Gmyz: Część niemieckich ekologów domaga się powrotu do energetyki jądrowej. To lobbyści przemysłu

Zexon

https://youtu.be/SrE6NH-SeV4

--
Jak dodać polską klawiaturę w Windows 10 wersji US w ciągu 3 minut.
https://www.isunshare.com/windows-10/add-keyboard-in-windows-10.html
Jak pisać polskie litery? Prawy ALT + litera, ź Prawy ALT + x
Jak dodać polską klawiaturę do Ubuntu
https://pl.if-koubou.com/articles/how-to/add-keyboard-input-language-to-ubuntu.html

Russet Bulba

Ano. Pan Piotr i mu podobni leza i kwicza. Wylozyli energetyke niemiecka na lopatki.

Piotr

To ten sam Gmyz, ktory odkryl trotyl we wraku w Smolensku? Lobbysta przemyslu smolenskiego?

Piotr

On Sunday, October 17, 2021 at 11:42:34 PM UTC-2:30, cyrylme...@gmail.com wrote:
> Ano. Pan Piotr i mu podobni leza i kwicza. Wylozyli energetyke niemiecka na lopatki.

I to jest najblyskotliwszy argument jaki nasz Amerykanin potrafil sie zdobyc.

Jak to ktos kiedys madrze zauwazyl:
"Co do tych glupich Kanadoli, co coz moj Boze, czesto wygladaja na tytanow intelektu w porownaniu ze zwyklym
Amerykaninem. "When the American public walks, its knuckles graze the ground" i ja tego nie wymyslilem.
Jest to oryginalnie z poludnia."

====
Piotr

Russet Bulba

Argument? Ja wcale z panem tematu nie dyskutuje. Stwierdzam tylko prawde.

Zexon

On 2021-10-18 9:00 a.m., Piotr wrote:
> To ten sam Gmyz, ktory odkryl trotyl we wraku w Smolensku? Lobbysta przemyslu smolenskiego?

Dlaczego Piotr jeździ hyundaiem a nie rowerem lub hulajnogą?

a a

ekologia to agenda a nie nauka

lobbyści używaja ekologów do realizacji biznesów
i raz krowy puszczaja bąki
a raz psy chodza zarażone koronawirusem

i w zależnosci co się oplaca, taka kampania jest organizowana, bo każda kosztuje i musi być sponsor i musi mu się to opłacać, czyli wygenerować zysk

Jak będzie mial zysk to będzie reklamowal plastikowa pościel, plastikowe łózka, plastikowe koce, prześcieradła, poduszki

i oczywiąście te plastiki będą najzdrowsze./

Piotr

On Monday, October 18, 2021 at 7:20:48 PM UTC-2:30, Zexon wrote:

> Dlaczego Piotr jeździ hyundaiem a nie rowerem lub hulajnogą?

Zexon pozwoli, ze go zacytuje w jednym z moich kursow w ktorych mowimy o climate change i climate change deniers
jako ilustracje. Bedzie w dobrym towarzystwie - zaraz obok prof. dr. hab. Leszka A Kleczkowskiego ktorego cytuje,
oczywiscie z podaniem autora, z jego cykli watkow w ktorych odliczal co miesiac ile to lat i mieisicy od czasu gdy zakonczyl
sie "tzw." global warming.

Zexoni tekst jest ilustracja innego klasycznego chwytu denierow - argument wszystko albo nic - jesli nie zrezygnowales z
WSZYSTKICH wytworow cywilizacji to nie masz prawa krytykowac tych ktorzy uzywaja dwa razy wiecej zasobow Ziemi niz ty
ani przemyslow robiacych setki milardow dolarow profitu rocznie dzieki bezplatnym zrzucaniu CO2 do atmosfery.

I dokladnie te sama linie argumentu uzyl miedzynarodowy koncern naftowy BP, ktory po poradzie od wynajetej firmy PR-owej Ogilvy & Mather, zaczal promowac "carbon footprint calculator" - aby kazdy mogl sobie policzyc ile produkuje CO2 - po to aby skoncentrowac odpowiedzialnosc na jednostkach a nie koncernach naftowych i petro-states jak ROsja i Arabia Saudyjska, ktorych setki miliardow
dolarow zysku rocznie bylyby zagrozone gdyby musiliby placic za koszty zmiany klimatu na razie ponoszone glownie przez biedne kraje i przyszle pokolenia, ktorzy nie maja udzialu w ich profitach, ale ponosza za to koszty. To tzw. "prywatyzacja zyskow z socjalizacja kosztow".

https://mashable.com/feature/carbon-footprint-pr-campaign-sham

British Petroleum, the second largest non-state owned oil company in the world, with 18,700 gas and service stations worldwide, hired the public relations professionals Ogilvy & Mather to promote the slant that climate change is not the fault of an oil giant, but that of individuals.

It’s here that British Petroleum, or BP, first promoted and soon successfully popularized the term “carbon footprint" in the early aughts. The company unveiled its “carbon footprint calculator” in 2004 so one could assess how their normal daily life — going to work, buying food, and (gasp) traveling — is largely responsible for heating the globe. A decade and a half later, “carbon footprint” is everywhere. The U.S. Environmental Protection Agency has a carbon calculator. The New York Times has a guide on “How to Reduce Your Carbon Footprint.” Mashable published a story in 2019 entitled “How to shrink your carbon footprint when you travel.” Outdoorsy brands love the term.

“This is one of the most successful, deceptive PR campaigns maybe ever,” said Benjamin Franta, who researches law and history of science as a J.D.-Ph.D. student at Stanford Law School.

Of course, no one should be shamed for declaring an intention to “reduce their carbon footprint.” That’s because BP’s advertising campaign proved brilliant. The oil giant infused the term into our normal, everyday lexicon. (And the sentiment is not totally wrong — some personal efforts to strive for a cleaner world do matter.) But there’s now powerful, plain evidence that the term “carbon footprint” was always a sham, and should be considered in a new light — not the way a giant oil conglomerate, who just a decade ago leaked hundreds of millions of gallons of oil into the Gulf of Mexico, wants to frame your climate impact.
===========

Piotr

On Monday, October 18, 2021 at 7:39:11 PM UTC-2:30, mant...@gmail.com wrote:

> ekologia to agenda a nie nauka

na uniwersytecie w Pacanowie nie uczyli rozroznienia miedzy "environmental sciences" a "environmentalism"?
Maybe you should ask for your money back.
==
Piotr

andal

On Mon, 18 Oct 2021 15:25:57 -0700, Piotr wrote:

> Zexon pozwoli, ze go zacytuje w jednym z moich kursow w ktorych mowimy o
> climate change i climate change deniers jako ilustracje. Bedzie w dobrym
> towarzystwie

Trela, nie wstydz sie, hyundai nie jest zly, dmucha co2 tak jak inne a ty
placisz carbon tax wiec ci wolno

a a

Pacanów w Kanadzie, kto by pomyślał

==w jednym z moich kursow w ktorych mowimy o climate change i climate change deniers

to nie jest żaden kurs a demagogia i agenda, szkoda na to czasu

climate changes to tautologia według Heraclitusa
czyli
Panta rhei ("everything flows")
i tu czytać a nie wiecznie ględzić bez sensu
https://en.wikipedia.org/wiki/Heraclitus#Panta_rhei_(%22everything_flows%22)

Mamy aktywny wulkan na Karaibach i to jest nauka, bo nikt tego nie przewidział
i jak nie zaprzestanie wyrzucania lawy do końca roku, to wyspa La Palma zostanie zamknięty dla turystyki i mieszkanców
i już we wrzesniu wszyscy powinni zostac ewakuowani bo będą cięzko chorowali wdychając opary siarki i pył wulkaniczny, czyli pumeks.

To że ten syf z wuykany, w postaci chmury już dociera do Europy, to agenda twierdzi, że to się rozrzedzi w powietrzu.

Ale jest inna grupa , która twierdzi, że gdy wulkan będzie wyrzucał za dużo lawy i stożek wyrośnie za wysoko, to nastąpi pęknięcie wulkanu i oderwanie sie dużych mas skały i gdy wpadnie do oceanu to wywola mega tsunami, które zatopi nabrzeżne miasta w Europie, Afryce i zgina miliony.

I zamiast codziennie ględzić niech się zabiera do roboty i leci na La Palma i zbada, czy katastrofa nastąpi

Niech leci z całym Pacanowem, ale niech zrobi cokolwiek realnego
bez codziennego day dreaming.

a a

hyundaje mój znajomy importował 20 lat temu do Europy
a dzisiaj to niszowy producent

Zexon

On 2021-10-18 4:25 p.m., Piotr wrote:

> [...]
> oczywiscie z podaniem autora, z jego cykli watkow w ktorych odliczal co miesiac ile to lat i mieisicy od czasu gdy zakonczyl

Bla, bla, bla, Piotrze macie minutę drogi do autobusu numer 15, który zawiezie cię do pracy.
https://tinyurl.com/y5bker98

a a

ale to jest wszystko fake i agenda p[olityczna
w tym nie ma nawet ziarnka wiedzy ani nauki

Wiedza jest z analizy aktywności slonca

I NASA taka posiada i skoro NASA określiła lata 2020/21/22 latami minimum aktywności słonca i 0 plam na słoncu to znaczy , że Wodospady Niagara znów zamarzną i Kanady będzie żyła z mrozem -60 C
czyli ludzie i biznesy ucierpią i uciekną w cieplejsze klimaty.

Global Warming to był fake aby dac Nobla Al Gorowi, a ponieważ z niego taki naukowiec jak ..... ... .... to podparli go profesorem Mannem , tym od kijów hokejowych

I 3 lata ich zwalczalem, że global warming to fake
no i udało się
i zmienili Global Warming
na tautologię Climate Changes, według Heraclitusa

a dzisiaj juz nie mam czasu, aby
ich fake zmienić na
Slonce decyduje o klimacie na ziemi

The Sun Controls Climate on the Earth

Niech żyją deluzjami , skoro na nic więcej ich nie stać.

Piotr

On Monday, October 18, 2021 at 8:20:40 PM UTC-2:30, mant...@gmail.com wrote:

> climate changes to tautologia według Heraclitusa czyli Panta rhei ("everything flows")

slyszal ze dzwonia, ale nie wie co to znaczy. to ze "klimat sie zawsze zmienia" to kolejny z "talking point" punktow,
ktore koncerny naftowe sprzedaja matolkom, oraz tym ktorzy inteligentni ale to kupia w ramach "confirmation bias"
- darowanemu argumentowi, ktory popiera nasz swiatopoglad, nie zagladamy w zeby.

To, ze "klimat sie zmienial na dlugo zanim pojawili sie ludzie" nie dowodzi, ze ludzie nie moga zmienic klimatu
tak samo jak z faktu, ze pozary lasow byly na dlugo przed ludzmi nie dowodzi, ze facet z dwoma kanistrami benzyny
nie moze podpalic lasu.

Piotr

Piotr

On Monday, October 18, 2021 at 8:36:12 PM UTC-2:30, Zexon wrote:

> Bla, bla, bla

Jak mawial rodak bratolina: "Co (anonimowy) smierdziel wytnie, mozan wkleic z powrotem". Wiec wklejam:

[...]

“This is one of the most successful, deceptive PR campaigns maybe ever,” said Benjamin Franta. Of course, no one should be shamed for declaring an intention to “reduce their carbon footprint.” That’s because BP’s advertising campaign proved brilliant.
> [...]
===========

> Piotrze macie minutę drogi do autobusu numer 15, który zawiezie cię do pracy.

Po co kiedy jest rower?
==
Piotr

Zexon

On 2021-10-18 6:00 p.m., Piotr wrote:

> [...]
> ani przemyslow robiacych setki milardow dolarow profitu rocznie dzieki bezplatnym zrzucaniu CO2 do atmosfery.

Pytanie jest, co tak naprawdę Piotr zrobił dla środowiska? Odpowiedź jest prosta: nic prócz
bablania. Gdy podpowiadam Piotrowi, jak chociaż w niewielkim stopniu może, pomóc środowisku
korzystając z autobusu linii 15, który podwiezie go pod sam uniwersytet to Piotrowi wychodzi piana
na usta i zaczyna coś bełkotać bez sensu.

andal

pospalales lasy zeby dostac wiekszy carbon tax rebate?

brat_olin

Piotr wrote:

> Bedzie w dobrym towarzystwie - zaraz obok prof. dr. hab.
> Leszka A Kleczkowskiego

Spieprzaj, dziadu!

--
Smart questions to stupid answers

a a

Piotrusiu,
żebyś chociaż mial Nobla, to bym wiedział, że masz jakiś dorobek naukowy
a tu codzienne ględzenie na poziomie szkoły sredniej
i agenda nauczkowa na poziomie Pacanowa

I te dziecinne argumentacje z logiką na poziomie szkoły sredniej czy zawodowej

==tak samo jak z faktu, ze pozary lasow byly na dlugo przed ludzmi nie dowodzi, ze facet z dwoma kanistrami benzyny
== nie moze podpalic lasu.

No i co z tego, nawet jak rolnik podpali swój las aby sprzedać grunt z zyskiem 1000%
to żadnego klimatu nie zmieni
==

Czy ta szkola w Kanadzie naprawdę się nie liczy w nauce i nie zajmuje się nauką
tylko agendami
i nie ma tam żadnego naukowca, badacza, co by żyl realnym swiatem ?

==nie dowodzi, ze ludzie nie moga zmienic klimatu

ale to słonce decyduje o klimacie, a nie człowiek
i decyduje long-term i short term
i niech Pacanów spróbuje ocieplić Kanadę zima 2021/22 aby znów nie zamarzly wodospady niagara

Ludzie nie muszą niczego zmieniać
bo świat się sam zmienia i to na każej planecie, niezaleznie czy z ludziami czy bez

To się nazywa tautologią według Heractlitusa

Everything flows

Najwazniejsze jest, że nikt juz nie ośmiela się twierdzić, że nadchodzi
Global Warming
aby nie wyjśc na durnia

agenda Climate Changes

też się sama osmieszy

Bo jest nauka i nauczkowość

I nauczkowośc sprzedawała agendę Global Warming a teraz Climate Changes

ale to Słonce decyduje o klimacie i jego aktywnośc i jego badanie to astronomia
a nie badziewologia

Astralny Rębajło

poniedziałek, 18 października 2021 o 03:38:09 UTC+2 Zexon napisał(a):
> https://youtu.be/SrE6NH-SeV4

Nie wiem co tam w niemczech, prawdopodobnie wg. raportów żadnej
sprawnej elektrowni atomowej nie zamkną, niemce nie są PL
gdzie w 2012 czy 2013 peło rozpoczęła budowę elektrowni
po czym przyszły pisy i część elektrowni zburzyli. Wot planowanie długofalowe!

Mniejsza o elektrownie. Na co zwracam uwagę? Ano na pseudoekologiczne kwiki "ż"/DE
sprzed kilku lat i o naciskach na zamknięcie tych elektrowni atomowych.
Głupota "ż"/DE ekologów osiągnęła zenit.

Teraz widać inne przyszły instrukcje i "ż"/DE buda w PL inaczej pieje.
Nie pierwszy to zauważony przypadek, pierwszy był wtedy jak te niusłiki
darły mordę w obronie dzików PL, przyszły instrukcje z niemiec:
nu Lis nie wygłupiajta się tam, im ASF bliżej granic DE tym gorzej dla DE,
więc proszę się nie wygłupiać z tą ochroną dzików.

Nu i Lis z niusłika posłusznie zmienił front:) Pocmokał, podrapał się
w głowę i z obrońcy dzików stał się zwolennikiem odstrzału.

a a

bo kto placi ten wymaga

Piotr

On Monday, October 18, 2021 at 11:49:54 PM UTC-2:30, Zexon wrote:

> Pytanie jest, co tak naprawdę Piotr zrobił dla środowiska?

szyderstwo z autobusem backfired ? ;-)

a tu to co Zexon wycina:

==

Piotr

On Tuesday, October 19, 2021 at 4:54:09 AM UTC-2:30, brat_olin wrote:

> Spieprzaj, dziadu!

wstydzi sie Pan nie tylko swojego nazwiska ale i swoich publicznie gloszonych pogladow?

Ale jak mowil Panski rodak o anonimach wycinajacych niepasujace im teksty:
"Co smierdziel wytnie mozna wkleic z powrotem". wiec wklejam:

===
[...]
oczywiscie z podaniem autora, z jego cykli watkow w ktorych odliczal co miesiac ile to lat i miesiecy od czasu gdy zakonczyl
sie "tzw." global warming.
====

Piotr Trela*
* zeby czerpiacy swoja etyke z chrzescijanstwa i nauczania sw. Jana Pawla II m.in. o godnosci czlowieka (patrz: "Sieprzaj dziadu!") anonim
nie porownywal sie do ofiar stalinowskich anonimow

Piotr

On Tuesday, October 19, 2021 at 7:02:50 AM UTC-2:30, Astralny Rębajło wrote:

> Nie wiem co tam w niemczech, prawdopodobnie wg. raportów żadnej
> sprawnej elektrowni atomowej nie zamkną, niemce nie są PL

ale niech to nie przeszkadza winic ekologow za kretynizm zamkniecia tychze elektrowni?

> Mniejsza o elektrownie. Na co zwracam uwagę? Ano na pseudoekologiczne kwiki "ż"/DE
> sprzed kilku lat i o naciskach na zamknięcie tych elektrowni atomowych.
> Głupota "ż"/DE ekologów osiągnęła zenit.

Klasyka! PiSowski Pisaljo pisze: "Mniejsza o elektrownie" po czym "zwraca uwage" na ...."naciskach na zamknięcie TYCH ELEKTROWNI ATOMOWYCH". I robi to w watku o tym, w ktorym prawacki "reporter" Gmyz (ten od Trotylu) ... atakuje ekologow za to ze:
"Część niemieckich ekologów domaga się powrotu do energetyki jądrowej".

I jego jedyny NOWY element PiSwoskiego Pisajly to "zwrocenie uwagi" na ... Zydow: "kwiki "ż"/DE " i Głupota "ż"/DE"

Klasyczny prawacki umysl, mogliby przechowywac w Sevres. ALbo na Nowogrodzkiej. Panowie i Panie - pan(?) Astralny Rębajło.

Piotr
P.S. "kwiki "ż"/DE" ? Zaraz po "kwiczeniu " w poscie A, Straka. Dostaliscie jakies okolnik z Centrali?
Nawet Zolnierz Wolnosci mial lepsza klase i nie krytykowal opozycji, Zachodu i Zydow poprzez laczenie
z ....trzoda chlewna ("kwicza"). Musi co te slynne "wartosci chrzescijanskie" PiSu upowszechniaja sie, moze nie w Europie
ale przynajmniej w Polsce.

Astralny Rębajło

Piotr napisał(a):

> ale niech to nie przeszkadza winic ekologow za kretynizm zamkniecia tychze elektrowni?

Za próbę zamknięcia.

> [...]
>
> Klasyczny prawacki umysl, mogliby przechowywac w Sevres. ALbo na Nowogrodzkiej. Panowie i Panie - pan(?) Astralny Rębajło.

Skoro nie zamknęli żadnej sprawnej elektrowni, nie ma mowy o zamknięciu elektrowni,
są tylko kwiki i o nich możemy pogadać, tak jak Piotr lubi. Wszak Piotr jest mistrzem
w pisaniu nie o konkretach, a o ... samym pisaniu:)

andal

Trela nie skonczyl zadnej szkoly kanadyjskiej,
kiszczak go tu przyslal zeby szerzyc komune ktorej lieberaly sa przychylne
wiec od tamtej pory lize im dupe

a a

Ja tam jestem pel ny podziwu dla Piotrusia, skąd on ma te wszystkie kartoteki z cytatami i skąd te wszystkie narzędzia do cytowania sprzed 10 lat

Taki IPN nie doczekał się tak zaawansowanych narzędzi i pracuje latami na starych, papuerowych kartotekach,
a Piotruś pamięto co każdy mówil dzisiaj, tydzień temu, miesiąc temu ale i 10 lat temu

Tego nie da sie uzyskać stosując klasyczny dostęp do usenetu

Nawet gdybym chcial, to nie znajdę co Piotruś mówil wczoraj, a co dopiero rok temu i to na każdy temat

Jakie to są narzędzia do budowy kartotek i sortowania, analizy |

Tegpo góglarka jeszcze nie m,a

Piotr

On Tuesday, October 19, 2021 at 10:10:29 AM UTC-2:30, Astralny Rębajło wrote:

> Za próbę zamknięcia.

https://www.cleanenergywire.org/factsheets/history-behind-germanys-nuclear-phase-out
Hmm, 11 zamknietych elektrowni i niebudowanie nowych. "Nie ma mowy o zamknięciu elektrowni", eh?

zamknięcie TYCH ELEKTROWNI ATOMOWYCH". I robi to w watku o tym, w ktorym prawacki "reporter" Gmyz (ten
od Trotylu) ... atakuje ekologow za to ze: "Część niemieckich ekologów domaga się powrotu do energetyki jądrowej".

> Skoro nie zamknęli żadnej sprawnej elektrowni, nie ma mowy o zamknięciu elektrowni,

bo skoro nie buduje sie nowych, nie naprawia i nie remontuje tych ktore staja sie "niesprawne"
- to to jest kleska ruchu antyatomowego?

I nawet gdyby dzialania ekologow zakonczyly sie porazka, to jak to ma odpowiadac na moj argument
w ktorym wskazywal na ironie tego ze w jednym watku:

1. jeden PiSowski Pisajlo flekuje niemieckich ekologow za bycie PRZECIWKO energetyce jadrowej W WATKU
promujacym drugiego go PiSowskiego Pisajle ktory flekujacemu niemieckich ekologow ze sa .... ZA energetyka jadrowa
(" Gmyz: Część niemieckich ekologów domaga się powrotu do energetyki jądrowej.")

2. ze polski prawak zdolal zrobic z tego tematu okazje aby ... szydzic z Zydow.
Znane tkaze jako "polski antysemityzm magiczny" ​
- Przewojenny prawak: "Zyd a wiec zly".
​- Dzisiejszy prawak: "Zly, a wiec Zyd"
Zawinil kowal Astralny rebajlop wiesza Zyda:
​​​- "Głupota "ż"/DE ekologów osiągnęła zenit"
​​​- "kwiki "ż"/DE "

Dodatkowy smaczek - polski antysemita odmawia czlowieczenstwa niemieckim Zydom (kojarzac
ich ze swiniami: Zydzi "kwicza", wg tej samej linii myslenia co niemieccy faszysci z der Sturmera:
https://c8.alamy.com/comp/CNTPEC/national-socialism-nazism-crimes-persecution-of-the-jews-anti-semitic-CNTPEC.jpg

No ale nasz Pisajlo taki mlodziutki^* wiec i tej ironii "nie jarzy"^* :

^* - PT: "A wiec: ostrozniej z ta siekierka, Eugeniuszu!"
- Wielobyt: "Nie znam aż tak bardzo waszej gwary i waszych fumfli : ( Po prostu nie jestem tak stary jak Wy i nie jarzę."

====================
Piotr

Piotr

On Tuesday, October 19, 2021 at 11:22:18 AM UTC-2:30, mant...@gmail.com wrote:

> Ja tam jestem pel ny podziwu dla Piotrusia, skąd on ma te wszystkie kartoteki z cytatami

Te "kartoteki" to nazywaja sie "Google" - dostepne dla wszystkich, a wiec takze Ma(n)tolka.
I dla dostepu nie musi nawet pisac listu do pana Googla^*.

Nazywanie Google "kartotekami" - aby moc samemu uchodzic za ofiare ubeckiej inwigilacji - to swego rodzaju prawacki
"right of passage". You have arrived! A Scp-owemu prawactwu - pogratulowac czlonka!

I jak nowy Czlonek mi nie wierzy, to spyta sie swojego Rebajly - uzywal Googla aby rypac przez archiwa Google aby
znalezc jakis moj post, ktory moglby uzyc przeciwko mnie. Napracowal sie biedak i dupa zimna - nic nie znalazl.
Inni tez nie mogli znalezc wiec rozszeryli kwerende Internetu poza scp

- Andrew Strak rozszerzyl na moj uniwersytet .... sprzed cwierc wieku, gdzie tryumfalnie znalazl moj list do redakcji ...
studenckiej gazetki sprzed 30 lat - a w nim czarno-bialy dowody mojej ubeckosci - ze ... nie kaleczylem angielskiego,
ze prostowalem komunistyczne klamstwa o Katyniu, oraz ze mowilem to co mysle - mimo ze bycie politycznie
niepoprawnym moglo ograniczyc moje perspektywy zawodowe.

- Zexon rypal po ksiazkach telefonicznych, a potem po Google Street view, aby dokopac mi, ze mimo ze ekolog to nie jezdze
do pracy autobusem a ...rowerem. Ouch, take me to the burn unit!

- Zwolan szukal haka na mnie w ..."Naszej klasie" - i oskarzal jakies Bogu ducha winne dziecko, ktore w oparciu o swoja
kobieca intuicje, "rozpoznal" jako mnie - ze ..."usmiecha sie!". Dodal ze: "moze lubi byc molestowany."

W oparciu o to samo zdjecie:
- Andrew Strak - oskarzyl to dziecko o donosicielstwo ("Spoldzielnia Ucho"?)
- da Lancia: "predystynowany na szpiega",
- "John Smith" - w torebce nauczycielki odlozonej na ziemie aby zrobic zdjecie - odkryl:
"socjotechniczny eksperyment" w celu "indoktrynowania biednych polskich dzieci genderyzmem", aby
"zaburzyc osobowosc, w zakresie pelnienia rol spolecznych, w wieku dojrzalym" i dzieki temu "bezpiecznie
kontrolować swoich obywateli bez potrzeby armii czy policji"

Ten sam John Smith - odkryl ze obalalem kapitalizm, do spolki z KGB, przy pomocy pokazu slajdow w osiedlowym domu kultury.

A slynny Andrew Strak - odkryl "luke w zyciorysie p. Piotra", w oparciu o moja publikacje, ktora wg rozumienia tekstu pisanego A. Straka musialem stworzyc przy pomocy mojej maszyny czasu - mialem obronic prace mgr nie na koncu, lecz na ...poczatku studiow,
i to z analizy taksonomicznej probek zebranych z przyszlosci !

Trump that, Matolku !
===
Piotr

Zexon

On 2021-10-19 5:06 a.m., Piotr wrote:
> [...]

Pytanie jest dalej aktualne, co Piotr zrobił dla ochrony środowiska?
Czy Piotr ma panele słoneczne na dachu? NIE
Czy Piotr jeździ elektrycznym hyundaiem? NIE
Czy Piotr korzysta z komunikacji publiczne? NIE
Mało tego za samą propozycję korzystania z komunikacji publicznej Piotr wylał na mnie wiadro obelg i
hejtu.

andal

Trela ma specjalną kartotekę która nazywa "zarękawek"

Basia

On Tuesday, October 19, 2021 at 3:56:49 PM UTC-7, Piotr wrote:

> [...]
> kobieca intuicje, "rozpoznal" jako mnie - ze ..."usmiecha sie!". Dodal ze: "moze lubi byc molestowany."

Nie szukal "haka" tylko chcial sie
dowiedziec gdzie u licha Piotr Trela
nauczyl sie swojej metodologii dyskusji,

...czyli ciaglego zmanipulowywania cudzych
wypowiedzi poprzez wyjmowanie ich z kontekstu
i uporne powtarzanie w kolo i w kolo, pomimo
wyjasnien, w celu przypisywania komus tez
ktorych cytowany nigdy nie argumentowal.

Okazuje sie ze takiej metodyki dyskusji
mogla Piotra Trele nauczyc pani Antonina
Jaskot, bodajaze zona Kazimierza Jaskota,
zagorzala komunistka, ktora byla w szkole
podstawowej Piotra wychowawczynia.

To ona zrobila Mu zdjecie pozniej zawieszone
w internecie w Naszej Klasie, na ktorym Piotr
jako jedyny w grupce dzieci z raczka w kieszeni
usmiecha sie do Niej, ...gdy cala grupka dzieci
ma bardzo posepne i podejrzliwe miny, jedno
najodwazniejsze chyba i gender-fluid dziecko
przekornie pokazuje na tym zdjeciu fo pani
Antoniny Jaskot jezyk wcisniety w policzek.

Kim byl Kazimierz Jaskot i jakie SB'eckie
panowaly na Uniwersytecie Szczecinskim
za jego panowania obyczaje nie musi Basia
chyba przypominac, chociaz link moge
przytoczyc, zanim teksty nie zostana zdjete:

Koniec Szkoly Serwilizmu str.5
http://ksi.home.pl/archiwaprzelomu/obrazy/AP-24-1-3-1_46.pdf

Czasy Mocno Polityczne
https://historiaus.usz.edu.pl/wp-content/uploads/2016/09/ks-28-30.01.2011-2.jpg

Mozliwe ze to tam, pod Jaskotem Kazimierzem
a nie u pani Antoniny, Piotr szlifowal swoja
ubecka metodyke dyskusji. Licho wie, pewnie nauki
jednego i drugiego, z tej ideologicznie zagorzalej
parki komunistycznych pedagogow pomagalo
ksztaltowac Piotrowa metodyke dyskusji ktora
mozna podziwiac niczym relikt PRL'u na polskim
forum internetowym soc.culture.poliish

Basia

a a

[...]

Ok, no to sprawdzamy jak działa wyszukiwarka Góglowa

Wpisujemy do wyszukiwarki zdanie

"Ja tam jestem pelny podziwu dla Piotrusia, skąd on ma te wszystkie kartoteki z cytatami

I jedyne co znajduje góglarka to korekta językowa

"pelny podziwu" na "pełen podziwu" i prawidłowo

==Did you mean: Ja tam jestem pełen podziwu dla Piotrusia, skąd on ma te wszystkie kartoteki z cytatami

https://www.google.com/search?q=Ja+tam+jestem+pelny+podziwu+dla+Piotrusia%2C+sk%C4%85d+on+ma+te+wszystkie+kartoteki+z+cytatami

A teraz tytułowy nagłówek tego wątku

"Gmyz: Część niemieckich ekologów domaga się powrotu do energetyki jądrowej.

https://www.google.com/search?q=Gmyz%3A+Cz%C4%99%C5%9B%C4%87+niemieckich+ekolog%C3%B3w+domaga+si%C4%99+powrotu+do+energetyki+j%C4%85drowej.

No i są wyniki ale nie z google groups

Zalek Bloom

Pani Basiu,
Dziekuje za wspanialy post z ktorego wiele sie nauczylem. Zawsze myslalem ze UBecy ktorzy torturowali AKowcow zmuszajac ich do przyznania sie ze wspolpracowali z Hitlerem, CIA, FBI czy MI6 wiedzieli ze te oskarzenia sa falszywe - ale Pani wiara w to co Pani pisze przekonuje mnie ze mylilem sie - oni na pewno wierzyli ze AKowcy wspolpracowali z wrogami Polaki, tak samo jak Pani wierzy w to co Pani wypisuje.
Dziekuje i prosze wiecej pisac!

zalek

Basia

Pan Trela tez wie ze podaje cytaty zmanipulowane,
wyjete z kontekstu, podobnie jak Ubecy wiedzieli ze
zeznania sa falszywe.

UB'ecy wymuszali falszywe zeznania by pozniej
na ich podstawie moc szantazowac swoje ofiary.
Pan Trela w celu szantazu posluguje sie zmanipulowanymi
i wyjetymi z kontekstu cytatami swoich ofiar ...dlatego
taka metodyke dyskursu Basia nazywa ubecka.

Basia

Astralny Rębajło

Piotr napisał(a):

> bo skoro nie buduje sie nowych, nie naprawia i nie remontuje tych ktore staja sie "niesprawne"
> - to to jest kleska ruchu antyatomowego?

cyt.
Po trzęsieniu ziem w Japonii niemiecki rząd zdecydował się na czasowe zamknięcie
siedmiu najstarszych elektrowni atomowych, zbudowanych przed 1980 r.

Stare wyeksploatowane. Faktycznie mogły być sprawne.

Piotr

Put your money where your mouth is, Zwolan - podaj ten magiczny KONTEKST, ktorego pozostawienie uczyniloby
Twoje opluwanie jakiegos pierwszoklasisty na wycieczce szkolnej, w pleni uzasadnionym:

Edward Zwolan, ksywa "Basia", oskarzajac .... przypadkowe dziecko na zdjeciu pierwszoklasistow na grzybach:
- "moze lubi byc molestowane"
- "Pan spojrzy na to zdjecie raz jeszcze panie Karts. Wiem ze trudno bedzie panu zrobic to kobiecym okiem ale prosze sprobowac, moze dac zonie, corce, do obejrzenia i spytac co sadzi. [...] wypierdek komunistyczny sie usmiecha- wychowywany pewnie w przeswiadczeniu o swojej pre-destynacji do rzadzenia w Polsce."

A wiec, Zwolan - dawaj ten konteks,t ktory zmienia cie z zakopmpleksionego gnojka w intelignetnego i etycznego czlowieka.
===
Piotr

Basia

Szukasz ubeku kontekstu?
Podaj link do tekstow z ktorych powycinales cytaty.

A teraz spieprzaj,
Basia

Piotr

I jak teraz wyglada ze swoim szyderstwem z zaklamania NIemcow, ze bo przeciez Niemcy" żadnej sprawnej elektrowni atomowej nie zamkną" ?

Ale to i tak pikus w porownaniu z jego glownym argumentem. KLASYKA logiki:

Astralny Rębajło " Mniejsza o elektrownie. Na co zwracam uwagę? Ano na pseudoekologiczne kwiki "ż"/DE
sprzed kilku lat i o naciskach na zamknięcie tych elektrowni atomowych. Głupota "ż"/DE ekologów osiągnęła zenit."

A wiec
na dowod "osiagniecia zenitu glupoty" przez .... niemieckich Zydow, nasz Astralny Rębajło podaje ich "naciski na
zamknięcie tych ELEKTROWNI" robi to .... W TYM SAMYM AKAPICIE w ktorym pisze: "Mniejsza o ELEKTROWNIE" ,
i po tym jak na potrzeby szyderstwa z NIemcow, zapewnial, ze Niemcy .... "żadnej sprawnej elektrowni atomowej nie zamkną".

I to wszystko w watku poswieconym temu jak inny prawak, Gmyz, ​atakuje ekologow zat o ze: "Część niemieckich ekologów domaga się powrotu do energetyki jądrowej".

O uzyciu tego aby dokopac .... niemieckim Zydom juz pisalem.

Jakbym czytal naszego dyzurnego dementyka scp. Tylko ze tamten - zaawansowany wiekiem. A Pan podobno mlodziutki
w porownaniu:

[...]

Piotr

Nie ubeku - pytam ubeka o udowodnienie swoich insynuacji wobec mnie. Ciezar dowodu spoczywa na insynuatorze -
a wiec to ubek musi udowdnic swoje oskarzenia:

ww. ubek: "Pan Trela tez wie ze podaje cytaty zmanipulowane, wyjete z kontekstu, podobnie jak Ubecy wiedzieli ze
zeznania sa falszywe. "

A wiec udowodnij ubeku swoje insynuacje - podajac jaki to kontekst moglby USPRAWIEDLIWIAC twoje opluwanie
7-letniego dziecka:

Edward Zwolan o jakims dziecku na zdjeciu pierwszoklasistow na grzybach z Naszej Klasy:

[...]
Edward Zwolan, pseudonim "Basia"

A jesli skleroza - tu ma link do tej dyskusji w ktorej powolujac sie na swoje " kobiece oko" - opluwal Bogu-ducha winne dziecko na wyszukanym przez siebie z Naszej Klasy zdjeciu, przy entuzjastycznym wsparciu reszty towarzystwa wzajemnej adoracji - "Karts", "an...@fake.org" i "John Smith",
https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/6MseEAMZtTA/m/3OK5EUToBQAJ

Basia

Musi to na Rusi, ...nie beda sie powtarzac,
i nie ma takiej potrzeby, pisac na nowo teksty
ktore juz zostaly dawno temu napisane bo
ubekowi jakiemus tak sie podoba. Kontekstem
w tym wypadku jest dorosly Piotr Trela, kto
czytal watek ten wie ze dyskusja nie jest o
jakims tam dziecku tylko o malym Treli ze
zdjecia.

Spieprzaj powtarzam.
Basia

a a

znalazłem

==Te "kartoteki" to nazywaja sie "Google" - dostepne dla wszystkich, a wiec takze Panacowa.
I dla dostepu nie musi nawet pisac listu do pana Googla^*.

No i tutaj byl błąd

Bo Gógle nie indeksuje Google Groups

I kto korzysta z wyszukiwarki Gógla
dla tego grupy usenet czy gógle groups są niedostępne

I Góglarka nikogo o tym nie informuje, że to inny interfejs, inna baza danych z rozdzielnymi kartotekami

Terminologia kartotek jest prawidłowa, gdyż Usenet ma strukturę bazy danych
z podstawowymi indeksami:

Nazwa grupy
Nazwa wątku - autor wątku
Odpowiedź na pierwszy post tworzy wątek, ale nie zmienia jego nagłówka, czyli nazwy

Jest błąd w algorytmie GG polegający na tym, że gdy dopisywałem kolejne
błędy językowe w moim wątku
to raz historia pojawiała się jako cytat
a innym razem pojawiały się treści wszystkich wysłanych wiadomości, jako jedna strona

I te zmiany i zamiany następują losowo
i możliwe, że zależą od użytej wyszukiwarki

Ale Piotruś wyjasnil, że się przygotowuje do jakiegoś kursu
Climate Change Deniers
i używa nas do pomocy w przygotowaniu materiałów on-line

Czyli mamy kartoteki jako
Climate Change Deniers
lub Climate Change Supporters

i odrabiamy pańszczyznę, a wątki klimatyczne, to jest fake aby wywołać falszywą aktywność użytkowników na bzdurne tematy

Przykładem był mój news, że Bałtyk wyschnie, a wczesniej zamarznie, bo taki jest trend

Piotr

Matolek odrkryl w koncu kolo. Brawo!

> [...]
>
> I Góglarka nikogo o tym nie informuje, że to inny interfejs, inna baza danych z rozdzielnymi kartotekami

po co mialaby informowac o czyms albo oczywistym albo zupelnie niepotrzebnym? Pomoge - sa dwie grupy ludzi

1. ci co w 2021 ciagle pisuje w prastarym formacie "newsgroups" i ci wiedza jak uzyc stojacej jak byk na gorze strony
wyszukarki (ten prostokacik z symbolem lupki oznaczjacej, o dziwo: "szukanie")
2. pozostale 99.9999...% uzytkownikow internetu ktorzy nigdy z newgropus sie nie zetkneli - i ktorym ta informacja
jest calkowicie zbedna.

Najwyrazniej nikt w Google nie przewidzial Ma(n)t...olka, ktory odkryje ze uczestnicy grupy .... zapisuja miliony ? postow na
swoich prywatnych komputerach. Then again, nobody ever expects Koziolek Matolek!

Piotr

Piotr

On Sunday, October 24, 2021 at 12:09:49 PM UTC-2:30, Basia wrote:

> Musi to na Rusi,

bo Edward Zwolan ma swiete prawo opluwac innych bez potrzeby udowadnienia swoich insynuacji?

>...nie beda sie powtarzac,
> i nie ma takiej potrzeby, pisac na nowo teksty

Huh? Przed chwila sie DOMAGAL sie:

"Szukasz ubeku kontekstu? Podaj link do tekstow z ktorych powycinales cytat"

a jak mu .... podalem link do tego tekstu, ktory wg zapewnien Zwolana mial go uniewinnac
od zarzutu bycia gnojkiem ktory opluwa Bogu ducha winnego 7-letniego dziecka - to nagle Zwolan
zwija zagle i zapewnia ze nie potrzeby dyskutowania jego postu ???

Podsumujmy:

1. Edward Zwolan, kryptonim "Basia", opluwa .... przypadkowe dziecko na zdjeciu pierwszoklasistow na grzybach:
[...]

2. Edward Z. broni swojego oplucia twierdzeniem , ze te "cytaty sa zmanipulowane, wyjete z kontekstu"

3. Na propozyje zeby udowodnil swoje insynuacje Edward Z. pewien siebie odpowiada:
"Szukasz ubeku kontekstu? Podaj link do tekstow z ktorych powycinales cytat"

4. Na podanie mu linku ktorego sie dopiero co dopominal, Edward Z. nie wykazuje jak to kontkest usprawiedliwial jego oplucie
7-letniego dziecka .... i nagle traci zainteresowanie sprawa.

Ladies and Gentleman - Mr. Ed !

a a

Pacanów,
Drogi Piotrusiu,

gdy ja odkrywałem internet to
ty nie potrafiłeś sie jeszcze wysikac na stojąco

Po to byłem w siedzibie Góglarki i traciłem swój cenny czas, aby google groups działy porządnie
I usenet mógł byc indeksowany przez główny silnik internetu google.com
ale tak się nie stało, bo Zenki z Góglarkowa wykombinowały, że nie da się wyrywac kasy z usenetu
No i udostępniły usenet jako google groups
i było zakładanie grup przez https://groups.google.com/
i można było też dodawac opisy grup w htmlu i to pięknie działało
i pochwaliłem Zenków z Góglarkowa za doskonały pomysł.

A te durnie, po rozmowie ze mną, za 2 miesiące , usunęły opisy grup w htmlu

I dzisiaj czytam GG i już nie ma opcji zakladania grup
bo nie znaleźli patentu na wyrywanie z tego kasy.

Piotr

Intelektualna skromnosc i gleboka wiedza. Tylko czemu do tego watku byl swiecie przekonany, ze jedyny sposob
aby zacytowac stare posty to posiadanie "kartotek z milionami postow" na prywtnym kompie ???

> Po to byłem w siedzibie Góglarki i traciłem swój cenny czas, aby google groups działy porządnie

Kogut przekonany ze tylko dzieki jego heroicznym wysilkom slonce wchodzi kazdego ranka...

===
Piotr

Basia

Widze ze do ubeka nie dociera i idzie
w zaparte,

...kontekstem jest dorosly Piotr Trela,
to o nim mowa. Dyskusja nie byla o jakims
tam malym dziecku, tylko o malym
Piotrze Treli ze zdjecia.

Ubek wyharatal ten kontekst a teraz
szantazuje Basie jej cytatami ze dotycza
bogu-ducha winne jakies obce calkiem dziecko,
gdy dotycza jego samego ze zdjecia.

Ponizej link do tekstu, w ktorym opisuje
podobienstwa malego dziecka i doroslego
Treli podajac jako dowod kilka zdjec Treli.
Co ciekawe w tym tekscie musze sie z ubekiem
wyklocac o porzedni kontekst po wspomnieniu
przezemnie nazwiska AntoninyJaskot-
wychowwczyni Piotra Treli, ktora zrobila
Mu jako dziecku zdjecie.

Wszystko jest doskonalym przykladem repetytywnosc
i notorycznosc aplikacji jego ubeckiej metodyki dyskursu.
Pomijam inny przyklad, gdy Trela sie zlosci ujawnia
sie jego brak kulturu i wulgarnosc, pojawiaja sie inwektywy.

Trela to nie tylko ubek to cham!

Link i ponizej tresc:
https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/6MseEAMZtTA/m/LteH6PyqBQAJ

On Tuesday, November 7, 2017 at 12:40:12 PM UTC-8, Piotr wrote:

> Trudno nie pamietac nauczycielki z 1 klasy szkoly podstawowej - tyle ze nie bede przykladal reki do nurzania jej w Zwolanowym gnoju, gdy patetyczny cross-dresser who doesn't have anything to show from his life probuje podbudowac swoje upokorzone na scp ego opluwajac innych.

Zaraz, zaraz, panie Trela w jakim "Zwolanowym gnoju" ??

Przypomnialam panu Jego wychowaczynie pania Antonine
Jaskot, zone Kazimierza Jaskota bodajze, w specyficznym
do tego watku kontekscie. Byl pan pupilkiem Jaskotow
od malego dziecka i za to przypomnienie dostalam w
rewanzu "patetycznego cross-dressera."

Dlaczego?

Ano dlatego ze gdy ponosza Piotra Trele nerwy to wtedy
logike szybko diabli biora i przechodzi do najordynarniejszego
zwyzywania od gnojkow- juz dal mi raz na sciepie swojego
chamstwa przyklad.

Naleza sie Basi przeprosiny. Dwukrotne!

Btw, od 50 prawie lat nic sie pan, panie Trela
chyba nie zmienil- ten sam smirk na twarzy, ta
sama arogancka postura- reka w kieszeni, ogolny
wizerunek i postawa przypominajaca mlodocianego
oszusta. Mowia ze autystyczni od poczatku do
konca swoich dni pozostaja w esencji swojej
socjo-patologii niezmienni. Jestem sklonna wierzyc.

http://nk.pl/szkola/55419/klasa/12/galeria/9

https://www.mun.ca/biology/images/content/Piotr_Trela.JPG

Basia

Piotr

i gdyby to ja byl malym dzieckiem to by czynilo Zwolanie opluwanie tego dziecka
ze usmiecha sie bo "moze lubi byc molestowane" - w PORZADKU ?
Tyle ze rzeczywistosc jest jeszcze bardziej absurdalna - Zwolan uwierzyl ze jest kobieta i jako taka ma kobieca intuicje
przy pomocy ktorej zidentyfikowal na wyrytym przez siebie z Naszej Klasy zdjeciu "malego Piotra Trele":

[...]
Edward "kobiece oko" Zwolan

tyle ze to dziecko ktore zidientyfikowal jako mnie - jest takim Piotrem Trela jak Edward Zwolan jest kobieta - a wiec opluwa
.... Bogu ducha winne dziecko, wyczytujac z jego usmiechniecia sie do zdjecia -
- "moze lubi byc molestowane"
- " wypierdek komunistyczny sie usmiecha- wychowywany pewnie w przeswiadczeniu o swojej pre-destynacji do rzadzenia w Polsce."

a wiec stary pryk, dla podbudowania swojego ego, tak opluwa ....nieznane sobie 7-letnie dziecko.

Jesli juz, to "analiza" usmiechu na zdjeciu, duzo bardziej pasuje do tej ​lysej paly z Reno, Nevada:
https://rocketreach.co/edward-zwolan-email_79962134

- " Wypierdek komunistyczny sie usmiecha- wychowywany pewnie w przeswiadczeniu o swojej pre-destynacji do rzadzenia" ?

- usmiecha sie bo "moze lubi byc molestowane" ^* , eh?

==
Piotr​

^* przez tych jego "jurnych Semitow z dlugimi", ktorych tak bronil przedstawiajac jako .... ofiary "wyuzdanych suk niemieckich" ?

andal

Baska, linki nie dzialaja, skurwiel pousuwal swoje zdjecia

Piotr

On Monday, October 25, 2021 at 2:04:30 PM UTC-2:30, andal wrote:
> On Sun, 24 Oct 2021 19:51:47 -0700, Basia wrote:
>
> linki nie dzialaja, skurwiel pousuwal swoje zdjecia

Nie wszystkie - tu nie jeszcze nie usunal: https://rocketreach.co/edward-zwolan-email_79962134

- "Pan spojrzy na to zdjecie raz jeszcze panie Karts: [...] wypierdek komunistyczny sie usmiecha- wychowywany pewnie
w przeswiadczeniu o swojej pre-destynacji do rzadzenia"

- "ten sam smirk na twarzy, ta sama arogancka postura, ogolny wizerunek i postawa przypominajaca mlodocianego
oszusta."

- "usmiecha sie [bo] moze lubi^* byc molestowany"

----=
^* o molestatorach nasz Zwolan ma zaskakujaco duzo ... cieplego do powiedzenia:
- "wirilini, jurni",
-"Semici z dlugimi... obiektywnie maja racje!"
-" ..nic tylko huzia na jurnych Semitow, sprawa przesadzona na ich niekorzysc. Basia mowi hola!!"