Moj serwer jest "down"

Jerzy Pawlowski

No to sprobuj Viagre, pomoze ci byc "up".

--
"Imbéciles réveillez vous!"

Jerzy Pawlowski (j...@panix.com)

E.Wisniewska

miro...@fullcomp.com.au wrote:

> .....Mysle, ze w swietle rozwoju sytuacji, warto w owe linki zajrzec.
>
> Pozdrawiam.
>
> Miroslaw M Krupinski
> http://worf.albanyis.com.au/~matuzal/KRAJ_UTRACONY.htm
> http://worf.albanyis.com.au/~matuzal/KRAJ_UTRACONY_30.htm

Nie bardzo. Nawet paszkwili nie mozna juz poczytac ("Not found").Tylko
pochwaly na Pana Generala pracuja - zapis dyskusji, ktora i tak
jest w archiwum sciepy.
Specyficznie tez zniknelo zagraniczne przemowienie Gen. oparte
na adaptacji wielu pogladow Brzezinskiego - co za hipokryta;
co za umiejetnosc eksploatacji?To chyba z archiwum Reuters.
Czy teraz ma poleciec Archiwum Reuters?
A w ogole to moj printer rozlaczony od komputera juz po wydrukowaniu
zlotych mysli - toz to juz "public record", juz dostepny publicznie.
/No to mamy juz tego "kota"; cieplo/
Czy dlugo jeszcze mozna grac w te ciu-ciu babke?

Nb. Filipski wciaz kompletniee "free".

E.Wisniewska

miro...@fullcomp.com.au wrote:

> Nie sprobuje, Panie Jerzy. Wyraznie pada na mozg.
>
> Miroslaw M Krupinski

Patrzcie, zgadza sie ze mna, Szanowny Pan oczywiscie.To chyba jakas
pomylka.
Serwer down; mozg up. To nie jest az tak zle.

E.Wisniewska

miro...@fullcomp.com.au wrote:

> Nie sprobuje, Panie Jerzy. Wyraznie pada na mozg.
>
> Miroslaw M Krupinski

I co pada na spanie o 4:12 rano?

miro...@fullcomp.com.au

Przepraszam wszystkich korespondentow czekajacych na maile.
Moj serwer jest czesciowo sparalizowany ( bez maila i netu). Pracuje
tylko news serwer.

Czy ktos moze mi dac znac (poprzez "Re" tutaj) czy moje linki
podane w podpisie sa w tej chwili odbieralne?

Wiadomosc dla p. Filipskiego i Strzygi - korespondencje odebralem,
odpowiedzi czekaja na wysylke jak sie serwer pozbiera do kupy.

Pozdrowienia

Miroslaw M Krupinski
http://worf.albanyis.com.au/~matuzal/Pegaz.htm
http://www.fullcomp.com.au/~miroslaw/KRAJ_UTRACONY.htm

RU8xx

Miroslaw Krupinski napisal:

>Czy ktos moze mi dac znac (poprzez "Re" tutaj) czy moje linki
>podane w podpisie sa w tej chwili odbieralne?

Pierwszy pracuje, az milo popatrzec, ale drugi pokazal to:

The site is down, overloaded, or unreachable. Try connecting again later.

Pozdrawiam.

Pawel Jedrzejewski RU...@aol.com

miro...@fullcomp.com.au

Dziekuje bardzo, Panie Pawle - jest tak jak przypuszczalem. Wlasnie
zaladowalem duplikaty ostatnich dwoch numerow "Kraju Utraconego"
na zapasowy (ten pracujacy serwer). Linki w podpisie.

miro...@fullcomp.com.au

> [...]

> "Imbéciles réveillez vous!"
>
> Jerzy Pawlowski (j...@panix.com)

Nie sprobuje, Panie Jerzy. Wyraznie pada na mozg.

miro...@fullcomp.com.au

On Thu, 10 Dec 1998 04:17:47 GMT, miro...@fullcomp.com.au wrote:

Juz znow pracuje. Dziekuje wszystkim za pomoc na linii. Korespondencja
ostatniego dnia przepadla w czasie awarii -prosze nadawcow o powtorzenia
jesli wazna.

Pozdrowienia.

miro...@fullcomp.com.au

On Wed, 09 Dec 1998 22:20:38 -0600, "E.Wisniewska" <art...@bellatlantic.net> wrote:

> [...]
>/No to mamy juz tego "kota"; cieplo/
>Czy dlugo jeszcze mozna grac w te ciu-ciu babke?

Wszystko juz jest spowrotem na wlasciwym serwerze (linki nizej).
Materialy z serwera zastepczego wycofane dla oszczednosci miejsca.

Miroslaw M Krupinski
http://worf.albanyis.com.au/~matuzal/index.htm
http://www.fullcomp.com.au/~miroslaw/KRAJ_UTRACONY_30.htm

LDenterint

> [...]

>Wiadomosc dla p. Filipskiego i Strzygi - korespondencje odebralem,
>odpowiedzi czekaja na wysylke jak sie serwer pozbiera do kupy.

przepraszam, czy" Twoja Matka byc Polka", bo w takim dziwnym jezyku piszesz ?

miro...@fullcomp.com.au

Zainteresowani odebrali bez problemu i protestow - pewnie wyszkoleni
PiGinZulu narzeczu. Z matka - strzal w dziesiatke - wykladala jezyki obce.

http://www.fullcomp.com.au/~miroslaw/KRAJ_UTRACONY.htm