premiera polskiego autobusu wodorowego

Zexon

NesoBus to całkowicie nowy, wyprodukowany w Polsce zeroemisyjny miejski autobus wodorowy. Zasilany
zielonym wodorem jest najbardziej ekologicznym autobusem dla mieszkańców miast i transportu
miejskiego. Stworzyli go polscy konstruktorzy i inżynierowie przy współpracy z partnerami z Europy i
całego świata. Ma 12 m długości, do 93 miejsc, w tym do 37 miejsc siedzących, jego zasięg to około
450 km, nie emituje spalin, oczyszcza powietrze, a jedyne co emituje to para wodna. Konstrukcja
NesoBus - polskiego autobusu wodorowego jest stworzona od podstaw jako wodorowa - nie jest przeróbką
czy modyfikacją autobusu spalinowego czy na baterie. Rozpoczęcie produkcji seryjnej jest planowane
na 2023 roku w powstającej w Świdniku fabryce.
https://zielona.interia.pl/aktualnosci/news-nesobus-premiera-polskiego-autobusu-wodorowego,nId,6059299

--
Jak dodać polską klawiaturę w Windows 10 wersji US w ciągu 3 minut.
https://www.isunshare.com/windows-10/add-keyboard-in-windows-10.html

Piotr

On Monday, May 30, 2022 at 2:50:15 PM UTC-2:30, Zexon wrote:

https://www.youtube.com/watch?v=CgWHbpMVQ1U ?

a a

Polska jest za biednym i za mocno technologicznie zacofanym krajem, aby wyrzucać kase na mrzonki.

Jeżeli ktos bedzie produkowal autobusy na wodów to będą to Chiny a nie Polska

Wodór jest bardzo drogim paliwem, 5 razy droższym od ropy i wszyscy to wiedzą.

A skoro wodór drogi to szkoda życ deluzjami i wyrzucać kasę na mrzonki.

Była firma transportowa autobusowa i tez dostała dotacje łunijną na budowę stacji tankowania gazem ziemnym LNG
i kasa została wyrzucona w błotop, na autobusach nie montuje się juz butli gazowych
i zycie powróciło do realu.,

Znajomy pracował w firmie produkującej stacje tankowania samochodów wodorem w Austrii i sprzedali kilkanaście tych stacji a potem zainteresowan ie upadło, bo nie ma samochodów na wodór

Polska ma węgiel i cała kasę powinna inwestowac w wydobycie węgla i zarabianie

100 mln ton węgla x 300$ = 30 mld $
i to jest konkretny biznes a nie wieczne mrzonki, aby wyrwac kasę z Brokselki na niepotrzebne nikomu badziewia.

Brókselka nie ma pojęcia o innowacjach i drukuje kasę i wyrzuca na badziewia, o ile udziałowcem jest Mimiec, bpo on zgarnia 90% kasy na swój rozwój, a reszta dostaje 10% ochłap

Polska nie ma przemysłu bo Hameryka kazała go zlikwidować, aby Rosja nie miała z Polski pożytku w kooperacji

Zlikwidowano stocznie, kopalnie, huty, przemysł samochodowy, przemysł chemiczny, przemysł elektroniczny, przemysł komputerowy, wszystko co mogło przynieśc POlsce sukces w Europie.

Polska przeżyła tylko dzięki pracy patriotów, bo miała zostać zamieniona w kraj rolniczy z parobkami malorolnymi i zagran icznymi latyfundiami ziemskimi 10.000 ha zarządzanymi przez Bolków z Brókselki.

Zexon

On 2022-05-30 11:36, Piotr wrote:
> [...]
> On Monday, May 30, 2022 at 2:50:15 PM UTC-2:30, Zexon wrote:

No cóż, Kanada również przechodzi na elektryczne autobusy, ale w żółwim tempie jest jakieś 100 lat
za Polską w tej materii.
Niestety Kanada nie jest w stanie opanować tej technologii sama i będzie sprowadzać bez emisyjne
autobusy z Chin.
https://en.byd.com/news/byd-electric-buses-rollout-across-canadas-largest-city/

Piotr

On Monday, May 30, 2022 at 4:17:34 PM UTC-2:30, Zexon wrote:
> [...]
> No cóż, Kanada również przechodzi na elektryczne autobusy, ale w żółwim tempie jest jakieś 100 lat

Latwiej bedzie jak Pan da znac KIEDY NIE pisze wg schematu: Polska cacy, Kanade be (a skoro tak to Zenon
moze swiecic odbitym blaskiem osiagniec kraju, ktory porzucil dla Kanady).

Zexon

W moim podstawowym tekście nic nie pisałem o Kanadzie to wy Piotrze Kanadyjczyku sprowokowaliście
mnie do tego.
Bo co by pozytywnego nie napisać o Polsce powoduje u was pianę na pysku.

Zexon

Idąc wasz tokiem myślenia, że Polska jest do dupy to znaczy, że wasz Polski dyplom jest również do
podtarcia dupy, Piotrze.

.

andal

On Mon, 30 May 2022 10:36:27 -0700 (PDT), Piotr wrote:

> On Monday, May 30, 2022 at 2:50:15 PM UTC-2:30, Zexon wrote:
>
> https://www.youtube.com/watch?v=CgWHbpMVQ1U ?

trela, po raz kolejny przedstawiles sie jako antypolska kurwa, tfu

Piotr

stad komentowalem ten Zenonopost w ktorym Zenon w ktorej zgodnie ze swoim schematem umyslowym,
sam wprowadzil Kanade do watku w ktorym NIKT nie dyskutowal Kanady.

Jesli pamiec nie sluzy, pomoge:

1. Zenon: premiera polskiego autobusu wodorowego [NIC o Kanadzie]
2. ja: https://www.youtube.com/watch?v=CgWHbpMVQ1U ? [NIC o Kanadzie]
3 Zenon "No cóż, Kanada również przechodzi na elektryczne autobusy, ale w żółwim tempie jest jakieś 100 lat za Polską
w tej materii. "
4. Latwiej bedzie jak Pan da znac KIEDY NIE pisze wg schematu: Polska cacy, Kanada be (a skoro tak, to Zenon moze

Zexon

No cóż Piotrze krętaczu i manipulatorze, link, który przesłaliście jest wyśmiewaniem Polskiego
produktu i życzenie mu takiego końca jak na filmie, do którego daliście link antypolski Piotrze.
https://youtu.be/CgWHbpMVQ1U?t=171
W takim razie swoim Polskim dyplomem z Gdańska możecie podetrzeć sobie dupę Piotrze.

/

Zexon

Również wysyłane przez was Piotrze antypolskie spamy taktuję jako opinię „Memorial University of
Newfoundland”, ponieważ używacie ich serwera do wysyłania antypolskich spamów.
IP Address 209.205.251.252
Canada Newfoundland and Labrador St. John's
ISP Organization: Memorial University of Newfoundland

,

a a

209.205.255.25 Report - Memorial University of Newfoundland
https://www.ipqualityscore.com/free-ip-lookup...

209.205.255.25 is an IP address located in Corner Brook, Newfoundland and Labrador, CA that is assigned to Memorial University of Newfoundland (ASN: 6579). As this IP addresses is located in Corner Brook, it follows the "America/St_Johns" timezone. The IP Reputation for ..

Pamiętam, że jakieś 20 lat temu wprowadziliśmy IP address reputation
w celu filtrowania spamu przez serwery pocztowe, odrzucające nie tylko poczte spamową ze znanych domen, ale także odrzucające emaile pochodzące z adresów IP o niskiej reputacji.

I Yahoo Mail to kupiła i wdrożyła i jak chciałem abym mogł czytać pocztę otrzymywaną od znajomych, których adresy IP miały niską reputację, to musiałem pisać, że to nie jest adres spamowy
i nastepnym razem poczte otrzymywałem jako nie-spamową.

Ale gdy operatorzy komórkowi zaoferowali tani dostęp do internetu, to kazdy użytkował okresloną pule adresową, przydzielaną użytkownikowi dynamicznie i gdy spamer wysyłał m iliony spamu z adresu IP1, to potem ten adres uzyskiwał niski rating, niska reputację i był przydzielany nie-spamerom i tak piekna idea zlikwidowała pożytek z poczty elektronicznej, uznając większośc poczty wysylanej z adresow dynamicznych jako spam

( a tak się starałem aby świat zbawić ;)

Proxy Detection Test for 209.205.255.25
Memorial University of Newfoundland - Corner Brook, Newfoundland and Labrador, CA
IP Reputation Lookup - View Risk & Abuse Reports

209.205.255.25 is an IP address located in Corner Brook, Newfoundland and Labrador, CA that is assigned to Memorial University of Newfoundland (ASN: 6579). As this IP addresses is located in Corner Brook, it follows the "America/St_Johns" timezone. The IP Reputation for 209.205.255.25 is rated as low risk and has no abuse issues among our free plan level data sets & blacklists.

This IP address (209.205.255.25) is NOT a proxy connection and is NOT associated with any recent SPAM blacklist activity or abusive behavior. IPQS fraud scoring algorithms have rated this IP address as low risk, scoring 0 out of 100. We have not seen any recent abuse or suspicious behavior from this connection.

====
IP Address Lookup Details for 209.205.255.25
IP Address 209.205.255.25
Country CA CA
Fraud Score
IP Reputation 0 - Low Risk
Fraud Scores are enhanced by passing additional details through our API and CSV batch checks.
Mail SPAM Block List Not Blacklisted No SPAM Reports Found
Proxy/VPN Detection Clean IP - Not A Proxy/VPN Clean IP - Not A Proxy/VPN
This IP address appears to be a normal connection, please use our API to query this IP address with a higher strictness level.
Bot Activity Please sign up to view the bot status data point.
Abuse Velocity New Please upgrade to view this data point.
City Corner Brook
Region Newfoundland and Labrador
Hostname 209.205.255.25
ISP Memorial University of Newfoundland
ASN AS6579 Memorial University of Newfoundland
Organization Memorial University of Newfoundland
Time Zone America/St_Johns
Latitude 48.95000076
Longitude -57.93000031
CIDR IP Address Subnet 209.205.255.0/24

Report False Positive — OR — Register Your IP Address

Hreczecha

Po pierwsze: Wydobywanie wegla w Polsce jest nieoplacalne. Polska importuje wegiel z Rosji i z Australii, bo to jest o wiele tansze. Po drugie: Opalanie wegiel truje srodowisko i jest jednya z przczyny ocieplenia klimatu.

Piotr

Projekcje, prostolinijny i niemanipulujacy Zenonie, projekcje - przypisujecie innym swoje wlasne schematy umyslowe:

1. moj zwykly zart o tym ze trzeba uwazac z uzywaniem wodoru w transporcie - w Zenonowym umysle stanowi
.... obraze Narodu: "wyśmiewanie Polskiego produktu" [wielka litera - oryginalna], a link do amerykanskiej
kroniki filmowej sprzed prawie wieku prostolinijnie i szczerze opisuje jako .... "antypolski link".

2. ja oceniam ludzi przez ich slowa i ich akcje - a Zenon mysli, ze dokopie mi przez krytyke ... Kanady. ;-)
Najwyrazniej w jego glowie - mozna czerpac samocene z osiagniec lub porazek ... na ktore nie mialo sie zadnego wplywu.
Caly Zenek caly on.

I jak patetyczne musialo byc Panskie zycie, jesli musi Pan podbudowywac swoje ego chwaleniem sie osiagnieciami ... nieznanych Panu ludzi, z kraju, ktory Pan z wlasnego wyboru ... PORZUCIL na rzecz Kanady ?

Jak mawial klasyk: ""To jest zenada, ZENADA! Jak mi sie podobnie pogorszy na stare lata, to prosze mnie odciac od internetu".

====
Piotr

andal

trela, nie pierdol zydo-ukraicu, jestes antypolska kurwa od urodzenia