istnienie staje się aktem buntu

atla...@orcon.net.nz

马头琴 一首马头琴演奏的歌曲,曲声宛如天籁,太好听了
https://youtu.be/3BSlVZ7Qm8Q?t=27

1) wyłącz telewizor
i włącz swój mózg
2) wstań i działaj

Mongolian Dance on China
Tiktok(BGM:《白马》from傲日格乐)
https://youtu.be/pvuImN53HZo
最帅蒙古舞 Mongolian Dance
https://youtu.be/vhRxH05XpjY
Mongolia contemporary ethnic dance
https://youtu.be/_GjpCJh55AY

wbrew tzw „ wartościom uniwersalnym ”
tak lansowanym przez establishment amerykański
które w rzeczywistości nie mają nic uniwersalnego
każda próba eksportu tego * widzenia * świata
nie przynosi nic poza chaosem i spustoszeniem
ten ( rzekomo „ demokratyczny ” model )
system stale tworzy to elitarne kryminalne bagno
usprawiedliwiania ( neokolonialnego ) interwencjonizmu

Reforma nie jest możliwa , ponieważ przemoc korupcja
oszustwa słabość i brudna niekompetencja , to geny
tego systemu zaprogramowanej degeneracji

chęć przejęcia kontroli
nad doborem naturalnym
( poMylenie adaptacji i doboru )
samobójcze pragnienie
postrzegania przekonań
jako ważniejsze niż rzeczywistość
w " waszym " świecie urojeń :

! ! !

https://bit.ly/3zGElBQ
Dzieci w przedszkolu : zakaz chodzenia do toalety
https://covidemence.com/2021/09/25/momes-en-maternelle-interdiction-daller-aux-toilettes/

! ! !

wyraźnie zaniepokojona mniejszość
która upiera się przy swoich zachciankach
pod pretekstem „ zdrowego punktu widzenia ”
w pułapce pseudohigienicznego szantażu
nie jesteście już niczym więcej , niż tymi
którzy dostaną ( lub nie ) Covid ?

w fikcyjnych podziałach
stworzonych od podstaw
przez system oligarchiczny
który może przeTrwać
tylko przez chaos i podział .

skupiając się na duecie vax - antivax
system zachowuje dynamikę
intensywnej redukcji wszystkiego
co stanowi bogactwo człowieka
zarówno w jego istocie
jak i w jego istnieniu

nie bierze się już pod uwagę
ogólnego stanu zdrowia
nawet jeśli widzicie
że nie rozwiązaliście niczego
( od 18 miesięcy )
to jeszcze bardziej grzęźniecie
w mentalnej koncepcji mocy szczepień
nie biorąc pod uwagę intuicji
płynących ze wszystkich obszarów ciała
( wasza ) wiedza sprawiła
że ​​staliście się cynikami .
Jesteście zbyt zmechanizowani
( brakuje wam człowieczeństwa )

od hiperkomunikacji
poprzez powierzchowne kontakty
napływ informacji , nadmiar referencji
utrudnia lub anuluje głębokie zrozumienie
tego , co was otacza .
Wszystko poza tym
uważane jest za abstrakcję
( oprócz kilku gotowych „ prawd ” )
trzeba wykorzenieniać każdą wartość
zredukować do ( prostego przedmiotu
odniesienia ) wyłącznie kupieckich interesów

lekarze sprowadzeni tylko do jednej misji :
bycia żołnierzami szczepionki

dlaczego zaszczepić 80% światowej populacji
czyli około 6 miliardów ludzi na chorobę
której śmiertelność u chorych wynosi 0,03%
( dane zrewidowane WHO ) co oznacza , że
​​99,97 % chorych wyzdrowieje po chorobie
( a następnie ) ma naturalną odporność
której nie może dorównać żadna szczepionka

od produkcji wirusa SARS-CoV-2 w laboratorium
na Uniwersytecie Północnej Karoliny w latach 2006-2015
poprzez wymazy z fałszywych testów PCR
do zastrzyku transgenicznego GMO o zmiennej geometrii
aby zmienić ludzki genom ustanowić na końcu łańcucha…
nowy sposób niewolnictwa planetarnego
pod elektronicznym kaftanem bezpieczeństwa
przekształcenie systemu kapitalistycznego
w ponadkapitalistyczny „ Nowy Porządek Świata "

osądzać świat metafizyczny
jako ślepy sędzia kolorów
i jak głuchy sędzia dźwięku

【4K】超好听 马头琴版本的《西海情歌》 置身草原,跃马扬鞭。
https://youtu.be/5oE37T6H66Q

te szczepienia nie zapobiegają covid
ale uodporni ( dzieci ) na " szalństwa "
Życia ( duchowego ) taka tresura sprawia
że eteryczność sTraci kontakt z ciałem fizycznym
związek z wszechświatem staje się niestabilny
materialistyczną konstytucją bez duchowości
[ nie(o)szlifowany przez wolę duchową
człowiek ( staje się ) automatem ]
gatunek ludzki ma potencjał
do zaakceptowania
ulotnej rzeczywistości innych
( jego intelektualne komponenty
są integralną częścią
zbiorowej nieświadomości )
wystarczy wrócić do obserwacji
naturalnej rzeczywistości .

Mongolian Horsemen in action
https://youtu.be/H2L51J_6SWM

„ Bunt jest w człowieku
odmową bycia traktowanym jak rzecz
i zredukowaniem do prostej historii.
Jest to afirmacja natury
wspólnej wszystkim ludziom,
która ucieka ze świata władzy ”
~Albert Camus

______________________________________

„ Uznanie propozycji ekonomistów
za prawdy absolutne
oznacza przejście od ekonomii,
między innymi dyscypliny naukowej,
do ekonomizmu :
fundamentalizmu równie niszczycielskiego
jak fundamentalizm religijny ”
~ Albert Jacquard

a u nas (o; tzn u heretyków ;o)

https://bit.ly/2Zyn8y8
Chińscy naukowcy tworzą skrobię od podstaw
http://french.peopledaily.com.cn/n3/2021/0924/c31357-9900543.html

wczoraj zawiało nas do sąsiadów -> Mongolii
(o; nierozdzielnej od chińskich Fremenów ;o)
jutro -> wracamy (o: do siebie :o) w Himalaje

brat_olin

atla...@orcon.net.nz wrote:

> Chińscy naukowcy tworzą skrobię od podstaw
> http://french.peopledaily.com.cn/n3/2021/0924/c31357-9900543.html

Breakthrough rzeczywiscie. Chinczycy nas czapkami zarzuca,
tez w nauce.

--
Smart questions to stupid answers

atla...@orcon.net.nz

From: Astralny Rębajło

> dr.Czerniak wspomina o braku
> mikro/makro elementów w dzisiejszym jedzeniu.
> https://youtu.be/Vad171IAikE?t=25

teraz
nie mam czasu na YT
więc , jednym tchem :
może powtórzę coś ?
( co już tam było ? )

w jedzeniu mikro/makro elementy
nie wystarczy wrzucić do brzucha
teraz ( u was ) wySterylizowanego
w miastach niemowlaki nie mogą
smakować dżdżownic , patyków
kamyków , błota , w trawie , itp
zachłysnąć w rzece , oceanie
w kurzu na polnej drodze
jest pełny synbiotyk
( probiotyk z prebiotykiem , itd )
https://pl.wikipedia.org/wiki/Mikrobiom
https://pl.wikipedia.org/wiki/Mikrobiota_jelitowa
(o: kompletu nie kupisz w żadnej aptece itp :o)
organizm potrafił wyTworzyć nie tylko vitaminy
ale dziś mu coraz trudniej znaleźć pomagierów
* żyjąc * w bunkrach antybakteriologicznych
jak w laboratorium , na bloku operacyjnym

możesz połykać co trzeba zgodnie z checklist'ą

https://pl.wikipedia.org/wiki/Suplement_diety

ale to jak ( po antybiotykach ) przez zsyp na śmieci
* przeleci * lub tam się odkłada - truje organizm
Życie jest proste gdy się go nie komplikuje :

https://pl.wikipedia.org/wiki/Zaburzenia_obsesyjno-kompulsyjne

tu :

nie ubywa nikomu - niczemu
nie szkodzi ( nie przeszkadza )

Według badań opublikowanych 24 września
w czasopiśmie Science chińscy naukowcy stworzyli skrobię,
rodzaj złożonego węglowodanu występującego w roślinach,
wykorzystując dwutlenek węgla, wodór i energię elektryczną.

Eksperci wskazali, że uprzemysłowienie
mogłoby zrewolucjonizować wytwarzanie tego
kluczowego przemysłowego składnika odżywczego
ponieważ nie wymaga uprawy i przetwarzania
dużej ilości roślin skrobiowych,
takich jak słodkie ziemniaki i kukurydzy,
oszczędzając w ten sposób więcej wody, nawozów i gruntów ornych.

Może być również używany do recyklingu dwutlenku węgla,
typowych odpadów przemysłowych i gazów cieplarnianych,
w produkt konsumpcyjny, który pomoże zmniejszyć emisje dwutlenku węgla
i walczyć ze zmianami klimatu,

W eksploracji kosmosu
może stanowić zrównoważone źródło pożywienia dla astronautów,
na duże odległości i inne księżyc , planety
na których uprawa żywności nie jest opłacalna.
Przyszli podróżnicy kosmiczni
mogą po prostu zamienić wydychany dwutlenek węgla
w żywność, którą spożywają.

skrobia i inne złożone węglowodany
stanowią od 60 do 80 procent ludzkiej diety.

Rośliny wytwarzają węglowodany, takie jak skrobia,
poprzez fotosyntezę, co jest niezwykle złożonym procesem,
przekształcenie dwutlenku węgla, wody i światła słonecznego
w skrobię zajmuje roślinie około 60 etapów reakcji metabolicznych.

metoda polega najpierw na konwersji
dwutlenku węgla i wodór w metanol,
cząsteczkę zawierającą pojedynczy atom węgla.

Naukowcy następnie układają
te pojedyncze cząsteczki węgla jak puzzle w większe,
bardziej złożone cząsteczki za pomocą procesów enzymatycznych.

Za pomocą superkomputerów
chińscy naukowcy usprawnili proces produkcji naturalnej skrobi
z około 60 do 11 etapów,
Skrobia wytwarzana w laboratorium
jest chemicznie identyczna z naturalną skrobią

u nas ( na styku Gobi z Himalajami ) moja zaKochana
ze swoją ( też japońską ) ekipą , pomaga ( chińskim )
( w ) realizacji podobnych projektów nie zabraknie
tylko tu -> w Chinach są wymarzone warunki
(o: nikt żadnych warunków nie stawia :o)
https://pl.wikipedia.org/wiki/Synergia
tu Życie ma sens każde dla każdego

kiedyś myślałem że skończę w wszechoceanie
ale ostatnio odkryłem że w Himalajach też fajnie
(o: przyjemne z pożytecznym -> itp -> itd -> :o)

andal

On Sun, 26 Sep 2021 07:40:07 -0700, brat_olin wrote:

> Breakthrough rzeczywiscie. Chinczycy nas czapkami zarzuca,
> tez w nauce.

tak mawiano za komuny gdy mieli jedna na tysiac

brat_olin

andal wrote:

> tak mawiano za komuny gdy mieli jedna na tysiac

Czapki zawsze mieli.

Russet Bulba

No i na yaku mozna pojezdzic…

Russet Bulba

Sa wszedzie. Wszystko spenetrowali. Poza wlasna nauka korzystaja z wiekszosci naukoweo dorobku, tego publikowanego i nie publikowanego, reszty swiata. No i te srednie bardzo wysokie IQ co najmniej 105. Prze rozkladzie normalnym i STD 15 ilu moga miec ludzi powyzej 2 STD po prawej stronie rozkladu tj z inteligencja powyzej 135?

atla...@orcon.net.nz

adresu naszego www ci nie dam
[o: bo , to jest ( tylko ) dla klanu :o]
tam już mamy chyba petabit video
itp , nie mam czasu tam grzebać
żeby ci jakieś przesłać , np :
https://wetransfer.com/
ale co ? mojej zaKochanej ?
prawie wszystkie po japońsku
( ostatnio próbujemy po chińsku )
Eeva ? ( francuski + te mau reo maohi
z Îles Marquises ) czy Ansley z Aotearoa
tam też jest moja cudna żonka Winnie
wciąż uczy ( inuktitut i innu-aimun )
dzieciaki nasze [ i * nasze * tzn :
( które nas zaadoptowały )
których nikt nie chciał
w Nunavik ] itd . . .
mamy też bazy w Argentynie
( Patagonia i w okolicy Córdoba )
i wyspy w Chile , Kanada -> Labrador
i okolica Vancouver , Australia na pustyni
jedna i Japonia też nam baaardzo pomaga
cały klan ma czym żeglować i gdzie chce
( przeczekać * globalny * kowidiotyzm )
ale teraz jest najlepiej w Chinach więc
szykujemy * oazy * itp ( arki noego )
nie tylko na styku Gobi z Himalaya
(o; góry to fale ze skał sztorm ;o)
żeglujemy nad skalistą pustynią
wypatrujemy nowych lądowisk
gdzie nigdy nie braknie wody
i bezpiecznie doSzybować
ktoś ( ? ) powiedział , że
choć jedną książkę w życiu
trzeba przeczytać albo napisać
więc ? naPisanie jest mniej nudne
ale nie jestem aż takim megalomanem
żeby to przeCzytać ( zamiast Żyć dalej ! )
podobnie z grzebaniem w naszych video
itp (o: nikt chyba nic mnie nie zmusi :o)
mogę tu zebrać myśli nie przeżuwam
EOT

atla...@orcon.net.nz

natura kowidioty

https://pl.wikipedia.org/wiki/Istota
https://pl.wikipedia.org/wiki/Substancja_(filozofia)

jeśli religia oznacza " zjednoczenie ”
to politeizm z konieczności oznacza podział .
I to należy skorelować z totalitaryzmem Technosfery .
(o; w oczekiwaniu na przybycie technoProroka ;o)

* szczepionkom * nie można przypisać
spadku liczby infekcji i zgonów
liczba ta spadła w styczniu
gdy tylko 5% populacji
zostało zaszczepionych w lutym .
Jedynym wyjaśnieniem tego jest fakt
że populacja osiągnęła zbiorową odporność
kilka miesięcy temu , rządy oGłosiły
że potrzebują 70% odporności stada
aby zakończyć blokady i nakazy
Dziś domagają się 100% szczepień
bo : jeśli miliony -> miliardy ludzi
nie da się zaSzczepić
w ciągu najbliższych dwóch lat
będą stanowić niezaprzeczalną grupę kontrolną
czystą próbką nietkniętą szczepionkami , itp
( będą żywym dowodem przestępstwa ! )
tego boją się * elity *
to oznacza dla nich otwarty bunt
ich " Grand Reset ” upadnie
_______________________________________

globaliści mają ścisły harmonogram :
osiągnąć poziom szczepień bliski 100%
w ciągu najbliższych dwóch lat lub wcześniej
wszyscy muszą mieć paszporty szczepionkowe
( decydujące o kwarantannach , wydatkach
na żywność itp ) aby stłumić sprzeciw
prawie wszystkie rządy na świecie
zgadzają się na totalitaryzm medyczny
większość z nich jest połączona ze sobą
przez globalistyczne instytucje
takie jak Globalne Forum Ekonomiczne

jesteśmy teraz w rodzaju wyścigu
w którym globaliści muszą
realizować swój program
jak najszybciej !

zanim ( globaliści ) zostaną przyłapani
(o; na gorącym uczynku ;o)

* elity * dokładnie wiedzą
jakie maja być skutki uboczne
szczepionki są centralną częścią
ich „Wielkiego Resetu”

Średni czas na zdiagnozowanie choroby
autoimmunologicznej wynosi 4,5 roku .
Zdiagnozowanie niepłodności
może zająć od sześciu miesięcy do roku .

szczepionki są koniem trojańskim

scena jest przygotowana
na masowe ( rozbrojenie )
pozbawienie możliwości obrony
organizmu i niepłodność
a Covid-19 itp ma być powodem
wszelkich ( powszechnych ) problemów
zamiast eksperymentalnych szczepionek

szczepionki nie są przeznaczone
dla zdrowia publicznego
ani do ratowania życia

na tzw * Zachodzie * ( za kilka lat )
tzw większość pogodzi się z * losem *
tak czy inaczej będzie im wszystko jedno :

wystarczy jak najszybciej przekształcić Australię
w kraj z flotą atomowych okrętów podwodnych
tak gigantyczne inwestycje tak gwałtowne
zmiany polityczne , tak się nie zdarzają
USAńce im wynajmą stare atomówki
odpalą w niedouczonych rękach , cdn

depopulacja Chin ( itd ) dojrzewa
aż świat dojrzeje -> do zwykłej wojny
dokładnie to znaczy umowa Australii
z USA i Wielką Brytanią ( teraz ) już :
pozwala określić czas " gorącej fazy ”
nikt nie zRezygnuje z broni jądrowej
i wszyscy będą zmuszeni jej użyć
_____________________________________

Covid-19 wymazuje przeszłość
i pokazuje światu prawdziwe oblicze Zachodu
( tchórzy , słabych , ignorantów , aroganckich )
hipokrytów którzy chcą tylko dorwać co się da
przed nieuniknioną i ostateczną eksplozją
( gospodarczą społeczną i ? ) nuklearną .
Zachód nie ma sojuszników i nigdy nie miał
zawsze mieli kolonialnych kulisów
którzy uważali się za " wspólnotę
cywilizowanych demokratycznych
i miłujących pokój narodów ”

Polska już nie ma przemysłu , polityki fiskalnej
niezależnej obrony , suwerenności , ale
( na szczęście też na tej grupie * dyskusyjnej * )
ma " ekspertów ” krytykujących tych
którzy mają wszystko
czego oni nie mają

oczywiste, że Indie dadzą się oszukać
Moskwa i Pekin ostrzegły że
będzie tak jak UE , Francja , Kurdowie w Syrii
Al Qayda i Daesh stworzone przez USA
Afganista . . . itd . .
bezpieczniej być * sojusznikiem * USA nie
USA prowadziły 216 dużych wojen eksterytorialnych
i innych od czasu ich powstania 260 lat temu
ze średnią około jednej dużej wojny na rok
istnienia tego zbójeckiego kraju .
przed atakiem USA chroni tylko * sojusz * ( z USA )

tym razem ( USA , UK , Australia )
chcą zmusić do odpowiedzi na ich atomówki
( tak jak USAński policjant odpowiada na atak
naćpanego USAńskiego murzynka bambo )
Chiny ( i kacapów ) itd , wciągając
do ( ich ) globalnej depopulacji
USAńcom
_____________________________________
____________________________________

Tajwan ( bezkrwawo ) chce
zrezygnować z USA * opieki *
w najbliższych wyborach .
to może dać zły przykład
Japonii , itd .
______________________________________
______________________________________________________________________________________

https://geopolitique-profonde.systeme.io/securite-alimentaire

https://geopolitique-profonde.com/2021/09/26/linflation-alimentaire-est-confirmee/
______________________________________________________________________________________

[o: dzisiaj ( niedziela ) u nas będzie intensywnie :o]
1 . testujemy szkło antyrefleksyjne w panelach słonecznych
( to istnieje w oczach nocnych motyli aby widziały w ciemności )
co daje przezroCzystość nanostrukturalnej powierzchni
Ta powłoka przeciwodblaskowa umożliwia
kompletne przechodzenie całego światła przez szkło
podczas gdy zwykle odbija się conajmniej 8% światła
zintegrowanie tej powierzchni z panelami fotowoltaicznymi
umożliwia wytworzenie większej ilości energii
poprzez zbieranie większej ilości światła
! pod każdym kątem !
te panele produkują od 6 do 12% więcej energii elektrycznej .
2 . poLecę do naszej następnej bazy
tam wczoraj wojsko zRobiło nalot (o; dywanowy ;o)
na spadochronach zRzucili ustawili i zmontowali lux domy kontenerowe
beczek z paliwem wystarczy do wiosny zapasów żywności , itp
( dla ludzi , yaków i koni ) generatory prądu z ładowarkami baterii
zdynamitowali głaz na * lądowisku * wyrównali , posprzątali
oznaczyli świecącymi rękawami , itp i będą mogli wrócić
wieczorem wszyscy razem swoim samolotem (o: itd :o)