Koronawirus w USA. Limit na zakup papieru toaletowego w sklepach

boukun

Amerykańska sieć sklepów Costco wprowadziła limit na zakup papieru
toaletowego. To już drugi raz podczas pandemii COVID-19, kiedy
zdecydowano się na takie rozwiązanie. Powód? Nie tylko panika przed
czwartą falą.

https://wiadomosci.wp.pl/koronawirus-w-usa-limit-na-zakup-papieru-toaletowego-w-sklepach-6687045410339488a

LB
1 godzinę temu
Komuś bardzo zależy na sianiu paniki wśród społeczeństwa nie tylko w
USA, lecz na całym świecie, również w Polsce. To nie jest normalne. Daje
dużo do myślenia. Panika nie dotyczy wyłącznie COVIDA-19, również klimatu.

antek
1 godzinę temu
siedze w domu , pije kawe (jest rano), do granicy z USA mam 20 minut
samochodem. zaraz wybiore sie do najblzszego costco po mojej stronie
wodospadu bo jak ta szarancza z przodujacej demokracji wpadnie , a teraz
juz poluzowali restrykcje graniczne, to wykupi wszystko.
a przy okazji, niech mi ktos wytlumaczy jaki jest zwiazek miedzy wirusem
a dupnym papierem???

Piotr

On Saturday, September 25, 2021 at 1:46:25 PM UTC-2:30, boukun wrote:
> [...]
> Daje dużo do myślenia. Panika nie dotyczy wyłącznie COVIDA-19, również klimatu.

Komuś bardzo zależy na sianiu paniki wśród społeczeństwa i to nie tylko w Pompejach ale i w Herkulaneum!
To nie jest normalne. To daje dużo do myślenia. A przeciez Wezuwiusz nigdy nikomu niczego zlego nie
zrobil i nie zrobi!

a a

Zawsze kupuję 80 rolek, cały worek 10 x 8 rolek w opakowaniu
bo to najtańszy papier, szary, miękki, makulaturowy, bez rakotwórczych wybielaczy

Używam go w toalecie i w kuchni, do wycierania nozy, stołu, zlewozmywaka, do szorowania patelni grubą solą z odrobiną wody.

Bo to jest bardzo mądre rozwiązanie, że po każdym wytarciu go wyrzucam

A nauczył mnie tego mój kolega klasowy, lekarz.

On przynosił z przychodni jednorazowe husteczki papierowe, papierowe ściereczki i wszystko w kuchni wycieral i wyrzucał

Dostępu do medycznych ściereczek nie mam
a ten papier nie alergizuje, jest miękki

a dodatkowo uzywam go w lodówce, aby się woda na dole nie gromadziła
i rolka papieru stoi u dołu i wchłania wode i wilgoć, jak mokra to wyrzucam i wymieniam na nową.

Rewelacja, wszystkim polecam

Jakub A. Krzewicki

sobota, 25 września 2021 o 18:40:22 UTC+2 mant...@gmail.com napisał(a):

> bo to najtańszy papier, szary, miękki, makulaturowy, bez rakotwórczych wybielaczy

Szary to mi się kojarzy z takim, co mu do ściernego niewiele brakuje.