Azielzoekster

Madonna ©

KUT, wat is dat allemaal weer voor gezeik daar in Belgie.
Heel Belgie staat op z'n kop omdat de Rijkswacht een azielzoekster een
kussen op haar gezicht heeft gehouden waarna betrokkene overleed.
So wath, overal gebeuren ongelukken !
Na de afaire Dutroux menen ze zeker voortaan roomser als de paus te
moeten zijn !

The Agressor Formely Known As Marching Powder

Frânc ©

Reply: dhrr...@worldonline.nl

http://www.czech.cz/

whisky Romeo

Hallo madonna,
Niet alleen belgie staat op zijn kop, jij ook!!
Deze dingen gebeuren alleen maar door de toenemende druk op onze westerse
samenleving.
Madonna © heeft geschreven in bericht
<360f82c...@news.worldonline.nl>...

jeroen van heghe

Groot gelijk...

Ik zie niemand op straat het ontslag eisen van minister van verkeer,
ondanks 1300 verkeersdoden...

Laar deze "fait divers" (of hoe heet je zo een voorval - 1 ongeluk op
hoeveel honderden repatrieringen...) voor wat het is, en laat de
heethoofden/herrieschoppers maar een ander voorval zoeken om zich boos op
te maken...

jeroen

In article <360f82c...@news.worldonline.nl>,

August De Wynter

> [...]
>moeten zijn !
>

>---------------------------------------------
>The Agressor Formely Known As Marching Powder

1000 km verder op sterven ze met miljoenen van de honger .Ja waarom maakt
mijn ze eigen druk om 1 mens .En niet om miljoenen.

August De Wynter

houghi

On Sun, 27 Sep 1998 10:18:12 +0100, "August De Wynter" <a...@wxs.nl>
wrote:

>Madonna Š heeft geschreven in bericht

><360f82c...@news.worldonline.nl>...

>1000 km verder op sterven ze met miljoenen van de honger .Ja waarom maakt

>mijn ze eigen druk om 1 mens .En niet om miljoenen.

IK heb ook honger, waarom maakt men zich niet druk over mij?

houghi - delete the first hou and the first ghi from the returnadres.
--
Evidence that Bill Gates is the anti-christ!
.....Have mercy upon me and be gracious to me.....

August De Wynter

houghi heeft geschreven in bericht <361827ee...@news.ping.be>...

>IK heb ook honger, waarom maakt men zich niet druk over mij?

Honger of trek .Verkoop je computer en je kan verlopig weer eten kopen.Dat
kan ik tegen die mensen die 1000 km verder wonen ook wel zegen maar die
hebben zeer waarschijnlijk nog nooit van een computer gehoord laat staan dat
ze er 1 hebben om te verkopen.

August De Wynter

Arnout

En wat heb *jij* al gedaan om de honger in de wereld op te heffen? Je
vertelt wel wat niet kan, maar heb je ook oplossingen?

Madonna Š

On Sun, 27 Sep 1998 12:11:33 GMT, de...@xs4all.nl (Anthony Dewig)
wrote:

>Een kussen op haar gezicht drukken is geen ongeluk maar moord.

Mij is verteld door mensen die dat weten kunnen dat sommige
asielzoekers alles doen om niet in het vliegtuig te moeten.
Zich helemaal met de eigen faecalien insmeren hoort ondermeer
daaronder.
Ook het continu moord en brand schreeuwen gebeurt, dus wellicht is dit
daarook gebeurd en heeft men ten einde raad haar een kussen in het
gezicht geduwd waardoor betrokkene gestikt is.
Komop man ik kan me niet voorstellen dat de Rijkswacht iemand
moetwillig vermoord, anders geloof je toch echt in spoken !

Madonna Š

On Sun, 27 Sep 1998 09:41:15 +0200, muf...@village.uunet.be (jeroen
van heghe) wrote:

>Groot gelijk...
>
>Ik zie niemand op straat het ontslag eisen van minister van verkeer,
>ondanks 1300 verkeersdoden...

Weet je wat ik vreemd vind is dat er gisteren in die kerkdienst
honderden Afrikanen en Belgen stonden te demonstreren maar over de
verdwijning ieder jaar van enkele tientallen minderjarige Afrikaanse
asielzoekertjes na aankomst alhier hoor je die lui met geen woord
praten.
Dat mag op z'n minst gezegd toch wel zeer vreemd gevonden worden !!

Madonna Š

On Sun, 27 Sep 1998 13:36:01 +0100, "August De Wynter" <a...@wxs.nl>
wrote:

> [...]
>hebben zeer waarschijnlijk nog nooit van een computer gehoord laat staan dat

Nou een erg sterk voorbeeld is dit niet !

Ruben Van Parys

wrote:

> [...]
>hebben zeer waarschijnlijk nog nooit van een computer gehoord laat staan dat

1000km verder? Laat es denken... Bordeaux? Innsbruck? Genève?
;-)

Groeten,
Ruben Van Parys

* thuispagina: "Volksnationalisme op het Web"
* adres : http://www.glo.be/~gd32200
*
* Welkom!

August De Wynter

Arnout <_> heeft geschreven in bericht
<906900691.26286.0...@news.demon.co.uk>...

>En wat heb *jij* al gedaan om de honger in de wereld op te heffen? Je
>vertelt wel wat niet kan, maar heb je ook oplossingen?

Ja die heb ik ook !

August De Wynter

August De Wynter

Madonna © heeft geschreven in bericht
<361051bb...@news.worldonline.nl>...

>Nou een erg sterk voorbeeld is dit niet !

>---------------------------------------------
>The Agressor Formely Known As Marching Powder
>
>Frânc ©
>
>Reply: dhrr...@worldonline.nl
>
>http://www.czech.cz/

Je heb in ieder geval niet zoveel honger dat je niet om de paar uur op
nl.politiek kan kijken !

August De Wynter

August De Wynter

Ruben Van Parys heeft geschreven in bericht
<360e6ffc...@news.online.be>...

> [...]
>
>Groeten,
>Ruben Van Parys
>
>* thuispagina: "Volksnationalisme op het Web"

De andere kant misschien rusland hoe ver is dat .?

Misschien is het wat verder feit blijft dat ze met miljoenen sterven en de
mensen in westerse landen ze nu al druk gaan maken om de kerst inkopen van
1998

August De Wynter

August De Wynter

Anthony Dewig heeft geschreven in bericht
<360e2b0d...@news.xs4all.nl>...

>Een kussen op haar gezicht drukken is geen ongeluk maar moord.
>
>MVG
>Anthony

Het risico dat en rijkswacht gebeten word en dan met aids word besmet is
veel groter dan dat er af toe eentje dood gaat

August De Wynter

Koos Santman

Gewoon storm in een glas water!!!!!!!!!!!!!

August De Wynter

Koos Santman heeft geschreven in bericht <6ulrgq$boi$1...@thor.wirehub.nl>...

>Gewoon storm in een glas water!!!!!!!!!!!!!

Waar reageer je nu op ?

August De Wynter

Yvan Lindekens

Madonna © <dhr...@worldonline.nospam.nl> schreef in artikel
<360f50b...@news.worldonline.nl>...

> [...]
> daarook gebeurd en heeft men ten einde raad haar een kussen in het
> gezicht geduwd waardoor betrokkene gestikt is.

Dat "asielzoekers alles doen om niet in het vliegtuig te moeten..." zegt op
zich genoeg over de angst die de betrokkenen ervaren bij een "gedwongen
repatriering". Dat zal heus niet alleen een gevolg van vliegangst zijn. Of
de rijkswachters in kwestie haar nu al dan niet "ten einde raad" een kussen
in het gezicht gedrukt hebben doet niets terzake, het gevolg blijft, dat de
vrouw dood is...

> Komop man ik kan me niet voorstellen dat de Rijkswacht iemand
> moetwillig vermoord, anders geloof je toch echt in spoken !

In deze moet vastgesteld worden dat uw voorstellingsvermogen niet erg groot
is en bovendien vertellen de feiten een ander verhaal: het is niet de
eerste maal dat bij optreden door de rijkswacht mensen omkomen in, om het
zacht uit te drukken, verdachte omstandigheden.

Ook de getuigenissen van mensen die door de rijkswacht gebrutaliseerd
worden, wederrechterlijk aangehouden enz. zijn, in elk geval in Belgie,
welbekend! Het overkwam onlangs in Antwerpen nog een Nederlandse
schrijfster. Deze zaak kreeg heel wat weerklank in onze pers.

En verder zijn we hier het falen van de rijkswacht en het gerechterlijk
apparaat in het algemeen niet vergeten: de zaak Dutroux is recent, maar er
is ook het mislukte onderzoek naar de Bende van Nijvel, die
verantwoordelijk geacht wordt voor 28 moorden. Als mogelijke leden van deze
benden worden namen van rijkswachters genoemd...

Het hoeft dan ook niet te verbazen, dat veel Belgen weinig vertrouwen
hebben in de rijkswacht, dure reclamcampagnes ("de rijkswacht uw vriend",
omdat ieders stem gehoord worde"...) ten spijt.

Een argumentatie die je momenteel hoort is, dat "de rijkswachters toch maar
bevelen uitvoeren". Diegenen die deze mening delen moeten er de vonissen
van Nurenberg en Tokyo eens op nalezen...

August De Wynter

Yvan Lindekens heeft geschreven in bericht
<01bdea45$56337da0$1e1f...@dialup.rug.ac.be>...

> [...]

>bevelen uitvoeren". Diegenen die deze mening delen moeten er de vonissen
>van Nurenberg en Tokyo eens op nalezen...

Er zijn landen daar word je al dood geschoten als je de grens enkel maar
over wil
Denk maar aan noord Korea.
Wat een gezeik zeg over 1 asielzoekster

August De Wynter

Ruben Van Parys

On 27 Sep 1998 18:33:51 GMT, "Yvan Lindekens"
<yvan.li...@rug.ac.be> wrote:

> [...]
>zich genoeg over de angst die de betrokkenen ervaren bij een "gedwongen
>repatriering". Dat zal heus niet alleen een gevolg van vliegangst zijn.

Neen. Ze wilde inderdaad niet terug naar huis, maar als elke
vluchteling toegelaten wil omdat hij absoluut niet terug wil, dan
heeft een vluchtelingenbeleid ook niet veel zin. Laat ons realistisch
blijven.

> [...]
>in het gezicht gedrukt hebben doet niets terzake, het gevolg blijft, dat de

Het doet niets terzake voor het resultaat, wel voor de besluiten die
men eruit kan trekken. En aan het resultaat kan men niets meer
veranderen, men kan enkel zorgen dat het in de toekomst niet meer
gebeurt.

>Het hoeft dan ook niet te verbazen, dat veel Belgen weinig vertrouwen
>hebben in de rijkswacht, dure reclamcampagnes ("de rijkswacht uw vriend",

>omdat ieders stem gehoord worde"...) ten spijt.

Evenzeer kan men zeggen: "het hoeft dan ook niet te verbazen, dat veel
belgen weinig vertrouwen hebben in de vreemdelingen, dure
reclamecampagnes ("Hand in hand",...) ten spijt.
Dit volgens een volledig analoge redenering als degene die u daarnet
maakte.

>Een argumentatie die je momenteel hoort is, dat "de rijkswachters toch maar
>bevelen uitvoeren".

Schuldige rijkswachters moeten worden gestraft, maar niet *de*
rijkswacht.

Vriendelijke groeten,

Arnout

Vertel, vertel

August De Wynter

Arnout <_> heeft geschreven in bericht
<906926264.27829.0...@news.demon.co.uk>...
>Vertel, vertel

Met harde hand zorgen dat de wereld bevolking niet toe neemt maar gaat
afnemen
Zoals b.v. in China Zodat er over een tig aantal jaren een heleboel minder
mensen zijn.
Vroeger hoorde je toch ook niet over honger in de derde wereld .Dat is iets
van de laatste zestig jaar.
Wij hebben er 300.000 jaar over gedaan om met 1 miljoen mensen op deze aarde
rond te lopen . en in twee duizend jaar tijd zijn we op eens met meer dan
zes miljard mensen op deze planeet ,en over een vijftig jaar of zoiets met
meer dan twaalf miljard.Dan kan iedereen op zijn vingers natellen dat het
fout loopt.
Zes miljard mensen die allemaal rotzooi maken en de leefbaarheid van de
aarde om zeep helpen . Denk maar aan de luchtvervuiling het leeg vissen van
de zeeën , het kappen van het regenwoud .Om maar een paar voorbeelden te
noemen.Er word wel eens gezegd dat de aarde terug vecht zoals nu om steeds
weer met een nieuw AIDS virus te komen waar geen middelen voor zullen komen
Maar goed wat heeft dit allemaal te maken met die asielzoekster in België
Misschien wel om dat er te veel mensen zijn ?

August De Wynter

Ruben Van Parys

On Sun, 27 Sep 1998 22:41:10 +0100, "August De Wynter" <a...@wxs.nl>
wrote:

> [...]

>afnemen
>Zoals b.v. in China Zodat er over een tig aantal jaren een heleboel minder

Verplichte abortus dus? Weet je hoe de Chinese overheid dat in Tibet
doet? Zwangere vrouwen opsporen en hen laten aborteren. Hierbij moet
je wel weten dat dat gebeurt na zes of zeven (!) maanden zwangerschap
en dat de foetus vaak zonder verdoving van de moeder rustig in stukken
wordt gesneden.
Sukses ermee!

> [...]
>meer dan twaalf miljard.Dan kan iedereen op zijn vingers natellen dat het

Vergeet niet de ziektes als Aids, ebola, typhus,... die in
overbevolkte gebieden een sterke opgang kennen. Die zorgen voor een
natuurlijke selektie.
Bespaar ons van een *menselijke* selektie van overheidswege! Laat de
natuur haar werk doen, want uiteindelijk overwint de natuur toch
altijd op de mens.

Groeten,

Dirk

August De Wynter heeft geschreven in bericht
<6um7uk$ouo$1...@newton.a2000.nl>...

> [...]
>mensen zijn.
>Vroeger hoorde je toch ook niet over honger in de derde wereld .Dat is iets

Misschien omdat de communicatie toen "iets" minder vlot verliep ??

Dirk.
--------------------------------------
(remove "nospam" to reply)

Dirk

August De Wynter heeft geschreven in bericht
<6ulqhp$6kp$1...@pascal.a2000.nl>...

>Het risico dat en rijkswacht gebeten word en dan met aids word besmet is
>veel groter dan dat er af toe eentje dood gaat

Met Aids besmet worden door te bijten ? Tenzij de persoon uit z'n mond aan
het bloeden is of een onwaarschijnlijke hoeveelheid speeksel in zijn mond
heeft (maar dan zou hij/zij er waarschijnlijk wel allang zelf in gestikt
zijn) zie ik dat niet echt zitten. Het zou natuurlijk kunnen dat de
rijkswachter AIDS heeft en dat de illegale eraan dood.

Elk eentje dat er dood gaat is er eentje teveel. Dat ze in risico-gevallen
een kalmeringsmiddel geven in plaats van het risico te lopen dat er aan één
van beide kanten gewonden of zelfs doden vallen.

Madonna Š

On Sun, 27 Sep 1998 21:53:35 GMT, gd3...@glo.be (Ruben Van Parys)
wrote:

> [...]
>je wel weten dat dat gebeurt na zes of zeven (!) maanden zwangerschap
>en dat de foetus vaak zonder verdoving van de moeder rustig in stukken

Wist jij dat in de 20er jaren men hier in het Westen beweerde dat de
Sowjets kindertjes inblikte als goedkoop vlees ?

Dirk Raijmaekers

> [...]

kussen
>in het gezicht gedrukt hebben doet niets terzake, het gevolg blijft,

Dat zal wel zijn omdat ze niet graag terug naar het land van herkomst
gaan. Maar deze vrouw werd daar niet met de dood bedreigd of zo, ze
was uitgehuwelijkt aan een oude man met enkele vrouwen.
Dat dat ginder de cultuur is, daar kunnen wij toch niets aan doen??

> [...]
het
>zacht uit te drukken, verdachte omstandigheden.

Bij alle politiewerk kunnen mensen omkomen.
Iedereen kan fouten maken.

> [...]
>welbekend! Het overkwam onlangs in Antwerpen nog een Nederlandse
>schrijfster. Deze zaak kreeg heel wat weerklank in onze pers.

Vertel...

> [...]
van deze
>benden worden namen van rijkswachters genoemd...

Sindsdien is de Rijkswacht dacht ik ook gedemilitariseerd,
geherstructeerd en hervormd. Ook de leiding is verjongd.
Verwacht jij dan dat alle rijkswachters heiliger zijn dan de Paus? Een
tijd geleden hoorde je hier ook dat leden van de Antwerpse
gemeentepolitie een bijbaantje hadden als uitsmuiter in een discotheek
en die waren daar ook niet zo braaf.
Krapuul zit overal!

>Het hoeft dan ook niet te verbazen, dat veel Belgen weinig vertrouwen
>hebben in de rijkswacht, dure reclamcampagnes ("de rijkswacht uw
vriend",
>omdat ieders stem gehoord worde"...) ten spijt.

Ik ken er toch velen die dat wel hebben.

> [...]

>bevelen uitvoeren". Diegenen die deze mening delen moeten er de
vonissen
>van Nurenberg en Tokyo eens op nalezen...

Geloof jij dan dat een overste van die Rijkswachters het bevel heeft
gegeven die vrouw te vermoorden?

Groeten,
Dirk Raijmaekers

Mujibur

> [...]
>je wel weten dat dat gebeurt na zes of zeven (!) maanden zwangerschap
>en dat de foetus vaak zonder verdoving van de moeder rustig in stukken

Ik vind dit een prima de luxe methode. Men kan ook de abortus
na 9 maanden plegen waar de bevalling een onderdeel is van de
ingreep.

Mujibur

Johny Laporte

Madonna Š wrote:

> [...]
> So wath, overal gebeuren ongelukken !

> Na de afaire Dutroux menen ze zeker voortaan roomser als de paus te

KUT.

Karlos Callens

August De Wynter

>Het risico dat en rijkswacht gebeten word en dan met aids word besmet is
>veel groter dan dat er af toe eentje dood gaat
Daar heb je ongetwijfeld toch 1 (een) voorbeeld van.

--
Vriendelijke groeten
Karlos Callens

H.Lofgezang

> [...]

>Maar goed wat heeft dit allemaal te maken met die asielzoekster in België

>Misschien wel om dat er te veel mensen zijn ?

Och, daar komt wel verandering zodra God het getal vol vindt, en Zijn
gemeente tot Zich roept.
Bovendien in de jaren die zullen volgen, zoals de Bijbel schrijft, zal
er een grote verdrukking plaatsvinden waarbij tweederde van de
mensheid sterft aan ziektes en epidemieen.

Het is niet de aarde die terugvecht. De aarde blijft bestaan maar de
mens sterft. Het is de mens zelf die zijn leefomgeving verziekt m.b.v.
de heerser van de aarde.

H.Lofgezang

gd3...@glo.be (Ruben Van Parys) wrote:

<knip>

> [...]
>natuur haar werk doen,

>want uiteindelijk overwint de natuur toch

God zei tegen Adam dat hij de aarde moest beheersen, bewerken. Maar
door toedoen van slang en begeerte is het nu de aarde die heerst over
de mens. Want de aarde blijft bestaan en de mens gaat dood.

>Groeten,
>Ruben Van Parys

August De Wynter

Ruben Van Parys heeft geschreven in bericht
<360eb27d...@news.online.be>...

> [...]

>Groeten,
>Ruben Van Parys
>
>* thuispagina: "Volksnationalisme op het Web"

O.K. de natuur haar werk laten doen Gewoon de mensen dus laten sterven van
de honger . Dus niet helpen !

August De Wynter

August De Wynter

Karlos Callens heeft geschreven in bericht
<3620bfe6...@news.online.be>...

Ze mogen ook weg blijven hoor !

August De Wynter

>--------------------------

Karlos Callens

Op Mon, 28 Sep 1998 18:48:43 +0100, in be.politics schreef: "August
De Wynter" <a...@wxs.nl>

>Ze mogen ook weg blijven hoor !
>August De Wynter

Dus je hebt inderdaad niet 1 klein voorbeeldje?

--
Vriendelijke groeten
Karlos Callens
http://user.online.be/~karlos
http://user.online.be/~karlos/bio

--------------------------

pascal badts

Beste August, is denk niet dat de mensen zich echt druk maken over het
slachtoffer, maar veel meer over het systeem dat er achter zit. Geweld is
wel het monopoly van de staat, maar toch zijn dat blijkbaar druppels die de
emmer doen overlopen en die als het ware het exhibitionisme van geweld
afkeuren omdat het moreel niet meer aanvaardbaar is. De mensen voelen
trouwens ook wel aan dat er blijkbaar met twee maten en gewichten wordt
gewogen wanneer het over geweld gaat. Als het de monopolyhouder goed
uitkomt kan hij stampen, slaan en zelfs moorden blijkbaar, maar aan de
andere kant willen ze wederzijds respect als zijnde één van de
belangrijkste morele waarden invoeren langs politieke weg, zelfs de
grootste stommerik voelt na verloop van tijd het tegenstrijdige aan en gaat
dan steigeren....

August De Wynter <a...@wxs.nl> schreef in artikel
<6uksc4$5fu$1...@newton.a2000.nl>...

> [...]

> 1000 km verder op sterven ze met miljoenen van de honger .Ja waarom maakt
> mijn ze eigen druk om 1 mens .En niet om miljoenen.

pascal badts

Als telkens dat er in Jan Publiek een onnozele opmerking wordt gemaakt de
vrt verplicht zou zijn een hamburger op te sturen, waren ze in Arika
allemaal doorvoed.

Pascal, ( sorry, kon mij even niet houden )

Arnout <_> schreef in artikel

pascal badts

Beste August, het is natuurlijk waar wat u hier neerschrijft (voor
velen,niet voor allen) , maar wij mogen toch ook niet vergeten dat mensen
uit verschillende culturen niet 100% vergelijkbaar zijn. Bvb de hara-kiri
toestanden van WOII zijn voor ons nauwelijks begrijpbaar. Ik wil hier
natuurlijk niet gaan goedspreken dat mensen sterven van de honger, maar het
wereldbeeld van iemand die a priori al weet niks te verwachten te hebben
van het leven en zeker niet oud te worden is niet hetzelfde als het
wereldbeeld en de daarbijhorende gevoelens en emoties van bvb iemand die in
Vlaanderen wordt geboren. Ik heb eens gelezen dat zelfs in onze contreien
vroeger de ouders de affectieve band onderdrukten die ze zouden kunnen
hebben met de pasgeborenen tot ze ouder werden gewoon ter bescherming van
hun eigen geestelijke gezondheid omdat de overlevingskansen van de babies
toen veel kleiner waren.
Het is in het algemeen een groot probleem van de mondiale
communicatiemogelijkheden, dat alle toestanden en ellende gebracht wordt
door een westers oog, voor een westers oog en dat alles afgemeten wordt aan
de normen en waarden zoals gekend in onze wereld, zonder dat een inspanning
wordt gedaan om even te peilen naar wat de visie is van die maatschappij
die in beeld gebracht wordt. Het omgekeerde is natuurlijk ook waar dat
zovele mensen in zovele maatschappijen van onze maatschappij een
simplistisch beeld krijgen van een betonnen Mesopotamie zonder dat ze zich
bewust zijn van de problemen die wij kennen ( individualisme,
secularisering, corruptie, materialisme, enz...) . Dat die mensen dan
plotseling naar hier willen komen lijkt mij niet onlogisch, maar dat ze dan
behoorlijk schrikken wanneer ze onze sociale werkelijkheid ondervinden is
nogal wiedes.

Pascal,

August De Wynter <a...@wxs.nl> schreef in artikel

<6ulqd4$6b6$1...@pascal.a2000.nl>...

pascal badts

Nogmaals, zonder de gang van zaken te willen goedkeuren, laat ons toch een
beetje kritisch blijven en niet zomaar iemand beschuldigen van moord zolang
het niet is bewezen dat het met voorbedachte rade is gebeurd. We leven
blijkbaar een beetje in een tijd dat voor alles wat gebeurt een schuldige
moet aangewezen worden ( het mooiste voorbeeld vind ik nog altijd het
Heizeldrama...). Het systeem is zeker vatbaar voor discussie, maar om
direct die rijkswachter te gaan stigmatiseren omdat in zijn dossier
geschreven staat dat hij al eens uit de bol is gegaan, is niet correct.

Pascal,

Anthony Dewig <de...@xs4all.nl> schreef in artikel
<360e2b0d...@news.xs4all.nl>...

Madonna ©

Lek bij Netscape kan miljoenen mensen duperen

ROTTERDAM, 28 SEPT. Een pas ontdekt
beveiligingslek in de browser Netscape kan tientallen
miljoenen Internetgebruikers duperen. Door een fout in
het Internet-bladerprogramma kunnen onbevoegden zien
welke websites Internetgebruikers hebben bezocht. Ook
persoonlijke gegevens als naam, adres en
creditcardnummer die gebruikers via Internet hebben
verstuurd, kunnen zo eenvoudig achterhaald worden.
Netscape heeft nog geen oplossing.

Uit: NRC Handelsblad

johannes

jeroen van heghe wrote in message ...
>Groot gelijk...
>
>Ik zie niemand op straat het ontslag eisen van minister van verkeer,
>ondanks 1300 verkeersdoden...

Deze vergelijking slaat nergens op. Hier betreft hier geen 'ongeluk'. Als je
de omstandigheden ter overweging neemt, waarin ze gestorven is... Om even
cynisch te zijn, mag ik je vragen welk percentage je dan wel aanvaardbaar
vindt?
Als ik je denkwijze volg, mag Dutroux (echt niet mijn stokpaardje, hoor) dan
ook vrij blijven rondlopen, en een erkende praktijk beginnen? Het aantal
mensen dat hij vermoordde was ook maar een peulschil tegenover het aantal
verkeersslachtoffers.
Deze zaak vindt ik nog veel ernstiger, omdat deze moord werd gepleegd door
mensen in dienst van de overheid. Mensen die als functie hadden om in wezen
de criminaliteit te bestrijden, pleegden hier een moord.

Dat terzijde, vind ik het aantal verkeersdoden ook veel te hoog, en snap ik
niet dat er auto's door de autokeuring komen die meer dan 120km/h kunnen
rijden. Maar de maatschappij is blijkbaar al ingeslapen, en aanvaard het als
tol van onze - o zo verdiende - beschaving.
Ja, waar hebben we onze beschaving aan verdiend? Aan onze rijke bodem? Nee
toch, behalve wat steenkool is er in dit land niet veel in de bodem te
vinden. Aan de inspanning van onze voorouders? Sommigen zullen je wel
proberen wijsmaken, dat zij toen nog echt hard konden werken. Toen er nog
geen vakbonden bestonden, werden vele van hen waarschijnlijk uitgebuit, en
kwam het er voor hen ook op aan om hard te werken, of ontslaan te worden. De
winst die de bazen erop maakten bleven inderdaad in dit land. Syndicalisme
is in de derde wereld nog niet van de grond gekomen, de mensen worden er ook
uitgebuit. Kijk bijvoorbeeld naar de koffieplantages. Daar gebeurt nog
regelrechte dwangarbeid. Oh en waar gaat de winst van de koffiehandel voor
een zeer groot deel naartoe? Toch wel niet naar de westerse landen? Of
bekijk eens het dossier van het ncos over de productie van sportschoenen.
Wie buit wie uit? Herriner je de kolonialistische tijd van Belgiė?
De produkten uit de derde wereld kunnen we niet missen, daarvoor stelt
Europa wel zijn grenzen open.

Vanmorgen (voor de dag, radio1) verdedigde JL-Dehaene het asielbeleid op
basis van : 'We zijn lid van Europa, we behoren tot de Schengen-landen, wij
moeten het Europese beleid volgen'. (niet letterlijk). Nu ja, voor dat
Europa heeft hij gekozen, niet ik.

> [...]
>hoeveel honderden repatrieringen...) voor wat het is, en laat de
>heethoofden/herrieschoppers maar een ander voorval zoeken om zich boos op

Oh, ik veronderstelde dat jij fan was van een zekere politieke partij met
erin een vrouw die de naam Alexandra draagt, en zeer goed op weg is om, voor
ze sterft zalig verklaart te worden.

Pinhead

Johny Laporte heeft geschreven in bericht <360EC78D...@ping.be>...

>KUT.

Kut= Vagina= Schede= Spleet= Gaatje= Clitgat= Gat met Clit= Glijgleuf=
onderdeel van een neukdier.......= Ingang van het voortplantingsorgaan ten
behoeve van het creėren van meerdere soortgenoten. Met als gevolg een groei
van het aantal soortgenoten in het kwadraat......

Pinhead [:-)

theo1610

dhr...@worldonline.nospam.nl (Madonna Š) wrote:

>Lek bij Netscape kan miljoenen mensen duperen

Allemaal stiekemerds de pineut....
Wat een ellende toch weer in't leven van de gewone man.
theo1610 @wxs.nl
"lievebeheersbeestjes bv."

Madonna ©

On Tue, 29 Sep 1998 01:09:55 GMT, theo...@wxs.nl (theo1610) wrote:

>Allemaal stiekemerds de pineut....
>Wat een ellende toch weer in't leven van de gewone man.

Zeg dat wel Theo, geen Heroine-sites meer stiekum bezoeken of wij
weten ervan !
Toch zwaar KUT voor jouw !

Madonna Š

On Sun, 27 Sep 1998 07:22:26 +0200, "whisky Romeo" <lev...@wxs.nl>
wrote:

>Hallo madonna,
>Niet alleen belgie staat op zijn kop, jij ook!!

Nou jouw naam suggereert anders ook niet veel goeds.
Vieze Alcoholist !

>Deze dingen gebeuren alleen maar door de toenemende druk op onze westerse
>samenleving.

Madonna Š

On Mon, 28 Sep 1998 01:17:33 +0200, Johny Laporte
<Jan.L...@ping.be> wrote:

>KUT.

Ja zeg dat wel, KUT !

Madonna Š

On Sun, 27 Sep 1998 14:47:26 +0200, "Arnout" <_> wrote:

>En wat heb *jij* al gedaan om de honger in de wereld op te heffen? Je
>vertelt wel wat niet kan, maar heb je ook oplossingen?

Ja natuurlijk LULHANNES, meer friet bakken !

Madonna Š

On Sun, 27 Sep 1998 11:58:47 GMT, houghi...@tande.com (houghi)
wrote:

>IK heb ook honger, waarom maakt men zich niet druk over mij?

Omdat jij naar het frietkot bij jullie op iedere hoek kunt gaan !

>houghi - delete the first hou and the first ghi from the returnadres.

Madonna Š

On 28 Sep 1998 21:31:30 GMT, "pascal badts"
<pascal...@village.uunet.be> wrote:

>Als telkens dat er in Jan Publiek een onnozele opmerking wordt gemaakt de
>vrt verplicht zou zijn een hamburger op te sturen, waren ze in Arika
>allemaal doorvoed.

Of een grote zak friet zou ook al fijn zijn>

Madonna Š

On 28 Sep 1998 14:58:47 GMT, oud...@hotmail.com (H.Lofgezang) wrote:

> [...]
>
>Het is niet de aarde die terugvecht. De aarde blijft bestaan maar de
>mens sterft. Het is de mens zelf die zijn leefomgeving verziekt m.b.v.

Nou van jouw slap gelul krijg ik ook een dikke neus !

Madonna Š

<yvan.li...@rug.ac.be> wrote:

> [...]
>welbekend! Het overkwam onlangs in Antwerpen nog een Nederlandse
>schrijfster. Deze zaak kreeg heel wat weerklank in onze pers.

OK hier heb je dus wel gelijk, inderdaad staat jullie Rijkswacht niet
echt bekent als softe jongens.
Ik persoonlijk heb in het verleden ook gezien en ondervonden dat ze
schofterig kunnen optreden, hun hele opleiding is (of was in ieder
geval) er op gericht om alle binnenlands verzet neer te slaan.
Maar om er nu maar direkt van uit te gaan dat ze opzettelijk die
asielzoekster vermoord hebben gaat mij wel wat ver, daar geloof ik dus
geen snars van.

> [...]
>verantwoordelijk geacht wordt voor 28 moorden. Als mogelijke leden van deze
>benden worden namen van rijkswachters genoemd...

Inderdaad wordt hier algemeen een ultra rechtse stroming binnen de
Rijkswacht verantwoordelijk voor gehouden, ook de naam Van Den
Boeinands is hierin gevallen.

>Het hoeft dan ook niet te verbazen, dat veel Belgen weinig vertrouwen
>hebben in de rijkswacht, dure reclamcampagnes ("de rijkswacht uw vriend",
>omdat ieders stem gehoord worde"...) ten spijt.

Ze hebben veel kwaad bloed gezet, dat denk ik ook.

>Een argumentatie die je momenteel hoort is, dat "de rijkswachters toch maar
>bevelen uitvoeren". Diegenen die deze mening delen moeten er de vonissen
>van Nurenberg en Tokyo eens op nalezen...

Ook hier ga ik met je mee !

Fustigator

Tu, "Dirk" <dirk....@nospam.pandora.be>, die Sun, 27 Sep 1998
23:48:05 +0200, in foro be.politics (et aliis) scripsisti:

> [...]

>heeft (maar dan zou hij/zij er waarschijnlijk wel allang zelf in gestikt

Toch is het zo dat als je door een seropositieve (niet eens een
AIDSlijder) wordt gebeten en je bloedt, de kans maximaal is dat je
AIDS virus binnen krijgt. Je hoeft niet zoveel speeksel in je wonde te
hebben. Speeksel is bijna even goed AIDSvirusdragend als bloed. Ook
sperma. Dito voor hepatitis.

>Het zou natuurlijk kunnen dat de
>rijkswachter AIDS heeft en dat de illegale eraan dood.

Dat kan ook.

>Elk eentje dat er dood gaat is er eentje teveel. Dat ze in risico-gevallen
>een kalmeringsmiddel geven in plaats van het risico te lopen dat er aan één
>van beide kanten gewonden of zelfs doden vallen.

Een betere asiel-beleid kan de oplossing zijn.

>Dirk.

Fusti (zelf arts, voor wie niet weet)
http://oehoeboeroe.icone.org/scn/scn.htm

Fustigator

Tu, gd3...@glo.be (Ruben Van Parys), die Sun, 27 Sep 1998 21:53:35
GMT, in foro be.politics (et aliis) scripsisti:

> [...]
>je wel weten dat dat gebeurt na zes of zeven (!) maanden zwangerschap
>en dat de foetus vaak zonder verdoving van de moeder rustig in stukken

Zoek Steven Mosher op het net. Die heeft in de Joenaaithetsteeds een
hele organisatie over Asian affairs, ook met toestanden van dien
aard. Hij is een socioloog uit Stanford University die 3 jaar in en
Chjinese dorp heeft gewoont en dat in normaal China ook mee beleefd
heeft (ondergetekende heeft hem IRL ooit uitgebreid ontmoet)
Tibet zit daar niet alleen met dergelijke praktijken opgescheept!

> [...]

>Bespaar ons van een *menselijke* selektie van overheidswege! Laat de
>natuur haar werk doen, want uiteindelijk overwint de natuur toch

Fusti
http://oehoeboeroe.icone.org/scn/scn.htm

Fustigator

Tu, "Mujibur" <U...@Hu.HUH>, die Mon, 28 Sep 1998 00:03:42 +0100, in

foro be.politics (et aliis) scripsisti:

>Ik vind dit een prima de luxe methode. Men kan ook de abortus
>na 9 maanden plegen waar de bevalling een onderdeel is van de
>ingreep.

Zoek "partial-birth abortion" op..
Daar vind je wat je beschrijft!
Courante praktijk in de Joenaaithetsteeds...

>Mujibur
Fustigator
http://oehoeboeroe.icone.org/scn/scn.htm

Fustigator

Tu, "Koos Santman" <js...@wirehub.nl>, die Sun, 27 Sep 1998 19:09:05
+0200, in foro be.politics (et aliis) scripsisti:

>Gewoon storm in een glas water!!!!!!!!!!!!!

ja de implosie van de relatie van Willem-Alexander met Emily is
natuurlijk veel belangrijker!;-)

cfr het aantal vierkante centimeters aan de artikels over beide
verhalen in "de Krant van Wakker Nederland" gewijd!

Fusti
http://oehoeboeroe.icone.org/scn/scn.htm

Azrifel, Djinnie van de Woestijn

Fustigator heeft geschreven in bericht
<362cef56...@news.ping.be>...

> [...]
>AIDS virus binnen krijgt. Je hoeft niet zoveel speeksel in je wonde te
>hebben. Speeksel is bijna even goed AIDSvirusdragend als bloed. Ook

Dus als ik het goed begrijp:

Ik heb bijvoorbeeld wat wondjes in de mond, zeg maar een klein zweertje
ergens achterop de wang of een kleine beschadiging aan het tandvlees.
Nou zoen ik een seropositieve (vrouw) waarbij haar speeksel met mijn
wondjes in contact komen. Dan loop ik het risico ook met HIV besmet te
worden?

Het risico van zoenen op de mond lijkt mij onschuldig, maar de
voorlichting van de voorgaande jaren maakte ook duidelijk dat tongzoenen
zou kunnen. Je hebt echter al gauw wondjes (iets heets gegeten, op de
wang gebeten, je opengehaald aan tanden...) denk ik. Hoe zit dat nou?

Of moet het echt in een grote wond zijn, zoals een flinke beet in de
arm?

>Dat kan ook.

Moet die dan geen wond in de mond hebben, of betekend slikken ook al een
gevaar?

>Fusti (zelf arts, voor wie niet weet)

Ja, daarom juist.

>http://oehoeboeroe.icone.org/scn/scn.htm

--
Azrifel, Djinnie van de Woestijn (Tiebeer)
Schrik Van Duizenden, Gesel Van Miljoenen

http://listen.to/TBear http://start.at/verbruik.motoren
http://move.to/Icone
Ego scio me liberium factum <ICQ: 8322501>

<361109ff...@news.worldonline.nl>...

> [...]

>het Internet-bladerprogramma kunnen onbevoegden zien
>welke websites Internetgebruikers hebben bezocht. Ook

Niet invullen dus

> adres

Niet invullen derhalve, gebruik zelf altijd valse adressen, anders krijg
je een hoop troep via de brievenbus op den duur.

> en creditcardnummer

Altijd encryptie als PGP gebruiken, of anders gewoon niet doen.

> die gebruikers via Internet hebben
>verstuurd, kunnen zo eenvoudig achterhaald worden.
>Netscape heeft nog geen oplossing.

Gebruikers moeten hun verstand gebruiken.

<36163ab8...@news.worldonline.nl>...

>Of een grote zak friet zou ook al fijn zijn>

Met Remia Mayo, want daar kunnen die Belgen niks van bakken!

<361339da...@news.worldonline.nl>...

>Omdat jij naar het frietkot bij jullie op iedere hoek kunt gaan !

Ach, hier heb je op elke hoek een Pizzeria, Sjoarma toko of griek. En
patatboerkes zat ook, we hebben zelfs een patatekes toko genaamd
"Belgie", met goeie frieten en flinke klodders frietsaus.

>Frânc ©

houghi

On Tue, 29 Sep 1998 09:40:32 +0200, "Azrifel, Djinnie van de Woestijn"
<T-b...@icone.spemstop.org> wrote:
<snip>

>Moet die dan geen wond in de mond hebben, of betekend slikken ook al een
>gevaar?

Niet slikken is tegenwoordig ook al gevaarlijk.

theo1610

fusti...@icone.org (Fustigator) wrote:

> [...]

>cfr het aantal vierkante centimeters aan de artikels over beide
>verhalen in "de Krant van Wakker Nederland" gewijd!

Das iig beter dan dat gezever over een verdorde Boudewijn!!

Dirk

> [...]

>AIDS virus binnen krijgt. Je hoeft niet zoveel speeksel in je wonde te
>hebben. Speeksel is bijna even goed AIDSvirusdragend als bloed. Ook

Tiens, enkele jaren geleden hoorde men nogthans bij de voorlichtingen over
AIDS dat om AIDS via het speeksel door te geven men *liters* zou nodig
hebben. Is dit dan onjuist indien het speeksel in contact komt met een wonde
?

>Een betere asiel-beleid kan de oplossing zijn.

Absoluut maar enkel indien de uitzettingsprocedures daarbij worden
gewijzigd.

>Fusti (zelf arts, voor wie niet weet)

I knew. We hebben al eens een discusietje gehad over euthanasie.. lang
geleden :-)

Dirk.
--------------------------------------
(remove "nospam" to reply)

theo1610

dhr...@worldonline.nospam.nl (Madonna Š) wrote:

>Zeg dat wel Theo, geen Heroine-sites meer stiekum bezoeken of wij
>weten ervan !
>Toch zwaar KUT voor jouw !

Laat ik dan maar snel mijn zonden opbiechten....
In den beginne zat ik weleens op dope-newsgroepen,
maar dat slachtveld van pro's en anti's werd al snel
veel te vermoeiend. (wat een gezeur....)

theo1610 @wxs.nl
"lievebeheersbeestjes bv."

H.Lofgezang

dhr...@worldonline.nospam.nl (Madonna Š) wrote:

>Zeg dat wel Theo, geen Heroine-sites meer stiekum bezoeken of wij
>weten ervan !
>Toch zwaar KUT voor jouw !

Hahaha, je weet toch ook wie zich bedient van Internet?
...vraag het anders eens aan Pinhead.
Met vriendelijke groeten van Hans.
Zoek je Mij... dan kom je zondagsochtend om 10 uur
naar de Groenelaan 74 te Beverwijk.

Madonna Š

ZEDENDELINQUENT ALS WERKNEMER WEREN IN KINDERRIJKE OMGEVING
Seksuele delinquenten moeten als werknemer of vrijwilliger worden
geweerd uit instellingen waar volwassenen macht hebben over kinderen.
Scholen,kinderziekenhuizen en andere instellingen moeten dan ook
rechtstreeks via justitie en politie informatie kunnen krijgen over
mogelijke zedendelicten van sollicitanten en personeel. Dat is een van
de maatregelen die eenlandelijke werkgroep voorstelt om kinderporno en
kinderprostitutie beter te bestrijden.
Minister Korthals van Justitie vindt dat mensen die zijn veroordeeld
voor seksueel misbruik van kinderen, niet meer "voor bepaalde
functies" in aanmerking mogen komen. Hij zei dit vandaag in reactie op
het pleidooi van de werkgroep.
Korthals gaat bekijken of het mogelijk is om minder vrijblijvend
verklaringen van goed gedrag af te geven aan sollicitanten op dat
soort functies. Die verklaringen worden nu afgegeven door
burgemeesters. Korthals zei dat daar wellicht te soepel mee wordt
omgegaan. Hij wil dat eventueel centraler gaan regelen.

Pros Robaer

Op 27 Sep 1998 schreef Yvan Lindekens:

> [...]

>welbekend! Het overkwam onlangs in Antwerpen nog een Nederlandse
>schrijfster. Deze zaak kreeg heel wat weerklank in onze pers.

Was dat Hans De Booy niet, die enkele jaren geleden door de
Antwerpse politie afgetroefd werd, omdat hij geen geldig
indentiteitsbewijs bij zich had? Hij zal waarschijnlijk wel een
grote mond opgezet hebben, maar dat is zeker geen reden om iemand
in mekaar te slaan...

> [...]
>verantwoordelijk geacht wordt voor 28 moorden. Als mogelijke leden van deze
>benden worden namen van rijkswachters genoemd...

Persoonlijk leg ik de schuld grotendeels bij de leiding. Het is te
verwachten dat je bij iedere groep "zachte eitjes" en "zware
elementen" terugvindt. Ik kan ook nog begrijpen dat men de zware
elementen inzet als de omstandigheden dat (lijken te) rechtvaardigen.

Maar er is een groot verschil tussen het arresteren van een
gewetenloze gangster, en het begeleiden van afgewezen asielzoekster,
ook al heeft deze laatste de reputatie "onhandelbaar" te zijn...

>Het hoeft dan ook niet te verbazen, dat veel Belgen weinig vertrouwen
>hebben in de rijkswacht, dure reclamcampagnes ("de rijkswacht uw vriend",
>omdat ieders stem gehoord worde"...) ten spijt.

Ik blijf er van uitgaan dat de gemiddelde rijkswachter (of
politieagent) ook maar een mens is, met zijn goede en kwade kanten.
Het is de taak van de leidinggevende officieren, er op toe te zien
dat zijn manschappen hun boekje niet te buiten gaan.

Vriendelijke GNUtjes,
Pros

Pros Robaer

Op Sun, 27 Sep 1998 schreef Dirk Raijmaekers:

<KNIP>

>gebrutaliseerd
>Belgie,

>Vertel...

Hoezo, "vertel"? Waar heb jij de laatste weken gezeten? Op Mars?

<Alweer KNIP>

>toch maar
>vonissen

>Geloof jij dan dat een overste van die Rijkswachters het bevel heeft
>gegeven die vrouw te vermoorden?

Wat dacht je van een opdracht als "zorg dat je ze in het vliegtuig
krijgt, om het even hoe"? En als je zo'n opdracht geeft aan iemand
die al eens "te ver is gegaan", kan je moeilijkheden verwachten...

Vriendelijke GNUtjes,
Pros

Pros Robaer

Op 28 Sep 1998 schreef H Lofgezang:

>God zei tegen Adam dat hij de aarde moest beheersen, bewerken. Maar
>door toedoen van slang en begeerte is het nu de aarde die heerst over
>de mens. Want de aarde blijft bestaan en de mens gaat dood.

En de slang? Zij wreef zich in de handen...

Vriendelijke GNUtjes,
Pros

Pros Robaer

Op Tue, 29 Sep 1998 schreef Azrifel, Djinnie van de Woestijn:

>Moet die dan geen wond in de mond hebben, of betekend slikken ook al een
>gevaar?

U wordt regelmatig gebeten door rijkswachters?

>Ja, daarom juist.

Is die eveneens bijtgraag? Een bijtfust? Een fustbijter?

Vriendelijke GNUtjes,
Pros

Pros Robaer

Op Tue, 29 Sep 1998 schreef Madonna ©:

>Nou van jouw slap gelul krijg ik ook een dikke neus !

Je ziet er inderdaad een stuk beter uit dan verleden week!

Of: waar Lullende Oude Wijven al niet goed voor zijn... :^)

Vriendelijke GNUtjes,
Pros

Dirk

johannes wrote in message <6unt88$ccd$1...@avalon.famous-grouse.net>...

>Deze vergelijking slaat nergens op. Hier betreft hier geen 'ongeluk'.

Volledig mee akkoord.

> [...]
als
>tol van onze - o zo verdiende - beschaving.

Het limiteren van de snelheid van de wagens tot 120 km/h om het aantal
verkeersdoden te bestrijden slaagt nergens op.
In een dorpskom en op kleinere wegen mag men sowieso al niet zo snel rijden
en daar vallen ook doden bij verkeersongevallen. Misschien kunnen we de
maximumsnelheid van de wagens dan maar beperken tot 50 km/h om te zorgen dat
men niet sneller kan in stadscentra. Toch lastig indien men dan langere
afstanden wil afleggen. Hetzelfde geld voor de limiet van 120 km/h. Als ik
naar Duitsland ga, moet ik dan misschien eerst mijn wagen, éénmaal over de
grens, in een garage binnen doen om te zorgen dat ik terug sneller kan
rijden ?
De maximumsnelheid die een wagen kan rijden doet absoluut niets terzake bij
het bestrijden van de verkeersdoden. Een betere opleiding van de chauffeurs
zou al veel helpen, evenals een betere controle op zware
verkeersovertredingen en veel zwaardere boetes. Hoeveel moogt ge
tegenwoordig rijden in een stadscentrum alvorens men z'n rijbewijs kwijt is
? 90 ? Dat is toch maar al te gek !! Dat mogen ze van mij gerust
terugbrengen op 70 op grote wegen die door een centrum gaan en zelfs op 60
op alle overige wegen binnen een stads/dorpscentrum.
En op de autosnelwegen zouden ze gerust "Freihe Fahrt" mogen invoeren als
het van mij afhangt.
En i.p.v enkel snelheidscontroles te doen op de autosnelwegen zouden ze
beter een paar man meer op pad sturen om gewoon wat rond te rijden (niet
ergens stil te staan), en dan liefst nog in burger voertuigen, en eens wat
harder op te treden tegen gevaarlijk rijgedrag.

Karlos Callens

Op Tue, 29 Sep 1998 09:40:32 +0200, in be.politics schreef:
> [...]

>Nou zoen ik een seropositieve (vrouw) waarbij haar speeksel met mijn
>wondjes in contact komen. Dan loop ik het risico ook met HIV besmet te

Ik vrees dat Fustigator hier een beetje overdrijft. Tongzoenen is geen
manier om het HIV-virus over te dragen. In speeksel is het HIV-virus
wel aangetoond, maar er is nooit gevonden dat door contact
speeksel-bloed dat virus ook is overgedragen.

Wat nu de opgefokte vrees voor AIDS van die rijkswachters betreft: bij
een onderzoek naar al te hoge onkostennota's die
rijkswacht-begeleiders indienden na repatriëringen is gebleken dat
zij ook nota's indienden van prostitutiebezoek in Afrika... Zo bang
voor AIDS zijn ze dus niet.
--
Vriendelijke groeten
Karlos Callens
http://user.online.be/~karlos
http://user.online.be/~karlos/bio
--------------------------

mvermeer

Het enige is jong fokken, maar te vreten hebben ze niet. Nee van mijn geen
duppie

Madonna © <dhr...@worldonline.nospam.nl> schreef in artikel
<36143a14...@news.worldonline.nl>...

Dirk Raijmaekers

Pros Robaer heeft geschreven in bericht <35A4F17A@malpertuis>...

>Op Sun, 27 Sep 1998 schreef Dirk Raijmaekers:
>
><KNIP>

>Hoezo, "vertel"? Waar heb jij de laatste weken gezeten? Op Mars?

Nee. In Essen. Is dat ook goed? :-)
Ik heb over heel dat verhaal nog niets gehoord hier...

><Alweer KNIP>

[knip]

>Vriendelijke GNUtjes,
>Pros

Hayek Liberator

Fout in systeem kan miljoenen mensen in Europa
duperen.

Door een foute opvatting over politiek, gunt de
burger de overheid in europa veel te veel macht.
De Europeaan verliest hier gemiddeld 80 % van
zijn inkomen aan belastingen, zijn vrijheid wordt
belemmert, zijn persoonlijke gegevens en bank-
gegevens kunnen opgevraagd worden door ieder
persoon die zich bevoegd verklaart.........

Wat is er prioritair, denkt U, Marie van jeruzalem?

Fustigator

Tu, houghi...@tande.com (houghi), die Tue, 29 Sep 1998 10:25:56
> [...]

><T-b...@icone.spemstop.org> wrote:
><snip>

>Niet slikken is tegenwoordig ook al gevaarlijk.

mee eens!

Fustigator

Tu, theo...@wxs.nl (theo1610), die Tue, 29 Sep 1998 09:34:00 GMT,

in foro be.politics (et aliis) scripsisti:

>Das iig beter dan dat gezever over een verdorde Boudewijn!!

zoveel wordt er ook niet over gezeverd. Wilhelmina (nog meer verdord)
komt ook nog soms aan bod in de pers bij hedenkingen en zo...

>theo1610 @wxs.nl
>"lievewillemalexanderthebutcherbeestjes bv."
Fusti
http://oehoeboeroe.icone.org/scn/scn.htm

Fustigator

Tu, "Pinhead" <get...@demon.uk>, die Tue, 29 Sep 1998 00:32:55

> [...]

>behoeve van het creėren van meerdere soortgenoten. Met als gevolg een groei
>van het aantal soortgenoten in het kwadraat.....
.
Mannen zijn ook neukdieren maar hebben geen KUT.
Ze kunnen het evenwel wčl zelf zijn! (vb: een kut-vent)

Ahv cijfermateriaal kan ik je aantonen dat in NW Europa de groei van
de soort dmv kut-gebruik bar tegenvalt.

>Pinhead [:-)

Fusti
http://oehoeboeroe.icone.org/scn/scn.htm

cybermamy

Een grotere risiko is wel Hepatitis A,B,C , delta, ...zeer stabiel
.....worldwide....en in alle omgangsvormen..
CM 30.9.98
Karlos Callens <Kar...@online.be> a écrit dans l'article
<36144cfd...@news.online.be>...

| Op Tue, 29 Sep 1998 09:40:32 +0200, in be.politics schreef:
| "Azrifel, Djinnie van de Woestijn" <T-b...@icone.spemstop.org>

houghi

On Wed, 30 Sep 1998 01:19:37 -0400, Hayek Liberator
<vonm...@xs4all.be> wrote:

> [...]
>belemmert, zijn persoonlijke gegevens en bank-
>gegevens kunnen opgevraagd worden door ieder
>persoon die zich bevoegd verklaart.........

Bij mij mogen ze rustig op mijn bankrekening kijken. Het is tenslotte
mijn geld niet, maar geld van de Belgische Staat.

>Wat is er prioritair, denkt U, Marie van jeruzalem?

houghi - delete the name of the owl if you want to mail me
--
welcome in the soc.culture.* noisegroups.
Please behave yourself and remember

Deursen

> [...]

>---------------------------------------------
>The Agressor Formely Known As Marching Powder

Dit gaat me nog eens een heksenjacht worden! In principe is er wel wat
voor te zeggen, echter waar houdt dit op? Het onderwerp kindermisbruik
is erg popie op dit moment; echter vergeet niet dat bijvoorbeeld
geestelijk/lichamelijk gehandicapten ook een potentiele risicogroep
voor 'misbruikers' kunnen zijn. En, wat zou je er van vinden als je
dementerende moeder in het bejaardenhuis 'gepakt' wordt door een
'bekende' verkrachter in dienst van datzelfde bejaardenhuis. Moeten
alle verkrachters geweerd worden bij beroepen waar met mensen omgegaan
moet worden?

Deze (naar mijn mening terechte) vrijgave van gegevens over een
crimineel verleden zou wel eens het eind kunnen zijn van eenieders
privacy. Dat is iets wat men zich wel moet realiseren.

TVD

Antoon Pardon

Deursen (deu...@natlab.research.philips.com) wrote:

: >Frânc ©

: >Reply: dhrr...@worldonline.nl

: >http://www.czech.cz/

Ik vraag mij af in hoeverre je hier privacy kan inroepen. Veroor-
delingen gebeuren toch publiek. Hoe moeilijk zou het bijvoorbeeld
zijn voor een privefirma om op de hoogte te blijven van recente
veroordelingen, daar een databank over aan te leggen en mensen te
laten betalen als ze willen weten of er iemand in die databank
zit en welke veroordelingen die op zijn naam heeft. Zou dat wet-
telijk kunnen?

--
All opinions expressed herein are currently under revision
Antoon Pardon Brussels Free University Computing Centre

Robert-Jan Veldhuizen

On 29-sep-98 12:15:42, H.Lofgezang wrote:

> Zoek je Mij... dan kom je zondagsochtend om 10 uur
> naar de Groenelaan 74 te Beverwijk.

Herken ik je aan een Ajax- of aan een Feyenoordsjaal?

--
Zorba/Robert-Jan

Madonna ©

On Tue, 29 Sep 1998 09:46:05 +0200, "Azrifel, Djinnie van de Woestijn"
<T-b...@icone.spemstop.org> wrote:

>Gebruikers moeten hun verstand gebruiken.

Jazeker, jullie moeten meer je verstand gebruiken !
Dus meer motorrijden zou ik zo zeggen !!

Mohamed

On Tue, 29 Sep 1998 01:33:09 GMT, dhr...@worldonline.nospam.nl
(Madonna ©) wrote:

>Ja zeg dat wel, KUT !

>---------------------------------------------
>The Agressor Formely Known As Marching Powder
>
>Frânc ©
>
>Reply: dhrr...@worldonline.nl
>
>http://www.czech.cz/

Men kan een olifant zonder problemen vanuit africa naar Belgie en
omgekeerd vervoeren. Waarom geen asielzoekster?

Madonna ©

<vonm...@xs4all.be> wrote:

>Fout in systeem kan miljoenen mensen in Europa
>duperen.

OK

> [...]
>gegevens kunnen opgevraagd worden door ieder
>persoon die zich bevoegd verklaart.........

>Wat is er prioritair, denkt U, Marie van jeruzalem?

Hoezo Marie van jaruzalem ?
Wat heeft dat er nu weer mee te maken ?

Luc Van Braekel

Flatulator wrote in message <1583.577T8...@skynet.be_RemoveThis_>...

>Als iemand meent zich elders op deze aardkloot beter te voelen, wie
>ben jij of ik om die persoon te beletten zich daar te vestigen?

Noem mij eens vijf landen waar de bovenstaande denkpiste vandaag mogelijk is
zonder aan voorafgaande voorwaarden te voldoen ?

Luc

Fustigator

Tu, "Azrifel, Djinnie van de Woestijn" <T-b...@icone.spemstop.org>,
die Tue, 29 Sep 1998 09:40:32 +0200, in foro be.politics (et aliis)
scripsisti:

> [...]

>wang gebeten, je opengehaald aan tanden...) denk ik. Hoe zit dat nou?
>
>Of moet het echt in een grote wond zijn, zoals een flinke beet in de

Nee, een kleine wonde is voldoende.
Zie voor de rest mijn antwoord van heden aan Dirk.

>Moet die dan geen wond in de mond hebben, of betekend slikken ook al een
>gevaar?

Slikken is mindergevaarlijk, mar met virussen is de contaminatie vaak
erratisch: je kan er jaren mee in contact zijn en je krijgt niets
terwijl een andere die nauwelijks langs passeert, heeft het al zitten.
Dit geldt bv duidelijk voor hepatitis virus.
AIDS virus is moeilijk zo maar te vangen bloed-bloed contact is de
meest duidelijke wijze van transmissie, maar met andere
lichaamsvochten dan bloed schijnt dat ook te kunnen.

>Ja, daarom juist.

Fusti
http://oehoeboeroe.icone.org/scn/scn.htm

Fustigator

Tu, Pros Robaer <pr...@village.uunet.be.cut.this.tail>, die 29 Sep
1998 21:31:10 GMT, in foro be.politics (et aliis) scripsisti:

>U wordt regelmatig gebeten door rijkswachters?

viel mee tot heden.

>Is die eveneens bijtgraag? Een bijtfust? Een fustbijter?

enkel in mijn biefstuk en mijn stutten!

>Vriendelijke GNUtjes,
en knapperige moreeltjes

>Pros
Fusti
http://oehoeboeroe.icone.org/scn/scn.htm

Fustigator

Tu, Kar...@online.be (Karlos Callens), die Tue, 29 Sep 1998 22:17:47

> [...]

>wel aangetoond, maar er is nooit gevonden dat door contact
>speeksel-bloed dat virus ook is overgedragen.

Als je gebeten wordt door een AIDS-persoon, is het risico voor
overdracht van het virus reeel . Is het speeksel veel minder besmet
dan het bloed, vergeet niet dat kleine bloedingen rond de tanden veel
voorkomen(parodontose). Dit vermengd met speeksel in je vel krijgen is
vragen voor mizeries.

> [...]
>rijkswacht-begeleiders indienden na repatriëringen is gebleken dat
>zij ook nota's indienden van prostitutiebezoek in Afrika... Zo bang

Mee eens.

Fusti

http://oehoeboeroe.icone.org/scn/scn.htm

Anton Haddeman

On Wed, 30 Sep 1998 08:46:02 GMT, deu...@natlab.research.philips.com
(Deursen) wrote:

> [...]
>'bekende' verkrachter in dienst van datzelfde bejaardenhuis. Moeten
>alle verkrachters geweerd worden bij beroepen waar met mensen omgegaan

Brandmerken is natuurlijk het simpelst.
Maar als we nu ook eens de namen van alle bekende fraudeurs bekend
maken bij alle banken en andere financiele instellingen, en de namen
van overspelige mannen bij bedrijven met gemengd personeel, en de
namen van foutparkeerders bij alle leasebedrijven, enne.....

Ja, daar zal de samenleving zeer bij gebaat zijn. Of mis ik nu iets
???

>Deze (naar mijn mening terechte) vrijgave van gegevens over een
>crimineel verleden zou wel eens het eind kunnen zijn van eenieders
>privacy. Dat is iets wat men zich wel moet realiseren.

Het feit dat iemand een crimineel verleden heeft mag m.i. best op
verzoek bekend worden gesteld. Details daarover echter niet.

Het bekende "bewijs van goed gedrag" is in principe een goede
regeling, maar door de slechte kwaliteit van sommige plaatselijke
overheden heeft dit veel aan waarde ingeboet. Daar kan de overheid
best ingrijpen.

Anton

Bovenstaande opmerkingen geven mijn persoonlijke mening weer.

>TVD

Fustigator

Tu, "Dirk" <dirk....@nospam.pandora.be>, die Tue, 29 Sep 1998
11:48:21 +0200, in foro be.politics (et aliis) scripsisti:

> [...]

>hebben. Is dit dan onjuist indien het speeksel in contact komt met een wonde
Speeksel en sperma zijn inderdaad veel minder contaminerend als
bloed. Toch kun je er AIDS waarschijnlijk ook van krijgen, al is dit
niet 100% wetenschappelijk zeker aangetoond geweest

De reden vind je hier:

Wie bloedt nooit van zijn tandvlees?

Daardoor kun je des te meer zeggen dat de kans om via een beet van
een seropositieve, de kans dat je AIDS krijgt zeker niet te
verwaarlozen is.Speeksel of bloed in dat geval zijn practisch niet uit
elkaar te halen.

> [...]
>gewijzigd.

>I knew. We hebben al eens een discusietje gehad over euthanasie.. lang

Klopt inderdaad!
Maar newbies en zo weten het nu ook.

>Dirk.
>--------------------------------------
Fusti
http://oehoeboeroe.icone.org/scn/scn.htm

cybermamy

Gelezen op soc.culture.thailand

You are right. If you were in fact born in Thailand, you can be
considered a Thai national if your parents make the effort to register
you. Depending on where your home is and sometimes your skin colour, you
may face problems integrating with the general population, but these
problems are not insummountable as long as you do not occupy a knoll and
declare it as your own independent territory because of your language
and cultural differences.
CM 30.9.98

Luc Van Braekel <l...@lvb.net> a écrit dans l'article
<6utjal$hcn$1...@news3.Belgium.EU.net>...

Luc Van Braekel

cybermamy wrote:

> [...]
> problems are not insummountable as long as you do not occupy a knoll and
> declare it as your own independent territory because of your language

???

The thread had nothing to do with "integrating", but with the right
to immigrate into a country with or without complying with some
conditions, which are in most cases of economical nature.

Luc

Dirk Raijmaekers

Flatulator heeft geschreven in bericht
<1583.577T8...@skynet.be_RemoveThis_>...
>Reply to Dirk Raijmaekers (dirk.rai...@ping.be)
> Original date: 27-Sep-98 22:37:46
> Original subject: >> Re: Azielzoekster <<
>--

>Nooit aan gedacht dat er mensen zijn die niet akkoord gaan met
>bepaalde delen van hun cultuur? Vind je alles (maar dan werkelijk
>ALLES) van je eigen cultuur zo schitterend?

Nee! Maar hoe spijtig het ook is: niet iedereen kan hier naartoe
komen.

>Als iemand meent zich elders op deze aardkloot beter te voelen, wie
>ben jij of ik om die persoon te beletten zich daar te vestigen?

Gelukkig beslis ik daar niet over!

>Bij politiemensen die in het verleden al blijk gaven van
>gewelddadigheid (ik spreek niet eens van racisme!) is de kans op
>dezelfde 'fouten' natuurlijk des te groter.

Inderdaad.

Een

>Je zegt het zelf: krapuul zit overal! Dus ook bij onze politie en
>rijkswacht. En ongetwijfeld ook onder onze politici.

Ja. Maar wat doe je eraan?

>--
><tsb>Flatulator
>--

Groeten,
Dirk Raijmaekers

August De Wynter

Dirk Raijmaekers heeft geschreven in bericht
<6utvop$kj$3...@news3.Belgium.EU.net>...

>Flatulator heeft geschreven in bericht
><1583.577T8...@skynet.be_RemoveThis_>...

>Nee! Maar hoe spijtig het ook is: niet iedereen kan hier naartoe
>komen.

Ik heb wel eens gehoord van VOL is VOL
En we zijn VOL hoor er kan geen kop meer bij in Nederland en Belgiė

August De Wynter

theo1610

> [...]

>zoveel wordt er ook niet over gezeverd. Wilhelmina (nog meer verdord)
>komt ook nog soms aan bod in de pers bij hedenkingen en zo...

Ga je ook nog naar Scheveningen?

>Fustigaaftor
(met een puntje tussen de a's)

theo1610 @wxs.nl
"lievebeheersbeestjes bv."

Dirk

Bedankt voor de info, Fust.

Dirk
--------------------------------------
(remove "nospam" to reply).

Fustigator heeft geschreven in bericht <368c18fc....@news.ping.be>...
> Tu, "Dirk" <dirk....@nospam.pandora.be>, die Tue, 29 Sep 1998
>11:48:21 +0200, in foro be.politics (et aliis) scripsisti:

Pinhead

Tu, "Fustigator"<367fcd98....@news.ping.be>in foro be.politics (et
aliis) scripsisti:

>Mannen zijn ook neukdieren maar hebben geen KUT.
>Ze kunnen het evenwel wèl zelf zijn! (vb: een kut-vent)

Dat is best wel Kut eigenlijk.

>Ahv cijfermateriaal kan ik je aantonen dat in NW Europa de groei van
>de soort dmv kut-gebruik bar tegenvalt.

Oorzaak1 = Het veelvuldig gebruik van geplastificeerde kutten. (Kunstkut cq
Opblaaspop)
Oorzaak2 = Het veelvuldig gebruik van geplastificeerde penissen. (Dildo´s
e.d.)

Hayek Liberator heeft geschreven in bericht <3611BF...@xs4all.be>...

> [...]
>gegevens kunnen opgevraagd worden door ieder
>persoon die zich bevoegd verklaart.........

>Wat is er prioritair, denkt U, Marie van jeruzalem?

Een vertrek uit Europa naar Willekeurig welk ander continent ASAP.

--

It is loading more messages.