Zeo sub la maro

Eugen Fabian

May 13, 2010, 3:34:49 PM5/13/10
La plej okcidenta parto de duoninsulo Krimeo - duoninsulo Tarhankut - estas
unika loko de belegaj golfetoj, kie la fundo estas travidebla je 12 metroj.
Tie estas subakva muzeo. Komence de la "rekonstrua periodo" en Sovetunio oni
ofte forĵetadis bustojn de bolŝevikoj. Subakvistoj aranĝis tie en la maro
"aleon de bolŝevikoj", poste aleon de eminentaj personoj kaj rezulte aperis
unika subakva muzeo.

En la jaro 2008 ĝuste apud tiu loko okazis ukrainia-rusia E-renkontiĝo IET-1
(Internaciaj Esperantaj Tagnoktoj), kiun partoprenis ĉ. 180 esperantistoj.
Dum la renkontiĝo la partoprenantoj solene inaŭguris Esperanto-Aleon, en kiu
la unuaj bustoj estis tiu de Zamenhof kaj fama blinda esperantisto,
vojaĝanto, verkisto Vasilij Eroŝenko. La 20-kilogramajn 45-centimetrajn
bustojn kreis konata skulptisto Sergej Fjodorov.

Ĉi-jare komence de julio en la sama loko okazos IET-2, dum kiu en la
Esperanto-aleo aperos tria busto - de fama Esperanto-pioniro, svedo Valdemar
Langlet: unua E-vojaĝanto, unua prezidanto de Sveda E-Federacio, redaktoro
de la dua E-gazeto "Lingvo Internacia", fondinto de dua en la mondo E-klubo
kaj... unua internacia esperantista geedziĝo. Ne preterlasu eblecon
partopreni IET-2. Pliaj informojn dezirantoj povas trovi ĉe
http://esperanto.net/iet2010/
Ĝis relego en Junio!

Amike, Eugenio

Dario Rodriguez

May 13, 2010, 3:53:23 PM5/13/10
Kara Eugenio: Ĝuste pri tio temis la alvoko de Renato Corsetti al svedaj
legantoj, kiujn mi transskribis ĉi tie.

Kvankam neniu svedo respondis, eble oni transdonis la mesaĝon
al Sveda E-Federacio, ĉar la organizantoj dezirus cxeeston de sveda
esperantisto..

Okazas ke mi ne sukcesis trovi la retadreson de tiu asocio. Ĉu iu ĝin konas?
En ĝia retpaĝo aperas neniu retadreso.

Eugenio, ĉu via frazo "Ĝis relego en Junio!" signifas ke vi libertempos ĝis
venonta monato?

Se estas tiel, mi deziras al vi tre feliĉan libertempadon.

Dario

Eugen Fabian

May 13, 2010, 10:03:27 PM5/13/10
Il 13/05/2010 21.53, Dario Rodriguez ha scritto:
> [...]
> En ĝia retpaĝo aperas neniu retadreso.
>
> Eugenio, ĉu via frazo "Ĝis relego en Junio!" signifas ke vi libertempos ĝis

Jes.

> Se estas tiel, mi deziras al vi tre feliĉan libertempadon.

Dankon Dario!

> Dario

Amike, Eugenio