**** NHD News ***

Marko Njavro

----------
In article <7hsn5p$s8g$3...@bagan.srce.hr>, "Dejan Tomasevic"
<dejan.t...@os.tel.hr> wrote:

> Sta bi ti to znacilo 'Slavonci po karakteristikama', molim te mi pojasni.
>Kakve su to karakteristike?

Uhh, e pa sad, imam tetku Slavonku pa bolje da ne govorim o Slavoncima inace
ce se gadno naljutiti. Recimo da je Posavina gledajuci geografski dio
Slavonije. Cak je to bila i formalno dok je trajala banovina Hrvatska. Zasto
je netko iz Slavonskog Broda Slavonac, a netko tko je 100 metara preko mosta
nije Slavonac?

>Uuuu. Neki poznavatelj... Je'l ba, oklen's ti?

Pa dovoljno je pogledati neku mapu koja sadrzi granice Hercegovine. Nisam iz
Hercegovine.

>Eto ga opet. Kakvi su ti to 'Posavski Hercegovci' - a koji su pak VISE
>SLAVONCI? Po cemu vise? Po kapacitetu pluca, duzini falusa?

Vise geografski pojam.

>I, naravno, uci se da su Hercegovci u stvari Hrvati :(=,

A ako nisu Hrvati, sta su onda?

>da se Hrvatska
>proteze do Drine,

Jok.

>da je Franjo istinski demokrat i mnoge,

Pa ako vas to uce po hrvatskim skolama onda primjenjuju isti program i u
Hercegovini.

>mnoge druge
>Istine.

Npr?

>... A mozda mu je samo neki 'Ero' kupio firmu pa ju upropastio za par dana,
>tako da je, mozda, MG (ili bilo tko drugi) ostao na ulici.

A zasto bas Ero? Zar ne postoje uopce tajkuni Janjevci, Slavonci, Dalmatinci
etc?

>Mozda su silni
>novci koji su jednostavno nestali iz Hrvatske, glede cega je propalo
>cjelokupno gospodarstvo, zavrsili u dzepovima nekakvih 'Era'.

Sto se tice tog pitanja to zahtijeva ozbiljnu ekonomsku analizu. A ako ste
pak nezadovoljni onda ne napadajte Hrvate iz cijele jedne regije nego se
obratite HDZ-u koji nekim cudom ostaje na vlasti 9 godina sa glasovima
zagoraca, dalmatinaca, slavonaca itd.

>Mozda jos
>mnogo toga ne bi bilo cudno, jer su ti 'Ere' doista prislonili svoja usta
>blizu Izvora...

Tko zna? Ali sve sto sam do sada vidio je cijela hajka na Hrvate iz BiH zbog
cinjenice da je skutor Kutle propali tajkun i da je nekoliko duznosnika u
HDZ-u iz hercegovine. Iz nekoliko slucajeva vrsis ekstraolaciju i stvaras
animozitet koji projekciras na 250,000 ljudi.

Marko Njavro

----------
In article <7hqk71$f6e$1...@nnrp1.deja.com>, Mladen Gogala <mgo...@yahoo.com>
wrote:

> [...]

>b) Boricemo se za uspostavu Ujedinjene Hercegovine od Mure i
> Drave na sjeverozapadu pa do Dunava na istoku.

Zapadno do Buskog jezera, sjeverno do Konjica , istocno do Gackog. Samo
jedna trecina pripada Hrvatima.

>c) Glavni grad Ujedinjene Hercegovine ce biti Tomislav Grad,
> gdje ce stolovati Predsjednik. Tamo ce biti i Mauzolej,
> Oltar Domovine.

Ne moze. Tomislav Grad se nalazi u Bosni a ne u Hercegovini.

>d) Zbog prakticnih razloga i velikoga obilja ministarsko
> sefovskog materijala sjediste vlade i svih ministarstava
> (ili bar onih koja donose pristojne pare) biti ce u
> Sirokom Brijegu.

Zapravo jedan dobar dio duznosnika je iz sela Suice (kao i tvoj omiljeni
Pasalic) koje se zapravo nalazi u Bosni. Ostali su iz Rame, neki iz Sirokog
Brijega etc. Da li imas mozda neke statistike da mozes da dolazis do takvih
zakljucaka?

> [...]

Kako li samo lupas Gogala....Da ti nije 'koji "Ero" onako bratski pojebo
zenu pa sad lijecis komplekse i frustracije?

Ti si bolestan covjek.

Marko Njavro

----------
In article <7hr98v$s2u$1...@bagan.srce.hr>, "Hrvoje Grgiæ" <hgr...@fpz.hr>
wrote:

>Mladen Gogala <mgo...@yahoo.com> wrote in message

>Daytonski sporazum nikada nije ni postojao. To je trenutno primirje do
>nastavka borbe za slobodne svehrvatske prostore. Svi hrvati moraju zivjeti
>jednoj drzavi, a gdjegod nogom stupi Hrvat, to je bre, Hrvatska!

LOL Vidi ti bre kako se ovi Hrvati kurce!

>Zivjela Hercegovina!

Vidi vidi entuzijazma ali ipak ti ne bi preporucio da posjetis Konjic ili
Trebinje. Stovise bolje da uopce ne ides.

>Tamo cemo se poklanjati palim borcima, zrtvama fasisticke zapadne
alijanse,
>koja pobise tisuce zena, djece, staraca i Hrvatskih vojnika nakon casne
>predaje!

Negiras Bleiburg? Pa idiote jedan tamo su partizani klali sve Hrvatsko
odreda, tj nisu gledali jesi li domobran iz Mostara ili iz Zagreba.

>O, prokleta fasisticka alijanso! Necemo zaboraviti nase ljude koji su pali
>za Hercegovinu!

Hrvatska Vojska.

>A gdje drugdje?

Nah, Siroki je rupa.

>A tek nasa prekooceanska braca koja su izgradila velike nebodere, umjesto
>da ostadose sa nama u naljepsem kamenjarukugle zemaljske, umjesto da
uzivaju
>u ljetnom zvizdanu od +45, oni odose preko bare.
>Moramo ih integrirati u voljenu nasu Hercegovnu.

E jebiga, kad su UDBA-si haracili po hercegovini, totalno izolirali taj kraj
od investicija i doveli narod na rub propasti, ljudi su se velikim dijelom
pokupili i otisli da rade u inozemstvo. Dok tebi vjerovatno odgovara da
mislis da su Hercegovci kradljivci, vecina njih su to mukotrpno zaradili po
gradilistima, ili radeci ostale fizicke poslove po Europi i svijetu.

>Te sve jezike onih koji su sudjelovali u tragicnom pokolju nevinih
Hrvatskih
>civila nakon predaje kod austrijskog gradica Bleiburga!

Kani se Bleiburga i kriznog puta vec vise nevaspitani bivole. Ako vec moras
da se sprdas sa necim, nadji si drugi objekt zabave a ne mjesto gdje je
pobijeno cca 45,000 Hrvata, nasih striceva, djedova itd. To je osnovni odgoj
da se ne smije smijati nad zrtvama.

>ZA DOM! ZA DOM!

Slab ti je taj dom.

Dejan Tomasevic

Marko Njavro <nja...@ozemail.com.au> wrote in message

> [...]

Zasto
> je netko iz Slavonskog Broda Slavonac, a netko tko je 100 metara preko

Sto se mene osobno tice, ni oni iz Slavonskog Broda nisu Slavonci nego
Bosanci, a pogotovu nisu Slavonci oni preko. Radi se o posve drugacijem
mentalnom sklopu i posve drugacijim 'karakteristikama' Po toj tvojoj
('100-metara') logici, i Vojvodjani bi bili Slavonci, a bogami i Madjari.
Ako uzmemo onu drugu, 'povijesnu' logiku, svi koji zive s ove strane Drine
trebali bi biti Hrvati jer se do tamo nekada protezala NDH; Zagrepcani,
Varazdinci, i opcenito 'sjevernohrvati' su onda u stvari svi Slavonci jer se
u doba regnuum Slavoniae, Croatiae et Dalmatiae, Slavonija protezala preko
citave sjeverne i dijela srednje Hrvatske... Mislim, treba li dalje o toj
'logici'?

> Pa dovoljno je pogledati neku mapu koja sadrzi granice Hercegovine. Nisam
> [...]

Ne znam ja. Turci?
S obzirom kako se odnose prema vlastitom (?) narodu; nanovo bih se povodio
za onim: poturice su gori od Turaka...

> A zasto bas Ero? Zar ne postoje uopce tajkuni Janjevci, Slavonci,
Dalmatinci
> etc?

Ako bi ulazili u porijeklo i poslovne veze - I don't think so.

> [...]
> pak nezadovoljni onda ne napadajte Hrvate iz cijele jedne regije nego se
> obratite HDZ-u koji nekim cudom ostaje na vlasti 9 godina sa glasovima

Ekonomski ti odi analizirati na kamen. Kako podrucje na kojemu nista ne
uspjeva najednom, nakon rata, prosperira do zvijezda? Kako je onaj negdasnji
siroti hercegovacki krs postao bogom dano mjesto za poljoprivredne proizvode
koji se u Hrvatsku uvoze bez uvoza (carine) sto sustavno, vec deset godina,
unistava hrvatski agrar i gospodarstvo u cijelosti? Ako lova koja je iz
Hrvatske nestala, nije zavrsila u hercegovackom krsu, onda ne znam gdje bi
drugdje mogla zavrsiti! Kako to da 'rodijaci' rodijake mogu postavljati za
direktore, isisavati novce iz firmi, a Hrvat ne moze dobiti posao ni s
diplomom najzahtjevnijih fakulteta? Na to ti meni odgovori.
To nije izrezirao niti jedan domicilni Hrvat, osim samoga Tudjmana i jos
nekih koji ga okruzuju.
I, da - obratio bih se HDZ-u, ali koji NE ostaje na vlasti deset godina s
glasovima domicilnih Hrvata, nego upravo Hercegovaca (imali oni sjediste u
BiH, Kanadi, USA ili bilo gdje drugdje sasvim je svejedno).

> [...]
> HDZ-u iz hercegovine. Iz nekoliko slucajeva vrsis ekstraolaciju i stvaras
> animozitet koji projekciras na 250,000 ljudi.

Vrsim STA i... projeKTIRAM? (mozda si mislio na 'projiciras'?)
A o 'nekoliko slucajeva' i pozadini 'animoziteta' rekao sam vec u prethodnom
odlomku...

--
DeTom
o!o

Tomislav Autischer

Marko Njavro wrote:

> ----------

> Pa vidis, to je ipak samo tvoje misljenje.

Pa jel Bosanski Brod Bosna ili ne?

> se
>

> Eh ali si ga sad pretjerao. Da li se takodjer moze reci da postoji velika
> razlika izmedju onih za zapadne strane Drave i onih sa istocne strane Drave.
> BTW nisam ni rekao da su ovi iz Posavine zapravo Slavonci nego da su
> srodniji sa vama iz Slavonije nego sa Bosancima ili Hercegovcima.

Tu se slazem, samo nekakve granice moraju postojati. Vidis na prijemer Elsace
ili na njemackom Alsass: i Nijemci i Francuzi zive sa obje strane, sve je svuda
dvojezicno, sve stima a opet ne pada nikome na pamet da sad tu prekraja granice.

> :))
>
> nema ti pravih turaka po Hercegovini. Imas "poturice" i imas Hrvate i Srbe.
> Dakle ti ljudi koji zive po Hercegovini, lasvanskoj dolini, Posavini itd su
> Hrvati

> Tesko primjenljivo. I kako se tih 250,000 Hercegovaca odnose prema Hrvatima.
> Prije bih rekao da se radi o skupini tajkuna i nekih politicara nego o svim
> Hrvatima iz BiH kako sugeriras.

Opet se slazem, ali bas bode oci.

> [...]

> naravno da se "pokazu" u svom selu kupovali mercedese i AUDI-je etc. Dakle
> to je jedan dio objasnjenja. Drugi dio objasnjenja je da su se ljudi tokom
> rata tu obogatili sa ratnim profiterstvom jer je vecina stvari koja je
> ulazila u Bosnu morala da prodje kroz Hercegovinu. Tu su naplacivali poreze
> na "konvoje" recimo. Treci razlog je onaj koji si pomenuo dole. Posto je
> granica "meka" ljudi i Hercegovini uvoze stvari bez carine i onda ih
> preprodavaju po Hrvatskoj po daleko nizoj cijeni. Cetvrti razlog je opet sto
> se tice carina itd. radi se o famoznim shopping tours u Neum.

Sve to pomalo stoji, ali glavni razlog ostaje lova koju Hrvatska salje lopatama
i nedostatak ikakvih poreza i carina.

> proizvode
>

> Sa tim se slazem, kao sto sam napisao gore.

> Mozda na racunima u Svicarskoj, Luxemburgu ili Arubi. Valjda ce se to sve
> saznati sa dolaskom nove vlasti.

> Ovo i ja ne znam. Eto imam neke rodbine koja je iz Hercegovine a sad po
> Hrvatskoj i nema posla za njih. Vidis, nema tih famoznih "rodijaka". To je
> samo za neke sretnike i to potvrdjuje da sistem "veza" je i dalje rasiren po
> Hrvatskoj.

Je, samo onaj mali dio koji ima veze su 90% Hercegovci. Pa smo opet na istome.

> Te teorije o pobjedi HDZ-a *iskljucivo* zbog glasova dijaspore prodaji
> nekome drugome. Do sada im je to jamcilo 12 mjesta u Saboru koje po sebi
> nisu dovoljna za vlast da HDZ nema takvu dobru podrsku u svim dijelovima
> Hrvatske. Tih 12 mjesta do sada nisu ni bila "jezicak na vagi" u bliskim
> rezultatima izbora. I da tih mjesta za dijasporu nije bilo do sada bi i
> dalje HDZ uvjerljivo pobjedjivao. Ako trazis dezurne krivce za pobjede HDZ-a
> zadnjih 9 godina onda se obrati u Varazdin, Koprivnicu, Split itd itd. Ovdje
> u dijaspori ionako nitko ne glasa.

Tu se slazem. Najlakse je skidati odgovornost sa sebe i govoriti: "to ti tamo po
Australiji glasaju za HDZ". Pri tome svi zaboravljaju da Lika, Kordun, Banija,
debeli dio Slavonije, o Kninu da i ne pricam donose najvise glasova HDZ-u. A
posebno zanimljiv slucaj su penzioneri. Lose im je da nemoze gore, ali malo im
zamases crvenom krpom i fosili se odma useru "komunista" i glasaju za ovu bandu.

> Ekstrapolaciju. Otpalo je "p" kroz brzo tipkanje.

> E predjimo na engleski da se ne mucim sa ovim Hrvatskim :)

> prethodnom
>

> Nisi uopce objasnio zasto je potrebno da se napadajusvi Hrvati iz
> Hercegovine. Dolje vecina naroda zivi na rubu ekzistencije. Ona raskos sto
> vidis u fotoreportazama u Globusu itd je samo prividna (skin deep). To su
> kuce lokalnih mocnika i povratnika iz Njemacke. Obican narod jako tesko
> zivi. Dakle svoje probleme usmjeri prema onima koji su stvarno za to
> odgovorni a ne na cijelu regiju i na kolektivno optuzivanje naroda.

..T. Autischer.........
..HTBLVA Wien V........
..Abteilung für EDV....
..und Organisation.....

Tomislav Autischer

Marko Njavro wrote:

> ----------

> Sad se zove Srpski Brod :(
>
> Inace i je Bosna ali kao sto rekoh, Posavci su srodniji Slavoncima nego
> Bosancima i Hercegovcima.

Za mene je to bio i ostao Bosanski Brod. Koliko ce se dugo zvati srpski, vidjeti
cemo.

> Nisam to ni rekao. Samo mi je zasmetala ova hajka na Hrvate iz BiH. To je
> dosta opasna pojava kada se tako kolektivno optuzuje narod iz jedne regije.

Eh, to me podsjeca na "svi Srbi su stoka".

> Dakle
> tokom
> poreze
> sto

> lopatama
>

> Ja stvarno ne znam koji je od ta 4 razloga koje sam naveo zapravo najvazniji
> i najveci kontributor tom razvoju Hercegovine. Moguce je da si u pravu i da
> su te carinske rupe najvazniji razlog.

Razlog je kaos, ali i to ce doci na svoje mjesto.

> HDZ-a
> Ovdje

> tamo po
> Banija,
> im
> bandu.
>

> Tu nema sta da se raspravlja. Dovoljno je pogledati rezultate svih izbora od
> 1990. HDZ je pobjedjivao sa tolikom premoci da su tvrdnje o Hercegovcima ili
> dijaspori kao razlogu HDZ-ovih pobjeda samo zlobni komentari ili pak samo
> sala.

Ma nije ni to bez vraga, naime razumljivo je da ce Hercegovci glasati za stranku
koja zeli vezati Hercegovinu uz Hrvatsku, ali njih opet i nema bas toliko da bi
mogli dovesti ili skinuti HDZ sa vlasti.

Tomislav Autischer

Marko Njavro wrote:

> ----------

> vidjeti
>

> Eh...

Ti sumnjas u to?

> regije.

> Ne jer bi se onda i ja skoro morao da ubrajam u tu grupu. To je bilo u
> kontekstu Srba iz RSK tocnije iz sjeverne Dalmacije, Like, Korduna i Banije.

Ma dobro..

> od
> ili

> stranku
> da bi
>

> Pa naravno da ih veliki dio glasa za HDZ jer u njemu vide spas od Muslimana
> i Srba. Ali tvrditi da su oni i dijasporci zasluzni za HDZ-ove pobjede je
> nebuloza. Ponavljam da je za dijasporu (ukljucujuci i BiH) ostavljeno 12
> mjesta u Saboru sto nije nikakav faktor kad se u obzir uzmu HDZ-ove nadmocne
> pobjede. Po novom izbornom zakonu ce izgleda biti 6 mjesta.

Nebi trebalo biti niti jedno jer to ne postoji nigdje na svijetu, ali to je vec
druga prica. A to sto u HDZ-u vide spas to i je najveci problem. HDZ ih je
jednim velikim dijelom i gurnuo u sukob sa Muslimanima.

Hrvoje Grgiæ

> [...]
nadmocne
> pobjede. Po novom izbornom zakonu ce izgleda biti 6 mjesta.

Da vam pomognem u raspravi:
Osnovni problem nisu Hercegovci, vec Hrvatske seljacine, vecinom iz
Slavonije koje HDZu oprastaju sve samo zbog (laznog) demokrscanskog profila.
To su ljudi ko` stvoreni da im stroj za maglu zvan HDZ prodaje muda pod
bubrege, a oni sve uredno popuse do jaja.
Posto je Hrvatska jos uvijek vecinom seljacka zemlja, jasno je gdje je
problem.
Primjer:
Slavonski seljaci se bune zbog vladine politike prema agraru, i jos
komentiraju da "ne zele smjenu vlade, vec promjenu politike".
Sto da kazem na tu idiotsku izjavu?

Hrvoje

Tomislav Autischer

Marko Njavro wrote:

> ----------

> nego

> Da. To im se moze samo oteti novim ratom a to ne zelimo.

Nisam bas tako siguran.

> Muslimana
> nadmocne

> vec
>

> Ma ima u Portugalu. Ima jos negdje ali cu da provjerim. Meni se cini da ima
> i u Italiji.

He, he, nema u Italiji jos. To su oni vidjeli od nas pa su neki dosli na tu
ideju.

> O ovome smo davno pricali i to sto kazes nije tocno ali necemo opet o tome.

Pa vidjeti cemo kako ce se stvari kretati kada HDZ ode s vlasti.

Tomislav Autischer

"Hrvoje Grgić" wrote:

> [...]

> Slavonski seljaci se bune zbog vladine politike prema agraru, i jos
> komentiraju da "ne zele smjenu vlade, vec promjenu politike".

E, tu se slazemo. Nema Hercegovaca bas toliko da, taman da i hoce, mogu toliko
utjecati. Krive jesu seljacine i to ne samo slavonske nego diljem cijele lijepe
nase. Jedino, ne bih ja bas rekao da je Hrvatska seljacka zemlja, ni statisticki
ni mentalno, jedino sto seljacine imaju vlast a i glasni su.

Marko Njavro

----------
<dejan.t...@os.tel.hr> wrote:

> [...]

BTW nisam ni rekao da su ovi iz Posavine zapravo Slavonci nego da su
srodniji sa vama iz Slavonije nego sa Bosancima ili Hercegovcima.

:))

Marko Njavro

----------

Marko Njavro

----------
<auti...@usa.net> wrote:

>Za mene je to bio i ostao Bosanski Brod. Koliko ce se dugo zvati srpski,
vidjeti
>cemo.

Eh...

Marko Njavro

----------

Marko Njavro

----------
In article <7huqv8$5lv$1...@bagan.srce.hr>, "Hrvoje Grgiæ" <hgr...@fpz.hr>
wrote:

> [...]

>Slavonski seljaci se bune zbog vladine politike prema agraru, i jos
>komentiraju da "ne zele smjenu vlade, vec promjenu politike".

Pa da. Ljude je lagano izmanipulirati posebno ako nisu obrazovani ili samo
prate HRT. Samo mi smeta kad netko nesto predbacuje Hrvatima iz BiH kao da
su oni iskljucivo zasluzni za pobjedu HDZ-a.

Palahaksi

This reminded me on a very good joke..

Koja je razlika izmedju Hrvata i Hrvatine?
Ista ona kao izmedju seljaka i seljacine!

It reflects the present situation in Croatia, as well.

Palahaksi

Mladen Gogala

In article <XXf03.149$8w3...@ozemail.com.au>,

> [...]
> prijeratnih 750,000, jedva jedna trecina su bili Hercegovci. Ostali su
> "Bosanci" ili "Posavci" (zapravo Slavonci po karakteristikama).

Svecano obecajem da cu marljivo uciti i raditi i nauciti sastav BiH
Hrvata.

> [...]

Sirokog
> Brijega etc. Da li imas mozda neke statistike da mozes da dolazis do

Kakve ti tu zakljucke vidis?

> [...]

pojebo
> zenu pa sad lijecis komplekse i frustracije?

Aha! Veliki jebac po internetu se probudio u Njavri. Sada smo
nadrljali! Njavro, moram te ispraviti: pojebati, jebacina, fuk, prcanje
i tome slicni izrazi ne spadaju u nas liepi hrvatski jezik. Knjizevni
izraz je "proces razmnozavanja u Hrvata".

> Ti si bolestan covjek.

Da, malo me muce sinusi u zadnje vrijeme.

--
Mladen Gogala

--== Sent via Deja.com http://www.deja.com/ ==--
---Share what you know. Learn what you don't.---

Mladen Gogala

In article <pJC03.759$Yb....@ozemail.com.au>,

> [...]
kao da
> su oni iskljucivo zasluzni za pobjedu HDZ-a.

Reci Njavro, izgleda li ti moj post kao ozbiljan tekst? Ocito imas
malo previse adrenalina u krvi. Nemoj mi se odmah zapjeniti, adrenalin
nije podvrsta BiH Hrvata. Nas prijatelj Loje se vec duze vrijeme ne
javlja pa sam ga zelio malo zamijeniti, pogotovo stoga sto su NHD i
Scwartz u zadnje vrijeme prilicno aktualni.

Marko Njavro

----------
In article <7hvki2$tbm$1...@nnrp1.deja.com>, Mladen Gogala <mgo...@yahoo.com>
wrote:

><mgo...@yahoo.com>

>Svecano obecajem da cu marljivo uciti i raditi i nauciti sastav BiH
>Hrvata.

Odlicno. Kad si "naoruzan" sa tocnim informacijama imas manje sanse za
lupetanje.

>omiljeni
>Sirokog
>takvih
>
>Kakve ti tu zakljucke vidis?

Da je ogroman broj ministara zapravo Hercegovci. Za to je potrebno da
pogledamo iz koje regiju poticu ministri u 19 ministarstva cini mi se koliko
ih ima.

> [...]
>i tome slicni izrazi ne spadaju u nas liepi hrvatski jezik. Knjizevni
>izraz je "proces razmnozavanja u Hrvata".

Ma, oprosti na izrazavanju, takvi izrazi uopce nisu karakteristicni za mene
nego se onako naljutim kad vidim da je jedna grupa ljudi sotonizirana. To se
i odnosi na stupanj netrepeljivosti na doseljene dalmose u Zagrebu. Sem toga
opet ti se omaklo malo korienskog pravopisa gore u odgovoru. Trebas biti
malo vise konzistentan u aplikaciji toga kada si vec toliki entuzijast sto
se tice tog propalog pravopisa.

>Da, malo me muce sinusi u zadnje vrijeme.

Da, zelim ti brz oporavak od toga i od drugih problema koji te opsjedaju.

Marko Njavro

----------
In article <7hvlpe$u66$1...@nnrp1.deja.com>, Mladen Gogala <mgo...@yahoo.com>
wrote:

> [...]
>javlja pa sam ga zelio malo zamijeniti, pogotovo stoga sto su NHD i
>Scwartz u zadnje vrijeme prilicno aktualni.

Ma ispricavam se za over-reaction :)

Ovaj dio gore sto pise nije namjenjen za tvoj tekst nego za Dejana
Tomasevica koji i dalje tvrdi da HDZ pobjedjiva na izborima zboh Hrvata iz
BiH i dijaspore sto je glupost.

Ako nije bilo zlih namjera onda je OK samo ako se slicne sale i
pretjerivanja mogu primjeniti i na dalmatince, slavonce etc. Inace Mladen
Schwartz je bas prototip "Hercegovca", Dusko Loje uopce i nije iz BiH. A ta
dvojica su otprilike jedini clanovi te stranke pa ne vidim svrhu upletanja
BiH Hrvata u taj svinjac.

T. Autischer

Marko Njavro wrote:

> ----------

> Pa ti si bolji poznavatelj razlika Slavonaca iz Vinkovca i Slavonskog Broda
> od mene. Ali ono sto sam rekao da su Posavci srodniji sa Slavoncima preko
> Save nego sa Bosancima i Hercegovcima i dalje stoji.

> Pomijesao si me sa cijenjenim gospodinom Hrvojem. On je optuzio Slavonce da
> na vlasti drze HDZ. Ja sam pak rekao da su vlast HDZ-a pojednako zasluzni
> svi od Umaga do Vukovara.

Ajde da se i mi slozimo! Tako je 100% Krive su budale, a na njih nitko nije
imun.

Dejan Tomasevic

> [...]

to ne moze generalizirati na ostatak (usput i veci dio) Slavonije. Ako cemo
vec generalizirati, onda bi bio daleko precizniji, a priznajem, i uglavnom u
> [...]

hercegovackim (i u dobroj mjeri imocanskim - no, kamen je kamen, ako cemo
opet o mentalitetima :)) lobijima, bili oni politicki ili gospodarski.

I rekao sam da ne mogu; ali sam 'odgovorio' pitanjima...

> [...]

I apsolutno - ja 'svoje probleme' usmjeravam prema onima koji su krivi.
Njima se obracam i o njima govorim. Obracam se hercegovackom lobiju pri
hrvatskom drzavnom vrhu, koji stiti kriminalce, dopusta gospodarsko rasulo u

Dejan Tomasevic

> [...]
>
> Ovaj dio gore sto pise nije namjenjen za tvoj tekst nego za Dejana
> Tomasevica koji i dalje tvrdi da HDZ pobjedjiva na izborima zboh Hrvata iz

(Ajmo mi zbilja bolje prijeci na engleski, ili na latinski, zbilja ti ne
ide - 'pobjedjiva'?)
Glupost ili ne, ogroman dio 'Hrvata iz BiH' mahom nije glasovao u svojim
rodnim krajevima, nego u Republici Hrvatskoj, pa tako i za kandidate za koje
su svi Hrvati glasovali, a ne za posebne liste iz dijaspore. (Ovaj se dio
samo u manjem dijelu odnosi na Hercegovce, a u mnogo vecem na ostatak
hrvatske populacije u BiH). Glede same Hercegovine, koliko mi je poznato,
velika vecina Hercegovaca ima dvojno drzavljanstvo, sto im omogucuje
glasovanje i u RH i u BiH.
A to je, vidis, svinjarija koja (da ne cjepidlacis - dobrim dijelom) -
HDZ-ovu vlast cini toliko stabilnom.

> Ako nije bilo zlih namjera onda je OK samo ako se slicne sale i
> pretjerivanja mogu primjeniti i na dalmatince, slavonce etc.

Primjenjuju se. Pogledaj sto o Slavoncima misli kolega Grgic, pa mi onda
pricaj o generalizaciji...

--
DeTom
o!o

Dejan Tomasevic

> ----------

> koje
>
> Ti Hrvati iz BiH koji su glasali u Hrvatskoj a ne za posebne liste iz
> dijaspore su najvjerovatnije izbjeglice iz BiH (Posavine, Kaknja, Varesa,
> Breze, Bugojna, Travnika, Banja Luke) koji su dobili hrvatsko
drzavljanstvo
> i stalni boravak u zemlji.

Ne nuzno. Primjer iz HV-a: Nalazila se tamo nekakva ogromna hrpa Brodjana,
koji nisu svi bili 'Slavonskobrodjani', if you know what I mean... Tipovi su
masovno trazili otpust iz vojske jer su, kako rekose, 'svoje odsluzili
ratujuci u svojoj drzavi' (jasno ti je da je rijec o BiH). Svi odreda (a
dalo ih se po satniji nabrojati cak i po 50-70 (sto je otprilike nesto malo
vise nego bi to bili 'preslikani' postotci), imali su dvojno drzavljanstvo.
Pustani su prvo da idu na glasanje u BiH, a potom i u nas.
Velik dio njih bjezao je iz vojarne (uzimali si decki godisnji od po
mjesec - dva), i kad bi se vracali, donosili su potvrde iz svojih rodnih
mjesta da su tamo sluzili vojsku za vrijeme rata. I jos k tomu, sto je mene
uzasno smetalo, dicili se s tim papirima doslovce uzvikujuci: "Gledajte,
supci hrvatski, sta su nama dali u nasoj drzavi!"
Mars onda u svoju drzavu, a nemoj meni krojiti politiku - nije li tako?
Jako mi dodje krivo sto su se nasi decki borili za te kretene i gubili
zivote po Bosni, a bogami mi nije pravo sto oni ovdje imaju glasacko pravo.
A eto vidis, 'svi smo Hrvati'! :(=

--
DeTom
o!o

Dejan Tomasevic

Hrvoje Grgiæ <hgr...@fpz.hr> wrote in message

> Da vam pomognem u raspravi:
> Osnovni problem nisu Hercegovci, vec Hrvatske seljacine, vecinom iz
> Slavonije koje HDZu oprastaju sve samo zbog (laznog) demokrscanskog
profila.

Aha, sad sam shvatio! U stvari zbog Slavonaca je HDZ na vlasti! Kako se toga
ranije nisam sjetio. To sto je do sada u Hrvatskoj sanirano nekoliko stotina
poduzeca a u Slavoniji niti jedno, to je glavni pokazatelj! Oni ostali
pokazatelji, poput slavonske emigracije u ostatak Hrvatske i po svijetu
glede nepodnosljivih uvjeta zivljenja; obnove u Kninskoj krajini i Dalmaciji
ratom razrusenih kuca, koja je u Slavoniji na samome pocetku (i to je
pitanje); takodjer samo potvrdjuju to briljantno zapazanje.
Sva sreca da ovdje nitko ne generalizira...

> [...]
> Slavonski seljaci se bune zbog vladine politike prema agraru, i jos
> komentiraju da "ne zele smjenu vlade, vec promjenu politike".

Kazi da je idiotska, eto sto da kazes. Zato sto i jest.
Ali zbog izjave dvojice 'slavonskih seljaka' tako govoriti o najmanje
trecini hrvatskog stanovnistva cini mi se u najmanju ruku neumjesnim.

--
DeTom
o!o

Dejan Tomasevic

> [...]

> od mene. Ali ono sto sam rekao da su Posavci srodniji sa Slavoncima preko
> Save nego sa Bosancima i Hercegovcima i dalje stoji.

Prije bih rekao da su posavski Slavonci srodniji s Bosancima nego da je
obrnuto. Cuj, oni u Brodu su ti 'svi svoji' s posavskim Hrvatima. Obicni
promatrac, kada ih vidi zajedno, jednostavno ne vidi razliku.
Od toga necu odustati - na kraju, i ti si priznao da 'sam bolji
poznavatelj...' :-)

> [...]
da
> na vlasti drze HDZ. Ja sam pak rekao da su vlast HDZ-a pojednako zasluzni

Okej, isprika...

> [...]

> nastave sa radom u Njemackoj ali izgrade ogromnu kucu i otvore neki kafic
> ili trgovinu. Takvih primjera ima bezbroj.

Jos 'osjeckih' primjera imam na bacanje. Covjek je dosao nakon cetrdeset
godina u Osijek iz USA, s nekoliko slepera novih automobila i kompjutorske
opreme, s cime je htio zapoceti biznis, nudeci te 'proizvode' po iznimno
konkurentnim cijenama. Surovo su ga otpusili, nitko u Zupaniji ga nije htio
primiti i covjek je spustenog nosa odvezao svoje slepere natrag u Ameriku i
zakunio se samome sebi da se nikada vise nece vratiti.
Prica je tim cudnija sto je on - Hercegovac. Ali, nakon 40 leti on zbilja
ovdje vise nije imao nikog 'svog'.
U tom Osijeku, znas, imamo jednog Gazdu, koji 'daje' samo svojima. (I da ga
ubijes, taj je isto s kamena - doduse njegovi preci, no o tome i pricamo...)

--
DeTom
o!o

Pero Lajsic

> [...]

>to ne moze generalizirati na ostatak (usput i veci dio) Slavonije. Ako cemo

Jedan moj poznanik rodjen u jednom selu kod Sl. Broda tik uz Savu
i to na mjestu gdje Sava vijuga gotovo u polukrug, i da je tu Sava
nastavila teci ravno, to bi bila bosanska zemlja i on bi se rodio
u Bosni.

I sad on sad stalno govori: "Trebao sam biti Bosanac, ali me Sava
zajebala". :))

P.L.
I was born in a crossfire hurricane

Marko Njavro

----------

Marko Njavro

----------
<dejan.t...@os.tel.hr> wrote:

>(Ajmo mi zbilja bolje prijeci na engleski, ili na latinski, zbilja ti ne
>ide - 'pobjedjiva'?)

Rats, dobra ideja i jos bolje da usporim kada tipkam.

Mladen Gogala

In article <37432B91...@usa.net>,

> [...]
statisticki
> ni mentalno, jedino sto seljacine imaju vlast a i glasni su.

Tomislave, to mi zvuci gotovo kao "Seljacine svih zemalja,
ujedinite se!". Salu na stranu, imas pravo. Problem je u
tome da je ogroman postotak najobrazovanijih ljudi potrazio
posao u zemljama trulog zapada i da je postotak neandertalaca
u Hrvata jako porastao. Uz skolstvo koje se sistematski unistava
jos od komunistickih vremena ne mozemo ocekivati stasanje generacije
koja bi porazila taj primitivizam. Nova generacija slusa Severinu
i "Travu Zelenu" a ne zna tko je Bob Dylan ili tko pjeva "Satisfaction",
"House of the Rising Sun" ili "Hotel California".Oh, zaboravio
sam Perin "Jumping Jack Flash". (za neupucene: pjesmu na svu srecu
ne izvodi Pero Lajsic)

Marko Njavro

----------
In article <7i1snn$6tf$2...@bagan.srce.hr>, "Dejan Tomasevic"
<dejan.t...@os.tel.hr> wrote:

> [...]
>zakunio se samome sebi da se nikada vise nece vratiti.
>Prica je tim cudnija sto je on - Hercegovac. Ali, nakon 40 leti on zbilja

Interesantno je da se taj moj prijatelj nije zalio na lokalne vlasti nego
iskljucivo za centralizaciju u Zagreb i da iz Osijeka nista nije mogao
poduzeti jer su se sve odluke o dodjeli poslova u lokalnoj zupaniji (obnova)
donosile u Zagrebu.

>U tom Osijeku, znas, imamo jednog Gazdu, koji 'daje' samo svojima. (I da ga
>ubijes, taj je isto s kamena - doduse njegovi preci, no o tome i
pricamo...)

Zna se o kome pricamo i tko drzi kontrolu nad Slavonijom. Spominjanje imena
je suvisno, ali cujem da taj vas lokalni gazda ima neku karizmu i
popularnost kod naroda.

Marko Njavro

----------
In article <7i1snm$6tf$1...@bagan.srce.hr>, "Dejan Tomasevic"
<dejan.t...@os.tel.hr> wrote:

> [...]

>uzasno smetalo, dicili se s tim papirima doslovce uzvikujuci: "Gledajte,
>supci hrvatski, sta su nama dali u nasoj drzavi!"

Pa to je izgleda primjer B. Brodjana koji su se poigrali sa birokracijom i
pravilima i iskoristili za neke svoje svrhe. Kako im nije mrsko da glasaju
tri puta? (HR izbori, HR izbori lista za dijasporu i BiH izbori). Ali ipak
ne zvuci kao da je to neka smisljena strategija koja se moze primjeniti na
sve BiH Hrvate u Hrvatskoj (izbjeglice).

> [...]
>zivote po Bosni, a bogami mi nije pravo sto oni ovdje imaju glasacko pravo.

Sta se moze, gubili su i nasi decki zivote po Hrvatskoj a sada ih neki u
Hrvatskoj sikaniraju i tjeraju natrag u Republiku Srpsku na primjer. Ali ne
znam sta im je trebalo tu da se nesto hvale pred vama i navlace paznju na
sebe. Tu su napravili gresku i okrenuli dio naroda protiv sebe.

Pero Lajsic

> [...]

>Oh, zaboravio sam Perin "Jumping Jack Flash". (za neupucene:
> pjesmu na svu srecu ne izvodi Pero Lajsic)

Gle, pa i ti se znas zajebavati. A mislio sam da si ti vjecno
smrknuti neurotik. Nemoj samo pretjerivati jer nam je dosta jedan
Kobac. I pjesma se zove Jumpin' Jack Flash, sa apostrofom dakle. I
mislis li da ju ja ne bi znao otpjevati kao Mick Jagger? Slusaj
ovo:

I was born in a crossfire hurricane

And I howled at my ma in the driving rain
But it's all right now, in fact, it's a gas
But it's all right
I'm Jumpin' Jack Flash, it's a gas! Gas! Gas!

I was raised by a toothless, bearded hag
I was schooled with a strap right across my back
But it's all right now, in fact, it's a gas
But it's all right
I'm Jumpin' Jack Flash, it's a gas! Gas! Gas!

Ha, sto velis? Ja nisam k'o Mick i nisu mi uopce vazni novac i
slava. Vazan mi je samo novac.

Kobac

Pero Lajsic <pla...@iskon.hr> wrote in message

Koja dikcija... Mogu ti reci da pjevas puno razgovjetnije od Jaggera. Jesi
li ikada razmisljao o muzickoj karijeri? Mogli bi sklepat band pa brijat po
svadbama.... :)

Dejan Tomasevic

> ----------
> In article <7i1snn$6tf$2...@bagan.srce.hr>, "Dejan Tomasevic"

Vjerojatno su mu tako rekli samo da ga otkace. Jesam, doduse, u onom ratnom
vremenu imao prilicno vruce ideje i bio zagovornik teorije kako taj, heh,
nesretni Zagreb nas ratom pogodjene rapidno unistava (tako se to 'nosilo'
ovdje dok su nam
granate padale po glavama, Vukovarci se borili protiv aviona i tenkova s
lovackim puskama i prackama domace izrade; a slavna predsjednikova garda i
njezino osiguranje setalo ispred Banskih dvora s najnovijim uglancanim
automatskim puskama). Bilo je u to vrijeme uvrijezeno jedno gotovo fanaticno

'zagrebomrstvo', no bez nekakvih racionalnih podloga.
Zagreb samo boli kua za nas druge - nema u nas para... (shvatili smo vrlo
brzo)
I to je sasvim okej.

> [...]
imena
> je suvisno, ali cujem da taj vas lokalni gazda ima neku karizmu i

Je, kod nepismenih baba i deda iz Beketinaca (ako ne znas, to ti je selo
izmedju Vuke i Cepinskih Martinaca :))))).
U Osijeku ta osoba ne prolazi, a to dokazuje i cinjenica da je HDZ drzao
gradsku vlast samo neke dvije godine, ili cak krace (nisam presiguran pa me
nemoj uzimati za rijec - 93. godine samo je bio na vlasti u gradu HDZ). U
Gradu su na vlasti, barem osam od deset proteklih godina liberali (doduse,
narod je glasao na proslim izborima za HSLS, no s obzirom da je Kramaric
presao u LS, sada je - a da narod nije 'kruha jeo ni miriso' - citava
gradska vlast LS-ova).
Spomenuti Gazda, da se vratim na njega, ima 'karizmu' na podrucju zupanije,
pretezito u nerazvijenim selima i poluzaboravljenim opcinama. To, dakako,
nije zanemarivo biracko tijelo, cak naprotiv.
On je svih ovih godina lutao po tim selima zajedno sa svojim suradnicima i
naobecavao im se svega i svacega - te ce tu graditi crkvu, tu ce obnoviti
skolu, tu izgraditi vatrogasni dom... U par sela je to, istina, i
realizirao, ali ostali jos cekaju... On im kaze (cesto sam bio svjedok te
njegove recenice, prateci ga kojekuda kao novinar): "Sad smo vam obnovili
skolu, a za crkvu, cestu, struju, vodu i kanalizaciju morat cete se strpjeti
do sljedecih izbora!"
I ta fora mu kod polupismenih seljacina super pali!
Eto, u tom ti je sva mudrolija njegove 'popularnosti'. U urbanim sredinama
on je totalni pusionicar. Tako ce i ostati.

--
DeTom
o!o

Dejan Tomasevic

> ----------
> In article <7i1snm$6tf$1...@bagan.srce.hr>, "Dejan Tomasevic"

Strategija ili ne, nije bas ugodno. I ne radi se samo o B.Brodjanima, nego i
hrpi drugih ljudi koji su cak dosli iz hrvatskih enklava. Ti se pitas kako
im nije mrsko glasati - no, kako im nije mrsko ici ovdje u vojsku? Sta se
boje, muslimana u vojsci Federacije? Ili su culi da je ovdje 'bolja' vojska.
Nije tu bas meni sve najjasnije...

> Sta se moze, gubili su i nasi decki zivote po Hrvatskoj a sada ih neki u
> Hrvatskoj sikaniraju i tjeraju natrag u Republiku Srpsku na primjer. Ali
ne

Tako je to. Komu poslije rata trebaju ratnici?
Mada mi ovo posljednje nije bas poznato - tko koga tjera u RS?

--
DeTom
o!o

Dejan Tomasevic

> [...]
> u Bosni.
>
> I sad on sad stalno govori: "Trebao sam biti Bosanac, ali me Sava

tctctctc... Eto vidis kako se priroda igra s ljudima.
Posebice s Bosancima :-)))

--
DeTom
o!o

Dejan Tomasevic

> [...]
> i "Travu Zelenu" a ne zna tko je Bob Dylan ili tko pjeva "Satisfaction",
> "House of the Rising Sun" ili "Hotel California".

... Za Pink Floyd misle da su nova marka pudera; za Doorse da su salon
namjestaja a za Santanu da su nekakva voodoo sekta... Kad im spomenes Johna
Lennona oni pitaju: je'l to onaj proizvodjac suncanih naocala?!? Toma Waitsa
mijesaju s Billom Gatesom... ziva ludnica.
A kad im spomenes Cecu Raznatovic ili pak Draganu, bacaju se u 'sevdah'.
Onda znaju sve - skupljaju majice s njihovim likovima, vezu goblene...

--
DeTom
o!o

Pero Lajsic

"Kobac" <ko...@hotmail.com> wrote:

>Koja dikcija... Mogu ti reci da pjevas puno razgovjetnije od Jaggera. Jesi
>li ikada razmisljao o muzickoj karijeri? Mogli bi sklepat band pa brijat po
>svadbama.... :)

Problem je sto na svadbama ne traze Stonese. Nego traze:
eeeeeeeeeeeee zausaviiiiii seeeeeeeeeeee vjetre s Dinareeeeeeeee
:))

P.S. Nemoj me na hr.mag.bug sramotiti :)))

P.L.

Kobac

Jesi

> Problem je sto na svadbama ne traze Stonese. Nego traze:
> eeeeeeeeeeeee zausaviiiiii seeeeeeeeeeee vjetre s Dinareeeeeeeee
> :))

Pa ako bi bas inzistirali pustili bi im mi i taj vjetar. (Uz dobar razglas,
naravno) :)

> P.S. Nemoj me na hr.mag.bug sramotiti :)))

Kad mi nariktavas zicere. :)

Pero Lajsic

"Kobac" <ko...@hotmail.com> wrote:

>Pa ako bi bas inzistirali pustili bi im mi i taj vjetar. (Uz dobar razglas,
>naravno) :)

Pero oso u muzicare i post'o popularan. Al' ne daju mu bolan da
sevdah svira. Ono, kriza, raja trazi veselo, 'ko ce slusat' tudju
muku....
:))

>Kad mi nariktavas zicere. :)

Kak se fino zezam sa svima.:))

T. Autischer

Mladen Gogala wrote:

> [...]

> Mladen Gogala
>
> --== Sent via Deja.com http://www.deja.com/ ==--
> ---Share what you know. Learn what you don't.---

Mozda mladji strucnjaci i traze spas u inozemstvu ali sumnjam da ce netko od
preko 50 zapocinjati novi zivot. Nisu to neke godine, ali covjek ima vec
svoj ustaljeni ritam i ne zeli ( a i ne moze) ga mijejati. Svi su oni tu,
samo opljackani i ponizeni. Bilo bi licemjerno reci da je sve to jednim
dobrim dijelom i njihova krivnja, ali ima i tu nesto. Potpuno je pogresno
sada od mladjih generacija ocekivati da skinu HDZ s vlasti i stvore postenu
drzavu samo zato sto se dicna gospoda izivljavala glasanjem za HDZ pocetkom
devedestih, vjerojatno zbog frustracija jos od '71. Da, zalosno je da je ta
mlada generacija dobrim dijelom unistena i da ne znaju sto znaci izaci van
sa dovoljno novca za dvije kutije "Marlboro-a" i desetak piva. To je danas,
nazalost, mnogima nedostizno. Nisam pesimist, ali mislim da ce trebati
puuuno vremena da ljudi dodju k sebi i to ne toliko financijski nego
mentalno.

T. Autischer

Dejan Tomasevic wrote:

> [...]

> A kad im spomenes Cecu Raznatovic ili pak Draganu, bacaju se u 'sevdah'.
> Onda znaju sve - skupljaju majice s njihovim likovima, vezu goblene...

E, da, a to su sve naucili doma od staraca kojima ocigledno fali leskovacki voz,
brlja i "pesma za razgalit' dusu". To su ta nasa braca iz BiH i nekih egzoticnih
dijelova maticne drzave.

T. Autischer

Pero Lajsic wrote:

> Problem je sto na svadbama ne traze Stonese. Nego traze:
> eeeeeeeeeeeee zausaviiiiii seeeeeeeeeeee vjetre s Dinareeeeeeeee

> :))

Ma trazili bi oni i "Bum Cile bum" al' jos je malo nezgodno.

Goran

Pero Lajsic wrote in message <3745462c...@news.tel.hr>...

>Problem je sto na svadbama ne traze Stonese. Nego traze:
>eeeeeeeeeeeee zausaviiiiii seeeeeeeeeeee vjetre s Dinareeeeeeeee
>:))

Eh, da je bilo malo vise srece danas biste pjevali "Sa Dinare sinuce
sloboda, donijece je Momcilo vojvoda...."

T. Autischer

Goran wrote:

A kako je krenulo sve mi se cini da ce prije biti "Oj Hrvati braco mila, duboka
je voda Drina"

Marko Njavro

----------
In article <7i3g2g$t7v$2...@bagan.srce.hr>, "Dejan Tomasevic"
<dejan.t...@os.tel.hr> wrote:

> [...]
>im nije mrsko glasati - no, kako im nije mrsko ici ovdje u vojsku? Sta se
>boje, muslimana u vojsci Federacije? Ili su culi da je ovdje 'bolja'

Ne znam ni ja o cemu se radi. Ako je netko dosao iz neke "vukojebine" malog
sela pored Modrice gdje su jedva prezivljavali i radilo kao "stoka", za njih
je Slavonski Brod raj. Recimo neke izbjeglice iz srednje Bosne su se sasvim
fino snasli u Capljini. Prije su zivili na selu i obavljali teske poslove, a
sada su pak u velikom stanu u Capljini i neki ce da dobiju na koristenje
plodnu zemlju u dolini Neretve. Dakle iako su izgubili sve sto imaju tamo
odakle su dosli, nastoje da se skrase u novoj sredini i stvore za sebe bolji
zivot. Ako pak sluze vojsku u RH, to rade zbog boljih uvjeta tu i zbog
cinjenice da bi u BiH mogli da sluze u vojsci Republike Srpske (VRS) jer ta
djeluje na njihovoj maticnoj teritoriji. BTW o kojim enklavama pricas? Da li
mislis na Vitez?

>pravo.

>ne
>
>Tako je to. Komu poslije rata trebaju ratnici?
>Mada mi ovo posljednje nije bas poznato - tko koga tjera u RS?

Pa poruke tipa "Idite natrag u Bosnu" ili "Evo vam Hercegovce (Bosance),
vratite nam Srbe". Mozda te poruke i nisu ozbiljne ali uglavnom ti ljudi se
ne mogu vratiti u svoje domove i ne zele da zive u nekakvoj "Republici
Srpskoj".

Marko Njavro

----------
In article <7i3g2i$t7v$4...@bagan.srce.hr>, "Dejan Tomasevic"
<dejan.t...@os.tel.hr> wrote:

> [...]
>
>'zagrebomrstvo', no bez nekakvih racionalnih podloga.
>Zagreb samo boli kua za nas druge - nema u nas para... (shvatili smo vrlo

To ce se uskoro promjeniti nadam se. Slavonija moze da proizvodi hranu za
cijelu Hrvatsku i za izvoz. U pitanju je samo da se rijesimo nekih protuha
kojim je cilj da uvoze svu hranu u Hrvatsku i tako zaradjuju umjesto da
pomognu slavonskoj poljoprivredi.

Yep, znam da je Kramaric na vlasti u Osijeku vec dugo, ali sta je onda nas
"gazda"? On je neki slavonski zupan zar ne? To znaci da HDZ kao uobicajeno
gubi po gradovima ali dobija dovoljno seoskih glasova da drzi vlast na
razini zupanije.

Mladen Gogala

In article <3744b9e6...@news.tel.hr>,
pla...@iskon.hr (Pero Lajsic) wrote:

"Satisfaction",

> Gle, pa i ti se znas zajebavati. A mislio sam da si ti vjecno
> smrknuti neurotik.

Danas sam dobro rasplozeni neurotik.

> [...]

> But it's all right
> I'm Jumpin' Jack Flash, it's a gas! Gas! Gas!
>

> Ha, sto velis? Ja nisam k'o Mick i nisu mi uopce vazni novac i

Vazan ti je samo novac? Grebes se za politicku funkciju dok
je stari jos ziv?

Pero Lajsic

>Vazan ti je samo novac? Grebes se za politicku funkciju dok
>je stari jos ziv?

Ne, ne isplati mi se ubacivati za ovako kratko vrijeme. Cekat cu
novu vlast tako da mogu krasti 4 godine tj. puni mandat. A i ovdje
sam svasta nalajao kontra HDZ-a, tako da vjerujem da sam ispao sa
njihove draft liste.

Dejan Tomasevic

> [...]

ta
> djeluje na njihovoj maticnoj teritoriji. BTW o kojim enklavama pricas? Da

Ne znam, pravo da ti kazem; BiH poznajem otprilike koliko i Zimbabve, a to
je iznimno malo. Narocito mi nista nije jasno glede onoga sto je hrvatsko,
sto srpsko a sto muslimansko... Niti me bas previse briga - to je druga
drzava. Medjutim, mnogi od spomenutih klipana islo je bas u svoje maticne
opcine po potvrde da su tamo bili pripadnici HVO-a ili vec nekih drugih
postrojbi. Takvih je, doduse, bila manjina, vecina je isla po te potvrde u
onaj dio hrvatskih enklava gdje je bila njihova vojna evidencija (u stvari,
nije bila vojna evidencija, jer je ta vojna evidencija ostala u njihovim
domicilnim mjestima iz kojih su istjerani).
Naravno, ne mislim da bi netko trebao ici u vojsku RS, odnosno vratiti se u
mjesto koje su 'dobili' Srbi.

> [...]
se
> ne mogu vratiti u svoje domove i ne zele da zive u nekakvoj "Republici

To svakako nije okej; ako se netko nema gdje vratiti, naravno da ga se ne
treba tjerati.
Ima tu, doduse, nekakve druge stvari. Slusao sam, recimo (nabavio frend
preko Njemacke), jos 1993. godine koncert Djordja Balasevica u Beogradu u
sijecnju te godine. On je situaciju opisao vrlo slikovito, tijekom onih
njegovih 'verbalnih' pauza izmedju glazbenih dijelova - rekao je nesto u
stilu da je sve okej da ljudi doseljavaju od kojekuda, ali da se bas ne mogu
ponasati kao kod kuce - "Sad sam ja doso u New York i pred zgradu na Park
Aveniji iznesem samlicu i sednem jer sam tako navikao u svom selu..."
Medjutim, niposto tu ne bih 'loptu bacao' na ljude koji su doselili iz BiH
(na kraju, moja izvrsna frendica je iz Dervente, pa ti je jasno da se ni ona
ne moze vratiti svojoj kuci, zbog cega iskreno pati...), nego opcenito na
razliku navika ljudi sa sela i iz grada, sto dovodi do animoziteta prema
'dosljacima'.
Tako je, bit ce u narodu, i niti ja nisam operiran od toga.
Smeta mi kada ispred ulaza moje zgrade, u naselju koje poznaje uglavnom samo
beton i strogo ogranicene parkove, moj susjed koji je bio donedavno tu
prognan iz Podunavlja, donese iz lova divlju svinju; objesi je na granu
breze ispred zgrade i napravi citavo kolinje - pozove prijatelje, pucaju iz
pistolja u zrak, iz malokalibarskih pusaka na golubove na rubovima terasa
zgrada i tranciraju tu svinju... Uopce ne pretjerujem, u blizini takvih
ljudi morao sam zivjeti sedam-osam godina, ali mi je itekako laknulo kad su
se vratili u Podunavlje.

--
DeTom
o!o

Hrvoje Grgiæ

> [...]
se
> ne mogu vratiti u svoje domove i ne zele da zive u nekakvoj "Republici

Koga to zanima? Nudi li im se moľda nekakav izbor?
Marą nazad doma! Plakali su godinama za kućom, a sada kada se moľe vratiti
onda im se "ne ide".
Jebo ti to, nećemo mi Hrvati nositi nekakve Bosance na grbači cijeli ľivot.

Hrvoje

Hrvoje Grgiæ

> Upravo tako. 'Nas Gazda' se odnosilo na Osjecko-baranjskog zupana
Branimira
> Glavasa; i da, gubi po gradovima a naivno selo (i seljaci, kakve je Hrvoje
> Grgic spominjao kada je zapoceo sa svojom protuslavonskom tiradom), jos
> uvijek glasaju.

Protuslavonska tirada?. Pa nisam ja valjda kriv sto tako stoje stvari.
Jeli to moja krivica ili krivica tih jadnih ljudi koji jos glasuju za HDZ?
Ja sam samo konstatirao cinjenicno stanje stvari. Osim toga meni su svi
Slavonci dragi, ali jos ih mnogo ima sasvim krivo gledanje na politiku, a
vecina ih je poprilicno naivna, sto je jasno jer se radi vecinom o slabo
skolovanim i slabo informiranim ljudima.
I gdje ti tu vidis nekakvu "protuslavonsku tiradu"?

> [...]
> oporbenjaci isli po selima i animirali ljude, saslusavali ih barem kao
> saborski zastupnici, odnosno predsjednici stranaka.
> U predizbornoj kampanji se oporbenjaci pojave i stanu pricati seljacima
koji
> ih prvi puta vide i doslovce ih se boje ("ako mi netko drugi dodje osim
> Glavasa, necu dobiti cestu, skolu i kanalizaciju" - klasicno je
> razmisljanje, potaknuto onim - 'sto ne znas, kloni ga se'). A Glavas
stalno
> obilazi nekakve takve opcine i privlaci glasove.

I eksponira ga se na TV.

> 'Suburbana' sredina jos nije UPOZNALA nikoga drugog osim slavnoga zupana
> ciji su novi povratak jedva cekali, i u tome je citava stvar. Nitko im
drugi
> jos nista nije obecao; a uostalom, zupan ih drzi na uzdi svojim obecanjima
> koja ispunjava doslovce na kapaljku.

To je tuzno. Meni je iskreno zao tih ljudi.

Hrvoje

Dejan Tomasevic

> [...]

> kojim je cilj da uvoze svu hranu u Hrvatsku i tako zaradjuju umjesto da

Definitivno potvrdjujem.

> [...]

Grgic spominjao kada je zapoceo sa svojom protuslavonskom tiradom), jos

uvijek glasaju. Tesko, medjutim, da im se moze zamjeriti, jer u svojih

Marko Njavro

----------
In article <7i5tg9$6s6$1...@bagan.srce.hr>, "Hrvoje Grgiæ" <hgr...@fpz.hr>
wrote:

>se
>

>Koga to zanima? Nudi li im se mo¾da nekakav izbor?
>Mar1 nazad doma! Plakali su godinama za kuæom, a sada kada se mo¾e

vratiti
>onda im se "ne ide".

>Jebo ti to, neæemo mi Hrvati nositi nekakve Bosance na grbaèi cijeli
¾ivot.

Ne moze tako. Zasto se nitko nije vracao u istocnu Slavoniju dok nije presla
u hrvatske ruke? To ti je isti primjer. Stvarno ne mislim da bi se ti vratio
u grad iz kojeg su te protjerali Srbi/Muslimani, opljackali tvoj stan, ubili
bliznjeg a i dan danas drze taj grad pod nadzorom. Tko se normalan vraca u
ruke krvnicima?

Marko Njavro

----------
In article <7i6p1t$j7f$2...@bagan.srce.hr>, "Dejan Tomasevic"
<dejan.t...@os.tel.hr> wrote:

E sad moram da priznam da sam malo skeptican sto se tice takvih prica o
cudnim izbjeglicama. Srbi cijelo vrijeme govore da se Sarajevom hodaju ljudi
sa fesovima na glavi, zamotane bule, krave i koze po tramvajima, zatim
kokosi po balkonima i liftovima, zatim da muskarci lice na Talibance iz
Afganistana itd. Bio sam tamo i uvjerio se sam da su sve te njihove price
apsolutna laz. Naravno istina je da su neki ljudi tek pristigli u urbanu
sredinu i da im treba vremena da se adaptiraju. Ali u vecini slucajeva se
radi o pokusaju da se prebaci krivica za stanje u gradu iskljucivo na
dosljake koji su nakon svega ipak laka meta.

Marko Njavro

----------
In article <7i6p1u$j7f$3...@bagan.srce.hr>, "Dejan Tomasevic"
<dejan.t...@os.tel.hr> wrote:

Pa cuj to postoji i ovdje kod nas u Australiji u nekoj mjeri vjerovao ili
ne. To se ovdje popularno zove "pork-barelling" i radi se o kupovini glasova
sa obecanjima prije izbora. Uglavnom u regiju nam dodju politicari iz obje
stranke i obecaju da ce nakon izbora pokrenuti industriju sa kojom bi
rijesili katastrofan problem nezaposlenosti sto na kraju uvijek ispadne
masna laz. I jos jedna stvar. U mom gradu je Labour Party nepobijedjena vec
98 godina :) zato sto su ljudi u ovom gradu vecinom naivni i radnici u
teskim industrijama i povezani sa sindikatima koji su pak povezani sa Labour
party. Ovdje Labour party uvijek ima zagarantiranu pobjedu jer su ljudi kao
zombi-i tj i ne znaju da postoje alternative mocnoj Labour Party niti znaju
da kriticno evauliraju programe laburista naspram drugih stranaka.
Jednostavno se glasanje za laburiste ovdje prenosi sa koljena na koljeno.
Sta velis za HDZ na vlasti ukupno 98 godina....mozda i nije nemoguce? :)

Kobac

Pero Lajsic <pla...@iskon.hr> wrote in message

Nista ti ne brini zboj lajanja. Cim okrenes pricu postajes kandidat. (v.
Separovic)
Mozda neces biti bas prvi izbor na draftu, ali uvjek se nadje mjesta za
dobrog konvertita. :))

Dejan Tomasevic

Marko Njavro <nja...@ozemail.com.au> wrote in message

Uopce nije nemoguce. Cak stovise, mozda je i vrlo izvjesno...
Uopce nisam optimist glede toga.

--
DeTom
o!o

Dejan Tomasevic

> ----------
> In article <7i6p1t$j7f$2...@bagan.srce.hr>, "Dejan Tomasevic"

Svjedoka koliko hoces. Takvu stvar ne bih izmisljao, jer znam da zvuci
nevjerojatno. Da sam mislio izmisljati, pisao bih vjerojatno da seru i
pisaju po stepenicama zgrade, ali doslovce je bilo kako sam opisao. Takvim
ljudima ne treba vremena da se adaptiraju jer se oni NIKADA nece adaptirati.
Ti isti susjedi su svakoga ljeta dovodili gravidnu kuju, stavljali je na
BALKON 2. KATA (tocno ispod mene), i uzgajali stence na balkonu; ne brinuci
uopce o njihovoj cistoci.
Pitao bih te pretjerujes li mozda nakon sto citav srpanj i kolovoz uopce ne
bi smio otvoriti balkon niti prozore s te strane zgrade; dok ti kroz male
otvore, gdje vrata i prozori ne dihtaju, pola stana 'zakuzi' ostar smrad
psece mokrace i fekalija. Molbe, a poslije i prijetnje, komunalni
inspektori... ni na sto nisu reagirali. Na sve sto bi se 'glavi' te kuce
reklo, uzimao bi pusku i govorio da ce nas ubiti ako mu jos jednom dodjemo
na vrata. Nitko mu nista nije mogao, jer je bio pricuvni policajac; rat je
jos uvijek prijetio...
Takvih primjera imas u skoro svakoj zgradi. "Tradicionalno" kuhanje
fis-paprikasa ispred zgrada na 1. svibnja tako je posve neduzno iskustvo...

--
DeTom
o!o

Dejan Tomasevic

> [...]
> skolovanim i slabo informiranim ljudima.
> I gdje ti tu vidis nekakvu "protuslavonsku tiradu"?

U tome sto si tek sada poceo koristiti izraze 'vecina Slavonaca', i 'jos ih
mnogo ima', a do sada su to bili - svi - Slavonci. (Premda je i ovo drugo
puko generaliziranje bez cinjenicnih oslonaca... o skolovanosti postoje
podaci, pa kad ih budes imao pred sobom (ili ja), moze se ustvrditi: "po
ovim i ovim podacima, koje je pripremila sluzba ta i ta, Slavonci su VECINOM
slabo skolovani i slabo informirani; jer, npr. u toj regiji toliki je
postotak zavrsio samo osnovnu, toliki srednju a toliki postotak je VSS"; i
onda je to okej. Dok ne budes znao barem okvirne podatke, nemoj forsirati s
takvim ocjenama...)

> koji
> stalno
>

> I eksponira ga se na TV.

Jasno. On ima dvije televizije iza svojih ledja - drzavnu i lokalnu 'STV'. A
seljaci gledaju televiziju, ne citaju novine. (usput, ne sacinjavaju oni
vise od tridesetak posto glasacki sposobnog stanovnistva - a uzimajuci u
obzir da seljaci masovno glasaju, te na izbore izadje gotovo jednak postotak
koliki je udio seljackog stanovnistva, jasno je da ogroman, i VECI dio
Slavonije NE glasa, pa se time i ne moze govoriti o tome da vecina Slavonaca
glasa za HDZ.)

> drugi
>

> To je tuzno. Meni je iskreno zao tih ljudi.
>
> Hrvoje

... Svima normalnima jest. Tesko da su i druge hrvatske regije operirane od
gluposti slicne vrste.
--
DeTom
o!o

Dejan Tomasevic

> ----------
> In article <7i8v62$26p$5...@bagan.srce.hr>, "Dejan Tomasevic"
> hehe u redu vjerujem ti. Ali izgleda da se radi o nekoj manjoj grupi
budala
> a ne o cinjenici da je vecina dosljaka takva.

Ne generaliziram. Drugi su mi susjedi opet uvijek bili sasvim okej i brzo su
se adaptirali na zivot u gradu. Imam nekolicinu odlicnih prijatelja -
povratnika, za koje mi je bilo zao sto se moraju vratiti u Podunavlje, dok
god ima onakvih idiota kakve sam ti opisao. No, nitko ne pita mene...

--
DeTom
o!o

Marko Njavro

Hrvoje Grgiæ

----------
In article <7i5tg9$6s6$1...@bagan.srce.hr>, "Hrvoje Grgić" <hgr...@fpz.hr>
wrote:

>se
>

>Koga to zanima? Nudi li im se moľda nekakav izbor?
>Mar1 nazad doma! Plakali su godinama za kućom, a sada kada se moľe

vratiti
> [...]

bliznjeg a i dan danas drze taj grad pod nadzorom. Tko se normalan vraca u

Ne znam jer mi se nista od toga nije dogodilo.
Ja samo kazem da me ne zanima tko je koga ubio i protjerao, ali se
izbjeglice moraju vratiti.
Nitko tim ljudima ne brani da i prodaju svoje kuce ili stanove, pa onda odu
negdje drugdje. Samo po mogucnosti ne nazad u Hrvatsku.

Hrvoje

Marko Njavro

----------
In article <7ib9tn$9la$1...@bagan.srce.hr>, "Hrvoje Grgiæ" <hgr...@fpz.hr>
wrote:

> [...]

>Ne znam jer mi se nista od toga nije dogodilo.
>Ja samo kazem da me ne zanima tko je koga ubio i protjerao, ali se

Pa cuj, tesko se vratiti recimo u Derventu gdje je na vlasti kojekakav
lokalni cetnicki vojvoda a u tvojoj kuci (pod uslovom da nije minirana) zivi
neki cetnik iz Knina.

>Nitko tim ljudima ne brani da i prodaju svoje kuce ili stanove, pa onda odu
>negdje drugdje.

To da, pod uslovom da im kuca i dalje stoji i da im uopce dozvoli da prodaju
tu nekretninu.

>Samo po mogucnosti ne nazad u Hrvatsku.

Ne mogu se sloziti sa tvojom odbojnosti naspram tih ljudi, ali si u pravu de
je daleko bolje da idu da zive negdje u Herceg-Bosnu (zbog politickih i
teritorijalnih razloga) a ne da broj Hrvata u BiH stalno opada.

Hrvoje Grgiæ

> [...]

lokalni cetnicki vojvoda a u tvojoj kuci (pod uslovom da nije minirana) zivi

Ipak su se stvari malo izmijenile. Ima jos puno takvih slucajeva, ali mnogo
ljudi se jednostavno NE ZELI vratiti jer im je dobro ovdje gdje jesu.
Naravno, zna se na ciji racun oni zive.

> [...]

je daleko bolje da idu da zive negdje u Herceg-Bosnu (zbog politickih i
teritorijalnih razloga) a ne da broj Hrvata u BiH stalno opada.

Pitam ja tebe kome pase naseljavanje hercegbosanaca u Hrvatsku?
Franjo stalno trubi kako su to "povijesni hrvatski prostori" i da je
"strateski interes" Hrvatske da sto vise Hrvata ostane u BiH, a non stop
izvlaci ljude odande, te ih stimulira da dolaze u Hrvatsku. Najobicnija
demagogija i licemjerje.

Hrvoje

Goran

T. Autischer wrote in message <3745C022...@usa.net>...

Jesi
>A kako je krenulo sve mi se cini da ce prije biti "Oj Hrvati braco mila,
>duboka je voda Drina"

Odvratno.
Bar reci posteno "oj ustase braco mila", a ne tu neku razblazenu nit smrdi
nit mirise verziju.
Licemjer.
Ja bar posteno spomenem i cetnike i vojvode.
Npr. "Da se Drazin barjak vije ne bi bilo Albanije..."

T. Autischer

Goran wrote:

Ti to spominjes zato jer si kao i ostali tvoji sunarodnjaci stao negdje tamo
kod kolubarske bitke. A sad lijepo izadji iz podruma, pogledaj kalendar pa se
ubij u pojam sto se sve dogodilo u medjuvremenu. Nemoj mi molim te vidjet
Ustase, Turke i ostale Boogiemane.

Marko Njavro

----------
In article <7ibi9f$gqc$1...@bagan.srce.hr>, "Hrvoje Grgiæ" <hgr...@fpz.hr>
wrote:

> [...]
>
>Ipak su se stvari malo izmijenile. Ima jos puno takvih slucajeva, ali mnogo
>ljudi se jednostavno NE ZELI vratiti jer im je dobro ovdje gdje jesu.

Pa nije se uopce lako vratiti u Republiku Srpsku ili muslimanski dio
Federacije. A ti koji i jesu u Hrvatskoj, sve zavisi od cega zive. Da li
zive samo od socijale i kakav je to zivot?

>Pitam ja tebe kome pase naseljavanje hercegbosanaca u Hrvatsku?

Vjerovatno njima, jer je BiH rupa koju svako hoce da napusti.

>Franjo stalno trubi kako su to "povijesni hrvatski prostori" i da je
>"strateski interes" Hrvatske da sto vise Hrvata ostane u BiH,

Jesu i Da.

>a non stop
>izvlaci ljude odande, te ih stimulira da dolaze u Hrvatsku. Najobicnija
>demagogija i licemjerje.

To je problem sa dvojnim drzavljanstvom. Ako netko ima hrvatsku domovnicu
onda je iseljenej daleko lakse i steti brojevima Hrvata u BiH. Moje rjesenje
za ovaj problem se zna, ali nije bas popularno medju liberalima.

T. Autischer

Goran wrote:

> smrdi
> tamo
>

> Eto ti sad, licne uvrede. Poznavanje istorije i epske narodne poezije ne
> znaci i zivljenje u istoj.
> Pa zar nisam vec nedavno dokazao da znam koga je jebao Mik Dzeger, ne moram
> valjda ponovo.

Ma nije stvar u znati ili ne znati, nego prihvacati ili ne.

> Mozda sam ja sanjao poslednjih devet godina...

Najvjerovatnije. Ja, naime nisam vidio ni Ustase ni Turke, ali Cetnike bogami
da.

Goran

Sorry za upad, da li ima smisla taj primitivizam izdizati na nekakav
interregionalni nivo?
Nije li problem sto su ti primitivci primitivci a ne onaj sto su iz
Podunavlja i sl?
Kanda se to malo previse siri pa automatski ne valjaju svi Bosanci, svi ovi,
svi oni... a to je vec opet uopstavanje, sovinizam i primitivizam... i tako
u krug.

Goran

Goran

T. Autischer wrote in message <3749E49F...@usa.net>...

>Ma nije stvar u znati ili ne znati, nego prihvacati ili ne.

Pa, nije mi drago sto on tako mator i gadan ganja takve mlade ribice, ali
prihvatam, sta mi ostaje.

>Najvjerovatnije. Ja, naime nisam vidio ni Ustase ni Turke, ali Cetnike
>bogami da.

HOSa nije bilo? A o tome koliko su jedinice HV ustaske... isto koliko su i
jedinice VRS i SVK cetnicke. A sto se Turaka tice, bilo ih je u UNPROFORu, a
potomaka poturica je zato bilo mnogo vise. Sa sve svojim muslimanskim
jedinicama i Turcima, Afganistancima, Saudijcima, Libijcima i slicnom
bagrom. Vidjeli su ih tvoji zemljaci u Srednjoj Bosni.

Dejan Tomasevic

Goran <g...@eunet.yu> wrote in message news:7idvgp$1vv$1...@SOLAIR2.EUnet.yu...

Slucajno sam, eto, bio u tom zloglasnom 'HV'-u. Nemam pojma o kakvom
ustastvu ti pricas. Niti ideoloski, niti znakovljem.
A one osobe s televizijskih snimaka koje su obisle svijet kada je Vukovar
'oslobodjen' - a koje prikazuju bradate tipove s cetnickim (dakle - ne JNA)
obiljezjima i pjevaju 'Bit ce mesa klat cemo Hrvate' - jesu cetnici i nista
drugo. To je jednostavno neosporno - tim prije sto su oni same sebe tako
zvali.
Dakle NISU ni u kom slucaju postrojbe HV-a 'ustaske isto onoliko koliko' su
opisane postrojbe cetnicke.
U krivu si, as simple as that...

Kobac

Dejan Tomasevic <dejan.t...@os.tel.hr> wrote in message

> [...]
nista
> drugo. To je jednostavno neosporno - tim prije sto su oni same sebe tako

Ma nisu.... To su manekeni TV Zagreb. Tako su barem u Beogradskim medijima
komentirali prve takve bradate spodobe koje su se pojavljivali na mitinzima
'istine'.

Goran

> [...]
>drugo. To je jednostavno neosporno - tim prije sto su oni same sebe tako

Exactly my point.
Bilo je kod vas tog HOSa, cuda, ustasa... ali je HV bila tako obicna vojska,
kao sto su bile VRS i SVK.
Dakle, imali ste i vi nazovi ustase i mi nazovi cetnike, ali neko
uopstavanje ne pije vode.

>Dakle NISU ni u kom slucaju postrojbe HV-a 'ustaske isto onoliko koliko' su
>opisane postrojbe cetnicke.
>U krivu si, as simple as that...

Te "bradate spodobe" koje ti opisujes cinile su manjinu i u JNA, i u VJ i u
VRS i u SVK.
A Blaz Kraljevic i ostali hrvatski guslari postojali su isto tako kao i
srpski cetnici.

T. Autischer

Goran wrote:

> Pa, nije mi drago sto on tako mator i gadan ganja takve mlade ribice, ali
> prihvatam, sta mi ostaje.

E, sad to fino primjeni i na politiku i onda si na konju.

> [...]
> jedinicama i Turcima, Afganistancima, Saudijcima, Libijcima i slicnom
> bagrom. Vidjeli su ih tvoji zemljaci u Srednjoj Bosni.

Ma daj, HOS je u Hrvatskoj zabranjen a u HV tesko da si vidio ikoga sa "U" na
kapi, sto se kod vas fino moglo vidjeti npr. u Vukovaru.
A to o Mudzahedinima je glupost. Sigurno da je bilo nekih egzoticnih tipova ali
bilo je i u HV pa i kod vas, pa to ne znaci da HV cine Englezi, vasu vojsku Rusi
ili Ukrajinci pa niti ABiH Talibani.

Goran

T. Autischer wrote in message <374ACCE4...@usa.net>...

>E, sad to fino primjeni i na politiku i onda si na konju.

Tomislave! Tebe niko ne tjera da pricas sa mnom, ako vec hoces, pricaj
ljudski a ne u nekakvim zagonetkama.

UNPROFORu, a
>Ma daj, HOS je u Hrvatskoj zabranjen a u HV tesko da si vidio ikoga sa "U"
>na kapi, sto se kod vas fino moglo vidjeti npr. u Vukovaru.

Sta, U? Mi nemamo U, ako mislis na kokardu, to je srpski a ne cetnicki grb,
pandan sahovnici. A ni sami cetnici nisu negativni likovi.

>A to o Mudzahedinima je glupost. Sigurno da je bilo nekih egzoticnih tipova
>ali bilo je i u HV pa i kod vas, pa to ne znaci da HV cine Englezi, vasu
>vojsku Rusi ili Ukrajinci pa niti ABiH Talibani.

Ne znaci.
Samo kazem da ih je bilo...

Pero Lajsic

"Goran" <g...@eunet.yu> wrote:

>Sta, U? Mi nemamo U, ako mislis na kokardu, to je srpski a ne cetnicki grb,
>pandan sahovnici. A ni sami cetnici nisu negativni likovi.

A jel moze cetnik biti intelektualac?

Kobac

> A jel moze cetnik biti intelektualac?

A jel moze intelektualac bit cetnik? :)

Marko Njavro

----------

In article <7idvgp$1vv$1...@SOLAIR2.EUnet.yu>, "Goran" <g...@eunet.yu> wrote:

> [...]
>jedinicama i Turcima, Afganistancima, Saudijcima, Libijcima i slicnom
>bagrom. Vidjeli su ih tvoji zemljaci u Srednjoj Bosni.

Hdate: Friday 7 SHa`baan 1416 A.H.
Number: msa/29Dec95/20874
Bismillah Walhamdulillah Was Salaatu Was Salaam 'ala Rasulillah

(12-19-95) (Press TWRA)-- No findings have been released on the
investigation
of the incident that occurred five days ago near the HVO controlled central
Bosnian town of Zepce, when HVO or Croatian police killed five mujjahids. It
occurred at the check point held by HVO as some media's report, while Croat
sources claim that was a Federal police controlled point.
(Bosnian) weekly "Ljiljan" released a report on a group of five mujjahids
who had been killed. (It) also writes that On Dec 11, a delivery van
exploded
within the "El Mudzhid" barracks in Podbrezje nearby Zenica, when one
mujjahid was killed and six wounded. Finally, among the killed near Zepce
was
shayh Anwar Sayed Shaban. (It) claims that Shaban was a patient and
reasonable man who rejected demands of his co-fighters to release the
mujjahids held in captivity in the HVO prisons.
Italian paper "Il Messagero" writes that was clear from the shayh
Shaban's
phone talk that he was connected with Egyptian shayh Umar Abdur-rahman.
Italian media report that Shaban spent six years in Milan as Imam and a
director of Islamic Cultural Center. When Italian secret service started
general action of arrests and hunt of potential terrorists under code name
of
"Sphinx", Shaban succeeded in escaping what is believed to have been done
with the assistance of his friends in Italian secret service.

Good work HVO! There are still cca 200 present in villages around Travnik.

Loran Pezdirc

On Fri, 21 May 1999, Goran wrote:

> Eh, da je bilo malo vise srece danas biste pjevali "Sa Dinare sinuce
> sloboda, donijece je Momcilo vojvoda...."

Tja...a sad pjevamo ono.."Pade bomba na Beograd..."

Nekako je melodicnije...ko da su je B52s uglazbili....

Goran

Pero Lajsic wrote in message <374b19fd...@news.tel.hr>...

>A jel moze cetnik biti intelektualac?

Kakvo ti je ovo pitanje?
Moze, sto ne bi mogao, npr. Milan Rakic, veliki srpski pjesnik bio je cetnik
na Kosovu.

T. Autischer

Goran wrote:

> Tomislave! Tebe niko ne tjera da pricas sa mnom, ako vec hoces, pricaj
> ljudski a ne u nekakvim zagonetkama.

O, moj boze!
Pa kak ne kuzis?
Lijepo je znati povijest i sve to al to nema nikakve veze s ovim danas. Kad
prihvatis da nema vise Otomanskog carstva, Ustasa i slicnih vragova, da su se
stvari u Europi i te kako promijenile i kad pocnes u skladu s tim djelovati,
onda ce stvari krenuti super.

> UNPROFORu, a

> Sta, U? Mi nemamo U, ako mislis na kokardu, to je srpski a ne cetnicki grb,
> pandan sahovnici. A ni sami cetnici nisu negativni likovi.

E, vidis, tebi oni nisu a meni Ustase jesu. To je vasa tragedija.

> Ne znaci.
> Samo kazem da ih je bilo...

A blilo je svasta.

Pero Lajsic

"Goran" <g...@eunet.yu> wrote:

>Kakvo ti je ovo pitanje?
>Moze, sto ne bi mogao, npr. Milan Rakic, veliki srpski pjesnik bio je cetnik
>na Kosovu.

Gledaj ovako, vodili smo diskusiju o tome moze li jedan
ultradesnicar i gotovo nacist (kakvog imamo u Hrvatskoj,
Schwartz), koji je vrlo obrazovan (studirao filozofiju u Begesu),
nacitan, lucidan, elokventan biti intelektualac. Ja sam tvrdio da
moze jer ga prije navedene kvalitete cine intelektualcem, a gotovo
svi ostali su tvrdili da ne moze, nego intelektualac mora imati
nekakvo bar osnovno humanisticko usmjerenje. A ne govoriti
skinheadsima: "Nemojte tuci crnce, tucite Srbe i Zidove". E, sad,
jel me pratis, Hrvoje veli da poznaje jednu stariju zagrebacku
gospodju, vrlo kulturnu, obrazovanu, nacitanu, pristojnu itd. koja
se sjeca NDH i prica pohvalno o Pavelicu i ne nalazi o njegovim
metodama nista sporno. I sad ja nakon toga posaljem post, sveudilj
kubajuci sve po redu u kojem sam napisao: "Eto Aleksandra vidis da
i ustasa moze biti intelektualac". Naravno ona je to odbila s
gnusanjem, ironijom i indignacijom i onda si mi ti uletio s
cetnicima pa sam usput htio malo tebe potkaciti i priupitati jel
moze cetnik biti intelektualac.

Dakle, ja sam ti spreman povjerovati, jer ako moze ustasa biti
intelektualac, zasto ne bi mogao biti i cetnik i mudzahedin i
pripadnik SS divizije Tot i NKVD-ovac. Ja sam za ravnopravnost.
Ali ovi ostali ne vjeruju i ne vjeruju... tesko je s njima.

Aleksandra Kolarię

Pero Lajsic wrote in message <374c0d1c...@news.tel.hr>...

> [...]
>pripadnik SS divizije Tot i NKVD-ovac. Ja sam za ravnopravnost.
>Ali ovi ostali ne vjeruju i ne vjeruju... tesko je s njima.
Pero, nemoj se izvlaciti na nas ostale :-)
Alex

Goran

T. Autischer wrote in message <374C07BB...@usa.net>...

>O, moj boze!
>Pa kak ne kuzis?
>Lijepo je znati povijest i sve to al to nema nikakve veze s ovim danas.

Ne, nego mi postojimo od prije tri sekunde, svjetski odnosi su se razvili
ovako prekjuce, a srpsko-hrvatski sukobi od nakjuce?

> [...]
>se
>stvari u Europi i te kako promijenile i kad pocnes u skladu s tim

Prihvatio sam ja to odavno bolan!
Nema vise otomanskog carstva, sad je tu Alija, nema vise ustasa, sad je to
HV... sve ja pratim.

grb, pandan sahovnici. A ni sami cetnici nisu negativni likovi.
>E, vidis, tebi oni nisu a meni Ustase jesu. To je vasa tragedija.

To ti drugu Titu pricaj "isti su cetnici i ustase".
Srbija ima svoje izrode, Ljoticevce i Nedicevce, koji opet nisu bili ni
slicni vasim djubradima.
Cetnici jednostavno nisu isto sto i ustase.
Zao mi je.

>A blilo je svasta.

Jeste.

Goran

> [...]
>gospodju, vrlo kulturnu, obrazovanu, nacitanu, pristojnu itd. koja
>se sjeca NDH i prica pohvalno o Pavelicu i ne nalazi o njegovim

Pa, nije baba isla na izlet u Jasenovac pretpostavljam.

> [...]
>gnusanjem, ironijom i indignacijom i onda si mi ti uletio s
>cetnicima pa sam usput htio malo tebe potkaciti i priupitati jel

Shvatam. Hm, cuj, a sta ti podrazumijevas pod "intelektualac"?

> [...]
>pripadnik SS divizije Tot i NKVD-ovac. Ja sam za ravnopravnost.
>Ali ovi ostali ne vjeruju i ne vjeruju... tesko je s njima.

Da.
Ma, ne valja ti poredjenje uopste.
Ne mozes porediti cetnike sa tim idiotom Svarcom, ustasama i slicno. To su
ludaci neki.
Cetnika je bilo raznih, bilo je dosta oficira stare jugoslovenske vojske,
bilo je svakakvih ljudi tamo, bilo je valjda i nekih koji su bili manje
savrseni.
A cetnici imaju istoriju od pocetka ovog vijeka (a prije toga je bilo komita
i slicnih prethodnika cetnika) pa do kraja drugog svjetskog rata.
Ovi sto su se nazivali cetnicima u poslednjem ratu nisu cetnici vec neka
buranija, mada je bilo hrabrih medju njima.
Pretpostavljam da ti pod cetnicima podrazumijevas nesto lose, crno?
Definisi mi prvo to, to je uglavnom termin vase propagande.

Goran

Loran Pezdirc wrote in message ...
Kako ide ta?
Ja znam onu "Tog leta je bilo vruce u Berlinu, na nebu je pisalo B-52"
(Bajaga, "Berlin").
Nego, kupi negdje smisao za humor.
pozdrav

Pero Lajsic

"Goran" <g...@eunet.yu> wrote:

>Ne mozes porediti cetnike sa tim idiotom Svarcom, ustasama i slicno. To su
>ludaci neki.

To su mi i ovdje rekli. Ali ako je i lud, svejedno je
intelektualac.

>Shvatam. Hm, cuj, a sta ti podrazumijevas pod "intelektualac"?

Vec sam to napisao. Vrlo obrazovana, nacitana, pametna, lucidna,
elokventna osoba, svjesna svijeta oko sebe, aktivno radi da neke
stvari promijeni itd.

>Cetnika je bilo raznih, bilo je dosta oficira stare jugoslovenske vojske,
>bilo je svakakvih ljudi tamo, bilo je valjda i nekih koji su bili manje
>savrseni.

Da, bili su dosta nesavrseni. .)))

> [...]
>Ovi sto su se nazivali cetnicima u poslednjem ratu nisu cetnici vec neka
>buranija, mada je bilo hrabrih medju njima.

Prvenstveno, kad ovdje govorimo mislimo o WW2 cetnicima. Znam ja i
za ove druge ali oni nisu tema price i osim imena nemaju nista
zajednicko s Mihajlovic-Kalabic-Djujicevim cetnicima. Zato nemoj
one prve uvoditi u pricu i pomocu njih relativizirati sranja koja
su ucinili potonji.

>Pretpostavljam da ti pod cetnicima podrazumijevas nesto lose, crno?
>Definisi mi prvo to, to je uglavnom termin vase propagande.

U ovom slucaju mislim na drugosvjetskoratske cetnike. Naravno da
mislim crno o njima. I poprilicno sam cijepljen (koliko je to
uopce moguce) od propagande.

Pero Lajsic

"Goran" <g...@eunet.yu> wrote:

>To ti drugu Titu pricaj "isti su cetnici i ustase".
>Srbija ima svoje izrode, Ljoticevce i Nedicevce, koji opet nisu bili ni
>slicni vasim djubradima.

Malo si pristran. Propaganda radi, ha? I zaboravljas Kninske i
Bosanske cetnike.

Kobac

> Malo si pristran. Propaganda radi, ha? I zaboravljas Kninske i
> Bosanske cetnike.

Ne preteruj. "Ubit cemo, zaklat cemo ko sa nama nece" je npr. jedna
rodoljubna pesma koja nema veze sa djubradima.

T. Autischer

Goran wrote:

> Ne, nego mi postojimo od prije tri sekunde, svjetski odnosi su se razvili
> ovako prekjuce, a srpsko-hrvatski sukobi od nakjuce?

Ne, ali koga boli ona stvar sto je bilo prije 600 godina?

> djelovati,
>
> Prihvatio sam ja to odavno bolan!
> Nema vise otomanskog carstva, sad je tu Alija, nema vise ustasa, sad je to
> HV... sve ja pratim.

Tocno!

> [...]

> slicni vasim djubradima.

> Cetnici jednostavno nisu isto sto i ustase.

A, cuj nisu ni za mene. Ustase su bila organizirana vojska a cetnici banda.

Pero Lajsic

"T. Autischer" <auti...@usa.net> wrote:

>A, cuj nisu ni za mene. Ustase su bila organizirana vojska a cetnici banda.

Tim gore, jer je ta organizirana vojska sva ta sranja koja je
radila cinila sustavno, planski, organizirano i u dugom vremenskom
razdoblju tj. nisu bili u pitanu nekakvi incidenti ili sporadicne
pojave.

T. Autischer

Pero Lajsic wrote:

Hej, nemoj me krivo shvatiti. Normalno da su radili sranja i je to najveca
hrvatska sramota, ali ustase su nestale 1945. a cetnika ima i dan danas. To sto
Srbi misle da su cetnici neki junaci, to i je njihova tragedija.

Kobac

> [...]
> radila cinila sustavno, planski, organizirano i u dugom vremenskom
> razdoblju tj. nisu bili u pitanu nekakvi incidenti ili sporadicne

Jooooj crni Pero, sta uradi!!! Pa najebo si ako te stanoviti Dananic cuje.
:))

Goran

Kobac wrote in message <7iheln$nos$1...@as102.tel.hr>...

>Pero Lajsic <pla...@iskon.hr> wrote in message

>Ne preteruj. "Ubit cemo, zaklat cemo ko sa nama nece" je npr. jedna
>rodoljubna pesma koja nema veze sa djubradima.

Mozda je malo iskljuciva...

Goran

Pero Lajsic wrote in message <374c27ea...@news.tel.hr>...

>To su mi i ovdje rekli. Ali ako je i lud, svejedno je
>intelektualac.

Hm, cek da vidim definiciju dole.

>Vec sam to napisao. Vrlo obrazovana, nacitana, pametna, lucidna,
>elokventna osoba, svjesna svijeta oko sebe, aktivno radi da neke
>stvari promijeni itd.

Dakle, dole si opisao sta podrazumijevas pod cetnicima.
Ne mogu da ti garantujem, ali ne vidim zasto neko ovakav kakvog si opisao
ovde ne bi mogao da bude cetnik. Ne mogu sad da se sjetim primjera da li je
bilo mnogo takvih u cetnicima, ali sigurno da moze.

>Da, bili su dosta nesavrseni. .)))

:)
Pa sta ces, niko nije savrsen...

>Prvenstveno, kad ovdje govorimo mislimo o WW2 cetnicima.

Ne znam, meni se cini da govorite o ovim danasnjim "cetnicima" koje ste sami
izmislili.

> [...]
>zajednicko s Mihajlovic-Kalabic-Djujicevim cetnicima. Zato nemoj
>one prve uvoditi u pricu i pomocu njih relativizirati sranja koja

Ni ne pokusavam, samo pokusavam da uvedem malo reda u rukovanje s tim
terminom.

>U ovom slucaju mislim na drugosvjetskoratske cetnike. Naravno da
>mislim crno o njima. I poprilicno sam cijepljen (koliko je to
>uopce moguce) od propagande.

Sumnjam da je moguce, ako si zivio u SFRJ, a sad u RH... ne vidim kako bi
mogao da objektivno upoznas cetnicku istoriju.
Cak nije lako ni u Srbiji danas, jer je na vlasti i dalje neokomunista
Milosevic (pop Djujic kaze da on nije neokomunista vec pravi onaj
komunista), a nije bas ni u RS jer im se prilazi dosta nekriticki.

Goran

Pero Lajsic wrote in message <374c27c3...@news.tel.hr>...

>Malo si pristran. Propaganda radi, ha? I zaboravljas Kninske i
>Bosanske cetnike.

Sto se kninskih tice, bas i ne znam mozete li puno da im prigovorite. Sto se
bosanskih tice... mozda malo....
Sto se samih cetnika tice, vec mi je dosadilo da ponavljam, ali bilo ih je
raznih. Ako izuzmemo Nedicevce, Ljoticevce (ZBORase) koji su otvoreno
saradjivali sa Nijemcima. Imas Drazu i njegove koji su ostali antifasisti i
antikomunisti do kraja (Draza je strijeljao Kostu Pecanca zbog saradnje sa
Nijemcima, a britanska misija je bila prisutna u njegovom stabu do proljeca
1944.)
Od Makedonije do kninske Krajine bilo je gomila samoorganizovanih cetnika i
bandi, od kojih su samo neke bile pod Drazinom komandom, a obicno su je
priznavali samo nominalno.
Vec sam naveo primjer da je Djujic nominalno bio pod Drazinom komandom, sto
se svodilo uglavnom na prisustvo nekoliko Drazinih oficira i odrzavanje
veze.
Kad je Draza cini mi se 1944. naredio Djujicu da se pokrene prema Bosni da
bi tu nastavili borbu protiv komunistickih razbojnika, Djujic ga nije
poslusao vec se probio do Italije i predao Englezima.
Recimo Djurisic ga je poslusao pa je zavrsio u Jasenovcu.

Goran

T. Autischer wrote in message <374D1458...@usa.net>...

>Ne, ali koga boli ona stvar sto je bilo prije 600 godina?

Nemam pojma. Nek ti neko drugi objasni zasto nam treba istorija, zasto se
ona uci... ja prosto volim pomalo.

>da su se
>Tocno!

Naravno, kazem ti ja.

>A, cuj nisu ni za mene. Ustase su bila organizirana vojska a cetnici banda.

Pa, i Nijemci su bili organizovana vojska, a francuski pokret otpora
"banda"...

It is loading more messages.