PROJEKTPROPONOJ

VOGELS...@dcfged.das.net

Projektproponoj por IKEF

Mi estas nova ^cu IKEF-ano ^cu esperantisto. Tamen mi proponas la jenajn
projektojn al la legantaro de la reto. Se vi jam laboras pri iu ajn de tiuj
projektoj bonvolu diri al mi.

Projekto unu:
Mi firme kredas ke ni nur povos plifortigi nian lingvon se iuj personoj au firmaoj
povas ^spari monon kun gi.
Tial ciuj kunlaborantoj evoluigu skizo de tipaj firmaoj kiuj povus ^spari monon kun
Esperanto. Parto du de la Projekto estus trovi tiujn firmaojn kaj parto tri estus
konvinki tiujn firmaojn uzi Esperanton.

Projekto du:
En Germanujo ekzistas ligo de impostpagantoj. (germana: "BdST - Bund der
Steuerzahler"). Ni devus prikalkuli la tradukkostoj kiuj ekestas en la EK au ^ce UN
kaj demandi tiu ligo pri kunlaboro. Eble ankau en negermanaj landoj ekzistas ligo
de impostpagantoj. Se jes, bonvolu diri al mi.

Mi volonte komencos tiuj projektoj au kunlaboros en iu projekto.

Volker Hank, Lindenstrasse 2, D-W-6425 Lautertal-Hoergenau, Germanujo
Internet: vogels...@dcfged.das.net
Compuserve: 100021,3033
GeoNet: geod:vogelsberger