Klaudia Kulawik - no po prostu boska

boukun

leszek niewiadomski

Starosc zaczyna sie jak mezczyzna oglada sie za kolezankami swoich
dzieci. Spojrzyj kolego do lustra.
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a
comparison involving a security service, or a calling the opponent an

u2

W dniu 2013-06-12 10:53, boukun pisze:
znowu jakas zydowska pieknisia promowana przez zydka bekoniuka,
wczesniej promowales niejaka natasze urbanska, ladna zydowke, choc nie w
moim typie...-;)

--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

boukun

Użytkownik "u2" <u...@o2.pl> napisał w wiadomości

> znowu jakas zydowska pieknisia promowana przez zydka bekoniuka, wczesniej
> promowales niejaka natasze urbanska, ladna zydowke, choc nie w moim
> typie...-;)

Ani Nataszka, ani Kulawik nie są Żydówkami. Czyste Polski i wybitnie
utalentowane...

boukun

u2

W dniu 2013-06-12 22:39, boukun pisze:

> Ani Nataszka, ani Kulawik nie są Żydówkami. Czyste Polski i wybitnie
> utalentowane...

nie odmawiam talentu ani nataszy, ani klaudce, choc tej drugiej nie
znam. ale obie nie sa w moim typie, za bardzo sa koszerne ...-;)

boukun

> nie odmawiam talentu ani nataszy, ani klaudce, choc tej drugiej nie znam. ale
> obie nie sa w moim typie, za bardzo sa koszerne ...-;)

A skąd chcesz wiedzieć, że koszerne? Chwaliła się któraś, że nie je wieprzowiny?

boukun

u2

W dniu 2013-06-12 22:48, boukun pisze:

> A skąd chcesz wiedzieć, że koszerne? Chwaliła się któraś, że nie je
> wieprzowiny?

urbanska to od urbana, a nazwiska konczace sie na -ik rowniez sa zydowskie.

boukun

> urbanska to od urbana, a nazwiska konczace sie na -ik rowniez sa zydowskie.

ski, cki to nazwiska polskie, a Żydzi zmieniuali swoje nazwiska na polskie, co
jest powszechnie wiadome. Kulawik jest też polskim nazwiskiem..

Zobacz jej mamusię
http://teleshow.pl/gid,15724085,img,15724154,kat,1024837,title,Kaludia-Kulawik-jak-ona-sie-zmienia-Nastoletnia-gwiazda-eksperymentuje-ze-swoim-wygladem-Po-niesmialej-dziewczynce-nie-ma-dzis-sladu,galeria.html

Gdzie jej do Zydówki?

boukun

Andrew Karts

Gdzie tak wspaniale spiewa, boukun? To co na YouTube, to jest po prostu zenujace.

leszek niewiadomski

Am 13.06.2013 06:53, schrieb Andrew Karts:
> Gdzie tak wspaniale spiewa, boukun? To co na YouTube, to jest po prostu zenujace.

Ma gust nasz boukun! Daje jej A65 - A70, wiec moglaby moze robic za
modelke i dac sobie spokoj ze spiewaniem?

u2

W dniu 2013-06-12 22:56, boukun pisze:

> ski, cki to nazwiska polskie, a Żydzi zmieniuali swoje nazwiska na
> polskie, co jest powszechnie wiadome. Kulawik jest też polskim nazwiskiem..

owszem, nazwisko typowe dla polskich zydow.