The word of God to Iran (0663)

1 view

Kall, Mogens

His Majesty Internal Information Service
_______________________________

DADDY-Break (2003-08-19, CET 20:30:28):

- "Det skal du (copy file 0660 to iranian newsgroups)."

(means: Do this)

DADDY-Break (2003-08-19, CET 20:30:30):

- "også gerne dem (Iranian newspaper, radio and TV)."

(means: also to them)

Input file 0660:
The word of God to Iran (0660)
dk.livssyn.kristendom, dk.politik
2003-08-18, Monday, CET 20:45

--- file 0660-start -----------------------------------------------------

DADDY-Break (2003-08-18, CET 09:15:38):

- "Det kommer (bad om forandring/omvæltning til det bedre i Iran)."

(means: It will come (I was praying about change, innovation to something
better inside Iran)

DADDY-Break (2003-08-18, CET 09:35:18):

- "Gør det sådan (e-mail Irans regering + copy dk.livssyn.kristendom,
dk.politik)

(means: The OUTPUT-address)

DADDY-Break (2003-08-18, CET 09:36:15):

- "Det må du selv om (copy Haag ?)."

(means: Copy to Hague not necessary)

Thank You, Isa (Jesus Christ) - må Iran blive et retssamfund, hvor fred,
retfærdighed og glæde må råde.

(means: a prayer in regard to Iran)

DADDY-Break (2003-08-18, CET 09:48:00):

- "Jeg vil udgyde af Min Nåde."

(means: I will pour out My Mercy)

DADDY-Break (2003-08-18, CET 09:48:xx):

- "Blessed ... skriv det ned (Mogens) ... (be My People in Iran, [NB! Ordene
usikre pga. dårlig "kommunikationsforbindelse"])

(means: Blessed be My People in Iran)

DADDY-Break (2003-08-18, CET 09:52:41):

- "Profetiens og bønnens Ånd ..."

(means, see under 09:55:00)

DADDY-Break (2003-08-18, CET 09:55:00):

- "... vil Jeg udgyde."

(means: I will pour out the Spirit of Prophecy and the Spirit of Prayer)

Thank You, Isa! May Your Kingdom come. May Your will be done on earth, as it
is in Heaven.

Internal Keyword:
Gav en mand al sin jordiske ejendom for kærlighed, hvem ville agte ham
ringe ?
(Højsangen 8,7 gate 56,10-12 -> John 15,13)

(means: If a man gave ALL his property on earth for love, who will speak
contemtuously of him ?)
(The Song of Songs, Solomon's song 8,7 gate 56,10-12 -> John 15,13)

DADDY-Break (2003-08-18, CET 10:24:54):

- "... (classifÿed) ..."

Profetien kom, medens jeg var undervejs i tog, da jeg læste i bogen "fra
bønnens verden" af O. Hallesby side 38-44 vedrørende Jesu moder, Marias bøn
i beretningen om Brylluppet i Kana John 2,1-11.

(means: I got the these words, then I was reading something about a wedding
in regard to John 2,1-11)

Keyword:
The Wedding.

DADDY-Break (2003-08-18, CET 10:31:17):

- "... (classîfÿed) ..."

DADDY-Break (2003-08-18, CET 10:52:01):

- "Det kan du rolig regne med (*1)."

(means: You can be sure about that)

*1:
En mand kommer med en smuk buket blomster ved 10:30-tiden hen til den
bus, jeg skal med. Han var sikkert på vej til en begravelse, idet han kørte
lige forbi kirkegården. Jeg tænkte dengang, om dette indgik i profetien.
Spurgte 10:52 DADDY om konsekvenserne, dersom dette profetiske indgreb ikke
vil ske, ville blive ...

Input memory from file 0314:
The fate of Mankind - ? (0314)
dk.politik
2003-02-19, Wednesday, CET 16:45

(means:
*1:
Unless DADDY create this "Escape-from-Hell", all Mankind will die)

DADDY-Break (2003-08-18, CET 19:01:48):

- "... (classifÿed) ..."

Clock-synchronizerüng:
My clock: 20:37:53
Computer clock: 20:37:36
Real clock: 20:36:00 (Danish TV through cable)

Jesus-Break (2003-06-30, CET 07:47):

- "Please - Follow Me."

Jesus-Break (2003-Hebr. 04,12, CET 09:43):
(The GarbageMan)

- "Min fred efterlader Jeg jer."

(means: Peace is what I leave with you; it is my own peace that I give you.)

Jesus-Break (2003-08-16, CET 18:54:10):

- "Det vil Jeg (bad: Herre Jesus - Isa - Bed for os, Rom. 8,26.34)."

(means: I will pray for you all, Rom. 8,26.34)

Guds fred (til alt Hans folk)
Peace-from-God (to all His people)

with love from
Mogens Kall
The servant of Michael

Bible Free Downloads:
From http://www.gospelcom.net/ibs/
From http://www.wbtc.com/default.htm

Ønskes oplysninger om Mormonerne, Jehovas Vidner eller en anden sekt,
da kontakt Dialogcentret http://www.dci.dk/

(cut 2003-08-19)

--- END of file 0660 -----------------------------------------------

Today I saw in a danish Newspaper (Kristeligt Dagblad) from Monday 18.
august 2003 this:

Ordet
"Frygt ikke, du lille hjord, for jeres fader har besluttet at give jer Riget
(Luk. 12,32)."

(Means:
The Word
"Do not be afraid, little flock, for your Father is pleased to give you the
Kingdom (Luke 12,32).")

DAD - Are You talking through this to the People of Iran ?

DADDY-Break (2003-08-19, CET 20:46:0x):

- "Indeed!"

Thank You, DAD! El-shaddai - ELSKER Dig!

For more information go google-search, Newsgroups
input "Kall, xxxx", xxxx > 0000 and xxxx < 0663

with love from
Mogens Kall
The servant of Michael

Internal: