u2

W dniu 02.12.2019 o 20:57, Hreciecha pisze:

> http://wiadomosci.gaz

znowu ubecki dureń gazuje:))))))))))

fatso

Ja poddeslalem kiedys $20 aby sie Pierwzsze Pioro Rzeczpospolitej moglo za to napic koniaku. Ale nie bede utrzymywal z mojej krwawicy kurwy polskiej co dala kiedys dupy ksiedzu i z tego chce zyc na starosc. Zapomogi dla Redaktora nalezy wysylac gdzies na slupa, omijajac banki.

Piotr

On Monday, December 2, 2019 at 5:21:00 PM UTC-3:30, fatso wrote:
> Ja poddeslalem kiedys $20 aby sie Pierwzsze Pioro Rzeczpospolitej moglo za to napic koniaku. Ale nie bede utrzymywal z mojej krwawicy kurwy polskiej co dala kiedys dupy ksiedzu i z tego chce zyc na starosc.

Ta "kurwa polska co dala kiedys dupy ksiedzu" - to 13-letnia dziewczynka wywiezona do innego miasta przez ksiedza, i gwalcona tam kilkadziesiat razy przez niego. Probowala samobojstwa.

Daj czlowiekowi klawiature , a pokaze kim naprawde jest:

"nie bede utrzymywal z mojej krwawicy kurwy polskiej co dala kiedys dupy ksiedzu"
"Christopher Robak, MD" o 13-latce gwalconej kilkadziesiat razy przez ksiedza

==
Piotr Trela

Hreczecha

On Monday, December 2, 2019 at 2:51:00 PM UTC-6, fatso wrote:
> Ja poddeslalem kiedys $20 aby sie Pierwzsze Pioro Rzeczpospolitej moglo za to napic koniaku. Ale nie bede utrzymywal z mojej krwawicy kurwy polskiej co dala kiedys dupy ksiedzu i z tego chce zyc na starosc. Zapomogi dla Redaktora nalezy wysylac gdzies na slupa, omijajac banki.

A czy to jest komentarz dotyczacy tylko teg dziecka, czy wszystkich ofiar ksiezy-pedofilow?

fatso

Trela, mamy inne definicje gwalcenia. Moja definicja to wymuszony stosunek plciowy gdzie ofiara opiera sie napastnikowi. Jesli wiec owa 13-latka miala przyjemnosc z ksiedzem "kilkadziesiat razy", nie wolala o pomoc i nie probowala uciekac to ona wyraznie polubila takie zabawy. Trela nie slyszal chyba o 13-letniej Juliette, tej od mlodego Romeo czy tez Najswietszej Marii Pannie, chyba tez raczej mlodej w objeciach tego pedofila, sw Jozefa?

𝕊𝕪𝕝𝕧𝕚𝕠 𝔹𝕒𝕝𝕔𝕠𝕟𝕖𝕥𝕥𝕚

Am 02.12.19 um 23:11 schrieb Piotr:
Bardzo to mile. Dewotki krzyczaly, ze 8-9 letnie (moze pomylilem lata)
dziewczynki to male prostytutki, biskup uwazal, ze dzieciaki jakby
prowokowaly ksiedza, komunistyczny prokurator nie widzial nic zlego w
"ciumkaniu"... Rzygac sie chce!

Btw. Wlasnie przeczytalem, ze gdzies zrobiono zrzutke na rehabilitacje
chlopaka z downem i jakis gosc ukradl puszke i odjechal autem. A u nas
pod domem jakis dzieciak zapomnial hulajnoge. Stoi sobie od paru dni.
Ktos ja przestawil, zeby przy wjezdzie do garazu nikt jej nie zepsul. I
jakos zaden Slowianin na nia sie nie zlakomil!
A wczesniej pisalem o skandalu jak delegacja z burmistrzem Strzegomia
pojechala do niemieckiego miasta partnerskiego i tam zdemolowala i
obsrala pokoje hotelowe!
Co za swiat!!!

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪
>Czy można większą zniewagę wyrządzić Chrystusowi, jak stawiając świętą
wiarę chrześcijańską na równi z przewrotnością żydowską, z bezeceństwem
muzułmańskim, z zabobonem pogańskim i bezbożną próżnością naturalizmu?<
(Papież Pius VI, Bulla Debito Apostolatus Nostri).

Hreczecha

W gre wchodzi prawdziwe dziecko, a nie literacka fikcja. Ale zdaje mi sie, ze wielebny Arcybiskup Michalik oswiadczyl, ze to wlasnie dziecko jest uwodziecielem. A jak wiadomo, Roma locuta, causa finita.

u2

W dniu 02.12.2019 o 23:31, Hreciecha pisze:
> W gre wchodzi prawdziwe dziecko, a nie literacka fikcja. Ale zdaje mi sie, ze wielebny Arcybiskup Michalik oswiadczyl, ze to wlasnie dziecko jest uwodziecielem. A jak wiadomo, Roma locuta, causa finita.

jakoś nie słyszałem, abyś potępiał Cohn - Bendita, wiadomo swojak to
swojak:))))))

t-1

W dniu 2019-12-02 o 21:50, fatso pisze:
> Ja poddeslalem kiedys $20 aby sie Pierwzsze Pioro Rzeczpospolitej moglo za to napic koniaku. Ale nie bede utrzymywal z mojej krwawicy kurwy polskiej co dala kiedys dupy ksiedzu i z tego chce zyc na starosc. Zapomogi dla Redaktora nalezy wysylac gdzies na slupa, omijajac banki.

Michalkiewicz nie nazwał jej tym słowem więc i ty nie nazywaj.
W wypowiedzi swojej zaprotestował przeciwko wyrokowi sądu, który zamiast
ewentualnego zadośćuczynienia od sprawcy skazał jego zakon (bo ma
pieniądze) na zapłatę miliona złotych i dożywotnia rentę.
Inna sprawa, że sprawca dostał wyjątkowo mały wyrok karny co przeczy
więzieniu, molestowaniu, gwałceniu i innym zberezeństwom w takiej skali
jak sugerowana przez feministki.
Michalkiewicz podsumował wówczas, że znajdzie się wiele k...w, nie mylić
z prostytutkami, które takie wyroki sądu wykorzystają w przyszłości
tworząc nowy przemysł molestowania.
Ale postępowcy interpretują wszystko po swojemu, opierając się na
wskazaniach swoich prowadzących.

fatso

On Monday, 2 December 2019 22:55:17 UTC, t-1 . .
> [...]
> tworząc nowy przemysł molestowania.
> Ale postępowcy interpretują wszystko po swojemu, opierając się na

Ten trend juz istnieje w Wlk Brytanii. Ksiecia Andrzeja stara kurwa szarpie dzis publicznie, ze kiedys korzystal z jej wdziekow gdy ona chetnie dawala mu dupy majac lat 17-cie. Trumpowi sie udalo bo panie ktore on kiedys intymnie poznal byly juz raczej dorosle ale tez nie obeszlo sie bez haraczu.
Ja sam stracilem cnote w wieku lat 17 z mlodsza o rok podbydgoska chlopka.Czy jestem/bylem pedofilem wtedy?

andal

wg dzisiejszego trendy jestes bo wspominasz

Hreczecha

A ja nie slyszalem abys potgepial ks. Jankwskiego. ale wiadomo: Swojak, to swojak.Tego bylego Chrystusowca tez nie potepiasz.

Hreczecha

Za to dolaczyles sie to procesu zaszczuwania jego ofiary.

Piotr

On Monday, December 2, 2019 at 6:54:37 PM UTC-3:30, fatso wrote:

> Trela, mamy inne definicje gwalcenia. Moja definicja to wymuszony stosunek plciowy gdzie ofiara opiera sie napastnikowi. Jesli wiec owa 13-latka miala przyjemnosc z ksiedzem "kilkadziesiat razy", nie wolala o pomoc i nie probowala uciekac to ona wyraznie polubila takie zabawy.

Co za kanalia. 13-letnia dziewczynka wywieziona do obcego miasta, osamotniona
zdradzona przez tych ktorzy powinni sie nia opiekowac - rodzicow z dysfunkcjonalnej rodziny i reprezentanta Boga, i jego braci w wierze ktorych nie dziwilo ze nieletnia dziewczynka jest sama z ksiedzem.

I oblesny staruch ma tupet boprnic pedofila i razem z jego obronca MIchalkiewiczem - opluwac jako "kurwe" opuszczone i zdradzone przez wszystkich dziecko, nazywajac ja kurwa za to, ze jej oprawca zgwalcil ja kilkadziesiat razy. Z to z pewnie z tej "przyjemnosci" probowala popelnic samobojstwo.

Dzieci gwalcone przez swoich rodzicow Robak tez nazywa "kurwami dajacymi dupy" bo skoro nie uciekly z domu to znaczy ze bycie gwalconym to dal nich "przyjemnosc" i "wyraznie polubily takie zabawy".

Co za gnoj.

===
Piotr Trela

Russet Bulba

Izraelczycy podobno czynia to w Polsce na codzien i Silvio tak zorientowany na bolaczki krajowe tego nie dostrzega :-))).

Hreczecha

On Monday, December 2, 2019 at 6:32:25 PM UTC-6, Russet Bulba wrote:
> Izraelczycy podobno czynia to w Polsce na codzien i Silvio tak zorientowany na bolaczki krajowe tego nie dostrzega :-))).

Podobno? A konkretnie, skad te informacje?

Piotr

On Monday, December 2, 2019 at 7:25:17 PM UTC-3:30, t-1 wrote:

> Michalkiewicz nie nazwał jej tym słowem więc i ty nie nazywaj.

NIe kompormituj sie czwlowieku - Michalkiewicz, publicysta zwiazany o ojcem Rydzykiem i Radiem Maryja, "Pierwsze pioro Rzeczpospolitej" pana Kleczkowskiego ktory promowal jego przemyslenia jakbu slowa Boga (cykl watkow "SLOWO na Niedziele"), wypowidajacy sie o KONKRETNYM przypadku - przyznaniu odszkodowania
kobiecie, ktora jako 13-latka zostala wywieziona przez ksiedza do innego miasta i kilkadziesiat razy gwalcona:

-" Miliona złotych to taka panienka jedna z drugą przez całe życie może nie zarobić, a tutaj za jednego sztosa. "
Stanislaw Michalkiewicz (kilkadziesiat gwaltow na 13-letniej dziewczynce w jezyku katolickim to "jeden sztos")

- "No to żadne kurwy nie są tak wysoko wynagradzane na całym świecie"

- "Wiele pań za znacznie mniejsze pieniądze spódniczki podciąga"

- "Dostać milion złotych za molestowanie, że tam kiedyś, ktoś tam wsadził rękę pod spódniczkę, no któż by nie chciał"

A o szdzi ktora przyznala to odszkodawanie:

- "Pani sędzia Łosik przyznała te wszystkie apanaże panience"
- "zleciłbym przebadanie sędzi Anny Łosik przez jakieś konsylium weterynarzy".

Po ich opluwaniu ofiar pedofilii poznacie (Michalkiewicz, Robak - "kurwa"). I obroncow tych kanalii - anonim "t-1":

" Michalkiewicz nie nazwał jej tym słowem więc i ty nie nazywaj."
t-1

Po ich slowach poznacie ich - Michalkiewicza, Robaka, t-1.

===
Piotr

Russet Bulba

Z Haaretz.

Piotr

On Monday, December 2, 2019 at 7:37:11 PM UTC-3:30, fatso wrote:
> [...]
>
> Ten trend juz istnieje w Wlk Brytanii. Ksiecia Andrzeja stara kurwa szarpie dzis publicznie, ze kiedys korzystal z jej wdziekow gdy ona chetnie dawala mu dupy majac lat 17-cie.

Tu mowa o 13-letniej dziewczynce wywiezionej do innego miasta i gwalconej kilkadziesiat razy przez ksiedza pedofila, o katolickim publicyscie
i jego obroncy, Robaku, nazywajacych gwalcone dziecko "kurwa".

Piotr

Piotr

On Monday, December 2, 2019 at 9:02:25 PM UTC-3:30, Russet Bulba wrote:
> Izraelczycy podobno czynia to w Polsce na codzien i Silvio tak zorientowany na bolaczki krajowe tego nie dostrzega :-))).

To rzeczywiscie ... wszystko zmienia i w takim razie Michalkiewicz i Robak nazywajacy 13-latke gwalcona przez ksiedza "kurwa" sa w porzadku:

" nie bede utrzymywal z mojej krwawicy kurwy polskiej co dala kiedys dupy ksiedzu i z tego chce zyc na starosc."
Krzysztof Robak, o 13-letniej dziewczynce gwalconej przez ksiedza

Red. Michalkiewicz - o przyznaniu odszkodowania13-letniej ofiarze kilkudziesieciu gwaltow (w terminolgii ertyki katolickiej: "jeden sztos")

[...]

A o sedzi ktora przyznala to odszkodawanie:
- "Pani sędzia Łosik przyznała te wszystkie apanaże panience"
- "zleciłbym przebadanie sędzi Anny Łosik przez jakieś konsylium weterynarzy".

* Anonim "t-1": " Michalkiewicz nie nazwał jej [kurwa] więc i ty nie nazywaj."
i plynnie przechodzi do ... zdyskredytowania krytykow powyzszych slow jako ...
agentow:
"Ale postępowcy interpretują wszystko po swojemu, opierając się na
wskazaniach swoich prowadzących."
t-1

* Radziecki komputer Strak-3000: A u Was Murzynow bija:
" Izraelczycy podobno czynia to w Polsce na codzien i Silvio tak zorientowany na bolaczki krajowe tego nie dostrzega :-))) "

Daj czlowiekowi dostep do Internetu, to napisze kim jest.

===
Piotr Trela

Russet Bulba

Czytajcie panie Piotrze od wieprza z sensem:-)). Moj komentarz dotyczyl wedrownego pana Silvio uwagi na temat zachowania gosci hotelowych na kanwie wizyty burmistrza ze swita u goscinnych Niemcow, . Czy tak trudno to wydedukowac? Nie, gdy sie zestawi dwa teksty razem i nieco ruszy kabeza, Chyba, ze goraczkowosc jakas i pospiech wchodza w rachube.

Hreczecha

On Monday, December 2, 2019 at 7:13:41 PM UTC-6, Russet Bulba wrote:
> Z Haaretz.

Znalazlem artykul w Haaretz o okropnym zachowywaniu sie niektorych turrystow z izraela, ale nie moge znalezc nic o seksie z nieletnimi. Czy ma Pan konkretny link?

Russet Bulba

Nie pisalem o seksie z nieletnimi lecz o zachowaniach gosci hotelowych. Wdzieczny temat, ktory pan Silvio dorzucil do oryginalnego watku. O seksie natomiast i to dzikim, mozna znalezc bez wysilku.

Russet Bulba

Prosze sobie wstukac w Googla:

‘Israeli tourists behaviour’

‘Polish tourists behaviour’

‘British tourists behaviour’

No i sprawdzic, co przyniesie oraz porownac. Mozna nawet wynikami podzielic sie ze sciepowa spolecznoscia.

Piotr

On Monday, December 2, 2019 at 10:41:45 PM UTC-3:30, Russet Bulba wrote:
> Czytajcie panie Piotrze od wieprza z sensem:-)). Moj komentarz dotyczyl wedrownego pana Silvio uwagi na temat zachowania gosci hotelowych na kanwie wizyty burmistrza ze swita u goscinnych Niemcow, . Czy tak trudno to wydedukowac?

Zobaczmy jak latwo to wydedukowac:

1. watek pt. "Przypadek redaktora Michalkiewicza"

2. jest o jego nazwaniu "kurwa" kobiety ktora jako 13-lata byla ofiara ksiedza pedofila

3. w watku tym fatso broni Michalkiewicza i opluwa ofiare gwaltu twierdzac ze to "kurwa" ktora miala "przyjemnosc" z gwalcenia ja przez ksiedza

4. broni swojego nazywania kurwa tej gwalcownej przez ksiedza 13-latki tym, ze fatso ma ...inna definicje gwaltu i jako ilustracje jak to w porzadku jest gwalcic 13-letnie dziewczynki poucza, ze na terenach dzisiejszego Izraela seks z nieletnimi byl od zawsze na porzadku dziennym:

"Trela nie slyszal chyba o [...] Najswietszej Marii Pannie, chyba tez raczej mlodej w objeciach tego pedofila, sw Jozefa?"

5. do dyskuji wlacza sie Bulba, WYCINA slowa do ktorych sie odnosi, po czym pisze:

"Izraelczycy - podobno czynia to w Polsce na codzien i Silvio tak zorientowany na bolaczki krajowe tego nie dostrzega :-)))"

I po tym oczekuje (jego pogardliwe: "czy tak trudno sie domyslec"), ze czytelnik ma sie domyslec, ze Bulbie chodzilo o ... gowna w hotelu ?

===
Piotr

Piotr

On Monday, December 2, 2019 at 10:46:46 PM UTC-3:30, Russet Bulba wrote:
> Nie pisalem o seksie z nieletnimi lecz o zachowaniach gosci hotelowych. Wdzieczny temat, ktory pan Silvio dorzucil do oryginalnego watku.

i tylko przyglupy nie domysla sie ze slow Bulby:

"Izraelczycy podobno czynia to w Polsce na codzien i Silvio tak zorientowany na bolaczki krajowe tego nie dostrzega :-)))"

ze nie chodzi wcale o tytulowego Michalkiewicza i jego wybielanie gwalcenia 13-latek i opluwanie ofiar ("kurwy") - tylko o ... zostawianie kup w hotelach.

Jesli czytelniku nie domysliles sie tego, ze slow Bulby to nalezy mu sie protekcjonaln pouczenie:

- "Czytajcie panie czytelniku u od wieprza z sensem:-))
- "tak trudno sie domyslec?")
Russet Bulba

==
Piotr

Hreczecha

Cos znalazlem, ale ani slowa o seksie z nieletnimi. Ale sumie, co to wspolneg z Michalkiwiczem i jego zaszczuwaniem ofiary ksiedza -pedofila?

Russet Bulba

Nie mecz sie tak okrutnie, panie Piotrze. Zachowaj energie na odwalanie sniegu. Powiazanie sa bardzo proste. Moj komentarz odnosi sie do ostatniej wypowiedzi pana Silvio i jego icek jest w moim komentarzu wymienionym. A wiec zamiast bladzic pod strxechy wystarcxa poszukac ostatniego postingu Silvia w tym watku i voila - wszystko jest jasne. Home brew nie zawsze rozjania w glowie w te ciemne zimowe noce..

Russet Bulba

Co to ma wspolnego z Michalkiewiczem, to juz tajemnica pana zsilvio, ktorego wypowiedz skomentowalem.

Piotr

On Tuesday, December 3, 2019 at 12:00:30 AM UTC-3:30, Russet Bulba wrote:
> Nie mecz sie tak okrutnie, panie Piotrze.
>Zachowaj energie na odwalanie sniegu.

Mocne. Jak Russet Bulba blyskotliwie zazartuje to ho ho!

> Powiazanie sa bardzo proste.

i pisalem o tej "bardzo prostocie" w poscie na ktory "odpowiada":

==
> [...]

"Izraelczycy - podobno czynia to w Polsce na codzien i Silvio tak zorientowany na bolaczki krajowe tego nie dostrzega :-)))"

[ Jesli czytelniku nie domysliles sie, ze chodzi ... o gowna w hotelu, i nie poplakales sie z tego dowcipu (POTROJNY usmiech!) to ... nie jestes specjalnie rozgarniety:

"Czy tak trudno to wydedukowac?"
"Czytajcie panie [czytelniku] od wieprza z sensem:-))"]
======================

Piotr

Piotr

On Tuesday, December 3, 2019 at 12:07:58 AM UTC-3:30, Russet Bulba wrote:
> Co to ma wspolnego z Michalkiewiczem, to juz tajemnica pana zsilvio, ktorego wypowiedz skomentowalem.

Trolle dzialaja poprzez kontrole tematow dyskusji - zaczynaja dyskujes na swoje tematy, lub skrecajcv dyskusje z tematow ktorych nie chca dyskutowania, najlepiej na osobiste ataki na ludzi, ktorych poglady zwalczaja.

Case in point: Troll pod kryptonimem "Russet Bulba" odciagajacy dyskusje o oryginalnego tematu - Michalkiewicza i koscielnej pedofilii:

Russet B.

- czyta watek o tym jak to prawicowy felietonista zwiazanym z koncernem medialnym Rydzyka - opluwa 13-dzieczwynaka kilkadziestwa razy gwalcona przez ksiedza jako "kurwe" - i szuka czegos co pozwoliloby ... ZMIENIC TEMAT DYSKUSJI.

- nie komentuje odrazajacyh slow Michalkiewicza nazywajacego gwalcona 13-latke
"kurwa" i odsylajacego sedzie ktora przyznala odszkodowanie do ... weterynarza

- nie komentuje postow Robaka ktory w obronie Michalkiewicza wybiela pedofila
i gwalciciela i opluwa ofiare - nazywajac gwalcona dziewczynke "kurwa"
ktora "dawala dupy" ksiedzu i "miala przyjemnosc" z tego.

- nie reaguje na fatsowe wybielanie zla - twierdzenie ze gwalcenie 13-latek przez doroslych facetow nie wypelnia jego, fatsowej, defincji gwaltu

- nie reaguje na anonima t-1, ktory lze w zywe oczy, ze Michalkieicz nigdy nie nazwal tej dziewczynki "kurwa", a ze ci, ktorzy tak mowia - to ...agenci ("postępowcy interpretują wszystko po swojemu, opierając się na wskazaniach swoich prowadzących")

- nie reaguje na dyskutowanie przez Sylvia zwiazki miedzy Michalkiewiczem i Rydzykiem

- nie reaguje na argument Sylvia o slynnej chrzescijanskiej etyce Polski ktora chcemy uzdrowic Europe:

[...]

- dopiero gdy Sylvio wspomni o innych przejawach zdziczenia - jak ukradzenie zbiorki na dziecko z zespolem Downa, czy zostawienia zasranego hotelu

nasz Bulba w koncu ma to na co czekal - pretekst do odwrocenia uwagi od prawicowo-niepoprawnego tematu - poprzez zarzucamnie Sylwiowi hipokryzji. bo nie pisze o zlym zachowaniu turystow z ... Izraela:

"Izraelczycy podobno czynia to w Polsce na codzien i Silvio tak zorientowany na bolaczki krajowe tego nie dostrzega :-)))"
Russet Bulba

If you don't like the topic of a discussion - switch the discussion onto the Jews, eh?

===
Piotr

fatso

Ten Trela to jednak jest wyjATkowe bydle. Nie dosc, ze agent Jaskota z czerwonym podniebieniem ale tez expert w gnojeniu ludzi poprzez falszywki.
Trelo, sciepowa kanalio- ja nie nazwalem 13-letniej dziewczynki kurwa, w momencie uprawiania seksu z ksiedzem. Natomiast ta kobieta stala sie kurwa po wielu latach, ciagnac profity z wydarzen, jakie miejsce mialy wiele lat temu.
Kurwa to najstarszy zawod swiata. Red.Michalkiewicz spostrzega slusznie, ze pojecie tego zawodu wspolczesnie zostalo rozszerzone: kiedys brala szmal w lape i swiadczyla na miejscu uslugi dla ludnosci. Dzisiaj zas to popyt na szmal odlozony w czasie. Nawet starucha moze zaszantazowac ksiedza, prezydenta USA czy tez znanego rezysera bo agresywne feministki zmienily nasze obyczaje.

fatso

.>
> [...]
> i jego obroncy, Robaku, nazywajacych gwalcone dziecko "kurwa".

Skoro zes taki mocny w pysku Trelo-kanalio sciepowa- to wyjdz na ulice w Toronto i wolaj glosno ze Prorok Mohammad gwalcil swoja 9-letnia zone, Aishe.
Stoj i czekaj az przyjdzie jakis nawiedzony arab i wsadzi ci noz w gardlo.

Toledano

W dniu poniedziałek, 2 grudnia 2019 18:13:41 UTC-7 użytkownik Russet Bulba napisał:
> Z Haaretz.

Prenumerujesz p.Straku Haaretz? Nie wierze :-)

𝕊𝕪𝕝𝕧𝕚𝕠 𝔹𝕒𝕝𝕔𝕠𝕟𝕖𝕥𝕥𝕚

Am 03.12.19 um 01:47 schrieb Hreczecha:

> Podobno? A konkretnie, skad te informacje?

Nie wazne. Jemu tak sie tylko wszystko kojarzy. Jak Chruszczowowi lub
podobnym. Cos w stylu "a u was bija murzynow".
Emilia pewnie by cos wspomniala o Merkel i "rurze"...

--
> [...]

muzułmańskim, z zabobonem pogańskim i bezbożną próżnością naturalizmu?<
(Papież Pius VI, Bulla Debito Apostolatus Nostri).

Zalek...@hotmail.com

On Mon, 2 Dec 2019 23:35:52 -0800 (PST), fatso <fa...@tesco.net>
wrote:
Ma Pan racje Panie Grubasku. To przeciez NIEMOZLIWE aby mezczyzna
ktory codziennie modli sie Boga, slucha spowiedzi i wydaje
rozgrzeszenia gwalcil 13 letnia dziewczynke.
Nie dosc ze nie gwalcil, jeszcze na dodatek Kosciol ktory chronil
nieslusznie oskarzanych ksiezy musi placic odszkodowania.
Taka niesprawiedliwosc w pale sie nie miesci.
NIESPRAWIEDLIWOSC, NIESPRAWIEDLIWOSC, NIESPRAWIEDLIWOSC!
A wiec zupelnie slusznie redaktor Michalkiewicz zauwazyl ze tylko
kurwa moze zadac odszkodowania za niebycie gwalcona gdy byla
dzieckiem.
Szkoda ze p. Trela tego nie widzi.

zalek

fatso

PanieZalek,jeszcze raz odwolam sie do wlasciwej definicji slowa gwalt i slowa dziecko. Gwalt to wymuszanie aktu plciowego,wbrew woli kobiety.Dziecko to osoba przed uzyskaniem dojrzalosci seksualnej,przed menarche. Ja nie wiem czy owa 13-latka dawala dupy ksiedzu "kilkadziesiat razy" za lizaka czy za rozgrzeszernie grzechow. Rozumiem jednak,ze nie krzyczala czy w inny sposob wyrazala niezadwolenie z aktu plciowego. Czyli nie byla gwalcona.A wiek panienki-no coz,przypomnijmy wiek Swietej Jadwigi Andegawenskiej,Krolowej Polski gdy ja wydano za maz za tego Jogajle z chujem do kolan.Tez miala wtedy lat 13-cie i uwazano ze to jest wiek wlasciwy dla inicjacji seksualnej Swietej.

𝕊𝕪𝕝𝕧𝕚𝕠 𝔹𝕒𝕝𝕔𝕠𝕟𝕖𝕥𝕥𝕚

> Russet Bulba
>
> If you don't like the topic of a discussion - switch the discussion onto the Jews, eh?
>
> ===
> Piotr

Trzeba widziec tez i pozytywy w tych dyskusjach. Bulba mogl przeciez nie
o Zydach, lecz od razu o Hitlerze. :-)

Inny pozytyw w tym grupowym trollingu. Troll sciepowy (jak i z innej
grupy dyskusyjnej) z reguly odpowiada na posty innych (wyjatkiem jest
chyba niejaki zexon z IRA). Przypuszczam, ze tym na sluzbie placa za
feedbacki czyli dialogowanie z innymi? ;-)

Nie wszedzie tak jest. Przygladalem sie ostatnio trollom na innych
platformach: facebook, instagram, fora GW, natemat, youtube, onet itp.
Troll tam chyba dostaje swoje za post i znika, nie odpowiada, nie wyzywa
oponentow, nie dyskutuje. Pojawia sie filmik np. z Balcerowiczem, Janda,
Jachira, Tokarczuk, Tuskiem to zaraz pojawia sie sfora opluwaczy,
chamow, domoroslych prokuratorow i psychiatrow, ktorzy robia swoje i
maja w d* komentarze innych.

Na FB widac pewien postep, bo troll rzuca niby nosny i sluszny postulat
lub haslo (ukrocic wplywy kleru, nie chodze do kosciola, zniesc
opodatkowanie emerytur itp.), aby zaraz pozniej kadzic prezesowi i
chwalic sile przewodnia. No dissenting, no discussion.

Zalek...@hotmail.com

On Tue, 3 Dec 2019 02:21:51 -0800 (PST), fatso <fa...@tesco.net>
wrote:

Panie Grubasku,

W zyciu spotkalem wiele dziewczat i lubilem z nimi rozmawiac o
seksualnych doswiadczeniach. Zdziwilo mnie ze nie wszystkie gwalcone
dziewczyny krzycza i skarza sie - przynajmniej tak bylo gdy bylem
mlody, piekny, inteligientny i dowcipny, dlatego kamien spadl mi z
serca gdy zona rodzila tylko synow.
Fakt, spotkalem tez dziewczyny ktore zeznaly ze same jako mlode
dziewczynki wpychaly sie do lozek.
Sam nikogo nie gwalcilem, ale pamietam ze przedszkolu bylem bardzo
popularnym lekarzem az do chwili gdy przedszkolanka zlapala mnie gdy
leczylem kolezanke...
Jak bylo z tym ksiedzem? Nie wiem, wiec nie wypowiadam sie.

zalek

A. Filip

Zalek...@hotmail.com pisze:
A jak ten konkretny zakon co zabulił (a złożył kasację) chronił tego
konkretnego księdza czy dla ciebie to detal całkowicie bez znaczenia?

Ja też jestem za tym żeby filmowcy i cały przemysł filmowy solidarnie
płacili za Polańskiego! Nie będzie _pełna_ sprawiedliwość i gigantyczne
odszkodowania za dziesięciolecia seksualnego wykorzystywania
"bardzo+ chcących zostać aktorkami"!

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!

Russet Bulba

𝕊𝕪𝕝𝕧𝕚𝕠 𝔹𝕒𝕝𝕔𝕠𝕟𝕖𝕥𝕥𝕚

> [...]
> A wiec zupelnie slusznie redaktor Michalkiewicz zauwazyl ze tylko
> kurwa moze zadac odszkodowania za niebycie gwalcona gdy byla

Kiedys na tych lamach Edek podal link do wypowiedzi ksiedza, ze on jest
narzedziem bozi. Wszystko co robi, robi wlasciwie Jezus, a nie on. On
zostal wyswiecony, wykonsekrowany... Dlatego wielebnego nalezy calowac w
rece i traktowac te rece, stopy, glos, stroj jakby one nalezaly do tego
Zyda-trupa. Nie bylo na filmiku czy inne czesci ciala tudziez jego
wydzieliny maja rowniez cos wspolnego z Jezusem, ale historia relikwii
pokazuje, ze chyba tak jest. Bo mamy gdzies relikwie pieluszek, krwi i
napletka Jezusa, a krew Wojtyly tez krazy po swiecie.

O co wiec chodzi? Jesli wielebny dopuscil sie stosunku z nieletnia, to
oznacza, ze to Chrystus ja wybral i dal jej to szczescie obcowania z
jego praciem. Dobrze mysle? ;-)

u2

W dniu 03.12.2019 o 01:00, Hreczecha pisze:

> Za to dolaczyles sie to procesu zaszczuwania jego ofiary.

zara zara, czyli jak każdy typowy żydek ściepowy pochwalasz Cohn -
Bendita i Romana Polanskiego ?:)))))))))))))))))))

u2

W dniu 03.12.2019 o 01:20, Piotr pisze:
> Dzieci gwalcone przez swoich rodzicow Robak tez nazywa "kurwami dajacymi dupy" bo skoro nie uciekly z domu to znaczy ze bycie gwalconym to dal nich "przyjemnosc" i "wyraznie polubily takie zabawy".

> [...]

ano, tchórzliwy anonim Piotr Trela to zwykły gnój:)))))))))))))))

u2

Piotr

On Tuesday, December 3, 2019 at 4:13:36 AM UTC-3:30, fatso wrote:
> .>

> Skoro zes taki mocny w pysku Trelo-kanalio sciepowa- to wyjdz na ulice w Toronto i wolaj glosno ze Prorok Mohammad gwalcil swoja 9-letnia zone, Aishe.

nie musze - wystarczy ze przypominam kanaliom jak Michalkiewicz i Robak kim sa:
ww. kanalie o 13-letniej dzieczynce wywiezionej do innego miasta przez ksiedza i tam kilkadziesieciokrotnie gwalconej przez niego. Dziewczynka miała cztery próby samobójcze.
https://www.vogue.pl/a/dzieci-gorsz0go-boga

Pan Krzysztof Robak:

- "kurwa polska"

[...]

Te 4 cztery proby samobojcze to wynik "przyjemnosci" i "polubienia"

Stanislaw Michalkiewicz:

- "Dostać milion złotych za molestowanie, że tam kiedyś, ktoś tam wsadził rękę pod spódniczkę, no któż by nie chciał"
- "Wiele pań za znacznie mniejsze pieniądze spódniczki podciąga"
-" Miliona złotych to taka panienka jedna z drugą przez całe życie może nie zarobić, a tutaj za jednego sztosa. No to żadne kurwy nie są tak wysoko wynagradzane na całym świecie"
- "Pani sędzia Łosik przyznała te wszystkie apanaże panience"
- "zleciłbym przebadanie sędzi Anny Łosik przez jakieś konsylium weterynarzy".

Przyjaciel Ojca Rydzyka,felietonista Radia Maryja, TVTrwam i Najwyzszego Czasu,
Stanislaw Michalkiewicz, a.k.a. "Pierwsze pioro Rzeczpospolitej" [(c) Leszek A. Kleczkowski]

Po ich slowach poznacie ich. Krzysztof Robak i wspierany przez niego, etycznie i finansowo - Stanislaw Michalkiewicz.
===
Piotr Trela

u2

W dniu 03.12.2019 o 15:23, Piotr pisze:
> Po ich slowach poznacie ich. Krzysztof Robak i wspierany przez niego, etycznie i finansowo - Stanislaw Michalkiewicz.
> ===
> Piotr Trela

zabawny ten trele morele, robi za kaznodzieję moralności na ściepie, a
przeca to zwykły żydo-ubek z tego trele morele:))))))))))))

Piotr

On Tuesday, December 3, 2019 at 6:51:52 AM UTC-3:30, fatso wrote:
> PanieZalek,jeszcze raz odwolam sie do wlasciwej definicji slowa gwalt i slowa dziecko. Gwalt to wymuszanie aktu plciowego,wbrew woli kobiety.Dziecko to osoba przed uzyskaniem dojrzalosci seksualnej,przed menarche. Ja nie wiem czy owa 13-latka dawala dupy ksiedzu "kilkadziesiat razy" za lizaka czy za rozgrzeszernie grzechow.

https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/spoleczenstwo/1766122,1,milion-zlotych-zadoscuczynienia-dla-ofiary-ksiedza-pedofila.read

"Katarzyna miała 13 lat, kiedy katecheta ks. Roman B. wytypował ją na swoją ofiarę. Wykorzystując jej trudną sytuację domową, odseparował ją od rodziny.
[wywiozl do innego miasta do pustego mieszkania jego matki].
Przez kilkanaście miesięcy gwałcił ją, zmuszał do przyjmowania leków, zastraszał, groził śmiercią, jeśli nie zachowa milczenia. Gdy zaszła w ciążę, zmusił ją do aborcji."

Krzysztof Robak:

[...]

I tak "wyraznie polubila takie zabawy" z ksiedzem, ze ... 4 razy probowala odebrac sobie zycie.

Po ich slowach poznacie kanalie. Dr. Krzysztof Robak.

===
Piotr Trela

Hreczecha

Nie pochwalam. A ty, jak typowa moherowa kanalia popierasz ksiezy pedofilow i jestes w kazdej chwili gotow do zaszczuwania i ofiar.

Piotr

TO ruszylo Filipa do wlaczenia do tej dyskusji???

- Nie, fatso i Michalkiweicz nazywajacy "kurwa" 13-letnia dziewczynke gwalcona przez ksiedza???

- Nie fatso twierdzacy, ze jezeli 13-letnia dziewczynka miala juz menstruacje to seks doroslych z nimi jest w porzadku

- Nie fatso twierdzacy ze jesli 13-letnia dziewczynka wywieziona do innego miasta, osamotniona, szprycowana lekami, a oprawca grozi jej smiercia - nie uciekla - to wg dr. Robaka kilkadziesiat gwaltow na niej nie jest wcale "gwaltami", a dziewczynka robila to dla "przyjemnosci"

- lecz to .... jakie sa dowody na to ze zakon pedofila o tym wiedzial ?

Slyszal katolickie przyslowie o widzeniu zdzbla i przegapieniu belki.

Tym bardziej, ze wie o zasiegu wiedzy Kosciola w tej sprawie - bo dyskutowano to juz na scp i w polskiej prasie.

Koledzy z zakonu "ksiadz Romana":

"Ksiądz Roman często zabierał dziewczynkę na plebanię w Stargardzie.Jedliśmy obiad ze wszystkimi księżmi, a potem brał mnie do swojego pokoju, opowiada dziś ofiara księdza. Nie rozumiem, dlaczego nikt nie reagował. Ja byłam bardzo drobną dziewczynką, wszyscy widzieli, jaka jest między nami różnica wieku, a księża się nie dziwili, że śpię u niego. "

Nie reagowali tez inni ksieza:

"Jak chciałam skoczyć z okna z ósmego piętra, to powiedział, że opętał mnie szatan. Zabrał mnie do znajomego egzorcysty w Szczecinie i nawet tam poprosił o wspólny pokój na noc."

W częstochowskim kościele pedofil kazał Kasi pójść do konfesjonału. „Chodź, powiesz całą prawdę i zobaczymy, jak Bóg zareaguje”.

- Opowiedziałam księdzu w konfesjonale wszystko" wspomina Kasia. A on zwyzwał mnie od kurew. Powiedział, że nigdy nie dostanę rozgrzeszenia i mam się wynosić z kościoła. Pamiętam, że był taki zbulwersowany, czerwony. Wybiegłam z płaczem. Ksiądz Roman za mną. Uśmiechał się przez całą drogę powrotną."

https://www.fronda.pl/forum/z-dedykacja-dla-michalkiewicza-wojo-henryka1-a-takze-tych-co-gadaja-o-odpowiedzialnosci-zbiorowej,90511.html

Sam Ksiądz Roman „Nie wiem, jak do tego doszło, że dziecko trzymałem u siebie na plebanii i jeździłem z nią do Lichenia czy Łagiewnik. Po prostu nikogo to nie interesowało”.

https://www.vogue.pl/a/dzieci-gorsz0go-boga

Zbigniew Nosowski, red. naczelny kwartalnika "Więź":

"Widać tu oczywiste zaniedbanie w nadzorze nad zakonnikiem i bagatelizowanie problemu. Poza bezpośrednią krzywdą, jaką ks. Roman wyrządził tej dziewczynie - skandaliczne są działania jego przełożonych. Chrystusowcy nie przestrzegali kościelnych przepisów postępowania w takich sprawach, nie skierowali sprawy do Watykanu. Nigdy nawet jasno nie odpowiedzieli, kiedy powiadomili Stolicę Apostolską - zasłaniając się tajemnicą. Dopiero po reportażu Justyny Kopińskiej i upomnieniu od abp. Stanisława Gądeckiego sprawa ruszyła. Jeśli są tego typu zaniedbania przełożonych, to instytucja kościelna powinna płacić."

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,24005762,zbigniew-nosowski-kler-juz-sie-przysluzyl-kosciolowi-choc.html

>A. Filip : Pij mleko (matki)!

Powiedzonko raczej nie na temat. Lepsze podsumowania Filipa, Robaka i Michalkiewicza:

"widzi zdzblo w oku innego a nie belke we wlasnym"

"przyczepil sie do drzewa, aby odwrocic uwage od lasu"

"kruk krukowi nie da oka wykolec" ?

"birds of feather stick together" ?

"po tych ktorych bronia poznacie ich" ?

Hreczecha

On Monday, December 2, 2019 at 12:48:52 PM UTC-6, 𝕾𝖞𝖑𝖛𝖎𝖔 𝕭𝖆𝖑𝖈𝖔𝖓𝖊𝖙𝖙𝖎 wrote:

> [...]
> sie dumny ze swego chamstwa, polski nieuk ze swego nieuctwa, a polski
> nieudacznik czuje, ze winni jego porazek sa ci, ktorzy odniesli sukces.<

Michalkiewicz znikna z Radia Maryja i z Naszego Dziennika. Ojciec dyrektr nie popiera pedofilow i nie chce byc utzsamiany z zszczuwaniem ich ofiar.

andal

On Mon, 02 Dec 2019 18:13:06 -0800, Hreczecha wrote:

> Znalazlem artykul w Haaretz o okropnym zachowywaniu sie niektorych
> turrystow z izraela, ale nie moge znalezc nic o seksie z nieletnimi. Czy
> ma Pan konkretny link?

https://www.haaretz.com/israel-news/.premium-israel-becoming-a-refuge-for-
pedophiles-1.5420848

u2

W dniu 03.12.2019 o 16:14, Hreczecha pisze:
widać tę twoją wściekłą nagonkę na katolicyzm, ja nie wyznaję tej
religii, bo pełna cierpiętnictwa i męczęnnictwa, ale ty jej po prostu
nienawidzisz boś żydek ściepowy:))))))))))))))))))

andal

On Mon, 02 Dec 2019 19:05:15 -0800, Hreczecha wrote:

> Cos znalazlem, ale ani slowa o seksie z nieletnimi. Ale sumie, co to
> wspolneg z Michalkiwiczem i jego zaszczuwaniem ofiary ksiedza -pedofila?

https://www.haaretz.com/israel-news/.premium-israeli-health-czar-
methodically-aided-ultra-orthodox-sex-offenders-report-says-1.7253060

andal

znowu wyjesz?

andal

przeciez obaj sa folksdojcze

andal

On Mon, 02 Dec 2019 17:45:12 -0800, Piotr wrote:

> Daj czlowiekowi dostep do Internetu, to napisze kim jest.

zapostuj swoj paszport co ci kiszczak wystawil, tylko be wycia prosze

Piotr

nie od razu - pierwsza reakcja katolickich mediow byl atak na postepowcow
jak to przeinaczaja slowa Michalkiewicza - ze wcale nie mowil o niej "kurwa"
i "panienka" dostajaca "apanaze" z seksu, i wcale nie trywalizowal wielomiesiecznego przetrzymywania i gwalcenia 13-latki jako ... jeden "sztos" czy "wlozenie reki pod sukienke".

I jesli o. Rydzyk sie z nim nie afiszuje i nasz pan Kleczkowski nie promuje
ich tekstow jak slowa Boga ("SLOWO na Niedziele", Pierwsze pioro Rzeczpospolitej) to niekoniecznie jako odciecie sie od jego pogladow o ofiarach koscielnej pedofilii - tylko dlatego, ze pojechal po bandzie z PiSem - nazywajac Jedynie Sluszna Partie - "ekspozytura stronnictwa amerykansko-zydowskiego". _Takich slow_ Partia raczej nie wybacza.

Stad tez bratolinowe "SLOWO na Niedziele", poswiecone promowaniu przemyslen Michalkiewicza, przestalo byc regular feature scp , a on sam pare miesiecy zlozyl samokrytyke:
"Red. Michalkiewicz juz nie jest Pierwszym Piorem IV RP"
bratolin9

nawet jesli bronil w niej Michalkiewicza przed nazwaniem go "nazistowska swinia" za napisanie o Zydach: "Oni się potem dziwią, że palą nimi w piecach".

Stara milosc nie rdzewieje, I guess.
===
Piotr

Hreczecha

RZeczywiscie. Twoja religia sa instrukcje z Moskwy.

Hreczecha

Ale ci ultraorotdoksi nie sa turystami.

u2

W dniu 03.12.2019 o 17:58, Hreciecha pisze:
> RZeczywiscie. Twoja religia sa instrukcje z Moskwy.

bez przesady hryciek, w Moskwie również dużo żydów - oligarchów
trzymających sztamę z Putinem i bezczelnie okradających ruskich tępych
ciemnych moherów:)

u2

W dniu 03.12.2019 o 17:55, Piotr pisze:

> [...]
> i "panienka" dostajaca "apanaze" z seksu, i wcale nie trywalizowal wielomiesiecznego przetrzymywania i gwalcenia 13-latki jako ... jeden "sztos" czy "wlozenie reki pod sukienke".

trele morele znowu nadaje i znowu nie potrafi poprawnie zacytować, tylko
manipuluje jak żydo-ubek hryćka:))))))))))))

Hreczecha

I co z tego? Zydzi tez moga byc wielkrosyjskimi szowinistami.

andal

zydzi moga wszystko

a najchetniej nasladuja htlera

u2

W dniu 03.12.2019 o 18:51, Hreciecha pisze:
ale nie są, nie ściemniaj hryćka, twoi pobratymcy oszukują i okradają
ruskich, dlatego nikt was tam nie lubi:))))))))))

andal

a gdzie ich lubia ?

u2

W dniu 03.12.2019 o 19:06, andal pisze:
> a gdzie ich lubia ?

ja ich lubię, jak są daleko ode mnie jak n.p. hryćka:)

andal

hryćke to lubia wszystkie swinie w iowa

jak rowniez czerwona swinia trela

u2

W dniu 03.12.2019 o 19:12, andal pisze:
ano, dlatego im dalej wy żydo-ubecy ode mnie, tym lepiej:)))))))

fatso

On Tuesday, 3 December 2019 15:43:33 UTC, Piotr wrote:

> - Nie fatso twierdzacy, ze jezeli 13-letnia dziewczynka miala juz menstruacje to seks doroslych z nimi jest w porzadku

Trelo-ty ludzka kurwo i zapluty faryzeuszu-gdzie ja tak powiedzialem?

andal

ten skurwysyn czerwona szmata bawi sie w gebelsa

Piotr

Cztery przykaldy tylko z tego watku wystracza?

1. "Dziecko to osoba przed uzyskaniem dojrzalosci seksualnej,przed menarche.
[...]
Krzysztof Robak

2. " Trelo-kanalio sciepowa- to wyjdz na ulice w Toronto i wolaj glosno ze Prorok Mohammad gwalcil swoja 9-letnia zone, Aishe."
Krzysztof Robak

3. "Ksiecia Andrzeja stara kurwa szarpie dzis publicznie, ze kiedys korzystal z jej wdziekow gdy ona chetnie dawala mu dupy majac lat 17-cie."
Krzysztof Robak

4. "Trela, mamy inne definicje gwalcenia. Moja definicja to wymuszony stosunek plciowy gdzie ofiara opiera sie napastnikowi. Jesli wiec owa 13-latka miala przyjemnosc z ksiedzem "kilkadziesiat razy", nie wolala o pomoc i nie probowala uciekac to ona wyraznie polubila takie zabawy.
Trela nie slyszal chyba o 13-letniej Juliette, tej od mlodego Romeo czy tez Najswietszej Marii Pannie, chyba tez raczej mlodej w objeciach tego pedofila, sw Jozefa?"
Krzysztof Robak, o "przyjemnosci" i "polubieniu" 13latki bycia gwalconym ksiedza, ktora to 13-latka z tej fatsowej "przyjemnosci" chciala wyskoczyc z 8-go pietra (jedna z jej 4 prob samobojstwa). Patrz zalacznik.

Wystarczy ?
===
Piotr

Krzysztof Robak - nazywa ja "polska kurwa" i pisze:

[...]

I tak "wyraznie polubila takie zabawy" z ksiedzem, ze ... 4 razy probowala odebrac sobie zycie. Panowie Panie - pan Krzysztof Robak.

u2

W dniu 03.12.2019 o 20:33, Piotr pisze:
> [...]
> Przez kilkanaście miesięcy gwałcił ją, zmuszał do przyjmowania leków, zastraszał, groził śmiercią, jeśli nie zachowa milczenia. Gdy zaszła w ciążę, zmusił ją do aborcji."

znowu żydek trele morele nie potrafi poprawnie zacytować

no i używa cytaciku z żydoskiej "polityki" jako "oręża" przeciwko katolikom

Hreczecha

Najwazniejsze, ze faszystkowski knur, czyli Andal, mnie nie lubi.

u2

W dniu 03.12.2019 o 21:50, Hreczicha pisze:
ale ale on od ciebie, czyli ty faszystoski knur hrećka

andal

figa, ja cie uwielbiam

andal

On Mon, 02 Dec 2019 19:37:57 -0800, Russet Bulba wrote:

> Co to ma wspolnego z Michalkiewiczem, to juz tajemnica pana zsilvio,
> ktorego wypowiedz skomentowalem.

ps. bo glupszego zyda od ciebie nie widzialem

u2

W dniu 04.12.2019 o 01:59, andal pisze:
ano, żydo-faszyści z hameryki się uwielbiają nawzajem:))))))))))))

Hreczecha

To milo. Ale jestem znaty. I to z kobieta.

u2

W dniu 04.12.2019 o 15:52, Hreczecha pisze:
> To milo. Ale jestem znaty. I to z kobieta.

nie możesz założyć haremu ? albo zostać mormonem ?

andal

ale przeciez jestes postempowiec, damy rade

fatso

Doszczekalem cos na lamach Gazety Pomorskiej tak aby i Polskla poznala mentalnosc Dulskiego-Treli:

Pokazuje sie filmik TV Iraku z konfrontacji Yazydki,kiedys 14-letniej, ze swoim przesladowca,nabywca jej na targu niewolnikow. Postanowilem wiec i ja skruszyc tu kopie w walce

z bylym specjalista od dorsza na uniwersytecie w Kanadzie.

Dobry instruktaz dla T. by uzywal slowa GWALT wlasciwie.
Mloda kobieta-juz nie dziecko!-zostala pozbawiona praw ludzkich, sprzedana na targu niewolnikow.Niczym owa austriacka dziewczyna wieziona przez Fritzla, byla we wladzy zycia i smierci mezczyzny. Czyli jest oczywiste,ze oprawca taka osobe gwalcil.
Natomiast 13-latka z Polski, oglupiona przez ksiedza-pedofila gwalcona "kilkadziesiat razy"nie byla. Miala wiele sposobow na to by ujsc od przesladowcy i wolac o pomoc, chociazby na ulicy lub przez okno w obcym mieszkaniu.
S..syn T. imputuje mi rzeczy, ktorych nie powiedzialem,lapie mnie za slowka. Stara sie wciagnac mnie w bagno samo-inkryminacji. To stare, sprawdzone tricki znane mi z przeszlosci. Stosowali je politrucy i sledczy.
Walczyc z kapownikiem T. mozna i nawet nalezy to czynic. Po pierwsze uzywac czystej definicji pojecia,nie dac sie sprowadzic na manowce.
Gwalt niech sie gwaltem odciska-jak powiada Poeta.A pedofil-pojecie historyczne zmienne-niech sie chowa w swej sutannie po katach.

.

andal

jak smiesz dyktowac panu treli jakies definicje

czerwony huj w zarekawkach wie najlepiej, w kazdej dziedzinie

Piotr

On Wednesday, December 4, 2019 at 2:12:34 PM UTC-3:30, fatso wrote:
> Doszczekalem cos na lamach Gazety Pomorskiej tak aby i Polskla poznala mentalnosc Dulskiego-Treli:

When the going gets tough - the tough ...get going to Gazeta Pomorska? Where they can finally triumph, well by ... default, since nobody there would know what Mr. Robak wrote here:

- calling a a 13-year girl, raped at least dozens of times by a Catholic priest: a "Polish whore":

"Katarzyna was 13 years old, when [a Catholic priest], taking advantage of her difficult home situation, separated her from her family. [took her to another city to his mother's empty apartment].
For several months he raped her, medicated he, intimidated her, threatened her with death if she did not remain silent. When she got pregnant, he forced her to have an abortion. "
https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/spoleczenstwo/1766122,1,milion-zlotych-zadoscuczynienia-dla-ofiary-ksiedza-pedofila.read

Mr Robak:
"I won't spend my hard-earned money to support this Polish whore, who once offered her ass to a priest.'

- "I do not know if this 13-year-old "gave her ass" to the priest dozens of times for a lollipop or for the forgiveness of her sins"

- "This 13-year-old had the pleasure with the priest" dozens of times ", she did not call for help and did not try to run away, she clearly liked such games."
Christopher Robak

And the "pleasure" and the "liking of the sexual games" with the priest were so great - that she ... attempted suicide 4 times.

And when she trid ell the adults what happening nobody cared or even attacked her:

- her mother ... slapped her in the face and called her a liar.

- when the abuser told her to try and go to a confession with another priest "to hear what God thinks about it" - the other priest called her a "whore" and threw her out of the church.

- no fellow priests of the abuser, during parties at his place questioned what so young a girl does so late in the evening in the quarters of a priest.

- when travelling - nobody from the clergy hostels gave a second look when the priest booked a single room for himself and the (very small for her age) girl.

The priest himself: "I don't know how it happened that I kept this child at my rectory and went with her to Licheń or Łagiewniki (Catholic sanctuaries in Poland)". It just didn't interest anyone. "

That's the 13-old girl who Mr Robak call a |Polish whore".

And Mr Robak does not stop there! He lectures others on the CORRECT definitions of "pedophilia" and "rape":

sex of much older men with early teens is OK, as long as the girl ... had already her first menstruation.

So it make sense that when talking about a 13-year old girl Mr Robak suggested that she might have "given her ass" to the priest for a ... "lollipop".
That's what ... women do, right?

Even the priests whom Mr Robak so valiantly defends - does not buy it, since in court he himself called the 13-yr old girl - a "child".

Finally, Mr Robak lectures on the "CORRECT" definition of word "rape":

When an older man in position of trust and power (Catholic priest in a Catholic country) separates a 13-year old girl from her family, moves her to a dofferent city, holds her at the vacant apartment of his mother,
has at least several dozens of intercourses over the period of months, forcibly medicates her, intimidates her, threatens her with death if she speaks out, gets her pregnant and forces her to have an abortion", and as a result of it the girl attempts suicide, not ones but 4 times - then Accroding to "CORRECT Defintion of rape" by Mr. Robak - it's not a rape - but "pleasure" and "the joy of playing" to the girl.

How about you post that next to your in Gazeta Pomorska and wherever else you want to pretend to be a victim ?

Piotr Trela

jacekb...@gmail.com

[...]
---------------------

Ale że takiego księdza nie stać na dorosłą kurwę? A może się czegoś wstydził?

JB

u2

W dniu 04.12.2019 o 21:32, Piotr pisze:
> Even the priests whom Mr Robak so valiantly defends - does not buy it, since in court he himself called the 13-yr old girl - a "child".

trele morele znowu nadaje, Romek P. zgwałcił 13-latkę i nie nazywa go
trele morele pedofilem, ksiądz został skazany i odbył karę, zaś Romek P.
hasa po wolności i trele morele uważa go za wielki autorytet moralny:)

u2

W dniu 04.12.2019 o 21:44, jacekb...@gmail.com pisze:
> [...]
> ---------------------
>
> Ale że takiego księdza nie stać na dorosłą kurwę? A może się czegoś wstydził?

podobnież Romka P. wielkiego artystę scen światowych nie stać było na
wizytę w burdelu ? jest różnica księdza skazano, Romek P. hasa po
wolności i oddają mu wielcy tego świata pokłony, nawet na ściepie go
deoceniają:)

t-1

W dniu 2019-12-03 o 15:26, u2 pisze:

> zabawny ten trele morele, robi za kaznodzieję moralności na ściepie, a
> przeca to zwykły żydo-ubek z tego trele morele:))))))))))))

Właściwie sprawca mógłby tego Piotra pozwać o zniesławienie.
Bowiem dostał wyrok karny nie odpowiadający zarzucanym mu przez Piotra
czynom, ergo nie wywiózł pod przymusem, nie więził długie miesiące i nie
gwałcił w tym czasie kilkadziesiąt razy.
No i to ciągłe powtarzanie "kurwa" przez Piotra na temat pokrzywdzonej
dziewczynki, choć miał wyjaśnione, że nawet Michalkiewicz nie mówił tak
o niej.
Myślę, że jak apelacje zakonu i Michalkiewicza zakończą się
koniecznością oddania ponad miliona złotych, Piotr wesprze ją adekwatną
do swoich wyobrażeń i możliwości sumą.

u2

W dniu 04.12.2019 o 23:04, t-1 pisze:
to już pisałem poprzednio, że trele morele nie potrafi cytować,
przeinacza, manipuluje, no i korzysta z ubeckiej szczujni jaką jest ż
"polityka":)

btw ciekawym przypadkiem trele morele jest jego defamacyjny tekst po
angielsku odnośnie fatso, gdyby tak fatso wynajął jakąś zdolną papugę,
to trele morele mógłby nieźle beknąć za taki czarny pijar:)

t-1

W dniu 2019-12-04 o 23:09, u2 pisze:

> [...]
> angielsku odnośnie fatso, gdyby tak fatso wynajął jakąś zdolną papugę,
> to trele morele mógłby nieźle beknąć za taki czarny pijar:)

Czy to ten sam Piotr, członek sekty antropogenicznego globalnego ocieplenia?
Jeśli tak, to trzeba go zrozumieć i nie robić sobie nadziei.
It is loading more messages.