Buk przebacza

narciasz@berdyczów.com

Feb 21, 2024, 6:03:34 PMFeb 21
Jezuita Marko Rupnik:
https://kosmodromio.gr/wp-content/uploads/2023/02/77441-862x1024.jpg
Uprawiał seks z zakonnicami;
"Zabierał mnie na seanse pornograficzne. Mówił, że muszę brać w nich udział i spełniać jego zachcianki, bo inaczej nie rozwinę się duchowo - opisała dzisiaj siostra Gloria Branciani w AFP.
"Brałam udział w trójkątach, bo mówił, że to nawiązanie do świętej Trójcy. Byłyśmy młode, ale nasze ideały były wykorzystywane - dodała zakonnica na konferencji w Rzymie.

69-letni Marko Rupnik jest oskarżony o wykorzystywanie seksualne ponad 20 kobiet w ciągu 30 lat. Był ekskomunikowany przez Watykan w 2020 r., ale przywrócono go do stanu duchowego po odbyciu pokuty, by krzewił wiarę w Świętą Trójcę...

Hreczecha

Feb 21, 2024, 11:34:46 PMFeb 21
Chyba nie. Zostal permanentnie usuniety z zakonu Jezuitow. Papiez Franciszek zniosl okres przedawnienia i w ten sposob zezwolil na dalsze prowadzenie sledztwa przeciwko Rupnikowi.

Hreczecha

Feb 21, 2024, 11:42:28 PMFeb 21
On Wednesday, February 21, 2024 at 5:03:34 PM UTC-6, narciasz@berdyczów.com wrote:
Tutaj sa szczegoly: https://wiez.pl/2022/12/27/marko-rupnik-skandal/

lordwinterisle

Feb 22, 2024, 4:56:06 AMFeb 22
Samo nazwisko sporo mówiące.
Podobnie jak "Druh Boruch" ( ͡º ͜ʖ͡º)

narciasz@berdyczów.com

Feb 22, 2024, 6:47:53 AMFeb 22
środa, 21 lutego 2024 o 23:34:46 UTC-5 Hreczecha napisał(a):

> Chyba nie. Zostal permanentnie usuniety z zakonu Jezuitow. Papiez Franciszek zniosl okres przedawnienia i w ten sposob zezwolil na dalsze prowadzenie sledztwa przeciwko Rupnikowi.

Duchowy autorytet ze zdegenerowanym sumieniem. Marko Rupnik
Monika Białkowska 27 grudnia 2022.