Noog puab sib thaam txug Moob txuj kev sis txeeb nojpebcaug tim Fresno

Moobsib

Aug 24, 2010, 3:47:45 PM8/24/10
Base on the information in this radio discussion, we have been here 30
more years but we are still being ua liaj saum nruabqaum by many old
leaders.

http://www.hmongdomain.com/radio/radiohmongtoday/hmongradiotoday.html

MS

yawgnomdub

Aug 24, 2010, 3:58:06 PM8/24/10

Koj txhob txawj txawj coj tuaj rau hmoob mllog. Koj tsi paub vp twb
rov tuaj siv hwjchom control lub hmoob 18 xeem yam tsi tsaws koom haum
daim constitution and by law ib yam li thaum Dr. Vam Houa ua pab thas
lawm thiab. Lawv twb tsi sib haum tas li lawm los muas.

Moobsib

Aug 24, 2010, 4:14:31 PM8/24/10
Nwg zoo heev kws tsoom hluas qee leej (ib yaam le Bee Lee- the Hmong
media) tau muab tej laug txuj kev coj lug nthuav dlawb paug rua lajmej
pejxeem paub. Taab txawm zeb yeej tseem nas lajmej pejxeem Hmoob
taubhau ua ntu zug lug txug taav nuav ntuj los peb kuj make a tiny
progress rua txuj kev kaaj lawm. Ua tsaug rua Bee Lee.

MS

Yogkuvxwb

Aug 24, 2010, 5:46:45 PM8/24/10

Cov yawg,

Mej puas xaav kuam kuv pav Moob 18 hab Moob tsab 30 le qai qauj rua
mej noog? Tsaam nua luas muab lam kag has tas yog Moob Leeg hab Moob
Lis sawv rov tawm tsaam luas txheej hlub lawm nua laiv. Vim le caag?
Vim:

1. Tug thawj coj Moob 18 yog xeem Lis kws yog Bee Lee tug tijlaug.
2. Tug Director luj yog Moob Vaaj Moob Leeg.

Tsaam nuav ces luas tig loo has tas yog cov nyuas Moob Lis hab Moob
Leeg tig tawm tsaam luas txheej hlub lawm nua xwb les es. Mej ces kawg
plhw teg.

yawgnomdub

Aug 24, 2010, 5:55:40 PM8/24/10

Kev ua koom haum tebchaws no mas txheeb hlob ces yog daim constitution
and by law nkaus xwb nawb. Leej twg txawm yuav liam li cas los kawg
xaus rau hauv court xwb ces by law is the legal document. Yuav liam li
cas los yeej tsi txaus ntshai kiag yog yug ua tsaws by law lawm. Nim
no es leej twg tseem yuav yog txheej hlob thiab maj. Hmoob twb yeej
tsi tau tsa leej twg ua tus hlob li los sav. Hlob ces yog cov pab thas
koom haum kaus xwb.

Kuv twb hais rau nej lawm tias nyuj ua nyuj thauj nees ua nees ris xwb
es txhob pheej kwv kwv paib rau ub rau no. Leej twg phim nkuaj hlau
los yuav cia nyob nkuaj hlau ho leej twg phim nyob rooj vaj loog los
mam cia nyob.

Yogkuvxwb

Aug 24, 2010, 6:34:45 PM8/24/10
> mam cia nyob.- Hide quoted text -

Ab yab... Yawm Nomdlub,

Twg kuam mej nim nquag nquag moog tsaa paib ces tsi txhob tu tu sab.
Lub caij nuav yog lub caij cov Phuab thaub Heem Dis generation. Luas
tsi tau kawm ib nub ntawv los luas has tas luas coj nub qub dlawb ces
luas yog mej nais nua na. Yug txawm npab ua quav ncaug silaim los kawg
yug rov npawm yug roob hlaub xwb tag. Koj sim saib maj... yawm sawv
cev Moob 18 puas yog koj yawm kwvtij? Nwg puas paub tas nwg moog sawv
cev leej twg? Koj has nwg puas noog? Nwg has ne koj puas noog hab?

Ntshe mej tej kwvtij ho txawj sib hlub xwb lauv. Huas peb tej ces yog
nub twg sib thaam kwvtij nregxeem ces xum xuas kev moog nuv ntseg zoo
dlua.

vimhlub

Aug 24, 2010, 6:37:43 PM8/24/10
Friends,

The biggest flaw in Hmong reporting and talk shows on the radio is
that it is all one-sided. They used ONE individual to tell his
version of the "facts". Such "reporting" or "discussion" is a twisted
one and is designed to smear others and/or stir up misunderstandings
of what's going on. I can't believe the host of the show is a
"doctor", yet fells to do his due diligence in order to provide a
truly objective investigation.

Notice how George Vue claims to know the history of the new year
celebration but gags at how the celebration went from his organization
to the Hmong "united" international new year. Did he mentioned that
his organization messed up the new year celebration BIG time; thus,
the reason why someone else had to come in to clean up his mess? As
soon as the mess is cleaned up, George Vue wants the celebration back
in the hands of those who raked up hundreds of thousands of debts for
Hmong to pay? Interesting.

vimhlub

Aug 24, 2010, 6:44:54 PM8/24/10
On Aug 24, 1:14 pm, Moobsib <mongsh...@gmail.com> wrote:

Moobsib,

Koj puas paub Bee Lee zoo tiag mas? Kuv saib yawg ces tsis muaj
dabtsi li as. I doubt his statements carry any weight with the Hmong
populace.

yawgnomdub

Aug 24, 2010, 6:47:04 PM8/24/10
ov teeb meem nyob Fresno mas kuv tsi nyob nram tabsis kuv mloog xwb
kuv yeej paub lawv lub tswv yim tas lawm os. Qhov loj ces yog vp yeej
xav kom hmoob 18 xeem rov los tuav lub 30 tabsis vp xav tsa ib tus uas
vp ntseeg thiab vp hnab tshos yuav puv los tuav. Qhov no ces tsi lawv
lid aim by law lawm es cov 18 xeem board cia li xaiv tus vp tsi pom
zoo los tuav lawm ces vp xav tias hnab tshos yuav tsi puv lawm ces vp
rov qab tim xav cia koom haum tsiab 30 rov ua mus no xwb nav.

Ntawm qhov yuav liam rau hmoob lis, hmoob leeg li cas mas tsi yogi b
qhov npas ham dab tsi li os. Li kuv hais kawg saib lawv puas txhaum by
law xwb. Yog lawv ua txhaum bylaw ces lawv yeej yuav tau ris lawv lub
txim. Yog lawv ua li by law hais xwb ces leej twg yuav liam li cas los
yeej tsi nyuaj li os. Kuv mas yog qhov twg ntxhov mas kuv xav tsij
taub hau rau qhov ntawm xwb tiag.

Moobsib

Aug 24, 2010, 7:06:19 PM8/24/10
Vimhlub,

Kuv yeej tsis tau paub txug Bee Lee le ov.. Zag nuav yog thawjx zag
kws kuv nov nwg has cov lug hov xwb. Tej zag kuj yuav yog le koj has
hab tawm sis yog puab lub tsabpebcaug tub has tsis sis hum lawd ces
txhais tau has tas there must be some thing wrong with those people
involved nua xwb.

MS

YawgLaus

Aug 24, 2010, 7:24:15 PM8/24/10
Cov yawg cov laus no ces muab daws tes tso tseg kom tag thiaj tsis
muaj muaj teeb meem os.... Tej laus niaj txis piv lus tias dev laus
dev tsis zov tsev, neeg laus neeg tsis coj caino es sawv daws mas tas
zaj tas zog vuag cov niag laus uas twb expired tag tim nplog los rau
hauv ces zoo li no tiag.....!

Peb nyob mekas teb peb tsis yog nyob nplog teb xyoo 75 rov hauv lawm
nas yog tseem zuag cov laus no ntau rau hauv ces kawg do hau las
as..... Hmoob tsiab peb caug yawg Excutive director twb tsis muaj ib
txoj hauj lwm ua nws tsuas yog noj cov nyiaj peb caug no xwb yog tseem
muaj rau 18 xeem ces yawg kawg plhws tes li yoov lawm xwb yawg thiaj
ua zaj ua ntxeev li lau......

liajdawb xiong

Aug 24, 2010, 9:53:00 PM8/24/10
On Aug 24, 2:47 pm, Moobsib <mongsh...@gmail.com> wrote:
> MS

cov npawg ua ces peb hmoob cov laus yuav xiam hlwb ua luaj li
lau,lawv tsis nco qab tias lawv twb retire tag lawm no los cas
ne....ua cas lawv tsis txaj muag li, zoo li lawv cov stars poob mekong
river tag lawm sub nas.

vimhlub

Aug 25, 2010, 1:55:48 AM8/25/10
Mloog mas zoo li Bee Lee thiab George Vwj nkawv hais tsis sib dho kiag
li as. Bee hais tias daim "contract" hais tias tom qab 10 xyoo yuav
tsum muab 30 rov qab rau 18 xeem tabsis George hais tias raws li daim
"contract" uas George signed mas hais tias tom qab 10 xyoo ces leej
twg ua 30 los tau no laiv. Nco ntsoov tias George yog tus signed daim
contract ho Bee ces yog tus "media" uas sij raug 18 xeem caw mus caum
tsiab 30 xwb. Tsis tas li ntawd, George lub koom haum 18 xeem nws
muaj nws (Hmong National Council) hos lub 18 xeem uas sij txib Bee mus
caum tsiab 30 nws muaj nws (United Hmong International).

Ua cas es muaj ntau lub 18 xeem uas luaj li es lawv txoj haujlwm yog
sib txeeb ua 30 xwb. . .lub koom haum 18 xeem twg yog lub yuav ua 30
no? George lub los yog Bee Lee lub? Yawg Dr. Shoua Yaj ces raug kiag
George thiab Bee nkawv muab dag zaum no lawm, raws li kuv saib os.

Moobsib

Aug 25, 2010, 9:09:33 AM8/25/10
Yog, tej koj has ko los kuv kuj noog tau tas ob tug has lug cais tsi
tshua meej pes tsawg hab. That's o.k.

Qhov tseem ceeb hab txaus poob ntsej muag tshaaj plawg rua peb haiv
neeg Moob mas yog peb Moob tug nyuas xeeb ceem kws tej laug ua zeb nas
tej hluas taubhau tsi paub xaus ntawd xwb. Tub nyob rooj teb nua tau
30 tawm xyoo los yeej tseem siv tug tomtxwv qub lug tswj lug siv Moob
ywj yug lub sab yaam tsis saib txug tej cai lijchoj (bylaws) kws yeej
cais muaj tseg. Qas neeg tshaaj plawg ces yog has tsi tau luas ces
txawm lug tsaa dlua lub tshab nrug luas sis lwv, sis tw moog le. This
mentality clearly indicates how brutal and abusive our people are
toward the Hmong public.

Ua tsaug,

ms

tseemyeej

Aug 25, 2010, 11:21:36 AM8/25/10
Bro. Moobsib,

On Aug 25, 6:09 am, Moobsib <mongsh...@gmail.com> wrote:
> Yog, tej koj has ko los kuv kuj noog tau tas ob tug has lug cais tsi
> tshua meej pes tsawg hab. That's o.k.

Kuv mloog yawm vimhlub neb sib tham mas yam lis nws muajntsis bias mus
rau yawg loj lawv sab sub laiv.

Ua zoo tsam koj mag nws hlawsxyas hlawvntawv li lawv hlawv rau Bee ov
hahaha....

TseemYeej.

Txawj Xav

Aug 25, 2010, 11:24:51 AM8/25/10
On Aug 24, 2:47 pm, Moobsib <mongsh...@gmail.com> wrote:

Rau Savw Daws.

Yog muaj tseeb li George & Bee nkawv hais tiag, thiab yog Hmoob CA
pheej yuav sib foob xwb, es koj los tsi kam txo fwj chim, kuv los tsi
kam tso fwj chim, ces thaum kawg mas yeej zoo li no xwb nawb:

Tus Judge yuav hais tias:
1. You Hmong people work out the deal yourselve or else, there is no
more Hmong new year in Fresno (or CA).
2. Hmong new year is bang forever.

Es yog thaum tus Judge hais li no lawm peb yuav ua li cas?
1. Ua cas peb Hmong es yauv ruam ua luaj, ib qhov los ua plaub, ob los
ua plaub xwb.
2. Thov nej tsum tiag tiag nawb
3. Thov kom tswv ntuj tswv teb muab tej neeg phem lim hiam, coj mus
kom tag
4. Cas yuav phem ua luaj os Hmoob.

Txawj Xav

Born2beMhong

Aug 25, 2010, 11:32:36 AM8/25/10
oib oib...nej cov hmoob Lee thiab hmoob Vang no....mas!

yuav tsum tau kom kuv Yawmsib--ua yog cov Hmoob Yang siabzoo no txhob
tshum tshum rau Vimhlub thiab Tseemyeej nkawv tuaj sib nrau rau peb
saib thiab laud.

tej no tsi tsim nyog yuav coj los hais ua pab ua pheev li Jouatrue
Vang, George Vue thiab Hmoob 18 xeem no lawm nawb.....

1. yog hnub twg peb hmoob hais tias, tag peb haiv hmoob no yuav tsum
los sib khoom ua muaj 1 hnub xwb rau tagnrho hmoob hauv ntiajteb no
lub New Year lawm no ces, yeej tsi nyog lawv los sibdig thiab sibtshum
li no lawm tiag mas. thaum no, peb li soj qab taug lws--li saib lawv
tej me contract thiab tej me nyiajtxiag ua lawv ua poob peev npaum li
cas lawm, lwm tus hos los lav them lawv tej nujnqi thiab los ua mus
ntxiv nawb, nrog rau lawv tej me by-laws hauv lawv tej me non-profit
organization li no nawb.

2. hos yog, peb haiv hmoob no tseem zoo li niajhnub tamsimno xwb
tiag....Gorge Vue thiab 18 xeem yuav ruam puas tsawg...have a 2nd new
year--just like Minneapolis and St Paul...MN and Milwaukee, WI xwb.
vim li cas, yus tseem yuav mus bother txog luag tias yuav tsum cias
yus los ua kom muaj koob muaj npe thiab muab yus rabneev tua duas
thiab. yog yus paub tias, yus yuav ua zoo tshaj thiab yuav pab tau
haivhmoob tshaj lawm--kav tsi tsim kho thiab ua duas xwb mas...ib yam
li niaj hnub no...Hmong tourney july 4th in MN and july 4th in
Greenbay WI...same as hmong tourney on Labor in Oshkosh and one in
Greenbay xwb maj.

3. yog tseem mus sibtxeeb li no thiab yeej yog tim yus phem dhau hwv
lawm thiab tiag...vim lub sijhawm no, koj yuav ua 100 lub hmoob 30 los
yeej tsi muaj neeg hais koj li nav yuav.

yog li ntawd, kuv xav kom kuv Yawmsib muab tej no tso tseg...sam ces
kuv me unko Tseemyeej thiab kuv me npawg Vimhlub--nkawv hos tuaj
sibnrau hauv no ua pluastshauv ncho pas tawm lug rau qhov ub qhov no
nawb.

Born2beHmong

vimhlub

Aug 25, 2010, 11:57:32 AM8/25/10
On Aug 25, 6:09 am, Moobsib <mongsh...@gmail.com> wrote:

Moobsib,

Koj nyob deb zog lawm es koj tsis paub txog tej kev 18 xeem politic
nyob nram Fresno. Nyob rau hauv Fresno sis muaj ntau lub 18 xeem heev
xws li: Hmong Council, Hmong National Council, thiab United Hmong
International. Lub twg los yeej hais tias lawv muaj cov nres xeem uas
yog Hmoob tsa. Lawv hais tias lawv yog cov coj Hmoob.

Kuv li ces tos hnov xwb kuv twb muaj tus nres xeem nyob rau cov koom
haum no lawm. Kuv yeej tsis tau nrog lawv xaiv tsa ib zaug li. Niaj
hnub no, 3 lub 18 xeem ntawd tseem ua tsis tau tau dabtsi rau Hmoob
siv li. Lawv ces muab Hmoob lub 30 rhuav rhuav puas tag. Lawv tau
ploj tau 10+ xyoo no Hmoob twb sib haum xeeb zog lawm, lawv txawm siv
rov qab sawv duas los thiab... rov qab ua rau sawv daws dias taub haus
dua.

Nej leej twg puas tau nrog xaiv nej tus nres xeem nes? Yog ua li cas
es yog tib co niag tom Hmoob xwb?

Koj hais tias ua li cas Hmoob tsis ua raws li bylaws? Qhia rau koj
paub tias feem coob ntawm cov 18 xeem ces yeej tsis paub bylaws yog
dabtsi. Lawv tej twg twb tsis tau pom xyov lawv daim bylaws zoo li
cas. Lawv lam mus ua poov rau haud xwb. 1-2 tug twb muab bylaws pauv
tag los cov coob tseem xav tias yog cov bylaws qub. Feem coob twb
nyeem tsis tau ntawv.

Ntawm peb cov pejxeem ces lawv hais tias bylaws, bylaws, tabsis lawm
twb tsis paub xyov bylaws nws pauv nws thaum twg lawm. 1-2 twb muab
bylaws pauv hnub i, nag hmo, puas ta coj los nplawm feem coob ntsej
muag xwb los sawv daws tseem cav rua ncauj ras hais tias, "yog, yog,
yuav tau ua raws li bylaws". Bylaws, bylaws, leej twg daim bylaws?
Leejtwg thiaj yuav ua tau raws li tej bylaws ntawd?

vimhlub

Aug 25, 2010, 12:23:19 PM8/25/10

Tseemyeej aws,

Koj ntshai kev hlawv xyab thiab los? Koj twb hais tias koj yog God no
nes.

Bee tuaj tham txog kev hlawv xyab xwb es nej txawm siv ntseeg thiab
ntshai lawm? Leej twg kom nws mus txheeb luag tej khawv yeej khawv
yws? Thaum luag txheeb nws li no ces nws hos ntshai kawg thiab? Kuv
xav tias nws xav nrau luag kawg tabsis thaum luag tig kiag kub rau nws
no ces nws ho quaj ntuj quaj teb no mas tsis tsim nyog kiag li.

Yawg loj los tsis nyob hauv Fresno, nej coob tus los tsis nyob hauv
Fresno. Tej uas tshwm sim nyob hauv Fresno ces cov nyob hauv Fresno
yuav tau daws. Qhov uas nej cov nyob sab nraud cuam taws ntws ntxiv
rau mas tsis tau yog kev hlub thiab xav txhim kho Hmoob os.

YawgLaus

Aug 25, 2010, 12:49:36 PM8/25/10
Peb Hmoob ruam heev cov BOARDS rau cov NON-POFITS ORGANIZATION no yog
tsis tswj ncaj ncee nco qab ntsoov cov president thiab ED tej yuav
tsis mag hlob kav hlau thaum sib foob tuaj es lub koos haum twg yuav
mag hlob kav hlau ces cov BOARDS yog cov yuav tau mus hlob kav hlau
nawb.... Cov neeg noj nyiaj yuav dim dawb dim do nawb hos yus tus
tsis tau nyiaj es tsuas yog tus tswj ntawd yuav mus nyob tawb piv tsis
paub kiag cav nim muaj muaj siab................

YawgLaus

Aug 25, 2010, 1:01:57 PM8/25/10
Ua cas lawv thiaj tsis sib txeeb cov nyiaj no, cov yawg excutive
director ntawd yeej tsis muaj ib txoj hauj lwm ua li, ua lub nyuag peb
caug ntawd 6-7 hnub xwb es tau tsheej $100K per year for 10-20 some
yearsno es ua cas lawv thiaj tsis sib txeeb no mas cov kwv tij...

Tsam no qhov tseeb tshaj ces yog pej xeem Hmoob txhua tus pom kev,
muaj siab muaj ntsws, paub chim paub ntshaw, muaj npau suav rau lub
neej Hmoob tag kis nyob hauv mekas teb no.... Tseg kiag tsis txhob
mus support cov nyuag corruption OG no xwb ces teeb meem tiav kam...

Vim pej xeem Hmoob tsis pom kev tsis muaj siab muaj ntsws, tsis paub
ntshaw lub neej Hmoob luag maub yus kaus puag thaum au tnej 1975 txog
niaj hnub no los yeej tsis paub khib tsis paub chim, tsuas hais niaj
hnub support, me nyuam twb tsis muaj milk thiab diaper los tseem xum
nqa nyiaj mus support cov nyuaf corruption OG instead coj mus yuav
milk thiab diaper rau nws me nyuam.

Hmong-Lao

Aug 25, 2010, 1:25:13 PM8/25/10
Cov phoojywg,
Kuv los xav li phoojywg Born2 hais thiab. Cas lawv yuav mus sib nyom
nyuab ua luaj, cas nyias tsis mus ua nyias ib lub es pheej los sib
txeeb ib lub na. Peb twb tuaj nyob lub niag teb chaws sib tw no lawm,
peb yuav tau xyaum tseg chaw rau lwm tus los compete nrog peb thiab
ma. Sib tw li no mas txhua yam thiaj li mus tau zoo zuj zus pob.

Raws li kuv pom qhov improvement nyob rau ob lub tournament nyob WI
rau lub memorial day thiab labor day weekends, yeebvim lawv muaj kev
sib tw li no, nws zoo rau cov consumer li koj thiab kuv li ram qab no:

Prize:
koj los yuav muab prize zoo rau koj cov tub/ntxhais kislas, kuv los
yuav muab prize kom zoo thiab siab rau kuv cov tub/ntxhais kislas.
Registration fees:
koj los yuav muab fee txo rau koj cov tub/ntxhais kislas, kuv los yuav
muab fee txo (free in some cases) rau kuv cov tub/ntxhais kislas.
Admission fees:
Koj los yuav txo tus nqi rooj vag kom pheej yig, kuv los yuav txo ko
nqi rooj vag kom pheejyig tshaj koj.
Parking fees:
Koj los yuav txo tus nqi nres tsheb (free in some cases), kuv los yuv
tso kom qis.
Both fess:
Koj os yuav txo tus nqi kom qis, kuv os yuav txo tus nqi kom qis kom
muaj neeg tuaj muag khoom hauv kuv lub.

HL

mobsiab

Aug 25, 2010, 1:54:54 PM8/25/10

HL thiab Born,neb hais yog, muaj coob leej ua thiaj muaj kev sib tws
mus rau qhov zoo.Leej twg ua zoo ces tus ntawd nyob,tus ua tsis zoo
ces nws yeej tuag zuj zus mus.

Moobsib

Aug 25, 2010, 3:50:08 PM8/25/10
Vimhlub,

Ua tsaug os... I rest my case... hahahahahaha...

MS

phwvnyawm

Aug 25, 2010, 4:08:13 PM8/25/10
All,

Kuv saib sawv daws hais tsis haum li ces ua li peb YAWG NOMDUB hais
muab 2 pab no lawb. Cia lwm pab mam los ua. Nej puas kam tuaj mus kwv
PAIB? Lawb 2 pab no maj? Yog kam no ces hu rau NPIS LIS. Thaum Yawg
loj mus raug txim Npis twb yog tus sib-b zog qw kom sawv daws tuaj mus
kwv Paib ned.

yawgnomdub

Aug 25, 2010, 4:14:53 PM8/25/10

Koj mas tam tseeb li lauj. Ua li koj hais kiag kom Bee Lee tshaj tawm
rau tib neeg tuaj kwv paib musab ob pab no lawv tso kuv mam los ua
pabtha 30 hos koj mam los ua tus lwm thiab Bee Lee los ua tus teev
ntawv seb. Peb mam kom xh. txawj vag xoom tuaj ua tus keynote speaker
xwb nav. Peb tsi nij vp lawv cov laus no lawm os. Youa True Vang yog
kuv yawm (yawg) ntag tabsis nws ua ntev heev lawm ces cia nws so kom
txhob mob mob yawg hlwb heev nawb.

tseemyeej

Aug 25, 2010, 6:07:53 PM8/25/10
MeNaib Born2beHmong aw,

On Aug 25, 8:32 am, Born2beMhong <truelove_never...@yahoo.com> wrote:
> oib oib...nej cov hmoob Lee thiab hmoob Vang no....mas!

Hahaha...Luag hais tias tus paub ces tham lus tsawg-g, tus tsis paub
thiaj tham lus ntau-au no ces yog li ko ntag laud. Koj puapaub tias
chivkeeb fuamyuaj 30Hmoob Fresno yog xub tawg los ntawm nej cov Yaj ua
ntej no maj? Koj mas tamtseeb tiag lauj.

> yuav tsum tau kom kuv Yawmsib--ua yog cov Hmoob Yang siabzoo no txhob
> tshum tshum rau Vimhlub thiab Tseemyeej nkawv tuaj sib nrau rau peb
> saib thiab laud.

Tej lus koj hais saud qhia tau tias koj lam txais cua xwb, qhov tiag,
koj tseem nyob deb lub tseem ntsiab heev li nawb. Tham txog nej cov me
dauvtawm Yajsiabzoo ces unko pab nej zoo siab qhov nej muaj cov
dauvtawm coob-b li lawm. Yog rov muaj ib cuam ntxiv es muaj tus twv
nyiaj no, zaumno, kuv yuav tso rau yawg hlob tog nawb.Tsis li ces thov
cia unko ua tus nce tsag siab-b saib xwb ntshe yuav zoo dua.

Tej niag hav poskausntsaj uas nej tham no ces unko twb mus nrog lawv
plos-s ua me cajnpab, kavhluab ntxia ntsha txev, hos plaubhau mas lo
nrhab tag li lawm las mas.

Unko TseemYeej.

TX

Aug 25, 2010, 6:10:43 PM8/25/10

TY,

It is true, the interviewer is side with VP. Let dogs' bite each
other and we watch. The presumed representatives of 18 Hmong clans
had not been elected
by the Hmong people. They SATHAPANA TOI ENG. Whoever win would be
the same. They make money and put in their pockets. Ha...Ha...ha..

TX

kwvtijhmoob

Aug 25, 2010, 6:43:04 PM8/25/10
haj..haj..haj... ua cas tsam no tsis yog hmong 18 xeem vs. koom haum
tsiab peb caug lawm, tseem ho yog yaj vs. lee vs. vaj, vs.etc.. tuaj
lawm thiab. haj..haj.. haj... hmoob ces tsawg tiam los GENE yeej
tseem yog qhov qub. kav tsij sib sib zog sib do li nej tiag xwv peb
thiaj pauv tau cov GENE tshiab es thiaj yuav tsis muaj tej teeb meem
no lawm haj..haj..haj....

Yaj Tshaj Koob

Aug 25, 2010, 9:12:00 PM8/25/10
On Aug 24, 2:47 pm, Moobsib <mongsh...@gmail.com> wrote:
> Base on the information in this radio discussion, we have been here 30
> more years but we are still being ua liaj saum nruabqaum by many old
> leaders.
>
> http://www.hmongdomain.com/radio/radiohmongtoday/hmongradiotoday.html
>
> MS

Kwv Moobsib,

Ua tsaug ntau uas koj tau muab cov xov xwm phem tsis haum xeeb hauv
Hmoob lub neej ua thawj huab noj coj los qhib pub peb mloog, zoo siab
ntau ua sawv daws tau hnov paub txog Hmoob lub siab tus neeg siab phem
yog leej twg.

Ua ntej kuv yuav los piav txog tej teeb meem uas sawv daws hnov no cia
kuv piav me ntsis li thaum ub Soob Lwj Yaj, niam ntawv tau hais tseg
li no. Hmoob lub neej siab phem txia ntshav mas tsis muaj leej twg
yuav los kho tau mus txog ntua rau thaum uas tsis muaj Nais phoo Vaj
Pov, los sis dua nra lawm mas Hmoob thiaj kho tau Hmoob los nyob ua ib
npoj noj sib hlub haus sib cev.

Hais txog lub 3 caug uas lawv 2 lub koom haum los sib txeeb ua tsis
sib haum no, nej tseem mus raws VP tuaj tu plaub xwb ces yuav ua cas
tu plaub haum taus rau 2 tog, tus neeg uas ua rau Hmoob tawg tshwj
ntawb twb yog VP ua tus xeeb tau tej teb meem txhua yam uas yog nrhiav
tau nyiaj ces VP yeej tuaj nrog pej xeem sib txeeb noj muaj yeej muaj
swb yam tsis paub txaj qhov muag li es VP yuav ua cas kho tau. Tej no
vim tus thawj noj ua- ua ntej es cov yau hlob tuaj lawv thiaj ua li
tus thawj noj ua ntag ne, txawm tias nws tuag lawm los nws yeej cob
tau ib pab niag hlwb phem npaum nyob nws chaws tsis paub tu noob.

VP tau hais rau lawv tias lawv yog me nyuam yaus xwb no, nej sim ntsia
saib maj, Thaum VP hnub nyoog 34 xyoo VP twb yog nais phoo lawm yog
hais li VP hais nws cov lus ces thaum VP ua nais phoo ntawd nws kuj
yog me nyuam yaus tiag tiag es VP thiaj tua tib neeg tas npaum li
ntawd. Nim no cov neeg los khiav koom haum no sawv daws ib feem twb
dhau 40 caug xyoo tas lawm ne ua cas tseem hu sawv daws ua me nyuam
yaus no, kuv xav mas VP yog neeg laus noj qhau tsis nquam plaub lawm,
neeg laus rov ua me nyuam yau tuaj lawm ua thib pwv xam twb tsis tsim
nyog yuav lawm.

Tej kev Hmoob tsis sib haum xeeb sib txeeb kev ua peb caug ua plaub
ntug no yog los ntawm nyiaj txiag thiab lub xeem ua qhov loj, yog
thaum twg peb paub tias peb yog Hmoob tsis yog xeem lawm ces txawm
leej twg los coj tuav koom haum noj peb caug los yeej tau, tab sis
tsuav ua mus rau qhov ncaj ncees xwb, muaj coob leej ntau tug twb paub
tias tej nyiaj noj peb caug sau tau nyiaj ntau txog $500,000 dollars
seem khaws tau tauj ib lub xyoos twg, tej nyiaj no muab ua dab tsis
tag lawm, yog yuav muab rov coj los tau tej nyiaj txiag no ces txog
kawg pab neeg qub yuav rov qab mus nkag nkuaj dua xwb laid.

Bee Lee, cov lus hais tawm muaj kuab thiab hais tau ncaj ncees lawm,
tus neeg tsis ncaj ncees yuav xav kom nws tus kheej thiab tej neeg
txheeb ze tau noj nkaus nkaus ces txawm yog Charly Vang lawv qhab nab
ntawd ntag, tsuav yog ua tau nyiaj lawm ces yeej tsis xav kom lwm tus
neeg los coj tuav mus li, thaum twg los yuav tseev kom yus cov txiv
tub ua nkaus, ib tus neeg twg yog tias rhawv tau txoj kev phem, txoj
lw tsis zoo li lawv pab no ces thaum twg tej laus dua nra tas lawm ces
tej me nyuam yuav raug Haiv Hmoob ntxub mus tsis paub xaus, vim nyob
hauv keeb kwm coj phem.

VP lawv qhab nab twb tsis tau dim txim los twb rov qw npaum li qub li
lawm ua cas ua neeg tsis paub txaj qhov muag tias yus yog neeg raug
txim dua los lawm, peb tsis txhob xav tias VP plaub tag lawm nawb,
luag tus tseem fwv tsuas lam muab tso li ntawd kom Hmoob tsis txhob qw
qw. sawv daws sim nrog xav saib maj, tas nrog 11 leeg raug txim ua ke,
es ho tso ib tug dim lub txim, lwm tus uas raug txim nrog yus ho tseem
niaj hnub mus hais plaub tsis tau tiav, tej no yus ua li me nyuam yau
ua ces luag tus tsoom fwv lam ua li me nyuam yau ua thiab, thiaj muab
yus tso ntawm lo lus kom Hmoob txhob qw qw. Qhov tseeb lawv pab neeg
liam liam no tseem pw lub txim tas tus.

YTK

TX

Aug 25, 2010, 10:13:11 PM8/25/10

Friend,

VP is over, He was the past, we do not know why the so called 18
clan still listen to him. If you want to
have another New Year just do it. You can have as many as you want.
Why go bother
the Hmong New Year Group. Each one of those 2 group has its personal
interest. The goal is to put
money in their pockets. Ha...Ha..ha...

TX

TX

Hmong213

Aug 26, 2010, 12:38:23 AM8/26/10

TX, kuv yeej agree li koj hais. Cov niag tsov tom 18 xeem ntawd ces
twb tsis muaj liaj thawj dab tsi li nas. Yog hais tias lawv yeej muaj
power li hais mas tsis thas yuav kkk txog VP tuaj txiav plaub li nas.
Twb yog George Vue thiab Vam Huas Yaj nkawd ntag yog ob tug uas muab
18 xeem coj mus faus los kiag pov tseg lawm. Bee Lis los muab hais
ntau dhau hwv lawm. Nws twb hais tias nws yog ib tug media no mas nws
kuj hais bias lawm thiab. Tej zaum yuav yog peb cov hauv lub sapha soc
no sawv los ua mas thiaj li yuav tiav....hahaha. This is just my
opinion.

HM213

kwvtijhmoob

Aug 26, 2010, 9:18:36 AM8/26/10
cov yawg-- qhov tseeb tsis yog tim vp, tsis yog tim koom haum hmong
new year, tsis yog tim hmoob 18 xeem li nej xav. qhov tseeb ces twb
yog tim "HMOOB" kiag xwb. txawm tsis muaj vp, tsis muaj koom haum
hmoob 18 xeem, tsis muaj koom haum hmong new year los tsuav yog tseem
muaj hmoob ua noob nyob rau hauv fresno xwb ces qhov teeb meem no yeej
muaj nav. txawv yog tshuav koj thiab kuv kiag nyob hauv fresno xwb
los yeej muaj qhov teeb meem no nav. kom nej to taub li no. this is
the fact, period.

Moobsib

Aug 26, 2010, 10:06:24 AM8/26/10
Kuv saib kwvtijhmoob quas rauj ua nwg ntsahlau pluj plag rua huv lawm
lauv.. hahahahaha

ms

Hmong-Lao

Aug 26, 2010, 11:33:54 AM8/26/10
Cov phoojywg,
Tej laus niaj txis piv txoj lug hais tias "ob tug txiv tsov yeej nyob
tsis taus ib lub qhov tsua"; peb yuav tsum to taub li no. Txawm muab
faib ua ob lub lawm los nws yeej muaj nws qhov zoo thiab qhov phem.
Qhov phem ces yog ua rau luag tus sab nraum pom hais tias peb sib tawg
tshwj, pom hais tias peb tsis sib haum xeeb, pom hais tias peb tsis
sib koom siab, pom hais tias peb qhov weak point nyob qhov twg, & yuav
ua rau pejxeem huab hwm Moob poob siab, me siab, ntaus siab yau, tsis
pom qab tso siab rau lub koomhaum lossis tus thawj coj twg, tsis pom
qab pab tog twg, etc... Hos qhov zoo ces yog peb tab tom yuav nkag mus
rau lub neej txheej tshiab txoj kev sib tw, tab tom nkag mus rau txoj
kev huam vam thab loj hlob, thiab tab tom yuav pib nkag mus rau tus
system uas yuav pab tau peb haiv neeg kom vam meej .

Peb yuav tau tso tseg txoj kev xav dominate lwm leej lwm tus, lwm pab
lwm pawg, lwm lub business, lossis lwm lub koomhaum. Peb yuav tau tso
tseg txoj kev xav noj kheej, tso tseg txoj kev monopoly, tso tseg txoj
kev xav kom yus ib leeg nrov npe, tso tseg txoj kev xav kom yus ib
leeg yog tus loj, tso tseg txo kev xav kom yus ib leeg yog tus tau noj
mas peb thiaj li yuav sib haum xeeb taus. Peb yuav tau qhib siab lug
tos txais txoj kev sib tw (competitions), qhib siab lug tos txais txoj
kev thuamqhia (critics), qhib siab lug tos txais txoj kev cobqhia
(comments), qhiab siab lug tos txais cov lus ywscem (complaints) mas
peb thiaj paub txhim kho kom zoo ntxiv. Peb yuav tau ua txhua yam tuaj
saum qaum rooj, ua yam ncaj ncees, ua yam siab dawb paug, ua yam tsis
zais nplog, ua yam tsis txhaum cai, ua yam qhia siab lug, ua yam qhib
rooj lub rau sawv daws pom mas peb thiaj li yuav vam meej taus.

Yog peb ib leej tus twg, yog lub koomhaum twg, yog ib pabpawg twg coj
tau li qhov kuv hais los saum no ces nws tsuas yuav muaj txoj kev vam
meej, nce qib zuj zus mus ntxiv.

HL

tseemyeej

Aug 26, 2010, 12:24:19 PM8/26/10
Hmong-Lao,

On Aug 26, 8:33 am, Hmong-Lao <Hmlao...@hotmail.com> wrote:
> Peb yuav tau tso tseg txoj kev xav dominate lwm leej lwm tus, lwm pab
> lwm pawg, lwm lub business, lossis lwm lub koomhaum. Peb yuav tau tso
> tseg txoj kev xav noj kheej, tso tseg txoj kev monopoly, tso tseg txoj
> kev xav kom yus ib leeg nrov npe, tso tseg txoj kev xav kom yus ib
> leeg yog tus loj, tso tseg txo kev xav kom yus ib leeg yog tus tau noj
> mas peb thiaj li yuav sib haum xeeb taus.

Tej lus koj hais no mas ntshe yuav tshuav ntev laud... Koj sim rov mus
mloog lawv tham dua maj, 2 pab neeg ntawd yeej tsis yog cov outsiders
tuaj compete nrog lawv li nav. Nws yog vp pab me inner circle rov sib
txeeb vp lub xubntiag xwb ne. Ob pab neeg no, puavleej raug train los
ntawm tib tug master xwb. Both of them claim loyal to him, under same
umbrella.

Therefore, vp, so confident, nws thiaj siv tus policy niamhlob niamyau
los deal nrog 2 pab neeg no. Meaning, leej twg ua mov qab dua, leejtwg
khoom nchav dua, leejtwg txawj qoj dua, leejtwg nyiaj ntau dua,
leejtwg neejtsa coob dua etc.. ces nws mam nce txaj nrog tus ntawd pw
xwb, it works well, dua li cov ces, kawg qha qhua tso rau ntawd xwb.
Born hais tias yog tim cov me Yaj SiabZoo tshum es cov Vaj thiab cov
Lis thiaj yuav sib chua ncho pa lug no. No, no, no, if you look back
in the past, you would see neejyis koo, vamkaim faj, yaj thoj, ceeb
lis, all these guys, have served the same master and they all were or
will be kicked out by the same master. To prove it, yog koj tau mus
nyeem lawv daim ntawv operation pop corn ces koj yuav pom ceeb lis lub
npe nyob hau lawv khabnab thiab. Bee has also admitted to have
screamed so loud to get vp out of jail too.

Lub sijhawm no, tso koj tej me lus txawjxav ko tseg tso, txhob
nyuabsiab, kavtsij nrog kuv nce tsag saib xwb ntshe yuav muajceem dua
nawb. tiam twg yog ntoofajkhaum tsis nkoj cag ces txhob tham txog tej
lus koj hais saud.

TseemYeej.

TX

Aug 26, 2010, 1:51:15 PM8/26/10

My friend,

It is not Hmong issue. Remember that the Hmong people do not get
involve in this
shit. Only money make these 2 group of Hmong fight each other. You
need to understand.

TX

phwvnyawm

Aug 26, 2010, 3:38:02 PM8/26/10
Uncle Tseem Yeej,

Koj hais yog lawm nawb.......cia kuv ntxiv me ntxiv rau. 2 pab neeg no
ces yog 1 pab xwb.....tiam sis lawv saib ua cas luag noj tau 10 xyoo
no yus tsis tau 1 cent liab ces xav-v tau tswv ces rov txeeb ua saib
lawv puas kam yog kam ces yus thiaj yuav tau no mus......kuv ces hais
rau nej cov pheej khib-b naj........leej twg ua los kuv yeej kawg tau
tuaj them nqi qhov rooj ces yog lawv pheej sib tshom li no ntau ces
kuv mam tuaj pab kwv paib ncaws 2 pab no tawm xwb la as.Nej sim saib
os thaum kawg ces yeej yog VP pab tau los ua tiag......pab 18 xeem ces
ua neeg yeej tsis tuaj koom kiag........cov tau los coj lub tsiab 30
dhau los tsis muaj tus heev npaum Vam Huas thaum kawg Vam Huas twb tsa
chij tso rau lawv ua.Kom nej tau taub tias VP tiam ntawv pem ntuj los
noj hmoob li nyiaj. Vim cov hmoob pheej tuaj them-m nyiaj rau VP yog
txheej thaum ub tiam dhau los lawv tshuav VP nqi lawv them tsis tag
mas VP yeej tsis lam tuag li nawb. Cov hmoob nyob hauv
Fresno,Merced,Sacramento thiab lwm qhov 80% txhawb VP es cov nyuag 18
xeem ntawd twb tsis muaj dab tsi es leej twg yuav tuaj support lawv
nad.Lawv txawm txeeb tau los ua los hmoob yeej tsis tuaj.......leej
twg ua los yuav tau caw VP tuaj dib hmoob mas hmoob thiaj tuaj
nad......ua cas sawv daws yuav ruam luaj nrog luag nyob tau 35 xyoo
tsis paub tias luag coj li cas......leej twg yim cem VP mas cov hmoob
Nai Koo 8 ntxub leej twg........nej txhob xav tias nej cem-m VP Hmoob
yuav nrog nej cem......hmoob haj yam ntxub nej......VP yog luag tus
Huab Tais hmoob nad nej tsis paub los.

Cov 18 xeem no ces ua li Uncle Tseem Yeej hais:

Tu ntsuag QAIB ces tau Ncej puab tus tub ntsuag ces tau yeeb ncuab ces
yog VP ntag. Chim no saib VP laus lawm ces txawm xav txeeb. Yus yuav
ua lub tshiab, teb chaw dav li dav yus kuj mus ua yus ib lub lwm qhov
chaw.......ua cas pheej yuav txeeb luag thaj chaw xwb maj.

Peb cov sab nraum ces kav tsij ntxuav taw nce tsag siab-b saib xwb.

Taumdub

Aug 26, 2010, 8:27:00 PM8/26/10

Phwvnyawm,

Kuv saib koj txawj saib yaig diam. Yog li koj sim pab twv saib VP yuav
tuaj leej twg?

-Ceeb Lis tuaj Hmoob 18 xeem.
-Txam Vaj tuaj Hmoob tsiab 30.

Koj sim twv saib VP yuav tuaj Ceeb Lis los tuaj Txam Vaj? Kam no peb
cov nyob ob cag kuj sib tso nyiaj saib? Kuv tuaj Txam koj tuaj Ceeb
koj puas kam?

Born2beMhong

Aug 27, 2010, 11:01:04 AM8/27/10
unko TseemYeej,

kuv yeej yog tus nyob deb mas thiab tsi xav pub kuv me npawg Vimhlub
thiab me Unko sibdos hauv SCH no es thiaj li tham me me li ntawd kom
neb hos txav deb zog--txhob muab neb ob tug kub los sibchob xwb.

kuv yeej paub zoo tias, kuv nyuag tijlaug Wahoua thiab George nkawv
ces yog cov nyuav ua tham lus lawm ces twb tsi coj cai li kuv me unko
Tseemyeej li ned. tos nkawv muab ua pob tsag deb npaum li no lawm
tiag os. tabsi, tej neeg hais lus li nkawv hais no xwb, yuav ua li
cas muaj neeg poog taus...kuv nyob deb ua luaj li no xwb, kuv twb
qaugzog rau nkawv tej thaum ned. koj puas paub, kuv twb muab nyuag
tijlaug Wahoua, Goerge thiab kuv me unko Gary Yia lawv xyua sab kiag
ib zaug....lwm tus me tsi nco qab kuv zoo...tabsi kuv me unko Gary Yia
tseem nco ntsoov tias...puas yog tus ua muab pab ua sab kiag hauv peb
group naj no hod....LOLz!

yog li ntawd, kuv tsua cheem kuv me unko Tseemyeej thiab me npawg
Vimhlub kom txhob ua pas ncho tawm lug hauv SCH no xwb. dhau li
ntawd, cov nram Fresno xwb ces hais li kuv hais xwb maj...hmoob twb
tsi tau tau teev tau ib tug Law los txoj cai nyob qhov twg kom ua ib
hnub rau haiv hmoob lub New Year no xwb. yog yus yog txiv neeg yawg
tiag tiag ces why not do it 2 New Years. li xwb tiag, tsi yog li es
tseem yuav mus sibtxeeb tej yam miv miv li no es puas rov txajmuag rau
yus tias...yus yog txivneej yawg los tsi yog no naj.

TX,

kuv yeej nkagsiab koj cov lus zoo--vim yog Busini thiab profit rau
every one's own pockets xwb. li no, kuv thiaj li kom ua kiag 2 lub
new years hauv Fresno aws...es txhob mus sibtxeeb li no--rov ua rau
yus cov neeg paubtab no txajmuag thiab ruavplhus dhau hwv lawm aws.
yog Goerge Vue lawv qhabnab ua tsi tau 30 ces tsum kiag xwb, yog ua
tau ces ua kiag ib lub sib kheem xwb tiag--what is what capitalism is
for...my fellow brothers.

Hmong213,

yog os, vim tej neej no twb tsi yog txivneej yawg--yus yov ua los twb
ua tsi tau yus thiaj li mus hais txog VP maj. yog yus noog kiag es
luag kam tso ces cias li ua mus, noog zoo zoo yog luag tsi kam tso ces
yus npaj kiag yus ib lub 30 rau hmoob xwb. niaj hnub niam no, hmoob
tsi muaj Law, tsi muaj ib txoj cai ua niag ntiag tau hmoob kom nyoo
kiag los nkag kuaj kiag. yog li ntawd, peb twb ntse ua luaj li no
lawm tseem mus sibdig ua dabtsi...yog yus ua tsi tau ces mus pw zoo
zoo lawm xwb tsi tham li lawm ntag hod. yog yus ua tau ces ua kiag
mus xwb tsi tham txog dabtsi li lawm thiab hod.

yog tej nyuag hmong 30 no xwb tseem mus sibtxeeb li no thiab--ua tau
txajmuag tias yus tseem yog cov coj noj coj ua thiab yog leader thiab
no mas...tag li no lawm xwb laud, peb tej zoo lajlim tswv8 thiab tswv9
os.

Born

tseemyeej

Aug 27, 2010, 11:58:01 AM8/27/10
Taumdub,

On Aug 26, 5:27 pm, Taumdub <taum...@yahoo.com> wrote:
> Kuv saib koj txawj saib yaig diam. Yog li koj sim pab twv saib VP yuav
> tuaj leej twg?

Kuv tsis yog saub phwvnyawm, tabsis, raws li kuv saib xyab pom mas;
tsis muaj tha thaub Ceeb yuav yeej thaub Txam li, vim thaum mus xee
contract lub fairground ntawd, yog yawm Vaaj thiab yawm Vaj yog 2 tug
mus xee nav. Nej tsis paub xwb, meb tem yawm Vaaj thiab yawm Vaj los
twb tseem sib txeeb yam ntsiagto, li cov mauv vim Suav uas lam luag
ntxhi zaum ib lub rooj noj mov xwb, tabsis, 4 txhais kotawv mas sib
tuam cuag cas nav. Yog li no mas, txog txij yawm Lis yuav tau los zaum
noj mas yuav tsum yog yawm Vaaj thib noj uantej tso ov.

Thaum kawg ntshe yawm Lis yuav nkag mus nrog yawm Faj, yawm Yaj, yawm
Lauj, yawm Vwj thiab yawm Thoj lawv nyob ib group lauj. Too bad, yawm
Lis twb tsis tau yaim ib plaig li las sav. Xav mus xav los, pab
khauvxwm tej dagzog thiab nyiajtxiag uas tau pab-b tejnom tejtswv es
thaum kawg yus hov plag me li no lauj yom? Hahaha...

TseemYeej.