Hucpa

Piotr

Apr 9, 2022, 2:05:10鈥疨M4/9/22
Joachim Brudzinski:
"Syreny w艂膮czane s膮 te偶 zawsze w rocznic臋 wybuchu Powstania Warszawskiego i Powstanie w Getcie. To "faryzejskie"oburzenie niekt贸rych u偶ytkownik贸w TT nie ma nic wsp贸lnego z troska o ukrai艅skich uchod藕c贸w,tylko jest pr贸b膮 dezawuowania uroczysto艣ci upami臋tniaj膮cych Ofiary Katastrofy"

czyli Joachim Brudzinski opluwa innych i robi to TRYWIALIZUJAC ludobojswo w powstaniu Warszawskim i w Gettcie - bo porownujac je,
w efekcie TWIERDZI, ZE NIE MOGLY BYC GORSZE niz ... jeden wypadek lotniczy.
I jakby tego bylo malo - broni traumy ktor/a chce dotknac milion dzieci ukrainskich, ktore znalazly schronienie w Polsce, gdy miejscu schronienia przed wojna - uslysza wycie tych samych syren, ktore pare tygodni wczesniej zapowiadaly zniszczenie i smierc.

No ale czego PiS nie zrobi dla podlizania sie swojemu Prezesowi i dla ulzenia jego poczuciu politycznej odpowiedzianosci sa smierc brata i innych, bo do tragicznego lotu nie doszloby gdyby nie jego parcie do wyslania za wszelka cene delegacji alternatywnej do oficjalnej delegacji rzadowej.

Jaki ich "Naczelnik" tacy jego "zolnierze".

===
Piotr

brat_olin

Apr 9, 2022, 3:43:26鈥疨M4/9/22
Aj aj aj, jak to czesto w szwedzkiej tv gadaja!

A tutaj dzisiejszy komunikat MSW:

MSWiA 馃嚨馃嚤@MSWiA_GOV_PL:
"Do os贸b posiadaj膮cych ukrai艅skie karty SIM loguj膮cych si臋 do polskich
sieci kom贸rkowych przes艂any zostanie Alert RCB z informacj膮 o uruchomieniu
jutro syren w ho艂dzie Ofiarom Katastrofy Smole艅skiej. SMS zostanie wys艂any
w j臋zyku ukrai艅skim 馃嚭馃嚘"

Brawo MSW. A jutro syreny - i WYCIE nieszczesnych!

--
Smart questions to stupid answers

a a

Apr 9, 2022, 4:51:33鈥疨M4/9/22
napisa艂em rano, 偶eby tak zrobi膰
ale Alert RCB to nie jest najlepszy pomys艂, bo to ma by膰 informacja a nie alarm, wywo艂uj膮cy stres
czyli RCB Info
i wyslane tydzie艅 wczesniej, bo nie ka偶dy czyta alerty, nosi telefon przy sobie, albo dosta艂 kart臋 sim,
a 7 dni to dobry czas aby informacja zosta艂a rozpowszechniona w 艣rodowisku uchod藕c贸w z Ukrainy

A tak pojawi sie efekt odwrotny
Alert RCB, a za kilka godzin syreny zawyj膮
i to mo偶e wywo艂a膰 nawet przera偶enie, a nie tylko dyskomfort.

Ale b臋dzie wszystko OK

brat_olin

Apr 9, 2022, 5:07:08鈥疨M4/9/22
mant...@gmail.com wrote:

> Ale b臋dzie wszystko OK

W GW na pewno kogos znajda, ktoremu/rej sie zle skojarzy.
Na szczescie nie bedzie syren w Kanadzie.

a a

Apr 9, 2022, 5:12:53鈥疨M4/9/22
Niech Piotrus szybko pisze do tego Rasa Tafariana z Wietnamu
bo on jeszcze bardziej nawiedzony i to codziennie

https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/GIXHrrVqZc0

Piotr

Apr 9, 2022, 6:36:24鈥疨M4/9/22
On Saturday, April 9, 2022 at 5:13:26 PM UTC-2:30, brat_olin wrote:

> Aj aj aj, jak to czesto w szwedzkiej tv gadaja!

To juz przestali gadac:
"Aj waj, aj waj, jak to gadaja w szwedzkiej tv..." ?
niepodpisany anonim ze Szwecji

Te Zydy nie dosc, ze media opanowali, to teraz probuja ukrywac demaskujace ich kalki jezykowe?

> [...]
> jutro syren w ho艂dzie Ofiarom Katastrofy Smole艅skiej. SMS zostanie wys艂any

To ... na pewno pomoze malym dzieciom majacym PTSD po bombardowaniach na Ukrainie.

I uzasadni wprowadzenie tych syren AKURAT TERAZ. Musi co ta "okragla" .... dwunasta rocznica.

I NAJWAZNIEJSZE - to n pewno usprawiedliwi Brudzinskiego, o ktorego slowach jest ten watek
i o ktorym pisalem:

"TRYWIALIZUJE ludobojswo w powstaniu Warszawskim i w Gettcie - bo porownujac je, w efekcie
TWIERDZI, ZE NIE MOGLY BYC GORSZE niz ... jeden wypadek lotniczy"

Specjalnie z mysla o naszym "spelnionym politologu" nawet podkreslilem WIELKIMI literami najwazniejsze slowa
- ale mimo to udalo mu sie ich NIE DOSTRZEC. Aj aj aj, jak to czesto mowia Szwedzi probujacy zdyskredytowac
oponenta sugestia zydowskosci.

Piotr

andal

Apr 10, 2022, 1:00:02鈥疉M4/10/22
Trela, chcesz porz膮dzi膰? kup se wid艂y

a a

Apr 10, 2022, 10:36:46鈥疉M4/10/22
K贸mpel Pacanowa zn贸w nawija

https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/xNvrm0pwLR4

co za podobie艅stwo

Piotr

Apr 10, 2022, 11:17:43鈥疉M4/10/22
> K贸mpel Pacanowa zn贸w nawija

I urojenia Man(t)olka, wsparte jego pacanowska ortografia - maja bronic trywilizacji
Powst. Warszawskiego i w Gettcie przez Lizusa Prezesa, Joachima Brudzinskiego - jak?

a a

Apr 10, 2022, 11:21:50鈥疉M4/10/22
==K贸mpel Pacanowa zn贸w nawija

==https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/xNvrm0pwLR4

==co za podobie艅stwo

Co za g艂臋bia my艣li

@RasPacan贸w

brat_olin

Apr 18, 2022, 10:10:38鈥疉M4/18/22
brat_olin wrote:

> W GW na pewno kogos znajda, ktoremu/rej sie zle skojarzy.
> Na szczescie nie bedzie syren w Kanadzie.

Znow syreny w Warszawie;
https://twitter.com/CisekZ1/status/1516040761661394952

Piotr

Apr 18, 2022, 10:56:24鈥疉M4/18/22
On Monday, April 18, 2022 at 11:40:38 AM UTC-2:30, brat_olin wrote:

> Znow syreny w Warszawie;
> https://twitter.com/CisekZ1/status/1516040761661394952

Musi co Wielkanoc - nasz chrzescijanski profesor promuje ... wybielanie ludobojcow i opluwanie jego ofiar, bo POROWNANIEM Smolenska do Getta implikuje ze Holokaust to przesadzony skoro to co sie dzialo w Gettcie Warszawskim MOZNA POROWNC z .... katastrofa lotnicza.

No ale czego sie nie zrobi zeby usunac poczucie winy jego "Naczelnika" - bez ktorego ambicji politycznych lot do Smolenska by sie nie odbyl, ani piloci nie czuliby presji do ladowania
za wszelka cene na nieznanym sobie lotnisku, niemajacym systemow naprowadzania
do ladowania cywilnych samolotow i w gestej mgle.

Panowe i Panie - wstydzacy sie swojego nazwisk katolicki profesor ze Szwecji, at his best.
Oh, how the mighty have fallen ....

===
Piotr

a a

Apr 18, 2022, 11:22:19鈥疉M4/18/22
On Sunday, 10 April 2022 at 17:17:43 UTC+2, Piotr wrote:
Zn贸w si臋 Pacan贸w nie mo偶e wysra膰 na dworze
bo mr贸z 艣ciska doop臋

Cold spot in Canada: -33.9 掳C-29.0 掳F Eureka, NU

https://weather.gc.ca/canada_e.html

A okien w szkole jak nie umy艂 na Bo偶e Narodzenie, tak nie umy艂 na Wielkanoc
i plamy, zacieki, nieprzezierne,
okropny syf

Ale na gl臋dzenie czas ma, ale do prawdziwej roboty ma 2 lewe r臋ce

Biedni studenci zn贸w przyjd膮 do brudnej szko艂y

A fe

https://i0.wp.com/gazette.mun.ca/wp-content/uploads/2017/11/biology.jpg

Na jedn膮 szyb臋 go艂膮b zrzuci艂 bia艂e goofno

Ale co to tam, najwa偶niejsze jest gl臋dzenie bez sensu
o sikaniu na le偶膮co

Piotr

Apr 18, 2022, 3:18:34鈥疨M4/18/22
On Monday, April 18, 2022 at 12:52:19 PM UTC-2:30, mant...@gmail.com wrote:
> On Sunday, 10 April 2022 at 17:17:43 UTC+2, Piotr wrote:

pogratulowac czasu reakcji - Matolek zabrzeczal po ... 8 dniach od oryginalu.
A tu OBECNA wymiana, po odgrzaniu tego watka przez PiSiaka ze Szwecji promujacego PiSiaki z twitera:

Niepodpisany adresat osobistych zyczen min Czarnka, min. edukacji narodowej tak wyedukowanego ze przekonanego ze ludzie zyja na Ziemi od "Miliardow lat":

On Monday, April 18, 2022 at 11:40:38 AM UTC-2:30, brat_olin wrote:
> Znow syreny w Warszawie;
> https://twitter.com/CisekZ1/status/1516040761661394952

ja: Musi co Wielkanoc - nasz chrzescijanski profesor promuje ... wybielanie ludobojcow i opluwanie jego ofiar, bo POROWNANIEM Smolenska do Getta implikuje ze Holokaust to przesadzony skoro to co sie dzialo w Gettcie Warszawskim MOZNA POROWNC z .... katastrofa lotnicza.

[...]

=

Na co wlacza Nasz Ma(n)tolek z blyskotliwym:

> Zn贸w si臋 Pacan贸w nie mo偶e wysra膰 na dworze
> bo mr贸z 艣ciska doop臋 A okien w szkole jak nie umy艂 na Bo偶e Narodzenie, tak nie umy艂 na Wielkanoc i plamy, zacieki, nieprzezierne, okropny syf

Po ich obroncach poznace ich ... Wielkie umysly mysla, i argumentuja podobnie *

^* Patrz broniony przez Ma(n)tolka Reprezentant Wartosci Chrzescijanskich i Nauczania sw. JPII o Godnosci Czlowieka:

- " rapefugees",
- godnie porownuje ich do kalu (""Dzungla w kal茅. Czy juz posprzatali?")
- innych oskarza zdrade swojego narodu (o Lisie - "Foxdojcz", o Bidenie - "China-Joe")
- "Zielony debil" (o premierze Trudeau)
-o prezydencie Polski: "od kiedy ten analfabeta [bo napisal: "nadzieji"] roi sie wam dowcipny?", MIMO ze ON SAM wczesniej pisal:

- "tylko dzieki mitowi Lecha (i legendzie ukrywajacego sie chyba do 1985 r. Bujaka) Polacy nie stracili nadzieji"
Leszek Andrzej Kleczkowski

-"To jest usmieszek radosci i nadzieji"
Leszek Andrzej Kleczkowski

-"Pisze to pelen zyczliwosci i nadzieji."
Leszek Andrzej Kleczkowski

- "Prosze nie tracic nadzieji"
Leszek Andrzej Kleczkowski

Rzeczywiscie - ci piszacy "nadzieji" to analfabeci ktorym roi sie ze sa dowcipni.
"To jest zenada, ZENADA! Jak mi sie podobnie pogorszy na stare lata, to prosze mnie odciac od internetu". Hmm. kto to mogl napisac ...
=
Piotr

brat_olin

Apr 18, 2022, 3:26:27鈥疨M4/18/22
Piotr wrote:

> Panowe i Panie - wstydzacy sie swojego nazwisk katolicki profesor
> ze Szwecji, at his best. Oh, how the mighty have fallen ....

Spieprzaj, dziadu!

a a

Apr 18, 2022, 5:04:15鈥疨M4/18/22
On nie mo偶e 偶yc bez tych kartotek, inwigilacji, 艣ledztw b ez ujawniania cudzych danych osobowych

Raz tylko spotkalem takiego gostka gdy staralem sie o paszport
to mnie pytal czy mam rodzin臋 w Hameryce
czy rodzina przysy艂a paczki, kiedy ostatnio przyslala
\czy w paczkach otrzymujemy dolary

Gdy odpowiedzia艂em, 偶e nie by艂o 偶adnych dolarow to otworzy艂 szuflad臋 i wyja艂 100 $
i powiedzial, 偶e n ie wolno wk艂ada膰 pieni臋dzy do paczek
i kas臋 ponownie schowa艂 do szuflady
==

=D艂ugie, spracowane r臋ce potomka Wiking贸w, tw贸rcy Inwigilacji Internetowej dosi臋gn膮 ka偶dego

=1. The Principles of Internet Surveillance by Prof. Pacan贸w,

=2. The Principles of Internet Investigation by Prof. Pacan贸w,

=za co Rada 艢wiatowego Internetu przyzna艂a Nagrod臋 Nobela z dziedziny inwigilacji

=Dorobek naukowy badacza jest znamienity i oceniony na not臋 wyr贸偶niaj膮c膮
=i potwierdza swoj膮 warto艣膰 i skuteczno艣膰 w codziennych testach.

=Najwa偶niejsze, 偶e szko艂a zakupi艂a ju偶 specjalistyczny sprz臋t badawczy, zwany naukowo-badawczym mikroskopem, przez co =badania b臋d膮 jeszcze bardziej dog艂臋bne i precyzyjne.

=Gratulacje dla Prof. Pacanowa nap艂ywaj膮 z ca艂ego 艣wiata, od g艂贸w pa艅stw, ministr贸w, z Watykanu, z ONZ-u
=i ta lista wydaje si臋 nie mie膰 ko艅ca

=Do艂膮czamy si臋 z gratulacjami

===Cold spot in Canada: -135.2 掳C -231.4 掳F Eureka, NU

https://weather.gc.ca/canada_e.html

Przy nim efbiaje i siajeje czy ipeeny to amatorzy

On po prostu szuka roboty gdy Kremlin zaprzesta艂 finansowac klimaktolog贸w od global cooling

Ale nic nie m贸wi, czy prowadzi podobne kartoteki studentow
i Justina

Okien w szkole na 艣wieta nie umyl i to mnie bardzo niepokoi,
bo reszta nie ma znaczenia

Piotr

Apr 18, 2022, 5:21:16鈥疨M4/18/22
On Monday, April 18, 2022 at 4:56:27 PM UTC-2:30, brat_olin wrote:

> Spieprzaj, dziadu!

Chce powiedziec, ze ten facet, ktory pisal "nadzieji" z konta "Leszek Andrzej Kleczkowski", pisal
o Walesie:
np.:
- "tylko dzieki mitowi Lecha (i legendzie ukrywajacego sie chyba do 1985 r. Bujaka) Polacy nie stracili nadzieji"
Leszek Andrzej Kleczkowski, nonimowal go na "Polaka Tysiaclecia", ktory tak wazelinowal Walesie ze az sie rzygac chcialo:

"Za dwa lata bedzie wybor jednego jedynego czlowieka, ktory wywarl najwiekszy wplyw - trzymam kciuki za Lecha!
Pewnym problemem oczywiscie jest fakt, ze Lechu dzialal w koncowce XX wieku, nastepny wiek przed nim,
tak wiec ci co wybieraja moga skoncentrowac sie na jakichs mniejszych figurach jak Churchill czy FDR..."
Leszek Andrzej Kleczkowski

"Ten sam problem bedzie oczywiscie, gdy Czlowieka Tysiaclecia wybierac beda - Lechu siedzi okrakiem na dwoch milleniach!"
Leszek Andrzej Kleczkowski

- "Lechu ambasador i dyplomata"
- "Lechu! (Re: Stulecie Nobla)"
- "Lechu dyplomata i maz stanu."
- "Lechu - Man of the Century?!"
- "Polak Tysiaclecia"
- "Lechu w Oslo (stulecie Nobla)"
- "George jak Lechu."
-" Lechu w Ameryce."
-" Lechu na Olimpiade!"
-" Lechu na Olimpiadzie."
-" Lechu fetowany na Zachodzie i Wschodzie."
- "Lechu do Georga W."
- "Lechu o tragedii w USA."
- "Lechu jest przeciwny."
- "Lechu na prezydenta of the US of Europe!"
- Leszek Andrzej Kleczkowski

i byl dumny ze swojego nazwiska rodowego i wywodzil je do jednego z Lisowczykow to JAKIS OSZUST tylko PODSZYWAJACY sie pod prawdziwego Leszka Andrzeja Kleczkowskiego?

A to gnojek !

Piotr

Apr 18, 2022, 5:41:11鈥疨M4/18/22
Uderz w Pierwszego Wazeliniarza i Obludnika Scp , a Ma(n)tolek zabrzeczy...

On Monday, April 18, 2022 at 6:34:15 PM UTC-2:30, mant...@gmail.com wrote:

> On nie mo偶e 偶yc bez tych kartotek, inwigilacji, 艣ledztw b ez ujawniania cudzych danych osobowych

Poglady PUBLIKOWANE pod swoim nazwiskiem na PUBLICZNEJ grupie DYSKUSYJNEJ w celu PODZIELENIA sie nimi z innymi,
NIE SA "cudzymi danych osobowymi", Ma(n)tolku. ZWLASZCZA gdy sie publicznie OPLUWA innych:

"na kolana przed Dubya i o wybaczenie prosic!"
Leszek A. Kleczkowski

- "Lechu sie sam obroni przed glupota jego oszczercow."
Leszek Andrzej Kleczkowski

- " Wot i typowy antywalesista. Piana na oczach, amnezja historyczna."
Leszek A. Kleczkowski o p. Adamie Kusnierzu

a na jego pytanie "dlaczego niby Kaczynski od Walesy gorszy?" odpowiedzial:
- "Bo nie ma mitu Kaczynskiego, bo to nie on skakal przez plot."
eszek A. Kleczkowski

I widzi Mantolek - dzieki niemu okazja aby przypomniec dorobek tego Leszka Andrzeja Kleczkowskiego. I wieksza szansa,
ze gdy jego wnusiu czy wnusia beda sie chcieli dowiedziec jakim czlowiekiem naprawde byl dziadzio Lesio p - beda mogli sie dowiedziec
nie z inisynuacji o nim, A Z JEGO WLASNYCH SLOW. Tyle z nas zostanie, co o nas pamietaja...

a a

Apr 18, 2022, 7:28:34鈥疨M4/18/22
Ju偶 znalazlem, gdzie inwigilacja Pacanowa mo偶e zosta膰 sprzedana

"Macronowi ta gra wychodzi lepiej, gdy z emfaz膮 przypomina najbardziej radykalne wypowiedzi swojej przeciwniczki, w kt贸rych wzywa艂a do wyj艣cia z Unii i z NATO i ostro atakowa艂a francuskich muzu艂man贸w, kt贸rych jest w kraju oko艂o sze艣ciu milion贸w.

Czyli kampanie wyborcze i znajdowanie hak贸w na przeciwnik贸w, co m贸wili, kiedy i o kim i na kogo.

https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/le-pen-nie-atakuje-juz-muzulmanow-ale-macron-uwaza-to-za-wyborcza-gre/bl7bp1f,79cfc278

Tam Pacan贸w znajdzie robot臋

Mo偶e ju偶 zacz膮膰 zbiera膰 haki na swojego Justina albo na jego przeciwnik贸w
i potem je sprzeda膰

A jak Pacan贸w b臋dzie pods艂uchiwa艂 studentow, co mowia i na kogo po zaj臋ciach
\to te偶 b臋dzie mial towar do sprzedania zainteresowanym

a a

Apr 18, 2022, 7:33:15鈥疨M4/18/22
Wed艂ug relacji tego uczestnika, po wej艣ciu do sali konferencyjnej Le Pen wyj臋艂a z torby flag臋 europejsk膮 i poprosi艂a swoich pracownik贸w o powieszenie jej na 艣cianie i zrobienie zdj臋膰 (kt贸re nast臋pnie zosta艂y przes艂ane do Parlamentu w celu uzyskania zwrotu koszt贸w). Gdy tylko sko艅czyli, Le Pen mia艂a powiedzie膰, wskazuj膮c na flag臋: "Schowaj to g贸鈥o".

https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/le-pen-nie-atakuje-juz-muzulmanow-ale-macron-uwaza-to-za-wyborcza-gre/bl7bp1f,79cfc278

No i z tego 偶yj膮 kablarze

Piotr

Apr 19, 2022, 10:10:39鈥疉M4/19/22
On Monday, April 18, 2022 at 12:26:24 PM UTC-2:30, Piotr wrote:

> Musi co Wielkanoc - nasz chrzescijanski profesor promuje ... wybielanie ludobojcow i opluwanie jego ofiar, bo POROWNANIEM Smolenska do Getta implikuje ze Holokaust to przesadzony skoro to co sie dzialo w Gettcie Warszawskim MOZNA POROWNC z .... katastrofa lotnicza.

An update - nasz twiiterowy autorytetet naszego profesora, CisekZ1, szydzil pewien siebie z rzekomego zaklamania oponentow
kultu smolenskiego ze niech chcieli traumtyzowania ukrainskich dzieci syrenami w "okragla" 12-ta rocznice 1Smolenska, ALE NIE MAJA NIC PRZECIWKO syrenom z okazji upaminetnianai ludobojstwa Zydow w Gettcie. Oto pewien siebie CisekZ1:

"Tydzie艅 p贸藕niej - ju偶 spoko, ju偶 traumy nie b臋dzie. Wstyd."

A tu sie okazuje ze ZA wyciem "tydzein pozniej" jest .... PiSowski wojewoda mazowiecki, a przeciw - .... organizatorzy
upamietniania Getta - Zydzi z organizacji "Polin", oraz Rafal Trzaskowski.

Jak to leciala Panska ulubiona fraza, panie K.?

"Strzelenie sobie Cioskiem Z16 w stope i to z wysokiego konia? "

Piotr