"Mission accomplished"

Ivaylo Ivanov

chorbalan

On Sat, 15 Apr 2023 14:39:34 -0700 (PDT), Ivaylo Ivanov wrote:

> Как да си обясним това?!?
>
> https://www.dailymail.co.uk/news/article-11975585/Wagner-boss-Yevgeny-Prigozhin-urges-Vladimir-Putin-stop-Ukraine-war-tell-world-Russia-won.html

К'ва е тая несвързана безсмислица, като сътворена от бългаски "джурналист" ?

Ама на снимката тоя Пирожкин и тия двамата братя до него са си 'баси мутраланите:
https://i.dailymail.co.uk/1s/2023/04/15/08/69857641-11975585-image-a-4_1681545424294.jpg

Ivaylo Ivanov

On Saturday, April 15, 2023 at 6:03:50 PM UTC-4, chorbalan wrote:

> К'ва е тая несвързана безсмислица, като сътворена от бългаски "джурналист" ?

Ами да го "преведа" като за твоето ниво: Според руската пропаганда (споделена тук от Радостина) с предстоящото падане на
Бахмут украинската армия ще бъде унищожена и пътя на Русия към Киев, или най-малкото към целия Донбас, ще бъде широко
отворен. Изведнъж Пригожин, който е възможно най-вътре във войната с Украйна, почва да дрънка, че Путин трябвало да
обяви победа и да поче да мисли за отбрана на досега заграбеното. Освен това явно мисли, че най-голямото посижение на
Русия в "СВО" е избиването на огромен брой млади украинци (и прокуждането на милиони други извън страната). Демек -
"всичко върви по план".

> Ама на снимката тоя Пирожкин и тия двамата братя до него са си 'баси мутраланите:
> https://i.dailymail.co.uk/1s/2023/04/15/08/69857641-11975585-image-a-4_1681545424294.jpg

Ами човека е мутра. Нормално е да изглежда като и да е обграден от мутри.

chorbalan

On Sat, 15 Apr 2023 19:13:33 -0700 (PDT), Ivaylo Ivanov wrote:

> [...]
> на огромен брой млади украинци (и прокуждането на милиони други извън
> страната). Демек - "всичко върви по план".

Бе то убаво за моето ниво, ама ми се струва нескопосано "изсмукано от пръстите"..
Нещо като "една жена каза", от типа на който ти безкритично вярваш..

Nick

обяснението е, че трябва да се чете в оригинал, а не преразказите на ЕЖК
(ж-то в случая е за журналист).

--
«地 球 誕 生 在 牛 市 的 小 時 — Earth is born in the Bull's hour»

Ivaylo Ivanov

Пригожин не е "една жена".

Ivaylo Ivanov

On Sunday, April 16, 2023 at 3:43:59 AM UTC-4, Nick wrote:

> Prigozhin-urges-Vladimir-Putin-stop-Ukraine-war-tell-world-Russia-won.html
> обяснението е, че трябва да се чете в оригинал, а не преразказите на ЕЖК
> (ж-то в случая е за журналист).

Пусни го в оригинал, ако мислиш, че нещо важно е пропуснато.

Nick

нека се убедя какво преразказва журналиста, иначе няма проблем.

Nick

да, явно е стъпил на долната публикация:

Только честный бой: никакого договорняка

https://telegra.ph/Tolko-chestnyj-boj-nikakogo-dogovornyaka-04-14

надявам се да си наясно с руския, за да разбереш добре какво казва
пригожин.

chorbalan

chorbalan

On Sat, 15 Apr 2023 14:39:34 -0700 (PDT), Ivaylo Ivanov wrote:

A това:

https://www.youtube.com/watch?v=F9U4c6AAoDE