тази група още съществува

max val

Случайно попаднах тук. За последен път бях тук преди 20 години. Още я има групата. Но май почти няма никой от старите члвнове.

Който не ме познава: бях активен тук през 90-те.

ИлиевBG

On Friday, May 26, 2023 at 10:50:56 AM UTC+3, max val wrote:
> Случайно попаднах тук. За последен път бях тук преди 20 години. Още я има групата. Но май почти няма никой от старите члвнове.
> Който не ме познава: бях активен тук през 90-те.

Помним те. Всички са стари членове, но са 3-4 :) Ти с Орбан ли си?

max val

По принцип да.

Nick

ха-ха, добре попаднал :)

и да, помним те все още.

--
«地 球 誕 生 在 牛 市 的 小 時 — Earth is born in the Bull's hour»

chorbalan

On Fri, 26 May 2023 00:50:55 -0700 (PDT), max val wrote:

> Случайно попаднах тук. За последен път бях тук преди 20 години. Още я има групата. Но май почти няма никой от старите члвнове.
>
> Който не ме познава: бях активен тук през 90-те.

А после що стана пасивен ;-)

max val

Всъщност не знам. Просто така се получи.

chorbalan

Сега се активираш ли или наминаваш за последно?

Nick

зависи от посрещането, бих казал :)

max val

Не знам още. Вече съм стар дядо, не умея да планирам нищо.

chorbalan

Пенсионер в България?

max val

Още не. Върнах се в България още когато бях на 40.

ИлиевBG

Младо момче :) Даже още не е пенсионер :)

max val

тази година ставам на 56

Ivaylo Ivanov

На 56 пък "стар дядо". Как така?

Nick

ами ако е станал баща на ~20, напълно е възможно да е станал дядо на ~40 и
ето ти стар дядо, с приличен вече стаж.

не е трудно.

max val

Големият ми син се роди когато бях на 20. Внукът ми се роди когато бях на 49.

max val

Субективно усещане.

Nick

> Големият ми син се роди когато бях на 20. Внукът ми се роди когато бях
> на 49.

така де, и аз това му обяснявам на ивайлото.

иначе да са ти живи и здрави - и децата, и внуците. и ти покрай тях :)

Ivaylo Ivanov

Въпроса ми не беше за "дядо" а за "стар".

Nick

ами аз точно това ти обяснявам - как може да си _стар_ дядо на 56.

явно не знаеш какво означава „старо куче“ (когато си на 20 години).

chorbalan

On Tue, 30 May 2023 10:50:24 -0700 (PDT), max val wrote:

> Субективно усещане.

Ти па да не си кьорав нещо та се усещаш стар?

Nick

Ех, Чорби, не всички могат да бъдат като теб :)

И аз понякога се чувствам изключително стар и изморен. Но само понякога.

chorbalan

On Wed, 31 May 2023 04:30:42 -0000 (UTC), Nick wrote:

> [...]

Имах пред вид кьопав".

> Ех, Чорби, не всички могат да бъдат като теб :)
>
> И аз понякога се чувствам изключително стар и изморен. Но само понякога.

Изморен? Ми ще почиваш повече.

max val

Всъщност да...

Миналата година си правих операция на дясното око. Тази и на лявото.

Nick

Хе-хе, шегаджия :)

То физически нямам проблем с умората, тя е основно емоционална.

chorbalan

Катаракта?

max val

Да, от диабет. Вече не можех да карам кола, защото не различавах предметите от техните сенки, и всичките цветове на светофара ми се виждаха сивкаво-сини. А на компютъра не виждах нищо, когато нямаше опция за тъмен режим на дадената програма. Зрението ми падна някъде на 30 %.

След операция от 7 минути на дяското око имам сега 85 % общо зрение.

Направо се чудех след операцията, защото бях забравил как изглеждат цветовете. Все едно съм си купул някаква нова супер камера.

Така че преопоръчвам на всеки с подобен проблем. Операцията си заслужава парите, за едно око е 1800 лева. Отгоре на всичко няма никаква болка по време или след операцията.

Nick

Дано да се разминеш с другите усложнения от диабета.

max val

По принцип има 3 възможности: ампутиране на крайник, катаракта, импотентия.

Май катарактата е за предпочитане, поне има сигурно лечение.

Nick

> По принцип има 3 възможности: ампутиране на крайник, катаракта,
> импотентия.

Повече са, но няма да досаждаме на останалите, а и не е толкова важно.

> Май катарактата е за предпочитане, поне има сигурно лечение.

Да, за това май си прав :)

chorbalan

И за импотенцията има, ако се вмъкнеш в новите разбирания за пол :-D