Suvremena genetika ponistila "Juzne Slavene"

VV

Suvremena genetika ponistila "Juzne Slavene"
Biokemijska formula vecine Hrvata: M170 = A-C327
tgcttcacacaaatgcgttt
Grupa autora s Instituta R. Boskovic:
Andrija Zeljko Lovric, Miroslav Doresic, Mladen
Rac

U nas se vec dva stoljeca vecinom ideoloski raspravlja o srodnosti i
postanku juznoslavenskih naroda. Iz danas slicnog srpsko-hrvatskog jezika,
slavisti su unatrag izveli zajednicki juznoslavenski iskon sa
srednjovjekovnih Karpata, ali postoje i druge alternativne teorije npr. o
zapadnom keltskom podrijetlu Slovenaca, pa o ranijem predslavenskom iskonu
Srba i slicne. Medju njima je najpoznatija i najvise napadana predslavenska
teorija o staroperzijskom podrijetlu antickih Hrvata, koju je vec u 18.
stoljecu na zagrebackoj akademiji (sveucilistu) objavio prof.dr. Jozef
Mikoczy Blumenthal.

Brojni arheoloski, kulturni i antropoloski pokazatelji tog neslavenskog
iskona, zbog jugopolitike i monopola slavista u nas se nisu smjeli
navoditi, a znanstvenici koji su ih javno zastupali vecinom su to platili
glavom: prof.dr. Milan Sufflay, dr. Kerubin Segvic, dr. Petar Guberina, dr.
Ivo Pilar, prof. Mitjel YoSamya i drugi.

Nakon te okrutne ideologije bezuvjetnog slavenstva kakvu nije imao niti
SSSR, nuzno je da konacnu, objektivnu i znanstvenu presudu o stvarnom
razvitku juznoslavenskih naroda tek sada donosi biokemijska genetika, cije
su istrazne metode uglavnom slicne kao kod bioloskog dokazivanja ocinstva za
djecu ili pri genetskoj identifikaciji mrtvaca. Tu se novim usavrSenim
analizama genetskih pokazatelja iz muSkih Y-kromosoma i zenskih mitohondrija
odredjuje grupna srodnost, davni spolni kontakti i biokemijski praiskon
etnogenetskih mutacija na desetke tisuCljeCa unatrag , joS od postanka
covjecanstva. Tako se daje sigurna geneticka presuda o prapovijesnom
"ocinstvu" veCinskog dijela citavih naroda, koja je objektivna i idejno
nepristrana bez obzira na suprotne verbalne postavke moCnika i ideologa.
Iako su do 20. stoljeCa povijest uglavnom pisali pobjednici, od devedesetih
godina je njihov monopol napokon slomila genetika, pa novu istinsku
biohistoriju covjecanstva danas veC uvelike piSu pobijeĐeni svojim
kromosomima, a dosad nametnuta "povijest pobjednika" odlazi zauvijek u
ideoloSku ropotarnicu.
Dr. Zoe Rosser s dosad najveCom grupom od cak 87 geneticara god. 2000. u
uglednom casopisu American Journal of Human Genetics 67, jasno dokazuju da
je u stvarnoj srodnosti veCine europskih naroda puno vaznije prirodno
geografsko podrijetlo nego slicnosti jezika koji je cesto tek novija i
naknadna kulturna nadgradnja, cime je biogenetika nepovratno sruSila tzv.
"jezicnu genetiku" koju su nam nametali slavisti kao dokaz juznoslavenskog
podrijetla. Genetski srodni zapadnoeuropski narodi Europske Unije veCinom
pripadaju zajednickom genotipu Eu18 s biokemijskom formulom prakeltskih
nukleotida: M173 = A-C191 aagaaatgttgaacgaaagttgat. Zapadnoeuropski narodi
grupe Eu18 i istocni balto-slavenski narodi tipa Eu19 (bez juznih Slavena)
pokazuju jasne genetske slicnosti grupnog iskona i pripadni su politicki
narodi nastali tek novijim druStvenim oblikovanjem iz zajednicke biogenetske
podloge. Naprotiv su ostali europski pranarodi ranijeg postanka gdje
prirodne biogenetske jezgre postoje od predpovijesti halkolita i broncanog
doba, davno prije novih nacija i takvi su etnicki mutanti s prastarom
genetskom veCinom npr. Laponci, Baski, Tirenci (Sardinija-Korzika), Hrvati,
Srbi, Gruzini itd.
Niz dalekoseznih biogenetskih nalaza koji se o nama ubrzano objavljuju na
prijelomu tisuCljeCa, sada jasno dokazuju neslavenski iskon veCine
juznoslavenskih naroda. Biokemijski je veC potvrdjena genetska srodnost i
grupno podrijetlo zapadnih i istocnih Slavena od CeSke do Ukrajine, cije
demografske veCine pripadaju istocnoeuropskom genotipu Eu19 sa zajednickom
biokemijskom formulom balto-slavenskih nukleotida: M17 = delG68
ctggtcataacactggaaatc. Naprotiv je kod juznoslavenskih naroda taj slavenski
genotip izrazito manjinski, jer od Slovenije do Bugarske uglavnom
prevladavaju drugaciji neslavenski markeri.

O tim najnovijim otkriCima je poblize i znanstveno ispravno izvjestila samo
TV-emisija Gorana MiliCa "Brisani prostor" od 21. 6. 2002, pa oskudno i
zamagljeno Vjesnik od 7. 7. 2002, ali su drugi kontrolirani mediji kod nas
te nepodobne nalaze veCinom preSutjeli, iako o genetici Slavena u inozemstvu
sad veC bruje brojni svjetski mediji, tiskovine i internet.

Prve biokemijske nalaze (58 uzoraka) o neslavenskom genotipu kod veCine od
71% Hrvata, objavio je dr. Dragan Primorac sa suradnicima u prestiznomu
meĐunarodnom casposu Science 2000: 45% dinarskih Hrvata nose indoiranske
gene s markerom Eu-7 koji su se doselili iz smjera Irana preko Turske i
Grcke do Jadrana, a samo 29% sjevernih panonskih Hrvata pripadaju slavenskom
markeru Eu19 i doselili su se s Karpata do Slavonije i Posavine. Ostatak
Hrvata su 10% iz zapadno-keltske grupe Eu18 i drugi manjinski genotipovi.
Nove genetske analize potom ubrzano napreduju i Hrvati tu viSe nisu jedini
prouceni, jer biokemijski nalazi o "juznim Slavenima" veC izlaze od USA do
Kine svakih nekoliko mjeseci. Tako je 2001. dr. Borut Peterlin iz Ljubljane
objavio joS detaljnije podatke o 70 uzoraka Slovenaca koji su medju "juznim
Slavenima" jedini barem poluslavenskog iskona:
njih 37% imaju slavenski marker Eu19, a 21% su zapadnokeltskog tipa Eu18 i
ostalo manje grupe.
Dosad su na Balkanu genetski najbolje prouceni Srbijanci na 100 uzoraka gdje
su dr. Sanja GliSiC i dr. Dragan AlavantiC iz Istituta Vinca biokemijski
potvrdili uglavnom neslavensko podrijetlo: 49% altajsko-anatolski marker
HG-2 najviSe u srednjoj Srbiji i Sumadiji, a tek 16% je slavenski tip Eu19
samo u Vojvodini, pa 13% juzni afrohamitski tip i ostale manje skupine.
Srbima su genetski najblizi Bugari: 42% altajsko-anatolski, tek 12%
slavenski, 17% afrohamitski i ini manji, a genetski su im joS srodni
Rumunji, Armenci, Turci itd. Naprotiv su veCinskim dinarskim Hrvatima
(Lika-Dalmacija-Hercegovina) s posebnim markerom Eu-7, u Europi biokemijski
znatno blizi indoarijski Nijemci (39 %) negoli Slaveni (tek 29 %), a joS su
nam genetski srodni tirenski otocani Sardinije i Korzike, kavkaski Gruzini,
sjeveroistocni Iranci, Tadjiki, Baluci u Pakistanu i zapadni Indijci.
Nasuprot neslavenskim Hrvatima, puno viSe slavenskog markera Eu19 sadrze
npr. MaĐari (60 %) i SveĐani (31 %). Napokon su P. Shen i F. Wang god. 2000
otkrili kljucnu etnogenetsku informaciju Hrvata, nastalu naSom mutacijom joS
u pradoba mezolita na Starom istoku kao biokemijska formula prahrvatskih
nukleotida: M170 = A-C327 tgcttcacacaaatgcgttt. To je sigurna i
nezamjenjiva etnogenetska "putovnica" hrvatskog pranaroda kroz prostor i
vrijeme kao jednoga od genetski najstarijih u Euraziji, ciji biokemijski
pokazatelji upuCuju na starost od najmanje 20-25.000 god. i na demografsku
doselidbu Hrvata istocnim smjerom iz jugozapadne Azije a ne sa sjevera iz
Karpata.
Ranije su alternativne teorije veCinom predlagale manje neslavenske grupe
na celu juzno-slavenskih naroda, dok su novi genetski nalazi joS radikalniji
i sad potvrĐuju demografske veCine juznih neslavena: 63% neslavenskih
Slovenaca, 71% neslavenskih Hrvata, 84% kod Srba, 88% kod Bugara itd. Zato
je danas veC ocito da tzv. juzni Slaveni zapravo ne postoje, nego su tek
heterogeni konglomerat neslavenskih naroda. JoS su antropoloSke analize
kostura iz antickih i srednjovjekih grobiSta od Hrvatske do Srbije (Zivko
MikiC 1984 - 1990 itd.) pokazale da juzno od Save nema bioloSkog traga tzv.
"velike seobe Slavena" a sad je to isto, konacno i neopozivo dokazala i
genetika balkanskih naroda. Ustvari je rubna doselidba pravih Slavena tek
djelomicno dosegla Vojvodinu (16 %), Slavoniju (29 %) i Sloveniju (37 %)
koje su zato i nazvane po njima, dok juzno od Save i Kupe veCinom nema
genetskih Slavena.

Ranije je i arheologija po jeziku uzalud trazila tragove naSih predaka u
navodnoj pradomovini zakarpatskih mocvara, ali bez suvislih nalaza o
slavenskim Hrvatima prije 9. stoljeCa jer tad joS nismo bili slavizirani.
NovonaĐeni genetski markeri neslavenskih Hrvata sigurno upuCuju na
jugozapadnu Aziju i to su nedavno posve opravdali senzacionalni arheonalazi
ranih predslavenskih Hrvata u skladu s genetikom: na pecatima i keramici iz
Pakistana u praindskom slikopisu otkrivena su 1999. najstarija rigvedska
imena prahrvatskih plemena Haraxvati i Haraquati cak iz 31. do 33.
stoljeCa prije Krista (J.M. Kenoyer i R.H. Meadow, The latest discoveries,
Harappa news 1999). Potom je u veljaci 2002. iz satelita, na dnu Indijskog
oceana kod Bombaya naĐen dosad najstariji grad Khambat (engleski Cambay)
cija je starost u lipnju radiodatirana sa C14 cak na 9.500 godina tj.
tisuCljeCe prije najranijeg Jerihona, pa je taj prastari lucki grad nastao
joS u ledeno doba kada su obale bile puno nize nego danas. VodeCi autoritet
indijske prapovijesti dr. S. Kalyanaraman u znakovitom tekstu "Croats are
Sarasvats" (www.hindunet.org) sada zakljucuje da su ga podigli ranoarijski
Sarasvati tj. neolitski Predhrvati od kojih potjece i etnicko ime danaSnjih
Hrvata: indski Sarasvati - Haraxvati - Haraquati - iranski Harauvati -
azovski Horouathi - Hrvati. Prije naSe mutacije, predhrvatski pretci stigli
su do Indije preko Arabije iz etiopske visoravni, pri nastanku
praindoeuropljana u meĐuledeno doba mezolita najmanje pred 45.000 god.

Na toj genetskoj prekretnici neizbjezan je sudar zastarjele ideologije i
suvremene biokemije, jer je Karl Marx ideoloski prosudio Hrvate kao
"nepovijesni narod" pa smo stalno morali dokazivati svoj identitet.
Suvremena je genetika otkrila znanstveni besmisao tog ideoloSkog pristupa
povijesti, jer je biokemijski dokazala baS Hrvate medju najstarijim etnickim
mutantima Eurazije. Ovi genetski nalazi sad jasno potvrdjuju, u nas dugo
preSuCenu i potom oStro napadanu monografiju fra Dominika MandiCa "Hrvati i
Srbi, dva stara razlicita naroda" (Roma 1971, Zagreb 1990): jedni i drugi su
genetski neslaveni i medjusobno posve razliciti, tj. Srbi su uglavnom
altajsko-anatolskog iskona s malo Slavena u Vojvodini, a Hrvati pretezno
indoiranski dinarci s poneSto Slavena u Slavoniji.

Objektivni genetski nalazi nuzno traze duboke revizije u naSoj dogmatskoj
povijesti, etnologiji i lingvistici, pa suvremena genetika upuCuje i naSe
slaviste na nove zadatke: kako, kada i zaSto su glavnina neslavenskih Srba i
predslavenskih Hrvata nakon srednjeg vijeka primili i oblikovali sadaSnje
jezike, koji ocito nisu njihovi prvi iskonski govori - na Sto uz ostalo
upuCuje niz indoiranskih arhaizama u naSim zanemarenim pradijalektima
(Bednja, Komiza, Jurandvor-Batomal itd.). Kroz to je moguCa suradnja i
interakcija izmedju svjetske genetike i naSe tradicijske lingvistike, jer je
sad genetska cinjenica da nema juznih Slavena i nemoguCe ih je stvoriti
idejnim domiSljanjem: naSe otreznjenje od uvrijezenih slavenskih iluzija je
bolno ali neizbjezno . . .

Vladimir Dananić

VV wrote:

> [...]
> tgcttcacacaaatgcgttt
> Grupa autora s Instituta R. Boskovic:
> Andrija Zeljko Lovric, Miroslav Doresic, Mladen

Lijepo je gledati pjesničku, božansku, pravdu na djelu.
Oni, koji su bili izsmijavani zato što su bili pristašama
tzv. iranske teorije o podrijetlu Hrvata, dobili su svoju
zadovoljštinu na najbolji mogući način--objektivnom znanstvenom
razčlanbom. Ridikulizatori su ridikulizirani--ustanovilo se
da su upravo njihove "znanstvene" teorije o "južnoslavenskim
narodima" ništa više od pukoga politikantstva.
I, na kraju, prisjetimo se kako je dr. Franjo Tuđman bio
izsmijavan od strane "progresivnih snaga" zbog svoje
izjave o Hrvatima kao 'jednom od najstarijih europskih naroda'.
Eto, biokemija pokazuje da je Tuđman s ovom svojom izjavom
bio previše umjeren.

Insomniac

"VV" <vikto...@zg.hinet.hr> wrote:

> Suvremena genetika ponistila "Juzne Slavene"
> Biokemijska formula vecine Hrvata: M170 = A-C327
>tgcttcacacaaatgcgttt

Blago nama. Sad kad to znamo, odmah smo bogatiji i sretniji.

--
Dobar politicar je nevidljiv politicar u drzavi koja funkcionira.

BoB

"Vladimir Dananić" <vda...@marie.fkit.hr> wrote in message

> VV wrote:
> razčlanbom. Ridikulizatori su ridikulizirani--ustanovilo se
> da su upravo njihove "znanstvene" teorije o "juľnoslavenskim
> narodima" niąta viąe od pukoga politikantstva.

Ridikul u ovom slucaju moze biti samo onaj tko svemu tome pridodaje
VEEEEELIKU vaznost. No, nista zato, ako nekoga cini sretnim da je neki
njegov predak prije nekoliko tisuca godina dosao ne s desne nego s lijeve
strane, ja cu se veseliti sa njim.
BoB

Vladimir Dananić

BoB wrote:

> [...]
> VEEEEELIKU vaznost. No, nista zato, ako nekoga cini sretnim da je neki
> njegov predak prije nekoliko tisuca godina dosao ne s desne nego s lijeve

Da to nije bilo jako važno, onda nitko ne bi zbog toga bio
zlostavljan, izsmijavan, a njeki su bili i skraćeni za glavu.
Dakle, to *je* jako važno zato što
-govori konkretno o podrijetlu naroda i nacija (ako poznavanje
povijesti ljudskoga roda nije važno, onda *što* je važno?),
-razbija bilo kakve iluzije o 'jedinstvenom južnoslavenskom narodu',
iluzije koje su sve donedavna, a možda su još i dandanas, bile
glavnim političkim oružjem neprijatelja hrvatskoga naroda,

-pokazuje da sličnost u jezicima ne znači i krvnu srodnost;

dakle, genetska linguistika nema nikakva znanstvena uporišta,
-pokazuje da su i ustaše, kao ideoložki promotori tzv. iranske
teorije, bili u pravu barem što se toga tiče.

BOZO

> Da to nije bilo jako vaľno, onda nitko ne bi zbog toga bio

> zlostavljan, izsmijavan, a njeki su bili i skraćeni za glavu.

> Dakle, to *je* jako vaľno zato ąto

Zlostavljanje se nije dogodilo jer je netko iranskog podrijetla ili je - da
su zlostavljani bili kineskog podrijetla opet bi bili zlostavljani.

> -govori konkretno o podrijetlu naroda i nacija (ako poznavanje

> povijesti ljudskoga roda nije vaľno, onda *ąto* je vaľno?),
> -razbija bilo kakve iluzije o 'jedinstvenom juľnoslavenskom narodu',

a tko te iluzije ima ili ih je imao?

> -pokazuje da sličnost u jezicima ne znači i krvnu srodnost;

> dakle, genetska linguistika nema nikakva znanstvena uporiąta,
> -pokazuje da su i ustaąe, kao ideoloľki promotori tzv. iranske
> teorije, bili u pravu barem ąto se toga tiče.

skakanje pred rudo - koliko se teza, uporiąta promijenilo i razvijalo kroz
povijest - da li mi danas moľemo reći to je to i definitivno nikako
drugačije.

I to bi sad po Vama ustaąe trebalo činiti boljim ljudima? Ili četnike - ako
idemo istom analogijom.

BoB

Foo Fighter

"VV" <vikto...@zg.hinet.hr> wrote in message

> [...]
> meĐunarodnom casposu Science 2000: 45% dinarskih Hrvata nose indoiranske
> gene s markerom Eu-7 koji su se doselili iz smjera Irana preko Turske i

Tako je. To su starosjedioci Iliri, a ne neki iranski Hrvati. Lijepo tu pise
da su
dosli preko Turske.

> a samo 29% sjevernih panonskih Hrvata pripadaju slavenskom
> markeru Eu19 i doselili su se s Karpata do Slavonije i Posavine.

Iako je staro slavonsko stanovnistvo iscezlo s osvajanjem Turaka, ipak se
vidi da su vecinom drukcijeg porijekla nego juzni Hrvati. "Vise" su Slaveni.
Vrlo je moguce da se do Tomislavovih osvajanja nisu ni smatrali Hrvatima.
Pise u povijesnim knjigama "Slovinska zemlja".

> [...]
> doselidbu Hrvata istocnim smjerom iz jugozapadne Azije a ne sa sjevera iz

Ne. Slavenizirani Hrvati jesu dosli iz juzne Poljske, gdje su naisli na
starosjedioce.
Zasto svi zaboravljaju na starosjedioce? Oni nisu bili Hrvati dok ih Hrvati
nisu
ucinili Hrvatima.

> [...]
> djelomicno dosegla Vojvodinu (16 %), Slavoniju (29 %) i Sloveniju (37 %)
> koje su zato i nazvane po njima, dok juzno od Save i Kupe veCinom nema

Istina. Prevladali su starosjedioci.

> [...]
> su do Indije preko Arabije iz etiopske visoravni, pri nastanku
> praindoeuropljana u meĐuledeno doba mezolita najmanje pred 45.000 god.

????

Kako da ne... U doba neandertalaca vec je postojao hrvatski narod... He...

> [...]
> altajsko-anatolskog iskona s malo Slavena u Vojvodini, a Hrvati pretezno
> indoiranski dinarci s poneSto Slavena u Slavoniji.

Srbi su jos 15-16% crnackog porijekla, ako sam dobro shvatio?

> [...]
> sad genetska cinjenica da nema juznih Slavena i nemoguCe ih je stvoriti
> idejnim domiSljanjem: naSe otreznjenje od uvrijezenih slavenskih iluzija

Misterij je kako je mali broj Slavena preodgojio jezicno vecinsko
starosjedilacko
stanovnistvo. Isto je s Madjarima. Ocito su Slaveni i Madjari bili puno vise
agresivniji, nemilosrdniji nego Germani koji su imali pod kontrolom Zapad, a
danas
se tamo govore romanski jezici, a ovdje u nas slavenski.

FF

Vladimir Dananić

BOZO wrote:

> Zlostavljanje se nije dogodilo jer je netko iranskog podrijetla ili je - da
> su zlostavljani bili kineskog podrijetla opet bi bili zlostavljani.

Čitaj pozornije. Zlostavljanja je bilo zbog zastupanja teorije o
iranskom podrijetlu.

> a tko te iluzije ima ili ih je imao?

Imali su ih mnogi Hrvati, počevši od Strossmayera. Zatim su to
preuzeli velikosrbski ideolozi, koji su u "jugoslovenstvu"
nalazili teorijsko pokriće za stvaranje Velike Srbije. Jedan
od ideologa velikosrbstva bio je i Vuk Karadžić. Što misliš,
što znači poznata izreka "Srbi svi i svuda"?
"Jugoslovenstvo" postoji još i dandanas. Recimo, poznatiji
jugonostalgičari u hrvatskom političkom prostoru su glumci
R. Šerbedžija i M. Furlan, a od publicista je najpoznatiji
M. Jergović.

> skakanje pred rudo - koliko se teza, uporišta promijenilo i razvijalo kroz
> povijest - da li mi danas možemo reći to je to i definitivno nikako
> drugačije.

Definitivno nije. Međutim, biokemija i genetika su dobro zasnovane
znanosti. Naprimjer, ako se razčlanbom DNK ustanovi da je njetko
njekomu roditelj, onda se to može smatrati i dokazom na sudu.
Naravno, pogrješke su uvijek moguće. Nijedna znanost nije podpuno
imuna na pogrješke i propuste. Kako bilo, biokemija je pouzdanija
znanost od genetske linguistike.

> I to bi sad po Vama ustaše trebalo činiti boljim ljudima? Ili četnike - ako
> idemo istom analogijom.

Biti u pravu ne znači biti boljim, isto kao što ni biti u krivu ne
znači biti gorim. Znanstvene tvrdnje nisu nuždno i etičke tvrdnje.
Na kraju, ne postoji prirodni zakon koji bi zabranjivao četnicima,
ustašama ili bilo kojoj drugoj skupini ljudi da u ponječemu budu
u pravu, kao što ne postoji prirodni zakon koji bi "progresivnim
snagama" jamčio da su uvijek u pravu i nikad u krivu.

Landser

"BoB" <bob...@excite.com> wrote

> [...]
> neki njegov predak prije nekoliko tisuca godina dosao ne s desne
> nego s lijeve strane, ja cu se veseliti sa njim.

Postoji i nesto sto se zove naucna istina. Znanstvenici se spore i oko
neusporedivo manjih stvari upravo radi naucne istine. Naravno, bilo
kakvom nezainteresiranom promatracu sa strane ce se ti sporovi uciniti
nevaznim i nebitnim, medjutim da se civilizacija drzala takvog
nenaucnog pristupa danas bi jos vjerovali da se Sunce vrti oko Zemlje,
a ne obratno (zato jer bi to netko poput tebe proglasio "nebitnim")

Mir Harven

On Wed, 11 Sep 2002 07:33:51 +0200, "VV" <vikto...@zg.hinet.hr>
wrote:

> [...]
>tgcttcacacaaatgcgttt
> Grupa autora s Instituta R. Boskovic:
> Andrija Zeljko Lovric, Miroslav Doresic, Mladen

cut

Ne znam koliko je to baš tako. Bila je i prije rasprava
na forumu Hrvata Bosne i Hercegovine. Pa evo, koga
zanima:
http://pub52.ezboard.com/freferendumfrm2.showMessage?topicID=523.topic

Vladimir Dananić

Landser wrote:

> [...]
> nenaucnog pristupa danas bi jos vjerovali da se Sunce vrti oko Zemlje,
> a ne obratno (zato jer bi to netko poput tebe proglasio "nebitnim")

Naravno, interesi raznih znanstvenika su različiti. Upravo
zbog toga i imamo, ili smo imali u prošlomu stoljeću, bujanje
različitih znanstvenih disciplina do te mjere da danas
više ne može postojati čovjek koji bi to sve, ili barem
veliki dio sveukupne znanosti, mogao obuhvatiti. Odnosno,
ako bi se takav 'čovjek' pojavio, vjerojatno bi bila riječ
o njekoj novoj vrsti, neuzporedivo inteligentnijoj od
sadašnjega homo homo sapiensa.
Već zbog same te činjenice, nezgodno je za njeku znanstvenu
tvrdnju ili činjenicu reći da je nevažna, ili da nije jako
važna. Tko zna što se sve može u blizkoj budućnosti pokazati
jako važnim, a što trenutno praktički nitko ne primjećuje?
Na kraju, valja priznati da su genetičari i molekularni
biolozi, kao nositelji znanstvenih disciplina koje su
trenutno "in", u velikoj opasnosti da njihov rad i njihova
aktivnost bude ometana s pozicija sadašnjih 'korektnih'
političkih ideologija.
Naprimjer, genska klasifikacija ljudskih rasa je politički
jako nezgodna stvar jer su oni koji se time bave, ili bi se
mogli baviti, u izvjestnoj mjeri doslovce--rasisti.
Doslovce moraš 'prebrojavati krvna zrnca' da bi doznao to
što te zanima, a može biti važno za određenu veliku skupinu
ljudi.
Nu, bilo je u ne tako davnoj povijesti slučajeva da su stradavali
znanstvenici koji nisu 'prebrojavali krvna zrnca', ali su se
usudili tvrditi nješto što nije bilo u skladu s dijalektičkim
materijalizmom, ili s političkim rasnim 'teorijama'.
Međutim, znanost je obstala, dijalektičkim materijalizam i
rasne teorije su propali, pa će vjerojatno istu sudbinu imati
i sadašnje 'korektne' ideologije.

Aleksandar Sarovic

Interesantno je da je prema nukleotididma M173 = A-C192
aagaaatgttgaacgaaagttgatcccc, hrvatski genotip potpuno identican srpskom
koji je poznat po cccc na zavrsetku. Dok su nukleotidi M173 = A-C193
aagaaatgttgaacgaaagttgatHrrrrrrrBrrrrrrrr ponznati kao cistokrvno hrvatski
jer odaju naistariju rasu mozemo reci arijevsku nastalu negdje u isto
vrijeme kao i majmuni, potpuno neprimjeceni kod Srba.

--
Aleksandar Sarovic

Mladen Gogala

On Wed, 11 Sep 2002 05:15:04 -0400, Vladimir Dananić wrote:

> [...]

> najstarijih europskih naroda'. Eto, biokemija pokazuje da je Tuđman s

> ovom svojom izjavom bio previąe umjeren.

Ma to ne dokazuje nista! Miroslava Doresica poznajem, predavao je fiziku u
MIOC-u jos davno, dok sam ja tamo isao i dobro znam o kakvom se tipu radi. U
Tudjmanovo vrijeme bio je nekakav pomocnik ministra za skolstvo pa su i
Nacional i Globus su veselo izvjestavali o njegovim korumpiranim igrama. Sada
se taj isti Miroslav Doresic pojavljuje kao "znanstvenik" s Rudjera Boskovica
koji dokazuje, vidi cuda, iransko podrijetlo Hrvata, sto ce reci da smo mi
Hrvati srodniji bin Ladenu negoli drugim Slavenima.. Nisam geneticar i cijela
me pripovijest o iranskom ili marsovskom podrijetlu Hrvata nimalo ne zanima
ali Miroslavu Doresicu ne bih vjerovao niti kada bi mi rekao "dobro jutro".
Navoditi Miroslava Doresica kao nekakv respektabilni znanstveni izvor je u
najmanju ruku smijesno. Ako je Doresic dokazao bilo sto, tu nesto smrdi. Bojim
se da cu pricekati znanstvenu verifikaciju od strane osoba koje nisu
korumpirani sarlatani. Doresic je vjerojatno nanjusio, bas kao i Ramljak,
povratak HDZ-a pa se sada nastoji probiti u franjoznanstvene krugove koji ce
dobiti lukrativne sinekure po HDZ-ovim ministarstvima. Za ovo "otkrice" ne
treba ocekivati Nobelovu nagradu, nego dobro placenu fotelju na racun
hrvatskih poreznih obveznika.

--
Mladen Gogala
Only two things are infinite, the universe and human stupidity,

BoB

"Landser" <lan...@net.hr> wrote in message
> [...]

> nenaucnog pristupa danas bi jos vjerovali da se Sunce vrti oko Zemlje,
> a ne obratno (zato jer bi to netko poput tebe proglasio "nebitnim")

Ne, posto moje rijeci uopce nisu bile upucene na samu znanstvenu teoriju
(koje btw ljudski zivot i razvoj svodi na formulu sto se meni ipak cini malo
prejednostavnim) - radi se o tome da se mnoge znanstvene teorije izvode ne
zbog znanosti nego iz razloga da bi se opravdala nesto sto se dogodilo
tisucljecima kasnije. Opet ponavljam - sa stanovista onoga sto se dogodilo u
ovoj zemlji prosli stotinu godina potpuno je nebitno da li pojedinacan narod
porijeklom iz irana ili crne afrike, a teza da su hrvati bili zlostavljani
zato jer su tvrdili da su iranskog podrijetla je u najmanju ruku nategnuta.
Razlozi cu bili cisto ekomonske prirode pokusajem dominiranja jednog naroda
nad drugim narodima, sve drugo je sporedno.
BoB

Mladen Gogala

Dobro, objasni mi tko placa istrazivanja o iranskom podrijetlu Hrvata i zasto
su ona vaznija od molekularno bioloskih istrazivanja kojima je cilj
proizvesti lijekove ili nadomjesne organe? Ovo mi vise slici na Staljinovu
znanost o naucnom socijalizmu ili na zloglasnu eugeniku. Istrazivanja obicno
za cilj imaju rjesenje nekog prakticnog problema. Kopernik i drugi prije njega
su dosli do teorije o heliocentricnom sustavu nakon sto su pokusavali uz pomoc
Ptolomejevog sustava predvidjeti kretanje zvijezda i nebeskih tijela, za sto
im je motiv uglavnom bila astrologija i izrada horoskopa. Koji se to problem
pokusava rijesiti "istrazivanjem" iranskog podrijetla Hrvata? Sto se
usporedbe vaznosti iranskog podrijetla Hrvata (sve samo da ne budemo Slaveni
kao sto to Srbi) i heliocentricnog sustava tice, moram ti reci da je smijesna.
Znam ja da se tebi svidjaju "rasna istrazivanja" ali pokusaj malo obuzdati
porive da ih smatras najvaznijim na svijetu. Inace, kao sto sam napisao u
prethodnom postu, Doresic je korumpirani ljigavac koji nikada nije bio
znanstvenik pa "istrazivanje" koje bi eventualno on potpisao smatram bezveznim
i potpuno irelevantnim. Sto se tice pitanja tko placa takve gluposti, smatram
da su opravdana u situaciji kada je struja poskupila za 60% i kada veliki dio
stanovnistva ima jedva dovoljno za najosnovnije zivotne potrebe. Placati
takve pizdarije iz poreza je u najmanju ruku neukusno.

Mladen Gogala

Vjerojatno s dodatkom helizima i RSN supstance? Sto se simpletona poput VV-a
i Dananica tice, njihova kemijska formula je H2O + boza. Za normalne Hrvate
je, vrlo vjerojatno, potrebno malo vise pisanja negoli stane u jedan red.
Blago nama s "biokemicarima" poput Doresica, VV-a, Dananica i Landsera.
May the farce be with you!

BoB

Hvala ti. Odavne ne procitah ovako dobar komentar.
BoB

"Aleksandar Sarovic" <aleks...@sympatico.ca> wrote in message

VV

"Aleksandar Sarovic" <aleks...@sympatico.ca> wrote in message

A tražili ste srbe pod razredom sisavaca... Pogreška... trebao si pod
gmazovima

VV

"Mladen Gogala" <mgo...@adelphia.net> wrote in message

> [...]
> je, vrlo vjerojatno, potrebno malo vise pisanja negoli stane u jedan red.
> Blago nama s "biokemicarima" poput Doresica, VV-a, Dananica i Landsera.

Javio se napalm-liberal sa svojim trabunjanjima...

Barry Marjanovich

Denis Misevic

Mladen Gogala wrote:

> [...]
> za cilj imaju rjesenje nekog prakticnog problema. Kopernik i drugi prije njega

Zasto ne upoznavati i genetiku? Kad smo vec dosli do toga instituti se bave svim i
svacim pa nek se bave i time. Vjerojatno slijedi rezultat zasto su bijelci
podlozniji nekim bolestima negoli crnci i obratno, ili kako prilagoditi lijekove
odredjenoj etnickoj grupi. Naravno da isto tako mozes napraviti i otrov za tocno
odredjenu etnicku grupu zlouporabe mogu biti jezive. Kao i nuklearna energija. Ali
ne mislim da su takva istrazivanja nebitna. Vaznija negoli izucavanje povijesti i
arheoologija.

Sinisa Kolaric

"VV" <vikto...@zg.hinet.hr>

[...]

Prebrojavanje gena ne vodi nikamo, osim u tesku propast.

Tako da ne vidim neke vrijednosti u ovom istrazivanju,
osim u relaksiranom cakulanju tipa "Zrnca uz kavu".

Najvaznije je "uzdaj se use i u svoje kljuse", i to je to.

Mladen Gogala

On Thu, 12 Sep 2002 03:25:54 -0400, Denis Misevic wrote:

> Zasto ne upoznavati i genetiku?

Genetika je, svakako, vazna jer su puno razvijenije nacije ulozile jako puno
para u istrazivanje ljudskog genoma. Ovo sto Doresic radi nije i ne moze biti
nista drugo nego cisto sarlatanstvo na racun poreznih obveznika, ma koliko se
ti i ajatolah Dananini bunili protiv toga.

> [...]
> jezive. Kao i nuklearna energija. Ali ne mislim da su takva istrazivanja
> nebitna. Vaznija negoli izucavanje povijesti i arheoologija.

Sigmund

Ajoj... kako volimo brkati lonce i poklopce... biokemija pripada prirodnim
znanostima koje nam s velikim stupnjem vjerojatnosti tocnosti dokazuju neku
pojavu, povijest je drustvena znanost koja se bavi faktografijom
(cinjenicama) pojava i dogadjanja kroz poznato nam ljudsko vrijeme...
Integracijski procesi spadaju u drustvena kretanja pa prema tome ne mogu se
mjeriti mjerilima neke empirijske znanosti. JJ Strossmayer je u okolnostima
u kojima je zivio i djelovao izabrao je moguci i ostvarljiviji put
samoodrzanja. Dajte citajte povijest kao niz cinjenica obuhvacenih
uzrocno-posljedicnim slijedom, a ne neke prirucnike i komentiranu povijest
(...za neznalice)...
Jugonostalgicarima se mogu osjecati svi koji su u stvarnom, obicnom i
realnom zivotu zivjeli mirnije, kreativnije i ekonomski solidnije za vrijeme
postojanja bivse drzavne tvorevina... jednako takvim sanjarem se osjecam i
ja kad zamisljam nasu predivnu domovinu u ravnopravnom europskom
udruzenju... i ne vidim kakve veze ima genetika s tim osim nekih znanstvenih
cinjenica...

Landser

"Mladen Gogala" <mgo...@adelphia.net> wrote

> Dobro, objasni mi tko placa istrazivanja o iranskom podrijetlu Hrvata

Nemam pojma. Vjerovatno porezni obveznici. Nemam nista protiv da se
time bave npr. hrvatski povjesnicari.

> i zasto su ona vaznija od molekularno bioloskih istrazivanja kojima
> je cilj proizvesti lijekove ili nadomjesne organe?

I ta istrazivanja su nesumnjivo vazna. Nisam nigdje napisao da su
povijesna istrazivanja najvaznija.

> [...]
> astrologija i izrada horoskopa. Koji se to problem
> pokusava rijesiti "istrazivanjem" iranskog podrijetla Hrvata?

Nisam povjesnicar pa ne znam tocno sve implikacije tih istrazivanja.
Nemam nista protiv da se povjesnicari-znanstvenici time bave, kao sto
se npr. bave i istrazivanjima porijekla homo sapiensa opcenito, Koliko
znam, ni ti nisi povjesnicar. Vjerovatno mi je zato pomalo smijesno
citati tvoje postove u kojima kao slon u staklarni uporno pokusavas
omalovaziti tudju struku.

> Sto se
> usporedbe vaznosti iranskog podrijetla Hrvata (sve samo da ne budemo
> Slaveni kao sto to Srbi) i heliocentricnog sustava tice, moram ti
> reci da je smijesna.

Kao sto rekoh ne znam sve implikacije, ali slavenski utjecaj je (uz
moguci iranski) po mom nestrucnom misljenju neosporan. Isto tako,
neosporno je da ne mozemo usporedjivati danasnja povijesna i
srednjevjekovna astronomska otkrica, ali naucni pristup je uvijek
podjednako vazan, i onda i danas.

> Znam ja da se tebi svidjaju "rasna istrazivanja" ali pokusaj malo
> obuzdati porive da ih smatras najvaznijim na svijetu.

Ovo ponavljas po drugi put. Kao sto rekoh,
genetsko-antropoloska-povijesna istrazivanja ne smatram apriori
najvaznijima na svijetu.

> Inace, kao sto sam napisao u
> prethodnom postu, Doresic je korumpirani ljigavac koji nikada nije
> bio znanstvenik pa "istrazivanje" koje bi eventualno on potpisao
> smatram bezveznim i potpuno irelevantnim.

Ne znam doticnog gospodina, niti njegov znanstveni rad.

> [...]
> veliki dio stanovnistva ima jedva dovoljno za najosnovnije zivotne
> potrebe. Placati takve pizdarije iz poreza je u najmanju ruku

Sto bi onda trebali uciniti? Najuriti sve filozofe, politologe,
povjesnicare i sociologe zato jer se nekim neznalicama njihova
istrazivanja ne dopadaju i nazivaju ih "pizdarijama"?

Landser

> [...]

> negoli stane u jedan red.
> Blago nama s "biokemicarima" poput Doresica, VV-a, Dananica i

Znas sada kad vidim kolika se graja digla oko tih, po mom prvotnom
misljenju, uistinu manje-vise nevaznih biokemijskih spoznaja, te koliko
se bucnih neznalica javilo kako bi se mogli majmunirati oko necega o
cemu nemaju blage veze, pocinjem polako smatrati da je rijec o zaista
vaznim i vrijednim istrazivanjima! Samo za dobrim konjem se dize
prasina, kaze narodna uzrecica.

Vladimir Dananić

Sigmund wrote:

> [...]
> pojavu, povijest je drustvena znanost koja se bavi faktografijom
> (cinjenicama) pojava i dogadjanja kroz poznato nam ljudsko vrijeme...

Da, i fizika je prirodna znanost koja je stvorila metode mjerenja
starosti, bez čega bi mnoge druge, prirodne i družtvene, znanosti
bile nigdje.
Faktografija povijesti, pogotovu daleke povijesti, nuždno uključuje
metode mjerenja iz prirodnih znanosti, jednostavno zato što nema
pisanih dokumenata.

> Integracijski procesi spadaju u drustvena kretanja pa prema tome ne mogu se
> mjeriti mjerilima neke empirijske znanosti.

Družtvena kretanja uključuju kronoložki slijed. A kako ćeš pouzdano
ustanoviti taj slijed u dalekoj prošlosti, ako ne metodama empirijske
znanosti?

> JJ Strossmayer je u okolnostima
> u kojima je zivio i djelovao izabrao je moguci i ostvarljiviji put
> samoodrzanja.

Može biti. Međutim, njegovi sljedbenici, kad su 1918. stvarali
Kraljevinu SHS, doživjeli su veliko razočaranje. Što se
samoodržanja Hrvata tiče, za to je u to doba bio zaslužan Radić,
a ne Strossmayer koji nije ni predvidio što bi se moglo dogoditi.

> Dajte citajte povijest kao niz cinjenica obuhvacenih
> uzrocno-posljedicnim slijedom, a ne neke prirucnike i komentiranu povijest
> (...za neznalice)...

Samo se ti drži svoji savjeta.

> [...]
> ja kad zamisljam nasu predivnu domovinu u ravnopravnom europskom
> udruzenju... i ne vidim kakve veze ima genetika s tim osim nekih znanstvenih

A dobro. Samo ti sanjaj.

Vladimir Dananić

Landser wrote:

> Ne znam doticnog gospodina, niti njegov znanstveni rad.

Dorešić je fizičar, koji se po svim važećim mjerilima
smije takvim smatrati.
Osim toga, gegulence je krivo rekao da je članak o genetičkim
iztraživanjima Dorešićevo djelo. Nije, nego Dorešić&comp. samo
navode ono što su iztražili pravi genetičari, među njima i
poznati hrvatski genetičar Primorac.
Sam Primorac kaže da se to iztraživanje još ne može prihvatiti
'zdravo za gotovo', jednostavno zato što je uzorak mali.
Prema tomu, vidjet ćemo kakvi će biti rezultati na većem, pouzdanijem,
uzorku.

Landser

> [...]

> koji dokazuje, vidi cuda, iransko podrijetlo Hrvata, sto ce reci da
> smo mi Hrvati srodniji bin Ladenu negoli drugim Slavenima..

Krivo! Ovo upravo pokazuje kolika si neznalica i kako lupetas o
stvarima o kojima nemas blagog pojma. Iran (kao i vecina ostalih
bliskoistocnih zemalja) je dobio ime po sanskritskoj rijeci Arya upravo
zbog toga sto su ga izmedju 5000 BC i 1000 BC naseljavala bijela
indoeuropska plemena (uglavnom Hetiti, a prema iranskoj teoriji i
Hrvati) koja su stigla s podrucja danasnje Ukrajine i europskog djela
Rusije. Tek kasnije je iransko stanovnistvo poprimilo semitska rasna
obiljezja, pomijesavsi se s Arapima i ostalim semitskim plemenima,
medjutim, prema iranskoj teoriji, Hrvati su se do tada vec uglavnom
povukli s navedenih podrucja zbog ucestalih invazija mongolskih plemena
s azijskog kontinenta. Vrativsi se u svoju pradomovinu pomijesali su se
sa Slavenima i u konacnici doselili na ova podrucja.

Sigmund

> Da, i fizika je prirodna znanost koja je stvorila metode mjerenja

> starosti, bez čega bi mnoge druge, prirodne i druľtvene, znanosti
> bile nigdje.
> Faktografija povijesti, pogotovu daleke povijesti, nuľdno uključuje
> metode mjerenja iz prirodnih znanosti, jednostavno zato ąto nema
> pisanih dokumenata.
>
> Druľtvena kretanja uključuju kronoloľki slijed. A kako ćeą pouzdano
> ustanoviti taj slijed u dalekoj proąlosti, ako ne metodama empirijske
> znanosti?

Da se razumijemo, sve ovo gore stoji... mene samo zanima zasto bi ovaj
biokemijski nalaz bio vazan cimbenik za drustveni (politicki) svjetonazor...
za mene je to izuzetno kvalitetan nalaz cija se vrijednost moze umnoziti i
ostalim novijim znanstvenim spoznajama pa bi mogli s vecom sigurnoscu
saznati zasto su se te druzbe seljakale preko pola planete...

> A dobro. Samo ti sanjaj.

Bila to utopija ili san, uzgajam neki optimizam...

Vladimir Dananić

Mladen Gogala wrote:

> [...]
> dobiti lukrativne sinekure po HDZ-ovim ministarstvima. Za ovo "otkrice" ne
> treba ocekivati Nobelovu nagradu, nego dobro placenu fotelju na racun

Melješ bezveze. Pojma nemaš. Živiš u bogatoj državi u kojoj je gotovo
sve gotovo svakomu dostupno, a ovdje piskaraš o svojim frustracijama
s Dorešićem. Dakle, za tebe i ostale tulavce koji misle da je u
početnomu članku ove niti riječ o njekakvoj Dorešićevoj "ujdurmi",
upućujem na solidnu zbirku pravih znanstvenih radova uglednoga
američkoga sveučilišta:

http://hpgl.stanford.edu/publications.html

EOD

siniša mijakić - simba

On Wed, 11 Sep 2002 18:43:23 +0200, Vladimir Dananić
<vda...@marie.fkit.hr> wrote:

> "Jugoslovenstvo" postoji još i dandanas. Recimo, poznatiji
> jugonostalgičari u hrvatskom političkom prostoru su glumci
> R. Šerbedžija i M. Furlan, a od publicista je najpoznatiji
> M. Jergović.

"Jugoslovenstvo" najviše prizivaju oni koji su puno protiv njega. Npr.
Hrvoje Hitrec svugdje vidi stvaranje nove Juge. Podsvjesno je itekako
želi. Gore navedena trojka nigdje ne spominje novu Jugu. Mislim, kako
mi se čini i ti želiš novu zajednicu. Izgleda da nema nikoga da ti
kaže kako je ona već 11 godina pokojna. Na sreću.

siniša mijakić - simba

On Wed, 11 Sep 2002 11:15:04 +0200, Vladimir Dananić
<vda...@marie.fkit.hr> wrote:

> [...]

> izjave o Hrvatima kao 'jednom od najstarijih europskih naroda'.
> Eto, biokemija pokazuje da je Tuđman s ovom svojom izjavom

Hoće li zbog svega ovoga moj novčanik biti puniji?

Santana

"Mladen Gogala" <mgo...@adelphia.net> wrote in message

Nevezano uz ovu temu zanima me kako zakon u SAD-u stoji s nacistickom
ikonografijom? Kako je moguce da jedan kosarkas ima istetoviranog Drazu
Mihajlovica na ruci i nikome nista?

Orient expresS

Foo Fighter wrote:

> Tako je. To su starosjedioci Iliri, a ne neki iranski Hrvati. Lijepo tu pise
> da su dosli preko Turske.

Dosli su iz Irana. Odnosno granicnog podrucja Afganistana i Irana.
Gdje se spominje hrvatsko ime, a ne ilirsko ime.

> [...]
> agresivniji, nemilosrdniji nego Germani koji su imali pod kontrolom Zapad, a
> danas se tamo govore romanski jezici, a ovdje u nas slavenski.

Pogrešan zakljucak. Ova analiza genoma pociva samo na X kromosomu
ili muskom kromosomu. Odatle zakljucak da je razvoj jezika (lingvistika)
i putevi gena bili razliciti. Jezik se ocito naucio od matera, a geni su
dolazili
od muskaraca sa macevima. Po tome bi dakle Madjarice imale posla sa
slavenskim došljacima, dok su hunski jezik sacuvale za potomstvo bez
obzira što su im ocevi bili slavenski osvajaci.

Isto tako u Hrvatskoj. Matere su ocito jednim dijelom bile slavenke, a ocevi ?
Kako koji, neki cak i iz Irana.

Orient

Orient expresS

Landser wrote:

> [...]
> s azijskog kontinenta. Vrativsi se u svoju pradomovinu pomijesali su se
> sa Slavenima i u konacnici doselili na ova podrucja.

Što je suprotno navedenoj teoriji o dolasku preko Turske. Ocito se
Hrvati nisu doselili ovamo preko Ukraine. Vjerojatnije je da su
stigli morskim putem, i to na sjeverni Jadran. Toponimi potvrdjuju
ovu teoriju (napr. Krk, Krka, Zrmanja).

Ako bi ovo bila istina, ne bi bilo nimalo neobicno. I Grci su dolazili
u primorske krajeve morskim putem jednako kao i Armenci. U cijeloj
prici, Armenci su potpuno zanemareni. Dok je vecina toponima u Istri
upravo armenska. A Hrvati, ako su zivjeli u tom dijelu Irana, bili su
Armencima prvi susjedi.

Orient

Mir Harven

On Thu, 12 Sep 2002 07:55:34 +0200, "VV" <vikto...@zg.hinet.hr>
wrote:

Osim linka koji je dao Dananić
(http://hpgl.stanford.edu/publications.html )
čitki linkovi koji se tiču toga su:

http://website.lineone.net/~usenet_evidence/gene_legacy/

http://www.journals.uchicago.edu/AJHG/journal/issues/v67n6/002082/002082.text.html

Jedan od autora, Lovrić, je prije pisao pomalo nebulozne stvari
u SD. No, o tome sam već pisao na
http://pub52.ezboard.com/freferendumfrm2.showMessage?topicID=523.topic
pa ne mislim ponavljati.

No-nešto je drugo potencijalno intrigantno. Osobno- nakana
autora istraživanja je da sruše jednu pseudoznanstvenu
disciplinu-a to je "slavistika". Naime, područje filologije
(više nego lingvistike) koje je nastalo u 19.st., slavistika, postalo
je retrogradnim preostatkom romantičarskih panslavističkih ideologija.
Činjenica da među slavenskim jezicima (kao hrvatskom, češkom,
poljskom, ukrajinskom,...) postoji veće međusobno razumijevanje na
elementarnoj razini (recimo, 100 osnovnih riječi) od germanskih
(nizozemski, njemački, engleski, švedski,..) ili romanskih
(katalonski, talijanski, francuski,..) jezika- dovela je do toga da,
uz politički panslavizam (s "rasnim" natruhama slavenske uzajamnosti)
slavistika ostane praktički jedinom disciplinom koja se bavi
"paketom" standardnih jezika. Odjeli germanistike se bave njemačkim,
anglistike engleskim,...-nema "skandinavistike" niti nadređenoga pojma
za romanske jezike. Eto, pred koju godinu su bili slavistički kongresi
u Hrvatskoj. Pogledao sam zbornike radova i vidio da tu ima svega- od
istraživanja o hrvatskim gramatikama 17.stoljeća do ruske avangarde
20.st. Nemoguć je nekakav "romanistički" kongres na kojemu bi se,
recimo, raspravljalo o početcima argentinske književnosti, o kasnim
Moliereovim dramama i o talijanskom postmodernizmu.
Ukratko-slavistika, kao podkategorija filologije i lingvistike, počiva
na prešutnom slavenskom pseudorasnom mitu. Mitu koji bi bilo suludo
izrijekom "obnarodovati", ali koji je glavni razlog zašto ta
disciplina još uvijek postoji i zauzima sveučilišne katedre diljem
svijeta pod imenom raznih "Slavonic studies" i sl.

Kakve tu veze imaju ova genetska istraživanja ?

Jednostavno- ona rastaču slavenski mit. Ako se uzme da su slavenski
samo *jezici*, te da je "slaven" i kakav crnac ili mongolski žutać
koji govori jednim od slavenskih jezika- najvjerojatniji je trend
nestanka slavistike kao discipline, jer se uništava sam temelj te
kvaziznanosti. "Germanistika" kao disciplina koja proučava
verbalnu kulturu naroda koji govore germanskim jezicima ne postoji
i zbog jasne individualiziranosti tih naroda (Nijemci, Englezi,..),
ali i zbog "rasne" komponente (razni crnci koji govore engleski u
Amerikama, Africi, Karibima,..). Isto je i s "romanistikom" koja bi
trebala uključiti i Indijance u Meksiku i crnce u Brazilu- i stoga je
nema.
Slavistika još taljiga samo zato što još nije srušena na "rasnom"
(definicija u stilu 19. stoljeća) planu. Kada tu postane
besmislenom-nestat će i razlog njenoga postojanja kao grane
lingvistike.

Landser

"sini a mijakić - simba" <smij...@inet.hr> wrote

> Hoće li zbog svega ovoga moj novčanik biti puniji?

Interesantno je kako se uvjereni moralisti od samo par threadova nize u
roku od jednog dana pretvaraju u uvjerene materijaliste kojima je puni
novcanik apsolutni prioritet u mislima! Zaista, covjek bi koji put
pomislio da je rijec o podijeljenim licnostima ili nekom drugom slicnom
fenomenu.

Mir Harven

Priglupo. Znanost (doduše, ne odveć egzaktna) koja se
bavi "seljakanjima" itd. se zove historiografija. Dakle, ova
istraživanja imaju snažne reperkusije na već postojeće discipline
kao što su historiografija, antropologija, etnologija, ....

Mir Harven

On Thu, 12 Sep 2002 01:31:23 -0400, Mladen Gogala
<mgo...@adelphia.net> wrote:

>Ma to ne dokazuje nista! Miroslava Doresica poznajem, predavao je fiziku u
>MIOC-u jos davno, dok sam ja tamo isao i dobro znam o kakvom se tipu radi.

Opet glupiranje. Ja sam slučajno radio s Dorešićem
1 godinu na FER-u, u početku rata. I ? Koji si ti
qrac relevantan da kao đak prosuđuješ o nečijoj
kompetentnosti za znanstveni rad ?
Iako bi se o Dorešiću moglo reći svašta ( i + i -),
činjenica je da se radi o fizičaru koji se bavi(o)
pretežito numeričkim metodama i računalnim simulacijama
(prije), te nije niukoliko nekakav amater pao s Marsa.
Poslije je imao radove iz područja visoke energije.

>Tudjmanovo vrijeme bio je nekakav pomocnik ministra za skolstvo pa su i
>Nacional i Globus su veselo izvjestavali o njegovim korumpiranim igrama.

Dorešić se bacio u politiku još prije osamostaljenja
Hrvatske. Njegov rad u Ministarstvu obrazovanja je slab
i nikakav-no, to nije imalo veze s bilo kakvim korupcionaškim
igrama (tipična seruckanja Serala i Antinacionala) nego s njegovim
konfliktnim ponašanjem zbog čega je i izgubio to mjesto.
Što je i kako je bilo s njim kasnije druga je priča.
I- sama istraživanja o populacijama nemaju veze s
time je li Dorešićev karakter ovakav ili onakav.

> [...]
>koji dokazuje, vidi cuda, iransko podrijetlo Hrvata, sto ce reci da smo mi
>Hrvati srodniji bin Ladenu negoli drugim Slavenima..

Ova istraživanja, koliko vidim, tvrde da postoji veza
(genetska) između Hrvata i prijašnjih stanovnika
Pandžaba, Kašmira, Pakistana, Afganistana, pa i Irana.
To je stari indo-iranski substrat koji nema veze s Bin Ladenom, koji
je Arap.

>Nisam geneticar i cijela
>me pripovijest o iranskom ili marsovskom podrijetlu Hrvata nimalo ne zanima

OK- koji se qrac onda u ovo petljaš ?

>ali Miroslavu Doresicu ne bih vjerovao niti kada bi mi rekao "dobro jutro".

A tvoje je mišljenje jako relevantno, o, da.

>Navoditi Miroslava Doresica kao nekakv respektabilni znanstveni izvor je u
>najmanju ruku smijesno. Ako je Doresic dokazao bilo sto, tu nesto smrdi.

Dorešić sam ništa nije dokazao. Njegovo se sudjelovanje
svodi maksimalno na statističku obradbu podataka.

> [...]
>dobiti lukrativne sinekure po HDZ-ovim ministarstvima. Za ovo "otkrice" ne
>treba ocekivati Nobelovu nagradu, nego dobro placenu fotelju na racun

Opet paranoja. Dosadno predvidljivo.

Orient expresS

Santana wrote:

Sloboda izrazavanja. Nitko ti ne brani da i ti istetoviraš Drazu
Mihajlovica
na svojoj straznjici, ili bilo gdje drugdje.

Restrikcije glede nacisticke ikonografije (zakonske) postoje samo u
zemljama neciste prošlosti. Koje si time peru necistu savjest. Francuska
na primjer.

Ovo pitanje je toliko indikativno za bizantsku svijest (mind-frame) da
vec postaje smijesno.

Orient

Orient expresS

Nece. So what ?

Orient

Landser

"Orient expresS" <domo...@rogers.com> wrote
> [...]

> Hrvati nisu doselili ovamo preko Ukraine. Vjerojatnije je da su
> stigli morskim putem, i to na sjeverni Jadran. Toponimi potvrdjuju

Iranska teorija nudi objasnjenje je da su na nasa podrucja dosli preko
Ukrajine i Istocne Europe, sto mi zvuci kudikamo uvjerljivije. Velike
seobe naroda se nikada nisu odvijale brodovima, tako nesto je pregolem
proces da bi se mogao izvesti pomorskim putem. Osim toga postoje brojni
povijesni dokazi o Hrvatima kako dolaze na ova podrucja skupa sa
seobama Slavena, a Slaveni nisu dolazili brodovima. Najvjerovatnije je
da su se Hrvati po povratku s Bliskog istoka vratili u svoju
pradomovinu (Istocnu Europu), te tamo sukobili i kasnije pomijesali s
nekim slavenskim plemenima koja su u konacnici i okupili pod svojim
imenom, te se uskoro i u potpunosti asimilirali. Naravno ne mozemo sa
sto postotnom sigurnoscu reci kako nije
bilo i pomorskih ekspedicija s Bliskog istoka, ali po mom misljenju
uvjerljiva glavnina seobe odvijala se kopnenim putem.

Vladimir Dananić

Mir Harven wrote:

> [...]

> (definicija u stilu 19. stoljeća) planu. Kada tu postane
> besmislenom-nestat će i razlog njenoga postojanja kao grane

Još jedan dodatčić ovomu:
Važnije od same činjenice što genetika, kao prirodna znanost,
razotkriva i razara slavizam kao pseudorasnu političku ideologiju,
je činjenica da će još većim treskom pasti tzv. srednjejužnoslavenski
jezični dijasistem. Ta nebuloza, koju je svojedobno vješto bio
lansirao D. Brozović u svrhu očuvanja zasebnoga imena za hrvatski
jezik u doba jugokomunizma, već odavna nema nikakva razloga za
životarenje; u svakom slučaju manje razloga od slavizma.

Mladen Gogala

Koliko znam, nije zabranjena, dok god ne pozivas na nasilje. Prosle godine je
policija stitila skup KKK na Times Squareu. Na skupu je bilo desetak
zakrabuljenih idiota a stitilo ih je 2500 policajaca jer je
protudemonstranata bilo oko 25,000. Zbog toga nikome nista. Problem je
jedino pozivanje na nasilje. Ako to uspiju dokazati, pocinitelj ce dobiti
drzavni stan i hranu na jako dugo vrijeme.

Mladen Gogala

On Thu, 12 Sep 2002 10:13:37 -0400, Landser wrote:

> "Mladen Gogala" <mgo...@adelphia.net> wrote
>
> Nemam pojma. Vjerovatno porezni obveznici. Nemam nista protiv da se time
> bave npr. hrvatski povjesnicari.

Koji, naravno, nisu placeni iz proracuna?

Koji njegov znanstveni radi? To ne postoji.

> Sto bi onda trebali uciniti? Najuriti sve filozofe, politologe, povjesnicare
> i sociologe zato jer se nekim neznalicama njihova istrazivanja ne dopadaju i
> nazivaju ih "pizdarijama"?

Ne. Ovdje se ne radi o povjesnicarima, filozofima i slicno, radi se o
prirodnim znanostima poput mikrobiologije i lovokopa. Vrijeme utroseno na
tovrstna istrazivanja bi doticnoj gospodi franjoznanstvenicima trebalo odbiti
od place.

Mladen Gogala

On Thu, 12 Sep 2002 10:43:55 -0400, Vladimir Dananić wrote:

> Doreąić je fizičar, koji se po svim vaľećim mjerilima smije takvim
> smatrati.

Diplomirao fiziku svakako jest ali znanstveno radio nije. Covjek je stariji od
mene jedno 10 godina, predavao je po srednjim skolama, penjao se u u
hijerarhiji Tudjmanovih ministarstava sto mu je jako pomoglo pri izgradnji
lijepe, velike kuce u zagrebackoj Dubravi, suradjivao je sa nekoliko
softverskih firmi pri izradi softwarea i nakon ruznog skandala o kojem su
pisale novine morao je odstupiti pa je negdje 1999 donio dobro placenu
sinekuru na Rudjeru. On je 1999. imao blizu pedeset godina, sto je poprilicno
kasno za znanstveni radi. Evo, to je nas vajni fizicar Miroslav Doresic.

> Osim toga, gegulence je krivo rekao da je članak o genetičkim

> iztraľivanjima Doreąićevo djelo. Nije, nego Doreąić&comp. samo navode ono
> ąto su iztraľili pravi genetičari, među njima i poznati hrvatski
> genetičar Primorac.

Covjek je clanak potpisao. Ne vjerujem bilo cemu sto bi Doresic potpisao. Ako
se zaista radi o radu uglednih hrvatskih geneticara (barem onih koji nisu
otisli zaraditi lovu u Svicarsku, SAD i Oz), zasto nisu potpisali taj rad?
Zasto ga je potpisao Doresic i kakve veze on ima s genetskim istrazivanjima? O
kakvoj se tu svinjariji radi?

> Sam Primorac kaľe da se to iztraľivanje joą ne moľe prihvatiti 'zdravo za
> gotovo', jednostavno zato ąto je uzorak mali. Prema tomu, vidjet ćemo

> kakvi će biti rezultati na većem, pouzdanijem, uzorku.

Aha. A ti ce rezultati, naravno, nakon reakcije javnosti na ovako blesavi
pokusaj podvale, biti objavljeni na sv. nigdarjevo.

Miro Stromar

Santana wrote:

> Nevezano uz ovu temu zanima me kako zakon u SAD-u stoji s nacistickom
> ikonografijom? Kako je moguce da jedan kosarkas ima istetoviranog Drazu
> Mihajlovica na ruci i nikome nista?

Nema specificnih zabrana, na ebay-u se normalno prodaju ti rekviziti,
sljemovi, odlicja oznake.

vidi i sam:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2139821670

u slucaju da ne znas, SA je kratica za "Sturmabteilung", to ti je nesto
kao "proleterska brigada"

isto tako u trgovinjama vojnih viskova pa i onim antikvitita.

no cudi me tvoje pitanje. zar ne znas da su draza i njegova bagra u
americi smatrani ne samo "antikomunistima"
nego cak saneznicima.

i na kraju, kakove veze taj balkanski cetnik ima sa nacizmom? pa njega
ne bi u naciste uopce primili.

uostalom, danasnje generacije i ne znaju simbole nacizma, osim mozda
kukastog kriza.

ja sam prosle godine tjednima vozio automil sa (imitacijom) SS-tablice
na prednjem odbojniku i - mirna bosna.

i zasto mislis dad bi to uopce smetalo zemlju koja je pocinila genocid
nad 20,000,000 Indijanaca?

--
Best regards,

Miro Stromar
23 Hallbrook Dr.S.W.
Calgary Alberta
Canada T2V 3H5

______| http://www3.telus.net/public/crestest
o/______\o e-mail: cres...@telus.net
(Oo=00=oO) Faxphone: 403.253.5695 Cellular: 403.607.8845
[]=****=[] Office: 403.266.4141 Telefax: 403.266.4259

Tony

Ma da. Znam ja odavno da nista nemam s vama. Jos da netko objasni kako su
malobrojni Hrvati zalutali medju tolike majmune u toj vukojebini. Da su
vecina i otprasili prvom prilikom, toliko je jasno.

Hmm, zapravo meni nije jasno tko ste vi koji ste ostali?!

Tony

Mladen Gogala

Zasto mislis da bi me povijest Irana rebala zanimati? Tvrdnju o srodnosti bin
Ladenu dokazuju nasi lokalni desancarski fanatici na ovoj grupi. Eh da,
ako nekoga zanimaju sprdnje na racun nasih desancara, moze zapoceti i thread
na temu telebana. To je nasa lokalna podvrsta talibana.
Sto se znanja ili neznanja tice, priznati cu ti da o povijesti Irana doista
ne znam gotovo nista. Reci mi, jesu li Hrvati bili prisutni kada je Kserkso
naredio da se more tuce lancima zbog poraza u Salaminskom tjesnacu pa su
Iranci k'o mahniti mlatili Sredozemno More na Dardanelima? Jesu li se borili
protiv Aleksandra Velikog? Aleksandar je, kako mu i ime kaze bio puno
skloniji Srbima nego Hrvatima.
Daj, nemoj me gnjaviti sa Iranom i slicnim glupostima. Na kraju krajeva, svi
potjecemo od jedne jako male skupine hominida koja je evoluirala u Africi.
Zasto bi trebalo biti vazno je li veliki knez Hrvata Uka-uka-njam-njam sirovo
meso jeo na Dekanu ili u okolici Samarkanda?
Inace, ako procitas "Price iz Davnine" vidjeti ces da smo jako srodni
Slavenima jer su Vesna, Perun i Svarozic bili bogovi Slavena. Obicaj
donosenja klade (badnjaka) na noc prije Bozica jest stari slavenski obicaj.
Sad, jesmo li dosli iz Irana ili ne, kome bi to trebalo biti vazno? Sto se
pak, dolaska iz Irana tice, jesu li i alpski Hrvati dosli iz Irana? Rupel mi
izgleda kao nekakav ajatolah. Mozda bi se mogao naci kakav stari napis na
kajkavskom dijalektu sanskrta, samo ako bi Sabor izdasno financirao takvo
istrazivanje. Evo, sjecam se kada je Sabor trebao uputiti Zeljka Malnara na
konju do Irana i Iraka istrazivati zemlju Hrvata. Zelko Malnar bi se kao
kakav Kara ben Nemzi Karla Maya probijao po bliskom istoku, sa vjernim Sevom
kraj sebe, sve na trosak hrvatskih poreznih obveznika koji ne znaju sto bi s
pustim parama pa im se istrazuju Iran i Irak. Uzgred budi receno, ako ne
pozurimo s istrazivanjima, nece puno ostati. Veliki zlocesti vuk ce doci s
nosacima aviona i pretvoriti u prah i pepeo sve dokaze o bin Hrvatima pa nece
ostati dovoljno ni za Doresicev DNA test.
Inace, za tvoju informaciju su Goti, Franci, Angli i Sasi bili germanska
plemena. Nema nikakve dvojbe o germanskom podrijetlu Engleza, velikog dijela
Francuza i Nijemaca. I jedni i drugi i treci su se tjekom povijesti nebrojeno
puta jako krvolocno i sasvim nebratski makljali izmedju sebe. Ako mislis da
bi se nekakva ideja jugoslavenstva mogla stvoriti na osnovi slavenskog
podrijetla obaju naroda, razmisli opet. I Poljaci i Rusi su sasvim sigurno
Slaveni a od panslavizma ni traga. Poljaci su jaako sretni da su se rijesili
Rusa i zele u NATO kako bi sprijecili da im Rusi ikada vise pruze bratsku
pomoc. Marsal Pilsusdski je svojedobno jako vatreno docekao takvu pomoc a
vrlo je vjerojatno da bi je Poljaci i danas docekali sa slicnim panslavenskim
zarom. Ideja jugoslavenstva je mrtva i pokopana kao i sve romanticne ideje iz
XIX stoljeca, ukljucujuci tu i vecinu onih Starcevicevih. Iransko podrijetlo
je ordinarna i sasvim nevazna glupost na koju pare i vrijeme mogu trositi
samo oni koji ne zele raditi nista pametnijeg. Doresic spada u recenu
kategoriju.

Mladen Gogala

Meni se jako svidja pomorska teorija. Na dan "jat" Hrvati su se iskrcali pred
Dioklecijanovom palacom i odrzali miting podrske pod parolom "Svi smo mi
Mirius Lunaticius".

Orient expresS

Mladen Gogala wrote:

> Meni se jako svidja pomorska teorija. Na dan "jat" Hrvati su se iskrcali pred
> Dioklecijanovom palacom i odrzali miting podrske pod parolom "Svi smo mi
> Mirius Lunaticius".

Ako se to i dogodilo, bilo je to davno prije Dioklecijana i njegove palace.
U prilog ovoj teoriji idu cinjenice: kako to da su toponimi iranskog podrijetla
upravo na potezu otok Krk - rijeka Krka ? Uostalom, i Grci i Armenci
kolonizirali su priobalne krajeve iskljucivo pomorskim putem. Njihovi
tragovi ostali su do danas. Cak su se sacuvala i prezimena !

Orient

Denis Misevic

Vladimir Dananić wrote:

> Doreąić je fizičar, koji se po svim vaľećim mjerilima

> smije takvim smatrati.
> Osim toga, gegulence je krivo rekao da je članak o genetičkim

> iztraľivanjima Doreąićevo djelo. Nije, nego Doreąić&comp. samo

Otkud jedan fizicar u naprednim genetskim istrazivanjima ?

VV

BIOGENETIKA POKOPALA TZV. "JUZNE SLAVENE"

( uoci Hrvatskoga slavistickog kongresa u Zadru 2002 )

by Z. Yoshamya

Vec su antropoloske analize kostura iz antickih i srednjovjekih grobista
diljem Dinarida od Hrvatske do Srbije (Z. MIKIC 1984 - 1990 itd.) jasno
pokazale da nema ni traga tzv. "velike seobe Slavena". Sada je od 2000, to
isto konacno i neopozivo, dokazala i najnovija biokemijska genetika svih
Slavena i balkanskih naroda od Slovenije do Bugarske: u tim tzv.
"juznoslavenskim" narodima je stvarni slavenski genotip (EU19) izazita
manjina pucanstva tek 12% do 29%. Jos je manje medju "juznim Slavenima"
navodnih potomaka Avara (HG-9 samo po 2% - 8%). Fizicko-genetski je rubna
doselidba pravih Slavena tek djelomicno dosegla Vojvodinu, Slavoniju i
Sloveniju koje su zato i nazvane po njima, dok drugdje juznije genski
Slaveni uglavnom ne postoje kako slijedi iz genetske tablice Slavena
(brojcani izvodi su iz nize citiranih referenca):

______

Genska grupa: PRAVI BIOGENETSKI SLAVENI / Poluslaveni / JUZNI NESLAVENI

GENOTIP Bjelorusi Rusi Ukrajinci Poljaci Cesi Slovaci Slovenci Hrvati Srbi
Bugari

______

Eu19 (Balto

- Slavenski ) 39% 47% 54% 56% 47% 38% 37% 29% 16% 12%

Ostali tipovi

Neslavenski 61% 53% 46% 44% 53% 62% 63% 71% 84% 88%

______

Eu7 (Dinarsko

- Vedoarijski) 5 % 5 % 18% 23% 9 % 5 % 6 % 45% 5 % 4 %

Eu18 (Zapadni

- Prakeltski) 10% 7 % 2 % 16% 17% 19% 21% 10% 11% 17%

HG16 (Finsko-

- Uralski ) 6 % 14% 11% 1 % 0 % 0 % 0 % 0 % 0 % 0 %

____

HG2 (Altajsko

-Anatolski ) 34% 17% 6 % 0 % 17% 19% 27% 9 % 49% 42%

HG9 (Avarski

-Mongoloidni) 2 % 4 % 6 % 4 % 3 % 11% 2 % 2 % 6 % 8 %

HG21 (Afro-

- Hamitski ) 4 % 7 % 3 % 0 % 7 % 8 % 7 % 5 % 13% 17%

_____

ZNACENJE NADJENIH GENOTIPOVA:

Istocnoeuropski baltoslavenski tip EU-19 prevladava kod Litvanaca i vecine
Slavena, izuzevsi Hrvate, Srbe i Bugare gdje je izrazito manjinski.

Indodinarski tip EU-7 dominira u Europi samo kod dinarskih Hrvata koje
povezuje s Afganistanom, Pakistanom, Kasmirom i indskim Sikima, a potjece od
ranih Vedoarijaca.

Altajsko-anatolski tip HG-2 u Europi najvise dominira kod Srba, Bugara i
dalje se nastavlja u Tursku i Turkestan u centralnoj Aziji.

Afrohamitski tip HG-21 prevladava kod nearapskih bijelaca sjeverne Afrike
(Berberi itd.), a u Europi je cesci u Portugalu i Srbiji.

Zapadnoeuropski prakeltski tip EU-18 dominira u Irskoj, Britaniji,
Francuskoj, Spanjolskoj, Njemackoj, Belgiji, Nizozemskoj, Svicarskoj, a
prema istoku je sve rjedji.

GENETIKA I ARHEOLOGIJA PROTIV SLAVISTA

Novi biogenetski nalazi egzaktno najbolje potvrdjuju, u nas dugo presucenu i
potom ostro napadanu monografiju fra Dominika MANDICa "Hrvati i Srbi, dva
stara razlicita naroda" (Roma 1971, Zagreb 1990): jedni i drugi su
biogenetski Neslaveni, ali su medjusobno bitno razliciti tj. Srbi

su uglavnom altajsko-anatolskog iskona s malo Slavena u Vojvodini, a Hrvati
su pretezno Vedoarijci s ponesto Slavena u Slavoniji. Dodatni dokaz uz
genetiku su nedavni arheonalazi iz Pakistana: na pecatima i keramici su
1999. u praindskom slikopisu nadjena vedska imena prahrvatskih plemena
HARAQUATI i HARAXVATI iz 31. do 33. stoljeca prije Krista (J.M. KENOYER &
R.H. MEADOW, The latest discoveries, Harappa news 1999), koja su cak za 4
milenija starija od Slavena.

GLAVNI ZAKLJUCAK:

Iz gornjih genetskih nalaza je ocito da "Juzni Slaveni" zapravo niti ne
postoje i naprosto su ideoloska izmisljotina nasih slavista i njihovih
inozemnih sponzora. Tako je na Balkanu fiks-ideja juznoslavenstva u 20.
stoljecu u ime izmisljnih mitskih "ideala" pokosila na milijune nepotrebnih
zrtava (kao ini slicni ideoloski totalitarizmi koji su unistavali
covjecanstvo). Svi nesudjeni "juznoslavenski" narodi su vise ili manje bili
zrtve toga slavenskog fanatizma: za tudje interese su cijeli ovi narodi time
gurnuti u siromastvo, zaostalost i kulturno-gospodarsku ovisnost. Najvise su
profitirali slavisti koji su na tim fikcijama izgradili svoje karijere i
toboznje zasluge: sada nakon stvarne genetike Slavena - sve te silne
pisanije postaju ideolosko smece. Danas vec svakih par mjeseci na Zapadu i
Istoku (od USA do Kine) izlazi poneka biogenetska analiza o egzoticnom
neslavenskom genotipu indodinarskih Hrvata, spram cega su avaroslavenske
magle nasih slavista iz zakarpatskih mocvara posve nemocne i besmislene. U
tom kontekstu je iduci slavisticki kongres u Zadru tek posthumni in memoriam
nestalim "juznim Slavenima" i nepovratni kraj juznoslavenskih naklapanja.
Suvremeni razvoj ljudske genetike nezadrzivo donosi konacni slom lazne
"povijesti koju pisu (jugo)pobjednici", jer novu biohistoriju covjecanstva
vec naveliko pisu pobijedjeni svojim kromosomima.

NAJNOVIJA LITERATURA O GENETICI HRVATA I SLAVENA:

O. SEMINO i sur. (21 koautor), 2000: The genetic legacy of Paleolithic Homo
sapiens in extant Europeans (Y-Chromosome perspective). Science 290: p.
1155 - 1159, USA. (= Genetsko naslijedje paleolitskog covjeka u danasnjim
Europljanima): Tu se daje dosad prvi, znanstveno-genetski spektar Hrvata
koji je vrlo dalek od ideoloskog slavenstva i jasno dokazuje nase
neslavensko podrijetlo: baltoslavenski genotip samo 29%, zapadnokeltski tek
10%, avaromongolski jedva 2 %, razni ostali 14%, a indodinarski
(ranoarijski) tip cak 45% tj. daleko najvise u Europi.

Z.H. ROSSER i sur. (87 koautora), 2000: Y-Chromosome diversity in Europe is
clinal and influenced primarily by Geography, than by Language. American
Journal of Human Genetics 67: p. 1526 - 1543 (= Raznolikost Y-kromosoma u
Europi je klinalna i vise je povezana s geografijom negoli s jezikom) /
Glavni opci zakljucak tog clanka je: Biogenetika raznih naroda uglavnom nije
povezana s jezikom, koji je cesto sekundarna kulturna nadgradnja bez veze sa
stvarnim podrijetlom.

P.A. UNDERHILL i sur. (21 koautor), 2000: Y-chromosome sequence variation
and the history of human populations. Nature Genetics (USA), 26: 358 - 361
(= Variranje sekvencije Y-kromosoma i povijest ljudskih populacija): Daje se
prvo rodoslovno stablo danasnjeg covjecanstva s podrijetlom vecine naroda
ukljucivo Slavena i od njih daleko razdvojenih Hrvata najblizih vedskim
Indoarijcima. Od Hrvata su biogenetski puno blizi Slavenima npr. Mongoli,
Kinezi, Semiti, Sibirci ... tj. vecina Eurazijaca, medju kojima su genetski
najdalje odvojeni Indoarijci i Baltoslaveni.

P.A. UNDERHILL i sur. (8 koautora), 2001: The phylogeography of Y-chromosome
binary haplotypes and the origins of modern human populations. Annals of
Human Genetics (UK), 65: 43-62 (Geografski razvitak binarnog haplotipa
Y-kromosoma i podrijetlo danasnjih ljudskih populacija): Poblize je
razradjeno rodoslovno stablo covjecanstva s vecinom poznatih naroda i ponovo
s indoarijskim Hrvatima daleko razdvojenim od Slavena. To je prastaro
razdvajanje Indoarijaca od Baltoslavena nastalo cak pred 70.- 80.000 god.
jos u davno medjuledeno doba (interglacial) i nakon toga vise nisu imali
medjusobnih spolnih dodira tj. stalno zive daleko razdvojeni.

(Z. Yoshamya 2002)

----

Science, 10 NOVEMBER 2000. VOL 290: p. 1155 - 1159, USA. Autor: O.SEMINO i
sur

Vladimir Dananić

sini?a mijakić - simba wrote:

> [...]
> mi se čini i ti želiš novu zajednicu. Izgleda da nema nikoga da ti
> kaže kako je ona već 11 godina pokojna. Na sreću.

"Ustaštvo" najviše prizivaju oni koji su puno protiv njega. Npr.
Ivo Goldstein svugdje vidi stvaranje nove NDH. Podsvjesno je itekako
želi. Mislim, kako mi se čini i ti želiš novu NDH. Izgleda da nema
nikoga da ti kaže da je ona već 57 godina pokojna. Na sreću.

Landser

"Mladen Gogala" <mgo...@adelphia.net> wrote

> Zasto mislis da bi me povijest Irana rebala zanimati?

Ne znam da li te interesira, ali s obzirom da na grupi iznosis niz
pogresnih tvrdnji u svezi te povijesti, ja sam tu da te ispravim kako
se tvoje neznanje ne bi prekomjerno rasirilo.

> [...]
> Sredozemno More na Dardanelima? Jesu li se borili protiv
> Aleksandra Velikog? Aleksandar je, kako mu i ime kaze bio puno

Ovakve banalizacije su daleko od zabavnih, barem meni. Zasto se ne
ostavis naklapanja o povijesti s obzirom da te ocigledno ne zanima, te
da je promatras iskljucivo kroz prizmu danasnjih problema kojima si
izgleda jako opterecen?

> [...]
> Slavenima jer su Vesna, Perun i Svarozic bili bogovi Slavena. Obicaj
> donosenja klade (badnjaka) na noc prije Bozica jest stari slavenski

To je dobro poznata cinjenica. Dapace, vecina danasnjih europskih
krscanskih blagdanskih obicaja potice jos iz paganskih vremena odnosno
iz nordijske i slavenske mitologije.

> Sto se pak, dolaska iz Irana tice, jesu li i alpski Hrvati dosli iz
> Irana?

Alpski Hrvati...vjerujem da se pozivas na teorije koje dijele bijelce
na tzv. nordijski tip, alpski tip i mediteranski tip? Za pretpostaviti
je da su Hrvati iz starog Irana bili nordijskog tipa tako da bi odgovor
na tvoje pitanje bio najvjerovatnije ne.

> Sad, jesmo li dosli iz Irana ili ne, kome bi to trebalo biti vazno?

Nemoj to sve iskljucivo promatrati kroz rasnu perspektivu. Po meni
najvrijedniji aspekt iranske teorije je objasnjenje porijekla imena
Hrvati, ta teorija naravno ne objasnjava rasno porijeklo svakog
danasnjeg Hrvata ponaosob, kao sto si ti izgleda sebi uvrtio u glavu. S
obzirom da se i ja nazivam Hrvatom, smatram dijelom svoje opce kulture
da znam odakle to ime potice. Naravno nekome tko se ne naziva Hrvatom,
te teorije uopce ne moraju biti zanimljive.

> Inace, za tvoju informaciju su Goti, Franci, Angli i Sasi bili
> germanska
> plemena. Nema nikakve dvojbe o germanskom podrijetlu Engleza,
> velikog dijela Francuza i Nijemaca.

Haha, pa to se uci jos u srednjoj skoli! Je li to plafon tvojeg znanja?
Osim toga zaboravio si Jute i Vikinge (Normane) koji su takodjer imali
kljucnu ulogu u formiranju danasnje engleske nacije.

> [...]
> pare i vrijeme mogu trositi samo oni koji ne zele raditi nista
> pametnijeg. Doresic spada u recenu kategoriju.

Vidis, s obzirom da ja nisam povjesnicar, ja ne promatram iransku
teoriju kao neki krunski dokaz protiv teorija panslavizma itd. Kako sam
vec napisao, meni je to samo dio opce kulture, a sve moguce daljnje
implikacije ostavljam strucnjacima. Ako je to tebi sve "nevazna
glupost" najbolje ti je preskociti sve postove na tu temu, tako ces nas
ujedno postediti i svojih srednjoskolskih povijesnih teorijica.

Landser

> [...]

> Uostalom, i Grci i Armenci kolonizirali su priobalne krajeve
> iskljucivo pomorskim putem. Njihovi tragovi ostali su do danas.

Imaj u vidu da su i stari Grci, pa npr. i Latini koji su utemeljili
Rimsko Carstvo, takodjer bili dio velikih seoba indoeuropskih plemena
koja su u anticka vremena sistematski osvojila i kolonizirala cijelu
Europu i Bliski istok, sve do Indije na istoku i starog Egipta na jugu.
Dakle Hrvati koji su se po iranskoj teoriji naselili na podrucjima
starog Irana bili su u direktnom srodstvu i dijelili istu pradomovinu s
npr. Latinima koji su osnovali stari Rim. Prema tome slicnost navedenih
toponima ne mora biti kljucan dokaz da je rijec bas o HRVATSKIM
kolonizatorima, moze biti da je rijec o nekom drugom indoeuropskom
plemenu koji su govorili slicnim jezikom kao Hrvati i bili s njima u
srodstvu.

Aleksandar Sarovic

Zali se ti na nacisticku ikonografiju i propagandu svoje hrvatske drzave jer je ona kriva sto sto si glup i sto nemas nikakve sanse u zivotu. Draza Mihailovic ne samo da nije nacist nego je proglasen herojem antifasistickog rata od strane predsjednika SAD Harry Trumana.

Encyclopedia Britannica, Edition 1986, Micropedia, Vol 8, Page 119 Entry: MIHAJLOVIC, DRAGOLJUB

Mihailovic' Dragoljub, byname: Draja (b. March 27, 1893, Ivanjica, Serbia - d. July 17, 1946, Belgrade), army officer and head of the royalist Yugoslav underground army, known as Chetniks, during WWII.

Having fought in the Balkan Wars (1912-1913) and World War I, Mihailovic, a colonel at the time of Germany's invasion of Yugoslavia (April 1941), refused to accept the capitulation of the Yugoslav Army. He organized the Chetniks, who operated mainly in Serbia. He was elevated to the rank of general in 1941 and was appointed minister of war that same year by King Peter's government-in-exile.

Both Chetniks under Mihailovic and the Communist-dominated Partisans, who were led by Tito, resisted the occupying German forces. The conflict between the two Yugoslav groups deepened, however. By the end of WW II, and largely as a result of greater Allied assistance, Tito and the Partisans prevailed. Mihailovic went into hiding. He was captured on March 13, 1946, and charged with treason and collaboration with the Germans. The Yugoslav government under Tito denied the testimonies of several Allied officers who had worked with or had been rescued by Mihailovic. He was sentenced to death and was executed. Despite the allegations of the Tito government, a U.S. commission of inquiry fully EXONORATED Mihaijlovic, and in 1948 U.S., President Harry S. Truman AWARDED HIM THE LEGION OF MERIT.

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Egregius

Mladen Gogala reče:

> Meni se jako svidja pomorska teorija. Na dan "jat" Hrvati
> su se iskrcali pred Dioklecijanovom palacom i odrzali
> miting podrske pod parolom "Svi smo mi Mirius Lunaticius".

Tada još nismo znali za nine-eleven airlines

--
Ave!
Egregius

Barry Marjanovich

Vladimir Dananić

Denis Misevic wrote:

> Otkud jedan fizicar u naprednim genetskim istrazivanjima ?

Pogrješno pitanje. Dorešić&comp. su samo prenijeli ono što piše
u znanstvenim radovima. Za to ne moraju biti genetičari.

siniša mijakić - simba

On Thu, 12 Sep 2002 22:38:03 +0200, "Landser" <lan...@net.hr> wrote:

>"siniša mijakić - simba" <smij...@inet.hr> wrote

Pa porjeklo Hrvata neće ni Eli ni malim Romima pomoći. Ima puno
važnijih stvari u sadašnjosti. Lijepo ti savjetujem, počni čitati sa
razumijevanjem.

siniša mijakić - simba

On Thu, 12 Sep 2002 22:50:08 +0200, Orient expresS
<domo...@rogers.com> wrote:

>Nece. So what ?

E pa onda me boli k...c za porijeklo.

Orient expresS

Landser wrote:

> [...]
> kolonizatorima, moze biti da je rijec o nekom drugom indoeuropskom
> plemenu koji su govorili slicnim jezikom kao Hrvati i bili s njima u

Vrlo je teško naci objašnjenje za toponim "krk". Koji postoji jedino
u Hrvatskoj i u Iranu. Latini su imali posve drugo, nevezano ime za
taj otok (Veglia).

Najzanimljivije od svega je i problematika starog hrvatskog pisma,
glagoljice. Ona se 'slucajno' javila i razvila upravo u tim predjelima,
sjeverni jadran, krk, i tako to... Objašnjenje ?

Orient

Landser

"Orient expresS" <domo...@rogers.com> wrote

> Vrlo je teško naci objašnjenje za toponim "krk". Koji postoji jedino
> u Hrvatskoj i u Iranu. Latini su imali posve drugo, nevezano ime za
> taj otok (Veglia).

Cuj moguce je da su to zaista pravi staroindoeuropski nazivi, potpuno
nevezani sa slavenskom kulturom. Ali to ne znaci da se podrazumijeva
kako su Hrvati iz Irana dosli preko mora, to je dosta nategnuta teorija
s obzirom da je Iran poprilicno "landlocked", a kako tada nije bilo
Sueskog kanala cisto sumnjam da bi se odvazili na put oko Afrike. Bit
ce prije da su dosli kopnenim putem, skupa sa Slavenima preko Istocne
Europe, nakon pada Rimskog carstva.

Zvonimir

"Aleksandar Sarovic" <aleks...@sympatico.ca> wrote in message news:s2kg9.4601$RG2.1...@news20.bellglobal.com...

"Santana" <Santa...@BonBon.net> wrote in message news:alqspu$itu$1...@bagan.srce.hr...

> [...]

ne samo da nije nacist nego je proglasen herojem antifasistickog rata od

To onaj sto je nosio zensko rublje ispod odijela ?

Orient expresS

Landser wrote:

> [...]
> Sueskog kanala cisto sumnjam da bi se odvazili na put oko Afrike. Bit
> ce prije da su dosli kopnenim putem, skupa sa Slavenima preko Istocne

Sve je moguce. Ali Iran ima pristup i na Crno More. A odatle su dolazili
Armenci... istim putem.

Orient

Mladen Gogala

Ti si tumac, geneticar ili samo prenosis ono sto je Doresic samo prenio?
Pitanje glasi, ako su geneticari zaista to dokazali, zasto je to objavljivao
Doresic i zasto oni nisu objavili te znanstvene radove?
Gdje god je Doresic, tu se dogadja neka svinjarija. Cim se on u to upetljao,
tu nisu cista posla. Vise vjerujem Orijentovim tvrdnjama o istarskim
toponimima armenskog podrijetla nego Doresicevoj "genetici". Onako, za dobru
mjeru, bas me briga jesam li podrijetlom iz Irana ili ne.

Mladen Gogala

On Fri, 13 Sep 2002 06:52:11 -0400, Landser wrote:

> [...]
>
> Ne znam da li te interesira, ali s obzirom da na grupi iznosis niz pogresnih
> tvrdnji u svezi te povijesti, ja sam tu da te ispravim kako se tvoje

Iznosim pogresne tvrdnje u svezi glede povijesti? Samo kada se namjerno
zavitlavam. Sto se tice mojeg neznanja glede povijesti Irana, da, tu cu svoje
neznanje jako rado priznati. Detaljno poznavanje tog velevaznog podrucja
ostavljam strucnjacima za povijest, sport i brojanje golubova po trgovima
koji su placeni iz drzavnog proracuna.

> Ovakve banalizacije su daleko od zabavnih, barem meni.

Nemamo dakle isti smisao za humor. Buduci da nisi mjera svih stvari te da
fanatizirani poklonici raznih ekstremnih ideologija uglavnom nemaju smisla za
humor, to me ne zabrinjava previse.

> Zasto se ne ostavis
> naklapanja o povijesti s obzirom da te ocigledno ne zanima,

Ono sto me zanima, procitam. Nemam nikakve zelje baviti se iranskim
podrijetlom Hrvata.

> te da je
> promatras iskljucivo kroz prizmu danasnjih problema kojima si izgleda jako
> opterecen?

S obzirom na vaznost iranske teorije i trivijalnost sitnica kao sto su
propadajuca ekonomija, korupcija (cak je i Bugarska manje korumpirana od
nas), nefunkcionirajuce sudstvo, monopoli izvan kontrole u gotovo svim podrucjima
zivota te nesposobna, korumpirana i licemjerna vlada, sasvim je jasno da sam
opterecen problemima danasnjice te da cu probleme nekih prapovijesnih
divljaka za koje se pitamo jesu li dosli iz srednje Azije ili s bliskog
istoka, ostaviti za kasnije. Cinjenica da me problemi danasnjice vise
zanimaju nego nekakav uka-uka-njam-njam od prije par tisculjeca je zaista
neobicna, tako da se za to moje zanimanje za probleme danasnjice moze
upotrijebiti izraz "opterecen". Normalni se ljudi u Hrvatskoj, izgleda vise
bave pretpovijesnim divljacima iz Irana negoli gore navedenim sitnicama.

> To je dobro poznata cinjenica. Dapace, vecina danasnjih europskih krscanskih
> blagdanskih obicaja potice jos iz paganskih vremena odnosno iz nordijske i
> slavenske mitologije.

Naravno da je dobro poznata cinjenica. Nisam povjesnicar i stvari koje znam
iz povijesti nisu nikakvi egzoticni specijaliteti nego sasvim dobro poznate
cinjenice. Ta cinjenica ipak ukazuje na nasu kulturnu, ako vec ne geneticku,
bliskost sa stalim Slavenima. Stvar je, naime, u interpretaciji cinjenica a
ne u biflanju povijesti na pamet. Capisci?

> [...]
> Hrvati iz starog Irana bili nordijskog tipa tako da bi odgovor na tvoje

Ne. Radilo se o sali koju, ocito, nisi razumio. Ovih dana imamo podosta
problema oko ljudi za koje se, u vrijeme dok je Hrvatska bila rasisticka
drzava sa rasnim zakonima, govorilo da su alpski Hrvati.

> [...]
> potice. Naravno nekome tko se ne naziva Hrvatom, te teorije uopce ne moraju

Ja se, sasvimslucajno, nazivam Hrvatom i te mi teorije uopce nisu zanimljive.
I dalje smatram nevjerojatnom cinjenicu da nasa vlada placa takve bezvezarije
usred ovakve krize. Vjerojatno je netko za to "epohalno dostignuce" ma
podrucju genetike pokupio sasvim solidan honorar.

> Haha, pa to se uci jos u srednjoj skoli! Je li to plafon tvojeg znanja? Osim
> toga zaboravio si Jute i Vikinge (Normane) koji su takodjer imali kljucnu
> ulogu u formiranju danasnje engleske nacije.

Pa vec sam ti napisao da nisam povjesnicar i da bratam dobro poznatim
cinjenicama koje sam naucio uglavnom u srednjoj skoli ili citajuci knjige,
za zabavu/ Sto se tice zaboravljanja Juta i Normana (kojih je, uzgred budi
receno, bilo samo oko tridesetak tisuca. Sam Viljem Osvajac je poginuo negdje
u Franuckoj, vodeci nekakav rat. Ne da mi se traziti po internetu.) oni su,
isto tako, germanskog podrijetla pa niti malo ne mijenjaju cinjenicu o
> [...]

> kao neki krunski dokaz protiv teorija panslavizma itd. Kako sam vec napisao,

Iranska teorija dio opce kulture? Naravno sa pribliznim vremenom i dokazima?
Bojim se da nas dvojica nemamo isto shvacanje opce kulture. Aleksandar Veliki
je dio opce kulture, bas kao i gordijski cvor, kao i konj Bucefal su dio opce
kulture ali iranska teorija nije dio opce kulture, bas kao sto to nisu ni
C++, Perl ili oracle.

> [...]
> strucnjacima. Ako je to tebi sve "nevazna glupost" najbolje ti je preskociti
> sve postove na tu temu, tako ces nas ujedno postediti i svojih

Necu preskakati nista. Uzivam promatrati strucnjake kako se spore oko toga
koliko andjela stane na vrh igle. Gdje jos laik poput mene ima priliku
promatrati strucnjake poput tebe, Dananica i Marvena u akciji?

Landser

> [...]

> Vjerojatno je netko za to "epohalno dostignuce" ma
> podrucju genetike pokupio sasvim solidan honorar.

Hmmm...ispada da bi "usred ovakve krize" trebali zatvoriti barem pola
fakulteta i visokoskolskih ustanova jer se eto, po misljenju nekih koji
cak niti ne placaju porez u ovoj zemlji i nisu strucnjaci za navedena
podrucja, oni bave bezvezarijama! Valjda bi ih sve trebao nadgledati
Veliki Brat koji bi onda usmjeravao njihova istrazivanja u korisne
svrhe, kakvegod to bile. Ne znam cime bi se npr. hrvatski povjesnicari
trebali baviti ako ne hrvatskom povijescu? Cime bi se trebali baviti
hrvatski lingvisti ako ne analizom porijekla rijeci Hrvat? Zasto pri
tome ne bi koristili i suvremene znanstvene tehnike kao sto je analiza
genetskog koda? Dapace, kako je netko u ovome threadu vec istaknuo,
tvoja (americka) vlada je u sklopu programa americkih sveucilista na
slicna istrazivanja do sada sigurno potrosila vise sredstava nego sve
hrvatske vlade zajedno. Jesi se zalio svom kongresmenu zbog toga?

> [...]
> toga koliko andjela stane na vrh igle. Gdje jos laik poput mene ima
> priliku promatrati strucnjake poput tebe, Dananica i Marvena u

Hvala na komplimentima, ali ja nisam strucnjak, jednostavno se
trudim da ne lupetam napamet kad postam nesto na newse. Mozda bi i ti
trebao pokusati ovladati tom tehnikom.

Orient expresS

Mladen Gogala wrote:

> toponimima armenskog podrijetla nego Doresicevoj "genetici".

Vodnjan, Barban, Liznjan, Sisan, Krsan... hoces još ?

A grcki toponimi : Savudrija, Zambratija, cak Pula (od Polis).

Orient

Vladimir Dananic'

Mladen Gogala wrote:

> Ti si tumac, geneticar ili samo prenosis ono sto je Doresic samo prenio?
> Pitanje glasi, ako su geneticari zaista to dokazali, zasto je to objavljivao
> Doresic i zasto oni nisu objavili te znanstvene radove?

Glupo pitanje. Ljudi komentiraju rezultate znanstvenih radova.
Kako je Dores(ic' mogao objaviti znanstveni rad kojega je vec'
njetko drugi objavio? Ti ne znas( znac(enje rec(enice "objaviti
znanstveni rad".
Naveo sam ti mjesto gdje moz(es( nac'i relevantne znanstvene radove,
pa ih onda c(itaj u izvornom obliku. Tamo ti nema Dores(ic'a.

> [...]
> toponimima armenskog podrijetla nego Doresicevoj "genetici". Onako, za dobru
> mjeru, bas me briga jesam li podrijetlom iz Irana ili ne.

Tvoje frustracije su tvoj problem.

Mladen Gogala

On Sat, 14 Sep 2002 06:47:31 -0400, Orient expresS wrote:

> Vodnjan, Barban, Liznjan, Sisan, Krsan... hoces još ?

Kako bih ja mogao znati da su ti toponimi armenskog a ne grckog,
slavenskog ili juznokineskog podrijetla?

> A grcki toponimi : Savudrija, Zambratija, cak Pula (od Polis).
>
> Orient

Ma mislio sam savrseno ozbiljno! Na kraju krajeva, kao sto sam rekao, sam
predmet diskusije me uopce ne zanima previse. Moja je teza cijelo vrijeme
bila i jeste da ne vjerujem ni u sto cemu je kumovao Doresic.

Orient expresS

Mladen Gogala wrote:

> Kako bih ja mogao znati da su ti toponimi armenskog a ne grckog,
> slavenskog ili juznokineskog podrijetla?

Drzim da je to toliko jasno i transparentno da ne treba previse dokazivati.
Iako nije bitno, ipak je zanimljivo. Dakako, skoro da nema veze s ovom
grupom.

> Moja je teza cijelo vrijeme
> bila i jeste da ne vjerujem ni u sto cemu je kumovao Doresic.

Drzim da Dorešic, po sebi, nije uopce bitan. Da li je to njegov rad
ili je dio tima, ili su prepisali taj rad odnekud, drzim da je svejedno.
Naime ova genetska istrazivanja su znanstveno dokazane cinjenice.
Mogu se lako provjeriti. Neko eventualno buduce genetsko
istrazivanje dalo bi iste ili slicne rezultate genetske slike. A ta
slika (ne Dorešic) je izazovna. Odakle u juznih Hrvata i jedino
u juznih Hrvata skoro 50 % gena podrijetlom iz srednje Azije,
tj. Irana i okolice ?

Ne samo to: ovaj genetski make-up se odnosi samo na X kromosom,
tj. na onaj koji se prenosi s oca na sina. Po tome bi ispalo da je
svima nama (juznim Hrvatima) u neko doba povijesti, otac bio
Iranac (ne danasnji, dakako). Za razliku od svih naših susjeda.

A glede Dorešica ? Kamo srece da je on jedini muljator u
znanosti.

Orient

Mladen Gogala

On Thu, 12 Sep 2002 16:41:31 -0400, Mir Harven wrote:

> A tvoje je mišljenje jako relevantno, o, da.

U dlaku onoliko relevantno koliko je to i tvoje ili Dananicevo. Inace,
relevantnost necijeg misljenja je subjektivna kategorija. Sto se mene tice,
clanci u Feralu su poprilicno relevantni iako sumnjam da cemo se oko toga
sloziti. Drugim rijecima, i mene boli njeznik za tvoje misljenje.
--
Mladen Gogala
Walking on water and developing software from a specification

Barry Marjanovich

http://web.archive.org/web/20010625015616/http://www.hkz.hr/1985.htm

--
Slobodna Dalmacija
2000-09-18

"My three sons fought in the Croatian Liberation War."
http://www.kakarigi.net/croatia/news/dossier/eng/index.html

"I cannot allow Racan to talk about democracy because
that would be the same as a whore talking about chastity"
- pointed out Skeljo.

Ivica Racan is a former Secretary General of Yugo-slave
Communist Party. http://www.vido.ldh.org/images/serbia.jpg

Barry Marjanovich

Barry Marjanovich

Barry Moronovich

Barry, pa ovaj Mato Marcinko je negdje tvoje pameti.

Krakow - izveden iz rijeci Hrvat?!? Ha, ha ,ha!

Kysyl Arwat - crveni Hrvat?!? Ha, ha, ha!

A gdje su mu primarni izvori? Dokumenti? Studije drugih znanstvenika?
Ni jedne jedine ozbiljne reference koja bi mogla potvrditi i najslabiju
tj. najlabaviju od bilo kojih njegovih teza.

Sve u istom slogu - mi odkrili Ameriku, mi odkrili perpetuum mobile,
nas Maradona, nas Marco Polo!

Eh, ipak sam ja u pravu kad kazem:

-----
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
U All Moronovichs are genuine Croats. U
U Each Croat is, to some point, a Moronovich. U
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Barry Marjanovich

Barry Moronovich" <bsata...@yahoo.com> (Actually a hiding SERVIAN WAR
CRIMINAL named MIRKO DJURIC, Servian Satanist, murderer, torturer, and
all-around Servian SLOBodian) served:

>Greetings to my Servian Satanists and eternal glory to our leader Satan
SLOBo of great servia and The Hague:

http://www.un.org/icty/indictment/english/mil-ii011008e.htm
http://www.vido.ldh.org/images/serbia.jpg
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
"Lying is a form of our patriotism and is evidence of our innate
intelligence. We lie in a creative, imaginative, and inventive
way."

Dobrica COSIC - former president of self styled Yugo-slave-ia
and a Member of Servian Academy of Arts and Sciences, referring
to the Servian nation.
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

The story of the Servian sacrifice and Golgotha should be in every
elementary history book. That was the price the Servs were ready to
pay.(Excerpt from The Theft of the Servs' Only Treasure by Petar
Makara. July 5, 2001)

SERVIAN ACTION A:
http://www.vido.ldh.org/images/serbia.jpg

CROATIAN REACTION:
http://www.kakarigi.net/croatia/news/dossier/eng/index.html

SERVIAN ACTION B:
http://www.kakarigi.net/croatia/news/dossier/eng/predaja1.html

A Servian terrorist makes a confession:

"To understand the Servs is to understand our sense of pride; it is to
understand why we the Servs celebrate June 28, St. Vitus Day, the day
of the Kosovo Battle of 1389. We are a sick people who celebrate a day
of our defeat."

http://www.vido.ldh.org/images/serbia.jpg
servsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssservs

"If we Servs cannot work, we can surely fight."

Slobo Milosevic (also known as Satan SLOBo), at his 1989 inauguration
as president, timed to coincide with the 600th anniversary of the
Battle of Kosovo Polje, in which the Turks overran the Servs.

servssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssservs
http://www.vido.ldh.org/images/serbia.jpg
ccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc
Current President Of Serbia Is An Indicted War Criminal Milan
Milutinovic

http://www.interpol.int/Public/Wanted/Notices/Data/1999/12/1999_29612.asp
http://www.vido.ldh.org/images/serbia.jpg
http://www.hbk.hr/crkve/eindex.html
http://www.math.hr/links/war.html
http://www.vidovic.org/augustin/pages/docs/vukovar/vukovar97.html
http://www.dssrewards.net/english/warcrimes/warcriminals.html
http://www.hic.hr/books/greatserbia/index.htm
http://www.hic.hr/books/creation/index.htm
http://abcnews.go.com/reference/bios/milosevic.html
http://www.sps.org.yu/ljudi/smilosevic.html
http://www.cco.caltech.edu/~bosnia/history/supvii.html
http://www.dssrewards.net/english/warcrimes/milos.html
http://www.interpol.int/Public/Wanted/Notices/Data/1999/12/1999_29612.asp
http://www.interpol.int/Public/Wanted/Notices/Data/1999/13/1999_29613.asp
http://www.interpol.int/Public/Wanted/Notices/Data/1999/15/1999_29615.asp
http://www.interpol.int/Public/Wanted/Notices/Data/1999/17/1999_29617.asp
http://news.bbc.co.uk/hi/english/world/europe/newsid_1134000/1134969.stm
http://www.tamu.edu/upress/BOOKS/1997/cohen.htm
http://mprofaca.cro.net/mainmenu.html
http://ds.dial.pipex.com/srebrenica.justice
> [...]
> ORDINARY SERVS KILLED 250,000 PEOPLE! <
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
http://www.americanradioworks.org/features/kosovo/index.htm
http://www.sps.org.yu/eng/index-n.htm
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
BBC
Friday, 6 October, 2000

Kostunica: "I won't hand over Milosevic"
"I am the president"
http://www.dssrewards.net/english/warcrimes/milos.html
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Excerpts:
The Guardian
Special report: Serbia
Martin Woollacott
Friday September 29, 2000

Vojislav Kostunica does not differ much from
Milosevic on Serbia's right to Kosovo; on
the status of the Bosnian Serb entity,
Republika Srpska; or on the desirability of
Montenegro staying with Serbia.

In choosing Kostunica in such large
numbers, it may be said that the Serbians
have voted for a clean Milosevic. They
voted for a man who has never said that
Serbia's objectives in the wars of the last
10 years were wrong; who denies the
authority of the International War Crimes
Tribunal in The Hague; who considers
Nato intervention an outrage: and who
insists that Serbia will not be a vassal
state of the west.

http://www.alb-net.com/index.htm
http://www.alb-net.com/warcrimes-img/warcrimes.htm
http://www.alb-net.com/cleansing.htm
http://www.vido.ldh.org/images/serbia.jpg
http://www.ljubija.hr/ratni-zlocini/hrvatska/podunavlje/osumnjiceni.htm
http://www.ljubija.hr/ratni-zlocini/hrvatska/podunavlje/osumnjiceni2.htm
http://www.ljubija.hr/ratni-zlocini/hrvatska/podunavlje/osumnjiceni3.htm
http://www.ljubija.hr/ratni-zlocini/hrvatska/podunavlje/osumnjiceni4.htm
http://www.ljubija.hr/ratni-zlocini/hrvatska/dalmacija/osumnjiceni00.htm
http://www.ljubija.hr/ratni-zlocini/hrvatska/dalmacija/osumnjiceni00a.htm
http://www.ljubija.hr/ratni-zlocini/hrvatska/dalmacija/osumnjiceni00b.htm
http://www.ljubija.hr/ratni-zlocini/hrvatska/dalmacija/osumnjiceni01.htm
http://www.ljubija.hr/ratni-zlocini/hrvatska/dalmacija/osumnjiceni01a.htm
http://www.ljubija.hr/ratni-zlocini/hrvatska/dalmacija/osumnjiceni01b.htm
http://www.ljubija.hr/ratni-zlocini/hrvatska/banovina/osumnjic-ban.htm
http://www.ljubija.hr/ratni-zlocini/hrvatska/banovina/osumnjic-ban01.htm
http://www.ljubija.hr/ratni-zlocini/hrvatska/banovina/osumnjic-ban02.htm

http://www.vido.ldh.org/images/serbia.jpg

http://story.news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/020714/170/1ukxf.html
http://story.news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/020702/161/1s85b.html
http://story.news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/020628/170/1rne7.html
http://story.news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/020710/170/1ttb3.html
http://story.news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/020815/170/21k6n.html
http://story.news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/020814/170/21h5g.html
http://story.news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/020806/170/1zjr7.html

http://www.vido.ldh.org/images/serbia.jpg
http://home.swipnet.se/woodhead/facts.htm
http://home.swipnet.se/woodhead/video.htm

Rastislav

bsata...@yahoo.com (Barry Moronovich) wrote in message news:<7dd7d589.02091...@posting.google.com>...

> Barry, pa ovaj Mato Marcinko je negdje tvoje pameti.
>
> Krakow - izveden iz rijeci Hrvat?!? Ha, ha ,ha!
>
> Kysyl Arwat - crveni Hrvat?!? Ha, ha, ha!

Ja, kaj nisi vedel, da je to res? :-) Hrvati so pomorsko ljudstvo,
zato so jim zrasli kraki, tu mislim, seveda korienske, ne normalnih
Hrvatov. Saj veš, vpliv vode in Darwina, t. j. v zvezi s kraki. In
potem je nastalo ime Krakow, ker so tam živeli pravi korienski Hrvati
s kraki, ergo, Krakow je hrvaški. Da bi to lažje dokazali, bodo
korienski vpeljali v svoj jezik črko w.

Kysyl Arvat: v tem primeru gre očitno za napačno etimologijo. Beseda
pomeni kisli Hrvat, kar je izvirni izraz za korienske, saj se jim je
skisala pamet. Torej je izraz Kysyl Arvat najustreznejši za korienske.

Na Arabskem polotoku je puščavska pokrajina Hadramaut. V jeziku
angleških Hrvatov pomeni to Hrvatski mouth, ali hrvaška usta, kar se
nanaša na usta, ki govorijo korienski.

Na Škotskem je mestece Arbroath, ime izvira iz Broad Arvat, kar pomeni
Široki Hrvat, ali v prenesenem pomenu Velika Hrvatska, kar je za
korienske conditio sine qua non njihove existentiae.

P.s. Nekorienske, to je normalne Hrvate obveščam, da je tole moje
pisanje zanje povsem brezpredmetno.

Toliko za zdaj. Lep pozdrav,

Rastislav

Nikola Smolenski

> [...]
> Tribunal in The Hague; who considers
> Nato intervention an outrage: and who
> insists that Serbia will not be a vassal

Jedna stvar koja meni nikada nije bila jasna je da li je ovaj covek ironican
ili samo budala. Koji bi idiot glasao za coveka koji misli da nato
"intervencija" nije bila zlocin ili da bi Srbija trebalo da bude vazalna
drzava Zapada?

Amir.M

"Nikola Smolenski" <smol...@eunet.yu.nospam> wrote in message news:am76ae$pjc$1...@news.eunet.yu...

> "Barry Marjanovich" <bma...@telusplanet.net> wrote in message

Says who ? A member of the british press ?

Bwaarrhghghghgghhghghghghghgaaa!!!

The Br(sh)its keep voting a habitual liar , a
fabricator of evidence , a lickspitle little poodle
who has his snotty nose permanently stuck up
a superpower's ass , a hypocrite degenerate
spinndoctoring oportunist who would bomb
his own mother if it was to his advantage

I wonder which other superpower has not only
"denied the authority of the International War Crimes
Tribunal in The Hague " but went out of it's way to
threaten other countries who would implement the
same court on it's own citizens ?

The Horror !

How can such a humanitarian bombing campaign
with cluster bombs and DU be ever considered
anything other then "humanitarian" !

Why those ungrateful Serbs !!

The gall !

Those serbs don't want to be a vassal state of the NWO west just
like they refused to be vassal satelites of Austro Hungary, the Ottoman
Empire or The Third Reich !

> [...]
> ili samo budala. Koji bi idiot glasao za coveka koji misli da nato
> "intervencija" nije bila zlocin ili da bi Srbija trebalo da bude vazalna

Covece da li ti shvatas da to nije nilkakva ironija nego da oni stvarno tako misle

Ne znam sta ti kapiras ali jasno je ko dan Zapad se ponasa isto kao sto se
ponaso Hitler 1938.

Ovo ti je isti kurac.Militantno kapitalisticko osvajacki fasizam je pobedio

One najgore pretpostavke o Kapitalizmu ,ono sto je Marx pricao jos u 19 veku,
ono cemu mo se mi u Jugi smejali u skoli na casovima Marxizma
so stvarno ostvarilo

Nikola Smolenski

"Amir.M" <amir@you_suck_it_down> wrote in message

> "Nikola Smolenski" <smol...@eunet.yu.nospam> wrote in message
>
> Covece da li ti shvatas da to nije nilkakva ironija nego da oni stvarno
tako misle

Dobro, ako je neko pokvaren ipak ne mora da znaci da je budala.

> Ne znam sta ti kapiras ali jasno je ko dan Zapad se ponasa isto kao sto
se
> ponaso Hitler 1938.

Pa valjda ni on nije mislio da ce se njegova okupacija okupiranim zemljama
svideti.

Mozda bismo trebali da ovaj razgovor vodimo na engleskom i da ga prebacimo
na scu pa da vidimo u praksi :)

Frane

In hr.soc.politika Aleksandar Sarovic <aleks...@sympatico.ca> wrote:

> [...]
> jer je ona kriva sto sto si glup i sto nemas nikakve sanse u zivotu.
> Draza Mihailovic ne samo da nije nacist nego je proglasen herojem

-Tsss,kakvih sve psihopata ima. I onda cete se cuditi sto vas
smatraju divljacima i sto se cak i seinfeld zafrakava na vas racun.
Nije ni cudno sto se boje nastupiti pod imenom "srbija",nego se
predstavljaju kao "jugoslavija".