Kamala Harris to kompletna idiotka

Zexon

Basia

On Saturday, March 12, 2022 at 12:10:11 PM UTC-8, Zexon wrote:

> https://youtu.be/oFwYzkhzynU

Kamala jest o niebo inteligentniejsza
od Duduy.

Po za tym, w jaki sposob ZheXon mial
by zamiar skutecznie i szybko, zbyc pytanie
o miliony uchodzcow i co z nimi teraz
zrobic, jakiej kosztujacej miliardy dolarow
pomocy udzielic?

Kamali udalo sie skutecznie wcisnac
parskniecie smiechem, ...dzisiaj jest
juz tysiace mil od problemu. Jutro Duda
bedzie to pytanie zadawal w EU, Europejczykom
ktorych jest to faktycznie ich problem a nie
Amerykanow.

Basia (bона/її)

Russet Bulba

Ma taki histeryczny nerwowy rechot, ktory wprawia uczestnikow w oslupienie. Zdarza sie to jej bardzo czesto, wiec nie wiem w czym zaskoczenie. Prawdopodobnie na pogrzebie nie bylaby inna.

Basia

On Sunday, March 13, 2022 at 5:02:56 PM UTC-7, cyrylme...@gmail.com wrote:

> Ma taki histeryczny nerwowy rechot, ktory wprawia uczestnikow w oslupienie.

Na tym polega jej 'schtick' ...Duda
to kompletny glupek nie rozumiejacy
ze tego pytania nigdy nie powinien byl
zadac. No ale Amerykanie wiedza
ze to glupek dlatego wyslali Kamale
in-the-first place. Spisala sie doskonale.

Basia (bона/її)

Russet Bulba

No nie widac tego w Internecie. Amerykanie sie smieja ale nie rycza ze smiechu przy kazdej, a zwlaszcza niestosownej okazji. Chyba, ze przypadek wesolkowosci i gluptactwa. Podobno jest takie schorzenie, czy cos podobnego. Lecz Prezydent czy tez Vice powinien byc zdrowym i przy jako takim umysle.

Russet Bulba

Moria (wiłość, nastrój moriatyczny, także wesołkowatość oraz z niem. Witzelsucht) – w psychiatrii, wesołkowaty nastrój; podwyższenie nastroju, któremu towarzyszy beztroska, pusta wesołkowatość, głupkowate żarty[1]. Wyraz pochodzący z gr. mōría „głupota; prostactwo”. Pacjenci w tym stanie wydają się być pozbawieni ograniczeń i hamulców, cechują ich gwałtowne reakcje na bodźce, inne osoby czy zdarzenia czasami na bardzo dużym poziomie szczegółowości, jak reakcja na niuanse tonu głosu czy słowa. Pacjenci są także skłonni do żartów, kalamburów i innych dowcipów słownych. Wydają się także bardzo wrażliwi, ale jest to wrażliwość bierna i nieselektywna. Reagują podobnie na każdy rodzaj bodźców niezależnie od ich wagi i charakteru, co według niektórych neurologów, jak np. Aleksandra Łurii, jest zasadniczą cechą tego objawu[2].

Objaw charakterystyczny dla guzów płata czołowego i innych organicznych uszkodzeń tej części mózgu (zespół czołowy)[2]. Termin wprowadził do medycyny niemiecki neurolog Moritz Jastrowitz w 1888 roku[3].

Zobacz też

Zexon

On 2022-03-13 17:48, Basia wrote:

> [...]
> by zamiar skutecznie i szybko, zbyc pytanie
> o miliony uchodzcow i co z nimi teraz
> zrobic, jakiej kosztujacej miliardy dolarow

Większość uchodźców z Ukrainy po 3 dniach pracują i płacą podatki a ich dzieci chodzą do szkoły.
To nie są jakieś usmolone czy muzułmanie, co jadą po zasiłek.
Oto przykłady.
https://youtu.be/KqKnTOFS22A

Zexon

Basia

Im szybciej uchodzca podejmuje prace
w Polsce tym szybciej Polak ja traci,

...i staje sie bezrobotnym!

Pozniej albo wyjezdza z kraju albo
staje sie permanentym rozbitkiem
ekonomicznym, w perspektywie
kloszardem.

To oczywiscie nic kosztuje, i dlatego
powinnismy sie zachwycac ze do
Polski przyjechalo poltora miliona
ludzi, tanich i chetnych do pracy.

W nastepnych miesiacach gdy Ukraina
podpisze pokoj z Rosja, wyjada stamtad
grube miliony Banderowcow z nazistowskimi
tatuazami, itp., bo beda uciekac na Zachod,
zycie na Ukrainie stanie sie problematyczne.

Towarzystwo narobilo strasznego klopotu
sobie i innym!

Basia (bона/її)

Zexon

On 2022-03-13 21:02, Basia wrote:

> Im szybciej uchodzca podejmuje prace
> w Polsce tym szybciej Polak ja traci,
>
> ...i staje sie bezrobotnym!
>

> Przebieraniec Basia (bона/її)

Zanim otworzysz swoją japę poczytaj:
„w sumie 700 tys. osób jest w stanie znaleźć u nas nie tylko schronienie, ale też pracę"

https://www.bankier.pl/wiadomosc/Ekspert-polski-rynek-pracy-moze-wchlonac-700-tys-pracownikow-z-Ukrainy-8284599.html#:~:text=Jego%20zdaniem%2C%20realnie%20nasz%20rynek,St%C4%85d%20w%20sumie%20700%20tys.

Zexon

Polski rynek pracy wchłonie około 700 tysięcy pracowników
https://kobieceinspiracje.pl/154050,ile-pracownikow-z-ukrainy-moze-wchlonac-polski-rynek-pracy.html

Basia

Jestes idiota ZheXon, przytaczasz opinie
interesantow branzy posrednictwa pracy.
Oni beda streczyc prace uchodzcow dzien
i noc, ...to ich chleb.

Kazdy ekonomista zgodzi sie z Basia ze
jezeli by uciac swiadczenia socjalne,
jakakolwiek pomoc finansowa dla uchodzcow
to jeszcze wieksza ich ilosc znajdzie prace.
Co nie znaczy ze nie kosztem rodzimych
pracownikow. Tanszy, bardziej dochodowy
pracownik z latwoscia wypiera drozszego,
mniej dochodowego.

W sytuacji po-Cowidowego stresu i zagrozenia
upadloscia wielu polskich firm, masowe
wrecz zatrudnianie ukrainskich uchodzcow
bedzia z pewnoscia recepta na przetrwanie.

Czy recepta dla polskiego biznesu bedzie
rownie dobra recepta dla polskiej sily roboczej?

Watpliwe.

Za kilka miesiecy jezeli wojna nie obejmie
wkrotce Polski, z latwoscia bedzie mozna
sie przekonac obserwujac wskazniki poziomu
bezrobocia. Miejmy nadzieje ze nie beda
falszowane.

Basia (bона/її)

Basia

Tu uwaga, kazdy wyjezdzajacy z Polski
Polak/Polka jest traktowana jako opuszczajaca
Polska sile robocza, tym samym pomagajaca
redukowac poziom bezrobocia w Polsce.

Polske czeka badz to raptowny wzrost
bezrobocia badz to fala emigracji Polakow
ktorzy potracili prace na korzysc uchodzcow
(przy zalozeniu unikniecia wojny i ucieczki
Polakow razem z Ukraincami z terytorium
Polski).

Basia (bона/її)

Zexon

> Przebieraniec Basia (bона/її)

AIDS wypalił ci już mózg, nie potrafisz myśleć już jak człowiek.

.