10.000 cytatów z wadami z Omletu

a a

Zebralem ponad 10.000 takich cytatów z wadami
i zapisywałem w Notepad++
i wystarczyl moment, system wygenerował jakis błąd i cały plik się skasował
(może był za długi dla Notepad++)

Po co to zbieralem ?
Do badań nad sztuczną inteligencją

Te cytaty to tylko z jednego artykułu, prawdopodobnie pisanego przez codzoziemca, stąd powtarzalne błędy

https://www.onet.pl/sport/onetsport/tokio-lekkoatletyka-maria-andrejczyk-dziekuje-hejterom-polka-ma-srebro/dvyqtl7,d87b6cc4

"To zmotywował mnie do tego, by wrócić i pokazać.

"Nawet po dobrym w wyniku w drugiej próbie (64,61 - red.) czułam,

" W 2018 r., gdy wracałam po operacji barku, był tyle spojrzeń ludzi,

" To zmotywował mnie do tego, by wrócić i pokazać.

"Oczywiście pod względem zdrowotny ten rok nie był zbyt łaskawy.

"Będę walczyć do końca, dopóki mi wszystko mi nie odpadnie.

"Cieszę się, że jest jedna z pań fizjoterapeutek, którą łapałam na obozach.

Astralny Rębajło

Pan fujarek napisał(a):

> https://www.onet.pl

cyt.
Czyja fujarka tego melodia:)

Wklepałem cytata do gógla i oto:

– ♪♪ Popatrz, miła, jak w IBRIS-ie
Od wczoraj wydłużył mi się ♪♪
Byurva (kontralt), zagląda mu przez ramię:
– ♪♪ Skąd ta radość? Wszak w OBOP-ie
Coraz masz krótszego, chłopie ♪♪
Bombilla, czerwieniejąc na obliczu:
– ♪♪ Zamilcz lepiej, żmijo stara!
Mam trzydzieści u KANTAR-a! ♪♪
(wchodzą Culasso i Fyutta)
Culasso (baryton), wymachując papierami:
– ♪♪ Ciesz się, żono, gdyż w CBOS-ie
Długi jest na cali osiem! ♪♪
Fyutta (sopran koloraturowy), przestudiowawszy sondaż:
– ♪♪ Wynik ten przyjmuję z żalem.
Centymetry to, nie cale! ♪♪

a a

" Tragiczny wypadek. Zginął 35-latni mężczyzna

Windows Word wprowadził kontrolę leksykalną 30 lat temu
to czemu nikt jej nie używa ?

a a

On Friday, 6 August 2021 at 21:26:47 UTC+2, Astralny Rębajło wrote:
podobno morsy po to robią kąpiele w przerębli, aby im się skrócił

a a

" Sportowcy nie mogli sprawdzić się na tyle konkurencji.

a a

(1 meganewtona równa się 1 mln newtonów).

a a

"W gimnastyce artystycznej zwyciężył Linoy Ashram z Izraela, jednak sztab jej rywalki nie może pogodzić się z drugim miejscem.

a a

"Ten nietoperz przemierzył ponad 2 tys. km! Padł ofiarom kota

a a

"W tej konkurencji zwodnicy nie startują w zawodach na własnych koniach.

a a

Jedna z takich sklepikowych beczek znajdowała się na terenie samego ośrodka, druga – tzw. przez miejscowych "Grzybek" –

a a

Butelki nigdy nie są świeże, ani nieświeże
Są moczone w wodzie, aby w woda w butelce była zimna, a nie świeża

a a

---
Poszukiwania te ułatwiają zmiany klimatu, które powodują topnienie zmarzliny i wydłużają sezon poszukiwań.

a a

===
Najpierw byłym Pierce’em, potem stałem się Tatą Pierce’em, a następnie ojcem

a a

==
Pierce leżał obok jej szpitalnego łóżko

a a

===Marszałek Witek nie ma wyboru. Odroczenie posiedzenie będzie odroczone.

a a

== otrzymała wniosek o reasumpcje głosowania ws. odroczenia posiedzenia Sejmu.

jedna reasumpcja
czyli wniosek o reasumpcję
reasumpcje to liczba mnoga

a a

== i utrudnianie dostępu opieki medycznej, m.in. do ginekologa.

a a

==Kosiniak-Kamysz: próba wznowienia obrad byłabym złamaniem regulaminu

a a

==niedawni członkowie Porozumienia Marcin Ociepa, Wojciech Murdzek Anna Dąbrowska-Banaszek,

dwojga nazwisk, trojga imion

a a

== jak niania, Lizzie Norton, ramach zabawy unosi małżonka Rachel.

a a

==w 2022 KE pozwoli na rozluźnienie regały wydatkowej,

a a

==Banaś zapewniał też posłów, że nie tylko ma powodu, by odebrać mu immunitet bojest niewinny, ale też byłoby to kolejne pogwałcenie konstytucji i zasad suwerennego państwa.

a a

==Discovery poinformowało, że podejmie "działania prawne" wobec w związku z naruszeniem bilateralnej umowy inwestycyjnej pomiędzy Polską i USA.

a a

==Pojawiły się zarzuty o odurzanie lekami, zmuszanie do pracy ponad siły i utrudnianie dostępu opieki medycznej, m.in. do ginekologa.

a a

==Z całą rodziną spakowała się i uciekła. Od sąsiadów i znajomych dowiedziała się, że już po ucieczce rodzinny jej dom został spalony –

a a

==Komisji Europejskiej ostrzega tymczasem, że konflikt ten

a a

==Szef KRRiT pytany na antenie Polskiego Radia 24, jakie ma możliwe wyjścia ws. koncesji dla TVN24, podkreślił, żena pewno

a a

==W piątek wieku 78 lat zmarł abp Henryk Hoser. Przypominamy wywiad z 2017 r., w którym duchowny mówił m.in. o ochodzeniu.

a a

== Jan Pospieszalski wraca ze własnym programem. Już nie w TVP

a a

==To w Polsce powstają innowacyjne rozwiązania dl firm

a a

==Inflacja na 20-letnim rekordzie. Co drożeje?

Jakub A. Krzewicki

> ==W piątek wieku 78 lat zmarł abp Henryk Hoser. Przypominamy wywiad z 2017 r., w którym duchowny mówił m.in. o ochodzeniu.

To ten?
https://wiadomosci.wp.pl/rwandyjski-ksiadz-oskarza-arcybiskup-henryk-hoser-byl-w-dobrych-stosunkach-z-ludobojcami-6079340703679105a
Łonczę siem w bulu i nadzieji, epi pou nou priye pou nanm li nan purgatwar. Piątek 13 to podpis Sanctum Officium... brawo Franek!

a a

==Dwa lata później nasza wybitna biegaczka została zdetronizowana przez Maritę Kocha z NRD,

a a

==Szacuje się, że do 2030 roku około ośmiu miliardów urządzeń będzie tam podłączonych do Internetu Rzeczy.

a a

==sztuczny student Hua Zhibing, gdy wstąpił na Uniwersytet Tsinghua. Hua może wchłaniać obrazy, postacie, filmy

a a

== zdolnej do wykonywania różnych zadań, które kiedyś były wyłącznie ludzkie.

a a

== oraz kilka innych, z łącznie około 2000 naukowcami,

a a

==(marcowy nalot na Tokio zebrał śmiertelne żniwo zrazu większe niż Hiroszima).

a a

==Internauci informują, że pasuje tam ogromny chaos i nie ma żadnej ochrony.

a a

==To by skandal, to była granda.

a a

==Niemcy i Francja kupują w Polsce na potęgę. Rośnie nasz przewaga

u2

milion ofiar w 3 miechy ? "skuteczniejsi" od Hitlera ? aby nie jakowaś ściema ?:)

24-07-2013 15:49
Rwandyjski ksiądz oskarża: arcybiskup Henryk Hoser był w dobrych stosunkach z ludobójcami

Arcybiskup Henryk Hoser był w dobrych stosunkach z osobami dokonującymi ludobójstwa - twierdzi w rozmowie z portalem natemat.pl rwandyjski ksiądz Jean Ndorimana, który w masakrze stracił całą rodzinę. Ksiądz Hoser był 20 lat misjonarzem w tym afrykańskim kraju.

Rwandyjski ksiądz oskarża: arcybiskup Henryk Hoser był w dobrych stosunkach z ludobójcami
Źródło: AFP, fot: Marco Longari

O bierność Kościoła katolickiego i abp. Hosera w obliczu zbliżającego się, a potem trwającego w Rwandzie ludobójstwa pisał niedawno tygodnik "Newsweek". Od kwietnia do lipca 1994 r. doszło tam do masowych mordów ludności Tutsi dokonywanych przez Hutu. Zorganizowani bojówkarze i sąsiedzi zabijali sąsiadów. W ciągu trzech tragicznych miesięcy zginać mogło nawet milion ludzi. Do masakr dochodziło także w kościołach, w których schronienia próbowali szukać przerażeni ludzie.

Duchowny oskarża hierarchę

Pochodzący z plemienia Tutsi ksiądz Jean Ndorimana w czasie ludobójstwa stracił całą rodzinę. W rozmowie z portalem natemat.pl potwierdził, że dobrze poznał abp. Hosera współpracując z nim przy projekcie dotyczącym planowania rodziny. - Był osobą odpowiedzialną za Kościół w całej Rwandzie, podczas gdy ja odpowiadałem za diecezję Cyangugu - mówi.

Rwandyjski duchowny wspomina, że spotkał polskiego arcybiskupa w 1994 roku w Burundi, gdy sam uciekał przed ludobójstwem. Jak twierdzi, ksiądz Hoser "był w dobrych stosunkach z osobami dokonującymi ludobójstwa, gdyż w czasie, gdy trwała rzeź ludności Tutsi, bez trudu przekraczał granicę i przemieszczał się między rozmaitymi punktami kontrolnymi w samej Rwandzie".

Sam abp Hoser w wywiadzie dla Katolickiej Agencji Informacyjnej wyjaśniał, że od września 1993 r. do sierpnia 1994 r. nie było go w Rwandzie, bo odbywał tzw. rok formacyjny - najpierw przebywał w Jerozolimie, potem wrócił do Europy: był w Warszawie, a następnie Rzymie. Do Afryki wrócił jako wizytator apostolski krótko po ustaniu masowych mordów, a w 1996 r. zakończył tę funkcję.

Ksiądz Ndorimana utrzymuje, że po masakrze polski duchowny "wielokrotnie dawał wyraz swojemu negacjonizmowi" w kwestii rwandyjskiej hekatomby i odsyła do swojej książki "Rwanda - L’Eglise catholique dans le malaise" ("Rwanda – Kościół katolicki podczas choroby").

"Po jego (Hosera - przyp. red.) wyjeździe z Rwandy wielokrotnie oświadczał: trzeba pomóc tym biskupom Hutu: obsadziliśmy ich tam, by zwalczyć Państwo Tutsi!" - cytuje fragment książki portal natemat.pl. Rwandyjski duchowny komentuje, że "państwo Tutsi" to "termin używany przez osoby, które odmawiają uznania, że na ludności Tutsi dokonano zbrodni ludobójstwa".

Arcybiskup Hoser broni Kościoła

Jest to kolejny głos w debacie na temat roli Kościoła katolickiego w 1994 roku w Rwandzie. - Kościół w Rwandzie był wielkim poszkodowanym. Stracił nie tylko czterech biskupów ale i 150 księży, czyli około jedną czwartą duchowieństwa. Poniosło śmierć także ok. 140 sióstr zakonnych, nie mówiąc już o kilkuset tysiącach wiernych świeckich. Byli to zarówno Hutu jak i Tutsi - bronił Kościoła w rozmowie z KAI abp Hoser.

Na zarzuty o współudział duchownych w zbrodniach odpowiedział: - Kościół w Rwandzie nigdy nie namawiał, ani nie brał udziału w ludobójstwie. Dowody pokazują co innego. To nie księża zabijali ludzi w kościołach, ale hordy często pijanych i znarkotyzowanych morderców.

"Kościół katolicki wspierał reżim"

Innego zdania jest ekspertka ds. Rwandy Lindę Melvern, która w rozmowie z portalem natemat.pl ostro oceniła wywiad księdza Hosera, twierdząc, ze "Kościół katolicki wspierał reżim" i "nie dbał o prawa człowieka". - Był (abp. Hoser) częścią establishmentu. Znał się z tymi, którzy dokonali tego mordu - powiedziała natemat.pl Mevern.

- Kościół legitymizował rasistowską politykę establishmentu. W latach poprzedzających ludobójstwo Tutsi żaden z hierarchów nie wystąpił przeciwko reżimowi - skomentowała. Dziennikarka przypomniała również, że MTK dla Rwandy skazywał duchownych.

a a

==Brytyjski minister z łamiącym się głosem na wizji.

Brytyjski minister, łamiącym się głosem na wizji.

a a

==Czeski ČEZ chce sprzedać dwie elektrownie w Polsce, ale jak donosi "Puls Biznesu" kolejne polskie państwowe firmy wycofują wstępne oferty sprzedaży.

a a

==Jednak z pewnością nie sprzeda polskich podmiotów ich za symboliczne euro

a a

==Według Aleksa Szczerbiaka z Uniwesrsytetu Sussex

a a

==Zakończono budowę największej farmy słonecznej w Polsce.

farmy są solarne, słoneczne to są mieszkania

a a

== postanowił wyjść z Sejmu przez sam środek wzburzonego, rozgorączkowanego tłumu. Gdy tylko go zobaczyliśmy, wszyscy krzyczeliśmy: "wyp…!".

przez > przed

a a

==ludzi, którzy skakali po radiowozie przez zwolenników

a a

== jej tweet "niepotrzebne podgrzał emocje".

niepotrzebne > niepotrzebnie
emocje bywają potrzebne

a a

==Opozycja wiatr w żagle i próbuje zgromadzić większość,

a a

--Niestety po powrocie do rodzinnego Gdańska z jego zdrowiem się pogorszyło.

a a

==Badanie pokazuje, że w Polce istnieje ogromne zapotrzebowanie na możliwość późniejszej zapłaty za zakupy

a a

==Gazociąg jest już zbudowany już prawie do ostatniej prostej – dodał

a a

==dziś odłożyć płatność za zakupy można korzystając z usług specjalnych firm, które weryfikując zdolność kredytową klientów, a potem płacą sklepom za ich zakupy.

a a

a a

== a podczas "To, co chciałbym ci dać" wyciągnąć latarkę telefonu, by podkreślić romantyczny nastrój. Tym sposobem Operę Leśną wypełniło kilkadziesiąt jasnych światełek.

a a

==Odległość geograficzna tego kraju to zawsze problem, a jego sąsiedzi są złośliwe,

a a

==Ptak doleciał Serbii i zawrócił

a a

==Dostęp do niej był niewiarygodnie trudny, nie pomagał też w tym nierówny teren

a a

==Dziwi pana rozgłos, który spotkała tamta transmisja?

a a

==Polacy jedzą ten niebezpieczny grzyb. Omijaj z daleka

a a

==polskie firmy z branży drzewnej nie wytrzymają finansowo rywalizacji z międzynarodowymi pośrednikami o ograniczone zasoby polskiego surowca

a a

== Instytutu Gospodarki Światowej w Kilonii (IfW) wyliczał,

==Te ryby zawierają najwięcej toksyn. Omijaj szerokim łukiem

a a

Nie polskiej scenie politycznej nie milkną dyskusje w związku z pociągnięciem do odpowiedzialności marszałek

czy ten Gowin był kretem Peło w Grinpeace
https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/elzbieta-witek-moze-stanac-przed-trybunalem-stanu-jaroslaw-gowin-komentuje/4ndjmbw,79cfc278

przecież on się na prawie nie zna, czyli improwizuje

a a

== przekazał insygnia prezydenckie wybranemu pierwszych demokratycznych wyborach na ten urząd

a a

==zostanie pochowania u boku męża w Panteonie Wielkich Polaków Świątyni Opatrzności Bożej w Warszawie.

a a

==wprowadzenia zmianw zakresie ochrony konsumentów, w szczególności małoletnich,

a a

==Odznaczenie zostało mu przyznane za jego opozycją działalność w czasach PRL

a a

== takie słowa "są niegodne dla tych, którzy takie odznaczenie posiadają".

a a

=="Urządziłam swoje mieszkanie porzuconymi na ulicy meble, które wzięłam, zanim zabrały je śmieci.

a a

==Trzykrotnie zajmował drugi stopnień podium igrzysk w pchnięciu kulą

a a

==Według CNN wojskowi doradcy przekazali Białemu Domowi, że jeśli postawowi, że ewakuacja ma się zakończyć zgodnie z planem do końca sierpnia,

a a

==bo każde takie wyznaczenie do odpowiedzi to jest możliwość starty szansy.

a a

== to trzeba się do nas zgłosić i dać znam znać,

a a

==Oczekiwanie na takie zaproszenie może jednak potrwać sporo.

a a

==Jednym z najostrzejszych krytyków Pudy jego zastępca w ministerstwie
==Przy okazji rekonstrukcji może dość także do reinkarnacji Ministerstwa

a a

==Teraz zaś zabrała jej mama i zarazem była żona zmarłego - Magda
==Dlatego nowy, jaskrawoczerwony płaszcz miejscowej, rajstopy kabaretki i eleganckie buty na obcasie

a a

=="Nie grajcie tak jak ja w rosyjską ruletkę. Proszę Was, szczepicie się" - dodał.

a a

==Róża Kozakowska w medalami, które wiszą na ścianie w kontenerze
==Porównaniu poddano list nierejestrowany ekonomiczny o masie do 350 g w gabarycie A,

andal.rogal...@gmail.com

On Friday, August 27, 2021 at 4:28:20 PM UTC-6, mant...@gmail.com wrote:

> ==Porównaniu poddano list nierejestrowany ekonomiczny o masie do 350 g w gabarycie A,

dlugo jeszcze bedziesz spamowal ?

a a

==Mimo deszczu żołnierze kontynuują budowę płota
\nie płota, a płotu
zgłoszenia budowy płotu w urzędzie

a a

==W notowania na amerykańskim rynku ICE gaz zdrożał o aż 13,9 proc.

a a

==W akcjonariacie spółki o nazwie "C.Ulrich" Założone w 1805 roku w Warszawie
==W sobotę japoński judoka miała stoczyć swoje pierwsze starcie w kat. 81 kg na igrzyskach w Tokio, jednak niestety musiał się z niego wycofać.

a a

==Mężczyzna grozi, że wysadzeni budynek.

a a

==16 lat po huraganie Katirna. Mija dokładna rocznica

a a

==W ciągu roku w Chinach przybyło 8 proc. więcej nowych użytkowników internetu.
jak przybyło to znaczy, że więcej

a a

== ale z tkanki historycznej udało niem się uratować całą stolarkę okienną,

a a

==Sam po miesiącu podłączonym pod respirator zmarł na COVID-19

a a

==Grenlandia topnieje w niepokojącym tempie. Z jej powierzchni znika nawet osiem mld ton dziennie

czego ?

a a

==Na wyspie posadzone są także niezapominajki (ulubione kwiaty księżnej) i białej róże.

a a

== Szybko udało się jej mnie odłamać, bo nie serwowałam w tym momencie najlepiej.

a a

==Prace w kosmosie trwały kilka dni. Był to pierwszy krok w montażu ISS, który trwał łącznie przez 13 lat.

a a

==Ceny kontraktów terminowych na gaz ziemny na nowojorskiej giełdzie Nymex w ciągu ostatnich dwóch tygodni poszła w górę o 11,5 proc.
==Od początku roku gaz zdrożał o aż 69 proc. i jest najdroższy od 2018 r.
==Od sierpnia zatwierdzone przez URE stawki na gaz dla gospodarstw domowych w PGNiG wzrosła o 12,4 proc.,
==choć już w kwietniu doświadczyli podwyżki o 6 proc.

a a

==Przykładem takiej oferty jest chociażby 137-metrowe mieszkanie we za ponad 1,6 mln zł

a a

== Kobieta posłuchała się rady i nie poszła.

a a

==informują naukowcy z University of Otawa.

a a

==Powstale komunikaty medialne są nadinterpretacją tych słów
==Z kolei swojego oburzenie wobec słów unijnych komisarzy wyraził Sebastian
==, jest spór o relacje między wyższością konstytucyjnego a unijnego.
== dopiero w drugiej połowie maja, żee standardowe dwa miesiące

a a

==Świątek o przemianie w z Ferro.

a a

==Na szczęście pożar wybuch w części osiedla, która nie została jeszcze przekazana do użytku.

Dziękuję za cierpliwość
W ramach badan na sztuczną inteligencją i ludzką jaźnią, rejestrowałem od lat wszystkie znalezione bugi w tekstach omleta i zebralo się tego wiele tysięcy.
Niestety korzystałem z aplikacji notepad++ , która jak aplikacje rozwijane przez środowisko linuxowe, może zawierać ukryte wady.
A może plik byl zbyt duży, zatem podczas dopisywania kolejnych ortograficznych b ugów, plik nagle zniknął i cały dorobek wielu lat pracy się nie zachował.

Po co to zbierać ?
Aby podzielić na kategorie błędów, a następnie zanalizować, jak pracował mózg pisarza w chwili redagowania tekstu.
Czy to była chwilowa amnezja, czy utrata kontroli, czy rozproszenie przez inną osobę, hałas w pokoju.

Ale znalazłem, że 50% błędów wynika z wadliwości klawiatury.
Nowa klawiatura , no problem, ale w używanej latami klawiaturze gromadzi się kurz, pył, włosy i bywa, że naciskając ten sam klawisz od lat, z taka sama siłą, nic nie napisaliśmy na ekranie.

Kolejne źródło wadliwości klawiatury, to znaki wymagające wciśnięcia 2 klawiszy.
Ten 1. klawisz jest wciskany tak często, że się szybciej zużywa i zamiast Ł piszemy L
itp.

Ale co najważniejsze.
Moduły korekty pisowni nie zostały wdrożone w internecie on-line, ani w serwisach prasowych od 30-40 lat.

Co znajdę, będę gromadził w notepad++ , archiwizując w innych plikach, chroniąc przed skasowaniem
It is loading more messages.