На лъжата краката са руски

Ivaylo Ivanov

Първоначалната новина вчера:
"Безуспехен опит"
https://youtu.be/p_XyN66bYlM

Днес:
Безуспешния опит
https://youtu.be/VZETa0ZJc4I

Dimitar Gueorguiev

В Петата Колона на Монголската Империя точно нема да ти повярват
"Едно българско момче, връстник на дъщеря ми, ѝ каза, че всички украинци трябва да умрат. Че Украйна е пълна с нацисти и че Русия ще ги победи. "
https://www.dw.com/bg/zaso-se-mahame-ot-blgaria-ukrainki-razkazvat/a-65705325

chorbalan

Бе май и украински.
Кадъра е много замазан, ама се вижда че на кораба няма име, а на
последващите кадри на които ни се обяснява къде вероятно е ударен
се вижда ясно написано с едри букви име. Ивайло пак кьорав.

Ivaylo Ivanov

Определено си много назад по темата. Русия изтри имената (и номерата) на
корабите си в Черно море още в началото на войната. Няма никакво съмение,
че ударения кораб е "Иван Хурс". Дали и колко е повреден е отделна тема.

chorbalan

Верно съм назад...ама интересът ми е дотам.

chorbalan

On Thu, 25 May 2023 10:20:05 -0700 (PDT), Ivaylo Ivanov wrote:

https://www.youtube.com/watch?v=pbED6Rta_xo

Ivaylo Ivanov

Nick

On Tue, 6 Jun 2023 13:02:20 -0700 (PDT), Ivaylo Ivanov wrote:

> https://twitter.com/bayraktar_1love/status/1666087508323749889

> Горкия трактор!

> :-D

УНИАН посочва, че в интернет се е появил видеозапис на ожесточена битка на
Запорожкото направление на фронта, където в момента се провежда
настъплението на украинските въоръжени сили. Отбелязва се, че по време на
тази битка украинските войници са загубили танк "Леопард 2" и няколко БМП
"Брадли". Въпреки това войниците са си помогнали взаимно да избягат и са
се отървали без жертви сред личния състав.

Шизофрения нещо? За украинците ясно, но за mediapool? За теб няма да
говорим.

--
«地 球 誕 生 在 牛 市 的 小 時 — Earth is born in the Bull's hour»

Ivaylo Ivanov

Дали е вярно не знам, но поне на теория е възможно. Виждали сме голям брой
видеа на руски танкове унищожени от мини на които и трите члена на екипажа
излизат от унищожения танк реално невредими. Издънката около Орихив ми
изглежда много подобна на руската издънка при Вухледар преди три месеца
- т.е. техниката е унищожена почти изцяло от мини (при глупави опити да се
заобиколи първата взривена машина посред минно поле), но не е ясно доколко
екипажа е пострадал.

Nick

On Mon, 12 Jun 2023 10:32:51 -0700 (PDT), Ivaylo Ivanov wrote:

> [...]
> глупави опити да се заобиколи първата взривена машина посред минно
> поле), но не е ясно доколко екипажа е пострадал.

Шизофренията не е в това, на друго място е. Чети внимателно текста.

И го осмисли, ако можеш. Не случайно ти го показвам тук.

Ivaylo Ivanov

Нямам представа за какво говориш. Двете сражения - "с комбайните" и описаното в УНИАН -
са съвсем различни. Едното е до Велика Новосилка, а другото до Мала Токмачка. Каква връзка
видя между единия и другия репортаж?

Nick

Къде виждаш да съм показал някакъв репортаж?! До кога ще ми приписваш
неща, които не съм казвал или правил?!

Цитирам УНИАН и коментирам това, което те са публикували.

Баси, ти помниш ли какво си писал тук?!

Ivaylo Ivanov

Nick

On Thu, 15 Jun 2023 09:25:33 -0700 (PDT), Ivaylo Ivanov wrote:

> https://fakti.bg/world/791113-rusnacite-predstaviha-ruskata-izgorala-
tehnika-za-ukrainska

> :-D

On front lines of Ukraine counteroffensive, soldiers pay heavy price

ANDRIIVKA, Ukraine — The men of Ukraine’s 37th Brigade were freshly
trained and armed with Western-supplied weapons, tasked with an initial
push through Russian-occupied territory in the early days of a long-
awaited counteroffensive.

Within 20 minutes of their June 5 advance south of Velyka Novosilka, in
the southeast Donetsk region, mortars exploded all around them, soldiers
said. A 30-year-old soldier known as Lumberjack saw two of the men in his
vehicle bleeding heavily; one lost an arm as he cried out for his family.
Lumberjack crawled into a crater, but the shrapnel from a mortar went
through the soil and pierced his shoulder.

“We were left there in the field, without tanks or heavy armor,” said
Lumberjack, who spoke to The Washington Post on the condition that he be
identified only by his call sign because he was not authorized to discuss
the battle. “We were shelled with mortars from three sides. We couldn’t do
anything.”

There were fewer than 50 men in the unit, he said, and 30 did not return —
they were killed, wounded or captured by the enemy. Five of the unit’s
armored vehicles were destroyed within the first hour.

Their accounts offered one of the first real glimpses into the brutal
fighting on a new front this month, far removed from the antiseptic claims
of advances and retreats by officials on both sides of the conflict. And
the battalion’s heavy losses foreshadow the terrible cost that Ukraine’s
leaders are prepared to pay — and believe they must pay — to oust the
Russian invaders and reclaim their lost territory.

https://www.washingtonpost.com/world/2023/06/13/ukraine-counteroffensive-kryvyi-rih-donetsk/

8-)

Nick

On Thu, 15 Jun 2023 09:25:33 -0700 (PDT), Ivaylo Ivanov wrote:

> https://fakti.bg/world/791113-rusnacite-predstaviha-ruskata-izgorala-
tehnika-za-ukrainska

> :-D

US isn't interested in Ukrainian victory. US' state department articulated
their objective clearly: " to weaken Russia". For that, they reckoned, the
war needs to drag on. So, here we are. It sucks to be Ukrainians right
now. Truly, a horrible place to be: your enemies want to kill you, and
your friends want to kill you slowly. What a nightmare for Ukrainian
people!

chorbalan

On Thu, 15 Jun 2023 09:25:33 -0700 (PDT), Ivaylo Ivanov wrote:

> https://fakti.bg/world/791113-rusnacite-predstaviha-ruskata-izgorala-tehnika-za-ukrainska
>
> :-D

Източник: Pravda Gerashchenko

Ivaylo Ivanov

On Thursday, June 15, 2023 at 2:07:04 PM UTC-4, Nick wrote:

> [...]
> now. Truly, a horrible place to be: your enemies want to kill you, and
> your friends want to kill you slowly. What a nightmare for Ukrainian

Източник? ТАСС? RT? Скот Ритър? Дъглас Макгрегър?

Nick

Умнико, това е коментар под статията във Washington Post, която съм
цитирал.

Поредното доказателство, че коментираш без да четеш.

и че четеш само това, което ти отговаря на обсесията.

Nick

на 19-ти юни:

Putins “Alligator" schnappt nach deutschen Leopard-Panzern

https://www.t-online.de/tv/nachrichten/politik/id_100193850/putins-alligator-schnappt-nach-deutschen-leopard-panzern-.html

Понеже не слушаш да не коментираш 8-)

Ivaylo Ivanov

"руската армия вече е унищожила 9915 танкове и бронирани машини, а Въоръжените сили на Украйна
/ВСУ/ разполагат с 8165 /заедно с доставените вече от съюзниците/."

"Ако съберем всички цифри от МО, ние вече ще сме унищожили нашата планета Земя пет пъти"

:-D

https://www.segabg.com/hot/category-the-war/shoygu-unishtozhi-ukrainskata-armiya-oshte-predi-polovin-godina

chorbalan

E, Украинците се похвалиха че при контраофанзивата руските жертви били 17(!) пъти
по-големи от украинските...то по твоята логика съвсем трябва да са без крака.
За сега контраофанзивата буксува и жертвите са към три пъти над очакваните, сигурно
ще спаднат след като си вземат поуки.

Nick

On Tue, 20 Jun 2023 08:08:15 -0700 (PDT), Ivaylo Ivanov wrote:

Ами то, по думите на Робърт Кенеди-младши, украинците досега са дали 350
хиляди жертви, та какво казваш за руснаците - те колко са дали?

Нещо там за тракторите имаш ли да кажеш?

За източниците няма да питам, ти нали четеш все източници, които не лъжат.

Ivaylo Ivanov

On Tuesday, June 20, 2023 at 12:57:43 PM UTC-4, chorbalan wrote:

> E, Украинците се похвалиха че при контраофанзивата руските жертви били 17(!) пъти
> по-големи от украинските...

Къде прочете това? Уж следя украинската пропаганда, но не съм попадал на подобни глупости.

> то по твоята логика съвсем трябва да са без крака.
> За сега контраофанзивата буксува и жертвите са към три пъти над очакваните,

Според кого "жертвите са към три пъти над очакваните"? Колко са жертвите, според кого са
толкова и колко са очаквали?

Ivaylo Ivanov

On Tuesday, June 20, 2023 at 1:48:52 PM UTC-4, Nick wrote:

> ukrainskata-armiya-oshte-predi-polovin-godina
> Ами то, по думите на Робърт Кенеди-младши, украинците досега са дали 350
> хиляди жертви, та какво казваш за руснаците - те колко са дали?

Робърт Кенеди-младши е сред водещите светила на конспиративно-теоретичната и
дезинформационната мисъл в САЩ. Например според него 5Г води до увреждане на ДНК,
причинява рак, и се инсталира за да се извърши масово следене на хората.* Нормално е
да е казал и написаното от теб по-горе. Нормално е също така хора като теб да го цитират
като някакъв авторитет.

*https://www.theglobeandmail.com/world/article-robert-f-kennedy-jr-medical-misinformation/

Nick

On Wed, 21 Jun 2023 10:23:37 -0700 (PDT), Ivaylo Ivanov wrote:

> [...]
> за да се извърши масово следене на хората.* Нормално е да е казал и
> написаното от теб по-горе. Нормално е също така хора като теб да го

и мислиш, че това опровергава думите му? нещо по същество ще кажеш ли?

кажи нещо за тракторите.

Ivaylo Ivanov

On Wednesday, June 21, 2023 at 1:30:46 PM UTC-4, Nick wrote:

> medical-misinformation/
> и мислиш, че това опровергава думите му? нещо по същество ще кажеш ли?

Това доказва, че казаното от него няма никаква тежест. Той казва всякакви глупости
стига те да съвпадат с неговите (глупави) предразсъдаци. В конкретния случай той мисли,
че САЩ не трава да помага на Украйна да се защитава от руската военна агресия.
Следователно вярва на всичко, което би защитило подобна теза. Нима е трудно за разбиране??

Nick

сега да ти напомня - аз цитирам съвсем друго изказване на Кенеди-младши,
ти ми разсъждаваш за нещо трето. Толкова ли е трудно за разбиране какъв си
ти?

Ivaylo Ivanov

Ivaylo Ivanov

"Путин годами утверждал, что государство не имеет отношения к ЧВК Вагнера. А потом заявил, что очень даже имеет"

https://meduza.io/short/2023/06/28/putin-godami-utverzhdal-chto-gosudarstvo-ne-imeet-otnosheniya-k-chvk-vagnera-a-potom-zayavil-chto-ochen-dazhe-imeet

:-D

Ivaylo Ivanov

Путин, 7 февруари 2022 г.:
"Вече казах и ще повторя за последно, че руската държава няма нищо общо с това. Ние нито финансираме, нито организираме, нито подпомагаме, нито ръководим, нито насочваме дейността на тези хора. Законодателството на Руската федерация категорично го забранява. "Вагнер" е частна организация, която не получава нищо от Русия и няма нищо общо с Русия. Казвам го напълно отговорно и искам веднъж завинаги да се разбере - без никакви задни цели - ясно и категорично!..."

Путин, 27 юни 2023 г.:
"Непремерените амбиции и лични интереси доведоха до измяна - измяна и към своята страна, и към своя народ. И към онези бойци и командири от "Вагнер", които рамо до рамо с другите наши части и подразделения се сражаваха и загиваха. Съдържанието на цялата група "Вагнер" беше напълно осигурено от държавата през цялото й съществуване - от Министерството на отбраната, от държавния бюджет - ние изцяло финансирахме тази група, а в замяна получихме "нож в гърба"..."