Brytyjski rząd łagodzi przepisy imigracyjne. Wszystko przez dotkliwy brak rąk do pracy

boukun

W niedzielę brytyjski rząd ogłosi szczegóły dotyczące tymczasowego
programu wizowego, który ma ułatwić zagranicznym kierowcom ciężarówek
pracę w Wielkiej Brytanii – podało BBC. Wyspiarze stoją przed poważnym
kryzysem, w kraju brakuje benzyny, a w sklepach towarów.

https://www.money.pl/gospodarka/brytyjski-rzad-lagodzi-przepisy-imigracyjne-wszystko-przez-dotkliwy-brak-rak-do-pracy-6687017121970848a.html

Cayt London
10 min. temu
Borys nie potrafi zagonic nierobow z council estates do roboty bo to
same cpuny pijaki i analfabeci od pokolenia zyjaca z zasilkow a
najgorsze jest to jak do wladzy dorwa sie doktrynerzy nie wydaje mi sie
zeby jacys kierowcy tu przyjechaki

J23
10 min. temu
Teraz kierowcy ciężarówek z zagranicy powinni zadac stawek dziesięć razy
wyższych niż angielscy. A jak nie, to na szczaw !

JOL
14 min. temu
WYJECHALI MŁODZI POLACY WSPARLI ICH GOSPODARKĘ BO TUSK ICH ZNISZCZYŁ W
POLSCE I NIE DAŁ IM SZANS NA PRACĘ I ROZWÓJ MYŚLĘ ŻE TERAZ PRZY OBECNYCH
RZĄDACH I POLITYCE SOCJALNEJ NIE PODJĘLI BY TEGO KROKU JA NIGDY BYM NIE
WYJECHAŁA ZAWSZE CZUŁA BYM SIĘ OBCA W INNYM KRAJU NIE

boukun

W dniu 25.09.2021 o 21:59, boukun pisze:
golum
31 min. temu
Angole chcieli w UE spijać tylko śmietanę i myśleli , że tacy wielcy. A
teraz ocet , musztarda i benzyna na kartki.

Jakub A. Krzewicki

Wreszcie poczują, jak to było w PL w stanie wojennym.

brat_olin

On Saturday, September 25, 2021 at 10:01:01 PM UTC+2, boukun wrote:

> Angole chcieli w UE spijać tylko śmietanę i myśleli , że tacy wielcy. A
> teraz ocet , musztarda i benzyna na kartki.

Bez sensu. W Polsce brakuje wiecej kierowcow truckow niz w UK.
W Niemczech tez niedobor:
https://twitter.com/Rob_Kimbell/status/1441376466021740557

--
Smart questions to stupid answers

Jakub A. Krzewicki

sobota, 25 września 2021 o 23:33:08 UTC+2 brat_olin napisał(a):

> Bez sensu. W Polsce brakuje wiecej kierowcow truckow niz w UK.

Ale w PL jakoś poradziły sobie sklepy z dostawę i półki pełne. A UK doświadcza co to jest, jak rządzi Boris (czy inny Iwan).