Putin! - na koncu. Dobre.

Russet Bulba

Piotr

On Sunday, November 6, 2022 at 3:13:10 PM UTC-3:30, cyrylme...@gmail.com wrote:
> https://youtu.be/WiNTabqBOwQ

Pan chyba powinien byc ostatnia osoba ktora podpiera sie tym filmikiem - mlodzi Rosjanie mowia w nim, ze NIE uwazaja sie
za lepszych od innych grup ludzkich! A Pan, jesli juz zapomnial, uwaza swoja grupe za lepsza od Indian, ktorzy w Pana
slowach "Nie wiedza jak byc ludzmi", od Hindusow (bo maja male glowy), i od "mieszkancow krajow afrykanskich i
muzulmanskich", ktorzy wg Pana z samej natury swojej rasy sa mniej inteligentni od "Bialych Europejczykow".

Tak wiec jesli z kims ma Pan cos wspolnego to raczej z tym " Putinem! na koncu" czy innymi Panslavistami i Wielkorusami.

Jak dal Pan tego dowod gdy w pare lat po zajeciu przez Rosje Krymu i zielonych ludzikach na wschodzie Ukrainy, w odpowiedzi
na rosyjskich propagandystow mowiacych, ze Polska zniechecila sie do Zachodu i powinna wejsc w "naturalna" strefe wplywow
Rosji [1], pisal Pan o koniecznosci ... kultywowania dobrych stosunkow z naszymi "bracmi" z Moskwy w celu wspolnej
konfrontacji z obcym Polakom Zachodem [3] i na pytanie o lekcje Katynia odpowiadal ze ...
"Ciagle koszula blizsza cialu niz kamizelka."[5]:

https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/YGaC3dKGsSo/m/mcNTQ-bSAwAJ

1. Gazeta.ru: "Procesy zachodzące w Polsce, jak w innych krajach wschodnioeuropejskich, dają nadzieję na poprawę stosunków
tych krajów z Rosją na tle ich rozczarowania drogą "czysto zachodnią". Można mieć nadzieję, że Rosja wykorzysta to w celu uregulowania stosunków z Warszawą" - ocenił Oznobiszczew. Politolog wskazał, że Polska i Rosja pozostają sąsiadami i tego faktu nie można zmienić, a zatem "odnawianie więzi" między oboma krajami "ma sens".

2. J. Smith: "Rzecz w tym, ze Rosja, nie ma do zaoferowania nawet tego rozczarowania..."

3 A. Strak: " Tym niemniej sa to nasi slowianscy bracia. W takiej wiezy emocjonalne i krwi zawsze sie licza. Mozna sie nie zgadzac
lecz stosunki nalezy tak kultywowac, aby tego typu wiezi nie zniszczyc, a wiec je podkreslac. Nigdy bowiem nie wiadomo,
kiedy moze nadejsc koniecznosc zlozenia razem powtornej wizyty w Berlinie"

4. PT: "np. w Katyniu, na Kolymie, na Wolyniu. "Nasi slowianscy bracia", "Takie wiezy emocjonalne i krwi zawsze sie licza" ?

5. A.Strak: "Ciagle koszula blizsza cialu niz kamizelka."

Russet Bulba

To juz panska silna teza, iz nizsza inteligencja jest zwiazana z nizszym czlowieczenstwem, poniewaz pan to tutaj zaimputowal a nie ja. Ja stwierdzilem, ze takie roznice sa najzupelniej normalne, istnieja na poziomie zarowno indywidualnym jak i grupowycm, co ustala statystyka na podstawie podstawowych metod i nikt tego jeszcze empirycznie nie podwazyl, a juz najmniej sam pan Piotr. Tak wiec pan Piotr podaje w zamian argument ideologiczny, ktory nie jest do udowodnienia. Podstawa roznic jest zarowno genetyka, poniewaz przy inteligencji jest silny koponent dziedziczenia ale jest rowniez czynnik srodowiskowy, tj warunki wzrostu zarowno fizyczne jak i intelektualne. I tego tez nikt nie kwestionuje poza chyba samym ideologicznie odpowiednio nakreconym panem Piotrem. Konsekwencja roznice prowadza do mniejszych i skorelowanych zdolnosci do uczenia sie, zwlaszcza w sferze zaawansowanej werbalizacji jak i konceptow matematycznych i abstracyjnych. Tak wiec w przypadku masowych migracji, mamy do czynienia z szybsza i lepsze integracja ludzi inteligentnych, ktorzy na ogol sa tez ludzmi lepiej wyksztalconymi i ich wieksza produktywnoscia w nowym srodowisku. Widac to wyraznie w statystykach etnicznych USA, gdzie emigranci z Indii i innych panst azjatyckich posiadaja dominujaca pozycje w dochodach na rodzine czy tez na glowe. A to w przeciwienstwie do migracji z Ameryki Lacinskiej, ktora okupuje najnizsza nisze dochodowa. Przyczyna tej specyficznie roznicy jest wysoka selektywnosc w obydwoch wymienionych przypadkach. Imigracja azjatycka opiera sie z gornej strefy dystrybucji dochodow i inteligencji oraz wyksztalcenia a imigracja lacinska z dolnej mimo relatywnie niskich srednich dla rodzimych mieszkancow w miejscu oryginalnego pochodzenia. I znow, co pana w tym tak bardzo poraza i boli? Ze kraj przyjmujacy migrantow moze byc selektywnym pod tym wzgledem? Czyzby nie mial prawa?

A co do Indian kanadyjskich, to sprawa dotyczyla bardzo wysokiego stopnia kryminogennosci, w tym tej najciezszej wsrod tej grupy spolecznej , co jest niezbitym faktem. W tym pojeciu bycie tzw 'czlowiekiem' ma sie odwrotnie proporcjonalnie do stopnia indywidualnej i zbiorowej agresywnosci jak i tych najciezszych przestepstw w wyniku jej popelnianych. Brak osobistej kontroli, zdolnosci empatycznych i sympatycznych, sadyzm, brak poczucia odpowiedzialnosci oraz podstawowej kontroli sa cechami mierzalnymi i niestety nie wszyscy sa tacy sami w tym wzgledzie.

I tyle tego w odpowiedzi na argumenty pana Piotra konstruowane jako publiczne donosy a po ich czestotliwosci oraz schemacie wskazujace na podstawowa ole pana Piotra na tej grupie.

Eksuperancjusz Dociekliwy

W usa gorzej.
Wojna o niepodległość. Angole amerykańscy vs angole brytyjscy.
Zniesienie niewolnictwa, hamerykanie vs hamerykanie.

Dużo ludzi na świecie, duże wojny dużo trupa. Małe wojny, mało trupa.

Z jakiego filmu gdzie gada se ludek zachodni z jakim ludkiem żyjącym w małym plemieniu.
Gadają se o wojnie i ten plemienny pyta zachodkowego czy w ich wojnach
zginęło więcej niż 2 wojowników.

Zachodkowy mówi więcej.

Plemienny pyta, więcej niż 5?

Zachodkowy mówi więcej.

Plemienny: o, to duża wojna była.

Piotr

On Sunday, November 6, 2022 at 8:13:40 PM UTC-3:30, Eksuperancjusz Dociekliwy wrote:

> W usa gorzej.

Aga -baga? Dociekliwiusz chociaz czyta posty na ktore "odpowiada" ?

W jakim systemie logicznym jego blyskotliwe: "w usa gorzej" ... ma byc na temat postu ktory "cytuje", tzn. jak ma usprawiedliwiac ... A. Straka, ktory w 2017, a wiec pare lat po zajeciu przez Rosje Krymu i wschodniej Ukrainy, promowal kultywowanie i wrecz podkreslanie wiezi naszymi "bracmi" z Moskwy w celu mozliwej wspolnej walki z Zachodem:

[...]
Andrzej Strak

Dociekliwiusz "nie taki stary jak Wy" zeby musial czytac i rozumiec posty na ktore odpowiada?

Piotr napisał(a):

> [...]
> Nigdy bowiem nie wiadomo, kiedy moze nadejsc koniecznosc zlozenia razem powtornej wizyty w Berlinie"

Myślę że mr. Bajden wszystko mr. Piotrowi usprawiedliwi i wyjaśni.
Wyjaśni czemu krym, donbas i jeszcze trochę ziemi wpadnie w RU łapy.
Wystarczy poczekać, przeca wojna nie trwa wiecznie.

Piotr

On Tuesday, November 8, 2022 at 9:14:00 PM UTC-3:30, Eksuperancjusz Dociekliwy wrote:
> Myślę że mr. Bajden wszystko mr. Piotrowi usprawiedliwi i wyjaśni.

Biden nie osmieszal sie tu bredzeniem nie na temant - wiec Mr. Dociekliwiusz PiSowski sie tu Bidenem nie zaslania
pytanie ciagle jest do Mr. Dociekliwiusza:

[...]

A jesli nie potrafi udzielic odpowiedzi, to chociaz ma "balls" aby sie do tego przyznac.
==
Piotr

Russet Bulba

Widze, ze znow pan Piotr tylek wystawia do kopniaka. Putin i szajka, to nie cala Rosja prosze niedoinformowanego profesora. Putina elektorat, to glownie zasofana prowincja jak i straumatyzowani latami 90- tymi starsi Rosjanie. A mlode pokolenie juz zaczyna byc inne. Wielu z nich zyje w Polsce i swietnie sie na ogol adoptuja. Wiadomo, bratni slowianski narod. Tak wiec koszula blizsza ciala. I to jest przyszlosc.

Piotr

On Tuesday, November 8, 2022 at 11:27:00 PM UTC-3:30, cyrylme...@gmail.com wrote:
> Widze, ze znow pan Piotr tylek wystawia do kopniaka. Putin i szajka, to nie cala Rosja prosze niedoinformowanego profesora.

Aaa - bylo tak od razu ze planowal Pan wspolna wojne z Zachodem ("zlozenie razem powtornej wizyty w Berlinie") z .... POMINIECIEM rosyjskiego rzadu, rosyjskiej armii i wiekszosci Rosjan popierajacych ten rosyjski rzad i armie,
a liczac tylko na mlodych Rosjan z Moskwy i Petersburga, ktorzy .... albo nigdy w armii nie sluzyli, albo uciekli
z Rosji, zeby nie pojsc do armii. Rzeczywiscie, panie Strak - wspanialy plan na Panska zwycieska wojne Polski i Rosji
z wojskami NATO (aka: "zlozenie razem powtornej wizyty w Berlinie").

Z kopniakami wymierzanymi innym jak Panskie - komu potrzeba kopa we wlasna dupe?

Piotr

Piotr

On Sunday, November 6, 2022 at 6:24:47 PM UTC-3:30, cyrylme...@gmail.com wrote:

> To juz panska silna teza, iz nizsza inteligencja jest zwiazana z nizszym czlowieczenstwem, poniewaz pan to tutaj zaimputowal a nie ja.

Ten blef mozna akurat sprawdzic:

1. A. Strak glosi, ze brak czlowieczenstwa danej rasy wynika z wrodzonej (bo rasowej) "agresywnosci" i "najciezszych przestepstw w wyniku jej popelnianych". Stad w tym watku dowodzi ze Indianie "nie wiedza jak byc ludzmi" swoim kryterium braku czlowieczenstwa:
"zbiorowa agresywnoscia jak i tych najciezszych przestepstw w wyniku jej popelnianych"

2. Tenze sam Strak publikuje tabelki krajow, ich domijacej RASY, ich IQ, oraz liczby MORDERSTW per capita (patrz np. jego watek pt. "Swiatowa czolowka w przestepczosci").

JEDYNYM LOGICZNYM POWODEM wyszukiwania i publikowania powyzszej tabelki jest twierdzenie, ze rasa, POPRZEZ rasowe IQ, determinuje ilosc "najciezszych przestepstw w wyniku jej popelnianych", ergo, zgodnie z punktem 2 powyzej - ma wg A. Straka dowodzic,
ze rasy o nizszym IQ NIE SA ludzmi:

"Nie wiedza jak byc ludzmi"
-Andrzej Strak o Indianach

A wiec ta "silna teza iz nizsza inteligencja jest zwiazana z nizszym czlowieczenstwem"
NIE jest zadna moja "silna teza" ktora ja niby "imputuje" A. Strakowi
- tylko najbardziej podstawowe poglady sciepowego rasisty A. Straka, ktore ja mu jemu udowodniam jego wlasnymi postami.

Po ich owocach poznacie ich:
"Nie wiedza jak byc ludzmi"
-Andrzej Strak o Indianach

===
Piotr

Russet Bulba

Od razu? Nic nie od razu i niczego nie planowalem lecz przewidywalem. Cos kiepsko jak na profesora u pana Piotra z tym mysleniem. Bardzo sie przy tym pocicie, panie profesorze, co jest oczywiste. Przyszlosc jest w duzej mierze nieprzewidywalna poza pewnikami, iz koszula wciaz pozostanie blizsza cialu na bazie pokrewienstw genetycxnych, za ktorymi ida kulturowe. Tak wiec nie ma potrzeby, aby kultywowac sobie wrogow celem sycenia niezdrowych uprzedzen, jak pan Piotr to czyni. Generacja wsrod ktorej Putin ma najmniej zwolennikow, to mlodzi ludzie w wieku 20-30 lat, wyksztalceni i ktorzy widzieli z reguly troche swiata. Nic Polsce zlego nie uczynili, nie popieraja wojny i nie ma potrzeby wrzucac ich do tego samego worka z innymi, jak to pan Piotr najwyrazniej czyni. Ta sfera spoleczna dzisiaj jeszcze w mniejszosci juz za kilka lat bedzie demograficznie dominujaca z konsewencja dla polityki.

Russet Bulba

W duzym stopniu konsekwencja tzw mismatch’u ewolucyjnego wskutek naglej zmiany srodowiska. W oryginalnym srodowisku, w ktorym zyli dziesiatkami tysiecy lat walka o dostep do zasobow byl rzecza normalna a wrecz byla sprawa zycia lub smierci. Tak wiec presja selekcji. Wymagalo to wyzszego poziomu agresji, zwlaszcza wsrod osobnikow meskich. Ich rola bylo polowanie jak i zapewnianie bezpieczenstwa grupie rodzinnej z ktora byli gleboko zintegrowani. Stad funkcje mysliwego oraz wojownika wyspecjalizowanego w zabijaniu. Wyrazny podzial na in oraz out groups. Nalezysz do grupy lub masz problem z przezyciem poza nia jako obcy. Taka sytuacja nie sprzyja tzw udomowieniu, ktora w systemach zaawansowanych moralnie opiera sie na nizszym poziomie agresji indywidualnej, lecz wiekszej wymianie i kooperacji, co prowadzi do wyzszej tolerancji a nawet zwuazkow empatycznych oraz sympatii w stosunku do innych a nawet zwierzat. Czyli bycia humane. Jezeli pan Piotr do bycia humane kwalifikuje rowniez wymyslne tortury wokol wioskowe pala, obdzieranie zywcem ze skory, skalpowanie i ludozerswo, to juz jego profil jako humanisty.

andal

Bulba, uprzedzenia pana Piotra sa pozorne, pragnie stworzyc wrazenie ze
kiedys byl zdolny roznosic bibule,mysli ze zapomnimy ze szczecinski
uniwerek pod jaskotem to ta sama rasa co ruskie, jednym slowem bierze
czytelnikow pod siusiu

jesli chodzi o ruskich tez uwazam ich za slowianskich braci ale musimy byc
bardzo baczni bo wsrod nich w kazdej chwili moze wziasc gore ich
zmongolizowana czesc rzadna krwi, swojej albo cudzej

tak wiec obserwujmy i zapobiegajmy by nie stali sie koniem trojanskim jak
w przeszlosci

Piotr

On Wednesday, November 9, 2022 at 10:54:39 AM UTC-3:30, cyrylme...@gmail.com wrote:
> W duzym stopniu konsekwencja tzw mismatch’u ewolucyjnego wskutek naglej zmiany srodowiska.

Znowu demencja? Nikt sie Pana nie pytal "o tzw mismatch'u" . Dyskusja jest o Panskim oskrazeniu
wobec mnie o przypisywanie Panu pogladow, ktorych to Pan nigdy ale to przenigdy nie glosil:

Andrzej S.: "To juz panska silna teza, iz nizsza inteligencja jest zwiazana z nizszym czlowieczenstwem, poniewaz pan to tutaj zaimputowal a nie ja"

ja: "Ten blef mozna akurat sprawdzic:
[...]

=====

Widzi? Nawet mu wazne slowa podkreslilem wielkimi lterami, a ten dalej jak golab na parapet:
" W duzym stopniu konsekwencja tzw mismatch’u ewolucyjnego wskutek naglej zmiany srodowiska"

Talk about an old man bringing a spatula to a gun fight ...

Russet Bulba

Nikt sie pana nie pytal, wiec nie odpowiadac? Skad te nawyki, panie Piotrze? Belfrowskie, czy jakies gorsze? Warto o to zapytac widzac panskie maniery.

Ewplucyjny mismatch bardzo wiele tlumaczy, stad i znienawidzony przez postepakow i pan Piotr tez czyni wysilek, aby to zjawisko zignorowac. Chyba, ze nieswiadomy, na co wiele tez zdaje sie wskazywac. Tak wiec profesorze ewolucja nie stoi w miejscu. Ta kulturowa jest oczywista ale nie stoi w miejscu rowniez ta biologiczna dotyczaca czlowieka. W konsekwencji zmieniamy sie, na ogol na lepsze ale czasem tez na gorsze. Jedni mniej, drudzy wiecej. A brak przestepczosci idzie w parze z wiekszym humanizmem a nie odwrotnie. Wiec i wniosek oczywisty z tego plynie.

Russet Bulba

Ano, gdyby przyszlo odplacac za nastepna wizyte:

https://youtu.be/NlqyBIQ-Cac:

Piotr

On Thursday, November 10, 2022 at 8:58:28 AM UTC-3:30, cyrylme...@gmail.com wrote:

> Nikt sie pana nie pytal, wiec nie odpowiadac? Skad te nawyki, panie Piotrze? Belfrowskie, czy jakies gorsze?

Aaa - internetowy gnojek publicznie oskarza mnie o nieuczciwosc "imputowania" mu pogladow,
ktorych on nigdy nie glosil, a gdy odpowiedzialem dowodzac mu tych pogladow, ktorych rzekomo nigdy
nie glosil - to gnojek najpierw probuje zmienic temat na ..."tzw mismatch’u", a gdy ja mowie ze to zmaina
tematu - odpowiada insynuowaniem mojej ...ubeckosci ("Skad te nawyki, panie Piotrze? Belfrowskie, CZY JAKIES GORSZE?")

Ladies and Gentlemen - Mr. Andrew Strak, at his best:

========
[...]

=============

andal

Trela ma racje, indianie kanadyjscy (nie wiem jak inne rasy indian)
sa super inteligentni, potrafia wyrwac biliony bilionow $$$ od jewstina
natomiast bialy czlek pracuje 40 lat na emeryture, ponad polowe zarobkow
idzie na podatek a jak przjdzie na emeryture to musi zadowolic sie peanuts

Russet Bulba

Ej panie Piotrze, to nie godzi sie z funkcja i aspiracjami profesora renomowanego kanadyjskiego uniwersytetu, aby tak latwo panowanie nad soba tracic. Inwektywy, wulgaryzmy, prowokacje, publiczne donosy z nadzieja, ze kogos zauwaza i skanceluja, to podstawowe zajecie pana Piotra scp. Przeciez to kazdy widzi a niektorzy moze i doceniaja. Coz to daje panu prawo do takiego przy tym moralnego wzdecia, ktore tutaj na codzien pan tak eksponuje? Tak z ciekawosci pytam a i z zyczliwoscia.

Russet Bulba

A swoja droga to:

Of the tribal hunter gatherers still in existence today, some lead lives of great violence, whereas other groups live in societies with no warfare and very little murder1,2,3,4,5. Here I find that hunter gatherers that belong to mitochondrial haplotypes L0, L1 and L2 do not have a culture of ritualized fights. In contrast to this, almost all L3 derived hunter gatherers have a more belligerent culture that includes ritualized fights such as wrestling, stick fights or headhunting expeditions. This appears to be independent of their environment, because ritualized fights occur in all climates, from the tropics to the arctic. There is also a correlation between mitochondrial haplotypes and warfare propensity or the use of murder and suicide to resolve conflicts. This, in the light of the “recent out of Africa” hypothesis”6,7, suggests that the tribe that left Africa 80.000 years ago performed ritualized fights. In contrast to the more pacific tradition of non-L3 foragers, it may also have had a tendency towards combat. The data implicate that the entire human population outside Africa is descended from only two closely related sub-branches of L3 that practiced ritual fighting and probably had a higher propensity towards warfare and the use of murder for conflict resolution. This may have crucially influenced the subsequent history of the world.

Indianie maja historie nieustajacych konfliktow miedzyplemiennych i miedzygrupowych niezaleznie od wplywow kolonialnych. No i wyglada, ze te tendencje sa uwarunkowane genetycznie. Tak wiec silna hipotezs poparta faktami.

Piotr

Ever heard the expression: calling spade a spade, Mr. Strak? "Gnojek" is what "gnojek" does, and I have proven
that with your own words:
- unable to defend your racist claims (that Indians "do not know how to human") you have publicly accused me of ascribing to you the racist views you never held. To which I quoted your words in which you did just that - linking
the supposed innate low intelligence of the Indian race with them "not knowing how to be human" (see you words above)

In response, Mr. Strak insinuated that my proving him who he is with his own words - might be .... the habits I have from my working with the ...Communist secret police in Poland, an insinuation you has been making on this group dozens(?) hundreds(?) of times, and has been "proving" it by, among other things:
- manipulating his own sources - by not mentioning a sentence that turned his accusations from me onto him,
-falsified a date in his another source - because WITHOUT changing the date - you couldn't have
caught me on a lie, and couldn't use this "lie" to suggest my attempts to hide my supposed relationship with the Communist secret police.
- used the fact that I challenged the Stalinist lies about the mass murder of Polish officers in Katyn by the Soviets,
as a "quite plausible" proof of my working in Canada with ... Polish Communist secret police.

A person who does that, in my book, qualifies as "gnojek", Mr. Strak.

As for your present accusation toward me: that I post "public denunciations, hoping that someone notices and "cancels" [my] opponent" these are quite ... rich:

- coming from an old geezer, who can't be "cancelled", since he is long-time retired and the only damage to his reputation is that people could remember what he wrote in public forum.

-coming from the guy, who tries to shut me up, by repeated linking my posts about him to ... my employer, even though I have never made it a part of my argument (Mr. Strak's own words are more than enough to prove what kind of a person he is)

But it won't shut me up Mr. Strak, no more than your scp ally, "Zexon", who tries to achieve the same by searching and posting personal information about me and my children, the same
way a gang member sends to a potential witness in the case against their gang a note with his address.

And if you succeed, Mr. Strak, and my employer "notices" your accusations toward me - I'll be glad to present my employer with the sample of your writing not about me, but also
about the university, its students, and ethnic groups you consider subhuman:
"[The Indians] don't know how to be human"
Andrew Strak

This way my employer can judge how credible are your accusation.
By their _own words_ you shall know how much their denunciations of others are worth.

===
Piotr Trela

Russet Bulba

Ech tam, panskim celem w sensie kancelacji nie jest bynajmniej moja osoba lecz nasz Ordynator. To chyba jasne z kontekstu sytuacji. Jakis japacz juz probowal bezposrednich donosow w przeszlosci a ta panska nadzieja jest raczej iz ktos ‘ przypadkowo’ wygoogluje jakies teksty. Jezeli sie myle, to niech pan jednoznacznie zaprzeczy a ja przeprosze pana za takie brzydkie mysli o tej motywacji, ktore mnie nachodza czasem.

Piotr

Huh? This thread is about YOU, Mr. Strak, and YOUR racist views. It was you, not your "Ordynator", who claimed that the Indians "do not know how to be human" , and it was
you, not your "Ordynator", who accused me of putting in your mouth the racist views
you claimed you never voiced, and it was you, not your "Ordynator", who in revenge for me quoting YOU - insinuated my links ... with Communist secret police, and it was you, not your "Ordynator", who tried to shut me up by a veiled threat of denunciation to my employer, so hopefully my employer "cancels" me for behaviour "unbecoming of a professor renowned Canadian university".

Interestingly, _now_ you call my University "renowned" - before... not so much:
- you were dismissing the very same university for the ... accommodations it offered to the trans-student (or: "women with penises" as you repeatedly called them)
- you said that you'd rather be in downtown bars than attend _such_ a university
- trying to get at me, you derisively commented on ... the poor quality of the students
attending my university.
You must have ... quite a unique definition of a "renowned". Mr. Strak.

To sum up - you have publicly accused me of:
- behaviour "unbecoming of a professor of a renowned Canadian university, losing your temper so easily"
- "invectives, vulgarisms, provocations, public denunciations in hope that [the quotes from my opponent] will be noticed, resulting in [my opponent] getting "cancelled", and
- then claimed that my actions were not in response to your claims, but to get ... some other person whom nobody discussed in this thread ... fired ("cancelled") from his job

So, kind Sir, please use the text in question (below) to PROVE your accusations that you leveled at me, and to point to where exactly in the discussed post I referred to ... your "Ordynator"
in my attempt to get HIM fired from his job.

Put your money where your mouth is. Mr Strak:

======the text to which A. Strak responded with his accusations ======
A. Strak: To juz panska silna teza, iz nizsza inteligencja jest zwiazana z nizszym czlowieczenstwem, poniewaz pan to tutaj zaimputowal a nie ja"

ja: "Ten blef mozna akurat sprawdzic [ I cytuje wypowiedzi A. Straka w ktorych laczy nizsza
inteligencje Indian z ich ... brakiem czlowieczenstwa]

A. Strak [nie odnosi sie do moich cytatow z jego slow, lecz zaczyna pisac niz gruszki niz pietruszki o jakims] "tzw. mismatch'u"

ja: Aaa - internetowy gnojek publicznie oskarza mnie o nieuczciwosc "imputowania" mu pogladow, ktorych on nigdy nie glosil, a gdy odpowiedzialem dowodzac mu tych pogladow, ktorych rzekomo nigdy nie glosil (patrz ponizej) - to gnojek najpierw probuje zmienic temat na ..."tzw mismatch’u", a gdy ja mowie, ze to zmaina tematu - odpowiada insynuowaniem mojej ...ubeckosci ("Skad te nawyki, panie Piotrze? Belfrowskie, CZY JAKIES GORSZE?")

Ladies and Gentlemen - Mr. Andrew Strak - z tymi tezami ktorych .... nigdy nie glosil:

[...]

Could you kind point where in the above text I was trying to have your "Ordynator" "canceled"
by quoting ... your words, Mr. Strak?

===
Piotr Trela

Russet Bulba

Pytanie bylo konkretne do Piotra, czy zajmuje sie tutaj denucjacja Ordynatora z nadzieja, iz to w koncu dotrze tam gdzie trzeba i narobi Bratu klopotow. Ja jestem jakoby poza Piotra zasoiegiem skoro na emeryturze, jak sam przyznal. A tutaj zamiast jasnego zaprzeczenia i oburzenia ze strony pana Piotra jego typowe wykrety. A wiec rozumiem iz w tych dyskusjach celem pana Piotra jest tzw ‘umoczenie’ jego oponentow u ich pracodawcow lub gdziekolwiek i pan Piotr czyni to wszystko z wysokiego moralnego konia swoich przekonan. Innego wyjasnienia nie widze.

Piotr

On Saturday, November 12, 2022 at 7:49:58 AM UTC-3:30, cyrylme...@gmail.com wrote:

> Pytanie bylo konkretne do Piotra, czy zajmuje sie tutaj denucjacja Ordynatora z nadzieja, iz to w koncu dotrze tam gdzie trzeba i narobi Bratu klopotow.

Zapomnial Pan dodac, ze Andrzej Strak wystosowal to pytanie ... w watku w ktorym NIKT NIE MOWIL
JEGO Ordynatorze, w celu ODWROCENIA UWAGI od postu, w ktorym wykazywalem jakosc charakteru Andrzeja
Straka przy pomocy CYTATOW z tegoz Andrzej Straka.

A wiec nie potrafiac zakwestionowac cytatow z A. Straka dowodzacych, ze A. Strak jest rasistowskim gnojkiem,
radziecki komputer odpowiedzial:
" A u Was to ..cytuja slowa mojego Ordynatora z nadzieja, ze ktos jego publiczne wypowiedzi o innych przeczyta! "

Czy moglby byc Pan _bardziej_ zaklamany, panie Strak?

A tu te slowa w "odpowiedzi" na ktore A. Strak zaczal sie nagle dopytywac o ...swojego Ordynatora:

====
[...]

Pan przypomni, panie Strak, Panskie rozumowanie w ktorym cytowanie _Andrzeja Straka_ tak naprawde
ma na celu "cancelling" .... jego "Ordynatora".

"It's just a privilege to watch your mind at work", Mr. Strak. ;-)

===
Piotr

Russet Bulba

Wijecie sie panie Piotrze, jak ten przyslowiowy robal na szpilce i dalej kapujecie a pytanie bylo proste. Ska ta niemoznosc odpowiedzi?