Dr. Ciesielczyk w Kanadzie

Andrew Karts

Piotr

On Thursday, November 2, 2017 at 3:24:07 PM UTC-2:30, Andrew Karts wrote:
> I o Kanadzie:
>
> https://youtu.be/pRLgNZXF2NM

I co - powiedzial, ze komuna nie werbowala agentow do rozpoznania prosolidarnosciowej Polonii w 1981 roku, lecz zaczela ich werbowac dopiero po swoim upadku w 1989? Wie Pan:

"Kiedy ja wyjechalem, to granice byly otwarte dla kazdego, a kiedy pan - to byly zamkniete. Taka jest miedzy nami roznica, panie Piotrze."
Bulba Taras

an...@fake.org

On Thu, 02 Nov 2017 10:54:06 -0700, Andrew Karts wrote:

> I o Kanadzie:
>
> https://youtu.be/pRLgNZXF2NM

naslali tu tego co nie miara

od nowej ziemi az do brytyjskiej kolumbi

trudeau import co.

John_Smith

On 2017-11-02 18:54, Andrew Karts wrote:
> I o Kanadzie:
>
> https://youtu.be/pRLgNZXF2NM

To bardzo chwalebne co ten Pan robi, ale nadal, jest to tylko pewien
fragmenti i dzis juz mocno nieaktualnych informacji. Te informacje,
ktore nadal maja zastosowanie, pozostaja bezpieczne w tajnych archiwach.

ps: czy to trzecia zmiana, po tym jak sie dwie pierwsze 'wypala'?
https://www.youtube.com/watch?v=9dOOSuyroWk

Taras Bulba

Malo pan entuzjastyczny, panie Piotrze:-)) To w koncu kiedy pan do Kanady wjechal?

Swoja droga to pamietam paru polonijnie zaangazowanych doktorantow z Dalhausie w 80-tyvh. Zdolali sklocic miejscowa Polonie dokumentnie. To bylo chyba przed panskimi czasami. Nic tutaj nie insynuuje.

Piotr

On Thursday, November 2, 2017 at 6:49:19 PM UTC-2:30, Taras Bulba wrote:
> Malo pan entuzjastyczny, panie Piotrze:-)) To w koncu kiedy pan do Kanady wjechal?

Przeciez Pan wie - nie wyssal Pan przeciez swoich zapewnien jaki Pan to czysty a ja jaki brudny:

"Kiedy ja wyjechalem, to granice byly otwarte dla kazdego, a kiedy pan - to byly zamkniete. Taka jest miedzy nami roznica, panie Piotrze."
Bulba Taras

spod brudnego palucha?

==
Piotr

Taras Bulba

O nic pana nie posadzam. Ppszlo o to kto wyjechal w latwiejszych do tego czasach.

u2

W dniu 02.11.2017 o 23:05, Taras Bulba pisze:
> O nic pana nie posadzam. Ppszlo o to kto wyjechal w latwiejszych do tego czasach.

nie trudź się czuprynka, płyta trolla się zacięła i będzie powtarzać te
same bzdury wyssane z jego brudnego palucha:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Piotr

> O nic pana nie posadzam.

tu akurat bylo o Panskim ZMYSLEMIU daty mojego rzekomego wyjazdu:

"Kiedy ja wyjechalem, to granice byly otwarte dla kazdego, a kiedy pan - to byly zamkniete. Taka jest miedzy nami roznica, panie Piotrze."

oraz o fakcie, ze nie potrafil Pan nigdy wziac odpowiedzialnosci za to zmyslenie.

Co zas do motywu tego zmyslenia mamy dwie alternatywne tlumaczenia:

a) Panskie, ze zmyslal Pan date mojego wyjazdu aby ... nic nie powiedziec o mnie, poza banalnym stwierdzeniem, ze wyjechalismy w roznych latach, ale nic z tego nie wynika

b) moje, ze zmyslil Pan date mojego wyjazdu, aby moc skontrastowac jaki to Pan czysty, a jaki ja brudny skoro mialem dostac paszport od ubecji "gdy granice byly zamkniete":

"Kiedy ja wyjechalem, to granice byly otwarte dla kazdego, a kiedy pan - to byly zamkniete. Taka jest miedzy nami roznica, panie Piotrze."
Bulba Taras

Kazdy moze sam wyrobic sobie zdanie ktore z tych dwoch mozliwosci jest bardziej prawdopodobna. Brzytwa Ockhama sie klania.

Piotr

Andrew Karts

No to kiedy pan zajechal do Kanady, panie Piotrze? Wlasnie czytam pana komentarze pisane do Dalhousie Gazette w 1989 roku. Niech i pan sobie przegladnie, to moze i pamiec wroci :-))).

Basia

On Thursday, November 2, 2017 at 7:20:40 PM UTC-7, Andrew Karts wrote:

> No to kiedy pan zajechal do Kanady, panie Piotrze? Wlasnie czytam pana komentarze pisane do Dalhousie Gazette w 1989 roku. Niech i pan sobie przegladnie, to moze i pamiec wroci :-))).

Ma pan jakas obszerna kartoteke widze, kopie gazetek
w ktorych w 1989 roku produkowal sie pan Trela.

Prosze zeskanowac i rzucic na sciepe. Chetnie poczytam
sie posmieje, ...ciekawe jakie glupoty tam na logike
naiwniakom kanadyjskim wypisywal?

Basia

Andrew Karts

Od kartotek, to jednak pan Piotr w zareawkach. Ja nic nie mam a wszystko online. Dam pare linkow a moze i pan Piotr cos z duma podrzuci? :-))) W sumie dobrze wkomponowany w kulture zaoceanicznego uniwersytetu w 24 godziny po przyjezdzie po upadku komuny :-)))

Andrew Karts

On Thursday, November 2, 2017 at 6:16:34 PM UTC-10, Andrew Karts wrote:
> Od kartotek, to jednak pan Piotr w zareawkach. Ja nic nie mam a wszystko online. Dam pare linkow a moze i pan Piotr cos z duma podrzuci? :-))) W sumie dobrze wkomponowany w kulture zaoceanicznego uniwersytetu w 24 godziny po przyjezdzie po upadku komuny :-)))

Tutaj jeden z potencjalnych linkow:

https://findingaids.library.dal.ca/uploads/r/dalhousie-university-archives/3/a/9/3a9254ac2e25155cfc2f5b4671fe75f743117a0ad505b813b0681c230895f5e1/dalhousiegazette_volume122_issue14_january_11_1990.pdf

Strona 11 Distorter. Ale pan Piotr publikowal cos znacznie wczesniej, kiedy odpowiedzi na jego artykul mialy sie pojawiac w Gazette w pazdzierniku 1989 roku.

Andrew Karts

A tutaj artykul pana Piotra w Gazette. Zaledwie w 3 tygodnie po przyjezdzie do Kanady. Strona 7. Ten sam pan Piotr. Tylko mniej goryczy:

http://dalspace.library.dal.ca/xmlui/bitstream/handle/10222/52077/dalhousiegazette_volume122_issue4_september_28_1989.pdf?sequence=1&isAllowed=y

Basia

On Thursday, November 2, 2017 at 10:58:00 PM UTC-7, Andrew Karts wrote:
> A tutaj artykul pana Piotra w Gazette. Zaledwie w 3 tygodnie po przyjezdzie do Kanady. Strona 7. Ten sam pan Piotr. Tylko mniej goryczy:
> [...]

No to przynajmniej wiadomo nieco lepiej kiedy
Piotr Trela oficjalnie zawital do Kanada- jakies
trzy plus tygodnie przed 28 wrzesnia 89r.

W niecale trzy tygodnie po przyjezdzie do obcego
kraju, na studia doktoranckie z Biologii, p.Trela
ma juz gotowy do publikacji prawie tysiac slowny
tekst komentujacy przemowienie zalozyciela
Komunistycznej Partii Kanady (???),

...i Dalhousie University Gazette publikuje ten
tekst jako najdluzszy artykul w swojej edycji.
Tysiac slow polemiki prostujacej kanadyjskich
Marksistow-Leninistow.

Nota bene, na pierwszej stronce gazetki tekst
chwalacy ZSRR, pietnujacy jakies dysproporcje w
skladkach USA dla ONZ, ...powiekszona i wytluszczona
czcionka fragment tekstu oznajmiajacy jaka to
Gorbachev ma doskonala mowe ciala: Gorbachev
"a politician with great body language."

Dalej pan Trela pouczajacy kanadyjskich "towarzyszy"
studentow.

Naprawde niewiem co sobie myslec!

Przychodza mi do glowy rozne pytania. Niestety Piotr
pamieta z detalami i dokladnie co przed ponad dekada
argumentowal na sciepie jakis Chiron ale nie moze
sobie przypomniec czy samemu byl w ZSMP, czy przynmalezal
PZPR, i kto w koncu rekomendowal go do tego PhD programu
w Kanada, czy nie przypadkiem Stanowo-wojenny rektor
Uniwersytetu Gdanskiego.

Panie Leszku, pan tez w trzy tygodnie po przyjezdzie
z PRL'u do PhD programu z Biologii mial podobne
publicystyczne osiagniecia, pouczal lokalnych
komuchow o realiach komunizmu? Moze tez juz nie pamieta?

Prosze sie wysilic i przypomniec sobie.

Pytam, bo chce jakis 'baseline' sobie ustanowic by nie
osadzac ludzi pochopnie. Moze wszyscy doktoranci z
PRL'u tacy byli, podobnie sie zachowywali? Niewiem.

Basia

brat_olin

Basia wrote:

> [...]
> osadzac ludzi pochopnie. Moze wszyscy doktoranci z
> PRL'u tacy byli, podobnie sie zachowywali? Niewiem.

Jak przyjechalem na Univ. Missouri w marcu 1981 r.,
to wszystko wokol bylo dla mnie jak inny swiat. Mam tez
wrazenie, ze bylem ich pierwszym ever doktorantem z Polski,
kuriosum takie (pierwszy Chinczyk sie pojawil w 1983 r.).
Moj angielski byl slaby, musialem sie podciagac, i ostatnia
rzecza dla mnie byloby pouczac natywnych. Z tym, ze w USA
wtedy bylo duuuuzo mniej czerwonych niz w Canadzie.
Thanks for asking :)

--
Smart questions to stupid answers

brat_olin

Dodam tez, ze 1981 r. to nie 1989 r. To jak zupelnie rozne swiaty
i dla Polakow (Solidarnosc w 1981 r. vs. Okragly Stol w 1989 r.
prowadzacy do pierwszych polskich "wolnych" wyborow,
acz wciaz pod okiem Kiszczaka z Bolkiem, znanym wtedy jeszcze
jako Lechu), ale i dla yankesow (efekty rzadow Cartera vs. efekty
reaganomics).

Piotr

On Thursday, November 2, 2017 at 11:50:40 PM UTC-2:30, Andrew Karts wrote:
> No to kiedy pan zajechal do Kanady, panie Piotrze? Wlasnie czytam pana komentarze pisane do Dalhousie Gazette w 1989 roku. Niech i pan sobie przegladnie, to moze i pamiec wroci :-))).

Mnie nie musi, bo nie ja lecz Bulba FABRYKOWAL okolicznosci mojego przyjazdu na potrzeby swoich insynuacji, I najwyrazniej juz zapomnial ze wycial to z artykulu na ktory "odpowiada". No ale jak mawial rodak Panskiego Mistrza o anonimach "dyskutujacych" przy pomocy wycinania arguemntow oponenta,
"Co smuierdziel wytnie, mozna wkleic z powrotem". A wiec wklejam:

[Bulba] >>> O nic pana nie posadzam.

[ja] >> tu akurat bylo o Panskim ZMYSLEMIU daty mojego rzekomego wyjazdu:

To ktory z nas musi popracowac nad pamiecia?

Piotr

u2

W dniu 03.11.2017 o 22:35, Piotr Troll pisze:
> "Co smuierdziel wytnie, mozna wkleic z powrotem". A wiec wklejam

oto pseudokultura trolla, który traktuje dyskutantów jak
"śmierdzieli":))))))))))))

Piotr

On Friday, November 3, 2017 at 1:46:34 AM UTC-2:30, Andrew Karts wrote:
> Od kartotek, to jednak pan Piotr w zareawkach.

You have fooled Basia and you could have fooled me - bo ja nigdy poza Panskie posty na scp nigdy nie wychodzilem - Pan natomiast siedzac na Hawajach ryje po
internecie w poszukiwaniu informacji na scpowego oponenta i to do tego stopnia ze dooral sie nawet do jakiego listu do redakcji uniwersyteckiej gazetki sprzed prawie 30 lat??? Whau.

I w obronie tego mowi jeszcze, ze z nas dwoch to _ja_ jestem od "kartotek"???
Whau again. Jak to bylo - "Chu...cpiarz w zarekawkach"? (czy jakos tak)

Piotr

an...@fake.org

On Fri, 03 Nov 2017 01:47:47 -0700, brat_olin wrote:

> [...]
> byl slaby, musialem sie podciagac, i ostatnia rzecza dla mnie byloby
> pouczac natywnych. Z tym, ze w USA wtedy bylo duuuuzo mniej czerwonych

to byly bardzo czerwone czasy w kanadzie

prawie same liberaly w 1963-1984

zapomniales o wizytach trudeau, moskiewski uczen

jakie tatele takie synele, castro's uczen

an...@fake.org

On Fri, 03 Nov 2017 01:34:04 -0700, Basia wrote:

> [...]
> PZPR, i kto w koncu rekomendowal go do tego PhD programu w Kanada, czy
> nie przypadkiem Stanowo-wojenny rektor Uniwersytetu Gdanskiego.

to jest istotnie zagadka

ale juz wtedy Trela mowil:

"In Poland the best experts in Marxist theory work as professors at
Catholic universitties"

a jak wiesz zydek dla korzysci osobistych skore z rodzicow sprzeda sprzeda

a po zabiciu rodzicow bedzie narzekal ze jest sierota

an...@fake.org

tak czy inaczej pozostanie chujem w zarekawkach

Taras Bulba

Siedze sobie pod palms, patrze na morzr, Raz na godzine ide poplywac, biore prysznic ze slodkiej wody, siadam w wygodnym fotelu I zaczynam rycie. Przeciez pozostawil mi pan do ustalenia date swego przyjazdu do Kanady. Tak wiec jest to conajmniej wczesny wrzesien 1989 Roku wg panskich slow wlasnych. Prawde mowiac zaimponowal mi pan wladaniem jezykiem I nirzwykla obrotnoscia Jak na przybysza ktory nigdy nie zaznal Zachodu. W niespelna try tygodn I wykumal komunistyczny meeting na sasiednim uniwersytecie, znslazl droge do redakcji, wypalil bezbledny artykul I jeszcze opieprzyl redakcje. W sumie ryba w wodzie :-))

an...@fake.org

dorsz co popelnil samobojstwo ?

Piotr

On Friday, November 3, 2017 at 6:04:05 AM UTC-2:30, Basia wrote:

> No to przynajmniej wiadomo nieco lepiej kiedy
> Piotr Trela oficjalnie zawital do Kanada- jakies
> trzy plus tygodnie przed 28 wrzesnia 89r.

Duh, czyli to co mowilem - po upadku komuny (4 czerwca 1989) czyli w terminologii Bulby the Tarasa "kiedy granice byly zamkniete",
w odroznieniu od wyjazdow Bulby i Basia w czasie panowania komuny (1981 oraz polowa lat 1980-tych?) kiedy jak kazdy wie: "granice byly otwarte dla kazdego":

> [...]
> kraju, na studia doktoranckie z Biologii, p.Trela
> ma juz gotowy do publikacji prawie tysiac slowny

Rozumiem Panska gorycz panie Basia - po paru tygodniach pisac lepiej niz Zwolan po 30 latach. Zwolanowi moze sie to wydawac niemozliwe. Ale to tylko kewstia wyjatkowo niskiego punktu odniesienia - Zwolana - na to drzewo nawet koza wskoczy.

>komentujacy przemowienie zalozyciela Komunistycznej Partii Kanady (???),

znow nie bylo takie trudne - kiedy facet z jednej z paru kieszonkowych partii marksistowskich wyglasza odczyt "Z okazji 50 lecia napasci na Polske" i
ani slowem sie nie zajaknie ze komunistyczny ZSRR byl uczestnikiem tej napasci
mowi ze w Katyniu to Polakow mordowali Niemcy - to na zbicie _takich_ argumentow nie trzeba duzo - powejrzewam ze nawet andal by potrafil (choc znajac go pewnie poplatalby sie w wyzwiskach od Zydow).

> ...i Dalhousie University Gazette publikuje ten tekst jako najdluzszy artykul w swojej edycji. Tysiac slow polemiki prostujacej kanadyjskich
> Marksistow-Leninistow.

I to ma byc nieslychane/podejrzane w gazetce studenckiej - jak?

> [...]

> Gorbachev ma doskonala mowe ciala: Gorbachev
> "a politician with great body language."
>
> Dalej pan Trela pouczajacy kanadyjskich "towarzyszy"

No to nie mecz Pan sobie mozgu rzeczami ktore najwyrazniej przekraczaja jego mozliwosci. Moze pomaluj Pan sobie usta, zaloz ulubiony little black dress i szpilki i od razu sie mu humor poprawi - przynajmniej w tym nie ma Pan sobie rownego na scp.

Piotr

Taras Bulba

Jakichs gazetek? To just pan zapomnial? Jest tam wiecej panskich publikacji w postaci komentarzy itp. A wszystko w publicznrj domeniei i bylo w.niej od poczatku. Wystarczy wgooglowac. Take Jak scp.

Piotr

On Friday, November 3, 2017 at 6:17:48 AM UTC-2:30, brat_olin wrote:

> [...]
> Moj angielski byl slaby, musialem sie podciagac, i ostatnia
> rzecza dla mnie byloby pouczac natywnych.

Naprawde nie powiedzialby Pan nic gdyby jakis clown glosil ze w Katyniu Polakow mordowali Niemcy? No chyba ze uwazal Pan to za prawde, albo wiedzial ze to komonustyczne klamstwo, ale nie chcial sie wychylac, bo liczyl na ponowne dostanie paszportu w przyszlosci.

Jak Pan zareagowal na wprowadzenie stanu wojennego?

Piotr

Taras Bulba

Bardzo dobry artykul panie Piotrze. Ma pan za to szereg plusow dodatnich. Az za.dobry bym powiedzial Jak na taki expresowy poczatek :-))

Piotr

Well, to zupelnie inne wrazenie niz odnosi sie ze slow Panskiego ucznia - ktory to sugerowal, ze w 1981 byla pelna wolnosc ("granice byly otwarte dla kazdego") podczas gdy po Okraglym Stole i po pierwszych polskich "wolnych" wyborach - wprost przeciwnie ("granice byly zamkniete"):

"Kiedy ja wyjechalem, to granice byly otwarte dla kazdego, a kiedy pan - to byly zamkniete. Taka jest miedzy nami roznica, panie Piotrze."
Bulba Taras

===
Piotr

Taras Bulba

Panie Piotrze, patrzac na panski start w Kanadzie, to z taka obrotnoscia powinien byc pan multimilionerem. O ile pan nie jest, to czy nie zal panu, iz wzgardzil pan taka opcja?

Piotr

On Friday, November 3, 2017 at 7:47:48 PM UTC-2:30, Taras Bulba wrote:
> Siedze sobie pod palms, patrze na morzr, Raz na godzine ide poplywac, biore prysznic ze slodkiej wody, siadam w wygodnym fotelu I zaczynam rycie. Przeciez pozostawil mi pan do ustalenia date swego przyjazdu do Kanady.

o czym Pan bredzi? Chce Pan powiedziec zew gdy insynuowal mi "chody" w ubecji bym mogl wyjechac "kiedy granice byly zamkniete":

"Kiedy ja wyjechalem, to granice byly otwarte dla kazdego, a kiedy pan - to byly zamkniete. Taka jest miedzy nami roznica, panie Piotrze."

to NIE WIEDZIAL, kiedy wyjechalem i dopiero musi ryc PO FAKCIE ????

> Tak wiec jest to conajmniej wczesny wrzesien 1989 Roku wg panskich slow wlasnych. Prawde mowiac zaimponowal mi pan wladaniem jezykiem I nirzwykla obrotnoscia Jak na przybysza ktory nigdy nie zaznal Zachodu. W niespelna try tygodn I wykumal komunistyczny meeting na sasiednim uniwersytecie, znslazl droge do redakcji, wypalil bezbledny artykul I jeszcze opieprzyl redakcje.

nie Panu jednemu najwyrazniej zaimponowalem - patrz prawie identyczne imopresje pana Zwolana. No ale dziekuje - zazdrosc najszczersza forma komplementu ... ;-)

No, ale nie bylo to az tak trudne jak sie obu Panom (i bratolinowi) wydaje:

-"znalezienia drogi do redakcji" studenckiej gazetki nie bylo trudne - campus nie taki duzy, wiec wystarczylo przeczytac informacje w stopce ("kontakt").

-specjalnego "kumania" tez nie trzeba bylo - wystarczylo umiec czytac po angielsku (ogloszenia na campusie)

- trudno nie napisac "bezblednego artykulu", gdy oponent wykonuje cala robote i sam sie osmiesza swoimi argumentami (byc moze stad wrazenie deja vu w dyskusjach z Bulbami, Basiami, Bratolinami i innymi Andalami ? ;-))

Na pewno, panie Bulba, gdyby Pan zobaczyl po przyjezdzie do Kanady plakat wykladu "W 50 rocznice inwazji na Polske" i uslyszal, ze w Katyniu mordowali Niemcy, tez by potrafil. So don't beat yourself up. ;-)

Piotr

Taras Bulba

Moze jeszcze raz pan te insynuowane panu chody w sbecji przytoczyc bez masakrowania calej wypowiedzi? Bo o zadnej sbecji mowy nie bylo I pan to spreparowal I teraz sie wije. Wpadl pan przedwczesnie w panike.

Piotr

On Friday, November 3, 2017 at 7:58:06 PM UTC-2:30, Taras Bulba wrote:
> Jakichs gazetek?

Tak? Dalhousie Gazette - to studencka gazetka, wiec to ze sie Pan doryl do SCANOW jej wydan sprzed prawie 30 lat - calkiem imponujace.

ZWLASZCZA imponujace ze gdy kliknac na te podane przez Pana scany - to moj komputer nie pozwalana wyszukanie hasla jak np. "Trela".

Czy to znaczy ze wiedzac ze kiedys sutdiowalem na Dalhousie - pan na hawajskiej plazy czytal wyblakle SCANY roznych publikacji uniwersyteckich od deski do deski w nadziei na przypadkowe natkniecie sie na moje nazwisko ????

Whau! I pomyslec ze na Basiowe:

"Ma pan jakas obszerna kartoteke widze, kopie gazetek w ktorych w 1989 roku produkowal sie pan Trela."

Pan odpowiedzial skromnie:
"Od kartotek, to jednak pan Piotr w zareawkach."

Eh, szutnik!
===
Piotr

brat_olin

Piotr wrote:

> Tak? Dalhousie Gazette - to studencka gazetka, wiec to
> ze sie Pan doryl do SCANOW jej wydan sprzed prawie 30 lat
> - calkiem imponujace.

Wystarczy wygooglac archiwum DG - i voilá!:
https://dalspace.library.dal.ca/handle/10222/28094/discover
To sa PROSTE sprawy, p. Piotrze.

John_Smith

no i po chuj to wklejasz, przeciez jest juz wyzej?

ps:

Taras Bulba

Pan Piotr sie sypie raz za razem. Strach ma wielkie oczy.

Piotr

Nie przesadzajmy - najpierw trzeba wiedziec ze akurat TAM trzeba szukac!

Innymi slowy
a) trzebaby WIEDZIEC ze taka gazetka studencka w ogole istnieje

I CO WAZNIEJSZE

b) w ogole pomyslec, zeby sprawdzac jej archiwa czy przypadkiem fraza "Piotr Trela" tam nie wystepuje!

Tak wiec jest Pan bardzo niesprawiedliwy co do "kartotekowych" umiejetnosci swojego Ucznia. I najlepszy dowod ze to nie sa zadne tam "PROSTE Sprawy" jest to z moich poprzednich Biografow - ani p. Bobrowski, ani p. Basia, ani p. Andal, ani p. Sharon, ani p. MAxopka, ani NAWET pewien Prof. Dr Habilitowany ze Szwecji - przeszukujac Internet w poszukiwaniu hakow na mnie - ZADEN NIE WPADL na to ze jest taka studencka gazetka i ze ja moglbym tam przed prawie 30 laty pisywac.

Nie chce Pan chyba mowic, ze ww. to przyglupy niezdolne do zrozumienia "PROSTYCH spraw"? ;-)

Piotr

Piotr

On Friday, November 3, 2017 at 10:07:33 PM UTC-2:30, Taras Bulba wrote:
> Pan Piotr sie sypie raz za razem. Strach ma wielkie oczy.

Klasyczny bulbizm - wyciac fakty i zastapic je swoja niefalsyfikowalna pogardliwa opinia o oponencie. Dzieki temu nie bedzie trzeba nigdy wziac odpowiedzialnosci za fakt, ze sie dla potrzeb retorycznych SFABRYKOWALO fakt o oponencie:

"Kiedy ja wyjechalem, to granice byly otwarte dla kazdego, a kiedy pan - to byly zamkniete. Taka jest miedzy nami roznica, panie Piotrze."
Bulba Taras

Rzeczywiscie, drogi Tarasie - to ja "sypie" i to ja sie "boje" ... ;-)

Jak mi sie podobnie pogorszy na stare lata, to prosze mnie odciac od internetu.

==
Piotr

Taras Bulba

No to chyba zaraz skoro nie pamietam pan 'gazetki' do ktorej latami pisywal.

an...@fake.org

Trela kup se nowego googla

Piotr

On Saturday, November 4, 2017 at 12:19:38 AM UTC-2:30, Taras Bulba wrote:
> No to chyba zaraz skoro nie pamietam pan 'gazetki' do ktorej latami pisywal.

nie osmiesza sie. Jak ta gazetki studenckiej ma dowodzic ze Bulba nie fabrykowal " faktow" o oponentach:

Basia

On Friday, November 3, 2017 at 3:26:12 PM UTC-7, Piotr wrote:

> Rozumiem Panska gorycz panie Basia - po paru tygodniach pisac lepiej niz Zwolan po 30 latach. Zwolanowi moze sie to wydawac niemozliwe. Ale to tylko kewstia wyjatkowo niskiego punktu odniesienia - Zwolana - na to drzewo nawet koza wskoczy.

Jest pan megalomanem panie Trela, I oszustem.

Basia nie prowadzila w Ameryce zadnej anglojezycznej
publicystyki, bo nie przyjechala do Ameryki z zadaniem
infiltrowania lokalnych mediow, amerykanskiej badz tez
kanadyjskiej prasy.

Z jaka to niby probka Basi anglojezycznej publicystyki
mial wiec pan Trela porownywac swoje artukuly ze doszedl
do swoich konkluzji?

> [...]
>
> No to nie mecz Pan sobie mozgu rzeczami ktore najwyrazniej przekraczaja jego mozliwosci. Moze pomaluj Pan sobie usta, zaloz ulubiony little black dress i szpilki i od razu sie mu humor poprawi - przynajmniej w tym nie ma Pan sobie rownego na scp.

Piotrowi Treli nie udalo sie skutecznie zinfiltrowac
kanadyjskiej prasy z tego prostego powodu ze jego
publicystyka okazala sie byc kompletnie pozbawiona
polotu.

Aczkolwiek juz w trzy tygodnie po przybyciu do Kanady
zrobil debiut w Dalhousie “The Gazette” ktora opublikowala
mu Jego polemike z kanadyjskimi Marskistami-Leninistami,
dalsza publicystyka okazala sie jalowa, charakteryzujaca
sie argumentami “na czysta logike,” logiczna akrobacja
pojeciowa pozbawiona zarowno nalezytego kontaku z poruszana
tematyka jaki i brakiem poczucia empatii z czytelnikiem.

The Gazette szybko oddelegowalo Piotra Trele do sekcji:
Listy od Czytelnikow (Letters to the Editor).

W jednym z tekstow mozna przeczytac jego racjonalizacje
odmowy publikacji dalszych tekstow rzekomym “prowadzeniem Go”
przez redaktora gazety. Trela wyraza tez gotowosc do
publikowania swoich tekstow w innych kanadyjskich mediach.

Strona 8:
Mother Gazette
https://dalspace.library.dal.ca/bitstream/handle/10222/52130/dalhousiegazette_volume124_issue4_september_26_1991.pdf?sequence=1&isAllowed=y

Later I spent many hours preparing another contribution- "Support this war." At this time the Gazette carried almost exclusively pro-peace stories, there were peace marches in Halifax and peace actions at Dal. Then, nobody foresaw the pro-war fashion ascending in the U.S. Thus my article would have been quite unique at the time. Yet I also could face the anger of peace activists, so the Gazette protected me again. After waiting a week I was told that my article would be in the following issue. It wasn't (…) The Gazette's editorial insight safeguarded me from peace activist aggression. If the editors had told me that they did not like my article I could, in my youthful ignorance, try to publish it somewhere else, and therefore, endanger my writing career by making new enemies. The editor protected me from such an irresponsible act.

Ponizej probka nieudanej Trelowej publicystyki w
temacie Palestynskiej Intifady. Argumentacja w
calosci logiczna, sucha, pozbawiona emocji,
charakteryzujaca sie brakiem poczucia empatii
z czytelnikiem i jego przekonaniami, nie bedaca
w stanie skutecznie powodowac zmiany pogladow
czytelnika w poruszanym temacie. Bezuzyteczna
dla jakichkolwiek propagandowych celow gazety.

Strona 8:

Infanticide?

https://dalspace.library.dal.ca/bitstream/handle/10222/52110/dalhousiegazette_volume123_issue10_november_15_1990.pdf?sequence=1&isAllowed=y

--------------

Innymi slowy, Piotrowi Treli nie udalo sie zinfiltrowac
kanadyjskiej prasy i nie dziwne ze poszedl w odstawke,

...a raczej zostal oddelegowany do dalszej dzialalnosci
na oddziale Ordynatora Dr. Kleczkowskiego.

:)))
Basia

Basia

Moze w przyszlosci jak nie bedzie mial lepszego
zajecia zajmie sie historia Piotra Treli Dr. Ciesielczyk.

:))
Basia

Andrew Karts

No i wyszedles pan na linie strzalu Basi jak nie przymierzajac jelen, panie Piotrze. Moje wyrazy wspolczucia na widok tak zalosnego stanu. Lecz arogancja i nieuczciwosc zostaly ukarane :-))).

John_Smith

...do sekcji environmentalizmu
https://en.wikipedia.org/wiki/Environmentalism

ps: czy na zielona traffke...?
https://en.wikipedia.org/wiki/Grassroots_democracy

Piotr

On Saturday, November 4, 2017 at 9:51:24 PM UTC-2:30, Andrew Karts wrote:
> No i wyszedles pan na linie strzalu Basi jak nie przymierzajac jelen, panie Piotrze. Moje wyrazy wspolczucia na widok tak zalosnego stanu. Lecz arogancja i nieuczciwosc zostaly ukarane :-))).

"Strzaly" pana Zwolana takiej samej jakosci intelektualnej i etycznej jak Panskie. "Bulba","Basia", dwa ... brat_olinianki?

No, ale czego Bulba nie zrobi dla odwrocenia uwagi od tego ze nie potrafil sie przyznac do sfabrykowania faktow o oponencie:

"Kiedy ja wyjechalem, to granice byly otwarte dla kazdego, a kiedy pan - to byly zamkniete. Taka jest miedzy nami roznica, panie Piotrze."
Bulba Taras

Wiadomo - Bulba.

==
Piotr

Andrew Karts

Powoli dochodzimy do tych czasow w ktorych pan wyjezdzal a nie ma ochoty z jakis powodow sie przyznac, panie Piotrze. A wiec nie 1990 rok lecz raczej 1989. Najpozniej wczesnym wrzesniem a moze i wczesniej. Czyli raczej okres rzadow Rakowskiego i Kiszczaka, tj wciaz komuny lecz okresu kiedy sie uwlaszczala ze swoimi sluzbami specjalnymi.

Andrew Karts

Ale ponizej, to juz nie Bulba:

Płk Henryk Bosak, rezydent PRL-owskiego wywiadu, twierdzi w rozmowie z "Gazetą", że służby specjalne interesowały się tymi, którzy wyjeżdżali za granicę służbowo. W polu zainteresowań funkcjonariuszy wywiadu były placówki naukowe (czyli np. uczelnie, PAN), MSZ i centrale handlu zagranicznego. Funkcjonariusze zajmujący się nimi typowali, z kim SB powinna rozmawiać przed wyjazdem, komu podsunąć kwity do podpisania, czyli kogo zwerbować. Interesujący byli ci, którzy wybierali się do Stanów, Wielkiej Brytanii czy Kanady. Większej uwagi wywiad nie zwracał na tych, którzy mieli wyjechać np. do Holandii, Szwecji, Szwajcarii czy Włoch.

- Nie było szablonu takiej instrukcji. Funkcjonariusze opracowywali je sami. Dostosowywali do konkretnych przypadków - mówi płk Bosak.

Nasz rozmówca twierdzi, że chociaż nie było przepisu, który uzależniałby wydanie paszportu od podpisania instrukcji wyjazdowej, to w praktyce ten, kto odmówił podpisania takiego dokumentu, nie mógł liczyć na paszport służbowy.

A co z tymi, którzy przed wyjazdem nie dostawali niczego do podpisu? - Albo funkcjonariusz uznał, że ktoś taki nie nadaje się na współpracownika, albo zwyczajnie kogoś przegapił, co nie było trudne, skoro zwykle jeden oficer "opiekował się" całą uczelnią - wyjaśnia płk Bosak.

Piotr

On Sunday, November 5, 2017 at 12:27:14 AM UTC-2:30, Andrew Karts wrote:
> Powoli dochodzimy do tych czasow w ktorych pan wyjezdzal a nie ma ochoty z jakis powodow sie przyznac, panie Piotrze.

na razie to probujemy odwracac uwage od tego jak to sfabrykowalismy fakty z biografii oponenta aby insynuowac mu zwiazki ze "sluzbami" (ze niby dostal paszport mimo ze granice byly zamkniete):

"Kiedy ja wyjechalem, to granice byly otwarte dla kazdego, a kiedy pan - to byly zamkniete. Taka jest miedzy nami roznica, panie Piotrze."
Bulba Taras

> A wiec nie 1990 rok lecz raczej 1989.

A wiec to dalej Panski problem nie moj - ten 1990 rok to nie moj, lecz owoc _Panskiego_ przeszukiwania Internetu w poszukiwaniu informacji na mnie.

Ja nigdy nie mowilem ze wyjechalem w 1990 roku, lecz ze wyjechalem "po upadku komuny" (wybory 4 czerwca 1989), np.:

ja: "wg naszego czolowego Historyka scp - SB nie werbowala agentow w 1981, kiedy przygotowywala sie do stanu wojennego; nie, masowy werbunek agentow do infiltrowania pro-solidarnosciowych srodowisk na Zachodzie byl ... po zamknieciu granic po wygraniu przez Solidarnosc wyborow w czerwcu 1989:
"Kiedy ja wyjechalem, to granice byly otwarte dla kazdego, a kiedy pan - to byly zamkniete. Taka jest miedzy nami roznica, panie Piotrze."
Andrew Karts

O czym Bulba doskonale wie (bo "odpowiadal" na powyzsze), ale na potrzeby swoich insynuacji -udaje ze nie ma zielonego pojecia. Cala Bulba.

> Najpozniej wczesnym wrzesniem a moze i wczesniej. Czyli raczej okres rzadow Rakowskiego i Kiszczaka, tj wciaz komuny lecz okresu kiedy sie uwlaszczala ze swoimi sluzbami specjalnymi.

Ziew. Znowu zapewnienia Bulby jak to SB-cja przygotowujac sie do rozprawienia z Solidarnoscia w 1981 nie rekrutowala ludzi do dezinforamcji i infiltracji organizacji pro-solidarnosciowych na Zachodze, natomiast zaczela werbowac
anty-solidarnosciowych agentow ... po oddaniu wladzy w wyborach 4 czerwca 1989.
No bo do tego bylo potrzebne te bulbotarasiane:

"Kiedy ja wyjechalem, to granice byly otwarte dla kazdego, a kiedy pan - to byly zamkniete. Taka jest miedzy nami roznica, panie Piotrze."
Bulba Taras

I pomyslec ze kiedys byl Pan czlowiekiem, ktorego szanowalem i za intelekt i etyczna integrity.

Piotr

Andrew Karts

Da, da, da - jak mawiaja Rosjanie :-))))

u2

https://www.youtube.com/watch?v=15YZUXL_ULU

Piotr

On Sunday, November 5, 2017 at 2:28:00 AM UTC-3:30, Andrew Karts wrote:
> Ale ponizej, to juz nie Bulba:

I co, w ktorym ten "nie Bulba" ma wspierac Bulbe, ze SB-cja werbowala informatorow i agentow do dezinformacji i infiltracji proslidarnosciowych srodowskich na Zachodzie PO UPADKU komuny (po przegranych wyborach 4 czerwca), gdy ja wyjedzalem, ale nie W CZASIE PRZYGOTOWAN komuny do stanu wojennego, gdy
paszport dostal nasz Andrew Karts:

"Kiedy ja wyjechalem, to granice byly otwarte dla kazdego, a kiedy pan - to byly zamkniete. Taka jest miedzy nami roznica, panie Piotrze."
Bulba Taras

I czy to co Pan podaje stosuje sie do Panskiego Mistrza, ktory wyjezdzal z Polski i do niej wracal zarowno przed stanem wojennym jak i po nim, i to nie zrywajac przez caly czas zwiazakow ze swoja polska uczelnia.

Czy przeprowadzil Pan podobna kwerende zrodel wobec niego jak wobec mnie -
- na pewno zachowaly sie bezkompromisowe artykuly naszego Pierwszego Patrioty Scp po 13 grudnia 1981 - gdy bronil Solidarnosci, krytykowal komune i "ubekow" ktory wtedy nie byli jeszcze "starymi ubekami".

Przeciez nie zostal tak bezkompromisowym patriota i antykomunista dopiero wtedy gdy komuna upadla ? ;-)

Piotr

====

Jeneral od Infanterii

On Sunday, November 5, 2017 at 10:00:55 AM UTC-7, Andrew Karts wrote:
> Da, da, da - jak mawiaja Rosjanie :-))))

Moze ja panow podziele.
Przypomnijcie, kto byl waszym oficerem prowadzacym, wtedy wyjasni sie kiedy panowie wyjechali i dojechali.
Brat szwedski rowniez moglby sie tu podzielic wlasnymi dowiadczeniami

Piotr

On Sunday, November 5, 2017 at 1:30:55 PM UTC-3:30, Andrew Karts wrote:
> Da, da, da - jak mawiaja Rosjanie :-))))

Wspanialy dowcip - w pelni zasluzyl na poczworny usmiech. I jak blyskotliwie obala moja odpwoiedz:

Bulba: "Powoli dochodzimy do tych czasow w ktorych pan wyjezdzal a nie ma ochoty z jakis powodow sie przyznac, panie Piotrze."

ja: "na razie to probujemy odwracac uwage od tego jak to sfabrykowalismy fakty z biografii oponenta aby insynuowac mu zwiazki ze "sluzbami" (ze niby dostal paszport mimo ze granice byly zamkniete):

"Kiedy ja wyjechalem, to granice byly otwarte dla kazdego, a kiedy pan - to byly zamkniete. Taka jest miedzy nami roznica, panie Piotrze."
Bulba Taras

Bulba: A wiec nie 1990 rok lecz raczej 1989.

ja: A wiec to dalej Panski problem nie moj - ten 1990 rok to nie moj, lecz owoc _Panskiego_ przeszukiwania Internetu w poszukiwaniu informacji na mnie.
[...]

Bulba: Najpozniej wczesnym wrzesniem a moze i wczesniej. Czyli raczej okres rzadow Rakowskiego i Kiszczaka, tj wciaz komuny lecz okresu kiedy sie uwlaszczala ze swoimi sluzbami specjalnymi.

ja: Ziew. Znowu zapewnienia Bulby jak to SB-cja przygotowujac sie do rozprawienia z Solidarnoscia w 1981 nie rekrutowala ludzi do dezinforamcji i infiltracji organizacji pro-solidarnosciowych na Zachodze, natomiast zaczela werbowac anty-solidarnosciowych agentow ... po oddaniu wladzy w wyborach 4 czerwca 1989. No bo do tego bylo potrzebne te bulbotarasiane:

[...]

===== koniec bulbociecia ================

Po ich argumentach poznacie ich. Taras Bulba: " Da, da, da"
==
Piotr

Piotr

On Sunday, November 5, 2017 at 1:54:26 PM UTC-3:30, Jeneral od Infanterii wrote:

> Moze ja panow podziele.
> Przypomnijcie, kto byl waszym oficerem prowadzacym, wtedy wyjasni sie kiedy panowie wyjechali i dojechali.

Kurt Knoll ?

==
"- To Kurt Knoll to ty bydlaku? Przez nieuwage sie wydalo, co? Ty skurwysynski prowokatorze, bydlaku i smierdzielu! Jako Kurt Knoll srasz na Zydow kurwo banderowska.

- Jaka znowuz nieuwage, Krasucki. Przeciez pisalem, ze Sharon nie jest moim
parwdziwym nazwiskiem"

Jeneral od Infanterii

No to opowiedz Trela o swojej podrozy z Polski do Canada.

Jakos Karts nie moze z ciebie wydoic. Ale musiales podpisac lojalkie, frajerze. Kazdy z was podpisywal przed wyjazdem.
Ile ludzi masz na sumieniu. Spisz spokojnie?

u2

W dniu 05.11.2017 o 18:24, srałek pisze:
> Przypomnijcie, kto byl waszym oficerem prowadzacym, wtedy wyjasni sie kiedy panowie wyjechali i dojechali.

sądzisz srałek, że jakiś żydek taki jak ty ?:))))))))))))))))))

u2

W dniu 05.11.2017 o 18:33, srałęk pisze:
> Ile ludzi masz na sumieniu. Spisz spokojnie?

z twojego profilu psychologicznego wynika srałek, że zabijałeś, teraz
wiadomo, że masz koszmary, może jest dla ciebie szansa, bo koszmary
oznaczają, że pozostały u ciebie resztki sumienia:))))))))))))

Piotr

On Sunday, November 5, 2017 at 2:03:56 PM UTC-3:30, Jeneral od Infanterii wrote:

> No to opowiedz Trela o swojej podrozy z Polski do Canada.

Wsiadlem do samolotu i polecialem.

> Jakos Karts nie moze z ciebie wydoic. Ale musiales podpisac lojalkie, frajerze. Kazdy z was podpisywal przed wyjazdem.

how would you know ? ;-)

> Ile ludzi masz na sumieniu.

nie osmieszaj sie, Kurt.

>Spisz spokojnie?

tak. Nie jestem w koncu kims kto twierdzi, ze jest Zydem, a jednoczesnie zostal przylapany na goracym uczynku pisania jako Kurt Knoll, wielbiciel Hitlera i antysemita. I to nie ja wolalem sie wyprzec sie swojego nazwiska, tego samego nazwiska za podszywanie sie pod ktore grozil wyslaniem swojego prawnika, niz wziac odpowiedzialnosc za swoje akcje:

[...]

---
Hope this helps, drogi Kurcie.

Piotr

Jeneral od Infanterii

Fuck you, dear Trela.

Lepiej?

u2

W dniu 05.11.2017 o 20:19, srałek pisze:
> Fuck you, dear Trela.
>
> Lepiej?

srałek czuje się "lepiej" jak sobie "poużywa":))))))))))

Piotr

that really makes it OK for a person who claims to be a Jew to post as a well-known Hitler admirer and anti-Semite "Kurt Knoll":

[...]

prawdziwym nazwiskiem"

False flag operation ? ;-)

an...@fake.org

mial paszport konsularny

Basia

On Saturday, November 4, 2017 at 7:57:14 PM UTC-7, Andrew Karts wrote:

> Powoli dochodzimy do tych czasow w ktorych pan wyjezdzal a nie ma ochoty z jakis powodow sie przyznac, panie Piotrze. A wiec nie 1990 rok lecz raczej 1989. Najpozniej wczesnym wrzesniem a moze i wczesniej. Czyli raczej okres rzadow Rakowskiego i Kiszczaka, tj wciaz komuny lecz okresu kiedy sie uwlaszczala ze swoimi sluzbami specjalnymi.

Piotr Trela ewakuowal sie do Kanady bo w 1989r
wlasnie konczyly sie dobre dla PZPR'ow i SB'ecji
czasy na Uniwersytecie Szczecinskim gdzie byl
pracownikiem naukowym w latach 1988-89r. Byl tam
wtedy pupilkiem komunistycznego rektora Kazimierza
Jazgota.

Na studia PhD do Kanady rekomendowal tenze sam
stanowo-wojenny rektor PRL'owskiej Szczecinskiej
Wyzszej Szkoly Pedagogicznej oraz pozniejszy rektor
Uniwersytetu Szczecinskiego Kazimierz Jazgot
(zapewniam ze Piotr nie bedzie zaprzeczal!).

Tutaj mozna zapoznac sie z srodowiskowymi detalami
i polit tlem placowki z czasow gdy mgr. Trela
byl tam pracownikiem naukowym i skad katapultowal
sie do Kanada.

Czasy mocno polityczne

http://historiaus.bg.szczecin.pl/wp-content/uploads/2016/09/ks-28-30.01.2011-2.jpg

Basia

Basia

On Monday, November 6, 2017 at 4:13:38 PM UTC-8, Basia wrote:

> [...]
> czasy na Uniwersytecie Szczecinskim gdzie byl
> pracownikiem naukowym w latach 1988-89r. Byl tam
> wtedy pupilkiem komunistycznego rektora Kazimierza

Rektora Kazimierza Jaskota, a nie Jazgota.

Nie tylko zreszta protegowany Jaskota, Piotr Trela,
uciekal w 1989 roku z tonacego okretu, sam rektor z
trzema prorektorami poddali sie wczesniej do dymisji.
Szlo nowe!

Rektor i prorektorzy podali sie do dymisji

http://historiaus.bg.szczecin.pl/wp-content/uploads/2016/08/tr-lu-31.10-1.11.89.jpg

Data publikacji: 31.10-01.11.1989

A tutaj wywiad z Jaskotem:

Partia w przemianach przemiany w Partii- rozmowa
z prof. Kazimierzem Jaskotem, czlonkiem KC PZPR,
rektorem US

http://historiaus.bg.szczecin.pl/wp-content/uploads/2017/08/gs-13.01.89.jpg
Data publikacji: 13.01.1989

http://historiaus.bg.szczecin.pl/?tag=prof-dr-hab-kazimierz-jaskot

Basia

On Monday, November 6, 2017 at 4:13:38 PM UTC-8, Basia wrote:
Dr.hab. Wojciech Olejniczak, przewodniczacy
Uczelnianego Komitetu Obywatelskiego pod ktorego
presja zdymisjonowano rektora Jaskota napisal tak
o panujacej na Uniwersytecie Szczeciskim sytuacji:

"Najgorsza byla jednak, prowadzona za zgoda
wladz inwigilacja uczelni przez sluzby wewnetrzne.
To bylo nie do zniesienia."

http://historiaus.bg.szczecin.pl/wp-content/uploads/2016/01/ks-31.10-1.11.89-2.jpg

Trela byl pupilkiem Jaskota!

Basi

Piotr

On Monday, November 6, 2017 at 8:43:38 PM UTC-3:30, Basia wrote:

> Piotr Trela ewakuowal sie do Kanady bo w 1989r
> wlasnie konczyly sie dobre dla PZPR'ow i SB'ecji

uzgodnijcie taktyke z Bulba i Maxopka, drogi Zwolanie - no nie mozecie JEDNOCZESNIE opluwac mnie za to, ze wyjechalem bo komuna miala pelna wladze oraz ze wyjechalem gdy komuna tracila wladze. Albo rybki albo pipki. Czy w przypadku pana Basia: albo rybki albo "dlugie ch.... Semitow".

> czasy na Uniwersytecie Szczecinskim gdzie byl
> pracownikiem naukowym w latach 1988-89r. Byl tam
> wtedy pupilkiem komunistycznego rektora Kazimierza
> Jazgota.

no, bylem do tego stopnia jego pupilkiem, ze ... nigdy nie widzialem czlowieka. Po czym podstepnie wyjechalem do Kanady, aby przygotowywanymi przez centrale SBcka tekstami - atakowac w kanadyjskiej studenckiej gazetce kanadyjskiego komuniste promujacego sowiecka propagande o Katyniu.

Z taka wyobraznia nasz Stasio Zwolan z Bulba the Tarasem zrobiliby kariere w Holywoodzie - nowe siostry Wachowskie? A jak nie - to slyszalem ze stanowisko producenta sie zwolnilo?

===
Piotr

Basia

On Monday, November 6, 2017 at 8:14:22 PM UTC-8, Piotr wrote:

> [...]
>
> no, bylem do tego stopnia jego pupilkiem, ze ... nigdy nie widzialem czlowieka.

Mgr. Piotr Trela nie widzial na oczy rektora
uczelni ktorej byl pracownikiem, ...czlowieka
ktorego rekomendacja otworzyla Mu drzwi do
Phd programu na kanadyjskiej uczelni.

:)))) Dobre.

Jaskot sie w grobie przewraca.

http://historiaus.bg.szczecin.pl/?tag=mgr-piotr-trela

Data publikacji: 24.05.1988
Autor: [br. aut.]
Źródło: Kurier Szczeciński
Tagi: Tagi ekologia, mgr Piotr Trela, Wojownicy Tęczy

-------
Basia

Piotr

On Tuesday, November 7, 2017 at 12:56:37 AM UTC-3:30, Basia wrote:

> Mgr. Piotr Trela nie widzial na oczy rektora uczelni ktorej byl pracownikiem,
Duh...

>...czlowieka ktorego rekomendacja otworzyla Mu drzwi do Phd programu na kanadyjskiej uczelni.

najwyrazniej otworzyla cos, ale tylko klapke w mozgu Zwolana Stasia.

> :)))) Dobre.
> Jaskot sie w grobie przewraca.

ze jakis cross-dresser z Newady wyciera sobie jego nazwiskiem gebe - byc moze powod do przewracania sie. Ale nie znam czlowieka.

> http://historiaus.bg.szczecin.pl/?tag=mgr-piotr-trela
>
> Data publikacji: 24.05.1988
> Autor: [br. aut.]
> Źródło: Kurier Szczeciński
> Tagi: Tagi ekologia, mgr Piotr Trela, Wojownicy Tęczy

;-) i co - gdzie Zwolan dostrzegl tam moje spotkania z rektorem uniwersytetu i ubecje szykujaca mnie na przeszpiegi do Kanady ?

No i jak tam te uzgodnienia z Bulba i Maxopka? You know:

[...]

No i co dalej z misterna planem SBecji wyslajacej mnie wg Stasia do Kanady
z przygotowywanymi SBckinh gotowcami by - zaatakowac w kanadyjskiej studenckiej gazetce kanadyjskiego komuniste ktory w pare tygodni
bedzie promowal sowiecka propagande o Katyniu.

Basia

Swojej wychowawczyni ze szkoly podstawowej w Szczecinie
pani Antoniny, bodajze zony Kazimierza Jaskota tez sobie
Piotr Trela nie moze przypomniec?

Nie pierwszy logiczny idiota co gdy zachodzi
potrzeba okazuje sie miec bardzo slaba pamiec
nie przypomina so0bie kto mu rekomendacje
wystawial.

Mam nadzieje ze Trela pamieta jeszcze gdzie
doskonalil swoja SB'ecka metodyke dyskusji-
na Uniwersytecie Szczecinskim za komuny czy
juz tez nie pamieta ze tam pracowal, donosil.

Basia

Basia

On Monday, November 6, 2017 at 9:19:27 PM UTC-8, Piotr wrote:

> Duh...

Wiem ze panu glupio, ale prosze osczedzic belkotu,
nie wycinac tez podawanych linkow, oraz nie lgac
jak pies. Swoim studentom w Memorial Univeristy
of Newfounland opowiadac bajki o tym byl przez dwa
lata pracownikiem naukowym na US i nigdy na oczy
nie widzial rektora uczelni :)))))))))))

Piotr

On Tuesday, November 7, 2017 at 5:16:43 AM UTC-3:30, Basia wrote:

> [...]
> of Newfounland opowiadac bajki o tym byl przez dwa
> lata pracownikiem naukowym na US i nigdy na oczy
> nie widzial rektora uczelni :)))))))))))

whau, tryumf - takie rozesmiananie sie do rozpuku ":)))))))))))" to rzeczywiscie dowodzi, ze ma sie racje. Jedyny problem to to ze uniwersytet to nie newadzkie kasyno - mozna pracowac na nim przez lata i nie zamienic jednego slowa z rektorem uczelni. Po prostu nie ma takiej potrzeby. Na obecnej uczelni udaje mi sie to od 20 lat. Niewiarygodne ;-)

and everybody, wesolo, na NRD-wska nute:

Stasiu, drogi Stasiu, nie chcemy jeszcze spac
chodź (przyjdź) tu zabawić nas, przecież wiesz,
na dobranoc bajka musi być,
właśnie na nią czas, wielki czas.

Stasiu, drogi Stasiu, ty wiele bajek znasz,
chodź (przyjdź) tutaj, z nami siądź,
miejsce jest, telewizor razem z nami włącz,
Naszym gościem bądź, gościem bądź:

Nasza pani Stasia, at her best.

Piotr Zgodnie z Ubeckim Wielkim Planem Wyjedzajacy do Kanady by Podstepnie Zaatakowac Kanadyjskiego Komuniste 1000-slownym Listem do Redakcji Studenckiej Gazetki i To Zaraz Po Swoim Przyjezdzie do Kanady! Trela

an...@fake.org

On Mon, 06 Nov 2017 21:19:26 -0800, Piotr wrote:

> [...]
> wladze oraz ze wyjechalem gdy komuna tracila wladze. Albo rybki albo
> pipki. Czy w przypadku pana Basia: albo rybki albo "dlugie ch....

jak najbardziej moga

ale jestes za krotkim hujem w zarekawkach by to pojac

Basia

On Tuesday, November 7, 2017 at 4:09:03 AM UTC-8, Piotr wrote:

> whau, tryumf - takie rozesmiananie sie do rozpuku ":)))))))))))" to rzeczywiscie dowodzi, ze ma sie racje. Jedyny problem to to ze uniwersytet to nie newadzkie kasyno - mozna pracowac na nim przez lata i nie zamienic jednego slowa z rektorem uczelni. Po prostu nie ma takiej potrzeby. Na obecnej uczelni udaje mi sie to od 20 lat. Niewiarygodne ;-)

Memorial Univ ma ponad 2,200 wykladowcow,
Uniwersytet Szczecinski w 85r, 119, ...z czego
wiekszosc byla wizytujaca bo uczelnie otworzono
dopiero w polowie 84r.

To ilu was tam pracownikow bylo na wydziale Biologii
i Nauki o Morzu? 5? 10?

Antoniny Jaskot widze ze Trela rowniez nie moze juz
sobie przypomniec pomimo ze ona zna Piotra doskonale.

> and everybody, wesolo, na NRD-wska nute:

Ano, tupaj Trela krotkimi nozkami, ....mieliscie
tam ze Szczecina blisko do NRD i tamtejszych
towarzyszy. Nic juz nie pamietasz?

Basia

Piotr

On Tuesday, November 7, 2017 at 4:02:53 PM UTC-3:30, Basia wrote:

> Memorial Univ ma ponad 2,200 wykladowcow, Uniwersytet Szczecinski w 85r, 119...z czego wiekszosc byla wizytujaca bo uczelnie otworzono
> dopiero w polowie 84r.

i poniewaz ja nie bylem na tamtej uczelni tam ani w 1984 and w 1985 Basia liczy wykladowcow ...w 1985 czyli zaraz po utworzeniu. Caly Stasio, caly on.

Nie mowiac o tym, ze na spotkanie rektora w St. John's mialem 20 lat, a nie niecale 2.

> To ilu was tam pracownikow bylo na wydziale Biologii i Nauki o Morzu? 5? 10?

who knows. W moim zakladzie bylo chyba 5-ciu, co dopiero na calym wydziale.

> Antoniny Jaskot widze ze Trela rowniez nie moze juz sobie przypomniec pomimo ze ona zna Piotra doskonale.

Trudno nie pamietac nauczycielki z 1 klasy szkoly podstawowej - tyle ze nie bede przykladal reki do nurzania jej w Zwolanowym gnoju, gdy patetyczny cross-dresser who doesn't have anything to show from his life probuje podbudowac swoje upokorzone na scp ego opluwajac innych.

Tak wiec Zwolan skompromitowawszy sie swoim zachowaniem - jak opluwanie ofiar molestowania seksualnego poprzez nazywanie ich "wyuzdanymi sukami", "kurwami", "niemieckimi kurewkami w poszukiwaniu kolorowego fallusa" i swoje rozmarzanie sie od dlugosci penisow molestatorow - wiec probuje nadrabiac hucpa i opluwaniem oponentow w opaciu o wyssane z palca konsipracyjne teoryjki.

> Ano, tupaj Trela krotkimi nozkami, ....mieliscie tam ze Szczecina blisko do NRD i tamtejszych towarzyszy.

NRD-owska dobranocka o piaskowym dziadku byly nadawana nie z NRD, lecz z Warszawy. O czym Zwolan powinien pamietac, bo mieszkal w PRL-u i dostal od sbecji zgode na wyjazd na Zachod w polowie lat 1980-tych, a wiec wtedy gdy granice byly, jak to ujal jego kolega Bulba, "zamkniete". I wesolo:

[...]

Jeneral od Infanterii

Bzdury piszesz, p. Basiu.
Profesor Trela byl studentem Uniwersytetu Gdanskiego, zadnego tam Szzcecinskiego. Uniwersytet Gdanski byl rowniez nowa uczelnia, nie istnial za moich zcasow, a powolany zostal w marcu 1970 r. z polaczenia WSP, WSE i WSN.

Pan Trela stodiowal tam w latach 1980-86 i ukonczyl z dyplomem wyroznienia. Doktorat zajal mu rowniez kilka lat, w to wchodzi chyba rowniez praca (1990-96). Czyli stad p. Strak moze sobie obliczyc, kiedy p. Trela opuscil Polske, a p. Basia przestanie fantazjowac.

Ppefesorowie Trela zas nalezy sie szcunek i gratulacje za witrwalosc i osiagniecia naukowe. Jest wparwdzie czasamo nieco zgryzliwy, ale to ujdzie.

Basia

A gdzie ja pisze ze Trela byl studentem
na Uniwersytecie Szczecinskim?

On tam byl pracownikiem naukowym w latach '87
i z pewnoscia '88-'89. Prosze Go spytac nie
zaprzeczy, podobnie jak nie zaprzeczy ze
Kazimierz Jaskot ktorego byl ptotegowanym
rekomendowal Go do Phd programu w Kanada.

Prosze czytac uwaznie panie Jenerale.

Tutaj link potwierdzajacy Piotra
zatrudnienie w charakterze pracownika
naukowego na Univ Szczecinskim. Trela
nie lubi sie chwalic swoja przeszloscia
na Szczecinskiej uczelni, ludzi stamtad
szybko pozapominal i sie nie przyznaje.
Jezeli czytal pan uwaznie linki ktore
podalam, a widze ze chyba raczej nie to
powinien domyslac sie dlaczego. To byla
uczelnia kompletnie spenetrowana przez
SB.

http://historiaus.bg.szczecin.pl/wp-content/uploads/2017/08/ks-24.05.88.jpg

Basia

Basia

On Tuesday, November 7, 2017 at 12:40:12 PM UTC-8, Piotr wrote:

> NRD-owska dobranocka o piaskowym dziadku byly nadawana nie z NRD, lecz z Warszawy. O czym Zwolan powinien pamietac, bo mieszkal w PRL-u i dostal od sbecji zgode na wyjazd na Zachod w polowie lat 1980-tych, a wiec wtedy gdy granice byly, jak to ujal jego kolega Bulba, "zamkniete".

Wjechalam do Polski i wyjechalam na amerykanskim
paszporcie, wiec? Jako urodzona w USA Polka mialam
i mam prawo do Polski.

Basia

Andrew Karts

Pan Piotr sam z wlasnej nieprzymuszonej woli wpakowal sie w te tarapaty. Od pewnego czasu jego specjalnoscia na spc staly sie ataki personalne z zamierzeniem niszczenia wiarygodnosci rozmowcy. Prosta i skuteczna jakkolwiek podla metoda - jezeli przeciwnik z charakteru nie jest wiarygodny, to jego poglady tym bardziej. I pan Piotr nie stalby teraz pod ta rynna, gdyby nie jego przesadna i pomawiajaca reakcja na moj zartobliwy komentarz do jego ostatniej wizyty w Polsce. Ktokolwiek chce moze sobie znalezc ta wymiane w Podroze w czasie, przytaczane tutaj do upadlego i nieustannie zreszta przez pana Piotra ciete i preparowane poprzez zmiane kontekstu. To pan Piotr wielokrotnie zreszta rzucal mi wyzwanie, abym udowodnil, iz czasy w ktorych on wyjezdzal byly trudniejsze do opuszczania granic niz moje. Tylko ze pan Piotr nie chcial podac okresu swojego wyjazdu zostawiajac ten fakt do ustalenia dla mnie w miedzyczasie wyzyskujac niewiedze przeze mnie tego momentu do formulowania oskarzen pod moim adresem o nieetyczne insynuacje, starcza demencje i podobne. Wg niego samego wyjechal po upadku komuny. Fakty materialne swiadcza jednak o czyms innym. Ich ustalenie nie wymagalo wcale grzebania w prywatnych aktach pana Piotra tylko nieco popukania w Googla. Jezeli o sprowokowanie takiego typu zabawy Piotrowi chodzilo, to ostatecznie otrzymal to, czego sam tak natarczywie sie domagal i nie powinien winic tutaj nikogo poza samym soba.

Piotr

tak jak SBcja miala prawo do decydowania czy ta Polka z penisem dostanie zgode na wyjazd z Polski czy nie, tak jak wczesniej miala prawo czy zezwoli matce Zwolana wyjechac na Zachod czy nie.

an...@fake.org

a na jakim dokumencie wjechal do kanady ?

i kto go rekomendowal na studia doktoranckie ?

an...@fake.org

ale nalezy mu przyznac zasluge reklamowania gugla

Basia

Prawo moze i mieli, chociaz te sprawy sa
przez kraje obustronnie regulowane miedzynarodowymi
umowami i zobowiazaniami dotyczacymi np. zwiazkow
malzenskich laczenia rodzin, itp.

Wiem ze nikogo o pozwolenie na wyjazd Basia nie
prosila, wystarczyl amerykanski paszport. Przy
wjezdzie komunisci tez nie pozbawili Basi prawa
do Polski i wjechala spokojnie na US paszport.

Prosze wiec nie wciskac Basi swojej SBeckiej
agitki ze musiala uzyskiwac zgode od SB'ecji
na wyjazd, bo nie uzyskiwala.

To sa pana Trelowe doswiadczenia, i owiane tajemnica
detale wyjazdu z PRL'u, ...za komuny, a nie jak wczesniej
twierdzil ze po jej upadku.

Basia

ps. moze sobie Trela przypomniec jak z PRL'u wyjechal
czy jak z reszta jego historii pamiec slaba i detali
nie pamieta?

an...@fake.org

tak jak Trele wyslala na przeszpiegi do kanady

Piotr

On Tuesday, November 7, 2017 at 6:38:19 PM UTC-3:30, Andrew Karts wrote:
> Pan Piotr sam z wlasnej nieprzymuszonej woli wpakowal sie w te tarapaty. Od pewnego czasu jego specjalnoscia na spc staly sie ataki personalne z zamierzeniem niszczenia wiarygodnosci rozmowcy.

Taras sie nie osmiesza - nikt nie musi niszczyc Tarasa - jedyna osoba ktora skompromituje Tarasa jest sam Taras - swoimi postami.

Ale punkt za hucpe zlodzieja krzyczacego "Lap zlodzieja" - bo to nie ja rylem w internecie w poszukiwaniu osobistych informacji o Bulbie - natomiast Bulba najpierw zmyslil date mojwego wyjazdu aby moc sugerowac jaki to on wolny od zwiazkow ze sluzbami a ja nie:

"Kiedy ja wyjechalem, to granice byly otwarte dla kazdego, a kiedy pan - to byly zamkniete. Taka jest miedzy nami roznica, panie Piotrze."
Bulba Taras

a gdy nie potrafil sie przyznac do daty mojego wyjazdu - despracko zaczal ryc w Internecie nszukajac uzasadnienia swojego klamstwa po fakcie. W tym celu nasz Bulba doryl sie nawet do ... archiwow studenckich gazetek sprzed prawie 30 lat.

I mimo tych wszystkich wysilkow - jedyne co potrafil na dowod moich rzekomych zwiazkow z UBecja to moja krytyka ... komunisty powtarzajacego sowieckie klamsta ze Katyn zrobili Niemcy.

To rzeczywiscie niszczy _moja wiarygodnosc, a nie Panska, panie Bulba. ;-)

Piotr Trela

Piotr

Hmm, jakbym slyszal pana Basia a to echo gralo. Co za cudowna konwergencja -
homoseksualista i homofob. A jeszcze nie tak dawno ten drugi pisal do pierwszego: "zostaw trele, on cie nie wyrucha".

"The wolf will live with the lamb, the leopard will lie down with the goat,
and Basia will lie down with andal" ? ;-) Isaiah 11:6

Jeden problem - moi najwierniejsi biografowie to:
Bobrowski,
Bratolin,
Basia,
Bulba,
...an...@fake.org????

Nie mogl zmyslic sobie ksywy na "B"?

===
Piotr

Basia

Oficera prowadzacego i pseudonim operacyjny
w PRL'u tez pewnie miales na "B" ?

Przypominasz sobie, czy tez pamiec za slaba?

Basia

an...@fake.org

moze to zrobi twoj burek narciasz

> [...]
> goat,
> and Basia will lie down with andal" ? ;-) Isaiah 11:6
>
> Jeden problem - moi najwierniejsi biografowie to:

oczywiscie ze mogl, wolni ludzie moga duzo,

w odroznienie od sb-ckich slugusow

an...@fake.org

poradz mu zeby wyguglal

Piotr

Ciezar dowodu na opluwajacym a nie na opluwanym. A wiec put your money where your mouth is, Stasio.

Piotr

Piotr

On Tuesday, November 7, 2017 at 9:12:08 PM UTC-3:30, Basia wrote:

> Prawo moze i mieli, chociaz te sprawy sa
> przez kraje obustronnie regulowane miedzynarodowymi
> umowami i zobowiazaniami dotyczacymi np. zwiazkow
> malzenskich laczenia rodzin, itp.

bo komunisci znani byli z przestrzegania tych praw zwlaszcza do ludzi ktorzy nie zrzekli sie obywatelstwa komunistycznego kraju. A wiec Basia i jego matka wg nomenklatury Basia, musieli byc "pupilkami Kiszczaka". I niech teraz dowodzi ze nie.

Andrew Karts

Nie jest panu Piotrze ciezko dzwigac te ciezary? Zgromadzilo ich sie troche.

Basia

Analogia na czysta logike, panie Trela.

...tymczasem wektory precedensow w tym argumencie
w calkiem przeciwna strone sa skierowane!

Komunisci po wprowadzeniu Stanu Wojennego-
rozprawieniu sie z opozycja, chcieli jak najszybszego
zniesienia embarga ekonomicznego i nie brali ani
trzymali u siebie jako zakladnikow zadnych obywateli
Zachodu. Kto mial Zachodni paszport, obywatelstwo,
urodzenie mogl wyjechac z komunistycznego raju
spokojnie i kiedy chcial.

Kto zas nie mial, byl zwyklym obywatelem PRL'u
ten byl zakladnikiem i musial miec niezle chody
by SB'ecja pozwolila wyjechac. Zwlaszcza jak byl
swiezo upieczonym absolwentem wyzszej szkoly, mial
dyplom/kwalifikacje i chcial z nimi uciec z kraju.

Pan wyjechal w dwa czy trzy lata po zdobyciu dyplomu
wyzszych studiow a Basia po PRL'owskiej maturze.

Innymi slowy Kiszczak czy Jaskot, inna SB'ecja, to
Piotra Treli a nie Basi 'enablerzy.'

Basia

Piotr

On Wednesday, November 8, 2017 at 2:07:21 AM UTC-3:30, Andrew Karts wrote:
> Nie jest panu Piotrze ciezko dzwigac te ciezary? Zgromadzilo ich sie troche.

Skoro ciezar dowodu spoczywa na opluwaczu nie na opluwanym, to czemu ja mialbym dzwigac? Moze zaczac od swojej niezdolnosci przyznania sie ze sfabrykowal fakty o oponencie:

Basia

> Trudno nie pamietac nauczycielki z 1 klasy szkoly podstawowej - tyle ze nie bede przykladal reki do nurzania jej w Zwolanowym gnoju, gdy patetyczny cross-dresser who doesn't have anything to show from his life probuje podbudowac swoje upokorzone na scp ego opluwajac innych.

Zaraz, zaraz, panie Trela w jakim "Zwolanowym gnoju" ??

Przypomnialam panu Jego wychowaczynie pania Antonine
Jaskot, zone Kazimierza Jaskota bodajze, w specyficznym
do tego watku kontekscie. Byl pan pupilkiem Jaskotow
od malego dziecka i za to przypomnienie dostalam w
rewanzu "patetycznego cross-dressera."

Dlaczego?

Ano dlatego ze gdy ponosza Piotra Trele nerwy to wtedy
logike szybko diabli biora i przechodzi do najordynarniejszego
zwyzywania od gnojkow- juz dal mi raz na sciepie swojego
chamstwa przyklad.

Naleza sie Basi przeprosiny. Dwukrotne!

Btw, od 50 prawie lat nic sie pan, panie Trela
chyba nie zmienil- ten sam smirk na twarzy, ta
sama arogancka postura- reka w kieszeni, ogolny
wizerunek i postawa przypominajaca mlodocianego
oszusta. Mowia ze autystyczni od poczatku do
konca swoich dni pozostaja w esencji swojej
socjo-patologii niezmienni. Jestem sklonna wierzyc.

http://nk.pl/szkola/55419/klasa/12/galeria/9

https://www.mun.ca/biology/images/content/Piotr_Trela.JPG

Basia

Andrew Karts

Jak sfabrykowane, to przez pana, drogi oponencie, poniewaz wziete z panskiej strony. Juz na doktoranckich studiach w Kanadzie w 1990 roku, gdy sbecja jeszcze obsadzala paszportowe stanowiska a i uczelnie byly nia nasycone. Taki wyjazd wymagal przygotowan i CZASU z obydwu stron, a wiec wszystko zaczelo sie duzo wczesniej i bylo to dla mnie jasne, kiedy o roznicy w metodach wyjazdu pisalem. Ja wyjechalem, bo na kilkanascie miesiecy uchylono drzwi od klatki celem rozladowania cisnienia spolecznego a pan jechal w zorganizowanym, kontrolowanym i prawdopodobnie finansowanym przez rezymowe struktury procesie. Ten ktory mial rabac dolary musial sam szukac sobie zatrudnienia, podczas gdy pan raczej jechal moze na skromne tym niemniej pewne i gotowe :-))).

A co do artykulu, to mam nadzieje, ze konsekwentnie odzwierciedlal on panskie gloszone wczesniej w Polsce poglady :-))).

Piotr

On Wednesday, November 8, 2017 at 1:39:37 PM UTC-3:30, Andrew Karts wrote:
> Jak sfabrykowane, to przez pana, drogi oponencie, poniewaz wziete z panskiej strony. Juz na doktoranckich studiach w Kanadzie w 1990 roku, gdy sbecja jeszcze obsadzala paszportowe stanowiska a i uczelnie byly nia nasycone.

Ziew. O tym wlasnie mowa - Bulba najpierw zalozyl ze wyjechalem za komuny, i
uczynil z tego centrum swoich twierdzan o mnie, a gdy sie okazalo ze wyjechalem ... po upadku komuny to obraca sie jak kurek na kosciele i tlumaczy ze piszac:

"Kiedy ja wyjechalem, to granice byly otwarte dla kazdego, a kiedy pan - to byly zamkniete. Taka jest miedzy nami roznica, panie Piotrze."
Bulba Taras

to on przeciez mial na mysli "zamkniete granice" ... po upadku komuny (1989) bo jak kazdy wie:

- w 1981, gdy on wyjezdzal, to SBcja przygotowujac sie do stanu wojennego nie werbowala agentow do neutralizoania prosolidarnosciowych srodowsk na Zachodzie ("jak ja wyjezdalem granice byly otwarte").

- natomiast zmienilo sie to diamtarealnie po upadku komuny w 1989 - "granice byly zamkniete" i Sbcja wykorzystywala te "zamkniete granice" do werbunku agentow do rozpracowywania proslidarnosciowych srodowisk w Kanadzie ... mimo ze wczesniej oddala Solidarnosci wladze w Polsce (wybory 4 czerwca 1989).

Coz wiecej mozna powiedziec wobec takiej monumentalnej hucpy? Moze, ze kazdy kto wierzy w Bulbowa wersje historii - powinien uznac Bulbe za madrego i uczciwego czlowieka, ktory nie tylko, ze nie klamie, ale nawet jesliby cos zmyslil, to ma balls abu uczciwie przyznac sie do swojego klamstwa.

Po ich postach poznacie ich. Panowie i Panie - pan "Taras Bulba". Scp uczy.
===
Piotr Trela

Basia

Dzieciom na zdjeciu raczej nie do smiechu!

Nie wygladaja na wesola grupke, ...w zasadzie
wszystkie maja jakies zatroskane miny, jedynie
wypierdek komunistyczny sie usmiecha- wychowywany
pewnie w przeswiadczeniu o swojej pre-destynacji
do rzadzenia w Polsce (bylo tego towarzystwa w PRL'u
zwlaszcza na Ziemiach Odzyskanych wiele).

Rozumiem ze zdjecie robi wychowawczyni grupki
pani Antonina Jaskot.

Dzisiaj Trela pozegnal sie z Polska, na emigracji,
aczkolwiek na soc.culture.polish zaglada reguralnie
by probowac ustawiac tutaj ludzi.

Basia

ps. czekam na przeprosiny panie Piotrze.

> https://www.mun.ca/biology/images/content/Piotr_Trela.JPG
>
> Basia

Andrew Karts

Mysle, ze za bycie wypierdkiem pan Piotr powinien zdecydowanie Basie przeprosic.
It is loading more messages.