Het plaatselijk nieuws: Glaasje op? Laat maar rijen.

Semme Dijkstra

Nov 4, 1994, 1:27:51 PM11/4/94
Gerard Stafleu (ger...@uwovax.uwo.ca) wrote:

[ HAP ]
: ... hoewel, er was en vent in Moncton, New Brunswick
: (een soort Deventer) die op een spoorbrug gezeten wat aan het
: rondschieten was,( ...)

Dat was niet in Moncton, maar hier in Fredericton N.B. Het huis van
een van mijn vrienden heeft er een extra ventilatie gaatje aan overgehouden.
Het meest opvallende van de zaak was nog dat het dienst pistool van een
agent ter plaatse uit zijn holster viel. Dit werd vervolgens opgeraapt
door een omstander, die het ding pardoes afschoot...

: --
: Gerard Stafleu
: ITS, University of Western Ontario,
: London, Ontario, Canada N6A 5B7
: email: ger...@uwo.ca phone:(519)661-2151

()_()
/o|o\
__\_v_/__ Semme Dijkstra
/ | \ Ocean Mapping Group
/--< | \--< Geodesy and Geomatics Engineering
/ | \ The University of New Brunswick
( /|\ ) P.O. Box 4400
\ / | \ / Fredericton, N.B.
\ / | \ / Canada E3B 5A3
\/___|___\/
\ / | \ / phone: (506) 453 3575 (Hydro lab)
| ^ | (506) 453 3576 (OMG lab)
| |
^ ^ e-mail: dijk...@arctic.cs.unb.ca

Bert Kamphuis

In a previous article, ger...@uwovax.uwo.ca (Gerard Stafleu) says:

>de kop getikt hebben (hoewel, er was en vent in Moncton, New Brunswick
>(een soort Deventer)

Hmm, ik ben afkomstig uit Deventer (ja zielig voor mij, he?) en ik wil daarom
graag horen hoe je dat bedoelt. Er gaat niets boven Gro..., eh, Deventer, dus
Monnicstat, Neu Braunschweig, kan hoogstens een heel klein beetje erop lijken.

Of bedoel je dat soms op een andere manier, zo van de grootstedeling die
de provinciaal wel even op zijn plek zal zetten. Zo iets zieligs had ik van
jou niet verwacht, Gerard!

BertJan

Gerard Stafleu

In article <39l7oj$h...@zippo.uwasa.fi>, kam...@freeport.uwasa.fi (Bert Kamphuis) writes:
> [...]
> de provinciaal wel even op zijn plek zal zetten. Zo iets zieligs had ik van

Nee nee, natuurlijk niet, ten gene dele, hoe kom je daar nou op, wie, ik???
Wat ik bedoelde was dat het zo'n plezierig provincie plaatsje was, waar
de gemoedelijk koffieshops gewoon koek verkopen zonder je-weet-wel-wat
erin, en waar normaal gesproken niet alteveel rondgeschoten wordt door
JNHSachtig-dolgedraaide vuurwapeneenlingen.

Bert Kamphuis

In een vorig artikel zei ger...@uwovax.uwo.ca (Gerard Stafleu) dat ik zei:

> [...]

En dat klopt, dat heb ik inderdaad geschreven.

> [...]
>erin, en waar normaal gesproken niet alteveel rondgeschoten wordt door
>JNHSachtig-dolgedraaide vuurwapeneenlingen.

Nee, OK, dan is het goed Gerard. Dat we mekaar maar even goed begrijpen

BertJan