Google Grupper har inte längre stöd för nya Usenet-inlägg eller -prenumerationer. Historiskt innehåll förblir synligt.

Kiel mi povas tajpi Ŭ en usona klavaro?

18 visningar
Hoppa till det första olästa meddelandet

Gilberto F da Silva

oläst,
24 juli 2021 11:05:252021-07-24
till

Saluton!

Nun mia komputilo havas usionan klavaron. NaŬ mi ne scias kiel tajpi Ŭ

novatago

oläst,
24 juli 2021 12:14:482021-07-24
till
Saluton! Oni vi bezonas pli informon por povi helpi vin. Diru la
operaciumon, kiun havas via komputilo, ĉu Vindozo? ĉu linukso?

Ĝis la revido. Novatago.
http://novatagejo.home.blog

El 24/7/21 a las 17:03, Gilberto F da Silva escribió:

Gilberto F da Silva

oläst,
24 juli 2021 23:28:442021-07-24
till
novatago wrote:
> Saluton! Oni vi bezonas pli informon por povi helpi vin. Diru la
> operaciumon, kiun havas via komputilo, ĉu Vindozo? ĉu linukso?

Estas uzata de mi Linukso
plej precize Slackware.

novatago

oläst,
25 juli 2021 06:10:432021-07-25
till
El 25/7/21 a las 5:26, Gilberto F da Silva escribió:
Provu ĉi tion: premu AltGr + Majuskla klavo + 9 poste premu u-klavon.

La majuskla klavo, kiun vi devas premi, estas tiu, kiu estas tuj super
kontroloklavo (Ctrl).

Gilberto F da Silva

oläst,
25 juli 2021 10:02:032021-07-25