Chu jam estas tempo deklari chi tiun grupon mortinta?

Esko Puumerkki

Saluton, ĉiuj fidelaj anoj de soc.culture.esperanto!

Mi revenis ĉi tien por iomete observi la okazaĵojn. La rezulto estis
konsterna. Jam nur pri seksumado estas la mesaĝoj. Kaj mi plu iel
memoras aktivan, interesan usenet-grupon de antaŭ tridek jaroj kaj
longe post tio.

Ĉu jam estas tempo deklari, ke soc.culture.esperanto mortis?

Esko

Aksel' Voino

Estus domaĝe, mi ĵus aliĝis al ĉi tiu grupo!

Gerald

Le 28 juin 2021 à 15:22, Esko Puumerkki a écrit :

> Ĉu jam estas tempo deklari, ke soc.culture.esperanto mortis?

Kion *vi* mem faris por malebligi ĝin ? Kiun temon de diskuto vi *iam*
proponis ?

Ŝajnas, ke la spam-problemo nun estas solvita (mi ne scias kial aŭ
kiel...).

La usenet-ilo estas ambaŭ originala, kaj probable povus provoki
eksplodon, kiam ĝia politika naturo estos finfine komprenata de la plej
junaj. Ni paciencu !

--
Gerald