Kiel mi povas tajpi Ŭ en usona klavaro?

Gilberto F da Silva

Jul 24, 2021, 11:05:25 AMJul 24

Saluton!

Nun mia komputilo havas usionan klavaron. NaŬ mi ne scias kiel tajpi Ŭ

novatago

Jul 24, 2021, 12:14:48 PMJul 24
Saluton! Oni vi bezonas pli informon por povi helpi vin. Diru la
operaciumon, kiun havas via komputilo, ĉu Vindozo? ĉu linukso?

Ĝis la revido. Novatago.
http://novatagejo.home.blog

Gilberto F da Silva

Jul 24, 2021, 11:28:44 PMJul 24
novatago wrote:
> Saluton! Oni vi bezonas pli informon por povi helpi vin. Diru la
> operaciumon, kiun havas via komputilo, ĉu Vindozo? ĉu linukso?

Estas uzata de mi Linukso
plej precize Slackware.

novatago

Jul 25, 2021, 6:10:43 AMJul 25
El 25/7/21 a las 5:26, Gilberto F da Silva escribió:
Provu ĉi tion: premu AltGr + Majuskla klavo + 9 poste premu u-klavon.

La majuskla klavo, kiun vi devas premi, estas tiu, kiu estas tuj super
kontroloklavo (Ctrl).

Gilberto F da Silva

Jul 25, 2021, 10:02:03 AMJul 25
ŭŬ