IRC

sloo...@nats.uia.ac.be

Karaj samretanoj,

Kiuj volas babili per IRC kun mi kaj aliaj samretanoj? Kaj kiu horo
plej placxas al vi?

Kore,

Wim Slootmans
sloo...@phs.uia.ac.be (gxis 1/1/93)
sloo...@nats.uia.ac.be (poste)

Denis/Tesser Morris Moskowitz

In article <920407155...@nats.uia.ac.be> sloo...@NATS.UIA.AC.BE writes:

>Karaj samretanoj,
>
>Kiuj volas babili per IRC kun mi kaj aliaj samretanoj? Kaj kiu horo
>plej placxas al vi?

Jen ideo... kiam ajn vi uzas IRC-on, kunigxu al la kanalo #Esperanto.
Se gxi ne jam ekzistas, kreu gxin. Vi povas iri al aliaj kanaloj, sed
rigardu #Esperanto. Ni povas vidi nin tiel, aux instrui scivolajn
ne-esperantistojn.

Bona ideo, cxu ne?

--
Denis/Tesser M Moskowitz Jen ferocxa malbona kuniklo; rigardu liajn
dmos...@jarthur.claremont.edu sovagxajn vangharojn, kaj liajn ungojn kaj

Michael Pongs

> Subject: IRC
> Date: Tue, 07 Apr 92 17:57:22 +0200
> From: sloo...@nats.uia.ac.be

> Kiuj volas babili per IRC kun mi kaj aliaj samretanoj? Kaj kiu horo
> plej placxas al vi?

Kio estas IRC ????
^^^

Michael Pongs | |
Institut fur Eisenhuettenkunde der RWTH Aachen | |
Intzestrasse 1 | |
D-W-5100 Aachen | |
Deutschland / Germanio / Germany | |
Tel.: +49-241-805819 | Privat:+49-2166-57801 | |
<Mic...@regie.iehk.rwth-aachen.de> | |