12 auxgusto 2005 * Esperanto Koresponda Servo * Listo de respondintoj *

Enrike

Listo de esperantistoj, sercxantaj esperantistajn korespondantojn.
12 auxgusto 2005. Distribuata monate. Informoj cxe la fino.

******

NOTU: Se vi sendas ret-posxton al mi, NEPRE metu
"EKS" aux iun esperantan vorton cxe la temlinio.
Mi ricevas multege da rubajxo kaj mi forjxetas la
nekonatajn mesagxojn.

Bonvolu ne sendi aldonajxojn (dosierojn),
mi ne malfermos ilin.

******

Por partopreni en la septembra listo, bonvolu sendi
vian korespondpeton antaux la 5a de septembro 2005.

Ret-pagxoj de EKS:

http://members.aol.com/enrike/ekspeto.htm

=== Auxdu Esperanton ===

http://www.live365.com/stations/radio_nesto

http://radioarkivo.org/

=== Miaj Pagxoj ===

89a UK, Universala Kongreso en Pekino, Cxinio
24 - 31 julio 2004

http://www.geocities.com/eeo8k/uk89

Por akiri parolantan fluecon:

http://eeo.8k.com/lern05.htm

Pasxoj por lerni kaj uzi Esperanton

http://eeo.8k.com/lern.htm

Boris Kolker prezentis sian libron:
"Vojagxo al Esperanto-Lando" mia pagxo:

http://albeo.tripod.com/Okemo/Okem45.htm

La plej bona foto galerio de L. L. Zamenhof en la reto:

http://eeo.8k.com/Zamenhof/ZamenFot.htm

Esperanta pagxo de Enrique:
(esperante, hispane, angle, france)
Eeo.8k.com (http://eeo.8k.com)

Gxi estas dedicxita al hispane-, france-, kaj angle
-parolantoj, kiuj volas scii pri Esperanto kaj volas
lerni kaj praktiki Esperanton.
Bonvolu doni la adreson al viaj amikoj kaj konatoj.

La pagxo enhavas 2 "diskedojn" por lerni
Esperanton, unu por hispan-parolantoj, alia por
angla-parolantoj. Ambaux diskedoj havas legajxojn
per Esperanto kiuj tauxgas por praktikado de
Esperanto ankaux por parolantoj de aliaj ingvoj.

Se vi estas komencanto, elsxutu la diskedon por
plia studado. Kopiu kelkajn diskedojn, por
disdoni al viaj amikoj por ke ili lernu Esperanton.

============ Listo komencigxas ============

******* Atentu:

Por malhelpi auxtomatan spamadon, ni
metis "spacon $ spacon" anstataux la " @ "
en cxiu adreso. Bonvolu kopii la adreson kaj
sxangxi " $ " al "@" por sendi mesagxon.

******

Solange Kido
Rio de Janeiro, Brazilo.

Ret-adreso: solangekido $ bol.com.br
Ret-adreso: solangemaster $ bol.com.br

Mi estas 24 jara virino. Mi studas Biologio.

******

Sro Moisés Saul Sucami
Igreja Evangélica de Angola
Região Eclesiástica de Luanda
Paroquia Nova Jerusalém
C. P 457 Luanda, Angola

Mi estas 24 jara, studento.

Mi deziras korespondi kun la tuta Mondo pri diversaj temoj.

******

Mato Spekuljak
Ostarijska 8,
HR-10000 Zagreb,
Kroatio - Croatia

Ret-adreso: mato.spekuljak $ post.t-com.hr

Ret-pagxo: http://free-zg.t-com.hr/uu-hr/matoes.htm

Mi estas 52 jara universitatedukita eksinstruisto pri la rusa
lingvo kaj literaturo. Nun mi estas emerita. Volonte mi
korespondus kun unitarianoj kaj universalistoj dise la
mondo regantaj per Esperanto.

Eblas same retposxta kiel paperposxta korespondado.

******

Elaine Basqueroto
Av. Afrisio de Senna Vaz, 631 Apto 402 Bloco 2
Serraria , São José, Santa Catarina
CEP 88115-550
Brazilo

Ret-adreso: elainebasqueroto $ pop.com.br

Mi estas 24 jara frauxlino, komencanto.

Interesoj: muziko, kulturo, literaturo.

******

Jesús SAIZ DE OMENACA TIJERO
Urb. Universidad Nº 24
29110 Soto de la Marina
Cantabria
Hispanio

Mi estas 19 jara viro, komencanto. Mi studas en
universitato pri ingxeniero.

Mi volas intersxangxi pensojn, kulturojn, sciojn...
Mi kolektas monerojn kaj monbiletojn de aliaj landoj.

Mi sxatas sanon kulturojn sportoj... kaj sercxas
gesamideanoj por korespondi per paper-posxto.

Via agxo ne gravas, nek via sekso aux kulturo.

Mi deziras paper-korespondi cxar mi ne havas
ret-konekton.

Soto de la Marina estas tre malgranda urbeto proksime
de Santander (konata pro turismo) en norda regiono
de mia lando.

******

Kevin GALLAGHER
New Jersey, Usono.

Ret-adreso: k_gallagh $ yahoo.com

Mi estas 16 jara frauxlo, komencanto.

Interesoj: novajxoj kaj politiko.

Mi ne plendos, se oni korespondas pri iu ajn temo.
Mi preferas korespondi kun pli agxaj homoj.

New Jersey estas proksime al Novjorko urbo.

===== Komencigxas la antauxa listo (8 julio 2005) ====

Abel BUSTOS
San Pedro, Jujuy, Argentino.

Ret-adreso: abelbustos $ hotmail.com

Mi estas 44 jara viro, mez-nivela esperantisto.
Mi estas profesoro de teatro, skribisto kaj muzikisto.

Interesoj: literaturo, muziko (tango), teatro,
Bahai Movado.

Mi sxatus havi kontakton kun homoj el Japanio,
aux aliaj lokoj de Azio.

San Pedro estas urbeto en la nordo de Argentino.

******

Stephanie JONES
Cary, Nord Karolino, Usono.

Ret-adreso: stephanie.r.jones $ gmail.com

Mi estas 19 jara virino, komencanto.
Mi estas studentino de kemio en Norda Karolino.

Interesoj: libroj (precipe scienc-fikcio kaj literaturo),
kosma spaco, glaciajxoj, pentrajxoj, vojagxi.

Mi volas korespondi kun geesperantistoj kun bizaraj
interesoj. Agxo ne gravas.

******

Vala Karel,
Cajkovskeho 14 a ,
78701 Sumperk,
Cxehxio

Ret-adreso: valakarel $ hotmail.com
Ret-adreso: valakarel $ centrum.cz

Mi estas viro 64 jara, pensiulo. Esperanton mi uzas
jam de 50 jarojn. Mi ankoraux laboras en teatro kiel
fajrogardisto.

Mi sxatas bicikladi en naturo, mi sxatas vojagxadon,
fotografadon, arton, muzikon, mi kolektas bildkartojn,
teosaketetojn, sukersaketetojn.

Interesas al mi scii novajxojn, kutimojn de cxiuj landoj.

Sxumperk estas malgranda urbo de norda Moravio
kun 35000 logxantoj.

Mi povas skribi retposxte aux paperposxte.

******

Francisko Horacxek
Brno, Cxehxio.

Ret-adreso: frantisek.horacek $ volny.cz

Mi estas viro 52 jara. Mi estas edukisto en
handikapulejo por junularo.

Mi deziras korespondi pri cxiutaga vivo.

******

Nina Golikova,
ul. Trudovije Rezervi 11-14,
183025 Murmansk, Rusio

Mi estas 60 jara, longtempa esperantistino.

Mi dezirus korespondantojn el Brazilo, Israelo,
Irano, Irako, Sirio, Egiptio, Cxinio, Mongolio,
Cxilio, Hindio, Arabio Sauda, (Mekko kaj Medino).

Interesoj: religioj, historio de la landoj, intersxangxo
de bildkartoj. Mi tre amas bestojn, precipe katojn.

Murmansk estas la plej granda urbo trans la norda
cirklo polusa kun preskaux 400000 logxantoj norde
de Rusio, proksime al Norda Norvegio.

===== Komencigxas la antauxa listo (10 junio 2005) ====

Sky ROVERSI-DEAL
P. O. Box 723
Kilauea, HI 96754
Usono

Ret-adreso: alwaysbringyourtowel $ gmail.com

Mi estas 21 jara frauxlo, kiu logxas sur la tropika insulo
de Kauai en la insularo de Hawaii (la usona sxtato).
Estas tre izole, do mi ofte vojagxas (ofte al lokoj kiuj
estas pli malvarmaj!)

Mi estas studento, muzikisto amatora, kaj guvernisto
por latina, muziko, kaj historio. Mi estas eble mez-nivela
esperante.

Interesoj: muzikoj de la mondo, lingvistiko, historio,
naturo, literaturo.

Mi volas ekzerci pere de korespondoj kun aliaj junaj
homoj de la mondo.

******

Vjacxeslav Vasiljev
p/k 31,
u.Lugansk, UA-91005,
Ukrainio

Ret-adreso: anelav $ ua.fm

Mi estas 49 jara ingxeniero.

Mi sercxas esperantistojn-filatelistojn por reciproka
intersxangxo per posxtmarkoj; ankaux se iu ajn
interesigxas de tiuj, emisiitaj (-otaj) de nuntempa
Ukrainio aux de eksa Sovetunio.

******

Max CLAUDE
317 Chemin du Castellas
84200 - Carpentras
Francio

Ret-adreso: maks $ max-claude.com

Ret-pagxo: http://max-claude.com/esperanto

Mi estas 61 jaroj, edzigxitanto, emerito, logxauxtisto.
(Eta VW).

Interesoj : Krei logxauxtisto-klubon por intersxangxi
adresojn de parkejoj. Koni kaj akcepti Euxropajn
logxautiston. Viziti Euxropajn landojn per logxauxto.

Carpentras estas apud Avignon.

******

Fátima JIMÉNEZ GARCÍA
C/Árbol Nº7 1ºB
C.P: 29400
Ronda (Málaga)
Hispanio

Ret-adreso: cartas_esperantas $ yahoo.es

Mi estas 22-jara, frauxlino, komencanto.

Mia profesia fako estas infangxardena instruado,
sed aktuale mi studas pri Sociologio (mi volas esti
estontece antropologistino)

Mi sxatas lerni plurajn lingvojn (ekzemple mi studas
memlernante la japanan) kaj koni fremdajn kulturojn
per siaj civitanoj, tial mi volus korespondi kun
gesamideanoj. Agxo ne gravas.

Mi kolektas bildkartojn kaj ankaux dezirus intersxangxi.

Interesoj: skribadon, legadon, kino, muziko (ludi kaj
auxskulti gxin), pentrado per oleofarbo, sxako, historio.

Mi logxas en Rondio (Malago), malgranda kaj malnovega
urbeto trovigxas en la plej suda regiono de Hispanio,
kiu nomigxas Andaluzion.

******

Armais NAZINIAN,
Nevelskaia 57 / 140,
BY-211400, Polotsk
Belorusio.

Ret-adreso: armais $ bk.ru

Mi estas armeno, 55-jara, edzigxinta, kaj volas trovi
armenojn, logxantaj en Okcidenta Europo, unuavice
en Italio, Francio, Hispanio, Germanio, Austrio.

Ankaux mi volas trovi laboron (prefere en agrikulturo)
en unu el cxi tiuj landoj.

Interesoj: bone eduki miajn infanojn.

Polotsk situas en nordo de Belorusio.

******

Facundo CARABAJAL
San Pedro, Jujuy, Argentino.

Ret-adreso: elenigmadelmundo $ hotmail.com

Mi estas 17 jara frauxlo, progresanto.

Mi sxatas kulturojn tra la mondo, scienc-fikcion,
komputilojn, esperanton kaj klasikan muzikon.

Mia urbeto estas trankvila, malgranda kaj
amuza loko, en la nordo de Argentino.

Mi sxatus korespondi kun geesperantistoj el la
tuta mondo. Religio, sekso kaj agxo ne gravas.

===== Komencigxas la antauxa listo (13 majo 2005) ====

Cesar Dorneles Soares
Porto Alegre, Rio Grande do Sul, Brazilo.

Ret-adreso: cdornelessoares $ yahoo.com.br

Mi estas viro, 50-jara.

Interesoj: kulturo, vojagxoj, Esperanto, spiritualismo.

Porto Alegre, estas cxe la Atlantika maro,
en la ekstrema sudo de Brazilo.

******

Francesco GAETA
Peypin, Francio.

Ret-adreso: fra.gaeta $ cegetel.net
Bonvolu meti la vorton "floreto" en la temlinio.

Mi estas bonfarta 75 jarulo, esperantisto de 10 jaroj.

Interesoj: arto, klasika muziko, skribado, amikeco.

Mi sxatus korespondi kun ajnagxa homo.
Mi povas konsili/helpi gekomencantojn.

******

Devcxo
Austin, TX, Usono.

Ret-adreso: plumo.amiko.devan $ recursor.net

Mi estas 12 jara knabo, komencanto.

Mi deziras korespondi kun samagxaj geknaboj.

Interesoj: bestoj, surgrimpado, muziko, mangxajxoj,
RPG ludoj.

******

Grupo de lernantoj, 10-13 jaraj
Radek Sienicki, instruisto
Szkola Podstawowa
w Bialych - Szczepanowicach
PL 07-325 Boguty
Pollando

Ret-adreso: drks $ op.pl

Mi estas pola 35 jara instruisto kaj direktoro
en la vilagxa lernejo en Biale - Szczepanowice.
Mi instruas Esperanton al lernantojn 10 - 13 jaraj.

Ili sxatos intersxangxi bildkartojn, posxtmarkojn,
fotojn.

******

Victor ANNERGÅRD
Renvägen 3c
s-458 31
Sweden

ret-adreso: virre.annergard $ gmail.com

Mi estas viro, 23 jara, komencanto.

Interesoj: libroj, skribi, programi, politiko,
muziko, radio.

Mi logxas en Färgelanda regiono, norde de
Gotenborgo.

******

Taylor FRANCIS
PO Box 216
Morrilton, AR 72110
Usono

Ret-adreso: ka5nom $ netscape.net

Mi estas 34 jara edzigxinta viro, komencanto.

Interesoj: piedvagi, tendumi, komputiloj, amatora radio.

Mi sercxas amikojn el Euxropo, kaj Rusio.

Morrilton estas urbeto en la mezo de Arkansio,
100km nordokcidente de Little Rock.

******

Mraihy Zohra
Le Watteau
3 place Watteau
Appt 827 2ème étage
sonnette n°10
30900 Nîmes, Francio
06.16.46.64.52

Mi estas Zohra. Mi logxas en Nîmes je 60 kilometroj
de Montpeliero, mi sercxas korespondantojn por
miaj gelernantoj. Ili estas 10 jaraj. La lernejo ne
havas interreton, bonvolu korespondi paper-posxte.

===== Komencigxas la antauxa listo (11 aprilo 2005) ====

Louis MBELLA
B.P. 911 Edea
Kamerunio, Afriko

Ret-adreso: pmbellals $ yahoo.fr

Mi estas 34 jara studento pri Sacerdoto.

Interesoj: religio, ekumenismo, historio, sporto, kulturo,
muziko, paco.

******

Johannes Reschl
Markhofgasse 2a/22
1030 Vieno
Auxstrio

Ret-adreso: mcraven $ gmx.net

Mi estas 23 jara junulo. Mi laboras por filmo kompanio
kaj estas tre interesita pri aliaj kulturoj.

Interesoj: filmoj, legi, muziko, pentri, promeni,
vojagxi, eliri kun geamikoj, danci.

Korespondu paper-posxte aux ret-posxte.

======================================

****** E K S ******

Aliaj korespondservoj kaj babilejoj:

Por babili kun aliaj esperantistoj.

ICQ listo Esperanto:
495 gesamideanoj el 54 landoj (24 auxg 2002)

http://esperanto.digiweb.com.br/icq/icqlisto.htm

******

Por vocxe-babili kun aliaj esperantistoj per "PalTalk".

http://PalTalk.com

Post la instalado, iru al "Groups" (grupoj)
Poste elektu:
By Language / Nationality / Other (lingvo, gento, alia)
Esperanto Internacia

http://www.esperantointernacia.com/

******

Koresponda Servo de Edukado.net (ekde novembro 2003)

http://www.edukado.net/korespondado.jsp

******

Koresponda Servo Mondskala
BP 6
55000 Longeville en Barrois
FRANCIO

******

Koresponda servo,
China Esperanto-Ligo,
Baiwan Zhuang Lu 24 Hao,
Fucheng Men Wai,
Beijing,
Chinio, CN-100037.

******

http://reto.cn/esperanto/verdaret.htm

******

Korespondu kun 300 Koreaj studentoj de 3
universitatoj:

www.esperanto.co.kr iru al "Libera Skribo"

Via korespondado donos motivon kaj kuragxon al
jxusbakitaj koreaj gejunuloj.

Docento Lee Jung-kee estas
Ret-adreso: esperant $ unitel.co.kr

******

EVENTOJ http://www.eventoj.hu/

RET-INFO Retposxta Esperanto-novajxservo
http://www.eventoj.hu/ret-info.htm

Scienc-Teknika Esperanto-Biblioteko, STEB
http://www.eventoj.hu/steb/index.htm

Plena kalendaro de cxiuj Esperanto-arangxoj
http://www.eventoj.hu/kalendar.htm

Laszlo Szilvasi
ret-info $ esperanto.org eventoj $ esperanto.org

****** RetoKlubo ******

Cxu vi scias ke ekzistas RetoKlubo por infanoj kiuj lernas
esperanton kaj volas korespondi per la reto kun aliaj infanoj?
Ili sxatus havi pli da anoj en la klubo - eble vi konas infanojn
kiuj sxatus aligxi.
La retadreso estas jene:

http://www.geocities.com/EnchantedForest/2755/gastklub.html

****** E K S ******

EKS afisxos la novan liston en soc.culture.esperanto
la duan vendredon de cxiu monato, kaj du aux trifojoj monate
en la pagxo
http://members.aol.com/enrike/ekspeto.htm

Jen sube la informoj, kiujn vi sendu al mi. Se vi volas ellasi
kelkajn, faru tion, sed nepre metu vian nomon, la nomon de
via urbo kaj lando, kaj la provincon aux sxtaton se necese.
Por paper-posxto metu vian tutan adreson.
Bonvolu uzi la "x" sistemon (cx gx hx jx sx ux).
Skribu Esperante.

nomo (familia nomo majuskle)
personaj informoj, agxo, sekso, Esperanto-kapablo, interesoj
adreso (ret-posxte kaj/aux paper-posxte - vi povas indiki
preferon)
urb(et)o, sxtato, provinco, lando, proksimeco al konata urbo
aux loko.

---

Enrique ELLEMBERG,
kunordiganto de la Esperanto Koresponda Servo, EKS.
<enrike $ aol.com>
(NEPRE!! metu "EKS" sur la tem-linio [subject])

Mi logxas en Fremont, Kalifornio, Usono, 50 kilometrojn
sudoriente de San Francisko.

*** E K S *** fino ***