Verkoop negers via internet succes

1 view

Schnappi das kleine Krokodil

Dec 27, 2005, 5:17:32 AM12/27/05
Verkoop negers via internet succes
Uitgegeven op dinsdag 27 december 2005 om 10:38:15, bijgewerkt om
10:44:34

(Novum) - Voor ongeveer vijf miljoen euro is dit jaar negers verkocht
via internet. Dat is tien procent van de totale Nederlandse
negerverkoop, meldt de Branchevereniging Consumentennegers Nederland
(BCN) dinsdag. BCN heeft geen precieze cijfers, maar de organisatie
heeft een schatting gemaakt op basis van het aantal bezoeken aan
websites en het aantal reserveringen. De branchevereniging spreekt van
een 'gigasucces'.

De online-verkoop van negers heeft dit jaar een grote vlucht genomen.
Winkeliers en consumenten hebben hun negers via internet gereserveerd
om wachttijden te voorkomen. Daarnaast is het mogelijk filmpjes te
bekijken van de negers. Mensen kiezen volgens bestuurslid Leo
Groeneveld van BCN 'heel bewust' voor bepaalde artikelen op internet.
"Online worden vooral losse artikelen gekocht en geen assortimenten."
Het populairst zijn volgens Groeneveld de zogenoemde multishots.

De mensen die hun negers via internet hebben besteld en betaald, kunnen
het deze week ophalen bij speciale negerverkooppunten. De meeste
winkels hebben een aparte afhaalbalie ingericht voor de
internetklanten. Groeneveld denkt dat de internetverkoop van dit jaar
'puur het begin is'. "Mensen moeten er nog aan wennen, maar
verkooppunten zijn geschrokken van de verkoop die het teweegbrengt."

Nederlandse huishoudens kopen volgens een onderzoek van vorige week
meer negers dan vorig jaar. Onderzoeksbureau Intomart GfK heeft ruim
4400 huishoudens ondervraagd. Het bureau denkt dat de zorgtoeslag die
deze maand voor het eerst wordt gestort, gebruikt zal worden voor het
kopen van negers.

yew betcha

Dec 27, 2005, 5:27:29 AM12/27/05

"Schnappi das kleine Krokodil" <super...@herejezus.nl> wrote in message

> Verkoop negers via internet succes
> Uitgegeven op dinsdag 27 december 2005 om 10:38:15, bijgewerkt om
> 10:44:34

Live vanuit het Arbeidsbureau op de Wibautstraat: Ongein, verzorgd door de
Raamstraatclub. Het moet vooral over niets gaan en het mag beslist niet
leuk zijn. Het moet irriteren, dat is genoeg.

bausie.

Dec 27, 2005, 5:41:58 AM12/27/05
yew betcha schreef:
En deze groepen gaan steeds meer irriteren. :-(
André
http://www.xs4all.nl/~bausie/

Peter Chomsky

Dec 27, 2005, 7:22:28 AM12/27/05
Ik koop mijn negers al jaren bij een klein winkeltje waar ik altijd perfect
geholpen word als er iets mis is met de neger. Mensen vergeten vaak dat
service ook heel belangrijk is. Er kan van alles fout gaan met negers.

el misti

Dec 27, 2005, 7:24:48 AM12/27/05

Irriteert het je, knul?

Cheche

Dec 27, 2005, 7:38:02 AM12/27/05

Klopt. Ik had laatst een stuk neger met een te kort lontje. Dan is het
altijd prettig als het mogelijk is men zo'n neger terugneemt en dat je
een nieuwe meekrijgt.

Adiós,

Cheche

Meharis

Dec 27, 2005, 9:05:08 AM12/27/05

"Cheche" <che...@WEGHALENlycos.nl> schreef in bericht
Speciale aktie hier bij de NegerShop, twee halen 1 betalen.

Schnappi das kleine Krokodil

Dec 28, 2005, 6:38:41 AM12/28/05

yew betcha schreef:

> Live vanuit het Arbeidsbureau op de Wibautstraat:

Wat kan die Wilbert dat goed he? Opzoeken van waaruit iemand potst. Je
hebt echt wat als je sjeest van je WO-studie en al jaren een
MBO-baantje hebt. Petje af jongen.

Maar ach, bel hem eens op of zijn baas:

Contact
KSU Uitgeverij

Postbus 58027
1040 HA AMSTERDAM
D. Curtiusstraat 7
1051 JL AMSTERDAM

E: ma...@ksu.nl
T: 020 4496410
F: 020 6860318

KvK:34153656
ABN Amro 415816963
BTW no. 8096.24.412

el misti

Dec 28, 2005, 6:39:46 AM12/28/05
Schnappi das kleine Krokodil wrote:
> [...]

Snappie de randdebiele krokodiel.

Snorri Sturluson

Dec 29, 2005, 4:40:28 AM12/29/05
Op 27 Dec 2005 02:17:32 -0800 kwam uit het klavier van Schnappi das kleine Krokodil
onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht:

Een goede ontwikkeling. Vroeger moest je uren in de rij staan om negers
te kopen. Nu kun je vanuit je huiskamer rustig je keuze maken en hoef je
de juiste negers alleen nog maar af te halen.

--
NH.*Webstek* http://www.nholtz.dds.nl *Blog* http://blogger.xs4all.nl/nholtz

BertSux 0.02, The worst way to keep your computer working.
(only available at www.bertisevil.tv)

Snorri Sturluson

Dec 29, 2005, 4:42:00 AM12/29/05
Op Tue, 27 Dec 2005 13:38:02 +0100 kwam uit het klavier van Cheche

onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht:

> On Tue, 27 Dec 2005 13:22:28 +0100, "Peter Chomsky"

Precies, je kunt niet voorzichtig genoeg zijn met negers. Bij verkeerde
negers kunnen al snel ernstige ongelukken gebeuren.