Ask the Prime Minister of the Netherlands!

Radio Rijnmond

Rotterdam, 16 april 1997

Beste Internet-gebruikers,

Op 1 mei is Minister President Wim Kok bij Radio Rijnmond
te gast in het programma Post aan de Telefoon (18.00 -19.00 uur).
Radio Rijnmond geeft u de gelegenheid een vraag aan Kok te stellen.
Liefst wel origineel, niet saai ; bijvoorbeeld, hou de vraag dicht bij
jezelf of denk mee over Nederland in de volgende eeuw.

Vragenstellers maken kans op een persoonlijk gesprek
met Wim Kok (in de uitzending natuurlijk)

Mail of fax de vraag naar Radio Rijnmond
010 - 4400 699 en vergeet niet het telefoonnummer te vermelden
waar u bereikbaar bent tijdens kantooruren.

Succes!

Jacco van Giessen

R A D I O R I J N M O N D * 93.4 FM * 24 UUR PER DAG
E-mail : rijn...@ib.com * Tel : 010 - 44 00 600
Adres : Postbus 1515 3000 BM ROTTERDAM NL

Kees van den Doel

In article <33555B...@ib.com>, Radio Rijnmond <rijn...@ib.com> wrote:

> [...]

>Vragenstellers maken kans op een persoonlijk gesprek
>met Wim Kok (in de uitzending natuurlijk)

>Mail of fax de vraag naar Radio Rijnmond

OK, hier is mijn vraag aan de Minister. Het zijn er 2, eigenlijk. Zijne
Excellentie mag zelf uitkiezen welke hij of zij wil beantwoorden.

Vraag I:

"Excellentie, vindt U dat U de arbeidersklasse hebt verraden toen U van
stakende vakbondsleider overliep naar lakei van het grootkapitaal en U U
zelf Zijne Excellentie Minister President ging noemen zo ja waarom?"

Vraag II:

"Gaat U naar de Ministers W.C. als U nodig moet, of heeft U een speciale
Minister President W.C.?"

>010 - 4400 699 en vergeet niet het telefoonnummer te vermelden
>waar u bereikbaar bent tijdens kantooruren.

Uiteraard!

>Succes!

Bedankt!

>Jacco van Giessen
>

>R A D I O R I J N M O N D * 93.4 FM * 24 UUR PER DAG
>E-mail : rijn...@ib.com * Tel : 010 - 44 00 600
>Adres : Postbus 1515 3000 BM ROTTERDAM NL

Nou maar hopen dat ik met de Excellentie mag praten!

Kees