Nasz p. Andrzej zanim przejrzal

brat_olin

To bylo 4.5 roku temu:

///////////////////
Author: Andrew Karts
Date: Oct. 2 2011

On Oct 2, 1:08 pm, quark <quark...@yahoo.com> wrote:

> Tymczasem, rzadowy dlug polski = 381 miliardow USD (53% GDP)
> Kaczynski chce zwyczajnie naszczuc i jest przy tym wyjatkowo glupi.

liczy na glupote innych i sie nie zawiedzie.

pare lat w chicago wlasnie sie wprowadzalem do hotelu. recepcjonistka
byla polka. mloda dziewczyna z polski i wladajaca dobrze angielskim.
bylo tuz przed wyborami i recepcjonistka martwila sie, ze moze wygrac
platforma, co bedzie tragedia narodowa. spytalem dlaczego. obrocila na
mnie zdumione oczy: jak to pan nie wie? wezma nas ruscy. pytam sie
skad ta pewnosc. ksiadz tak powiedzial. ma pani sporo poczucia humoru,
skomentowalem. znow zdumione oczeta: jak to, pan nie wierzy. nie
wierze z zasady odgarnalem. tak wiec znajomosc obcych jezykow morze
isc w parze z atrofia czesci mozgu.
//////////////////////

A przeciez dzisiaj p. Andrzej juz tak nie napisze.

To jest cudowne, CUDOWNE, znaczy to przejrzenie
p. Andrzeja. To jak Saul najsamprzod gromiacy
chrzescijan, a - zaraz po przejrzeniu na drodze
do Damaszku - juz jako sw. Pawel WYTYCZAJACY zreby
pozniejszego katolicyzmu!

Co u Pana bylo tym zaczynem, iskra, rzeklbym, p. Andrzeju?
Sciepa pomogla?

--
Smart questions to stupid answers

Piotr

I to nie daje Panu nic do myslenia, panie Andrzeju ?

Jak to mawiaja w filmach dla dzieci - with fronds like these who needs anemones ...

Piotr

Taras Bulba

Zaczynem? Potrzeba rownowagi. Kiedy statek zaczyna klasc sie na burte, to trzeba prostowac. Wladza korumpuje i malezy ja okresowo zmieniac.

brat_olin

Taras Bulba wrote:

> Zaczynem? Potrzeba rownowagi. Kiedy statek zaczyna klasc sie na burte, to trzeba prostowac. Wladza korumpuje i malezy ja okresowo zmieniac.

Ano, swiete slowa. Tez jestem centrysta! Dodam jednak,
ze wazne, zeby to byla dobra zmiana. Ale to pewnie mial
Pan na mysli.:)

tytusk...@gmail.com

On Tuesday, 8 March 2016 08:12:01 UTC-7, brat_olin wrote:

> Ano, swiete slowa. Tez jestem centrysta! Dodam jednak,
> ze wazne, zeby to byla dobra zmiana. Ale to pewnie mial
> Pan na mysli.:)

Ten to kazdemu dziecko do brzucha wepchnie na sile.

u2

W dniu 2016-03-08 o 16:28, tytusk...@gmail.com pisze:
> Ten to kazdemu dziecko do brzucha wepchnie na sile.

te tyfus, ciekawe macie tam zwyczaje w zyjonie:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Piotr

Widzi Pana, panie Andrzeju - nie wyslizgnie sie Pan z objec braolina - taki z Pana centrysta jak i on. ;-)

Piotr

tytusk...@gmail.com

On Tuesday, 8 March 2016 08:31:53 UTC-7, u2 wrote:

> te tyfus, ciekawe macie tam zwyczaje w zyjonie:)

Fuck yourself, will you?

u2

W dniu 2016-03-08 o 17:41, tytusk...@gmail.com pisze:
> Fuck yourself, will you?

te tyfus, ciekawe masz zwyczaje:)

Piotr

On Tuesday, March 8, 2016 at 11:32:15 AM UTC-3:30, Taras Bulba wrote:
> Zaczynem? Potrzeba rownowagi. Kiedy statek zaczyna klasc sie na burte, to trzeba prostowac.

czyli widzac, ze statek zaczyna klasc sie z prawego na jeszcze bardziej prawe
pan Andrzej biegnie na prawa burte i wychyla sie aby balastowac statek ... jeszcze bardziej na prawo ...

Jesli Pan zeglarz to bardzo chcialbym zobaczyc Pana kiedys w akcji ... ;-)

> Wladza korumpuje i malezy ja okresowo zmieniac.

Aaa- "Wladza korumpuje" wiec pan Andrzej staje sie cheerleaderem ... partii wladzy i to wladzy wiekszosciowej (wiekszosciowa wladza korumpuje wiekoszosciowo), partii systematycznie obsadzajacej panstwo kolesiami, i partii rozmontowujacej ostatnie zabezpieczenia spoleczenstwa przez korupcja nieograniczonej wladzy - rozmowntowuje checks and balances demokracji - niezalezne sady, nieupolityczniona prokuratura, media publiczne nieprowadzone na krotkim postronku Partii i wladzy demonizujacej wiekszosc narodu, ktora nie glosowala na nia jako "Polakow gorszego sortu" i agenture"?

I Pan o tej swojej szczytnej motywacji tak ze straight face?

Piotr
===

"Zanim zgłosimy akces trzeba pilnie badać
kształt architektury rytm bębnów i piszczałek
kolory oficjalne nikczemny rytuał pogrzebów

Nasze oczy i uszy odmówiły posłuchu
książęta naszych zmysłów wybrały dumne wygnanie
To wcale nie wymagało wielkiego charakteru
mieliśmy odrobinę niezbędnej odwagi
lecz w gruncie rzeczy była to sprawa smaku
Tak smaku

który każe wyjść skrzywić się wycedzić szyderstwo
choćby za to miał spaść bezcenny kapitel ciała
głowa"

Herbert pisal to tych ktorzy ryzykowali swoim oporem zycie. Pan nie ma nawet takiej wymowki.

tytusk...@gmail.com

> Ano, swiete slowa. Tez jestem centrysta! Dodam jednak,
> ze wazne, zeby to byla dobra zmiana. Ale to pewnie mial
> Pan na mysli.:)

Hitler rowniez byl centrysta, a popatrz sie no jak ten centryzm bokami wylazl

tytusk...@gmail.com

On Tuesday, 8 March 2016 05:02:29 UTC-7, brat_olin wrote:

> [...]
> p. Andrzeja. To jak Saul najsamprzod gromiacy
> chrzescijan, a - zaraz po przejrzeniu na drodze
> do Damaszku - juz jako sw. Pawel WYTYCZAJACY zreby

To bruder zaczyna przejrzewac, I to przy ludziach, podkreslajac, ze Zyd ze Starego Testamentu stworzyl katolicyzm.

Alelluja ,,,, i do przodu!

u2

W dniu 2016-03-08 o 22:52, tytusk...@gmail.com pisze:
> Hitler rowniez byl centrysta, a popatrz sie no jak ten centryzm bokami wylazl

no tak ty wylazisz zawsze bokami tyfus:)

tytusk...@gmail.com

On Tuesday, 8 March 2016 15:10:31 UTC-7, u2 wrote:

> no tak ty wylazisz zawsze bokami tyfus:)

Juz ci sie temat Bolka Walesy znudzil.

Wiecej idzie, wiecej teczek w IPN pootwieraja, I okaze sie, ze wszyscy bylisciee TW :-)))))))))))))))))))))

Basia

On Tuesday, March 8, 2016 at 4:02:29 AM UTC-8, brat_olin wrote:
> [...]
> //////////////////////
>
> A przeciez dzisiaj p. Andrzej juz tak nie napisze.
>
> To jest cudowne, CUDOWNE, znaczy to przejrzenie

Jakie przejrzenie? Jakie cudowne?

Co w gazetach circa 2011 pisali to powtarzal.
O ile sie nie myle wytluszczona czcionka
naglowki pisaly wtedy "Pojednanie z Rosja."

Saul na osiolku jadac gazety czytal?

Basia

u2

W dniu 2016-03-09 o 00:33, tytusk...@gmail.com pisze:
> Juz ci sie temat Bolka Walesy znudzil.

nigdy mnie to zbytnio nie interesowalo, to sam walesiak zaproponowal
debate, z ktorej sie rakiem wycofal. nikogo ten dziad juz nie interesuje:)

mkarwan

Uzytkownik <tytusk...@gmail.com> napisal w wiadomosci

http://groups.google.pl/group/soc.culture.polish/msg/ad12e461716da4a0?hl=pl&

mkarwan

mkarwan

mkarwan

mkarwan

Basia

On Tuesday, March 8, 2016 at 9:33:45 PM UTC-8, u2 wrote:

> (...) nikogo ten dziad juz nie interesuje:)

Wolna Polske im wykompinowal a rodacy w zamian
sie nim znudzili. Co za niewdziecznosc!

:))
Basia

u2

W dniu 2016-03-10 o 22:23, Basia pisze:
> Wolna Polske im wykompinowal

bez przesady basi"uu"r bolek to historia, nawet nie moze uderzyc w
pisiorow jak by chcial:)