نابودی کامل دولت صهیونیستی هدف است

Ras Tafarian

رهبران مذهبی پیش بینی می کنند که اسرائیل به ایران حمله خواهد کرد و باعث
فاجعه رادیواکتیو هسته ای در سراسر منطقه و سیاره خواهد شد. کتاب مقدس مسیحی
بیان می کند که در آخرین روزهایی که کل جهان علیه اسرائیل خواهد آمد.

در دهه 1970 من یک آرایشگر ایرانی داشتم، نامش مایکل بود، و او مردی ایرانی
بسیار مهربان، مهربان و دوست داشتنی بود. من هرگز او را فراموش نکرده ام. من
همچنین برنامه سفری را تماشا کردم که ایران را به نمایش گذاشت.
در آنجا ایرانیان مهربان و دوست داشتنی را دیدم که مشتاق بودند کشور خود را به
جهانیان نشان دهند. من بسیار متاسفم که احتمالاً به ایران سفر نخواهم کرد، هر
چند که ای کاش می توانستم. اتفاقاً من یک شهروند آمریکایی هستم و از ملتم و
اسرائیل بسیار ناراحت هستم که با هم متحد می شوند تا مردم زیبای دوست داشتنی
ایران را نابود کنند.

https://www.zerohedge.com/geopolitical/israel-approves-15-billion-budget-potential-attack-iran

اکثر آمریکایی‌ها نمی‌خواهند هیچ کاری با آسیب رساندن به ایران انجام دهند.
اکثر آمریکایی ها ایرانیان را بسیار باهوش و با سابقه ای طولانی از عظمت شگفت
انگیز می دانند. مکان های باستانی ایران به شدت به من علاقه مند است.

به نظر می رسد که رژیم صهیونیستی پیش خواهد رفت و به ایران حمله خواهد کرد
توسط خودشان. من دعا می کنم که ایران در امان بماند و البته
ضربه مهلکی به "یهودیان" جعلی که مسلط شده اند وارد می کند
خاورمیانه . به به

یک شیطان شیطان یهودی به نام استیو روبین که برای Crowdstrike، سانفرانسیسکو
کار می کند، سال هاست مرا تعقیب می کند و مانند یک مامور جاسوس صهیونیست یهودی
شیطان صفت عمل می کند.

اقدامات استیو روبین مرا وادار کرده است که برای نابودی کامل افرادی مانند او
دعا کنم. نابودی دولت جعلی یهودی صهیونیستی.

https://www.zerohedge.com/geopolitical/israel-approves-15-billion-budget-potential-attack-iran