The weather today.....

Isabelle

Houd jullie vast! Is het bij jullie in Nederland ook zo?
En hoe is het elders???

Wel; op dit moment stormt het als een idioot.
Het regent, het hagelt, het sneeuwt EN.....
de zon schijnt!!!
De krokussen staan half boven de grond,
en de sneeuwmannen (ja ja) staan ernaast....

Wie doet ons dat na!

Groetjes;
Isabelle

theo1610

ja...@online.no (Isabelle) wrote:

Het eerste mereljong vliegt binnenkort alweer uit!

Tis prachtig mooi weer, een lekker zonnetje, met
een zeer frisse harde wind.

Lekker optimisties weer, je krijgt er weer zin in zo.

>Groetjes;
>Isabelle

theo1610 @wxs.nl
"lievebeheersbeestjes bv."

Rob Barends

In article <36bb004b...@news.online.no>, ja...@online.no says...

> [...]
> de zon schijnt!!!
> De krokussen staan half boven de grond,
> en de sneeuwmannen (ja ja) staan ernaast....

HA!!! Bij ons in Houston is het al jaren mooi weer. We hebben
een paar koude dagen per jaar en af en toe stortbuien. Maar
verder is het hier altijd prachtig als je van warm weer houdt.
En als je een koukleum bent zoals Martina leef je hier je hele
leven in het paradijs. De normale kleding is hier 's zomers
voor velen dan ook het vijgenblad. Dat is ook een groot voor-
deel van het wonen in Houston: het is heel goedkoop en er is
altijd van alles te zien. En als je het graag even koel hebt
zet je gewoon de airconditioner aan in je huis of in je auto.
Wie doet ons dat na ? Lang leve Texas.

> Groetjes

Engerd...weg met die piepkleine groeten...en dat van zo'n
grote meid..!

> Isabelle

TLC,
Rob

Rob Barends

In article <79f23u$6lb$2...@reader3.wxs.nl>, theo...@wxs.nl says...

> Het eerste mereljong vliegt binnenkort alweer uit!
>
> Tis prachtig mooi weer, een lekker zonnetje, met
> een zeer frisse harde wind.
>
> Lekker optimisties weer, je krijgt er weer zin in zo.

Eh...waarin precies, theo ?? Ikd acht dat jij er altijd
wel zin in had..:)

> theo1610

TLC--Rob

Rob Barends

In article <79gfba$si1$1...@reader2.wxs.nl>, theo...@wxs.nl says...

> De vijver op onze club is sinds enkele dagen ook weer open.

Welke club is dat, theo ? Ik ben benieuwd. Zelf ben ik geen lid van
een club. Wel medewerker van een college.

> theo

Rob

Rob Barends

In article <79gghs$5o$1...@reader3.wxs.nl>, theo...@wxs.nl says...

> Wat doen jullie eigenlijk?

Dat is duidelijk. In Noorwegen groeien ze krokussen (zeg
eens tien keer achter elkaar "krokussen"...wordt het een
heel eigenaardig woord...of ben ik nu eens high ipv theo?

> Niks bijzonders, de normale dagelijkse dingen, Rob.

Jaaa jaaa...om elf uur opstaan, joint rollen, tanden
poetsen, joint roken...effe wachtuh...honger krijgen,
gigantisch ontbijt verorberen, radio aan (want in NL
is er geen klote op de tv voor GTSL om 8pm), PC aan
zetten, scn lezen en overal op antwoorden...nog een
joint rollen, maar niet meteen aansteken want er moet
wat bezuinigd worden...Noppes uitlaten (of laat hij
jou uit, theo ?), zak over Noppes zijn kop, al klare
joint aansteken, rook in de zak blazen, lekker samen
met Noppes high worden...en godeverdomme weer honger
krijgen...samen een gigantische luch verorberen: of
Noppes eet mensenvoer of theo eet hondenvoer...Wooow
het is alweer zes uur...nog twee uur to GTST...last
van een droge keel, samen met Noppes een liter water
achterover slaan...Wooooow...het is acht uur. Radio
uit, tv aan...GTST...wat een kutshow...waarom kijk ik
er toch iedere avond naar (zelfs Noppes weet beter
dan naar die rotzooi te kijken en slaapt al weer een
paar uur), theo volgt het goede voorbeeld en droomt
van de volgende dag met joints en scn en radio en tv
en Noppes: het leven is mooi!!!

> De aanblik van zo'n jong mereltje geeft wat extra stimulans.

Er potste hier ooit ene Merel, een schat van een meid.

> theo1610

Als ik dit herlees zal ik het vermoedelijk niet
versturen, dus ik herlees het maar niet.

TLC--Rob

Wings

> [...]
>de zon schijnt!!!

>De krokussen staan half boven de grond,
>en de sneeuwmannen (ja ja) staan ernaast....

Bij ons is het anders ook heerlijk, hoor.... een graad of 72
(fahrenheit, ik ben even te lui om dat om te rekenen naar Celsius),
lekker temperatuurtje, ik heb vanavond heerlijk getennist..... wat een
weertje zeg.... alleen in Houston, Texas.....! Sneeuw kennen we hier
niet.....

Martina

Wings

In <MPG.112568117...@news.earthlink.net>

theo1610

mj...@ix.netcom.com (Wings) wrote:

> [...]
>tennisclub is het zwembad al open..... REEDS!

De vijver op onze club is sinds enkele dagen ook weer open.

theo1610 @wxs.nl
"lievebeheersbeestjes bv."

theo1610

rbar...@earthlink.net (Rob Barends) wrote:
>In article <79f23u$6lb$2...@reader3.wxs.nl>, theo...@wxs.nl says...

Wat doen jullie eigenlijk?

> [...]

>Ikd acht dat jij er altijd wel zin in had..:)

De aanblik van zo'n jong mereltje geeft wat extra stimulans.

theo1610 @wxs.nl
"lievebeheersbeestjes bv."

Azrifel

On Fri, 5 Feb 1999 23:51:30 -0600, in soc.culture.netherlands

>Dat is duidelijk. In Noorwegen groeien ze krokussen (zeg

>eens tien keer achter elkaar "krokussen"...wordt het een
>heel eigenaardig woord...

Ik kom op zoiets als kutkrossen?

>of ben ik nu eens high ipv theo?

Een 'het aardse overstijgende' spirituele binding?

[Prachtige Robiaanse intepretatie van het Theodelische leven gesnipt]

>Als ik dit herlees zal ik het vermoedelijk niet
>versturen, dus ik herlees het maar niet.

Heel verstandig!

--
"I Am Azrifel Of The Ninth Dominion Of The Damned.
I Can Find Anything - Even The Power To Talk To You. That Is My

Azrifel

On Fri, 5 Feb 1999 20:42:32 -0600, in soc.culture.netherlands
rbar...@earthlink.net (Rob Barends) wrote:

>HA!!! Bij ons in Houston is het al jaren mooi weer. We hebben
>een paar koude dagen per jaar en af en toe stortbuien.

De enige keer dat ik Houston op de TV zag (tijdens een CART race)
stonden de straten volledig blank. Noem het gerust een Goddelijke
Zondvloed!

>TLC,

Azrifel

On 6 Feb 1999 02:56:00 GMT, in soc.culture.netherlands
mj...@ix.netcom.com (Wings) wrote:

>weertje zeg.... alleen in Houston, Texas.....! Sneeuw kennen we hier
>niet.....

Ha, dan mis je dus de Gloeiwijn, Snert, Oliebollen, stevige
bonenschotels, warme chocolademelk in je verkleumde vingers,
boerenkool met worst en zuurkool met spek!

>Martina

Bas Jansen

In article <79gb00$h...@dfw-ixnews11.ix.netcom.com>, mj...@ix.netcom.com
(Wings) wrote:

[...]

> Bij ons is het anders ook heerlijk, hoor.... een graad of 72
> (fahrenheit, ik ben even te lui om dat om te rekenen naar Celsius),

Pakweg 22 graden Celsius. Krijg heimwee naar LA...

> lekker temperatuurtje, ik heb vanavond heerlijk getennist..... wat een

> weertje zeg.... alleen in Houston, Texas.....! Sneeuw kennen we hier
> niet.....

Krijg heimwee naar LA...

Bas

--
I don't do signatures.

Fustigator

Tu, rbar...@earthlink.net (Rob Barends), die Fri, 5 Feb 1999
23:51:30 -0600, in littera
<MPG.11259459b...@news.earthlink.net> in foro
soc.culture.netherlands (et aliis) scripsisti:

> [...]

>eens tien keer achter elkaar "krokussen"...wordt het een

>heel eigenaardig woord...of ben ik nu eens high ipv theo?

[prachtige dagbeschrijving van 1610]

>Er potste hier ooit ene Merel, een schat van een meid.

was dat geen schuilnaam van de Yeti? ;-)

>Als ik dit herlees zal ik het vermoedelijk niet
>versturen, dus ik herlees het maar niet.

Gelukkig!

>TLC--Rob
Fusti
http://oehoeboeroe.icone.org/scn/scn.htm

Fustigator

Tu, rbar...@earthlink.net (Rob Barends), die Fri, 5 Feb 1999
23:55:37 -0600, in littera
<MPG.112595559...@news.earthlink.net> in foro
> [...]

>Welke club is dat, theo ? Ik ben benieuwd. Zelf ben ik geen lid van
>een club. Wel medewerker van een college.

..en nog een internationaal college..

Democrates

On Fri, 5 Feb 1999 20:42:32 -0600, rbar...@earthlink.net (Rob Barends) wrote:

>HA!!! Bij ons in Houston is het al jaren mooi weer. We hebben

>een paar koude dagen per jaar en af en toe stortbuien. Maar

En af en toe een tornadootje... :-)

> [...]
>altijd van alles te zien. En als je het graag even koel hebt
>zet je gewoon de airconditioner aan in je huis of in je auto.

Ja, een aardige staat maar mij een beetje te heet af en toe....

>TLC,
>Rob

Sneeuwerige groeten,

D.

Wings

In <79gfba$si1$1...@reader2.wxs.nl> theo...@wxs.nl (theo1610) writes:

>De vijver op onze club is sinds enkele dagen ook weer open.

Zeker een gat gezaagd in het ijs voor de eendjes?

>theo1610 @wxs.nl
>"lievebeheersbeestjes bv."

Martina

Wings

In <36bd1b0...@news.demon.nl> azrifel@icone.!SpemBLOCK!.org
(Azrifel) writes:

> [...]

>I Can Find Anything - Even The Power To Talk To You. That Is My
>Power. I Have Combed The Depths Of The Sea And The Bowels Of

All things considered that was just a minor setback.

Martina

Wings

In <36be1b8...@news.demon.nl> azrifel@icone.!SpemBLOCK!.org

(Azrifel) writes:

> [...]
>I Can Find Anything - Even The Power To Talk To You. That Is My
>Power. I Have Combed The Depths Of The Sea And The Bowels Of

Gloeiwijn, ach laat maar, ik neem wel een margarita.... snert, daar heb
ik nog wel een aardig receptje voor.... oliebollen, daar zit me te veel
vet in, en ben ik eigenlijk toch nooit zo weg van geweest..... stevige
bonenschotels die maak ik zelf regelmatig..... warme chocolademelk in
mijn koude vingers, ik heb eigenlijk zelden nog maar last van koude
vingers. Ik was een maand geleden in New York City en daar was het
stervenskoud en ik had geen handschoenen bij me. In Houston heb ik daar
geen last van. Boerenkool met worst, ja daar heb ik wel trek in en dat
kan je bij ons niet krijgen. Zuurkool wel. Da's heel makkelijk te
maken.

Al en al mogen jullie die kou van mij bij je houden. Ik stuur je wel
een zakje keukenzout om de sneeuw op de stoep te ontdooien. Groeten
vanuit mijn ligstoel op het balkon. :-)

Martina

Wings

In <bjhj-06029...@tb012.extern.kun.nl> bj...@xs4all.nl (Bas

Jansen) writes:

> [...]
>(Wings) wrote:
>
>[...]
>
>Pakweg 22 graden Celsius. Krijg heimwee naar LA...

Beste Bas. Ik neem aan dat je terug in Nederland bent? Waarom heb je
ooit de VS verlaten? Sufferd! :-)

Martina

theo1610

>Welke club is dat, theo ? Ik ben benieuwd. Zelf ben ik geen lid van
>een club. Wel medewerker van een college.

Duckpool Discoversies.

>Rob

theo1610 @wxs.nl
"lievebeheersbeestjes bv."

Robert-Jan Veldhuizen

On Sat, 06 Feb 1999 04:32:57 GMT, theo...@wxs.nl (theo1610) wrote:

>Niks bijzonders, de normale dagelijkse dingen, Rob.

Doe jij het nog dagelijks op jouw leeftijd Theo?

--
Robert-Jan/Zorba

theo1610

fusti...@icone.org (Fustigator) wrote:

> [...]
>23:55:37 -0600, in littera
><MPG.112595559...@news.earthlink.net> in foro
>soc.culture.netherlands (et aliis) scripsisti:

En plus? Een collectief?

>Suzie
theo1610 @wxs.nl
"lievebeheersbeestjes bv."

theo1610

mj...@ix.netcom.com (Wings) wrote:

>Zeker een gat gezaagd in het ijs voor de eendjes?

Met die politiek correcte noorse spionnen hier durf ik me daar
niet meer over uit te laten.

theo1610

> [...]

>eens tien keer achter elkaar "krokussen"...wordt het een
>heel eigenaardig woord...of ben ik nu eens high ipv theo?

Krokant zoenen. (ook 10x snel achter elkaar :)

>Jaaa jaaa...om elf uur opstaan,
Met frisse mond,
<......................>
<......................>
<......................>
> het leven is mooi!!!

Dat laatste lijkt me ook, en uit het daaraan voorafgaande
proef ik een soort nostalgische weemoed...?

>Er potste hier ooit ene Merel, een schat van een meid.

Bruine merels zijn allemaal schatten.

>Als ik dit herlees zal ik het vermoedelijk niet
>versturen, dus ik herlees het maar niet.

Heb er rekening mee gehouden.

theo1610

veld...@xs4all.nl (Robert-Jan Veldhuizen) wrote:

>Doe jij het nog dagelijks op jouw leeftijd Theo?

Wat is er met mijn leeftijd aan de hand...?

>--
>Robert-Jan/Zorba

theo1610 @wxs.nl
"lievebeheersbeestjes bv."

Rob Barends

In article <36d73c3f....@news.ping.be>, fusti...@icone.org
says...

> was dat geen schuilnaam van de Yeti? ;-)

Nee, ik heb zelfs nog een foto van Merel. De Yeti potste
wel een tijd als Sylvia, als ik me goed herinner, malle
travestiet...:)

> Fusti

TLC--Rob

Rob Barends

In article <36c13615...@news.demon.nl>, Democrates says...

> En af en toe een tornadootje... :-)

Nooit in Houston zelf, wel in de dorpen eromheen en aan de kust.

> Ja, een aardige staat maar mij een beetje te heet af en toe....

Er zijn mensen die daar nooit aan wennen. Maar de Nederlanders
die ik hier ken hebben er weinig moeite mee. Het is vooral een
kwestie van attitude: If you want what you get you get what
you want. Ik woon hier nu sinds 1980 en wil niet meer weg,
behalve tijdelijk, op zakenreis en vacantie en zo.

> D.

TLC--Rob

Rob Barends

In article <79htp4$lgl$1...@reader1.wxs.nl>, theo...@wxs.nl says...
> rbar...@earthlink.net (Rob Barends) wrote:

[ Het leven van theo ]

> Heb er rekening mee gehouden.

Hopelijk heb je er plezier aan beleefd. Zat ik er
ver naast ?

TLC--Rob

theo1610

>Hopelijk heb je er plezier aan beleefd.

Daar was het wel wat saai voor, niet?
En wat is GTST eigenlijk?

>Zat ik er ver naast ?

Jij zit niet gauw ergens ver naast Rob.

Robert-Jan Veldhuizen

On Sat, 06 Feb 1999 17:22:26 GMT, theo...@wxs.nl (theo1610) wrote:

>Wat is er met mijn leeftijd aan de hand...?

Ik weet het niet, hoezo?

--
Robert-Jan/Zorba

Robert-Jan Veldhuizen

On Sat, 06 Feb 1999 11:03:39 GMT, azrifel@icone.!SpemBLOCK!.org
(Azrifel) wrote:

>Ha, dan mis je dus de Gloeiwijn, Snert, Oliebollen, stevige
>bonenschotels, warme chocolademelk in je verkleumde vingers,
>boerenkool met worst en zuurkool met spek!

En de Fluessen met NO 5 ;-)

--
Robert-Jan/Zorba

theo1610

veld...@xs4all.nl (Robert-Jan Veldhuizen) wrote:

Je kakelt als een kip zonder kop dan.

theo1610

mj...@ix.netcom.com (Wings) wrote:

>Al en al mogen jullie die kou van mij bij je houden. Ik stuur je wel
>een zakje keukenzout om de sneeuw op de stoep te ontdooien. Groeten
>vanuit mijn ligstoel op het balkon. :-)

Balkon....???

Azrifel

On 6 Feb 1999 15:08:46 GMT, in soc.culture.netherlands
mj...@ix.netcom.com (Wings) wrote:

Het sneeuwt het sneeuwt, de pannetjes worden wit. Daar kwamen twee
dametjes aan die gingen op hun gat.
(Overeind geholpen door de immer charmante charlatan Azrifel)

>Gloeiwijn, ach laat maar, ik neem wel een margarita....

Damned, make that 2!

> snert, daar heb
>ik nog wel een aardig receptje voor.... oliebollen, daar zit me te veel
>vet in,

Veel tenissen Martina! Zweten mot je!

> en ben ik eigenlijk toch nooit zo weg van geweest..... stevige
>bonenschotels die maak ik zelf regelmatig.....

Recipies!

> warme chocolademelk in mijn koude vingers, ik heb eigenlijk zelden
>nog maar last van koude vingers. Ik was een maand geleden in
> New York City en daar was het
>stervenskoud en ik had geen handschoenen bij me.

Ik moet hier verdomme bijna dagelijks den handschoen handteren om de
mountainbike door de kouwe shit te loodsen. Het sneeuwt hier verdorie
Fooking hard! Als het niet zo nat was zou ik de m'bike meteen weet
pakken om wat te sliden en de natuur te trotseren!

Misschien moet ik voor de warmte de dame behorende bij de
$$$ 1,0000,000.-- jacht hier in de haven eens bezoeken. Sjeezus wat
een babe!!

> In Houston heb ik daar geen last van.

Mazzelaar

> Boerenkool met worst, ja daar heb ik wel trek in en dat
>kan je bij ons niet krijgen.

Ha! Wanneer ben je weer hier Martina?

> Zuurkool wel. Da's heel makkelijk te
>maken.

Verdammt!

>Al en al mogen jullie die kou van mij bij je houden. Ik stuur je wel
>een zakje keukenzout om de sneeuw op de stoep te ontdooien. Groeten
>vanuit mijn ligstoel op het balkon. :-)

Wrijf het zout er maar in!

>Martina

En heb je je brevet nou al Flugel?

Azrifel

On Sat, 06 Feb 1999 21:16:04 GMT, in soc.culture.netherlands
veld...@xs4all.nl (Robert-Jan Veldhuizen) wrote:

>En de Fluessen met NO 5 ;-)

Refereer je nu aan Chanel no 5?
Dan mist ze indeed avontuurtjes met Casanova (of voor de liefhebsters,
Casanunda DWII) Azrifellos.

Zachtjes daalt de sneeuw naar den aardkloot, terwijl de vlammetjes
zachtjes likken aan het hout dat is geoffert aan den haard.
Twee verlaten lege wijnglazen aanschouwen het tafereel. Ze zijn al
heel wat gewent, dus lezer, vreest niet voor scheuren in het glas.

Rob Barends

In article <79i66c$b9r$1...@reader3.wxs.nl>, theo...@wxs.nl says...

> Daar was het wel wat saai voor, niet?
> En wat is GTST eigenlijk?

Goede Tijden, Slechte Tijden.

> Jij zit niet gauw ergens ver naast Rob.

Hij hepput door..!

> theo1610

TLC--Rob

Rob Barends

In article <79ietk$pek$3...@reader1.wxs.nl>, theo...@wxs.nl says...

> Balkon....???

Wat begrijp je niet, theo ? Ome Rob legt het wel even uit.

> theo1610

TLC--Rob

Rob Barends

In article <36bdce1a...@news.demon.nl>,
azrifel@icone.!SpemBLOCK!.org says...

> Damned, make that 2!

Het waren er al twee...ik heb er ook een genomen. Nu schakelen
we over op Long Island Tea.

> Veel tenissen Martina! Zweten mot je!

Tegen geen dovevrouwsoren gezegd.

> Recipies!

Ik haal iedere week een pan bonen op bij de BBQ tent. Yammmm!!!

> Misschien moet ik voor de warmte de dame behorende bij de
> $$$ 1,0000,000.-- jacht hier in de haven eens bezoeken. Sjeezus wat
> een babe!!

Een million dallar babe eh..een sugar mama...Ja, daar zou ik ook
warm voor kunnen lopen.

> Mazzelaar

Koeeeiieeen

Bas Jansen

In article <79hm0a$7...@dfw-ixnews6.ix.netcom.com>, mj...@ix.netcom.com
(Wings) wrote:

> een

> Beste Bas. Ik neem aan dat je terug in Nederland bent? Waarom heb je
> ooit de VS verlaten? Sufferd! :-)

Dat is een lang en treurig verhaal, Martina. Momenteel ben ik niet in
staat om erop in te gaan, aangezien de traumatische gevolgen daarvan niet
samengaan met de fysieke gevolgen van een barre fietstocht door de Natte
Schneeuw van Station Nijmegen naar huis, en ik mij eerst moet warmen aan
de fles.

Wings

In <36bca94b...@news.xs4all.nl> veld...@xs4all.nl (Robert-Jan

Veldhuizen) writes:

>En de Fluessen met NO 5 ;-)
>
>--
>Robert-Jan/Zorba

Watte???

Martina

Wings

In <79ietk$pek$3...@reader1.wxs.nl> theo...@wxs.nl (theo1610) writes:

>Balkon....???

Balkon ja, snap je?

Martina

Wings

In <bjhj-07029...@tb012.extern.kun.nl> bj...@xs4all.nl (Bas

Jansen) writes:

> [...]
Natte
>Schneeuw van Station Nijmegen naar huis, en ik mij eerst moet warmen

Warm denken, Bas, warm denken...... LA, weet je nog, het hele jaar
rond.....

Martina

Fustigator

Tu, rbar...@earthlink.net (Rob Barends), die Sat, 6 Feb 1999
12:53:43 -0600, in littera
<MPG.11264bad3...@news.earthlink.net> in foro
soc.culture.netherlands (et aliis) scripsisti:

>In article <36d73c3f....@news.ping.be>, fusti...@icone.org

TLC = een echte vakman!

Fustigator

Tu, theo...@wxs.nl (theo1610), die Sat, 06 Feb 1999 16:22:45 GMT, in
littera <79hq4n$n9k$1...@reader3.wxs.nl> in foro
soc.culture.netherlands (et aliis) scripsisti:

>En plus? Een collectief?

nee, op de koop toe!
het International College Of Nerd Experts

>theo1610 @wxs.nl

>"lievecollectiefbeestjes bv."

Fusti

http://oehoeboeroe.icone.org/scn/scn.htm

Bas Jansen

In article <79isla$a...@sjx-ixn9.ix.netcom.com>, mj...@ix.netcom.com (Wings)
wrote:

[...]

> niet
> Natte
> aan

> Warm denken, Bas, warm denken...... LA, weet je nog, het hele jaar
> rond.....

Ik denk mij al tijden warm. En ik wil terug. Met of zonder fles.

theo1610

bj...@xs4all.nl (Bas Jansen) wrote:

>Ik denk mij al tijden warm. En ik wil terug. Met of zonder fles.

Kun je niet als verstekeling een plekje vinden in de Waalhaven ?
Na die sneeuwstorm van vanmiddag.....

>Bas

>--
>I don't do signatures.

theo1610 @wxs.nl
"lievebeheersbeestjes bv."

Azrifel

On Sun, 07 Feb 1999 17:21:53 +0100, in soc.culture.netherlands
bj...@xs4all.nl (Bas Jansen) wrote:

>Ik denk mij al tijden warm. En ik wil terug. Met of zonder fles.

Koop daar een nieuwe fles. WSL nog goedkoper ook!

Rob Barends

In article <36c0bb45...@news.ping.be>, fusti...@icone.org says...

> [...]
> 12:53:43 -0600, in littera
> <MPG.11264bad3...@news.earthlink.net> in foro
> soc.culture.netherlands (et aliis) scripsisti:

Teveel eer. Ik doe gewoon mijn (mede)werk met plezier.

> Fusti

Rob

theo1610

rbar...@earthlink.net (Rob Barends) wrote:
>In article <79ietk$pek$3...@reader1.wxs.nl>, theo...@wxs.nl says...

>Wat begrijp je niet, theo ? Ome Rob legt het wel even uit.

Das toch niet echt je van het, op een balkonnetje te moeten
gaan liggen, en zo ver weg van huis?

Fustigator

Tu, rbar...@earthlink.net (Rob Barends), die Sun, 7 Feb 1999
12:23:07 -0600, in littera
<MPG.112795fca...@news.earthlink.net> in foro
soc.culture.netherlands (et aliis) scripsisti:

>In article <36c0bb45...@news.ping.be>, fusti...@icone.org says...

>Teveel eer. Ik doe gewoon mijn (mede)werk met plezier.

Maar je kent je zachte dossiers als geen andere!

>Rob
Fusti
http://oehoeboeroe.icone.org/scn/scn.htm

Azrifel

On Sat, 6 Feb 1999 19:30:54 -0600, in soc.culture.netherlands
rbar...@earthlink.net (Rob Barends) wrote:

>azrifel@icone.!SpemBLOCK!.org says...

>Het waren er al twee...ik heb er ook een genomen. Nu schakelen
>we over op Long Island Tea.

Que? Kom zelden verder als een Cubra Libre.
Of wasset nou Cuba Libre, ach whatever.

>Ik haal iedere week een pan bonen op bij de BBQ tent. Yammmm!!!

Maar zeker geen klassieke Nederlandse Witte of Bruine bonen?
Witte bonen in tomatensaus en met vis of worst.
Bruine bonen met gehakt, prei, paprika, kruiden, uien.

>Een million dallar babe eh..een sugar mama...Ja, daar zou ik ook
>warm voor kunnen lopen.

Het zijn meestal koele kikkers, dus na het warmlopen (of fietsen) kun
je de overtollige hitte aardig kwijt!

>Koeeeiieeen

In de woestijn.

Rob Barends

In article <79kt02$18k$1...@reader2.wxs.nl>, theo...@wxs.nl says...

Sommige mensen verkiezen het gemakkelijke van een riant
condominium boven het genot (en het onderhoud) van een
kast van een huis.

> theo1610

TLC--Rob (Binnenkort grootgrondbezitter)

Robert-Jan Veldhuizen

On 7 Feb 1999 02:07:54 GMT, mj...@ix.netcom.com (Wings) wrote:

>Balkon ja, snap je?

Een vloer zonder muren en dak als het ware Theo! (even helpen)

--
Robert-Jan/Zorba

Robert-Jan Veldhuizen

On 7 Feb 1999 02:06:56 GMT, mj...@ix.netcom.com (Wings) wrote:

>Watte???

Heb jij nooit manieren geleerd? :-)

De Fluessen, dat is dat langgerekte meer in ZW-Friesland waar ze o.a.
met de Elfstedentocht overheen gaan.

--
Robert-Jan/Zorba

Robert-Jan Veldhuizen

On Sat, 06 Feb 1999 22:15:40 GMT, theo...@wxs.nl (theo1610) wrote:

>Je kakelt als een kip zonder kop dan.

Doe je het nou nog dagelijks?

--
Robert-Jan/Zorba

theo1610

> [...]

>Sommige mensen verkiezen het gemakkelijke van een riant
>condominium boven het genot (en het onderhoud) van een

Ieder zijn genot, van mij hoeft het allemaal niet zo groot.

>TLC--Rob (Binnenkort grootgrondbezitter)
Ik hoor de koeien al loeien :)

theo1610 @wxs.nl
"lievebeheersbeestjes bv."

theo1610

mj...@ix.netcom.com (Wings) wrote:

>Balkon ja, snap je?

Jaja, zo'n rechthoekig aanhangsel waar je beter niet vanaf
kunt vallen. Maar waarom lig je niet lekker in het gras bij
the pool?

theo1610

>Een vloer zonder muren en dak als het ware Theo! (even helpen)

Dat lijkt me meer een vliegend tapijt, heldere hein.

>--
>Robert-Jan/Zorba

theo1610 @wxs.nl
"lievebeheersbeestjes bv."

theo1610

>Doe je het nou nog dagelijks?

De normale dagelijkse dingen doe ik dagelijks, zo goed?

Robert-Jan Veldhuizen

On Mon, 08 Feb 1999 03:34:07 GMT, theo...@wxs.nl (theo1610) wrote:

>De normale dagelijkse dingen doe ik dagelijks, zo goed?

Ik dacht dat je er 11n per uur rookte?

--
Robert-Jan/Zorba

Robert-Jan Veldhuizen

On Mon, 08 Feb 1999 03:36:12 GMT, theo...@wxs.nl (theo1610) wrote:

>Dat lijkt me meer een vliegend tapijt, heldere hein.

In dat geval moet je je ligstoel wel goed verankeren lijkt me, maar
verder best leuk natuurlijk.
--
Robert-Jan/Zorba

theo1610

veld...@xs4all.nl (Robert-Jan Veldhuizen) wrote:

>Ik dacht dat je er 11n per uur rookte?

Een hernieuwde discussie over "wat is normaal"
ambieer ik nochthans niet.

theo1610

veld...@xs4all.nl (Robert-Jan Veldhuizen) wrote:

>In dat geval moet je je ligstoel wel goed verankeren lijkt me, maar
>verder best leuk natuurlijk.

Doe dan maar een vlot met een zeiltje.

Wings

In <79lgqb$c3m$2...@reader2.wxs.nl> theo...@wxs.nl (theo1610) writes:

>Jaja, zo'n rechthoekig aanhangsel waar je beter niet vanaf
>kunt vallen. Maar waarom lig je niet lekker in het gras bij
>the pool?

Omdat ik liever in de schaduw lig..... zonnebrand daar hou ik absoluut
niet van, en bovendien is het te heet..... beter lekker in de schaduw
met een koel drankje en mijn Walkman....

Martina

Martina

theo1610

mj...@ix.netcom.com (Wings) wrote:

Dat klinkt wel ontspannened en sympathiek ja.
Wat voor batterijen gebruik je ?

Azrifel

On 10 Feb 1999 03:04:21 GMT, in soc.culture.netherlands
mj...@ix.netcom.com (Wings) wrote:

>Omdat ik liever in de schaduw lig..... zonnebrand daar hou ik absoluut
>niet van, en bovendien is het te heet..... beter lekker in de schaduw
>met een koel drankje en mijn Walkman....

Met knalharde punkrock of het meer bij de temperatuur behorende
Reggea?

>Martina

Rob Barends

In article <79tdvl$b...@sjx-ixn10.ix.netcom.com>, mj...@ix.netcom.com
says...

> In mijn Walkman? :-)

Whoah...an invitation to dance...:)

> Martina

TLC--Rob

Wings

Wings

In <36c15fe...@news.demon.nl> azrifel@icone.!SpemBLOCK!.org

(Azrifel) writes:

>Met knalharde punkrock of het meer bij de temperatuur behorende
>Reggea?

Knalharde punkrock hoeft van mij niet, maar ik hou best van een lekkere
jamsession en reggae gaat er ook heel goed in!

Martina

theo1610

mj...@ix.netcom.com (Wings) wrote:

>In mijn Walkman? :-)

Ja die.

theo1610

mj...@ix.netcom.com (Wings) wrote:

>absoluut

>Knalharde punkrock hoeft van mij niet, maar ik hou best van een lekkere
>jamsession en reggae gaat er ook heel goed in!

Het wordt steeds gezelliger op dat balkonnetje.

Azrifel

On 11 Feb 1999 02:08:24 GMT, in soc.culture.netherlands
mj...@ix.netcom.com (Wings) wrote:

>absoluut

>Knalharde punkrock hoeft van mij niet, maar ik hou best van een lekkere
>jamsession en reggae gaat er ook heel goed in!

Good 'ole Bob, Y-jah-man?

Hebben jullie Zuiderlingen (- :-) nou echt nooit gehoord van Southern
Culture On The Skids? (Geen Reggea, maar Surf en Oval-Rock)

--
"I am Azrifel of The 9th Dominion of The Damned.
http://www.oochietoe.demon.nl/ <with Azrifel image>

Robert-Jan Veldhuizen

On Tue, 09 Feb 1999 23:36:49 GMT, theo...@wxs.nl (theo1610) wrote:

>Een hernieuwde discussie over "wat is normaal"
>ambieer ik nochthans niet.

We houden het op Rob's versie :-)

--
Robert-Jan/Zorba

Robert-Jan Veldhuizen

On Wed, 10 Feb 1999 04:28:26 GMT, theo...@wxs.nl (theo1610) wrote:

>Dat klinkt wel ontspannened en sympathiek ja.
>Wat voor batterijen gebruik je ?

Machtig interessant toch allemaal!

--
Robert-Jan/Zorba

Robert-Jan Veldhuizen

On Tue, 09 Feb 1999 23:38:38 GMT, theo...@wxs.nl (theo1610) wrote:

>Doe dan maar een vlot met een zeiltje.

En enkele Israelische, Marokkaanse en Latijns-Amerikaanse meiden erbij
natuurlijk.

--
Robert-Jan/Zorba

theo1610

>We houden het op Rob's versie :-)

Vanzelfsprekend!

Peace brother,
theo1610 @wxs.nl
"lievebeheersbeestjes bv."

theo1610

>En enkele Israelische, Marokkaanse en Latijns-Amerikaanse meiden erbij
>natuurlijk.

Om heel eerlijk te zijn, een (1) is al heel vermoeiend.

theo1610

Och, men kan niet elke dag voluit bezig blijven met neerstorten.

Wings

In <MPG.112c07fa8...@news.earthlink.net>

rbar...@earthlink.net (Rob Barends) writes:

>In article <79tdvl$b...@sjx-ixn10.ix.netcom.com>, mj...@ix.netcom.com
>says...

>Whoah...an invitation to dance...:)

Bemoei je d'r niet mee joh...... :-)

Martina

Wings

In <36c7a3a3...@news.demon.nl> azrifel@icone.!SpemBLOCK!.org

(Azrifel) writes:

>Good 'ole Bob, Y-jah-man?
>
>Hebben jullie Zuiderlingen (- :-) nou echt nooit gehoord van Southern
>Culture On The Skids? (Geen Reggea, maar Surf en Oval-Rock)

Geen idee. Kun je beter even aan Rob vragen. Misschien weet die het.

Martina

Wings

In <79thsf$73$2...@reader2.wxs.nl> theo...@wxs.nl (theo1610) writes:

>Het wordt steeds gezelliger op dat balkonnetje.

Ja je mag langs komen maar wel doritos met queso en salsa meebrengen
alsmede een paar cervezas. Muchas Gracias.

Martina

Wings

In <79thj2$73$1...@reader2.wxs.nl> theo...@wxs.nl (theo1610) writes:

>Ja die.

Tisdie rothaas. 'k ben even de brandname kwijt. Tis dat konijn dat
eeuwig door blijft gaan. Rob, hoe heet ie ook weer?

theo1610

mj...@ix.netcom.com(Wings) wrote:

>Tisdie rothaas. 'k ben even de brandname kwijt. Tis dat konijn dat
>eeuwig door blijft gaan. Rob, hoe heet ie ook weer?

Wipte dat beest niet rond in de Nieuwe Revue?
Of was 't de Panorama?

>Martina

theo1610 @wxs.nl
"lievebeheersbeestjes bv."

theo1610

mj...@ix.netcom.com(Wings) wrote:

>schaduw

>lekkere

>Ja je mag langs komen maar wel doritos met queso en salsa meebrengen
>alsmede een paar cervezas. Muchas Gracias.

Is de accu van je mobieltje leeg?

Fustigator

Tu, mj...@ix.netcom.com(Wings), die 12 Feb 1999 02:59:23 GMT, in
littera <7a05eb$9...@dfw-ixnews11.ix.netcom.com> in foro
> [...]

>Ja je mag langs komen maar wel doritos met queso en salsa meebrengen
>alsmede een paar cervezas. Muchas Gracias.

y ¿que recibirás en cambio de tia Martina?

>Martina

El Fustigador
http://oehoeboeroe.icone.org/scn/scn.htm

Fustigator

Tu, mj...@ix.netcom.com(Wings), die 12 Feb 1999 03:01:18 GMT, in
littera <7a05hu$7...@sjx-ixn10.ix.netcom.com> in foro
soc.culture.netherlands (et aliis) scripsisti:

>Tisdie rothaas. 'k ben even de brandname kwijt. Tis dat konijn dat
>eeuwig door blijft gaan. Rob, hoe heet ie ook weer?

Duracell?

Fusti
http://oehoeboeroe.icone.org/scn/scn.htm

Azrifel

On Fri, 12 Feb 1999 18:01:11 GMT, in soc.culture.netherlands
fusti...@icone.org (Fustigator) wrote:

> Tu, mj...@ix.netcom.com(Wings), die 12 Feb 1999 03:01:18 GMT, in

>Duracell?

Volgens mij heet het bij hunnie "Energizer" en de bunny heet
"Energizer Bunny".
Maar ik hoorde laatst dat Enegizer Bunny dood is :-(((

Rob Barends

In article <36ddda20...@news.ping.be>, fusti...@icone.org says...

> Tu, mj...@ix.netcom.com(Wings), die 12 Feb 1999 03:01:18 GMT, in
> littera <7a05hu$7...@sjx-ixn10.ix.netcom.com> in foro
> soc.culture.netherlands (et aliis) scripsisti:

> Duracell?

Nee, dat is de Energizer Bunny.

> Fusti

TLC--Rob

Wings

In <36ddda20...@news.ping.be> fusti...@icone.org (Fustigator)
writes:

> Tu, mj...@ix.netcom.com(Wings), die 12 Feb 1999 03:01:18 GMT, in
>littera <7a05hu$7...@sjx-ixn10.ix.netcom.com> in foro
>soc.culture.netherlands (et aliis) scripsisti:

>Duracell?

Do they make the Energizer (Bunny?)

>Fusti
>http://oehoeboeroe.icone.org/scn/scn.htm

Martin

Robert-Jan Veldhuizen

On Fri, 12 Feb 1999 00:53:27 GMT, theo...@wxs.nl (theo1610) wrote:

>Om heel eerlijk te zijn, een (1) is al heel vermoeiend.

Ja maar ik ben nog wat jonger :-)
--
Robert-Jan/Zorba

Robert-Jan Veldhuizen

On Fri, 12 Feb 1999 00:56:08 GMT, theo...@wxs.nl (theo1610) wrote:

>Och, men kan niet elke dag voluit bezig blijven met neerstorten.

Met goede batterijen was het nooit gebeurd...

--
Robert-Jan/Zorba

theo1610

veld...@xs4all.nl (Robert-Jan Veldhuizen) wrote:

>Met goede batterijen was het nooit gebeurd...

Suiker in de tank...?

theo1610

veld...@xs4all.nl (Robert-Jan Veldhuizen) wrote:

>Ja maar ik ben nog wat jonger :-)

En.....?

Robert-Jan Veldhuizen

On Sat, 13 Feb 1999 14:12:35 GMT, theo...@wxs.nl (theo1610) wrote:

>En.....?

Twee is wel al vermoeiend, om heel eerlijk te zijn.

--
Robert-Jan/Zorba

Robert-Jan Veldhuizen

On Sat, 13 Feb 1999 14:13:27 GMT, theo...@wxs.nl (theo1610) wrote: