Miasto bez bialego czlowieka

Russet Bulba

No moze ze 2-3 na terenach uniwersyteckich:

https://youtu.be/W7FehkdgvRM

brat_olin

cyrylme...@gmail.com wrote:

> No moze ze 2-3 na terenach uniwersyteckich:
> https://youtu.be/W7FehkdgvRM

Tam byl bardzo dobry eksperyment naukowy na wyspie Hispaniola.
Polowa wyspy (Dominikana) nie pozbyla sie Bialego Czlowieka,
a polowa (Haiti) postawila jeno na Czarnych. Taka brzytwa Okhama.
Tnie rowno, acz bolesnie dla Haitanczykow.

--
Smart questions to stupid answers

Basia

On Thursday, January 6, 2022 at 4:20:43 PM UTC-8, brat_olin wrote:

> [...]
> a polowa (Haiti) postawila jeno na Czarnych. Taka brzytwa Okhama.
> Tnie rowno, acz bolesnie dla Haitanczykow.

Znaczy bankierzy nie pozyczyli Murzynom
ani grosza a dali kredyt Bialym i brzytwa
Okhama zadzialala i pojawil sie Rasista
z Pacufic Northwest na sciepie z przykladem
miasta bez Bialych, i teraz mozna Go i paru
innych debatowac.

Basia

Russet Bulba

Oczywiscie, Basiu. Nic tylko eksploatuja. Jakby bylo co, a nie ma czegokolwiek:

https://en.wikipedia.org/wiki/Foreign_aid_to_Haiti

Basia

Gdyby Haiti nie bylo jakas wysepka na koncu
swiata, nawet nie kolonia bo bardzo szybko
zdobylo niepodleglosc, ...nie bylo zamieszkale
w 100% przez zlapanych do niewoli Murzynow
a lezalo np. gdzies w centrum Europy w strefie
zgniotu swiatowych wplywow- sil politycznych,
ekonomicznych oraz wojskowych ktore widza
w dominacji tego terenu 'necessary condition'
dla dominacji Planety, ...bylo by tam wielu
chetnych inwestowac, otwierac banki i udzielac
kredyt by umacniac swoje wplywy

....a skyline Port-Au-Prince wygladalby nie
inaczej nizeli dzisiejszej Warszawy.

Murzynskie glupki z Haiti jezdzily by pewnie
po swiecie filmowaly jakies biedne lokacje
i nie mogly sie nadziwic jaki tam syf jak te
glupki z Polski to zrobily, co to filmik
Karts przekazal.

Basia

Basia

On Thursday, January 6, 2022 at 5:09:19 PM UTC-8, cyrylme...@gmail.com wrote:

> Oczywiscie, Basiu. Nic tylko eksploatuja. Jakby bylo co, a nie ma czegokolwiek:
>
> https://en.wikipedia.org/wiki/Foreign_aid_to_Haiti

"Haiti received US$13 billion in foreign aid from the international community from 2011 to 202"

Polska w tym samym okresie czasu otrzymala
ponad 100 bilionow )polskich miliardow) Euro
z samych funduszy Unijnych i kilkakrotnie raza
wiecej niewiem dokladnie ile z 5-10 napewno (?)
inwestycji kapitalu spekulacycjnego podazajacego
za unijnymi funduszami. Nie licze ekspansji kredytu
w systemie bankowym tylko sam naplyw gotowki!

Przez siedem lat poprzedzajacych 2011 Polska
otrzymala 30 pare bilionow Unijnej jalmuzny i do
tego 100-300 bilionow kapitalu spekulacyjnego
z zagranicy, moze wiecej. Nawalnica forsy zaczaela
sie gdy czlonkowstow w Unii stawalo sie pewne,

...wczesniej juz po upadku Komuny zaczal masowo
naplywac z zagranicy kapital.

Sumujac przez 30 lat naplyw mogl
siegnac 1 tryliona albo wiecej dolarow.

Bez zadnych katastrof naturalnych!

Na malej wysepce Haiti w 2010 roku miala
miejsce najwieksza w swiecie naturalna
katastrofa- niesamowite trzesienie ziemi,
ponad 7.0 na sklali Richtera, kilka kolejnych
wstrzasow pozostawiajacych caly maly kraj
w gruzach.

No i o czym i z kim jakimignorantem
tu dyskutowac o Haiti?

Basia

Russet Bulba

Co tu porownywac Haiti z Polska, kiedy nie sposob porownac Haiti nawet do sasiadujacej z nia Dominikany, tak ta roznica jest kolosalna. 8- krotna roznica w dochodzie narodowym na glowe kilka kilometrow dalej. A wiec basiny argument pada, zwlaszcza ze nie ma Basia prawie zadnych przykladow dobrze funkcjonujacego Czarnego panstwa, czy to w Afryce, czy tez na Karaibach. Pytanie. - dlaczego? Haiti ma za soba ponad 200 lat niepodleglosci i jest rasowym monolitem w porownaniu do sasiedztwa. Jest to Czarny monolit, z Czarna elita pansrwa, jako ze Biali zostali tam wyeksterminowani. A wiec wizja takiego swiata sama w sobie narzuca pewne pytania i sugeruje odpowiedzi. Skoro istnienie dysfunkcjonalnych organizmow panstwowych jak i grup etnicznych jest powaznym problemem, dociekanie faktycznych przyczyn jest uzasadnione. A nie uciekanie sie do atakow personalnych z braku argumentow.

Basia

Zamiast sie burzyc lepiej skonfrontowac
swoja niewiedze. Wszystkiego, wszystkich
roznic sa powody, trzeba tylko potrafic i chciec
je zidentyfikowac.

Dlaczego nie porownywac kraju
ktory z racji swojego kluczowego polozenia
jest w sytuacji ze zawsze ktos chce
zaryzykowac i wtopic wen grube biliony
z sytuacja odmienna, a mianowicie kraiku
lezacego na jakiejs kompletnie nieistotnej
strategicznie wysepce wystawionej w dodatku
na naturalnym katastrofy huragany i trzesienia
ziemi o paskudnym klimacie, niezaleznej w
dodatku politycznie a zamieszkalej przez
zlapanych i przewiezionych sila do niewoli
ludzi z przeroznych odmiennych plemion
z lapanek w Afryce.

Murzyni Polscy przynajmniej zyja w tym samym
miejscu od tysiaca lat wiec kulture i jezyk oraz religie
jakas tam swoja i nie sa kompletnie wyobcowani
na poziomie najbardziej fundamentalnym,
kulturowym ...co jest podstawa by spoleczenstwo
moglo odnosic sukcesy komercjalne.

Basia

Basia

...by w ogole moglo funkcjonowac.

Basia

Russet Bulba

Zadziwiajace jak wiele Haiti ma wspolnego z wiekszoscia Afryki oraz srodmiesciami wielu amerykanskich miast w zakresie swojej dysfunkcjonalnosci. I wolne od ponad 200 lat. Wolne tez od obecnosci bialej populacji. Tzn bylo juz wolnym zanim w Afryce zaczal sie na dobra sprawe kolonializm. Dominikana lezy na tej samej pozbawionej strategicznego znaczenia wyspie i na glowe jest 8 razy bogatsza. Zaledwie kilka kilometrow dalej. A wiec co rozni i jaka nalezy przypisac atrybucje temu powszechnemu zjawisku braku potencjalu cywilizacyjnego? Bo rezultaty sa oczywiste wszedzie.

brat_olin

Bez sensu. Czy to nie Obama z Hillary przeznaczyli setki
milionow dolcow na odbudowe Haiti po trzesieniu ziemi
w 2010 r. I co? Te dolce jak krew w piach! Krew w piach!

Inna sprawa, ze nikt nie widzial kwitu, ze Hillary te pieniadze
przekazala Haitanczykom. Nikt sie tez za bardzo nie domagal
(seryjny ma dlugie rece, apparently).

Gwałciciel moralności werbalnej

piątek, 7 stycznia 2022 o 01:24:35 UTC+1 Basia napisał(a):
> [...]

Zerknąłem na mapę. Pierwsze co rzuca się w oczy to ilość autostrad na prawej części
wyspy i 0 autostrad na lewej części.

Zupełnie podobnie jak w PL liczba połączeń kolejowych pod zaborem RU/DE:)
http://grial4.usal.es/MIH/polishTowns/resources/content3_thumb.jpg

I chyba już zapodawana wklejka.
Statystyczna przeżywalność ichnich prezydentów/premierów oscyluje
gdzieś tak w okolicy 2-3 lat, póxniej lud się burzy i kula w łeb.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Prezydenci_Haiti

Basia napisał(a):

> [...]
> katastrofa- niesamowite trzesienie ziemi,
> ponad 7.0 na sklali Richtera, kilka kolejnych
> wstrzasow pozostawiajacych caly maly kraj

Podobnie w japonii, tyle że japońce jak mrówki szybciutko biorą się do roboty i pewnie
bez kredytów zewnętrznych budują ponownie.

Czy Bas-siur powraca w miejsca gdzie ludkowie są niechętni Ba-siurom?
Pewnie nie, no więc czemu biali wraz z kapitałem mają wracać tam skąd ich wygnano?

2010r nie jest żadnym argumentem. Wszak niska przeżywalność ichniego prezydenta/premiera
notowana jest od ponad 100 lat.

Jakub A. Krzewicki

piątek, 7 stycznia 2022 o 00:36:41 UTC+1 cyrylme...@gmail.com napisał(a):
> No moze ze 2-3 na terenach uniwersyteckich:
>
> https://youtu.be/W7FehkdgvRM

Haiti przeca to nasi, ino że czarni

Basia

Rozmowa z Bulba nie ma kompletnie sensu,
dla Niego wszystko jest albo Biale albo Czarne,
nawet nie rozumie ze populacja Czarna moze
byc zlepkiem roznych calkiem odmiennych
czesto wczesniej wojujacych ze soba od wiekow plemion.

Jakby handlarze niewolnikow nalapali w
Europie Germanow, Slowian, Zydow, i Grekow,
innych, wzieli do kupy towarzystwo i zawiezli na
jakas wysepke na koncu swiata, tam ich sprzedali
wszystkich razem do niewoli.

Przychodzi pozniej Bulba i nazywa powstale tam
ze zlepku spoleczenstwo monolitem bo wszyscy sa Czarni.

Tez Haiti to 90 procent bylych niewolnikow.
Sasiadujaca Dominikan Republic sklada sie
podobno z 15 procent populacji niewolnikow.
Naplyw kapitalu Dominican Rep. ma dziesiatki
raza wiekszy i w Dom.Rep znajduje sie trzecia
najwieksza w swiecie kopania zlota... od zawsze
interesowaly sie poszerzaniem wplywow w tej
czesci wyspy imperialne potegi, zas niewolnikow
w Haiti od czasu uzyskania niepodleglosci pozostawiano
samych sobie.

Wikipedia pisze o Dominikan Rep:

-The country is the site of the third largest gold mine in the world, the Pueblo Viejo mine.[27]

-The colony of Santo Domingo saw a population increase during the 18th century, as it rose to about 91,272 in 1750. Of this number, approximately 38,272 were white landowners, 38,000 were free mixed people of color, and some 15,000 were slaves. This contrasted sharply with the population of the French colony of Saint-Domingue (present-day Haiti) – the wealthiest colony in the Caribbean and whose population of one-half a million was 90% enslaved
-------------

Basia

Russet Bulba

No ale co z cala Afryka ponizej Sahary i Karaibami? Nawet na Bermudach, ktore maja sredni dochod na glowe okolo 100,000 dolarow polowa Czarnych nie konczy szkoly z tendencja, iz im dalej tym gorzej a poziom przestepczosci jest wysoki? A wiec nie dochody. Co z czarnymi dzielnicami miast USA? Pozytywne przyklady sa zawsze budujace.

Basia

On Friday, January 7, 2022 at 4:44:21 AM UTC-8, brat_olin wrote:

> Bez sensu. Czy to nie Obama z Hillary przeznaczyli setki
> milionow dolcow na odbudowe Haiti po trzesieniu ziemi
> w 2010 r. I co? Te dolce jak krew w piach! Krew w piach!

W Haiti mieszka 11 milionow ludzi, w ktore
"wpakowano" od 2010 setki milionow dolarow,
i rzekomo nic.

W tym samym okresie czasu w proporcjonalne
11 milionow ludzi w Polsce wpakowano nie setki
milionow tylko setki miliardow dolarow (!)
i nawet nie bylo tam zadnej naturalnej katastrofy
tylko wczesniejsze dwie dekady ktore charakteryzowaly
sie wczsniejszym pakowano setek miliardow (bilionow)
dolarow.

Beda roznice bo skala forsy jest kompletnie innej
magnitudy.

Polska lezy w strefie w ktorej nie brakuje konkurujacyh
ze soba Mocarstw chetnych do wtopienia w ten teren
bilionow dolarow inwestycji, alternatywnie toczenia
na tym terenie b. kosztownych swiatowych wojen,
... jest to "strefa zgniotu" swiatowych wplywow
politycznych, w ktorej dominacji Mocarstwa widza
'necessary condition' dla swojej dominacji calej
Planety.

Jak to sie ma do jakiejs zapomnianej karaibskiej
wysepki na koncu swiata?

Dlatego tez to Polacy jada dzisiaj fotografowac
biede na Haiti a nie Haitanczycy fotografowc
syf w Polsce.

> Inna sprawa, ze nikt nie widzial kwitu, ze Hillary te pieniadze
> przekazala Haitanczykom. Nikt sie tez za bardzo nie domagal
> (seryjny ma dlugie rece, apparently).

Basia

Basia

1 miliard to jest 1000 milionow, jak by pan nie wiedzial
panie Leszku. Roznica stu magnitud!

W przecietnego Polaka od 2010r wpakowano 1000
raza wiecej forsy nizeli w przecietnego Haitanczyka.

Po za tym, w Polsce nie bylo w 2010 roku zadnej
katastrofy naturalnej ktora by caly kraj w gruzy obrocila
tylko byly poprzedzajace dwie dekady charakteryzujace
sie naplywem wczesniejszych setek miliardow dolarow
z zagranicy.

Basia

andal

policz 123 lata niewoli, dwie wielkie wojny, i okupacje sowiecka

dodaj te straty do tej forsy jaka Polska zostal

pokaz wynik

Basia

On Thursday, January 6, 2022 at 6:25:15 PM UTC-8, Basia wrote:

> [...]
> inwestycji kapitalu spekulacycjnego podazajacego
> za unijnymi funduszami. Nie licze ekspansji kredytu
> w systemie bankowym tylko sam naplyw gotowki!

Jakby ktos nie wierzyl to moze sprawdzic
naplyw forsy z EU ponizej, otwierac kazdy
coroczny plik od 2004r i sprawdzic saldo.

https://www.gov.pl/web/finanse/transfery-polska-ue-unia-europejska

Naplywowi gotowki z EU nie ma konca,
pomimo ze transfery mialy rzekomo po
pewnym czasie malec by w koncu zniknac
po dekadzie czy niewiele wiecej.

Tak nie jest!

EU bezustannie napompowywuje Polska
ekonomie pomimo ze nie ma to zadnego
ekonomicznego sensu. Gospodarkla jest
od lat w stanie boom'u, istnieje makabrycznych
rozmiarow babel spekulacyjny, od blisko 10 lat.

Teoria ekonomii nakazuje przeciw cykliczne
dzialania, w tym wypadku redukcje ciaglego
stymulujacego efektu influxu pieniedzy zza
granicy, ...w zadnym wypadku kontynuacje
czy nawet wzrost naplywu funduszy, i dalsza
ekspansje kredytu, i rownolegly naplyw setek
bilionow dolarow spekulacyjnego kapitalu
podazajacego za unijnymi funduszami.

Basia dochodzi do wniosku ze Unia Europejska
jest organizacja wojenna prowadzaca wojenne
dzialania na terenie Polski.

NATO jest organizacja wojenna specjalizujaca
sie w wojnie kinetycznej, a dzialania EU maja
charakter wojny ekonomicznej.

Ciagle nadmuchiwanie polskiej ekonomii naplywem
nowych funduszy, ....gospodarki ktora od lat jest
juz w stanie permanentnego Boom'u nie ma zadnego
ekonomicznego sensu!

Sens jest wojenny!

Skreowanie tak wielkiego babla inwestycyjnego i
tak wielkiego dobrobytu by doprowadzic do zmian
politycznych i terytorialnych w panstwach osciennych.
Innego wytlumaczenia nie widze.

EU jest organizacja wojenna, to co robi obecnie
na terenie Polski jest dla mnie dowodem.

Basia

Basia

Poczekajm, wynik zobaczysz jak sie
Boom zawali.

Nie rozumiesz ze im dluzej trwa nienaturalny
naplyw forsy i nienaturalna ekspansja tym
straszniejsze i dlugotrwalsze jest pozniej
zalamanie gospodarcze.

Wydaje sie ze ktos postawil wszystko na
jedna karte, ...z zalamania moze nie byc
juz pokojowego wyjscia, itp.

Btw. to specyfika tego regionu.

Basia

andal

nareszcie zrozumiales

specyfika czarnej rasy!

andal

idioto! gdy jest boom to ludzie zyja luksusowo a nie jak teraz w Polsce!

Basia

Dla adaptywnych bedzie wiadomo czy byl boom
czy nie dopiero po fakcie, ...gdy porownaja swoj
standard zycia przed i po.

Basia

andal

wiec porownaj, ekonomisto za dyche

Basia

Boom trwa, ...coz jest porownywac?
Skonczy sie bedzie mozna porownac.

Nie istnieja obecnie ekonomiczne powody
(pomijam COVID) by latami calymi kontynuowac
stymulowanie egospodarki naplywem progresywnie
coraz wiekszej ilosci nowej forsy, ekspansja kredytu,
gdy gospodarka i tak jest od lat w stanie boom'u.

Nauki ekonomiczne sugeruja przeciwcykliczne
dzialania majace za zadanie redukcje fluktuacji
w gospodarce. W Polsce EU prowadzi
dzialania pro-cykliczne , zwieksza magnitude
i duracje Boom'u co musi sie skonczyc
zwiejkszona pozniej i bardziej dlugotrwala
zapascia.

To nie sa dzialania oparte w nauce ekonomii
ale dzialania wojenne. EU to organizacja
prowadzaca na terenie Polski dzialania o
charakterze wojennym. Nie wojny kinetycznej
ale ekonomicznej, kreowanie sztucznego
dobrobytu w celu doprowadzienia do zmian

andal

On Fri, 7 Jan 2022 11:10:22 -0800 (PST), Basia wrote:

> [...]
> pro-cykliczne , zwieksza magnitude i duracje Boom'u co musi sie skonczyc
> zwiejkszona pozniej i bardziej dlugotrwala zapascia.

nie pieprz o zydowskich naukach, ich manipulacja jest znana od wiekow

https://www.michaeljournal.org/wyspa.htm

https://www.michaeljournal.org/wyspa2.htm

Hreczecha

On Thursday, January 6, 2022 at 6:20:43 PM UTC-6, brat_olin wrote:

> [...]
> a polowa (Haiti) postawila jeno na Czarnych. Taka brzytwa Okhama.
> Tnie rowno, acz bolesnie dla Haitanczykow.

W Dominikanie przez ponad 30 lat panowala nbodajze najkwawsza dyktatura w historii obu Ameryk.

andal

dyktatura czarnych

Hreczecha

Bialych. A scislej Rafaela Trujillo.

andal

30 lat temu ? moze wez jakis kurs arytmetyki

On 30 May 1961, Trujillo was assassinated by conspirators sponsored by
the Central Intelligence Agency (CIA).

Basia

On Friday, January 7, 2022 at 9:44:31 AM UTC-8, Basia wrote:

> Jakby ktos nie wierzyl to moze sprawdzic
> naplyw forsy z EU ponizej, otwierac kazdy
> coroczny plik od 2004r i sprawdzic saldo.
>
> https://www.gov.pl/web/finanse/transfery-polska-ue-unia-europejska

Do 150 plus bilionow Euro funduszy otrzymanych
z EU od 2004, nalezy dodac 150 bilionow FDI, foreign
direct inwestycji kapitalowych i nieruchomosciowych
jakie poczynila w Polsce zagranica. W 2004 roku bylo
50 bilionow FDI, ...teraz jest ponad 200 bln (kliknac na
25Y pokaze wykres wzrostu w ostatnich 25 latach).

https://tradingeconomics.com/poland/foreign-direct-investment

Do tego inwestycje zagranicy poczynione w Polski dlug,
External Debt, czyli obligacje rozumiem Rzadowe jak i dlug
dzialajacych w Polsce korporacji. W 2004 bylo 100 bilionow,
teraz jest 370 bln czyli influx kolejnych 270 bilionow USD.

https://tradingeconomics.com/poland/external-debt

Do tego inwestycje gieldowe poczynione w polski rynek
akcji gieldowych. Kapitalizacja gieldy od 2004 wzrosla
o jakies 130 bln dolarow. Wiekszosc z tego za sprawa
inwestycji w Polski rynek zagranicznych funduszy
inwestycyjnych. Nie mam pod reka dokladnych danych
zalozmy kolejne 100 bln USD za sprawa naplywu na
polska gielde zagranicznej forsy.

https://www.theglobaleconomy.com/Poland/stock_market_capitalization_dollars/

Sumujac od 2004r:

1. Ponad 150 bln Euro z funduszy EU
2. Ponad 150 bilionow FDI z zagranicy
3. Okolo 270 bilionow zakupionego przez zagranice polskiego dlugu,
4 . +/- 50-100 bln dolarow zainwestowane z zagranicy w Polska gielde akcji.

Razem od 2004r okolo 700 bilionow USD influxu
funduszy z zagranicy.

Nie liczac ekspansji kredytu w systemie bankowym
gdzie rezerwy bankowe w sporym procencie zaistnialy
w wyniku naplywu gotowki z zagranicy.

Biedna wysepka Haiti z 11 milionowym
tlumem Murzynow dostala w tym czasie
jakies kilkanascie czy kilkadziesiat bilionow
dolarow, 13 bln, dopiero po tym jak trzezienie
ziemi zrownalo z ziemia caly kraj.

To nie zadne zarty gdy pisze ze w przecietnego
Polaka wpakowano w ostatnich kilkunastu latach
1000 raza wiecej forsy nizeli w przecietnego
Haitanczyka, ... i to dlatego Polacy jezdza do
Haiti fotografowac tamtejsza biede a nie odwrotnie.

700 bilionow influxsu forsy z zagranicy jest w
stanie wygenerowac dobrych kilka trylioniow
dolarow dochodu.

Basia

Russet Bulba

Widziala Basia jakies dobrze funkcjonujace Czarne panstwo albo nawet Czarna spolecznosc i to globalnie? Moze Botswana bedaca drugim na swiecie producentem diamentow przy 2.5 mln ludnosci. Jak do tej pory srednie IQ w rozkladzie normalnym najlepiej to tlumaczy i nic innego. Tak wiec przecietna jest niska, ludzi o wysokim IQ jest malo, jakkolwiek sa i wybitni, jakkolwiek przy niskiej frekwencji w populacji, co jest cecha rozkladu normalnego. Stad i automatycznie obecny potencjal klasy sredniej jest stosunkowo niski. To sa mierzalne fakty. Pozostaje kwestia przyczyn, tj uwarunkowania genetyczne czy tez srodowiskowe, tj kulturowe. A najbardziej prawdopodobne to jedne i drugie. Kwestia w jakim stopniu. Niesposob jest miec dobrze funkcjonujace spoleczenstwo bez zdrowych elit, zwlaszcza intelektualnych. Wiekszosc spoleczenstwa to bowiem nasladowcy.

Basia

Po ledwie dwu latach COVID widac jak
jeden tylko wirus, w dodatku stosunkowo
malo zabojczy potrafi powodowac rozklad
nowoczesnych spoleczenstw, zagwarantowac
kulejaca edukacja- pozamykane szkoly i
uniwersytety, padajaca dochodowasc wszelakiej
dzialanosci biznesowej, wzrost przestepczosci,
szybko i niebezpiecznie zadluzajace sie budzety
Panstw, demoralizujacy sie populacje, w perspektywie
zalamanie sie gieldy, rynku obligacji, inflacje i kryzysy
walut oraz caluch struktur panstwowych,
prawdopodobnie niedlugo wojny.

Mieszkancy tropikow od wiekow zmagaja
sie z gama o wiele gorszych patogenow
nizeli SARS-COV2. Sama malaria w 2020
roku przy istnieniu prewencji i lekarstw
zebrala zniwo w postaci 240 mln przypadkow
zachorowan. Malaria to choroba majaca
paskudny zawsze przebieg, czesto pozostawiajaca
uszczerbek na zdrowiu gdy goraczka powoduje
udary i mikrouszkodzenia mozgu, zwlaszcza
u dzieci i mlodziezy w tym czesto permanentne
obnizajace IQ.

W 2020 roku pomimo istnienia lekarstw
i prewencji na malarie zmarlo ponad 620,000
ludzi. Jest endemicznym problemem
mieszkancow tropikalnych lokacji, tam wlasnie
gdzie zamiszkiwanie daje nam czarna skore.

Taka makabra odchodzi rok w rok w tropikach,
nawet w 2020 roku. Co bylo wczesniej gdy
prewencja byla znikoma a lekarstw nie bylo
wcale? Prosze sobie wyobrazic.

"According to WHO’s latest World malaria report, there were an estimated 241 million malaria cases and 627 000 malaria deaths worldwide in 2020"

Mieszkancy tropikow, Murzyni musza sie
z tym od zarania dziejow borykac. Nie dziwne
ze w tamtejszym niezdrowym klimacie- malaria
to tylko jeden z patogenow, cywilizacyjne sukcesy
mieszkancow sa ograniczone. Niezdrowy klimat
nie pozwalaja na normalny rozwoj i sukces
tamtejszych spoleczenstw, Subsahara i podobnie.

Ktos nie rozumiejacy takich podstawowych rzeczy
jakis Rasista jak Karts bedzie obwinial ofiary, czyli
samych Murzynow. To czysta glupota.

Basia

Basia

Zamieszkiwalby Karts w tropikach a
nie na Polnocy, zapadl kiedykolwiek
w mlodosci czy dziecinstwie na malarie
- szanse bardzo dobre, ...i nie slyszeli
bysmy o kims takim.

Nie istnialby, nie przechwalal sie sukcesem
imigranta co wyrabal dolarki w Kanada czy
w USA dolarki.

Jedno ugryzienie komara i bylby spokoj
z rasistowskim idiota a tak ukrywal sie
ze swoja glupota sprawial wrazenie
rozgarnietego i dopiero gdy przeszedl
na emeryture ujawnil sie ze jest nierozumnym
Rasista.

Basia

Russet Bulba

Czy Basia zawsze musi tworzyc, dopoki nie ujrzy dna w butelce? Bo patrzac na postep w tworczosci z postu na post taki wlasnie wniosek nasuwa sie nieuchronnie.

No ale moga sie kiedys znalezc momenty trzezwosci, tak wiec dlaczego jak do tej pory i globalnie Czarne kraje jak i spolecznosci nie sa w stanie przelamac w sobie cywilizacyjnego marazmu? A co gorsze, mamy przypadki obsuwania sie, jak Haiti, Poludniowa Afryka, Jamaica itp. Oraz oczywiscie wielkie amerykanskie miasta. Mysle, ze jest to jednym z kluczowych pytan naszych czasow.

andal

On Sat, 8 Jan 2022 09:28:20 -0800 (PST), Russet Bulba wrote:

> [...]
> Czy Basia zawsze musi tworzyc, dopoki nie ujrzy dna w butelce? Bo
> patrzac na postep w tworczosci z postu na post taki wlasnie wniosek

tez podejrzewam skutki alkoholu, ostatnio odkryla boom ekonomiczny w
Polsce

Russet Bulba

Moze jakies skutki kompletnej izolacji od dwoch lat. Bo Basia wszak nie zaszczepiona ( chyba ze Sputnikiem) i w samoizolacji przez caly czas pandemii, jak wielokrotnie tutaj podkreslala. Mozna w ten sposob kota dostac? Podobno mozna, chociaz tego Basi nie imputuje.

Basia

Moze sie zastanowi dlaczego jego Biali kolonizatorzy
ktorzy pozakladali liczne kolonialne 'outposty' w tropikach
TEZ nie odniesli tam zadnych wielkich sukcesow (!)

...powycofywali sie w wiekszosci spowrotem do
domow, ze stratami w ludziach idacymi w dziesiatki
tysiecy kolonistow i misjonarzy co sie tam po roznych tropikach
po-rozchorowywalo, popadalo na rozne tropikalne chorobska
i pasozyty, dajace czesto inwalidztwo i nawroty chorob
pomimo opuszczenia juz zabojczego klimatu.

Karts oczywiscie gdyby nie pojechal do Kanady
i Pacific Northwest tylko do Konga albo Ghany
tez radzilby sobie doskonale bo jest Bialy i ma wysokie
IQ wyrabalby dolarki nawet z zainfestowanego
tropikalnego bagna. Drugi podobny rasista z Kanady
Andal podobnie.

Basia

Russet Bulba

No wlasnie. Jak biali kolonizatorzy sie spakowali, to i Singapur zakwitl cywilizacyjnie w ciagu zaledwie jednej generacji. I HongKong. Tajlandia, Malezja czy Wietnam tez sobie radza. A i Laos oraz Kambodza tez jako tako i widac, ze nadrabiaja. Wszystkie tropikalne, tylko ze zolte…..A zolci maja niezle srednie IQ. Co gwarantuje, ze ich elity tez beda z jeden STD powyzej dla elit Czarnych. A to ogromna masa ludzi. Tak wskazuja badania i nie ma alternatywnych….

Basia

Hong Kong to nie zadna tropikalna lokacja.

Wzgledne sukcesy podanych przez Kartsa
semi-tropikalnych lokacji, Wietnamu, Tajlandii
czy tropikalnej Malezji to wynik ostatnich kilku
dekad tylko, sukces mozliwe tylko za sprawa
importacji kapitalu z Polnocy czytaj Globalizmu,
ktory jest niczym innym tylko importacji kapitalu
i technologii z innych zdrowszych lokacji gdzie
akumulacja kapitalu i development nowych technologii
byl mozliwy.

Singapur to w duzej mierze kolonialne przedsiewziecie
kolonistow z Polnocy tyle ze nie Bialych a Chinczykow,
z kapitalem znowu przywiezionym z Polnocy. Czy
chinskie outposty kolonialne odniosa sukces to czas
dopiero pokaze, czy podziela los europejskich tzn.
pomoga splukac Metropolie z kapitalu, na sam koniec
zalamujac sie z braku doplywu swiezej gotowki.

To wszystko dopiero czas pokaze, ale
jak chce Bulba oglaszac juz sukces prosze
bardzo, ZSRR tez kiedys mial okres czasu
gdy zwyzkowal, ...a pozniej okazalo sie
ze kontynuacja eksperymentu jest zbyt
kosztowna.

Basia

andal

samotnosc to gorsze niz choroba ale moze pracuje nad zrownaniem swego IQ
ze swa ulubiona rasa?

Russet Bulba

Inna gleba, tzn inni ludzie i kultury, Basiu i kazdy zdaje sobie z tego sprawe. Niewiele urosnie na ugorze, chociaz sportowo takie jak Jamajka czy Kenia kwitna. A Chinczycy tez by chcieli i nic z tego. Zbyt wielkie glowy i krotkie nogi jak Basia bardzo slusznie swego czasu zauwazyla. Wiec zadne pieniadze tu nie pomoga, kiedy glowy pelne oleju ale nie o to tutaj idzie. Ale Chinczycy dalej inwestuja. I bez pozytywnych rezultatow. Moze po genetycznej terapii?

andal

On Sat, 8 Jan 2022 10:04:37 -0800 (PST), Basia wrote:

> [...]
> wysokie IQ wyrabalby dolarki nawet z zainfestowanego tropikalnego bagna.
> Drugi podobny rasista z Kanady Andal podobnie.

kochasz sie tak w czarnych to sie przeprowadz do Afryki i ich wspomagaj
zamiast wyzywac innych od rasistow

zachowujes sie jak Trela co siedzi wekskluzywnej dzielnicy miast usadowic
sie wsrod indian

Basia

Nie rozumiesz wplywu chorobstw na
rozwoj cywilizacyjny. Jestes kolejnym
glupkiem z Polnocy.

Zapoznaj sie z mapa i co znaczy malaria
inne tropikalne chorobstwa znacza w
kontekscie cywilizacyjnego rozwoju.

W takich Indiach niewatpliwie by ograniczyc
ryzyko chorobstwa antyczni yogini stosowali
glodowki- kazdy posilek kazdy lyk wody to
ryzyko spozycia tropikalnego pasozyta, bakterii
czy wirusa. Kto mniej/rzadziej jadl zyl w Indiach
dluzej i zdrowiej.

https://malariaatlas.org/explorer/#/

Basia

Russet Bulba

A ci ktorzy nic nie jedli byli niesmiertelni. Budda utyl od zmartwien nad swiatem.

andal

tak wlasnie zachowuje sie Trela-professor, probojuesz mu dorownac?

> [...]
> yogini stosowali glodowki- kazdy posilek kazdy lyk wody to ryzyko
> spozycia tropikalnego pasozyta, bakterii czy wirusa. Kto mniej/rzadziej

leki i szczepionko na malarie sa znane on ponad polwiecza, ale tobie
ktoras zaszkodzila albo nie byles szczepiony bo wolisz oglupiajaca
izolacje

Basia

Budda byl asceta, wizerunek zostal wypaczony
na potrzebe chinskich balwanow proselitow
z Polnocy. Z Jezusa tez jakiegos Nordyckiego
blondyna na Polnocy Europy zrobili.

Tu Budda:
https://en.wikipedia.org/wiki/Asceticism#/media/File:Emaciated_Siddhartha_Fasting_Gautama_Buddha.jpg

Basia

andal

a tego widzisz? przyjrzyj sie i czekaj na nirwane, po twej gadce widac zes
blisko

https://en.wikipedia.org/wiki/Asceticism#/media/File:Mahavratas.jpg

Basia

Znawca tropikow z PRL'u i Kanady sie odezwal.

First Malaria Vaccine a Major Milestone Despite Hurdles Ahead
https://www.webmd.com/children/vaccines/news/20211202/malaria-vaccine-milestone-hurdles

Russet Bulba

Dobre. Wyglada, ze to juz chyba dobrze zmumifikowany na sloncu. Moze tam gdzie gruby to stadium wczesniejsze i spuchl z glodu?

andal

Vaccines

Malaria vaccines have been in development since the 1960’s, with
substantial progress in the last decade. October 6, 2021, marks an
historic day in the development of malaria vaccines, with release of the
World Health Organization (WHO) recommendation for widespread use of the
RTS,S/AS01 (RTS,S) malaria vaccine among children living in sub-Saharan
Africa and other regions with moderate to high P. falciparum malaria
transmission.

https://www.cdc.gov/malaria/malaria_worldwide/reduction/vaccine.html

https://www.webmd.com/a-to-z-guides/malaria-pills

Jakub A. Krzewicki

However, after enlightenment he rejected extreme asceticism in favor of a more moderated version.
https://en.wikipedia.org/wiki/Asceticism#Buddhism

andal

Basia tez uprawia moderation, posiada tylko 5 kalachow

Basia

Po czym zmarl na swinskiego pasozyta.

What caused Buddha to die?
Buddha died from an illness, the nature of which remains unsettled. The present paper examines a variety of sources and concludes that it was tainted pork that led to his demise. He succumbed to the disease pig-bel, a necrotizing enteritis caused by the toxins of Clostridium perfringens infection.

Basia

Moze w koncu, w 2021 roku jakas szczepionka
okaze sie skuteczna. Wczesniejsze nie byly, ...pigulek
tez nie da sie lykac latami, cale zycie. To trucizny
ktorych nie powinno sie brac dluzej nizeli kilka
miesiecy.

Basia

Jakub A. Krzewicki

Pan Buddha jadł miej więcej coś takiego:
https://natashaskitchen.com/pork-chops-in-creamy-mushroom-sauce/
Do dzisiaj historycy się sprzeczają co położyło Go do grobu: wieprzowina czy grzybki.

andal

to znaczy ze budda njeszcze nie znal buddy

Basia

On Saturday, January 8, 2022 at 11:38:00 AM UTC-8, andal wrote:

> leki i szczepionko na malarie sa znane on ponad polwiecza, ale tobie
> ktoras zaszkodzila albo nie byles szczepiony bo wolisz oglupiajaca
> izolacje

Odnosnie izolacji, skoro krytykujesz Basie
to moze pochwal sie samemu coz to takiego
ciekawego zes robil przez ostatnie 20 miesiecy?

Jakie to miejsca warte wspomnienia
odwiedzil, na jakiz to show do jakiego klubu
sie wybral, w jakim teatrze jaka sztuke czy
przedstawwienie obejrzal, na jakim stadionie
w jakim publicznym zgromadzeniu bral udzial?
Gzie polecial samolotem, a gdzie pociagiem,
czy cruise-shipem?

Cos mi sie wydaje ze dziad krecil sie aby
wokol domu a krytykuje innych na logike
aby.

Prosze Andalu podeslij zdjecia czy widea
tych wspanialych nie w izolacji swoich
doswiadczen czy wypraw w jakich przez
ostatnie 20 miesiecy bral udzial.

Basia owszem siedziala w domu bo nawet
gdyby chciala prowadzic zycie towarzyskie
to kluby i inne miejsca do ktorych przed
pandemia uczeszczala zostaly wszystkie
pozamykane.

Do dzisiaj w San Francisco, w Castro, w wielu
innych lokacjach ludzie unikaja wszelakich
zgromadzen, ...tylko najodwazniejsi i najmlodsi
przestali sie izolowac, aczkolwiek Omikron
spowrotem wielu do domow pozaganial.

No smialo Andal pochwal sie coz to takiego
wartego wyjscia z izolacji zes robil, niech
Basia peknie z zazdrosci!

Jakub A. Krzewicki

To wynika raczej z dwuznaczności zapisów. w biografii

andal

od czerwca do pazdziernika kazdego roku przebywam tutaj

https://www.dlrfishing.com/

https://bakersbungalows.com/

https://www.pc.gc.ca/en/pn-np/sk/princealbert/visit/covid-19-info

https://www.nakusphotsprings.com/

https://tinyurl.com/bderapdu

https://www.alltrails.com/trail/canada/alberta/akamina-pass-and-wall-and-
forum-lake-trail

w miesiacach zimowych co dwa tygodnie mozesz mnie spotkac, zwykle Mon-Thu.

tu: https://manitousprings.ca/

lub tu: https://www.templegardens.sk.ca/

do knajp nie chodze bo moja malzonka gotuje super, kazdy kesek to niebo w
gebie

w miejscach gdzie bywam nie ma teatrow ani kin, prowincja Saskatchewan
jest uboga w takie rozrywki, obecnie zreszta pozamykane

filmy amerykanskie to kicz na kiczu, oglupiajace i sterujace ludzi na
lewizne taka jak ty,
bardzo podobne do tego tutaj:

https://www.youtube.com/watch?v=AC2ZxcQY_lE enjoy!

w Boze Narodzenie 1921 nie wolno bylo miec w domu wiecej niz 5 osob, obec
nie 10, zabaw sylwestrowych nie bylo, zabronione, restauracje pracuja na
50% pojemnosci

ale porownaj Saskatchewan pod wzgledem zakazen wirusem:

https://tinyurl.com/bderufkf

jeszcze jedno a propo mego rasizmu: moja malzonka pochodzi z tatarskiej
rodziny a narzeczony mej wnuczki jest indianinem

Basia

Tam Ciebie nie widac wcale, ...ale jezeli to
prawda to po prostu izolujesz sie jezdzac
na jakies pustkowia, do lasu, w gory unikajac
kontaktu z ludzmi.

Basie krytykujesz piszac: "ze woli oglupiajaca
izolacje" a izolujesz sie podobnie, stronisz od
ludzi.

Ja wole izolacje w komforcie w domu
czy na swojej dzialce.

Odnosnie Rasistow, w USA sa tabuny
biednych rasistow, ...takich ktorych nie
stac jest na Biale Anglosaksonskie kobiety-zony
i bioracych sobie za zony, dziewczyny, rozne
kolorowe imigrantki z tego powodu, bo sa
tansze.

Nic takie czy podobne aranzacje nie swiadcza
o cudzym Rasizmie czy tez jego braku.

Basia

andal

ps.
jestem nie zaszczepiony, boiore przyklad od polskich kobiet, moje cialo
moj wybor, wypierdalac!

andal

On Sun, 9 Jan 2022 13:06:39 -0800 (PST), Basia wrote:

> [...]
> kontaktu z ludzmi.
>
> Basie krytykujesz piszac: "ze woli oglupiajaca izolacje" a izolujesz

na kampingach kanadyjskich kupa luda, odwiedz rezerwacje w Parks Canada i
zauwaz ze juz brakuje miejsc